Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Recommended Posts

Sveicināti biedri! :biker:

Tā kā runners kādu laiku atpakaļ tika pārdots, 23.05 tika ieķerts vecais zips

thumb_show.php?i=8akyxtu9&view

Rolleris ir 1998. gada un ir pilnīgs stocks, uzrāviens nav tas pats labākais un tops vnk iespārda - 55 (bez ierobežotājiem):haha:, kā arī nestrādā spiģiks

Kopumā, esmu jau nobraucis aptuveni 170km, un pašlaik rolleris ir uzticams, lai gan, man pazuda priekšējā bremze, jo pazuda spiediens interesantā veidā, bet par to neiedziļināšos (ja kāds tiešām vēlēsies, pastāstīšu sīkāk), kopumā, 80% no visa strādā un esmu apmierināts ar savu jauno pirkumu.

Nākotnes plāni:

-hp2 variks ar šķīvjiem

-drka

-truba

-karbis

Šosezon gan jau palikšu ar stocku, moš kaut kad pavīlēs, bet nekad nevar zināt. Vizuāli neko neplānoju darīt, lai tāds neuzkrītošs paliek.

Paldies, ka izlasīji

Parauj ratā :onka:

Edited by rrainers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jāatskaitās par to kas noticis mēneša laikā. Pa lielam zips tiek braukāts, činīts un tūnēts. Tika pārdzīvota neveiksmju sērija, kuras ietvaros sanāca šo to sabojāt, vienā jaukā dienā sanāca diezgan norm sadirst reduktoru (manis paša vaina:idiot:), cieta gan vāks, gan zobrati, par laimi karteris necieta nemaz un ir ideāls:pray:. Līdz ko vietā tika dabūts cits redukors un vāks, viss tika stellēts kopā, pie viena kamēr izjaukts, tika nomainīts rata ass gultnis ar saļņiku un reduktora vāka saļņiks. Tā nu ar pāris lamuvārdiem un 1/2 brake cleaner flakonu viss tika salikts kopā.

thumb_show.php?i=mu8hs6wt thumb_show.php?i=2rdawtkk thumb_show.php?i=mwu7yds6 thumb_show.php?i=s2auajkm

Likās ka viss būs labi, bet nēe. [censored] reduktors maita gaudo, nu neko, pagaidām izdzīvošu. Droši varat piedāvāt normālu hyper1 redktoru ar vāku.:naac:

Tā kādu laiku pabraukāju, bija vēl pāris kasjaki bet tie tika laboti, par tiem nestāstīšu, sīkumi :peace:

Šonedēļ zips ir ticis pie pāris krutiem "uzlabojumiem". Tika izvīlēti sķīvjiem celiņi, dabūju hyper2 stock variku, jaunus ruļļus un jaunu siksnu, kā arī tika dabūts 17,5 karburators (diemžēl čing-čongs, bet neko darīt, normāls dīls sanāca +S6 manuālais čoks.

thumb_show.php?i=7tb6wjxf    thumb_show.php?i=dmfxba39

Ar hyper2 variku un izvīlētiem celiņiem šķīvjos, bedre reāli samazinājās un tagad ratā braukt pavisam cita lieta :love: +jauna siksna un top speed tagad ir ~65km/h. Ņemot vērā to ka karbim regulācija nekāda un ir treknais, teikšu tā ka iet tīri ok. Būtu labi ja nebūtu nopircis pārāk vieglus ruļļus, jo tagad griež lielākos rpm bet nav cēliens tik labs kā vēlētos. Ja saregulēšu karbi, dabūšu hyper2 šķīvjus un normālu trubu, top speed varētu būt reāli 80

Ā un jā vēl tika dabūta pilnīgi jauna OEM mazā filtra kaste pa 12 eiro, BEZ ATLAIDES :weed:, vienīgais dīvainais ir tas, ka piaggio logo ir ar nazi nokasīti, bet pašai kastei kvalitāte ļoti laba un ir pat sērijas numurs, tā kā nav čing-čongs.

Šādi nu tas nabags pagaidām izskatās (bez jaunās filtra kases)

thumb_show.php?i=ew3g3p29 thumb_show.php?i=7zt96bfuthumb_show.php?i=uctahj5q

Reku es ratā :hehe:

thumb_show.php?i=kwz4t9p8

Runājot par vizuālo, var aizmirst iepriekšējā postā minēto, jo plānojas sp priekša, onearm "dakša" un sp diski, precīzi nezinu kad, bet kkad vajadzēs

Paldies ka izlasīji

Kad būs alga, būs vēl apdeiti ar pāris krutām mantiņām

Stēēj ķūūnd

Edited by rrainers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×