Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

martiny

Uzlabot jaudu yinxiang yx 50 cf

Recommended Posts

Sveiki. Dazas dienas atpakaļ iepirku šo mopēdu yinxiang yx 50 cf

vizuali pabojāts, bet katrā ziņa nav nekas dārgs sapirkt plastmasu te pat lv jaunus. 

Motors 4 ātrumu strādā itkā normāli. Aptuvenais ātrums ir 65km/h šad tad izspiežu 78km/h. Virsu stāvs itka 70ccm lai gan neredzēju gravējumu nekur. Uz galvas rakstīts wg 125 šķiet ka galva no 125ccm tā varētu būt? 

Lieta sekojoša pašlaik gribu dabūt no viņa brīvus 100km/h ta normali bez mokām uzceltu ātrumu tas ir iespējams no šī dzinēja? Nomainot CDI bloku uz to NO REV izmaiņas būtu? Pašlaik stāv oriģinālais 5pin   

Yx5 cdi bloks. Nav ne jausmas kads karburātors stāv virsū un tik pat liela nezināšana ir arī saistībā ar dīžu lielumiem.

šim modelim spidometrā ir 80km/h max nevar būt ka tas ir maximalais arī, esmu redzējis ka dažiem līdzīgiem ķīniešiem tik pat kā pa trešo daļu spidometrs apmet rinķi ar standarta dzinēju, nu iespējms ka cilindrs mainīts vai kas tāds.

Gaidīšu ar nepacietību kādus ieteikumus.

IMG_0799.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ir,ir tā ka ir čaļi,šitos baigi ķīlē un ceļ augšā,takā iespēju ir ļoti daudz,youtubē vari droši pameklēt video.

Pastāstīt par šiem eksemplāriem neko daudz nevaru,jo manā galā neviens ar tādiem neņemas,takā pats ari neko daudz nezinu,jo pašam nau nācies tādus paskrūvēt. :D Kārbas esot vājās vietas šiem dzinējiem,vairāk ari neko nezinu.

To ka uz 70cc liek 125cc galvas tas ir dzirdēts,takā acis tevi neviļ. Takā veiksmi tev ar šo aparātu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kā būtu ja es tagad vinam uzliktu 125cc cilindru nevajadzetu ari klokeni mainit? 

Starp citu sim motora model vel ir piedavajuma 150cc grupas komplekts. Bet nu ja ta tad kau 100% jamaina kloķene. 

Kā tad ir tur ar tiem CDI blokiem ir starpība jaudās? 

Pēc kā noteikt karbarātora lielumu ieplūdes vai ka nu tur viņus mēra?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aizej pie kāda meistara un painteresējies cik lielu cili var izvirpot tādam motoram un noperc tik lielu virzuli un tev būs jauda.... bet tev būs arī citas detaļas jāmaina pie reizes.... jo piemēram no 100cc var izvīlēt 154cc....:haha: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, thecloney said:

aizej pie kāda meistara un painteresējies cik lielu cili var izvirpot tādam motoram un noperc tik lielu virzuli un tev būs jauda.... bet tev būs arī citas detaļas jāmaina pie reizes.... jo piemēram no 100cc var izvīlēt 154cc....:haha: 

Priekskammvilet ja 150cc maksa letak neka darbs pie virpotaja. Vina ir pieejam sakot no 50-150ccm cilindri tapat ari galvas. 

Zinu to ka karbūzis bus jamaina, bet par cik vel man esoša grupa ir laba stavokli es labrat meginatu ar elektronikas palidziba pacelt jaudu. Un neiejaukties mehaniskaja daļā. 

 

Ka tad ir ar tiem CDI ir tolks mainīt ir labaks rezultāts? 

 

Kā noskaidrot karbarātora izmērus? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Moto_ogre said:

Ir,ir tā ka ir čaļi,šitos baigi ķīlē un ceļ augšā,takā iespēju ir ļoti daudz,youtubē vari droši pameklēt video.

Pastāstīt par šiem eksemplāriem neko daudz nevaru,jo manā galā neviens ar tādiem neņemas,takā pats ari neko daudz nezinu,jo pašam nau nācies tādus paskrūvēt. :D Kārbas esot vājās vietas šiem dzinējiem,vairāk ari neko nezinu.

To ka uz 70cc liek 125cc galvas tas ir dzirdēts,takā acis tevi neviļ. Takā veiksmi tev ar šo aparātu.

 

 

Paldies. Runājot par kārbu pašlaik labi strādā, iepriekšējais īpašnieks jaunu motoru bija uzlicis, un papildus tam pacēla uz 70cc. Pašlaik arī eļļas zudumi nav novēroti, degvielas patēriņš arī daudz maz normāls. Vienīgi trūkst man tas dinamiskums un stabils ātrums. 

 

Cik noprotu princips jau tads pats ka rolleriem, tik atškirās kārbas variātoru. Ķīlēšanas principi jau viņiem ir vienādi. Vienigais pluss ko neverojis esmu variatora karbam tas ka var ietekmet uzravienus ar rullišiem un atsperem. Vai pareizi domāju? Un protams pats pa sevi mazaka iespejams nokaut neka manualo karbu

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, martiny said:

Paldies. Runājot par kārbu pašlaik labi strādā, iepriekšējais īpašnieks jaunu motoru bija uzlicis, un papildus tam pacēla uz 70cc. Pašlaik arī eļļas zudumi nav novēroti, degvielas patēriņš arī daudz maz normāls. Vienīgi trūkst man tas dinamiskums un stabils ātrums. 

 

Cik noprotu princips jau tads pats ka rolleriem, tik atškirās kārbas variātoru. Ķīlēšanas principi jau viņiem ir vienādi. Vienigais pluss ko neverojis esmu variatora karbam tas ka var ietekmet uzravienus ar rullišiem un atsperem. Vai pareizi domāju? Un protams pats pa sevi mazaka iespejams nokaut neka manualo karbu

Tad tev pa lielam ir dikti paveicies,ja reiz motors ir jauns ielikts.:mjaso:  Tad atliek tikai braukt,bez raizēm.:great:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ir tā ka vienam manā galā ir tāds drandaļets, čalis vienkārši nopirka jaunu 125cc motoru un miers, max speed bija 120 mierīgi, un lai ātrumu gribētu tad jāmaina zobrati, bet tad nebūs uzrāviens.

Šitas varbūt dārgākais variants, bet efektīvākais

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Piaggio_rider said:

Ir tā ka vienam manā galā ir tāds drandaļets, čalis vienkārši nopirka jaunu 125cc motoru un miers, max speed bija 120 mierīgi, un lai ātrumu gribētu tad jāmaina zobrati, bet tad nebūs uzrāviens.

Šitas varbūt dārgākais variants, bet efektīvākais

Kadu tad vinam likt kads vinam motora kods? Nav man tadas informacijas ka ari nezinu pec kadiem kriterijiem to analizet.  

Negribaz jaunu motoru likt, jo sis jaunir praktiski jauns. 

Esmu kaut ko dzirdejis ka CDI blokam. Ar vienu vadu noravet un kipa ierobezojums atceļās. Zvaigsni aizmugurejo negribu likt mazaku isteniba ta jau  gurdeniniet ja kads vejš preti

Edited by martiny

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, martiny said:

Kadu tad vinam likt kads vinam motora kods? Nav man tadas informacijas ka ari nezinu pec kadiem kriterijiem to analizet.  

Negribaz jaunu motoru likt, jo sis jaunir praktiski jauns. 

Esmu kaut ko dzirdejis ka CDI blokam. Ar vienu vadu noravet un kipa ierobezojums atceļās. Zvaigsni aizmugurejo negribu likt mazaku isteniba ta jau  gurdeniniet ja kads vejš preti

Nu zobrati dod tikai to, ka maina uzrāvieny(tad zūd gals) ja maina galu (tad nav uzrāviens) , čomam arī bija 70cc motors, neko vairāk arii pa 80 nedabūja un nedabūsi 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Piaggio_rider said:

Nu zobrati dod tikai to, ka maina uzrāvieny(tad zūd gals) ja maina galu (tad nav uzrāviens) , čomam arī bija 70cc motors, neko vairāk arii pa 80 nedabūja un nedabūsi 

Ok. Varbut tu man vari pateikt kads motora tips vins ir? 

Kads tas motora kods lai varu uzmeklet citu cilindru.

paslaik itka stav 70cc ta ipasnieks teica bet vizuali nav redzams. 

Galva laikam ka 125cc jo virsu galvai ir rakstīts wg125 01

 

reali mana ideja ir tada ka uzliekus ari 125cc cilindru un uzmetu lielaku karbūzi. 

Arii karbuzi rada jautajumus no nezinu pec kaa noteikts kas man virsu un cik lielam diapozonaam vins paredzeets. 

 

P.s vienam bija wojan 50 tad vins nopirka motoru celikom 125 un gaja sliktak ka vecais 50cc nevareja vairak pa 70km/h dabut ara. Mana doma ka vins iekrita uz karbaratora un izputeja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, martiny said:

Ok. Varbut tu man vari pateikt kads motora tips vins ir? 

Kads tas motora kods lai varu uzmeklet citu cilindru.

paslaik itka stav 70cc ta ipasnieks teica bet vizuali nav redzams. 

Galva laikam ka 125cc jo virsu galvai ir rakstīts wg125 01

 

reali mana ideja ir tada ka uzliekus ari 125cc cilindru un uzmetu lielaku karbūzi. 

Arii karbuzi rada jautajumus no nezinu pec kaa noteikts kas man virsu un cik lielam diapozonaam vins paredzeets. 

 

P.s vienam bija wojan 50 tad vins nopirka motoru celikom 125 un gaja sliktak ka vecais 50cc nevareja vairak pa 70km/h dabut ara. Mana doma ka vins iekrita uz karbaratora un izputeja.

Nuu iebraukā un ies:naac: protams ja uzreiz brauksi uz max jaudu viņs neies nekad:wrenchin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varbūt kads var ieteikt 125cc cilindru ar visu linku kur var dabut priekš šī motora 1p39FMA pašlaik tas 72cc ir virsu ar manu prat 125cc galvu. Ja un moška piemerot ari karbuzi ar manualo trosi lielaku. Ka noskaidrot cik liels paslaik virsu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×