Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

#Kaza

Zip SP1 BigBlock by Kaza [viktorkangale]

Recommended Posts

Beidzot saņemos uztaisīt topiku par šo zipu.
2017 martā tika pārdots mans 2gen un pēc 2 dienām tika nopirkts donors dēļ motora, pravotkas un visa uzkarama.

Uz to momentu setaps bija sekojošs:

  • BB 150 LC motors ar nereali nobrauktu cilindru
  • Full stock 125cc transmisija ar nereali viegliem rulliem, kkas pie 8g
  • 21mm BE karbis + sporta filtrs
  • Pārmetināts izpūtejs no rs125
  • Pārejais full stock, motors pat netika škelts kopš 98 gada

Pa maziņam tika minimali pārjauktas iekšas (gultņi, blīves u.t.l) un Jūnijā tika nopirkts SP1 rāmis ar plastmasam, onearm, kkadu disku, pats galvenais ar tīriem pārrakstamiem dokiem. Bet bez motora, kas mani principā neuztrauca. 
Ja, tas ir ex Woki, ex Jenota zips. P.S.: Kādu laiku kad tas zips bija pie Armanda un tur bija nexus500 motors, kuram galu galā izbeidzas kloķene.

Dažas bildes no salikšanas procesa 

 

 


3.thumb.jpg.d9bf76e467445277516547c7467c4b7f.jpg
2.thumb.jpg.d99f4fc190508bf37fff4448e82cf4f4.jpg
1.jpg.c50601ea5e2818eedb36fecda3101a2c.jpg
5.thumb.jpg.a51f1ea0cb4315079f963785a351f425.jpg
4.thumb.jpg.47c668c34bbc8dd18cd1849ec3928c37.jpg

 


 

No extram tam zipam ir 2vietigais beņķis, SP priekša, bardačoks, karbona elementi. Nekas nebija izzāģēts vai kka citadi nolaukots. 
Pirmkārt tika risinati tehniskie momenti (bremzes, piekare u.t.l) ta arī es nobraucu līdz sezonas beigām.
2017 ziemā tika paveikts:

  • izslīpets un pievīlets cilindrs
  • izgriezti visi ierobezotāji no rs125 bunduļa
  • full pravotka uztaisīta no nulles ar normālam fiškam, nevis uz skrutkam ar zilo izoleni
  • jaunie kluči, jaunas troses
  • pārkrāsots
  • smuki saurbta priekša
  • uztaisītas 2 atseviškas bākas (benzinbāka + eļļas bāka (rezerve)). Dēļ ta ka ar to zipu es minimāli nobraucu 30km katrā dienā otra bāka ir ļoti labs risinajums, nekad nepievila.
  • MF īsa gāzes ručka
  • jauns YSS amis uz onearm
  • SP aizmugurejais stikliņš (max rare)
  • SP spoileris aizmugurē
  • uztaisīta slēdzene (tika nogriezta vēl pie Jenota:biker:) un stūres bloķerators
  • SP1 + SP2 diski, krasoti ar pulverkrāsu
  • jaunas riepas ContiTwist
  • Stage6 MK2 thermometer

8.thumb.jpg.c6bdf8242e027ac794e95be01c7fa0a9.jpg

9.thumb.jpg.fd639ead58a6d4d68cd26b103aae3b95.jpg

10.thumb.jpg.1205bf0c73270a86ee79a3b5281e0fa5.jpg

Pēc Sumerstart 2018 vēl tika dabūta kaudze ar detaļām:

  • SP speedometer līdz 120kmh (sākumā bija līdz 80kmh)
  • slēpe
  • Dellorto 25mm karbis
  • BB ieplūdes kolektors
  • atvieglināts stock magnets (ex Krasovska)
  • Malossi šķivis
  • Malossi multivar
  • Malossi siksna
  • un protams cilis vēl reiz tika pievīlets 

 

11.jpg

12.jpg

13.jpg

 

 

Galu galā tika dabūta lieta, bez kuras SP zips nav SP. Protams tas ir originālie SP diski
 

 

14.jpg

 

2018 sezonas beigās zips izskatās sitādi

15.jpg

 

Tāpēc ka tika dabūta origināla SP priekšēja lampa, tiks nonemts tas prožektors no stūres un gabarīts pie spārna jo vairs no tās nebūs vajadzības. Protams ka man ir zināma problēma ar sliktam gaismām uz sp1 (ka arī 2gen/f12/f15/nrg) un tas tiks atrisināts, bet par to kādreiz vēlāk.

Uz esošo brīdi:

  • 150cc LC vīlēts cilis 
  • Rs125 bundulis šur tur pielabots, bet ganjau būs kkas cits 
  • 25mm dellorto vīlēta stock mājina ar karbona lapiņam 
  • stock kloķene 
  • atvieglināts magnēts 
  • Iridium svece Cdi+spole no LC BB 
  • Malossi Multivar + Malossi siksna + Malossi šķīvis 
  • atvieglināts sajūgs ar nereali cietama atsperem 
  • ventilators sajūga dzesēšanai (OEM) 
  • stock wingbell 
  • urbts variovāks

Galvenais mērķis bija salikt max uzticamu daily rolleri, ka arī ratā braukšanai

Nekas nestāv uz vietas un darbi turpinās, pēc kada laika būs update.

 
Virziens ir izvēlēts un tam virzienam nosaukums Malossi

 

Stay tuned...

 

 

 

 

P.S.: Pieļauju ka manā rakstītā būs kļūdas, tā ka sori ne sori

Edited by #Kaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sēn te nebij update. Pedejā laikā lielakoties slipeju un špakteleju, nav tas patīkamais darbs, bet to ir jādara.

Kas ir sasistīts ar gaismām un to lietu ka originalas lampas spīd ka ....hm, slikti spīd. Dīvaini, bet priekš manas lampas netirgojas gatavas lampiņas kas man patiktu pēc konstrukcijas (ta saukta "lustra" ir vienigais plug-n-play variants, kas mani neapmierina)

Slikts variants:

 

:flipoff:
55d146c36a1962104ad8f5ca-3-large.jpg

Un vienam polim kkadā forumā tika atrasts elementars atrisinājums, vajag 2 originālas lampiņas, labāk pat izdegušas, dabūt arā ieksējo daļu, vienālga kā, es to izfrezeju.
Paliek tāda ka bļoda, tieši tajā bļodā var ielodēt jebkadas lampiņas kadas patīk (priekš P21W patrona, parastais patrons gabarītlampām auto).

Aptuveni šitādi:
image.png.e8ea439f109a9f8aab3538cdfd3d06d1.png

 

Šis ir manā izpildijumā, ir pielodets visā garumā, citādi izkritis iekšā:
oRk3mw0hGII.jpg
Ja kāds taisīs kko tādu, jāņem vērā ka gaismas avotam jābūt tikpat tālu to tas pamatnes ka ir originālā, citādi nepareizi atstarosies iekš lampas un neka laba nesanāks.

Rezultats man patīk, spīd aptuveni 2-3 reiz labāk nekā originalas halogena lampas, starpību nefočeju jo kāmera nevar īsti to paradīt:hehe:

Ka arī tika uztaisīti gabarīti originālā lampā (neatceros vai sp1 originali ir gabariti vai tikai tuvās) ar
RGB lampiņam, vadība notiek ar pulti. Protams tas tiks lietots tikai meetos:boner:

Lampas korpus un slēpe tika nokrasotas ar struktur krāsu, ļoti patīkama taustot.

Tā ka man ir rezerves suports, tika uztaisīti lauki aka nestandarta tunings. Neiedziļinašos kā un kur es dabūju to info, bet zipam un 4t Runneram kluči ir vienāda augstumā, biezumā, bet platumā gan atškirās. Suports tika iezīmets un izfrezēts lai brīvkustība būtu minimala. Pie reizes tika veikta pilna apkope suportam un uzlikta bremžu mašinite no 2gen, liels paldies @Kristers Ūdris.

ZYfjwUcJ6IE.jpg

Feel the difference
nQzH0dvM8M0.jpg
RwWA3vy4uA8.jpg

Jaiebrauc tos klučus, ganjau bus labi.
P.S.: Par to ka tas nav droši....draugs 2 gādus ta brauc un viss ir safe:great:
Ja nu kas man vienmēr ir nefrezets suports ko varu uzlikt.

Ka arī tika sazaģets un noslīpets spoileris
GWeCj_E0bDM.jpg

Tuvākajā laikā pabeigšu ar plastmasu gatavošanu, ar elektrību viss ir pabeigts. Būs jāķēras pie motora.


Stay tuned:wrenchin:

Edited by #Kaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas tad notiek Sīkajam?:shifty: 
Caur maniem kontaktiem tika dabūtas ļoti saldas detaļas pa vel saldāku ciparu.
Tātad no detaļam:

  • origināls startera bendiks (ķinu likt negribējas, jo ķina)
  • dzelzs galvas vāks (jaunu tādu nedabūt, tikai plastmasas, kura man nepatīk)
  • BGM pilnvaigu kloķene ar niecīgu noskrejienu, max svaiga (no viena forumā pazīstama Runnera:hehe:)
  • jauns Bosch elektriskais ūdenssūknis (+dabūta jauna origināla fiška)
  • papildus dzeses cooler (paldies @VuskansDavis)
  • atstīteji
     

_Gtmf_Ou9eI.jpg

Galvas vāks tika nokrasots melnā krāsā, ka arī izejošais flancis aizvietots uz taisno (jo man tā patīk) un uztaisīta sistēma atgaisošanai (bildēs netrāpija, īsumā - m6 štuceris un degvielas krāninš pieskrūvets uz rāmja. Atvērts, gaiss izgāja ārā, aizver ciet. Man tā ir ērtāk nekā ar skrūvi ta ka iet origināli).

Kloķene izmazgāta, aplieta ar eļļu un gaida savu stundu.

Atstīteji (skeitborda riteni + kkada dīzeļa virzuļu pirksti + galvas skrūves no tā paša dīzeļa, bišk uzpulēts, nolakots un gatavs:wrenchin:

Pirmais, tā sauktais "pagaidu" variants
sKvRazv14w0.jpg

Gatavs atsītejs

dtnOLB63UZI.jpg

 

 

Ar dzesi gan bija jautri. Pirms ta ka likt kko jaunu gribējas kārtīgi izmazgāt sistēmu, jo tam bija nopietns iemesls, sistema bija aizdirsta nereāli (pec pusstundas zalš tosols klūva pa zaļo ar brūnu un tas nav normāli). Plus man bija vēlme pāriet no zaļa antifrīza uz sarkano.

Ļoti žēl ka es nebildēju kas tecēja ārā no sistēmas, bet tas pi**dec. Principā pēc ta kas ir bļodā var saprast un tas vel nebij pat trakākais.

Alarm, shock content :censored:


lo-FPYJNJzw.jpg

Tika lietota citronskābe + destilēts ūdens (20gr uz 1l). Sākumā skalots ar tīru ūdeni (~3l) pēc tam destilēts+citronka (3l * 3 reizes) un beigās skalots 5-7l ūdens lai maximali visu izmazgāt.
Lai saprastu starpību, drauga zipam pietika ar 2l destilēta.

Un beidzot dzese ir tīra un var ķerties klāt.

 

Skrienot ap zipu labāka vieta izrādijas te. #ziptroubles. Ka arī dažas trubas un savienojumi tika pārtaisiti, paliks tikai izolēt visas vietas kur trubas var kontaktet ar rāmi.

P.S.: bildē vādi pieslēgti pēc "pagaidu varianta", vēlāk tika pārtaisits uz merša spraudni pa taisno uz aizdedzes slēdzeni.


dpCQZzj9J7U.jpg


Bet0wXaaWEU.jpg

Sūknim man patīk mazie gabarīt izmēri, cena, ļoti klusa darbība un niecīgs elektrības patēriņs (jo strāda pēc indukcijas principa, bez oglītem).


Uz esošo brīdi - ar bremzēm un piekari viss ir safe, dzese salikta, vādi ari. Jātaisa plastmasas, bruh.

Jasakrāj naudu bik lielākam cilim :jack: un tad jau varēs jaukt ārā motoru. Pagaidam visu piebremze tas ka nav cilindra.

Stay tuned :wheelchair:

Edited by #Kaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas tad tika padarīts pa mēnesi? Glūži pamāz, gribētos vairāk. Pašlaik visus darbus saistītus ar motoru piebremze jauna cilindra trūkums (nav ciļa, nevar vīlet karterus, nevar rēķinat un metināt izpūteju).
Bet tomēr. Kādu vakaru motors tika nonemts, izjaukts un pārbaudīts. 
Pati lielākas bailes aizēja garām, gultņu sežas karterā ir normālas (bija iemesli grekot uz tiem:hehe:). 
fRq9zebe8mA.jpg

Kkur sezonas sākumā nolūza izpūteja augšējais stiprinajums un jau kādu laiciņu nebij vienas vītnes (bildē) un dažas tika aprautas.
pQfsop3CYkM.jpg

 

m7SqoDWWO3M.jpg

Pie Jurģa kunga tas lietas tika sametinātas un vēlāk saremontēju parējas vītnes ar helicoiliem.

No Engine SP gang:wheelchair: @Korch
X1EwmTA_FGs.jpg

Viss tas pasākums tika kautvai cik nomazgāts no daudzgādigiem dubļu slāniem, līdz galam tiks satīrits un nolakots kad salikšu kopā motoru, tagad neredzu jēgas to darīt.
2fpPwWL1u5c.jpg 

Ka arī tika nopirkts pa smuku ciparu Athena DoubleLayer gaisa filtrs, bij dazas sarežgitības saparot to ar manu karbi. Ir lidzīgs Steidž6 filtram, bet labāks :shifty:
1xA2i9LsDwk.jpg

Ka arī burtiski uz dienam no @StraumeDžeimss tika dabūts Malossi RS24 amitis. Vienīgais, tas amortiņš stavēja uz minara, un galīgi neder bolt-on. Bet kad ir rokas, galva un instrumentu minimams viss ir iespējams:weed:


Darba procesā (centrāla skrūve tam "adapterim ir nomainīta uz m10 ar stiprību 10.9)

Y9zzro1igW8.jpg

 

W8HOiW6GV1A.jpg

 

Locīt ausis amitim negribējas, metināt citus arī (jo blakus atrodas regulācijas mehanisms) tāpēc viss tika atrisināts ar šitādu piamina paaugstinājumu
rkUd7Z-gEWM.jpg

 

Pagaidam viss pamazam kustas, negribu taisīt mazus update.

Edited by #Kaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu beeeeidzot es saņemos un sakrāju naudu tam aluminija klucim, sauktam pa Malossi Sport 172:love: Ta ka zips beidzot būs legit ar normālu kubatūru, neteiktu ka 150 čuguns gāja slikti, bet nu visi zin ka jaudas nekad nevar būt padaudz.
Ka arī tika pasūtits: Malossi adatgultnis un stage6 temperatūras devējs (jo vecam saplīsa vads pie paša devēja - steidž six ibio rio)
Tas lūkas ir virgin.....pagaidam:onka:
NTUO-1M4iGU.jpg


Cilis uzreiz tika nolakots, kāmēr jauns, jo tas aluminijs nereāli ātri aizdiršas. Ka arī neliels author mark:yoo:
JIzAQigo_Mo.jpg

 

Tagad man vajag līdz galam izlēmt ko, kur un cik būs jāvīle lai nesataisīt laukus.

Paralēli tam karters tika notīrits, pārjaukts reduktors, jaunie SKF gultņi un norkasots vāks. Atvēras dažie interesanti momenti par manējo reduktoru (pārnesum skaitļa ziņā).
s2NPJgxs3y8.jpg

1wx3G2AK7hA.jpg

Ka arī tika uztaisīts taisns kolektors, viss pa smuko, no apaļa porta saiet uz kantaino, lai nebūtu problēmas ar kolektora piedzīšanu pie mājiņas (ka bija manam pirmam kolektoram). Šis derēs līdz pat 28mm karbim
Tika dabūta gumijas pārēja (stage6??). Papildus šūves tika apstrādatas ar 2k epoksīdu līmi (ta saukto auksto "svarku") lai 100% izškirt gaisa sūci.
Gcinj0t62Co.jpg

aeZWXwSYLHg.jpg

j6FDn1sX7IQ.jpg

wU2FcQ1e3KU.jpg

7f610K0fmEc.jpg

Tuvākaja laikā cilis un karteri tiks savīleti, salikts motors, varēs to visu nolakot ar auto laku un varēs ķerties pie izpūteja izgatavošanas

Inside: būs Malossi MHR trubas replica:jack:

Edited by #Kaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tātad. Tā ka opens jau tūvu, es ieslēdzu turbo-režimu un ātri sāku taisīt motoru. Pedējo 2 nedēļu laikā tika savilets cilindrs, savīleti un floweti karteri.

 

Origināla izplūde 27mm vs 32mm
spC3d7nOUwA.jpg

ehJ5_UG3RNM.jpg

MBC5d65JA9I.jpg

Lu6HUa4AXHs.jpg

NNkKbyAX-Eg.jpg

UsnhhPWNnxE.jpg

Wl9_YYeUap8.jpg

 


Motors ir salikts, NTN gultņi.

N52rgHIdS-M.jpg

Sākumā bija plans rēķinat izpūteju speciāli priekš mana motora, bet diemžēl uz openu to nepaspēšu uztasīt, labāk pa to laiku visu nokrasošu un saregulēšu motoru.
Tāpēc es izlēmju pārtasīt esošam 2 konusus un pedējo līkumu, kas man nepatika. Visi konusi tika rolleti uz paštaisīta stenda (kurš gan varētu iedomāties:wrenchin:), labs treniņš pirms tam ka ķerties pilnam izpūtejam.

Pirms
 GHMxPjIL5Cg.jpg

Pēc
RFYGe5qMBQo.jpg

7FGZ9f4mztE.jpg

tj1_DB8YdPY.jpg

dOwMGFrbYo4.jpg

īsumā par jaudu - jauda ir atrasta. Intereses pēc nemainiju karbja un transmisijas regulāciju no iepriekšeja setapa, karbis strada ka vajag (lol) transmisija arī (lol x2) prasās bik smagāk ruļļus. Kopumā ar regulāciju nevajadzētu būt kādas problemas, laikam tāpēc es kārtigi papisos vasarā meklējot to "labo" konfiguraciju.

Drīz būs lielas brīvdienas, ta ka būs jākraso zipuli, tomēr ar skeletu uz openu nebraukšu:naac: Ka arī kopumā jāsaved visus sīkumus kārtībā

 

Edited by #Kaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaaayo, ta ka opens jau kož pa pakaļu, caur mocībam un ar visu manu riebumu pret krasošanu un visu kas ar to ir saistīts tika taisītas platmasas. Sapikts viss kas tik varētu noderēt, neteiktu ka sanāca baigi ekonomiski, bet kvalitāte beigās ir vnk sex.
BYydqfd4Rsk.jpg
Ja kādam ir interese cik kopumā atstāju (63e). Nav nekada blatošana, bet labi materiāli ta arī maksa.
Un ja, mans kaimiņš ar flakonu arī nokrasotu:aiwa:

Tā ka manam tētim darbnīcā ir krasošanas kāmera, būtu idiotiski krasot garažā.
Kamēr Lieldienās kāds sitas ar olam, kāds dročija plastmasas:love:
DuEuGF_NUlk.jpg

u-vONke7nJs.jpg

Viss uz improvizetiem stendiem, pa smuko.

BDDJVJis8QU.jpg

Ta ka manam ex 2gen bija dzeltenie diski un man tas proekts baigi iekrīta dvēselē tika izlēmts ka diski var būt tikai un viegīgi tikpat dzeltenie...kā bija...vecajos labajos laikos.
O_PtbkW46po.jpg

Ka arī ar purnu tika izdomāts tāds krasu salikums, iepriekšējā reizē paspēlejos ar dažam lākam, bet tika saprasts ka pilnīgi glancēts ir max mēērce:jack:

2IUAIlanTuQ.jpg

a2b6K_8J6fk.jpg

Pakaļejas plastikas tika šonakt tika saliktas un uz dienam viss tiks savests kārtībā un pilnā skaistumā varēs redzēt uz opena
Tiekamies 1/05, seee ya:yoo:

Edited by #Kaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Openā zips sevi labi parādija. Nekas pat nesalūza (wow) un paņēmu 2 vietu dragos (wow x2) zaudējot aptuveni pus-korpusu igaunim, bet nekas traks, ir kur tunēt talāk.
Principā visi kas izbrauca ar zipu bija pārsteigti ar griezes momentu (jebkurā momentā) un to ka uzņem ātrumu.
A tas ka 90% no tiem kas brauca, pateica ka esmu traks un man vajadzētu ārstēties, hmm ganjau ka jokoja :haha: (cērams)
2:00 1 maijs, kad vajag "bišķit pieregulēt"
61ebolMC9Y4.jpg

6Cl3bC4B9HA.jpg

WjH0JBSJjOc.jpg

OICSqthmwWI.jpg

5kA_vjEH6xg.jpg

Talākajos plānos dabūt vēl lielāku griezi pie videjiem apgriezieniem, dažas detaļas jau sazīmetas, cērams uz jaudu

Edited by #Kaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eyo, kka nepieļaujami ilgi nebija update, jo.........nebija ko updeitot :hvz:
Zips dzivo, reti sagāda kibeļes, bet tas netrauce.

Ta ka pedējā laikā es tikai braucu un baudu nebija nekas darīts, bet vienā dienā tomēr atkal iekoda:onka:

Ir iegādāts vēl viens BigBlock 150 motors. Itkā man to nevajadzēja, bet pa to ciparu būtu grēks nenopirkt. Paldies par labu deal @R1200
Ka arī "nedaudz" lielaks karbis, kas pagaidām paliks plauktiņā līdz īstajam brīdim.

Ta ka man vienmēr jaudas ir pa maz (ha ha, kurš gan šaubas) bija velme iegādāties MHR/Polini izpūteju....bet pirkt nav mūsu izvēle:smokin:
Priekš kam pirkt, ja var uztaisīt pats:wrenchin:
Ar paštaisītiem valcēšanas rulliem ir izgatavoti vīsi konusi pēc Polini Maxi trubas izmēriem (protams ka ar manam korekcijam(AutoCAD tomēr rullē)).
Sanāca mix, jo jaudas atbildīga daļa ir lidzīga Malossi, bet līkums atgadina Jolly Moto trubu, sanāca kkads simbioz.
Dažas bildes no procesa.

Valcējamais
BiDf6VAOKrU.jpg

kbsLT0MnL2c.jpg


Sākotneji sagatavoti šabloni

IQkPfOMSB3Y.jpg

7mP_IXHv3Yw.jpg

6VXU4wxD9Rk.jpg

Gumijas demferi lai slapētu vibrācijas (cērams)
nPpOTrQ7BBA.jpg


xYG-C2rAJtY.jpg

Tik precīzi var dabūt tos šablonus, taisot pēc pareizas metodes
EazF7YzESy8.jpg

D16Y6Uc3_Ig.jpg

meCmKRx4MxM.jpg

QWNIsPJ7pNg.jpg


Un beidzot pēc 3.5 dienam ir virsū :love:
WHNlQ1bzw5o.jpg

dyrgr62IpdU.jpg

WcuK5oiyBzE.jpg

Tālak redzēs ka viss tas strādās, uzreiz jūtama starpība līkuma resnumā, it īpaši svarā. Salidzinot ar iepriekšejo trubu, šita ir x2 vieglāka. Cik sver stock bundulis labak nerunāsim.

Turpmākajos planos sazīmejas daži prikoli ar dzesi, bet tas vēlāk.
Pagaidām vajag sareguleties uz tas trubas, tad jau varēs kko būvēt tālāk.

Life is too short, to drive stock. Stay tuned:biker:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hayooo. Mana custom truba tika kartigi ietestēta, tas ka aizies labāk nekā ar iepriekšejo trubu man bija skaidrs, bet nejau tādu starpību es gaidīju :smokin:
Viss ripo, vienīgais kads kasjaks notika - pārluza līkums, ganjau ka vajadzēja nēmt biezāku metālu. Tas tika sametināts un pastiprināts lai turpmāk neplīstu.
V2DtLjmbdF0.jpg

Ka arī nofeiloja malossi siksna. Saplisa pie nobraukuma knapi zem 1000km. Prosta minus 40e. Neesmu opis, bet agrāk bija labāk:pizdi:
kMcq0vhyKkU.jpg

Tātad.....dzese. Sākumā sistēmā bija 3gen radiks+bosch elektro sūknis+str8 flow cooler un G12+ antifrizs. Darba temperatūra bija +- 75, bet mums tač vajag vēsāk:onka:
Pirma doma bija pa sporta tosolu, jeb Motul motocool. Bet ta ka es netīcu reklāmai tika nolēmts ka vajag otro radiku. Purnā to likt nav variants, nav vietas #zip-troubles. Likt biezāku radiku manuprāt arī bezjēga, tomēr dzesēšanas laukums rullē. 
Vienīga brīva vieta kas man palika - zem grīdas. Un vienīgais kas tur organiski derēja - niecīgi mazs zip/nrg/runner radiks (still nedaprotu tos, kas atstāj tos uz normāla setapa ka pamat radiku).
Biškit paspēlējoties ar izvietojumu tika atrasta laba pozīcija un tika uztaisits gaisa kerājs no aluminija priekš max efektivākas dzeses.
zdiidbQ9cRU.jpg

_14O2xrr4J8.jpg

Pats labākais ka tāda veidā tas radiks nekam netrauce un turpmāk var palikt savā vietā. "ar plākteriem iet labāk, zips slimo"
9qROVoeFik4.jpg


Un protams iekšā Motocool, teiksim tā: nav panaceja, bet labs pa savu cenu.
taQk5wZJze0.jpg

Galu galā. Par temperatūru. Lielākais ko paigaidām esmu dabūjis 62 grādi. un braucot ratā temperatūra pa maziņam krīt nost:shifty:


Bez tas "degvielas" zips ta arī paliktu projektā:peace:

0FIq1iTVW-g.jpg
57fC--JqE6c.jpg

Kam tad ir domāts tas stāsts? A hvz. Nevajag kkadus kosmiskus custom radiatorus, naudas paču vai vēl kko lai panakt labu rezultātu. Izgudrība un trāks prats padara savu.

Tiksimies sestdien uz Summer End meeta, iepirdīsim ar 2stroke smoke for the streets.
Labākais risinājums ka panakt mērķi - nemīzt:wrenchin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, #Kaza said:

Labākais risinājums ka panakt mērķi - nemīzt:wrenchin:

Labākais motivātors 2k19

Edited by Jankaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×