Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Sign in to follow this  
Tominsh216

Dīvaini

Recommended Posts

Sveiki, lietā tāda, braucu viss normāli bet ātruma nav iet uz kādiem 41km/h, rūc labi, bedres  arī nav, bet pēc kkāda 1km viņš pats samazina ātrumu un beigās noslāpst un vairs nevar pielaist, noslāpst apmēram tā itkā bendzīns beigtos, bet bendzīns ir. Setups: biš pavīlēts stock cilndrs, 12mm kārbis ar 70 un 35 dīzēm, pārējais stock. Galīgi nezinu ko darīt, dīzes lielākas?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Tominsh216 said:

Varētu kombinēt sporta cilindru ar stock galvu, vai tas nav prāta darbs??

Stock galvu vari likt uz 70cc ciļa ,bet kompresija izmainīsies uz slikto pusi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Sulmis said:

Stock galvu vari likt uz 70cc ciļa ,bet kompresija izmainīsies uz slikto pusi!

jo?

2 hours ago, Tominsh216 said:

Nu man ir mallossi 50cc vīlēts bet ja uzlieku mallosi galvu tad virzulis sitas pret galvu, tapēc jautāju vai var likt ar stick galvu

jāregulē squish

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas ir squish??

On 5/9/2018 at 3:33 PM, Tominsh216 said:

Sveiki, lietā tāda, braucu viss normāli bet ātruma nav iet uz kādiem 41km/h, rūc labi, bedres  arī nav, bet pēc kkāda 1km viņš pats samazina ātrumu un beigās noslāpst un vairs nevar pielaist, noslāpst apmēram tā itkā bendzīns beigtos, bet bendzīns ir. Setups: biš pavīlēts stock cilndrs, 12mm kārbis ar 70 un 35 dīzēm, pārējais stock. Galīgi nezinu ko darīt, karburatoru mo6 vajag 17,5?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu un kāpēc tu domā, ka ar 50cc galvu ir sliktāka kompresijas pakāpe? patiesībā ar 50cc galvu kompresijas pakāpe tieši ir lielāka, jo ir mazāks degkameras tilpums, bet kopējais cilindra tilpums ir palielināts, līdz ar to gaisa un degvielas maisījums tiek sagatavots lielākā tilpumā un tas tiek iespiests mazākā tilpumā nekā ražotājs paredzējis.

kompresijas pakāpi nosaka degkameras un cilindra tilpuma attiecība

kompresijas spiediens ir tas, ko reāli ar kompresiometru mēs nomērām. spiedienu izmaina cilindra, virzuļa, gredzenu nolietojums, kā arī citi aspekti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×