Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

#Kaza

Zip SP1 BigBlock by Kaza [viktorkangale]

Recommended Posts

Beidzot saņemos uztaisīt topiku par šo zipu.
2017 martā tika pārdots mans 2gen un pēc 2 dienām tika nopirkts donors dēļ motora, pravotkas un visa uzkarama.

Uz to momentu setaps bija sekojošs:

  • BB 150 LC motors ar nereali nobrauktu cilindru
  • Full stock 125cc transmisija ar nereali viegliem rulliem, kkas pie 8g
  • 21mm BE karbis + sporta filtrs
  • Pārmetināts izpūtejs no rs125
  • Pārejais full stock, motors pat netika škelts kopš 98 gada

Pa maziņam tika minimali pārjauktas iekšas (gultņi, blīves u.t.l) un Jūnijā tika nopirkts SP1 rāmis ar plastmasam, onearm, kkadu disku, pats galvenais ar tīriem pārrakstamiem dokiem. Bet bez motora, kas mani principā neuztrauca. 
Ja, tas ir ex Woki, ex Jenota zips. P.S.: Kādu laiku kad tas zips bija pie Armanda un tur bija nexus500 motors, kuram galu galā izbeidzas kloķene.

Dažas bildes no salikšanas procesa 

 

 


3.thumb.jpg.d9bf76e467445277516547c7467c4b7f.jpg
2.thumb.jpg.d99f4fc190508bf37fff4448e82cf4f4.jpg
1.jpg.c50601ea5e2818eedb36fecda3101a2c.jpg
5.thumb.jpg.a51f1ea0cb4315079f963785a351f425.jpg
4.thumb.jpg.47c668c34bbc8dd18cd1849ec3928c37.jpg

 


 

No extram tam zipam ir 2vietigais beņķis, SP priekša, bardačoks, karbona elementi. Nekas nebija izzāģēts vai kka citadi nolaukots. 
Pirmkārt tika risinati tehniskie momenti (bremzes, piekare u.t.l) ta arī es nobraucu līdz sezonas beigām.
2017 ziemā tika paveikts:

  • izslīpets un pievīlets cilindrs
  • izgriezti visi ierobezotāji no rs125 bunduļa
  • full pravotka uztaisīta no nulles ar normālam fiškam, nevis uz skrutkam ar zilo izoleni
  • jaunie kluči, jaunas troses
  • pārkrāsots
  • smuki saurbta priekša
  • uztaisītas 2 atseviškas bākas (benzinbāka + eļļas bāka (rezerve)). Dēļ ta ka ar to zipu es minimāli nobraucu 30km katrā dienā otra bāka ir ļoti labs risinajums, nekad nepievila.
  • MF īsa gāzes ručka
  • jauns YSS amis uz onearm
  • SP aizmugurejais stikliņš (max rare)
  • SP spoileris aizmugurē
  • uztaisīta slēdzene (tika nogriezta vēl pie Jenota:biker:) un stūres bloķerators
  • SP1 + SP2 diski, krasoti ar pulverkrāsu
  • jaunas riepas ContiTwist
  • Stage6 MK2 thermometer

8.thumb.jpg.c6bdf8242e027ac794e95be01c7fa0a9.jpg

9.thumb.jpg.fd639ead58a6d4d68cd26b103aae3b95.jpg

10.thumb.jpg.1205bf0c73270a86ee79a3b5281e0fa5.jpg

Pēc Sumerstart 2018 vēl tika dabūta kaudze ar detaļām:

  • SP speedometer līdz 120kmh (sākumā bija līdz 80kmh)
  • slēpe
  • Dellorto 25mm karbis
  • BB ieplūdes kolektors
  • atvieglināts stock magnets (ex Krasovska)
  • Malossi šķivis
  • Malossi multivar
  • Malossi siksna
  • un protams cilis vēl reiz tika pievīlets 

 

11.jpg

12.jpg

13.jpg

 

 

Galu galā tika dabūta lieta, bez kuras SP zips nav SP. Protams tas ir originālie SP diski
 

 

14.jpg

 

2018 sezonas beigās zips izskatās sitādi

15.jpg

 

Tāpēc ka tika dabūta origināla SP priekšēja lampa, tiks nonemts tas prožektors no stūres un gabarīts pie spārna jo vairs no tās nebūs vajadzības. Protams ka man ir zināma problēma ar sliktam gaismām uz sp1 (ka arī 2gen/f12/f15/nrg) un tas tiks atrisināts, bet par to kādreiz vēlāk.

Uz esošo brīdi:

  • 150cc LC vīlēts cilis 
  • Rs125 bundulis šur tur pielabots, bet ganjau būs kkas cits 
  • 25mm dellorto vīlēta stock mājina ar karbona lapiņam 
  • stock kloķene 
  • atvieglināts magnēts 
  • Iridium svece Cdi+spole no LC BB 
  • Malossi Multivar + Malossi siksna + Malossi šķīvis 
  • atvieglināts sajūgs ar nereali cietama atsperem 
  • ventilators sajūga dzesēšanai (OEM) 
  • stock wingbell 
  • urbts variovāks

Galvenais mērķis bija salikt max uzticamu daily rolleri, ka arī ratā braukšanai

Nekas nestāv uz vietas un darbi turpinās, pēc kada laika būs update.

 
Virziens ir izvēlēts un tam virzienam nosaukums Malossi

 

Stay tuned...

 

 

 

 

P.S.: Pieļauju ka manā rakstītā būs kļūdas, tā ka sori ne sori

Edited by #Kaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sēn te nebij update. Pedejā laikā lielakoties slipeju un špakteleju, nav tas patīkamais darbs, bet to ir jādara.

Kas ir sasistīts ar gaismām un to lietu ka originalas lampas spīd ka ....hm, slikti spīd. Dīvaini, bet priekš manas lampas netirgojas gatavas lampiņas kas man patiktu pēc konstrukcijas (ta saukta "lustra" ir vienigais plug-n-play variants, kas mani neapmierina)

Slikts variants:

 

:flipoff:
55d146c36a1962104ad8f5ca-3-large.jpg

Un vienam polim kkadā forumā tika atrasts elementars atrisinājums, vajag 2 originālas lampiņas, labāk pat izdegušas, dabūt arā ieksējo daļu, vienālga kā, es to izfrezeju.
Paliek tāda ka bļoda, tieši tajā bļodā var ielodēt jebkadas lampiņas kadas patīk (priekš P21W patrona, parastais patrons gabarītlampām auto).

Aptuveni šitādi:
image.png.e8ea439f109a9f8aab3538cdfd3d06d1.png

 

Šis ir manā izpildijumā, ir pielodets visā garumā, citādi izkritis iekšā:
oRk3mw0hGII.jpg
Ja kāds taisīs kko tādu, jāņem vērā ka gaismas avotam jābūt tikpat tālu to tas pamatnes ka ir originālā, citādi nepareizi atstarosies iekš lampas un neka laba nesanāks.

Rezultats man patīk, spīd aptuveni 2-3 reiz labāk nekā originalas halogena lampas, starpību nefočeju jo kāmera nevar īsti to paradīt:hehe:

Ka arī tika uztaisīti gabarīti originālā lampā (neatceros vai sp1 originali ir gabariti vai tikai tuvās) ar
RGB lampiņam, vadība notiek ar pulti. Protams tas tiks lietots tikai meetos:boner:

Lampas korpus un slēpe tika nokrasotas ar struktur krāsu, ļoti patīkama taustot.

Tā ka man ir rezerves suports, tika uztaisīti lauki aka nestandarta tunings. Neiedziļinašos kā un kur es dabūju to info, bet zipam un 4t Runneram kluči ir vienāda augstumā, biezumā, bet platumā gan atškirās. Suports tika iezīmets un izfrezēts lai brīvkustība būtu minimala. Pie reizes tika veikta pilna apkope suportam un uzlikta bremžu mašinite no 2gen, liels paldies @Kristers Ūdris.

ZYfjwUcJ6IE.jpg

Feel the difference
nQzH0dvM8M0.jpg
RwWA3vy4uA8.jpg

Jaiebrauc tos klučus, ganjau bus labi.
P.S.: Par to ka tas nav droši....draugs 2 gādus ta brauc un viss ir safe:great:
Ja nu kas man vienmēr ir nefrezets suports ko varu uzlikt.

Ka arī tika sazaģets un noslīpets spoileris
GWeCj_E0bDM.jpg

Tuvākajā laikā pabeigšu ar plastmasu gatavošanu, ar elektrību viss ir pabeigts. Būs jāķēras pie motora.


Stay tuned:wrenchin:

Edited by #Kaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas tad notiek Sīkajam?:shifty: 
Caur maniem kontaktiem tika dabūtas ļoti saldas detaļas pa vel saldāku ciparu.
Tātad no detaļam:

  • origināls startera bendiks (ķinu likt negribējas, jo ķina)
  • dzelzs galvas vāks (jaunu tādu nedabūt, tikai plastmasas, kura man nepatīk)
  • BGM pilnvaigu kloķene ar niecīgu noskrejienu, max svaiga (no viena forumā pazīstama Runnera:hehe:)
  • jauns Bosch elektriskais ūdenssūknis (+dabūta jauna origināla fiška)
  • papildus dzeses cooler (paldies @VuskansDavis)
  • atstīteji
     

_Gtmf_Ou9eI.jpg

Galvas vāks tika nokrasots melnā krāsā, ka arī izejošais flancis aizvietots uz taisno (jo man tā patīk) un uztaisīta sistēma atgaisošanai (bildēs netrāpija, īsumā - m6 štuceris un degvielas krāninš pieskrūvets uz rāmja. Atvērts, gaiss izgāja ārā, aizver ciet. Man tā ir ērtāk nekā ar skrūvi ta ka iet origināli).

Kloķene izmazgāta, aplieta ar eļļu un gaida savu stundu.

Atstīteji (skeitborda riteni + kkada dīzeļa virzuļu pirksti + galvas skrūves no tā paša dīzeļa, bišk uzpulēts, nolakots un gatavs:wrenchin:

Pirmais, tā sauktais "pagaidu" variants
sKvRazv14w0.jpg

Gatavs atsītejs

dtnOLB63UZI.jpg

 

 

Ar dzesi gan bija jautri. Pirms ta ka likt kko jaunu gribējas kārtīgi izmazgāt sistēmu, jo tam bija nopietns iemesls, sistema bija aizdirsta nereāli (pec pusstundas zalš tosols klūva pa zaļo ar brūnu un tas nav normāli). Plus man bija vēlme pāriet no zaļa antifrīza uz sarkano.

Ļoti žēl ka es nebildēju kas tecēja ārā no sistēmas, bet tas pi**dec. Principā pēc ta kas ir bļodā var saprast un tas vel nebij pat trakākais.

Alarm, shock content :censored:


lo-FPYJNJzw.jpg

Tika lietota citronskābe + destilēts ūdens (20gr uz 1l). Sākumā skalots ar tīru ūdeni (~3l) pēc tam destilēts+citronka (3l * 3 reizes) un beigās skalots 5-7l ūdens lai maximali visu izmazgāt.
Lai saprastu starpību, drauga zipam pietika ar 2l destilēta.

Un beidzot dzese ir tīra un var ķerties klāt.

 

Skrienot ap zipu labāka vieta izrādijas te. #ziptroubles. Ka arī dažas trubas un savienojumi tika pārtaisiti, paliks tikai izolēt visas vietas kur trubas var kontaktet ar rāmi.

P.S.: bildē vādi pieslēgti pēc "pagaidu varianta", vēlāk tika pārtaisits uz merša spraudni pa taisno uz aizdedzes slēdzeni.


dpCQZzj9J7U.jpg


Bet0wXaaWEU.jpg

Sūknim man patīk mazie gabarīt izmēri, cena, ļoti klusa darbība un niecīgs elektrības patēriņs (jo strāda pēc indukcijas principa, bez oglītem).


Uz esošo brīdi - ar bremzēm un piekari viss ir safe, dzese salikta, vādi ari. Jātaisa plastmasas, bruh.

Jasakrāj naudu bik lielākam cilim :jack: un tad jau varēs jaukt ārā motoru. Pagaidam visu piebremze tas ka nav cilindra.

Stay tuned :wheelchair:

Edited by #Kaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas tad tika padarīts pa mēnesi? Glūži pamāz, gribētos vairāk. Pašlaik visus darbus saistītus ar motoru piebremze jauna cilindra trūkums (nav ciļa, nevar vīlet karterus, nevar rēķinat un metināt izpūteju).
Bet tomēr. Kādu vakaru motors tika nonemts, izjaukts un pārbaudīts. 
Pati lielākas bailes aizēja garām, gultņu sežas karterā ir normālas (bija iemesli grekot uz tiem:hehe:). 
fRq9zebe8mA.jpg

Kkur sezonas sākumā nolūza izpūteja augšējais stiprinajums un jau kādu laiciņu nebij vienas vītnes (bildē) un dažas tika aprautas.
pQfsop3CYkM.jpg

 

m7SqoDWWO3M.jpg

Pie Jurģa kunga tas lietas tika sametinātas un vēlāk saremontēju parējas vītnes ar helicoiliem.

No Engine SP gang:wheelchair: @Korch
X1EwmTA_FGs.jpg

Viss tas pasākums tika kautvai cik nomazgāts no daudzgādigiem dubļu slāniem, līdz galam tiks satīrits un nolakots kad salikšu kopā motoru, tagad neredzu jēgas to darīt.
2fpPwWL1u5c.jpg 

Ka arī tika nopirkts pa smuku ciparu Athena DoubleLayer gaisa filtrs, bij dazas sarežgitības saparot to ar manu karbi. Ir lidzīgs Steidž6 filtram, bet labāks :shifty:
1xA2i9LsDwk.jpg

Ka arī burtiski uz dienam no @StraumeDžeimss tika dabūts Malossi RS24 amitis. Vienīgais, tas amortiņš stavēja uz minara, un galīgi neder bolt-on. Bet kad ir rokas, galva un instrumentu minimams viss ir iespējams:weed:


Darba procesā (centrāla skrūve tam "adapterim ir nomainīta uz m10 ar stiprību 10.9)

Y9zzro1igW8.jpg

 

W8HOiW6GV1A.jpg

 

Locīt ausis amitim negribējas, metināt citus arī (jo blakus atrodas regulācijas mehanisms) tāpēc viss tika atrisināts ar šitādu piamina paaugstinājumu
rkUd7Z-gEWM.jpg

 

Pagaidam viss pamazam kustas, negribu taisīt mazus update.

Edited by #Kaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×