Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Janch

Variatora - sajūga regulēšana

Recommended Posts

Čau profiņi kas velta laiku šai sadaļai. 

Teikšu uzreiz ka esmu veicis savu research - lasījis pamācības, skatījies video utt. Bet apkopots info īsti apkārt nemētājās un ir sajūta ka kaut ko grābstu pa 100 vietām. 

Man ir diezgan liela pieredze auto remontēšanā un gan teorētiski un prakstiski varu izdarīt jebko tai skaitā ja runa ir par rolleri. Rakstu šeit jo jautājums ir informāciju saturošs kas man dotu padomu vai ievirzītu pareizajā virzienā jo CVT regulēšana man ir kas jauns. Fizikas pamatus kas stāv aiz CVT un tās darbības pricipus saprotu. Bet kā tieši pareizi izbalansēt viņu nemainot detaļas 10X uzreiz noteikti nevarētu. Tāpēc esiet jūs ar pieredzi aiz muguras kas ir jau izgājuši Trial error periodu

Jautājums.

Šobrīd man ir tāds cēliens ka normāli sēžot tur pat tur pat ceļ priekšu gaisā (esmu 95kg smags)  un ieskrienas līdz 50km/h ļoti ātri bet max ātrums normāli beidzas pie 60km/h, bet var spiest arī līdz 70 bet tad sajūta ka motors grib izģērbties apgriezienu dēļ (iespējams vajadzētu visu izbalansēt). Iemesls kāpēc vēlos regulēt ir jo visu laiku bija bedre pēc 20km/h līdz kādiem 35km/h, Kad to novērsu variatora spacera trūkuma dēļ, tagad ceļ ar ļoti mazu bedri bet tomēr vēl ir.

Tas ko zinu kā faktu ir tas ka variators neuzspiež siksnu līdz augšai - paliek vismaz 5mm. Arī aizmugurē siksna nenolaižas līdz lejai, tas pats - vismaz 5mm paliek pārli. (novēroju ka spacer ievietošana atpakaļ nedaudz samazināja ātruma pie tiem pašiem apgriezieniem)

Vai man ir jāliek smagāki rollerīši variatorā lai izspiestu siksnu līdz augšai? to komprensējot ar teiksim 1500rpm (medium) atsperēm sajūgā lai apgriezieni turētos augstāk un nebūtu bedre? un vai man būtu jāmaina BIG spring (par šo līdz galam nēesmu sapratis kurā brīdī viņa būtu jāmaina)

Ir jau iegādātas sajūga atsperītes (3komplekti), torque spring cietāka (tāda ko 90% visi liek) bet ko likt ko nē - īsti nezinu. 

scootera specs

SMC NAF (2T)

70cc stage 6 virzulis

malossi alumīnija cilindrs

4.7gr variatora rolleri (stock ir 7gr - tie man vēl ir)

17.5mm karburators (no aprilia sr50)

110 main jet. (sekundāro jet nēesmu mainījis, tas visticamāk ir stock kas nāk aprilia sr50)

performance filtrs

Leo vinze ZX izpūtējs

Patēriņš ap 5l/100km

pārējais stock.

Edited by Janch

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tik ātri izgriežas transmisija un sāk kāpt apgriezieni, kā arī siksna neuziet līdz galam, tad man vairāk velk uz to, ka kaut kas jāmaina transmisijā, ar regulēšanu neko nepanāksi. vai nu siksna nepareiza (par šauru, par īsu, utt.) vai variators, ja no teksta pareizi saprotu, ka stock - met viņu pret sienu un labi stipri, minarelli stock variatori ir pilnīgi mēsli un labus rezultātus ar viņiem dabūt nevar.

ja saki, ka saproti cvt darbības principu, tad būtu arī jāsaprot, ka sajūgam ar ātrumu nav absolūti nekāda sakara. sajūgs ir uzsākšanai no 0 līdz brīdim, kad tas ir pilnībā saķēris zvanu. nekam citam.

es teiktu - atsperi droši liec 90, attiecīgi piekoriģējot ruļļu smagumu. tālāk meklē problēmu nepietiekamam transmisijas gājienam, bet, kā jau teicu, es nemaz neķertos šim klāt, kāmēr nebūtu uzlikts sakarīgs variators, un, vēlams, arī siksna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xero paldies par atbildi. 

Jā saprotu ka sajūgam nav sakara ar ātrumu.

veikšu īsu testu iemetot atpakaļ 7gr ruļļus lai atmestu 4.6gr rollerīšu problēmu no problēmu ķēdes.

Edited by Janch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sveiki! man ir Aprilia sr50 piaggio motors. Lielaka dala detalu ir stock. Man peksni saka slidet siksna un vairs nav nekada uzraviena. siksan nav nodilusi skivji vienkarsi vinu nesaspiez. Ka to var noregulet?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Alensss said:

Sveiki! man ir Aprilia sr50 piaggio motors. Lielaka dala detalu ir stock. Man peksni saka slidet siksna un vairs nav nekada uzraviena. siksan nav nodilusi skivji vienkarsi vinu nesaspiez. Ka to var noregulet?

 

Sajūgs nav nodilis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man arī ir tamlīdzīga problēma, bet pastāstīšu sekojošo problēmu - 2k17 closinga pārplīsa siksna lįdz tam uzrāviens bija ok, pēctam nomainiju uz stage 6 bando siksnu, izpūtēju no replicas uz yasuni r, un arī ir takā bedre no 0-20 un tad aiziet.. 

setups -

vīlets streetrace,

mallosi variators,

mallosi fly sajūgs,

keeway stock siksna,

un yasuni r,

un motoforce evo klokis 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/13/2018 at 12:49 AM, xero said:

jā-re-gu-lē :doh:

Un kāda būtu jūsu summa tai regulēšanai vai jūs šādus pakalpojumus nesniedzat, biju dzirdējis, ka jums ļoti labi sanāk to darīt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Emīls. said:

Un kāda būtu jūsu summa tai regulēšanai vai jūs šādus pakalpojumus nesniedzat, biju dzirdējis, ka jums ļoti labi sanāk to darīt.

28340503 whatsapp vai pm

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2018.06.28. at 00:35, Janch said:

Čau profiņi kas velta laiku šai sadaļai. 

Teikšu uzreiz ka esmu veicis savu research - lasījis pamācības, skatījies video utt. Bet apkopots info īsti apkārt nemētājās un ir sajūta ka kaut ko grābstu pa 100 vietām. 

Man ir diezgan liela pieredze auto remontēšanā un gan teorētiski un prakstiski varu izdarīt jebko tai skaitā ja runa ir par rolleri. Rakstu šeit jo jautājums ir informāciju saturošs kas man dotu padomu vai ievirzītu pareizajā virzienā jo CVT regulēšana man ir kas jauns. Fizikas pamatus kas stāv aiz CVT un tās darbības pricipus saprotu. Bet kā tieši pareizi izbalansēt viņu nemainot detaļas 10X uzreiz noteikti nevarētu. Tāpēc esiet jūs ar pieredzi aiz muguras kas ir jau izgājuši Trial error periodu

Jautājums.

Šobrīd man ir tāds cēliens ka normāli sēžot tur pat tur pat ceļ priekšu gaisā (esmu 95kg smags)  un ieskrienas līdz 50km/h ļoti ātri bet max ātrums normāli beidzas pie 60km/h, bet var spiest arī līdz 70 bet tad sajūta ka motors grib izģērbties apgriezienu dēļ (iespējams vajadzētu visu izbalansēt). Iemesls kāpēc vēlos regulēt ir jo visu laiku bija bedre pēc 20km/h līdz kādiem 35km/h, Kad to novērsu variatora spacera trūkuma dēļ, tagad ceļ ar ļoti mazu bedri bet tomēr vēl ir.

Tas ko zinu kā faktu ir tas ka variators neuzspiež siksnu līdz augšai - paliek vismaz 5mm. Arī aizmugurē siksna nenolaižas līdz lejai, tas pats - vismaz 5mm paliek pārli. (novēroju ka spacer ievietošana atpakaļ nedaudz samazināja ātruma pie tiem pašiem apgriezieniem)

Vai man ir jāliek smagāki rollerīši variatorā lai izspiestu siksnu līdz augšai? to komprensējot ar teiksim 1500rpm (medium) atsperēm sajūgā lai apgriezieni turētos augstāk un nebūtu bedre? un vai man būtu jāmaina BIG spring (par šo līdz galam nēesmu sapratis kurā brīdī viņa būtu jāmaina)

Ir jau iegādātas sajūga atsperītes (3komplekti), torque spring cietāka (tāda ko 90% visi liek) bet ko likt ko nē - īsti nezinu. 

scootera specs

SMC NAF (2T)

70cc stage 6 virzulis

malossi alumīnija cilindrs

4.7gr variatora rolleri (stock ir 7gr - tie man vēl ir)

17.5mm karburators (no aprilia sr50)

110 main jet. (sekundāro jet nēesmu mainījis, tas visticamāk ir stock kas nāk aprilia sr50)

performance filtrs

Leo vinze ZX izpūtējs

Patēriņš ap 5l/100km

pārējais stock.

Šai, konkrētajā gadijumā būtu jāzin cik ir max. RPM ? Stok CDI nez vai dos vairāk par 9000-11000RPM(minarelli). tad nav brīnums,ka neizceļ siksnu līdz galam. Pietrūkst,iespējams apgriezienu! 4,7gr, ruļiem ieteiktu malossi violeto atsperi un sajūga atsperes,kas saķer pie kādiem 3-4k rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×