Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

stocklife

2008.gada Piaggio NRG by stocklife

Recommended Posts

Sveiki! Šīs ir mans pirmais rolleris. Pa rolleriem neko daudz nezinu,bet mani plāni līdz nākamās sezonas sākumam ir šādi:

1. Nomainīt cilindru

2. Nomainīt kloķeni

3. Uzlikt īso gāzes ručku

4. Noregulēt transmisiju

5. Savest kārtībā vizuālo

Tātad,ja ir kādi ieteikumi,pamācības,vai kāda palīdzīga roka. Tad droši rakstīt

 

IMG_20170531_221527.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neliela nianse, manuprāt tev neiesaku likt neko jaudīgāku, vispirms iemācies braukt ar šo kurš ir gandrīz kā no rūpnīcas, neskaitot sīkumus. Arī pēc tam, ka gribēsi kaut ko vairāk droši vari iedot kādam saprātīgam cilvēkam iedot savīlēt to cilindru. Pats esi redzējis ko no mana rūpnīcas cilindra (nevīlēta) var izspiest dzīvē. Un arī naudu varēsi ietaupīt citām lietām, nepērkot to kloķi un iet garām drkām. Transmisiju iesaku jau tev tagad saregulēt, zinu, ka riņķī apkārt braukā uz 51km/h dēļ smagajiem ruļļiem. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2017.06.2. at 11:22 PM, SRE. said:

Neliela nianse, manuprāt tev neiesaku likt neko jaudīgāku, vispirms iemācies braukt ar šo kurš ir gandrīz kā no rūpnīcas, neskaitot sīkumus. Arī pēc tam, ka gribēsi kaut ko vairāk droši vari iedot kādam saprātīgam cilvēkam iedot savīlēt to cilindru. Pats esi redzējis ko no mana rūpnīcas cilindra (nevīlēta) var izspiest dzīvē. Un arī naudu varēsi ietaupīt citām lietām, nepērkot to kloķi un iet garām drkām. Transmisiju iesaku jau tev tagad saregulēt, zinu, ka riņķī apkārt braukā uz 51km/h dēļ smagajiem ruļļiem. :D 

Paldies pa padomu, tu varēsi izvīlēt? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, stocklife said:

Paldies pa padomu, tu varēsi izvīlēt? :D

Es ar to nenodarbojos, bet droši cilindru vari uzticēt @pgobigmax, kurš par saprātīgu cenu izdarīs visu ko vajag. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tātad,noņēmu oriģinālās NRG uzlīmes. Man tas aizņēma 3 dienas,jo nemācēju tik ātri noņemt ka daži spečuki

IMG_20170606_130243.jpg

Aaa un vēl uzlīmēju divas uzlīmes,bet otru nevar redzētIMG_20170604_183652.jpg

Sakārtoju visu variku jo bija atskruvējies atkal,un tagad iet ~75-80 km/h,bet tik un tā ķeras

Braucu no rīta (first start) tieku līdz 9rpm, pēc tam ātri nokrīt līdz 7rpm,bet pēc kāda laiciņa uzšaujas atkal līdz 9rpm un uz augšu

Edited by stocklife
Nemāku izmantot vēljoprojām šo topiku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tātad nekas jauns nav noticis,tikai uzlikts malossi multivar,un iztīrīta filtram vate.

Rollers sagatavots svētkiem.

1498073324465.jpg

Dont drink and drive kids

Edited by stocklife

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo! Tākā šeit es nebiju neko sakarīgu rakstijis iepriekš,pametu šo topiku novārtā. Iemācijos ko vajag un nevajag rakstīt,lasot @SRE.topiku. Domāju pastāstīt kas ir noticis pa šo ziemu. 

Tātad visu pagājušo sezonu es viņu vairāk stūmu nekā braucu,jo man spieda ārā galvas blīves. Sākumā domāju aj kas tur tāds,mainīju blīves kandrīz katru nedēļu. Beigās man jau apnika un noliku rolleri lai stāv. Tā pagāja 5 mēneši. Tad vienu dienu ar @Ingmārs Kļavaizdomājām izcelt motoru. Mēs konstatējām ka cilindrs ko ielika servisā bija mests. Vajadzēja klausīt @SRE.un @pgobigmax. Viņi teica neved uz to servisu sapisīs visu. Tā arī bija. Blīve zem cilindra nebija, dzeses šļauku kas nāk no galvas bija noņemta,bija ieliktas lietotas blīves,un kaudzēm citas problēmas.Visa cilindra iekša bija saplaisājusi,galvā arī bija plaisas. Tiku appists ~200e vērtībā.

Bet šoziem visu savedām kārtībā,plastmasi ir pārkrāsoti(nekāds īpašs,balts ar spīguļiem),noregulēts arī diezgan labi.

Pašreizējas setups ir:drka, pollini 90°, gianelli stabule,17.5 karbūzis. 

Skrūvējot klāt stabuli aplauzu izpūtēja skrūvi.Tā skrūve bija pārāk mīksta.Bet opim bija pazīstams virpotājs,kas pa aliņu izurba skrūvi un ievilka jaunu vītni. IMG-20180312-WA0003.thumb.jpeg.b7cd4dbd03249bd4ee8bab08cd9885c9.jpeg

Ir bikiņ škrobe pa to iezāģēto svītru,bet uzsmērēju biezu kārtu hermētiķi un aiziet.

Braucot garām mašīnām,omītēm un senčiem ar bērnu ratiņiem. Visi noskatijās un noskaitija tēvreizi vai arī spļāva un meta ar bundžām,jo stabule izklausijās drausmīga. Vate vispā kā nebija. 

Bildes pašreiz nav,bet šodien es centīšos atdzīvināt savu veco kartupeli,un centīšos savākt no pārējiem bildes. Pagaidām salikšu ,kas man ir.Tiekamies citreiz,un paldies ja izlasīji šo topiku

IMG-20180216-WA0007.thumb.jpeg.201a709112ab3d080017a13144a48007.jpegIMG-20180216-WA0005.thumb.jpeg.560fcb154203065456c8969713c9f7d7.jpegIMG-20180216-WA0013.thumb.jpeg.1b8666f816d8fe983962e9835b042399.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, BremzeLV said:

Labi, ka ir tādi opji vai draugi, kas pa +/- velti izdara lielus darbus.

Veiksmi turpmāk.

Paldies! Veiksme noderēs

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, xero said:

un kāds tieši tolks no tā hermētiķa? :doh: gribi pateikt, ka pa skrūves caurumu nāk ārā atgāzes? skaidri redzams, ka ap izplūdi visapkārt ir normāla plakne, nedari huiņu

Tas ir pagaidu variants.Negribēju vēlreiz tajā dienā kad liku braukt uz Rīgu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×