Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

70cc

Cilindra,virzuļa lūku vīlēšana, pulēšana, sēdināšana

Recommended Posts

Šeit liekam informāciju par dažādām lietām kas saistītas ar cilindru uzlabošanu paša rokām. Jābūt detalizētam aprakstam ar to, ko dos konkrētais uzlabojums, obligāti jāievieto arī bildes uzskates materiālam. Vēlams lieki nespamot...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Do list jaudai.


 

1. Uzpulēta virzuļa "galva"

 

2.Nograuztas virzuļa kantes, uztaisītas par nažiem

 

3.Uzpulēta cilindra izplūde

 

4.Vienmēr uzstādam cilindru tā,lai attiecīgi virzulis BDC
pilnība atsegtu ieplūdes un izplūdes lūkas(izņemot pārplūdi)

 

5.Attiecīgi pēc tam uzstādam squish.


 

Ielai:


 

stock cilindram - 1-1.2mm


 

50-70cc sport - 0.7-1mm


 

70-BB alumīnija 0.4-0.8mm


 

Viss atkarīgs no kloķvārpstas - Standarta der no stock līdz
70cc sport čuguna , pie lielākā dotā squish.


 

Sporta kloķenēm - augšējos reģionos


 

Racing, High End kloķiem ar titāna klaņiem - pēc izvēles,
droši var likt vismazāko, jo termālās īpašības atļauj.


 

6.Vienmēr saeļļojam papīra blīves, špiļkas un galvas
uzgriežņus, lai spētu pievilkt ar pareizo spēku un samazinātu iespēju nolauzt
špiļkas.


 

7.Pārbaudam gredzenu atstarpi, ja nepieciešams pivilējam ar
dimanta vīli un uztaisam šķēlumu.


 

70cc alumīnija cilindram minimālā ,kāda drīkst būt ir 0.25mm
- čuguna cilindriem vēl vairāk - 0.35mm


 

Formula aprēķinam :


 

cilindra diametrs x 0.005 (minimālais alumīnijam)


 

cilindra diametrs x 0.007 (čugunam)


 

8. Vīlējot lūkas pats galvenais nav tās maksimāli lielas
izgrauzt, bet gan padarīt cik vien iespējams vienādas, tā lai pretējās lūkās
visur būtu identiski leņķi, virsma, platums, augstums, dziļums, garums.

 

9.Vīlējot svarīgi salaist lūkas kopā ar karteriem un
izpūtēju. Ļoti svarīgi!


 

Neizlasot kādu gudru grāmatu par 2T dzinēju tūnēšanu
neiesaku ķertties klāt lūku leņķu maiņai, celšanai uz augšu un citām šāda veida
nodarbēm, pietiks ja salaidīsi lūkas ar karteriem un izplūdi ar izpūtēju.



Karteri

 

Drošivien esi dzirdējis klasisko mītu - "pulē karterus būs jauda, vai tieši saurb karterus būs jauda"

 

Pulēti karter - degmaisījumam vieglāk plūst, taču tas nesamaisās tik labi, viedo pilienus un karteru sieniņām

Matēti karteri - degmaisījums labāk samaisās, atomizējās, taču plūst nedaudz lēnāk

 

Praksē ir testēti gan pulētie, gan matētie karteri.

Reāli dzīvē atšķirība ir tikai viena - iegūldītais laiks un nauda.

Nav jēgas ieguldīt n-tās stundas pulējot karterus!

Fanātismam ir daudz pakāpes.

 

Labāk izveidot skaistu plūsmu no vārsta līdz cilindram, tas dod reāli jūtamus uzlabojumus.

Edited by Moto-Studija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Būtu labi ja kāds varētu tiešāku informāciju sniegt , piemēram cik daudz tās lūkas jaslīpē ar ko tieši labāk slīpēt vai ir jāregulē karbis pēc slīpēšanas un ar bildēm parādīt to visu.Būtu ļoti pateicīgs ja kāds to izdarītu , jo man nav mazākās sajēgas kā tas jādara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Būtu labi ja kāds varētu tiešāku informāciju sniegt , piemēram cik daudz tās lūkas jaslīpē ar ko tieši labāk slīpēt vai ir jāregulē karbis pēc slīpēšanas un ar bildēm parādīt to visu.Būtu ļoti pateicīgs ja kāds to izdarītu , jo man nav mazākās sajēgas kā tas jādara

Izlasi 3 gramatas sakot ar grahama brlla 2 stroke tuning guide. Kad busi izlasijis tadi jautajumi vairs neradisies.

Neies tev noslepumus stastit.

Edited by mkIIracingrox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nav jau runas par noslēpumiem....,ja tev nav iemaņu,neko nesaproti un nav arī piemērotu instrumentu, tad viss ko izstāstīšu un parādīšu bildē, neko nedos!!!

Pirmais,iespējams arī otrais cilindrs nesanāks....,tiešām ir daudz info yotubē....,meklē,skaties un mēģini!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tieši tā, beigas jau viss uz "fīlingu" aizies.

Sākumā mocijos ar tiem grādiem, skaitīju, rēķināju.

 

Tagad jau mazāk...nu galvenais, lai lūkas sakrīt, tilpumi vienādi un grādi nepārsniedz atļauto katram cilindra, izpūtēja savienojumam.

 

Bet nu iesācējiem - ņem savu stock katlu un spēlējies, meklē gatavus portmapus, mēģini, tad sāc eksperimentēt ar savām ģeometrijām līdz atrodi to, kas strādā tev.

Būtībā pasākums gaužām vienkārš, pat ar visiem grādiem, viss ir elementāri, tikai pamatus un izpratni par dzinēja darbību un iespējams, fluid dynamics, gas dynamics palīdzēs.

 

Beigās, kā jau teicu, visu bez īpašas domāšanas darīsi.



ņem, lasi!

 

Ļoti labas 2T tuninga grāmatas beidzot pieejamas iekš PDF.

 

http://justyamahard3...ticles/eric.htm

 

http://iheartstella....ance-Tuning.pdf

 

http://www.amrca.com/tech/tuners.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beidzot uzņēmu uzskatāmus foto par lūku fāžu veidošanu.

 

Daudzi cilindri no rūpnīcas nāk bez fāzēm uz lūkām iekš cilindra, šo fāžu neesamība manāmi samazina gredzenu resursu, bieži vien pat tos salaužot.

Risinājums ir gaužām vienkārš - dremels, vai dimanta vīlītes un uzbliežam 45 grādu fāzītes gan lūkas augšpusē, gan apakšpušē.

 

Pāris foto ar uzskatāmi redzemu stock cilindru un apstrādātu cilindru.

 

 

post-3741-0-46374700-1423255341_thumb.jp

post-3741-0-65103400-1423255350_thumb.jp

post-3741-0-37949700-1423255362_thumb.jp

post-3741-0-75234600-1423255373_thumb.jp

post-3741-0-91131900-1423255381_thumb.jp

post-3741-0-11177800-1423255389_thumb.jp

post-3741-0-10968600-1423255396_thumb.jp

post-3741-0-38494100-1423255402_thumb.jp

post-3741-0-44739000-1423255409_thumb.jp

post-3741-0-87536700-1423255416_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Virzuļa pulēšana.

Pasākums īpašiem OCD bērniem.
Pulējot virzuļa galvu samazinam iespēju izdedžiem pielipt pie virzuļa, tādējādi veidojot termo izolācijas slāni, kas palielina iespēju dzinējam detonēt veidojot "karstos" punktus. 

 

Pulēt var ar visādām metodēm - smilšpapīrs(800,1000,1200,1600,2000,pasta) vai, ja dzīvē ir paveicies, ar veco labo šmirģeli un pulējošo ripu.

 

 

post-3741-0-95325900-1423304797_thumb.jp

post-3741-0-74703200-1423304803_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kur ir kāds jaudas mērijums konkrēto darbību atspoguļojums? Izskatās pēc pilnīgām muļķībām...

 

To Do list jaudai.


 

1. Uzpulēta virzuļa "galva"

 

2.Nograuztas virzuļa kantes, uztaisītas par nažiem

 

3.Uzpulēta cilindra izplūde

 

4.Vienmēr uzstādam cilindru tā,lai attiecīgi virzulis BDC
pilnība atsegtu ieplūdes un izplūdes lūkas(izņemot pārplūdi)

 

5.Attiecīgi pēc tam uzstādam squish.


 

Ielai:


 

stock cilindram - 1-1.2mm


 

50-70cc sport - 0.7-1mm


 

70-BB alumīnija 0.4-0.8mm


 

Viss atkarīgs no kloķvārpstas - Standarta der no stock līdz
70cc sport čuguna , pie lielākā dotā squish.


 

Sporta kloķenēm - augšējos reģionos


 

Racing, High End kloķiem ar titāna klaņiem - pēc izvēles,
droši var likt vismazāko, jo termālās īpašības atļauj.


 

6.Vienmēr saeļļojam papīra blīves, špiļkas un galvas
uzgriežņus, lai spētu pievilkt ar pareizo spēku un samazinātu iespēju nolauzt
špiļkas.


 

7.Pārbaudam gredzenu atstarpi, ja nepieciešams pivilējam ar
dimanta vīli un uztaisam šķēlumu.


 

70cc alumīnija cilindram minimālā ,kāda drīkst būt ir 0.25mm
- čuguna cilindriem vēl vairāk - 0.35mm


 

Formula aprēķinam :


 

cilindra diametrs x 0.005 (minimālais alumīnijam)


 

cilindra diametrs x 0.007 (čugunam)


 

8. Vīlējot lūkas pats galvenais nav tās maksimāli lielas
izgrauzt, bet gan padarīt cik vien iespējams vienādas, tā lai pretējās lūkās
visur būtu identiski leņķi, virsma, platums, augstums, dziļums, garums.

 

9.Vīlējot svarīgi salaist lūkas kopā ar karteriem un
izpūtēju. Ļoti svarīgi!


 

Neizlasot kādu gudru grāmatu par 2T dzinēju tūnēšanu
neiesaku ķertties klāt lūku leņķu maiņai, celšanai uz augšu un citām šāda veida
nodarbēm, pietiks ja salaidīsi lūkas ar karteriem un izplūdi ar izpūtēju.



Karteri

 

Drošivien esi dzirdējis klasisko mītu - "pulē karterus būs jauda, vai tieši saurb karterus būs jauda"

 

Pulēti karter - degmaisījumam vieglāk plūst, taču tas nesamaisās tik labi, viedo pilienus un karteru sieniņām

Matēti karteri - degmaisījums labāk samaisās, atomizējās, taču plūst nedaudz lēnāk

 

Praksē ir testēti gan pulētie, gan matētie karteri.

Reāli dzīvē atšķirība ir tikai viena - iegūldītais laiks un nauda.

Nav jēgas ieguldīt n-tās stundas pulējot karterus!

Fanātismam ir daudz pakāpes.

 

Labāk izveidot skaistu plūsmu no vārsta līdz cilindram, tas dod reāli jūtamus uzlabojumus.

 

 

To Do list jaudai. Cik lielai jaudai? Cik daudz tas ietekmēs griezes momentu? Kāds ir abildējis?


 

1. Uzpulēta virzuļa "galva" Kāmēr uzdedži izveidosies tikmēr virzulis jau būs sadilis!

 

2.Nograuztas virzuļa kantes, uztaisītas par nažiem Samazina paša virzuļa izturību!

 

3.Uzpulēta cilindra izplūde Pēc pāris TK tāpat viss būs aizaudzis!

 

4.Vienmēr uzstādam cilindru tā,lai attiecīgi virzulis BDC
pilnība atsegtu ieplūdes un izplūdes lūkas(izņemot pārplūdi) Svarīgs ir tikai lūku grādu ilguma atvēruma kopums nevis šis skaidrojums!

 

5.Attiecīgi pēc tam uzstādam squish. Atkarīgs no degvielas Ko liesi bākā


 

Ielai:


 

stock cilindram - 1-1.2mm Vispār nav ko iespringt ka stokā ir ta ir labi


 

50-70cc sport - 0.7-1mm .......


 

70-BB alumīnija 0.4-0.8mm Rūpnīcu ieteiktais, Atkarīgs arī no rullīšu gultņa, Klaņa īpašībām uz stiepi...


 

Viss atkarīgs no kloķvārpstas - Standarta der no stock līdz
70cc sport čuguna , pie lielākā dotā squish. Nekomentēšu...


 

Sporta kloķenēm - augšējos reģionos Nekomentēšu...


 

Racing, High End kloķiem ar titāna klaņiem - pēc izvēles, Nekomentēšu...
droši var likt vismazāko, jo termālās īpašības atļauj.


 

6.Vienmēr saeļļojam papīra blīves, špiļkas un galvas
uzgriežņus, lai spētu pievilkt ar pareizo spēku un samazinātu iespēju nolauzt
špiļkas. Priekš tam domatāta dinometriskā atslēga...


 

7.Pārbaudam gredzenu atstarpi, ja nepieciešams pivilējam ar
dimanta vīli un uztaisam šķēlumu.


 

70cc alumīnija cilindram minimālā ,kāda drīkst būt ir 0.25mm
- čuguna cilindriem vēl vairāk - 0.35mm Pilnīga Huiņa jau sadilis gredzens būs...


 

Formula aprēķinam :


 

cilindra diametrs x 0.005 (minimālais alumīnijam)


 

cilindra diametrs x 0.007 (čugunam)


 

8. Vīlējot lūkas pats galvenais nav tās maksimāli lielas
izgrauzt, bet gan padarīt cik vien iespējams vienādas, tā lai pretējās lūkās
visur būtu identiski leņķi, virsma, platums, augstums, dziļums, garums.

Svarīgi ir tikai grādu kopums un to atvēruma ilgums...

9.Vīlējot svarīgi salaist lūkas kopā ar karteriem un
izpūtēju. Ļoti svarīgi!

Nemaz nav tik svarīgi ies tāpat...Zaudēsiet tikai paris ZS un var


 

Neizlasot kādu gudru grāmatu par 2T dzinēju tūnēšanu
neiesaku ķertties klāt lūku leņķu maiņai, celšanai uz augšu un citām šāda veida
nodarbēm, pietiks ja salaidīsi lūkas ar karteriem un izplūdi ar izpūtēju.

 

Grāmatās ir norādīta tikai virspuseja informācija, tikai darot un parbaudot materiālus un dzīves pieredze jums dos vislabakos rezultatus!


 

Karteri

 

Drošivien esi dzirdējis klasisko mītu - "pulē karterus būs jauda, vai tieši saurb karterus būs jauda"

 

Pulēti karter - degmaisījumam vieglāk plūst, taču tas nesamaisās tik labi, viedo pilienus un karteru sieniņām

Matēti karteri - degmaisījums labāk samaisās, atomizējās, taču plūst nedaudz lēnāk

 

Degmaisījumam vajadzīga turbulence! Nepulē karterus!

 

Praksē ir testēti gan pulētie, gan matētie karteri.

Reāli dzīvē atšķirība ir tikai viena - iegūldītais laiks un nauda.

Nav jēgas ieguldīt n-tās stundas pulējot karterus!

Fanātismam ir daudz pakāpes.

 

Prasksē pārbauda uz stenda iegūtos rezultātus pieraksta un cenšas pie minimālām izmaiņam veikt atkartotus testus!

 

Mēģini dzinēju vēsā pie liela mitruma gaisā un tumsā vienmēr ies Ātrāk :D

 

Labāk izveidot skaistu plūsmu no vārsta līdz cilindram, tas dod reāli jūtamus uzlabojumus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas tad nu?

Smiltīs sāki dzinējus likt ka tāds "[censored]ujisms"?

Mans uzskats - ja dara, dara pēc grāmatas.
Un šie ieteikumi ir vairāk uz midrace,high end fanātiem tendēti - stockam ,protams, jēga maza.

"4.Vienmēr uzstādam cilindru tā,lai attiecīgi virzulis BDC

pilnība atsegtu ieplūdes un izplūdes lūkas(izņemot pārplūdi) Svarīgs ir tikai lūku grādu ilguma atvēruma kopums nevis šis skaidrojums!""

Ar šo Tu saki, ka pus atvērtas ieplūdes un izplūde BDC ir ok?
Kas ar jums notiek pēdējā laikā?  :naac:
  :emo:

 

 

Cilvēki ,kas lasa šo topiku, visdrīzāk, meklē arī 0.1hp uzlabojumus.
Jo no 15hp arī 0.1hp ir salīdzinoši daudz.

 

 

 

Kur ir kāds jaudas mērijums konkrēto darbību atspoguļojums? Izskatās pēc pilnīgām muļķībām...

 

 

 

To Do list jaudai. Cik lielai jaudai? Cik daudz tas ietekmēs griezes momentu? Kāds ir abildējis?


 

1. Uzpulēta virzuļa "galva" Kāmēr uzdedži izveidosies tikmēr virzulis jau būs sadilis!

 

2.Nograuztas virzuļa kantes, uztaisītas par nažiem Samazina paša virzuļa izturību!

 

3.Uzpulēta cilindra izplūde Pēc pāris TK tāpat viss būs aizaudzis!

 

4.Vienmēr uzstādam cilindru tā,lai attiecīgi virzulis BDC
pilnība atsegtu ieplūdes un izplūdes lūkas(izņemot pārplūdi) Svarīgs ir tikai lūku grādu ilguma atvēruma kopums nevis šis skaidrojums!

 

5.Attiecīgi pēc tam uzstādam squish. Atkarīgs no degvielas Ko liesi bākā


 

Ielai:


 

stock cilindram - 1-1.2mm Vispār nav ko iespringt ka stokā ir ta ir labi


 

50-70cc sport - 0.7-1mm .......


 

70-BB alumīnija 0.4-0.8mm Rūpnīcu ieteiktais, Atkarīgs arī no rullīšu gultņa, Klaņa īpašībām uz stiepi...


 

Viss atkarīgs no kloķvārpstas - Standarta der no stock līdz
70cc sport čuguna , pie lielākā dotā squish. Nekomentēšu...


 

Sporta kloķenēm - augšējos reģionos Nekomentēšu...


 

Racing, High End kloķiem ar titāna klaņiem - pēc izvēles, Nekomentēšu...
droši var likt vismazāko, jo termālās īpašības atļauj.


 

6.Vienmēr saeļļojam papīra blīves, špiļkas un galvas
uzgriežņus, lai spētu pievilkt ar pareizo spēku un samazinātu iespēju nolauzt
špiļkas. Priekš tam domatāta dinometriskā atslēga...


 

7.Pārbaudam gredzenu atstarpi, ja nepieciešams pivilējam ar
dimanta vīli un uztaisam šķēlumu.


 

70cc alumīnija cilindram minimālā ,kāda drīkst būt ir 0.25mm
- čuguna cilindriem vēl vairāk - 0.35mm Pilnīga Huiņa jau sadilis gredzens būs...


 

Formula aprēķinam :


 

cilindra diametrs x 0.005 (minimālais alumīnijam)


 

cilindra diametrs x 0.007 (čugunam)


 

8. Vīlējot lūkas pats galvenais nav tās maksimāli lielas
izgrauzt, bet gan padarīt cik vien iespējams vienādas, tā lai pretējās lūkās
visur būtu identiski leņķi, virsma, platums, augstums, dziļums, garums.

Svarīgi ir tikai grādu kopums un to atvēruma ilgums...

9.Vīlējot svarīgi salaist lūkas kopā ar karteriem un
izpūtēju. Ļoti svarīgi!

Nemaz nav tik svarīgi ies tāpat...Zaudēsiet tikai paris ZS un var


 

Neizlasot kādu gudru grāmatu par 2T dzinēju tūnēšanu
neiesaku ķertties klāt lūku leņķu maiņai, celšanai uz augšu un citām šāda veida
nodarbēm, pietiks ja salaidīsi lūkas ar karteriem un izplūdi ar izpūtēju.

 

Grāmatās ir norādīta tikai virspuseja informācija, tikai darot un parbaudot materiālus un dzīves pieredze jums dos vislabakos rezultatus!


 

Karteri

 

Drošivien esi dzirdējis klasisko mītu - "pulē karterus būs jauda, vai tieši saurb karterus būs jauda"

 

Pulēti karter - degmaisījumam vieglāk plūst, taču tas nesamaisās tik labi, viedo pilienus un karteru sieniņām

Matēti karteri - degmaisījums labāk samaisās, atomizējās, taču plūst nedaudz lēnāk

 

Degmaisījumam vajadzīga turbulence! Nepulē karterus!

 

Praksē ir testēti gan pulētie, gan matētie karteri.

Reāli dzīvē atšķirība ir tikai viena - iegūldītais laiks un nauda.

Nav jēgas ieguldīt n-tās stundas pulējot karterus!

Fanātismam ir daudz pakāpes.

 

Prasksē pārbauda uz stenda iegūtos rezultātus pieraksta un cenšas pie minimālām izmaiņam veikt atkartotus testus!

 

Mēģini dzinēju vēsā pie liela mitruma gaisā un tumsā vienmēr ies Ātrāk :D

 

Labāk izveidot skaistu plūsmu no vārsta līdz cilindram, tas dod reāli jūtamus uzlabojumus.

Edited by Moto-Studija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa cik šis garais raksts tika sākts ķidāt, tad no paša autora Moto-Studija vēlētos precizējumu par šo apgalvojumu: 

 

Labāk izveidot skaistu plūsmu no vārsta līdz cilindram, tas dod reāli jūtamus uzlabojumus

 

Paskaidro lūdzu smalkāk:

kas un kā jāveido?

pamatojoties uz ko būs labāk?

jaudas pieaugums +cik% ? 

no kādas grāmatas info, autoru, lpp ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kā veidot flow. - ideja pamācībai, taču internets pilns.

 

Labāka degvielas plūsma, mazāka aizture, mazāk asu lauzieni,leņķu, īsāks ceļš no ieplūdes līdz lūkām - šis viss uzlabo gan sadegšanu gan degvielas nokļuvi cilindrā 

un pozitīvi ietekmē "throotle response"

Šis sevī iekļauj arī cilindra un karteru lūku "salaišanu" kopā - kas ļauj izmantot cilindra potenciālu - atceramies, plūsma ir tik laba, liela, (CFM) cik liels ir mazākas (diametrs, izmēri) tās ceļā esošais posms.
Proti, ka uzliekam uz stock kartera bb cili bez vīlēšanas mēs izmantosim ap 70-80% pieejamā potenciāla (rupji)

Cik % nezinu. Bet uz pakaļas jūt.

Nav konkrētas grāmatas - ļoti slikts veids ,kā mācīties ir darīt visu pēc viena cilvēkam,autora teiktā - lasu daudz dažādu forumu, grāmatu utt.

Galu galā - ja šis pasākums neko nedod, tad kādēļ visi sporta dzinēji tiek vīlēti? :D

P.S.
Es ļoti labi zinu, ka Tu noteikti šo visu zini...vnk pārbaudi vai es zinu par ko rakstu? 
 



http://www.thumpertalk.com/topic/639710-diy-cr250-engine-porting/



Citi pat zāģus vīlē - ir gains.

 

http://firewoodhoardersclub.com/forums/threads/dyno-tested-mastermind-ported-660-vs-stock-660-vs-dual-port-660.6007/



Labs materiāls

 

http://www.lukesracing.com/luksr/tips.html

Edited by Moto-Studija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas tad nu?

Smiltīs sāki dzinējus likt ka tāds "[censored]ujisms"?

Mans uzskats - ja dara, dara pēc grāmatas.

Un šie ieteikumi ir vairāk uz midrace,high end fanātiem tendēti - stockam ,protams, jēga maza.

"4.Vienmēr uzstādam cilindru tā,lai attiecīgi virzulis BDC

pilnība atsegtu ieplūdes un izplūdes lūkas(izņemot pārplūdi) Svarīgs ir tikai lūku grādu ilguma atvēruma kopums nevis šis skaidrojums!""

Ar šo Tu saki, ka pus atvērtas ieplūdes un izplūde BDC ir ok?

Kas ar jums notiek pēdējā laikā?  :naac:  :emo:

 

 

Cilvēki ,kas lasa šo topiku, visdrīzāk, meklē arī 0.1hp uzlabojumus.

Jo no 15hp arī 0.1hp ir salīdzinoši daudz.

 

 

Tieši tā arī tev vēlos norādīt ka ir Jāsaprot ko tu ar šo  vēlējies izskaidrot un pasniegt Foruma lietotājiem...

 

Tātad ja ņemsim vienkāršu piemēru ja cilindram būs kaut vai pusatvērtas lūkas vai arī virzulis ies zemāk par konketo lūkas apaksējo daļu, Bet saglabasies konkrēti manis rakstītas pareizi grādi un to kopums Jaudas būs krietni vien vairāk nekā tevis teiktais ka lūkas sakritīs ieplūdes vai parplūdes maliņam ar teiksim nepareizu grādu kopumu... Tākā nav ko tautu padarīt debīlu tā jau te muļķības pilns sarakstīts...

 

Un tad kad tev tiešām vajadzēs 50cc padarīt 15HP jaudīgāku un tu būsi sasniedzis kādu 20HP robežu un vajadzes kādus +0.1 klāt varbūt mums būs pa ko parunāt... Nevis cm3 palielināšana.

Edited by kashinjshh

Share this post


Link to post
Share on other sites

motostudijai:

 

1) pieminētie 70-80% ''parauti no gaisa'', ja nav pamatojums un pierādījums, tad labāk nepieminēt skaitļus, tie parasti cilvēkiem iesēžas atmiņā.

    pēc ''sajūtas uz pakaļu'' labāk neko nemērīsim un šādus terminus nepieminam;

2) dažus postus atpakaļ rakstīji: Mans uzskats - ja dara, dara pēc grāmatas. , tagad tomēr laikam nē...?

3) tavai zināšanai visi sporta dzinēji netiek vīlēti, piem. MHR Team 50, ir stock pārplūdes, bet vajag 85mm klani,

    ar tādu katlu ZS turnīra pasākumā mans zips deva 15,2ZS ar 19mm karbi. 

4) ja kāds tā vai savādāk vīlē un publicē foto internetā, ir garantija, ka būs jaudas pienesums vai reāla jēga?

    piem.  [aizņēmos no jenot topica foto] no šāda vīlējuma ir jēga ? 

 54d0efd55a1baryssgfu1422979029.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz 50cc nezinu.
Gan jau ka ir pienesums no tiešākas degvielas plūsmas uz cilindru, taču tiek palielināts kartera tilpums, kas atkal dod savus mīnusus.
Vari lūdzu izskaidrot? :)

85mm klani uz MHR 50 vajag ,jo tāda cilindra konstrukcija, vai tā ir opcija ar attiecīgiem plusiem ?(mazāka slodze uz virzuli, dēļ mazāk asā klaņa leņķa, kas atkal ļauj attīstīt lielākus RPM)
Kaut kur lasīju, ka tādējādi arī virzuļa ātrums augšējā un apakšējā punktā mainās.

 

Lūk labs raksts par klaņa garuma ietekmi uz 2T dzinēju. (angliski)

http://www.stahlheaders.com/Lit_Rod%20Length.htm

 

motostudijai:

 

1) pieminētie 70-80% ''parauti no gaisa'', ja nav pamatojums un pierādījums, tad labāk nepieminēt skaitļus, tie parasti cilvēkiem iesēžas atmiņā.

    pēc ''sajūtas uz pakaļu'' labāk neko nemērīsim un šādus terminus nepieminam;

2) dažus postus atpakaļ rakstīji: Mans uzskats - ja dara, dara pēc grāmatas. , tagad tomēr laikam nē...?

3) tavai zināšanai visi sporta dzinēji netiek vīlēti, piem. MHR Team 50, ir stock pārplūdes, bet vajag 85mm klani,

    ar tādu katlu ZS turnīra pasākumā mans zips deva 15,2ZS ar 19mm karbi. 

4) ja kāds tā vai savādāk vīlē un publicē foto internetā, ir garantija, ka būs jaudas pienesums vai reāla jēga?

    piem.  [aizņēmos no jenot topica foto] no šāda vīlējuma ir jēga ? 

 54d0efd55a1baryssgfu1422979029.jpg

Edited by Moto-Studija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×