Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Sign in to follow this  
Moto-Studija

Wallet Saver vol.1 - Cilindra grupa

Recommended Posts

Hey Skūterist!

 

Esmu šeit, lai padalītos ar caur savu un citu praksi iegūtam zināšanām, knifiem, piesardzības metodēm, kas paildzinās tava dzinēja veiktspēju, resursu, kopēju naudas daudzumu tavā makā un, tā runā ka pat ārstējot migrēnas.  :)

 

1. Cilindra fāžu izveide.

 

Mūsdienu taupības režīma nolūkos ražotāji meklē ar vien vairāk veidu kā samazināt nepieciešamo cilvēka darba stundu skaitu katrā ražošanas procesa solī, tādēļ ražoto produktu kvalitāte var ievērojami samazināties. 

Šoreiz pievērsīsim uzmanību divtaktu cilindru lūku fāzēm.

Cilindra lūkas bieži nāk ar ļoti asām, vai dažkārt pat vispār bez fāzēm.

Ko tas nozīmē? Tas nozīmē, ka ražotājs ir uztaisījis cilindru, kurš OutOfTheBox ilgi nekalpos. Kādēļ? Lai Tu pirktu vēl!

Ko reāli nodara fāžu neesamība? Tiek "lauzti" gredzeni, to nodilums ievērojami palielinās, tiek radīta lielāka slodze uz kloķvārpstu.

Ar ko veidot fāzīti? Visa veida elektro-rotor instrumentiem. Dremel, Jasper un daudzi citi alternatīvi.

Kādi uzgaļi?

Parasti sāku ar agresīvāku akmens uzgali,lai tiktu cauri pārklājumam, tad izmantoju karbīda uzgaļus aptuvenai vīlēšanai, smalkāka akmens uzgaļus vīlēšanas piebeigšanai, portu pacelšanai utt, un tad cratex uzgaļus ,lai uzpulētu fāzes(gropes) vai pašas lūkas.

Kā veidot fāzīti? 

Šādi transfer_chamfer.jpg

 

Šī operācija dos pozitīvu ietekmi arī uz cilindra telpas piepildījumu.

portflow1.jpg

 

Dzīves piemērs. 

Cilindrs bez fāzēm 

 

2014-01-22%2022.11.32.jpg?dl=1&token_has

 

 

 

Cilindrs ar fāzēm (Hook SP MK1)

 

IMG_7748.JPG?dl=1&token_hash=AAGpHgREQCo

 

2. Virzulis

 

Ja esi īsts entuziasts, kā es, tad noteikti velies izspiest visu ko vien var no sava mopēda.

Šie nākamie soļi palīdzēs sasniegt šo mērķi bonusā paildzinot dzinēja mūžu.

 

Uzpulējam līdz spogulim virzuļa galvas virsmu.

Šī procedūra ļaus degmaisījumam vieglāk ceļot pāri virzulim un samazinās izdedžu rašanos uz virzuļa.

 

pic5.jpg?dl=1&token_hash=AAFoqhLQJUlSYY4

 

Virzuļa fāžu izveide.

Pārsvarā visi virzuļi nāk ar asām apakšējām malām, kas noņem eļļu no cilindra sieniņām.

Mēs šo izmainām iztaisot līdzīgas fāzītes, kā cilindra lūkām.

 

Stock virzulis

 

Motoforce_Racing_50cc_Piston_Kit_-_Yamah

 

Virzulis ar fāzītēm

 

2014-01-18%2018.41.08.jpg?dl=1&token_has

 

 

3. Pirksts

Pavisam vienkārši, pirksta galus uzslīpējam ideāli taisnus un uzpulējam līdz gandrīz spogulim.

Šim samazinās iespēju laika gaitā pirkstam "izurbt" sprostus. 

Šāds nāk no veikala (vidū)

_N9V6511.JPG.jpg

 

Vēlamais rezultāts

 

je_wrist_pins.gif

 

 

Viss augstāk minētais nav jāuztver kā 100% pareiza lieta. Es pat nevēlos, lai jūs tā darītu, drīzāk rodat loģiskus izskaidrojumus ,kādēļ jā ,vai kādēļ nē.

Cīnās!  :wrenchin:

 

 

 

 

 

 

 

 

Eža padoms 50cc galvu liekot uz 70cc!

 



By Ezzis.

 

Neliels padoms tiem,kas liek uz rollera 70cm3 cilindrus un izmanto stok galvu!!!

Esmu novērojis,ka ir daudz ieteikumu par stok galvas izmantošanu 70cm3 cilindriem...,viss būs ok, manam čomam rolleris gāja 9,65 gadus, tas ir labāk,jo ir lielāka kompresija, tā paredz ražotājs u.t.t.

 Ražotājs iespējams arī paredz ,bet viņš nezin, ka brauksi ar vislētāko piejamo degvielu....,viņš nezin, ka nepasūtīsi atbilstošu jaunu galvu no e-veikala....

Mans ieteikums kā to var vienkārši novērst sēžot mājās pie TV....

Tātad, šī ir Pežo 50 AC  stok galva, redzams,ka lietojot 47m virzuli ir izveidojies apm. 3,5mm liels uzdegums uz āru no oem. sfēras kantes:

 

DSC-0127.sized.jpg?1396179231

DSC-0128.sized.jpg?1396179346

 

 Ar normālu, asu nazi, griežam lieko alumīniju nost...

DSC-0129.sized.jpg?1396179632

Lēnam,nesteidzoties.....,es izmantoju parastu nazi no celtniecības preču veikala...Griežam nost tikai to lieko kanti,cenšoties iegūt vienmērīgu konusu..

DSC-0130.sized.jpg?1396179719

DSC-0132.sized.jpg?1396180701

 

Kad darbiņš puslīdz izdarīts,ar smilšpapīru iztīram degkameru no piedeguma un pielīdzinam izgriezto...

Notīrīt piedegumu ir savarīgi tiem ,kam rolleris negrib lekt karsts....,sodrējos iesūcas no karbiķa iesūktais bendzīns un negrib aizdegties.

 

Tātad, parādiju kā majās neko daudz neieguldot paveikt darbiņu,kas tavam rollera motoram palīdzēs darboties ar sliktām degvielām, bez detonācijas. Tas palīdzēs stok kloķenei darboties nedaudz ilgāk.

 Pieļauju,ka internetu salasijušies oponenti man ieteiks lietot virpu, gnomu....,jā gnomu varēju,bet tad virtuve ir pilna ar skaidām, virpu pežo galvām nesanāk izmantot,jo sveces caurums ir nobīdīts...,piagio un minarelli galvām ir centrā, tad ir vieglāk.

Arī teikas par zaudēto kompresiju un jaudu ir muļķības, šis nav hi-end cilindrs un motors.

Gala rezultāts ir apmēram šāds:

DSC-0133.sized.jpg?1396179894

 

Neaizmirstiet par jaunām blīvēm un par to,ka arī galvas blīvei ar šķērēm ir jāizgriež atbilstošs caurums.

 

p.s.

 Viss manis parādītais nav jāuztver kā likums....  :)  Lai veicas!!!

Edited by Moto-Studija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×