Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Sign in to follow this  
ezzis

Cilindru piebraukāšana, iebraukkšana,obkatka u.t.t.

Recommended Posts

Daudz šķēpu tiek lauzts, cik tad īsti, ir japiebraukā cilindri???

No seniem,seniem laikiem ir zināms,ka čuguna cilindri ir jāiebraukā 1000km. Tā tas ir bijis jau sen atpakaļ,kad visai tehnikai bija čuguna podi un nikosila,hroma un citi pārklājumi plašakai publikai nebija zinami. Te foruma ,daži čibriki, iesaka neko ilgi nemocīties un vērt vaļā jau aiz nakamā līkuma, izbraucot no servisa,jeb garažas ,jeb šķirbaina šķūņa.....Neklausieties viņos!!! Čuguna cilindram,jo ilgāk būs pacietība piebraukāt,jo ilgāk un labāk viņš ies!!! Saprotu,ka gaismas ātruma laikmetā, vilkties 1000km uz 40/45kmh ir pozors....,bet nu vismaz 500km piebrauciet gan!!! Liela kļūda pēc jauna,jeb izslīpēta, cilindra instalēšanas ir piešķilt un uzreiz mēģināt iztīrīt dīzi....,ļaujiet lai motors padarbojas uz maziem rpm., ja vien karbiķis ir spējīgs noturēt mazos rpm.  Braucot neturiet monotonu režīmu,bet brauciet uzdodot un noņemot gāzi. Noņemšanas brīdī cilindrs nedaudz dzesējas.

Ticiet,ja piebrauksiet nesteidzoties,cilindrs kalpos vairāk par nedēļu un piecām dienām!!!

Ar alumīnija cilindriem ir vienkāršāk. Kad biju ciemos pie Hendrik Keller,speciāli pajautāju...cik ilgi tas process jādara? Viņš ieteica šadu shēmu...piedarbina uzdzen dzesēšanas temperatūru līdz 60 grādiem(ne jau gāzējot un braukājot ratā) ļaujot motoram strādāt ar apm.2500-3000rpm., tad noslāpē un ļauj atdzist. Un tā to dara 3 (trīs) reizes. Pēc tam, jau var virināt ,cik nu spēki ļauj!!!

Lai veicās censoņi!!!

Lai spēks ir ar jums... /Joda/.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekas...,ja tu domā,ka nenosakāmas firmas,no vislētākā materiāla izlietam un ap Latviju 5 reiz apceļojošam cilindram, ieliksi jaunu,vislētāko dabonamo virzuli....un powers būs klāt!!! Nāni gateris tev powers....:)

Ja ir vēlme pagarināt labas firmas,no laba materiāla izgatavota cilindra mūžu, tad arī virzulis būtu vēlams no tās pašas firmas un obligāti jāslīpē un jāhonē cilindrs. Pirms tam, protams, visu izmērot un piemeklējot īsto remonta izmēru. Var protams paņemt uz veikalu līdz savu izdreijāto cili un ja virzulis ielien mazāk par pusi,jeb vispār nelien iekšā...tad derēs! 

Termins izslīpēt nozīmē: Uz iekārtas uzliek tavu nojāto cilindru un ar griezni izvirpo skaidu ,atbilstoši piemeklētajam virzulim. Cilindra caurums atkal ir apaļš visās dimensijās!!!

Termins izhonēt nozīmē: izvirpoto virsmu(kura pēc griežņa ir parupja) pieslīpē un nogludina, lai tavs jaunais virzulis un gredzeni nenodiltu jau pirmajās 10(desmit) min.

Kā jau iepriekš teicu,piebraukājot izhonētā virsma nogludinās un nopulējās vēl vairāk....

Apskaidroju šo visu īpaši neiedziļinoties texn, sīkumos un zinātniskos terminos. Viss manis teiktais nav jāuztver kā vienīgā patiesība!!!

Lai spēks ir ar tevi.../Joda/.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×