Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Gabriels Erglis

s6r/t
Piaggio Zip SP1 S6R/T

95 posts in this topic

Visu ziemu bija doma uzbūvēt zipu, tā nu beidzot saņēmos un pēdējo divu nedēļu laikā tika sabūvēts zips, kurš atbilst Standart 50 klases nolikumam. Pagaidām setups vēl alpha stadījā- ir vieta daudz uzlabojumiem. Pirmo gonku nobrauca bez jebkādām tehniskām problemām, tikai vakarā braucot nightridā no Jūrmalas pašķīda reduktora gultnis.

 

Setups:

Stock LC katls ft. Meteor virzulis
Polini seperators
LeoVince ZX
Dell'orto 17,5mm
Hyper1 kolektors
MHR karbona lapiņas
Motoforce īsā ručka
Runnera mazā filtra kaste ft. Stage6 švamme
MHR siksna
Dunlop tt92 GP grieztie sliki
44 starta numurs :D
 
Tuvākajos plānos ietilpst MHR Overrange, īstais SP benķis, metāla dzeses trubas no old runnera, YSS amortizācija un Hebo Performer izpūtējs.
g9abul86bp42r8eud5n5.png6cd5grg7hfw233kuxecl.jpegnc6wkypr38987ug6yxh.jpgfefdphh5jzsiz8qtk2ht.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vienmēr var būt labāk. Secinājumi pēc vakardienas ir tādi, ka tehnika ir ļoti konkurētspējīga, bet blīve vēl pašvaka.

To ka tev trase nav sveša varēja uzreiz pateikt,piestrādā pie vizuālā arī nedaudz zipam,un būs ok!  :great:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kā vienmēr viss slikti, nomainot pak. rata gultni gaudošana ir pazudusi, taču vibrācija nav pazudusi, tagad aizdomas krīt uz reduktora vāka gultni vai vario ruļļiem, jo ir 3x3,8g un 3x7,2g ruļļi. Drīzumā pamēģināšu ielikt visus vienādus, varbūt atrisinās problēmu, ļoti ceru, ka viena no šīm darbībām atrisinās šo problēmu, jo negribu ticēt, ka kloķenes gultņi būtu izbiruši jau.

 

Bet nu labā stāsta daļa- pagaidām uz laiku dabūts SP plānais benķis , un arī metāla dzeses trubas sataisītas.

5ccmtphw45krqcq1a8.jpg

fdpvqhic8otlmwegf55.jpg

Edited by Erglis_g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Double post, laikam nevienam neinteresē  :aiwa:

 

Tātad šodien dabūts Hebo Performeris, daudz maz jau saregulēts priekš jaunā izpūtēja. Tagad vienīgi pēc MHR Overrange/Multivar un pāris sajūga modifikācijām prasās transmisijas regulācijā. Un kas zin, varbūt, ja zvaigznes sakritīs, aizbraukšu uz Daugavpili.

193gj9nusptxqy5glb9.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jāatrāda pavaiktais! Zip goes SPL- 50/50 SP un SSL, pagaidām kādu laiku braukšu ar SSL priekšu.

 

Tātad iepirku citu rāmi, bāku, subframe un dažas plastmasas. Rāmi notīrīju no 2cm bieza kultūrslāņa, noslīpēju rūsu un nopūtu ar labāko pretrūsas baloniņu.

ola5mo35coj6ynwucwy6.jpg

VS iepriekšējais rāmis :D

s1e6j37ngfjaxvg94oyk.jpeg

Un arī esmu nopircis SP2 LC karterus/motoru ar pilnīgi visiem "apkarināmajiem", vēl tik jāatdod pēdējā "astīte" no parāda. Motors no Itālijas, pēc detaļu stāvokļa spiežot nobraukums stipri zem 4000km, bija pat visi ierobežotāji iekšā.

g24839al0sypbjd8p8y1.jpg

wdcpfy7irjqp2engevei.jpg

ylu072sc4w9f6epzj5qa.jpg

Pagaidam kaut kā tā viss izskatās.

84xp7cn3v3ntc3biebz2.jpg

 

Tagadējais setups:

Stock cilindrs ft. Meteor Racing virzulis

 

Stock kloķvārpsta ft. Polini seperators

 

SKF C3 gultņi

 

Corteco saļņiki

 

SP2 karteri,vario vāks

 

Hebo Performer

 

Dell'orto 17,5mm

 

MHR X-Kevlar siksna

 

Stage6 Torque Control MK2 sajūgs (ielas lietošanai, gonkām jāswapo stock)

 

Stage6 filtra švamme

 

Stage6 Galfer Racing bremžu kluči

 

MotoForce Racing īsā ručka

 

Zip SP1 diski

 

Dunlop TT 92GP priekšā

 

Sava MC31 aizmugurē

Edited by Erglis_g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today is a good day...

 

Motors sapārots ar rāmi.

wqrle89d23ytf4ypc249.jpg

qr9qaaeb11uomvevw2au.jpg

zl47czv6ky4fwtbjzy4c.jpg

medsjl9pc8qwdrbeyem.jpg

Arī SSL priekša tiek "uzlabota" uzbrūkot tai ar fleksi, tagad tikai jāizzāģē caurums lai radiators var izlīst ārā no priekšas gabarītiem, jo esošais stiprinājums ir plug n' play ar SP1 priekšu.

zakh2zqo1v31dz66ibij.jpg

m4dtv4zhxz5kqdovcsi.jpg

Rīt atliek sametināt/salabot izpūteju, uzlikt stūri un sist dūmā.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moooar update!

Shiny parts :jack::emo::

Doppler gāzes amortizators ft. S6R/T super soft atspere :D 

Un zipa bardočoks

Beidzot var normāli pabraukt, jo ar veco amortizatoru nebija iespējams normāli ieiet līkumā, tagad viss kā nākas un arī pateicoties Kabaumanim dabūju zipam bardačoku.

55c0efd2aa4cdrblylca1438707666.jpeg

55c0efd2aa4cdoeimurz1438707667.jpeg

55c0efd2aa4cdfbxctgn1438707667.jpeg

Edited by Gabriels Erglis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Double post...

Pēc amortizatora test drive no motora nāca nevēlama skaņa. Tā nu vario vāks nost un konstatēju ka kloķenes gultņi "paņēmuši atvaļinājumu". Sāku visu jaukt ārā un paveicās, ka nebraucu ne minūti ilgāk, citādi būtu beidzies viss ļoti skumji, jo vario pusē gultnim seperators bija gandrīz jau izkritis ārā un sācis sadalīties metāla skaidās.

55c14a534d52fwjotzph1438730835.jpeg

55c14a534d52fygctstt1438730835.jpeg

Kad visu biju izjaucis, nenoslinkoju un kārtīgi visu notīriju. Laikam pat nebūs jāsmilšo karteri :D :jack:

55c148bc0225acuiaqud1438730429.jpg

55c148bc0225alemmpbx1438730428.jpg

55c148bc0225atemyxkx1438730428.jpg

55c148bc0225ahpotwse1438730428.jpg

55c148bc0225aldhdfhl1438730428.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zips atkal ielās! Šodien tika pie Top Performance gultņu/saļņiku komplekta un manuālā čoka 17,5mm karbim. Nākamajos plānos ir doma likt malossi RS24 amortizatoru no BWSa, jo Doppler amortizātors tomēr nav lietojams kā arī #carbonSP1comingsoon :emo:... 

 

p.s. bildes kaut kad drīzumā būs, jo pagaidām lietoju nokia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu diemžēl pārsteigums nesanāca, tad jau jāatrāda kas te briest... noteikti ne roltoni . Liela daļa no BWSa R/T detaļām dzīvos zipā. Skaidrojums kapēc zips pavisam vienkāršs- izcila bāze slimi lielai jaudai, un ļoti esmu pieradis pie mazā svara/izmēra, labās vadības un galīgi pazuda entuziasms būvēt nelaimes čupiņu BWSa paskatā. Iztirgojot bwsa setupu sanāks salikt visu motoru un vēl pat pāri paliks piekerei un vizualajam. Plāns vienu citu zipu izkonkurēt visos iespējamos veidos...

Dzinējs:
Cilindrs: Stage6 R/T 70cc MK I
Kloķvārpsta: Stage6 R/T MK2 85mm conrod, 12mm piston pin
Gultņi: Polini C4 ft. Polini FKM/PTFE saļņiki

Izputējs: Roost Sprint 09


Transmisija:
Variātors: Stage6 R/T Oversize 
Siksna: Stage6 R/T Oversize Belt
Sajūgs: Stage6 Torque Control MK2
Torque drive:Stage6 R/T Oversize Torque Boost
Wingbell: Stage6 R/T CNC typ.480

Ieplūde:
Karburators: Dell'orto PHBH 28mm
Kolektors: Stage6 R/T CNC 
Membrānbloks: Stock ft. Karbona lapiņas
Filtrs: Stage6 Double Layer
Gāzes trose: Motoforce Racing
 

Elekronika:
Aizdedze:Stage6 R/T PVL (ja kādam pēkšņi ir lieks magnēts un pamatplate priekš PIA droši sūti PM)


Dzesēšnas sistēma:
Radiators: Malossi
Rezervuārs: Aprilia SR50
Ūdenssūknis: Polini

Kaut kādas bildītes:

5605b931734fdfwqdzwp1443215667.jpg

5605b931734fdgykpwep1443215668.jpg

5605b931734fdshxcumx1443215665.jpg

Edited by Gabriels Erglis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Theres no going back. Karteris iesākts, nu stock vairs tiešām šeit nekad nebūs virsū.

Dēļ tā, ka nebija īstās frēzītes viss ievilkās, un paspēju tikai vienu pusīti šodien savīlēt, un tā pati vēl nedaudz rīt jāpievīlē lai būtu ideāli.

5615751e98a9cfjpuadf1444246815.jpg

5615751e98a9cxgclhkv1444246815.jpg

PVL aizdedzes CDI un spolei atrastas jaunas mājas

5615756222778ukhgrwb1444246882.jpg

Un piemēru milzīgo radiatoru.

5615751e98a9cftjgyes1444246814.jpg

 

Un vēl divas smukas bildītes.

5615756222778dfqpufh1444246882.jpg

5615758356e07mfdjxrq1444246915.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.