Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Weedzz

'95 Yamaha CW 50 by Weedzz

Recommended Posts

Sveiki forumist!

Gribētu nodokumentēt un atrādīt savu bws projektu:

Tātad vienu dienu casually browsoju konstruktoru pirkšanas un pārdošanas topicu, un acīs iekrita tajā esošais bws. Kādu laiku jau biju vēlējies bws projektu, tikai vai nu neviens netika pārdots, vai arī kad kāda pīlīte uzpeldēja ss'ā, tā bija par galīgu kosmosu. ieraudzijis šo aparātu, pakratiju savu krājkasīti, un sazinājos ar pārdevēju.  22.09.2018 aizņēmos omes galantu, piekabināju piekabi un devos uz Lielvārdi pie @Frosty pakaļ šim aparātam. Pie viņa arī savācos visādas extra detaļas, ielādējām bws kuzavā, pakaulējāmies biki, un devāmies mājās ar savu jauniegādāto mopedku.

Pāris bildes no bws kad atbraucām mājās:

                original.jpg             original.jpg

 

                original.jpg

 

Tātad šis ir 1995 gada yamaha cw50, kas 2015 gadā tika ievests Latvijā no Germāņiem. Ir visi oriģinālie vācu dokumenti, ievešanas izvešanas akts, un vin plāksnīte (kas rāmja pulverkrāsošans brīdī tika noņemta), kā arī OEM tāda kā pamacība kas norāda ka nav paredzēts raut ratā un taisīt stopijus :D (ja kāds grib, varu no tā iemest kādu bildi).

Par pīlītes setupu pie iegādes:

  • Svaigs 50cc cilindrs, ar jaunu virzuli,
  • Dellorto PHVA 17,5mm karburātors, ar manuālo čoku,
  • caurspīdīga filtra kaste ar stock filtru,
  • Top performance nardo 2 replica?,
  • stock kloķvārpsta,
  • jauna Motoforce indukcijas spole ar svečpīpi (bildē kkāda rīgas svečpīpe),
  • Malossi multivar variātors,
  • kkāds TST 3-ķepiņu sajūgs,
  • Malossi zvans,
  • Malossi siksna.

Ar tādu cenu, par kādu viņu iegādājos, loģiski arī nāca kāda kaite komplektā, un tā ir ka pīlīte īpaši negrib kustēties uz priekšu, tukšgaitā smuki rūc un neslāpst nost, bet kad dod gāzi lēnām ripo uz priekšu un apgriezienus neuzņem.

Plāni šim te agregātam ir daudz un tos centīšos īstenot ar nelielu budžetu un bez laukiem.

Un tie ir sekojoši:

  • Dabūt mopēdu normāli ejošu,
  • piereģistrēt to csdd,
  • pārlasīt motoru, nokrāsot un sapucēt kārterus, 
  • smuki sakrāsot dažādas motora saistītas detaļas,
  • sataisīt paneļus un nokrāsot tos,
  • iegādāties pakaļējo lukturi,
  • piemeklēt jaunu grīdiņu (bildē nav redams, bet labais sāns kas iet uz salonu ir nolauzts, mēģiāts piestiprināt ar stikla šķiedru un savilcējiem, bet neturās klāt),
  • Aeroxa vai Sr'kas dakša,
  • Sr'kas diski, gan priekšā gan pakaļā,
  • tikt galā ar vadiem un visu saorganizēt,

Par motora setupu nēesmu pārliecināts ko gribu darīt, bet viņa ziņā, tad jau redzēs ko nākotne nesīs :D.

Kā jau var redzēt pēc bildēm mopēds nav pilnā komplektācijā un trūkst *pāris* detaļas. Darba šeit ir daudz, un mopēds loģiski prasa ieguldījumus.

Beigu mērķis ir uzcelt max sterilu mopēdu, ko var izmantot kā daily un arī priekš stunta, ar brīvo laiku ir, kā ir, dēļ dzīves kojās, un ka esmu mājās tikai nedēļas nogalēs. Takā gluži nemāku teikt cik bieži būs updeiti.:hvz:

Paldies, ka izlasiji manu dzīves stāstu, un cerēšu ka piesekosi šim topikam, lai redzētu iecerēto beigu iznākumu :great:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2018.09.30. at 19:19, An1R3X said:

skaisti, biju arī uzmetis aci izskatījās labi bet baigais gabals pakaļ jābrauc bija. Veiksmi

 

23 hours ago, aigarix said:

Sr'kas dakša nebūs tā labākā, labāk aerox. Gl. 

 

8 hours ago, VuskansDavis said:

Un serkas dakša nav p&p, pārbaudīts dzivē.

Tenkju veri mač, izmantošu veiksmi. :hehe:

Labi, paklausīšu jums un izmantošu aeroxa dakšu, bet vienkārši gribēju paprasīt kāda vaina sr'kas dakšai? Un kas ir p&p? :confused:

1 hour ago, Sulmis said:

Smukas disku bremzes :bananasex:

Zinu, paldies, mazā.. :tongue: :haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, slow runner said:

p&p ir plug and play, kipa tu visu saliec bez problemam, ta es to saprotu. gud lak whit skuter

 

21 hours ago, VuskansDavis said:

jā, tā arī ir. serkai tilta štoks bija resnāks, kas jāvirpo, līdz ar to jāmaina arī gultņu sēžas. pats reiz boosteram gribēju 2gena dakšu iestampāt, bet tā arī nesanāca šo iemeslu dēļ. 

 

21 hours ago, filmix said:

Vienīgi likt roxa tiltā 2gena štokus,manam bws vienu brīdi tā bija.

Lai veicās.

 

20 hours ago, Extended said:

roxa tilts der tur plug&play , 2gena gan nederēs. roxa un 2gena štoki peec resnuma vienādi.

Okei, paldies ka paskaidrojāt, viss ferštein. :great:

Tenks 4 luck, guys. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, ilgu laiku nav bijis neviens update, tāpēc ka pār bws prioritātē bija citi projekti, sākotiess ar aerox'u kam pa ziemu tika pārlasīts svaigs motors, ar to tika nedaudz pabraukāts, bišķīt paraustīts ratā un nodots nākamajam īpašniekam pēc 3 gadiem manā īpašumā.

Aerox'a vietā tika paņemts HM cre 50, kurš arī prasija nedaudz iegūldijumus.

Un tā mēs nonākam līdz šai vasarai, tā kā lielākā daļa finanšu aizgāja HM, nebija kaudze naudas ar ko darboties. Pa pavasari motoru jau biju paguvis izcelt no rāmja un pilnībā izjaukt, kā arī noārdiju veco izolāciju pravotkai, sakopu un pārtinu to. Pētot detaļas sapratu ka karburatora korpuss ir saplaisājis un sūc iekšā gaisu pa plaisu.
20190217_114607-688x917.thumb.jpg.fdc6a45adc003a6303b628c98604c5d0.jpg20190217_171043-1416x1062.thumb.jpg.69fac7114d1b3cc1870faf541edbd36f.jpg20190217_172448-1062x1416.thumb.jpg.5c5704913a481628ca5c8c78180642d6.jpgSnapchat-1964065891-688x1334.thumb.jpg.025aa1c443f5f1afcc8ba1d0f1b90178.jpg
Jūlija sākumā dabuju karterus, vario vāku un paaugstinātāju atpakaļ no pulverkrāsotavas. Tad arī sāku likt kopā motoru. Motors jau bija gandrīz salikts vasaras vidū, bet dēļ tā ka scooterzone sūtija saļņikus jau 3 mēnešus un atnāca tie pie manīm tikai augusta sākumā, tad tikai saliku motoru līdz galam. Motoram nomainiju pilnīgi visus gultņus, blīvslēgus un blīves.
20190702_171405-1416x688.thumb.jpg.8edc20a4faf211f341eec69eb4bff4ad.jpg20190702_181411-1416x688.thumb.jpg.e36cefdbc94b55f6e01e8b6d1662c889.jpg

20190715_144337-688x1416.thumb.jpg.94255f1c97ae051c909db9b6208b1d06.jpg20190812_141952-688x1416.thumb.jpg.747f8a4d3bd5f2c63574c216a1b35c5c.jpg
First start nebija nekas īpašs, pielaižot pīlīti sapratu ka dzirkstele vēlprojām ir švaka un jaunā indukcijas spole nav neko mainijusi. Tākā nomainiju arī jaunu cdi un aizdedzi, tā rezultātā parādijās normāls sprakškis.
20190831_201211-1416x688.thumb.jpg.b39395cb78fb3f57f9c5c7c5f143d346.jpg20190831_201238-1416x688.thumb.jpg.2462aaa22ba6187d96e17e339f1a976d.jpg20190831_201250-1416x688.thumb.jpg.dadee986394905d044e30fce72f62c6c.jpg
Tākā galvā vītne nebija ne īsā ne garā skrūvēju iekšā īso sveci, jo garā atdurtos pret virzuli, vienu dienu vilku klāt sveci un aprāvu galvu.. Nekas nopirku lietotu oriģinalo galvu un aida.

Pašreizējais setaps:

  • Svaigs 50cc cilindrs ar polini špilkām, naraku špilkas izpūtējam
  • Stock kloķvārpsta ar c3 gultņiem un top performance saļņikiem
  • Top performance nardo 2 replica
  • Jauns dellorto 17,5mm phbn karburators
  • Jauna svece, indukcijas spole, cdi un aizdedze
  • Stock variators ar 4.5g rullīsiem
  • Malossi siksna
  • Malossi zvans


Padarītais:

  • Nopirkta jauna gāzes ručka un ručkas no aļika, bet beigās uzliku tomaselli gāzes ručku
  • Uzmeikota jauna gāzes trosīte
  • Uzmeikita paštece
  • Nopirkta buzzeti sāna ķepiņa
  • Nokrāsots dzeses plastiks melns
  • Jauns ventilatora vāks ar gaisa ķērāju
  • Jauns kurbulis


Varbūt ir vēl šis tas ko esmu aizmirsis pieminēt, jo šis ir pa lielam bijis kopsavilks gandrīz jau pa gadu. Pīlīte pa lielam ir ejoša tikai nepieciešams normāli noregulēt transmisiju un karburatoru. Paneļus esmu iesācis slīpēt, bet līdz krāsošanai ir vēl bišķīt palicis. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čau, pēc iepriekšējā posta tika uzlikti paneļi un nedaudz pabraukāts, tālu nekur netika braukāts jo mopēds vēl nebija reģistrēts.. Bw's nesagādāja nekādas problēmas, jo ar to netika īpaši braukāts. Pa šo laiku ir iegādātas pāris detaļas prieks Bw's: aerox dakša, aerox priekšējā brmžu sistēma, 2gena diski.

20191020_143605.thumb.jpg.8287c6eb60f2e81d633427940ba64bb1.jpg20191020_154405.thumb.jpg.3cce8b44c9614922548f777c5e0525ad.jpg

20191226_235446.thumb.jpg.3e09a3983c7d1a5e70bf314c8b2b0df8.jpg20191226_234545.thumb.jpg.b2147e403887547e6fc280e610446453.jpg20191226_212000.thumb.jpg.630fc5e92a2013a9b61bd0de521a005c.jpg

Pāris dienas atpakaļ pasūtiju detaļas no attacka un tagad gaidu kamēr tās atnāks līdz manīm. Šodien tika izcelts motors un sāku to jaukt ārā, kā arī pielaikoju 2gena disku.

20191226_184713.thumb.jpg.b703b5ec787ac9ac2072fc5fb7dc594e.jpg

20191226_211838.thumb.jpg.b6713581bbaee81e8b7be7d120a0f4b4.jpg

Pašlaik gaidu kamēr atnāks detaļas un varēs turpināt darbus.

 

Edited by Weedzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy, detaļas jau atnāca šīs nedēļas sākumā un visi darbi tika padarīti. Sākotnēji uzmeistaroju novilcēju ar kuru vieglāk izjaukt karterus un izjaucu motoru. Kā arī ieliku sajūgā cietākas atsperītes.

20200106_103838.thumb.jpg.2218adca4679b937f14dd56e696ec52e.jpg20200107_142159.thumb.jpg.caa7104e0124e7b59aa70d8b853b8e06.jpg20200106_211436.thumb.jpg.598786b68046cbf883f5ff16d34451de.jpg20200106_181407.thumb.jpg.5331ed3d86428409e65d406012ee6cc1.jpg

Tā kā striitreisam gluži nesagāja lūkas ar karteriem nolēmu pavīlēt gan karterus gan cilindru. Sākotnēji novīlēju cilinda lūkām aso kantīti (chamferoju lūkas), tad ar dremle izfrēzēju un noslīpēju ieplūdes lūkas gan karterim un cilindram, lai tās atbilstu viena otrai, palielināju cilindra Boost portu, lai tas atbilstu karteriem un arī izvīlēju un izslīpēju cilindra izplūdi, lai tā saplūstu ar izpūtēju. Kā arī pavīlēju pašus karterus efektīvākai degmaisījuma plūsmai.

Tālāk satīriju un sapucēju visu un saliku visu motoru kopā. Tika arī uzlikts oversize ventilators, lai labāk dzesētu motoru.

20200107_141719.thumb.jpg.e188ab63bf3df202feceac59844ab0a6.jpg20200107_141734.thumb.jpg.55802338f4e995444d1ca5a8339adae9.jpg20200107_181035.thumb.jpg.d22eb3f33deb4b9aa6d83de13589951a.jpg20200107_181154.thumb.jpg.3a6ae1e67d2f4a6c316b5d2ca1c267b2.jpg20200107_200602.thumb.jpg.527c31313ac2e74dffc082e8a69e8a37.jpg20200107_200609.thumb.jpg.b7c7566a44bf31c2490d5f42514ebee5.jpg20200107_201456.thumb.jpg.1fd665dcbc45dc4314dff3d1bb533084.jpg20200107_203437.thumb.jpg.d6a7585f84a3464e70caa3787e27b178.jpg20200107_210510.thumb.jpg.3143b3e8d6543d860be158f9ef0d6e9c.jpg20200107_230123.thumb.jpg.3dee5b921baa47f2dea5c3e6203d3785.jpg20200108_013923.thumb.jpg.ad5fc7731d288ad6771e07ec1f84cf5b.jpg

Pašreizējais motora setups:

  • stage6 streetrace 70cc cilindrs
  • doppler endurance kloķvārpsta
  • top performance nardo 2 replica izpūtējs
  • dellorto 17,5mm PHBN karburators
  • stock variators ar motoforce dzesētājšķīvi
  • stock sķīvji ar malossi siksnu
  • stock sajūgs ar kkādām cietām melnajām atsperītēm un malossi wingbelu

Trešdien jau motors tika iecelts rollerī un tikai pielaists ar pirmo sitienu pa kurbuli. Pašlaik pīlīte gaida siltu laiku, lai varētu ķerties klāt pie regulēšanas un lai varētu izmest kādu apīti.

20200108_185254.thumb.jpg.93a7f17e2845dc7449dcadd7053be148.jpg

Bai Bai!:wrenchin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×