Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

LVMartins

iesakiet cilindru s6 racing jau 3 reize pus gadā noklemē xD

Recommended Posts

Čau, jautājums sekošš, kāds var ieteikt kādu cilindru likt labāk likt daily un kuram ir normāla jauda?

Pus gada laikā esmu jau 3 jaunus mk2 racingus ielicis un viņi vnk lido pēc 2 mēneši miskastē xD.

Setups:

c21.

24mm s6

Full S6 oversize (variators,siksna,mk2 sajūgs,zvani)

S6 (Primary,secondary zobrati kārbā)

S6 Kloķene.

(tikai nesakiet paņem to un lūkas paslīpe utt, es to nemāku, un nezinu kas to te anglijā dara, taka tā)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VuskansDavis idejas?

Nu spečuki, idejas kas varēja notikt? (sprostgredzeni veseli, tā nav tā vaina ;))

(vienam cilindra tāda pamazāka tā švīka, otram milzīga)

(Šitas virzulis no tā kuram mazāka švīka, otra virzuli ar kuvaldu sadauziju no dusmām :D )

RLOoPLt.jpg

JMSOXsu.jpg

UrbILkL.jpg

tuOQikk.jpg

(ZiBNRlb.jpg

(zipspuldze priekša, tur nenormālakā švīka uz iekšu)

4OrPEnt.jpg

FiRYHjp.jpg

KXacNoz.jpg

B4lvMXe.jpg

NaE6CKv.jpg

Edited by LVMartins

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Ja sprosti bija vietā,tad kautkādu sūdu no iepriekšējām reizēm uzrāvis augšā. Ar to domaju,ka karterī,apakšā kautkas palicis un vēlāk uzcelts un izvilkts caur lūkām. Arī sašvīkātais virzulis liecina,ka tev ir problēmas ar gaisa filtru....

p.s. Dažreiz gadās,ka sprostiem nolūzt izliektie gali...,tādēļ viņus vienmēr vajag nokniebt nost,pirms instalēšanas....

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, ezzis said:

:) Ja sprosti bija vietā,tad kautkādu sūdu no iepriekšējām reizēm uzrāvis augšā. Ar to domaju,ka karterī,apakšā kautkas palicis un vēlāk uzcelts un izvilkts caur lūkām. Arī sašvīkātais virzulis liecina,ka tev ir problēmas ar gaisa filtru....

p.s. Dažreiz gadās,ka sprostiem nolūzt izliektie gali...,tādēļ viņus vienmēr vajag nokniebt nost,pirms instalēšanas....

Taja cilindra kura ta liela svika, taja gan bij noluzis tas sprosts, bet taka kur maza, motors tika iznemts iztirits, bet gultni ari bija [censored], izeda mazliet pat no karteriem gabalus, un sviikas, taga gajis butu pa rinki, un vibracija bija, tagad kad  liksu tad liksu s6 gultnus ar salnikiek utt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

līkas rokas vainīgs, ne cilindrs. es ar mkII racingu braucu kopš 2015.gada pavasara, jeb 3 pilnas sezonas. neko nevīlēju, nelīdzināju, kā uzliku, tā braucu.

skaties, kas ir vainīgs pie visa šitā. pirmām kārtām, liec C-clipus. otrkārt, normāli saliec un saregulē, ja nemāki, iedod kādam citam, tas virzulis ir [censored] zils. paskaties, vai gredzena sprosts ir vietā. vai kloķene, abi seperatori kārtībā, it sevišķi, ja ir vibrācija, kloķenei var būt [censored]ec. vai nekur nesūc gaisu, piemēram kāda bojāta blīvējošā plakne. vai nav sapists karburators. daudz mākslas nevajag, klemmēt cilindrus un tikai mainīt un mainīt, un vēl sūdzēties, ka cilindrs sūds.

Share this post


Link to post
Share on other sites
līkas rokas vainīgs, ne cilindrs. es ar mkII racingu braucu kopš 2015.gada pavasara, jeb 3 pilnas sezonas. neko nevīlēju, nelīdzināju, kā uzliku, tā braucu.

skaties, kas ir vainīgs pie visa šitā. pirmām kārtām, liec C-clipus. otrkārt, normāli saliec un saregulē, ja nemāki, iedod kādam citam, tas virzulis ir [censored] zils. paskaties, vai gredzena sprosts ir vietā. vai kloķene, abi seperatori kārtībā, it sevišķi, ja ir vibrācija, kloķenei var būt [censored]ec. vai nekur nesūc gaisu, piemēram kāda bojāta blīvējošā plakne. vai nav sapists karburators. daudz mākslas nevajag, klemmēt cilindrus un tikai mainīt un mainīt, un vēl sūdzēties, ka cilindrs sūds.

Sorry ka repostoju, bet kas ir tie c sporsti? Kur tadus atrast? Vai vnk ka ezzis teica nokniebt tos galus?

Sent from my SM-G903F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, nazis_ said:

Sorry ka repostoju, bet kas ir tie c sporsti? Kur tadus atrast? Vai vnk ka ezzis teica nokniebt tos galus?

Sent from my SM-G903F using Tapatalk

thumbnail.jpg

līdzību redzi?

kaut vai knieb galus, tas pats sanāks. G-clipi pareizi jāieliek, tad nekas nelūzīs arī

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, xero said:

līkas rokas vainīgs, ne cilindrs. es ar mkII racingu braucu kopš 2015.gada pavasara, jeb 3 pilnas sezonas. neko nevīlēju, nelīdzināju, kā uzliku, tā braucu.

skaties, kas ir vainīgs pie visa šitā. pirmām kārtām, liec C-clipus. otrkārt, normāli saliec un saregulē, ja nemāki, iedod kādam citam, tas virzulis ir [censored] zils. paskaties, vai gredzena sprosts ir vietā. vai kloķene, abi seperatori kārtībā, it sevišķi, ja ir vibrācija, kloķenei var būt [censored]ec. vai nekur nesūc gaisu, piemēram kāda bojāta blīvējošā plakne. vai nav sapists karburators. daudz mākslas nevajag, klemmēt cilindrus un tikai mainīt un mainīt, un vēl sūdzēties, ka cilindrs sūds.

Karoči, pasūtiju atkal jaunu mk2 racing (-150$ :D ) bet nu tagad nopirkšu arī tos C -clipus un saregulēts bija normāli pēc tam kad izskaidroja man kas un kā, kad negāja uz priekšu pmtuning's, bet nu vibrācija bija tāpec kad tie jebnutie ktkadi sūdainie (koyo) gūltņi stranie pat uz rinķi griezas saeda man blokus, un kustējas vēl viņi :D, bet nu anyways.

Nopirkšu tos c-clipus, ka ari c4 s6 gūltņus ar saļņikiem salikšu, pateikšu sencis lai saregulē ta lai viss čotka.

Jautājums, ko lai dara ar to filtru kad ir uz aizmuguri, visu laiku netīrs paliek, kad lietus tad vsp dirsā mati, man ir doma paņemt kktadu trubu un ievilkt to filtru sēdeklī (tpt caurums tur) , domā tā darīt, vai dubļinieku vienkārsi aizmugurē paņemt nopirkt.?

Plus kā tur īsti ir, tie aluminija cilindri racing ir jaiebraukā vai nav? (un ja ir cik km jaiebraukā viņi? )

Edited by LVMartins

Share this post


Link to post
Share on other sites
Karoči, pasūtiju atkal jaunu mk2 racing (-150$ ) bet nu tagad nopirkšu arī tos C -clipus un saregulēts bija normāli pēc tam kad izskaidroja man kas un kā, kad negāja uz priekšu pmtuning's, bet nu vibrācija bija tāpec kad tie jebnutie ktkadi sūdainie (koyo) gūltņi stranie pat uz rinķi griezas saeda man blokus, un kustējas vēl viņi , bet nu anyways.

Nopirkšu tos c-clipus, ka ari c4 s6 gūltņus ar saļņikiem salikšu, pateikšu sencis lai saregulē ta lai viss čotka.

Jautājums, ko lai dara ar to filtru kad ir uz aizmuguri, visu laiku netīrs paliek, kad lietus tad vsp dirsā mati, man ir doma paņemt kktadu trubu un ievilkt to filtru sēdeklī (tpt caurums tur) , domā tā darīt, vai dubļinieku vienkārsi aizmugurē paņemt nopirkt.?

Plus kā tur īsti ir, tie aluminija cilindri racing ir jaiebraukā vai nav? (un ja ir cik km jaiebraukā viņi? )

Jaiebraukā ir, un noperc dubļinieku

Sent from my SM-G903F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kāda vaina cilindram ja tur viņā iekšā kautkas tiek :D 

Setups arī nesamērīgs, nav nekas tāds lai 24mm muti vajadzētu :O no tā iegūsti tikai to ka nav asums un jēdzīgi neregulējas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, LVMartins said:

Karoči, pasūtiju atkal jaunu mk2 racing (-150$ :D ) bet nu tagad nopirkšu arī tos C -clipus un saregulēts bija normāli pēc tam kad izskaidroja man kas un kā, kad negāja uz priekšu pmtuning's, bet nu vibrācija bija tāpec kad tie jebnutie ktkadi sūdainie (koyo) gūltņi stranie pat uz rinķi griezas saeda man blokus, un kustējas vēl viņi :D, bet nu anyways.

Nopirkšu tos c-clipus, ka ari c4 s6 gūltņus ar saļņikiem salikšu, pateikšu sencis lai saregulē ta lai viss čotka.

Jautājums, ko lai dara ar to filtru kad ir uz aizmuguri, visu laiku netīrs paliek, kad lietus tad vsp dirsā mati, man ir doma paņemt kktadu trubu un ievilkt to filtru sēdeklī (tpt caurums tur) , domā tā darīt, vai dubļinieku vienkārsi aizmugurē paņemt nopirkt.?

Plus kā tur īsti ir, tie aluminija cilindri racing ir jaiebraukā vai nav? (un ja ir cik km jaiebraukā viņi? )

butu nopircis skf veikala c4 gultnus un viss , tie ir tie pasi kas s6 kipa tikai pacina cita un cena uzlikta lielaka. Vispar ar tadu setupu nav jabrauc pa lietu , jo sporta filtrs nav domats, lai brauktu pa sliktu laiku , tas pats par smiltim , smiltis saiet filtra un iejiet motorā un sašīkā tev to cilindru . To filtru tev vajadzetu , katru dienu tirit , ja brauka kkados laukos. 

ALUMĪNIJA cilindri nav jāiebraukā!!!!!!!!!!!!!!! Parucini 20 minutes , kad visu saliec un brauc kautvai pilna visu dienu .

Mazs padoms , tai būltiņai, kas ir uz virzuļa jābūt uz izplūdes pusi , i mean apakšu

12 hours ago, nazis_ said:

Jaiebraukā ir, un noperc dubļinieku

Sent from my SM-G903F using Tapatalk

Nekas nav jāiebraukā spečuk 

 

9 hours ago, Valtinsh said:

Kāda vaina cilindram ja tur viņā iekšā kautkas tiek :D 

Setups arī nesamērīgs, nav nekas tāds lai 24mm muti vajadzētu :O no tā iegūsti tikai to ka nav asums un jēdzīgi neregulējas. 

Nu tu vēl kaut ko stulbāku nevarēji uzrakstīt , karbis ir attiecīgs setupam un ja nemāk regulēt tad nekāds karbis neder .

 

P.s ieteiktu aizvest to rolleri pie spečuka saregulēt un varu saderēt , ka nemaz nezini kā tādam setupam ir jāiet. Cīnies :wrenchin:

Edited by DavidnK

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, DavidnK said:

butu nopircis skf veikala c4 gultnus un viss , tie ir tie pasi kas s6 kipa tikai pacina cita un cena uzlikta lielaka. Vispar ar tadu setupu nav jabrauc pa lietu , jo sporta filtrs nav domats, lai brauktu pa sliktu laiku , tas pats par smiltim , smiltis saiet filtra un iejiet motorā un sašīkā tev to cilindru . To filtru tev vajadzetu , katru dienu tirit , ja brauka kkados laukos. 

ALUMĪNIJA cilindri nav jāiebraukā!!!!!!!!!!!!!!! Parucini 20 minutes , kad visu saliec un brauc kautvai pilna visu dienu .

Mazs padoms , tai būltiņai, kas ir uz virzuļa jābūt uz izplūdes pusi , i mean apakšu

Nekas nav jāiebraukā spečuk 

 

Nu tu vēl kaut ko stulbāku nevarēji uzrakstīt , karbis ir attiecīgs setupam un ja nemāk regulēt tad nekāds karbis neder .

 

P.s ieteiktu aizvest to rolleri pie spečuka saregulēt un varu saderēt , ka nemaz nezini kā tādam setupam ir jāiet. Cīnies :wrenchin:

Problema jau tada, kad kautvai ja es gribetu braukt pa smiltim, te anglija kur es dzivo man tadu iespeju nav, jo te visur asfalts, bet nu tas smiltis vnk ja lietus list tapec, jo te no rita var nelit, tu aizbrauc saule spid, un pec 10 min sakas nenormals lietus, tur jau ta problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koyo ir labi gultņi, bet ja tu saki, ka viņi karterī iet uz rinķi tad 99%, ka tur ir problēma, un vibrācija arī no tā būs.

Sprostiņi bez ļīpām nāk komplektā s6 mk2 cilindriem, vīniem nebūtu jālūzt nost, ja pareizi ieliek, to ļipu ir jaizmanto tikai, lai izņemtu, 2x lietošanai viņa būtu jākniebj nost, vai vislabāk miskastē to sprostu.

Rollerim būtu jākalpo tev nevis otrādi, līdz ar to ieplūdi pārveido saviem braukšanas apstākļiem, liec orģinālajā vieta to karburātoru, izmaiņas nejutīsi 100%, vēl labāk ar filtra kasti, būs nedaudz nīkulīgāks, bet totiess krietni klusāks un nebūs jauztraucas par lietu.

Dēl nepareizi noregulēta dzinēja ir grūti noklemēt motoru, ar treknu maisījumu nekas būtisks nenotiks, ar liesu nepabrauksi. Transmisijas regulējums to neietekmē.

Ieteiktu likt virsū to pašu noklemēto cilindru ar mazāko švīku, mazliet pieslīpē malas švīkai, lai nesabojā virzuli,  liec citu virzuli, ies tev viņs, ratā arī varēsi paraut. Saliec visu un testē, ja nobrauksi, piemēram 3mēnešus bez problēmām, liec jauno virsū.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, zogs said:

Koyo ir labi gultņi, bet ja tu saki, ka viņi karterī iet uz rinķi tad 99%, ka tur ir problēma, un vibrācija arī no tā būs.

Sprostiņi bez ļīpām nāk komplektā s6 mk2 cilindriem, vīniem nebūtu jālūzt nost, ja pareizi ieliek, to ļipu ir jaizmanto tikai, lai izņemtu, 2x lietošanai viņa būtu jākniebj nost, vai vislabāk miskastē to sprostu.

Rollerim būtu jākalpo tev nevis otrādi, līdz ar to ieplūdi pārveido saviem braukšanas apstākļiem, liec orģinālajā vieta to karburātoru, izmaiņas nejutīsi 100%, vēl labāk ar filtra kasti, būs nedaudz nīkulīgāks, bet totiess krietni klusāks un nebūs jauztraucas par lietu.

Dēl nepareizi noregulēta dzinēja ir grūti noklemēt motoru, ar treknu maisījumu nekas būtisks nenotiks, ar liesu nepabrauksi. Transmisijas regulējums to neietekmē.

Ieteiktu likt virsū to pašu noklemēto cilindru ar mazāko švīku, mazliet pieslīpē malas švīkai, lai nesabojā virzuli,  liec citu virzuli, ies tev viņs, ratā arī varēsi paraut. Saliec visu un testē, ja nobrauksi, piemēram 3mēnešus bez problēmām, liec jauno virsū.

 

 

Lai to ieliktu to 24mm karbi uz orģinālo vietu, japērk atkal savādak ieplūdes sistēma (s6) nu bet labak kā jau teicu vnk trubu un ievilkšu to bagūzi lai viņs tur sēž.(jo patīk kad viņs labāk ir uz aizmuguri nekā tā :D )

Slīpet negribu, jo nu tur švīka ir paliela, varbūt nākošreiz ja šitas noklemēs.

Orģināli mk2 kitam nāk ar 1 ausi, bet tā problēma kad viņa arī plīst, tapēc labāk paņemšu tos (C) tipa sprostus un miers.

Par klusumu īsti neuztraucos, tapat jau viņš ir skaļš :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pirmkārt, pa lietu braukt nevar , jo visi tie netīrumi tiek iekšā , kur tavuprāt viņi tālāk nonāk?

Otrkārt, protams , alumīnija cilis nav jāiebraukā kā čuguns , bet tāpat jāļauj visam nedaudz pastāvēt , ieņemt vēlamo pozīciju- iedarbini, lai pastāv kādas 20-25min , tad lēnām izbrauc , tad vari iespiest , bet arī pirmo reizi tur labāk nevālēt cik spiež...

Treškārt, lai tev veicas un jā, uzliec dubļinieku vai filtru bagūzī! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Valtinsh said:

Kāda vaina cilindram ja tur viņā iekšā kautkas tiek :D 

Setups arī nesamērīgs, nav nekas tāds lai 24mm muti vajadzētu :O no tā iegūsti tikai to ka nav asums un jēdzīgi neregulējas. 

par karbjiem domas dalās. viens no vecajiem krabjiem saka, ka 24 pat uz sport pro ir par mazu, es braucu ar 21be uz racinga un man pilnīgi pietiek. tā kā vismaz es tev piekrītu

3 hours ago, LVMartins said:

Lai to ieliktu to 24mm karbi uz orģinālo vietu, japērk atkal savādak ieplūdes sistēma (s6) nu bet labak kā jau teicu vnk trubu un ievilkšu to bagūzi lai viņs tur sēž.(jo patīk kad viņs labāk ir uz aizmuguri nekā tā :D )

Slīpet negribu, jo nu tur švīka ir paliela, varbūt nākošreiz ja šitas noklemēs.

Orģināli mk2 kitam nāk ar 1 ausi, bet tā problēma kad viņa arī plīst, tapēc labāk paņemšu tos (C) tipa sprostus un miers.

Par klusumu īsti neuztraucos, tapat jau viņš ir skaļš :D

 

dari kā žogs saka. pirms klemmē nākamo cilindru, ieliec šito pašu, un pārbaudi, ka problēma ir atrisināta.

oriģināli nāk c-clipi. vismaz man tā bija. var būt kaut kas ir mainījies un sākuši [censored]ujā likt G-clipus

ikdienai tev toč nevajag 24mm, liec 21 uz priekšu ar saurbtu stock kasti un braukā laimīgs. ja patīk braukt pa lietu, filtrs virs riepas un bez dublinieka absolūti neder, padomā kā tam filtram tur ir, kad viss smilšūdens iet iekšā. ja nezināji, sporta filtrs regulāri ir jākopj un jātīra.

cik atceros, koyo gultņi bija sūdi gan. noteikti skf vai ntn.

un ir jāiebraukā jebkurš cilindrs. alumīniju tikai ne tik izteikti. pirmos 100km nedrīkst viņu mocīt, izvairies no stiepšanas un pilnām ručkām

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, EdijsM said:

Pirmkārt, pa lietu braukt nevar , jo visi tie netīrumi tiek iekšā , kur tavuprāt viņi tālāk nonāk?

Otrkārt, protams , alumīnija cilis nav jāiebraukā kā čuguns , bet tāpat jāļauj visam nedaudz pastāvēt , ieņemt vēlamo pozīciju- iedarbini, lai pastāv kādas 20-25min , tad lēnām izbrauc , tad vari iespiest , bet arī pirmo reizi tur labāk nevālēt cik spiež...

Treškārt, lai tev veicas un jā, uzliec dubļinieku vai filtru bagūzī! 

pa lietu var braukt, rolleris nav no cukura, un 2t motors vēl jo vairāk. Filtram paliekot slapjam, burtiski, ka tek ūdens no viņa, vienīgā kaite ir, ka degmaisījumam pievienojas h2o, kas nesatur eļļu un to atgrūž, teorētiski, varbūt, mazliet sliktāk tiek eļļoti mezgli- gultņi,virzulis utt.

Rekur mazs video, kā vasarā tiek eksplotēts mans rolleris, 0:25 var dzirdēt, kā ierauj ūdeni filtrkastē, kad vēlak intereses pēc noņēmu cilindru, lai paskatītos kopējo motora stāvokli, bez īpašām izmaiņām, kad tika salikts.

 

 

2 hours ago, xero said:

par karbjiem domas dalās. viens no vecajiem krabjiem saka, ka 24 pat uz sport pro ir par mazu, es braucu ar 21be uz racinga un man pilnīgi pietiek. tā kā vismaz es tev piekrītu

dari kā žogs saka. pirms klemmē nākamo cilindru, ieliec šito pašu, un pārbaudi, ka problēma ir atrisināta.

oriģināli nāk c-clipi. vismaz man tā bija. var būt kaut kas ir mainījies un sākuši [censored]ujā likt G-clipus

ikdienai tev toč nevajag 24mm, liec 21 uz priekšu ar saurbtu stock kasti un braukā laimīgs. ja patīk braukt pa lietu, filtrs virs riepas un bez dublinieka absolūti neder, padomā kā tam filtram tur ir, kad viss smilšūdens iet iekšā. ja nezināji, sporta filtrs regulāri ir jākopj un jātīra.

cik atceros, koyo gultņi bija sūdi gan. noteikti skf vai ntn.

un ir jāiebraukā jebkurš cilindrs. alumīniju tikai ne tik izteikti. pirmos 100km nedrīkst viņu mocīt, izvairies no stiepšanas un pilnām ručkām

vai vecie foruma krabji bija ar kaut ko gudrāki par jauno paaudzi? Varbūt, bet ne tik daudz, lai saprastu ka nevienmēr lielāks ir labāks, 2t dzinējs ir vienkārš, bet tai pat laikā ļoti sarežģits, sīkāk neiedziļināšos.

Pats biju testējis uz bigbore86 21mm vs 28mm, vienīgā atšķirība, cik pats varēju sajust, bija pašām sākumam, sliktāk cēla. Ja nemaldos ezzis arī bija testējis uz ZIPA 19mm vs 28 vai 30mm, laikam, ka arī uz stenda, un novērojumi tie paši, kas man.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, zogs said:

pa lietu var braukt, rolleris nav no cukura, un 2t motors vēl jo vairāk. Filtram paliekot slapjam, burtiski, ka tek ūdens no viņa, vienīgā kaite ir, ka degmaisījumam pievienojas h2o, kas nesatur eļļu un to atgrūž, teorētiski, varbūt, mazliet sliktāk tiek eļļoti mezgli- gultņi,virzulis utt.

vai vecie foruma krabji bija ar kaut ko gudrāki par jauno paaudzi? Varbūt, bet ne tik daudz, lai saprastu ka nevienmēr lielāks ir labāks, 2t dzinējs ir vienkārš, bet tai pat laikā ļoti sarežģits, sīkāk neiedziļināšos.

Pats biju testējis uz bigbore86 21mm vs 28mm, vienīgā atšķirība, cik pats varēju sajust, bija pašām sākumam, sliktāk cēla. Ja nemaldos ezzis arī bija testējis uz ZIPA 19mm vs 28 vai 30mm, laikam, ka arī uz stenda, un novērojumi tie paši, kas man.

un ko es saku? es arī nekad neesmu bijis pārmērīgi milzīgu karburatoru cienītājs, jo tam neredzu jēgu. zipam uz dr+stock truba bija 12mm, tagad racing+c21 ir 21be un pilnīgi pietiek.

nepaslinkoju un atradu tev postu ar visu autoru

On 10/2/2014 at 9:51 PM, 70cc said:

vareji mierigi likt 28mm, cena tapati, uz Mk2 sp jau 24 ir par iisu :)

par ūdeni filtrā - tas noteikti nav labi, viņam tur nav jābūt. sausā filtrā viss paliek ieķepis filtra eļļā, slapjam viss iet cauri, skalojas iekšā, plus vēl ūdenī izšķīdušie mēsli. esmu redzējis visus tavus ūdens piedzīvojumus, arī kā ar bunu mocījāt to mx125 pa purvu un pēc tam lējāt ūdeni no filtra un karteriem ārā. man atkal pret to visu ir kategorisks nē, lai arī no cukura varbūt nav, bet par labu tas nenāk jebkurā gadījumā. nemaz nerunājot par to, ka pa lietu braukt pašam pretīgi :hehe:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×