Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Mārtiņš-Liepiņš

Members
  • Content count

    172
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Mārtiņš-Liepiņš last won the day on July 2

Mārtiņš-Liepiņš had the most liked content!

1 Follower

Profile Information

  • Pilsēta:
    Ogre
  • Intereses:
    Tava mamma
  • Braucu ar
    To kas garāžā rūc

Recent Profile Visitors

568 profile views
  1. Mārtiņš-Liepiņš

    Jautājumu topiks

    Pieņemu ka brauci pa lietu. Kad gaisa filtru tīriji pedejoreiz. Mby vnk ciet un tpc aizlej
  2. Mārtiņš-Liepiņš

    Jautājumu topiks

    Baigi biezi sezu te, neko ir vel jautajumi. Ja rollerim starta ir pa 11000 apgriezieni, bet 9000 ka normali braucot un sajugs sasledzas jau kkur pie 4000, kurā virzienā man skatīties regulāciju? p.s. Tas ka startā daudz lielāki abaroti nozime ka slid siksna(un vaig cietaku kontreni)?
  3. Mārtiņš-Liepiņš

    Jautājumu topiks

    4takteris. Ruļļi pa vieglu, ierobežotājs trubā, bet pa nopietno fakts ka tas ir 4t chaina motors daudz ietekmē.
  4. Mārtiņš-Liepiņš

    Jautājumu topiks

    Sākumā likās ka tā ir. Trubiņas jaunas uzliku, vel jo projam pil in no sukna vidus.
  5. Mārtiņš-Liepiņš

    Jautājumu topiks

    No c21. Un no leņķīšiem.
  6. Mārtiņš-Liepiņš

    Jautājumu topiks

    Ja pil degvielas sūknis(nrg vai runner konstrukcija principa vienada), viņam kko var izdarīt lai tas nebūtu, vai sūknis jāmaina?
  7. Mārtiņš-Liepiņš

    Piaggio NRG 2005 DT

    Šodien cili pieradināju +-, izlīda problēma, ka degviela sāka no vakuuma sūkņa pilēt, iespējams ka tam kapi. Regulācija vēl jāregulē. 95 lielā dīze pa lielu ir. Starts nav īpaši labs, pec tam abaroti kosmosā, značet cietaka kontrene un smagaki rulli. Sonedel laikam viss. Žēl ka closings oficials nebūs. Gribēju atrādīties. Uz openu gribu jau ar lielaka tilpuma braucamo tikt. Neko darīt.
  8. Mārtiņš-Liepiņš

    Piaggio NRG 2005 DT

    Drapakam motors salikts. Mājās aizmirsu pareizās dīzes, tapēc bik laukus salikt lai varetu iziet vismaz pirmos 5 siltuma ciklus(tuksgaita protams)Karteri pirms šķelšanas. Bik smiltis uz viņiem ir sakrājušās kopš pirms 3 nedēļām tīriju karterus(tikai pa sausu braukts, tapēc nav ļoti netīrs).Kloķis tika nopirkts doppler endurance 2004(lkm tads bija cipars beigas) manam setup vajadzētu būt vairāk kā pietiekami(15'000rpm tur nebūs). Kloķi no kartera atdala skf c4 gultņi no s6 komplekta(metāla seperatoru, man patik ilgak braukat, tapec nenemu plastmasas seperatoru, jo motors pakustu man liekas tad)Šeit redzams motors ar katlu, vēl bez saļņikiem un transmisijas vai dzeses plastikam. Vairāk bilžu nav, jāķeras pie regulācijas. Transmisija pagaidam ir balta malossi liela un mazas sarkanas naraku atsperes. Skatisos ko ar rulliem darit.
  9. Mārtiņš-Liepiņš

    Jautājumu topiks

    Kura ella labaka rollerim- motul 800 road vai motul 800 offroad?(setups kkas starp midrace un sport)
  10. Mārtiņš-Liepiņš

    Jautājumu topiks

    No rupnicas ne vienmer bus vislabakais regulejums. Vinam jaieklaujas atgazu normas un ierobezotaja jauda. Ja ir bijis tunets setup, tad par dizes izmeru jaskatas katram motoram katra komplektacija speciali, jo uz diviem aparatiem var nestradat identiskas regulacijas.
  11. Mārtiņš-Liepiņš

    Jautājumu topiks

    M6. Par dizes izmeru tas ir loti individuali, bet man liekas ka karbi naca 56 vai kkas tads no kastes.
  12. Mārtiņš-Liepiņš

    Piaggio NRG 2005 DT

    Karoc sis topiks izskatas ka tiks celts ārā no kapiem pagaidām. Vasara nostrādāta, kapeikas iekrātas un detaļas sākts jau sagrābt. Sākšu ar to, ka savā kapeikpisēja manierē pa 35€ no ebay uzsutiju čugunu(kas 4 reizes man parava kļinu), kas izradijas ne parak gudra doma(parsteigums baigais). No @rrainers tika nopirkta replika lai pie čuguna nebūtu ar tonnīgo dzelzs bunduli jābraukā, jauda patīkama parādījās. Ff nedelu un čugunam ir p***a. Šoreiz vairs nav virzuļa ko iebāzt kā remontizmēru. Bik saka apriebties tie čuguni un pec katra sapisiena nedelu ilgs iebrauksanas periods(izskatās ka vaina mana tomēr bija(zinu ka esmu pofigists) jo laikam liesais bija, bet neesmu īsti pārliecināts). Kad maxmoto veikalā secināja, ka remontvirzuļa nav, tika sagādāta top performances alumīnija midrace grupa pa salīdzinoši saldu ciparu. Grupa aizvēsturiska, veikala cenas vēl latos uzlīmētas virsū, bet internetā rakstīts ka savus 20 zirgus no ac grupas var dabūt ārā ar attiecīgo trubu(zbis pa to cenu).Tagad tiek gādāts kloķis, un pa brīvdienām lēnām tiks lasīts dandraļets kopā. Vēl jāsamuķī kkur 21 karbis un uz closingu rādās braucams aparāts būs. ps. Plastikas bik pakrasoju, bik ar to zalo/melno robezu ieberziens sanāca bet tīri ciešami priekš baloniņa.
  13. Mārtiņš-Liepiņš

    Jautājumu topiks

    Stock truba nav. Replika. Vnk patrapijas aluminijs pa rokai un viss.
  14. Mārtiņš-Liepiņš

    Pērk/Pārdod Piaggio

    Pardodu jaunu Top performances aluminija racing ac cilindra komplektu(blīves, virzulis, gredzeni, adatgultnis). Kaste atvērta tikai tapēc, lai pārliecinātos par saturu. 180€ 25430204
  15. Mārtiņš-Liepiņš

    Jautājumu topiks

    Nebus karstumnieka tik viegli. Vnk kads var pateikt cik reali apgriezienus stock hp2 klokis tur ar 70 virzuli, nevis no temas maini/nemaini.
×