Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

xxx

Members
  • Content count

    30
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Upvote
    xxx reacted to marekitto86 in Karterim Špiļkas vītne pagalam.   
    ir poejamas speciālas atsperes. iegriez kautkādu tur m10 ieskrūvē atsperi un atsperes iekšējais būs m8 kautkā tā
  2. Upvote
    xxx reacted to scooterfan in Atdošu piaggio izputeju   
    Sveiki visiem! varu kādam atdot šo izpūteju ! nedēļu tika lietots bet pēctam tika pardots rolleris, un naudas pietiek ka varu kādu iepriecināt! rakstiet uz e-pastu - scooterfan24@inbox.lv  ! sarunāsim tikšanos! esmu no Rīgas!

  3. Upvote
    xxx reacted to Jankaa in Izpūtēja pulēšana   
    Sveiki cilvēki, vēlējos izveidot arī kādu pamācošu topiku savā mūžā...
    Tātad es parādīšu jums, kā es pulēju savu sporta izpūtēju, to var izdarīt jebkurš, tikai vajadzēs nedaudz laika, un kā arī izdevumus...
    Topika beigās es sniegšu informāciju, par izmaksām, un cik ilgu laiku man tas aizņēma, tad nu ķeramies pie vērša ragiem!
    - Saprotami, ka no sākuma jānoņem nost izpūtējs no rollera, pēc tā kad tas ir izdarīt jānoņem klusinātāja daļa no paša izpūtēja, kas ļaus vieglāk strādāt pie krāsa/rūsas noņemšanas.
    - Nākamais, ir jaizvēlas pareizos darba rīkus, lai darbs ritētu pēc iespējas ātrāk un jums pašiem ērtāk...
    Tātad mani izvēlētie darba rīki bija:
    Fleksis, ar drāšu ripas uzgali...

     Tad seko drāšu birste
    Smilšpapīrs vidēja raupjuma
    Ūdens smilšpapīrs 1200
    Brilles drošībai, jo mazās drātiņas ļoti lido, slīpēšanas laikā.
    Cimdi
    - Slīpēšanas gaita
    Slīpēju es no sākuma ar vidēja biezuma smilšpapīru, pēc tam ar drāšu birsti. Tad sāku ar fleksi, un drāšu birstes ripu.
    Pēc visas krāsas noņemšanas, un pabeigšanas ar fleksi, sāku ar ūdens smilšpapīru cītīgi izslīpējot uzkrītošās švīkas, un lai iegūtu spīdumu...
    - Laka
    Es izmantoju Motip 800 grādu izturīgo laku...
    - Sagatavošana lakošanai
    Sagatavoju metāla virsmu, notīrot to ar ataukotāju.
    - Lakošanas  process
    No sākuma uzklāju pirmo kārtu, parcik krāsoju diezgan siltā garāža pagaidiju kamēr nožūst 15min pirmā kārta, tad pūtu virsū nākamo, un gaidiju apmēram 25min.
    Kopā uzpūtu 4 kārtas...
    Bildēs redz manu problēmu, Tāpēc neliekat tik tuvu baloniņu pie izpūtēja, ja nevēlaties ka notek krāsa, bet man palaimējās ka no tāluma neredz, un tuvumā redz ja skatās no apakšas, bet manuprāt man tas neko nemainīs, bet ja grib ideāli, es saku turiet baloniņu 15cm atālumā...
    - Gala rezultāts
    PIRMS

    PĒC


    Manuprāt man iznāca pat ļoti skaisti, priekš pirmās reizes!
    Kopējās izmaksas: Apmēram 15 Ēriki
    Laiks aptuveni aizņēma 3 dienas...
    Paldies par lasīšanu
  4. Upvote
    xxx reacted to Drivemf12 in Yamaha DT50   
    kko neesi kārtīgi salicis. ņem nost karbi un skaties vai adatiņu neesi pasējis, pludiņu šķībi uzlicis tā ka nestaigā vai blīvi aizmirsis. 
  5. Upvote
    xxx reacted to Vaivads in Topiks sliktām atsauksmēm   
    es piss , mans vecais klasesbiedrs  , viņs visu laiku kaut kaadas mahinaacijas mukjii  ieteiktu tureties pa gabalu no vinja, iet runa par visadiem darijumiem , vinjsh visu savu dziivi sabojaas un ceru ka nevienu liidzi neparaus.
  6. Upvote
    xxx got a reaction from Artopaans in Yamaha DT50   
    Iegadats Yamaha DT50 2005 gada, Minarelli AM6 dzinejs, nobraukums 11ooo km
    Intrese ko vinjam darit ar motoru, sobrid notika neliela beda un jaserviso lai varetu pieskilt tatad welcome pirma nopietna kidashana
    Motors 50 cm2 viss stock laikam (ka no veikala), karburator 16 mm, gribetos lai motors ir uzticams + nebutu biezi jaremonte / jastav celjmala
    Versijas - lielaks cilindrs 70 cm2, lielaks karburators, labaka klokvarpsta (rudita terauda), citas daljas?
     

  7. Upvote
    xxx got a reaction from Moto_ogre in Topiks labām atsauksmēm   
    Loti labas atsauksmes par @Moto_ogre
  8. Upvote
    xxx reacted to RoodyZ in Yamaha DT50   
    Iemet kādu alumīnija cili 70 vai 80cc, 19 vai 21mm karbi, sporta trubu, samaini priekšējo un aizmugurejo zobratu un būs tāds vērpeklis 
    Stokam parasti nu vismaz sendām ir 17mm karbis
    Pateikšu kā es daru, salodēju saslīpēju visu,stiklšķiedra virsū un nokrāso ahujena tur.
  9. Upvote
    xxx got a reaction from Roljkaa in Interesants jautājums.   
    Limpleve
  10. Upvote
    xxx reacted to Lācītis in Kā risināt motora problēmas rolleri [Iesācējiem]   
    Manuprāt iesācējiem lai nebūtu jārokas pa visām sadaļām meklējot atbildes,šeit jāizveido neliels apkopojums,kas un kurā gadijumā ir jāveic,jāpskata pirmais.Lūdzu papildiniet.Un nesakiet ka es to kautkādiem luņiem rakstu,šeit tomēr ir arī daudzi kuri ar rolleri ir uz jūs.Esmu kautko netā pierakstijis?Kautkas tavuprāt pietrūkst?Pasaki...
    Šī pamācība vairāk atspoguļo 2 taktu rollerus
     
    Rolleris nedarbojas
     
    [1]Rolleris noslāpst un nevaru piedarbināt
    Pārbaudi vai nav beidzies bendzīns Pārbaudi vai ir dzirkstele Ja šis viss ir,tad veic kompresijas mērīšanu,ja kompresija ir zem 6-7 bar tad vissticamāk jāmaina gredzeni Pārbaudi vai degviela nonāk līdz cilindram Ja tā nav,tad noņem karburatora bendzīna šļauku un nedaduz pakurbulē,ja bendzīns tek,tātad meklē vainu tālāk. izjauc karburatoru iztīri to,ja bendzīns tek cauri karburātoram,bet vēljoprojām nenonāk līdz cilindram tad visticamāk ka ir beigti vārsti,ja rolleris ir ļoti ilgi stāvējis iespējams tie ir iekaltuši un saķepuši,iztīri tos un problēmām nevajadzētu būt Ja pēkšni noslāpst var gadīties, ka noklemējis, to var pārbaudīt pēc kurbuļa pretestības(vai ir kompresija) un pieliekot roku pie karburtora mutes, un kurbulējot, roku jācus uz iekšu, jeb vienkārši pārbaudot vai ir vakums. ja vakums nebūs bendzīnu nesūks iekšā cilindrā, vel variants kā to var pārbaudīt, noņemot izpūtēju un kurbulējot pa izplūdi vaidzētu šauties bendzīnam ārā Var būt arī izšauti saļniki, parasti simtoms tam ir, kad pielec uz 1sec un noslāpst  
    [2]Rollerim pazūd dzirkstele
    Nomaini citu sveci un pārbaudi vēlreiz No akumulātora  '' - '' jeb masas aizvelc vadu pa taisno uz rāmi Vietās kur netiek klāt noņem plastmasus un pārbaudi vai nav pārrauti/pārberzēti vadi Iztīri visus kontaktus un savienojumus kas ir iespējami Ja šis viss nelīdz tad paņem elektrības testeri un sāc ar pašu pirmo mērīt kur nonāk elektrība Noņem vadus no indukcijas spoles,pagriez aizdedzi,ja līdz turienei nenonāk elektrība,tad meklē nākamo un tā līdz atrodu vietu pēc kuras tālāk nenonāk strāva Bieži vien kad nav dzirkstele ir vainīga aizdedze  retāk cdi, protams, pirms aizdedzes maiņas paskatieties vai nav pārauti vadi, tas vairāk attiecas uz tādiem vadiem kuri ir satīti un ar izoleni salīmēti Rolleris darbojas,bet manuprāt ne tā kam tā vajadzētu
     
    [1]Rolleris pielec,bet uzgāzējot noslāpst
    Iztīri karburātoru izmēri kompresiju,varbūt pienācis laiks gredzenu nomaiņai  
    [2]Ir lieli apgriezieni,bet rolleris slikti brauc uz priekšu
    Pārbaudi vai siksna nav nodilusi Esi mainijis ruļļus?Iespējams tie ir pārāk viegli Noskaidro vai sajūga atsperes nav par cietu  
    [3]Tas šķaudās vai rijas ciet
    Iztīri karburātoru Veic tā regulāciju Pārbaudi vai viss ir kārtīgi noblīvēts un nekur nesūc gaisu Pārbaudi vai filtrs nav caur,vai arī aizgājis ciet,iztīri to Ja tas nelīdz iespējams aizdedze ir par vēlu,ir jāveic tās regulēšana  
    [4]Pārāk liels bendzīna patēriņš
    Iztīri karburātoru Veic karburatora regulāciju (Uztici to kādam kas to māk) Iztīri bendzīna/gaisa filtru. Gaisa filtru nekādā gadijumā nemazgā ar bendzīnu vai citu kodīgu līdzekli. Lieto tikai šampūnu un ūdeni,es personīgi lietoju feiri. Neaizmirsti filtru vēlāk ieeļot ar speciālu eļļu.  
    [5]Rolleris pie lieliem apgriezieniem svilpo/klab/vibrē
     
    Pārbaudi vai nav atskrūvējušies riepas/izpūtējs un citas lietas kas bruacot varētu kustēties Viss biežāk gadās,ka gultņi ir nokalpojuši savu laiku  
    [6]Rolleris pēkšņi ir palicis pārāk skaļš
    Pārbaudi vai izpūtējs/svece nav atskrūvējies Pārbaudi vai nav izdegusi/pārplīsusi kāda blīve Ja tev ir sporta izpūtējs,iespējams tev ir pienācis laiks mainīt izpūtēja vati  
    [7]Es rollerim neko nēsmu darijis,bet viņš pats no sevis kļuvis lēnāks
    Visticamāk ir nodiluši gredzeni,veic kompresijas testu,gredzenus jāmaina kad kompresija ir ap 6-7 bar Ja ar gredzeniem viss kārtībā pārbaudi vai nav izdiluši variatora ruļļi/siksna  
    [8]Viņš sāk slikti bremzēt
     
       Diksu bremzes:
     Uzpildi eļļas šķidruma bačoku Atgaiso bremžu sistēmu Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav bremžu kluči nodiluši    Trumuļ bremzes
    Pievelc ciešāk trosīti Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav jāmaina kluči  
    [9]Rolleris braucot burbuļo
    Ja sākumā tad dīze ir pa lielu Ja tas burbuļo kad rolleris ir ieskrējies tad dīze ir pa mazu  
    [10]Rolleris pārkarst
     
     
    Šķidruma dzese ( LC )
    Pārbaudi tosola līmeni bačokā,ja tas ir zem atzīmes -min tad papildini to Nekad nejauc kopā Antifrīzu ar Tosolu,ja tas ir noticis izlaid visu no sistēmas un ielej vienu no šiem dzeses šķidrumiem Nelieto ūdeni kā dzeses šķidrumu,protams tas der kā avārijas līdzeklis,bet tā dēļ ātrāk rūsē visa tava dzeses sistēma Atgaiso dzeses sistēmu Pārbaudi vai sūknis funkcionē kā tam vajadzētu  
    Gaisa dzese  ( AC )
    Pārbaudi vai ventilātoram nav nolauzti zobi jeb spārniņi Pārbaudi vai dzeses plastmasā nav lieki caurumi,ja tie ir,tad tiec no tiem vaļā Ja cilindrs ir noaudzis ar mistisku eļļas/dubļu kārtu tad notīri to,tas traucē dzesei  
    [11]Manuprāt rolleris tiek eļļots pa maz
    Pārbaudi vai eļļas sūknis funkcionē,Piaggio dzinējiem ir no kloķvārpstas uz sukni siksniņa,iespējāms to ir jāmaina Pārbaudi eļļas daudzumu bačokā Janu eļļa tāpat nenonāk līdz cilindram noņem visas trubiņas,pārbaudi vai tās ir veselas un nav aizsērējušās Ja sūknis vai kas cits ir nobeidzies un nevēlies vai nevari atļauties to labot,tad vari aizvākt visu eļļošanas sistēmu un jaukt eļļu bākā kopā ar bendzīnu,stipri iesaku sākumā bendzīnu ieliet kaniņā,pievienot eļļu ( 20-25ml uz 1 litru) un kārtīgi sakratīt,lai viss smuki sajaucas Vienmēr lieto labu 2Taktu eļļu es personigi iesaku lietot Sintētisko un pazīstamu firmu,kā piemēram (Motul,castrol u.t.t) [12]Dažreiz kad rolleris ir piedarbināts saspiežot bremzi vai arī peiskaroties atklātam metālam uz rollera,es dabonu triecienu ar elektrību
    Pārbaudi vai nav vadi kuri skarās klāt pie rāmja,ja ir tad izolē tos aizvelc no akumulatora "-" jeb masas vadu pa taisno uz rāmi (Pievieno to vietā kur nav krāsots rāmis,piemāram paliec zem skrūves vai arī ar smilšpapīru nedaudz noskrāpē krāsu,lai būtu kontakts) Es vēlos sākt tūnēt savu rolleri,kādi ir jūsu ieteikumi?
     
     
    [1]Vadies pēc šīs pamācības
     
     
    Ja nēsi radis risinājumu šeit,tad droši uzdod savu jautājumu spiežot
    Nebaidies,mēs visi sākām no 0,neviens par tevi nesmiesies
  11. Upvote
    xxx reacted to AlexX in Beidzot noliku tiesības!   
    Yo, yo bling, bling! Beidzot nu arī esmu nolicis tiesības! Laika bij maz mēnesis, bet tomēr viss izdevās. Teorija 20/20 tas bij ez, bet braukšanā biš pisos, jo nebiju pieradis pie CSDD rollera(viņš ir sūds!:D), bet noliku ar pirmo visu tāpēc laimīgs. Tagad atliek sataisīt Hondu un maukt dzīvē! 
  12. Upvote
    xxx reacted to Apr. in Pārkrāsot?   
    es maku nodarboties ar baloniniem (zimeju graffiti 5 gadus un zinu ka izmantot krasu,biju zimejis skolas un citas vietas uz pasutijumu),krasoju ar tiem vienmer ja ko vajag,ritenim,rollerim,masinu kur piekrasot..ja var....
     
    Bet krasot rolleri ar baloniniem tas ir...
    Jo ar baloniniem nekad nenokrasosi ka ar pistoli un labu krasu!
    Baloninjos ir sudiga krasa ieksa kura samaisita 10%ar uudeni,un kad tu kraso ar baloniniem vini sudigak turas,un palubomu tu to saskrapesi loti viegli!
    Piemeram nokraso salonu glancetu melnu ar baloniniem,iepis ar kaju kad kap uz rollera un teu paliks mateta,taka skrapejums un tu to neka nedabusi,tikai ar laku pari...
    Taka ar balloniniem krasot ir letais variants un tam kuram ir slinkums aizbraukt nokrasot pa normalo!
     
    Pats noslinkoju domaju aj nokrasosu karterus ar baloniniem,nopirku grunts laku krasu viss ka vajag noklaju viss ka vajag,un ella biskinj uzpilina un viss taja vieta krasas nebus!
    Taaka nekad nevajag krasot plastikas rollerim ar baloniniem...Jo izskatisies ari maximali hujova...Pats esmu to pargajis krasoju plastikas rollerim un sapratu ka izskatas peec letas misenes,a kad kraso ar pistoli uzreiz var redzet ka kvalitativi...
    Isteniba es varu te pierakstit vel 3x vairak jo es zinu ka ar baloniniem max hujova,bet tomer dazreiz pats nokrasoju domaju "aj buus labi" beigas sanak hujnja un jaatdod pa normalo krasot...
    Bet var jau ari striideties ka ar baloniniem labak neka ar pistoli
     
    PS.es vnk izsaku savas domas 
     
    ==============================================================================================
    +-
    Krasojot ar baloniem +
    leeti
    aatri
    nevajag nekur vest
     
    -
    izskatas leeti
    saule izskatas vel sliktak
    nevar nokrasot ar graudiniem(ja nu vienigais tu neperc normalu krasu un ielej vinju balona un tad)
    pec 1 menesa sapratisi ka viss saskrapets un viss izskatas sudigi un ir japiekraso
    loti viegli skrapejas
    pielips putekli,jo tie kuri kraso ar baloniem kraso parasta telpa -garaza
     
     
    Krasojot ar pistoli jeb kompresoru
    +
    smuki,spiid saule
    izturiga krasa
    ilgi turesies,ja vienigais neskrapesi ar nazi
    tu zini ka teu afigenna nokrasots
     
    -
    dargi
    ilgi (2 diienas-2 nedelas) [ar flakoniem 2 stundas]
    kaudkur javed,  "man slinkums kaudko meklet es nezinu kur javed,es nokrasosu sodien atri garaza un buus 4etka"
     
     
    Varbut ko piemirsu pie +- pierakstit....  


    un ludzu ja jus krasojiet ar baloniniem nekrasojiet ar letam kruzas,depo,hujomajo pa 3euro...
    rekur perciet seit krasu vismaz buus smuks tonis un izskatisies uz 60% labak neka ar leto hujomajo pa 3euro
     
    http://www.tribal.lv/banki/
    iesaku MTN 94
  13. Upvote
    xxx reacted to skaluN in Ko sakat par sendām no bauskas?   
    da hujņa bauskā, neko ilgu nenopirksi. Bez naudas ko krāmēt iekšā neiztiksi.
  14. Upvote
    xxx reacted to 70cc in Ievads rolleru tūningā v2   
    šeit bus neliela pamāciba uz katru rollera tuninga klasi!

    50cc stock klase

    1)pirmais kas jāizdara ir jāizņem ierobežotaji. Visbiežak: gredzens uz variatora bukses, sašaurināts ieplūdes kolektors,
    šaiba uz karburatora mutes, sašaurinajumi un papildus trubas pie izpūtēja.Ieteicams Minarelli dzineja cilindriem noslīpet izplūdes kanāla sašaurinājumu.

    2) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: malossi multivar, polini speed control,
    polini superspeed (ar 9 ruļļiem), Hebo NG, Topperformance racing, Metrakit MKII, Stage6 R/T, MHR2005 u.c..
    variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma,
    un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā.




    3) uzlikt lielāku karburatoru, piemeram dellorto 17,5.Šis karburators nāk standartā uz jaunajiem piaggio hi-per2 dzinējiem, bet tiek rūpnīcā ierobežots ar sašaurinajums, kura ierobežo to uz 12mm.
    ar šo daļu palielinasies jūtami uzrāviens un jauda.



    4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša:
    Leovince SP3,RR,ZX,TT, Yasuni Z, Tecnigas Next-R, Stage6 pro-replica,Gianelli reverse, gianelli next, gianelli Extra, polini funky, polini superrace, Yasuni R, Yasuni R.07, Hebo Performer, Gianelli Shot, Malossi MHR Replica
    IETEIKUMI: vislabākie pec testiem uz 50cc standarta cilindru izrādijušies: Leovince ZX, Leovince TT, Stage6 Pro Replica, Yasuni R
    Ja motorolleris tiek labi saregulēts, maksimālais ātrums palielinās par ~10km/h

    Testi uz minarelli standarta 50cc dzinēja

    Ar šo komplektaciju iegust labu uzrāvienu un maksimalo ātrumu ~85KM/h!

    Noderīgi ieteikumi: nav nepieciešamibas mainit sajūgu uz kadu ''sportiskāku'' jo tas tik padarīs smagāku transmisiju.
    ja nepieciešams jauns sajūgs - ieteicams Malossi Fly Clutch!

    Nelietot ''sporta'' gaisa filtrus. Uz šīs komplektacijas no sporta gaisa filtra nav jēgas, tas tikai apgrūtinās karburātora regulaciju un būs vajadzīgas lielākas rūpes par to!
    Var uzstādīt ''tūninga'' filtra švammes ar samazinātu pretestību kuras var ielikt standarta kastē!



    70cc "sport" klase

    1) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: Malossi multivar, Polini speed control, Polini Superspeed (ar 9 ruļļiem), hebo NG, Top Performances TPR , Metrakit MKII, MHR2005, Stage6 R/T u.c..
    variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā.



    2)uzstādīt 70cc ''sporta'' klases cilindru (čuguna vai jaudīgākos alumīnija) arī šeit izvēle ir ļoti plaša:
    -Topperformance Trophy,
    -Dr Evolution,
    -Malossi Sport,
    -Parmakit sport,
    -Polini sport,
    -Pinasco T-force,
    -metrakit handmade 70,
    -Stage6 street race,
    -Stage6 Sport pro Mk2
    -u.c..
    DR fabrika ir piesaistīta Topperformance tadeļ Top. trophy un Dr Evo. cilindri ir identiski, vienigā atšķirība ir cenā.
    Ieteikumi: Ar šiem čuguna cilindriem kloķvārpstas maiņa nav nepieciešama, bet alumīnija cilindri ir jaudīgāki, tiem ir ieteicams nomainīt kloķvārpstu! Uzstādot čuguna cilindru uz standarta kloķvārpstas ieteicams nomainīt pamatgultņus un seperatoru.
    ieteicami lietot 100% sintetisku eļļu, vienmer cartīgi uzsildit dzinēju un labi iebraukat cilindru-tas nodrošinas cilindra maximalo resursu!




    3). Kā karburatoru var izveleties starp dažadiem Dell'otro modeļiem. Sakot no ekonomiskā PHBN 17,5mm, beidzot ar PHBG 21mm, kas krietni uzlabo dzinēja darbibu.
    Liels pluss ir PHBG 19 un 21mm karburatoriem, ka velak vares to izmantot arī uz jaudīgākiem cilindriem!




    4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša: Topperformance Nardo, Stage6 pro, Yasuni R, Gianelli Shot, Polini forrace 1 un 3, Tecnigas RS70, Yasuni C16, Yasuni C20, Yasuni C21, Stage6 R1200 (uz attiecīgā sporta cilindra t.i. Stage6 sport pro mk2) u.c..


    IETEIKUMI: jaatceras, ka daži izpūteji ir ar homologāciju - izpūteja kolektorā uz dažām metinājuma vietām ir iemetināts ''konuss'', kas krietni ierobežo jaudu.(to ir uzmanigi jaizsit un jaizņem)

    Ar šo komplektaciju iegūst labu uzrāvienu un Maksimalais ātrums svārstās ap reāliem 100km/h

    Noderīgi ieteikumi: ja velas pilnveidot dzineju var nomainit Membranbloku un pilnveidot transmisiju: siksnu, sajugu (stage6, polini 3g, malossi fly clutch, Hebo N clutch Stage6 mk2 u.c..), Saspiedejšķivi (Malossi torque drive, Polini torque drive u.c..)


    Izvairīties no reduktora zobratu maiņas, tas kritiski samazina uzrāvienu.
    Uz šo komplektāciju nav ieteicams lietot sporta filtrus, ja vien neesat izlēmis no sava 70cc ''sport''  dzinēja izspiest pēc iespējas lielāku jaudu.



    70cc "midrace"'klase

    1) Transmisijai vēlams izvēlēties viena ražotaja detaļas (Stage6, Polini, Malossi u.c..) jāiegādajas visus komponentus (Variatoru, siksnu, saspiedejšķivjus, sajūgu) . Katrs atsevišķs komponents ir veidots lai sniegtu maksimāli labu sniegumu ar pārējiem šī ražotaja komponentiem.
    Ja ir vēlme palielinat maksimālo atrumu, tad ir iespeja nomainit reduktora zobratus, ar nelielu uzrāviena zudumu.

    2)Runajot par cilindriem mūsdienas ir ļoti liela izvēle (var būt gan aluminija gan čuguna, ar viengredzena un divgredzena virzuļiem, un visjaudīgākie nāk ar dalāmo(modulāro) galvu):
    -Topperformance Dueplus jeb 2+ (LC) / Topperformance racing (ac),
    -Malossi MHR replica,
    -Airsal T6 racing,
    -Polini corsa,
    -Polini alu,
    -Athena sporting,
    -Italkit alu ECO,
    -Motoforce alu racing,
    -Metrakit sp,
    -Hebo manston replica
    -Stage 6 Racing mk2 (mk1)
    -u.c..
    šie cilindri ir krietni jaudigāki par ''sporta'' klases cilindriem, un kuri ar pilnu komplektaciju spej viegli parsniegt 100km/h
    runājot par apkopi (ipaši cilindriem ar viengredzena virzuļi) ir nepieciešama gredzenu maiņa ik pec 5000km un virzuļa maiņa ik pec 9000km.
    Atcerieties, ka čuguna cilindri ir izturīgāki, bet ne tik jaudīgi kā aluminija.

    3). No karburatoriem var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir vēlme iegut maksimālo sniegumu lietot PWK 24mm un Mikuni TM24. lai pilnvērtīgi izmantotu šos karburatorus jāmaina ieplūdes kolektors un membrānbloks (Vārsts)







    4)Midrace komplektācijai ir nepieciešama kloķvārpstas maiņa, lai nesaskartos ar nepatīkamu iznākumu sakarā ar lielo apgriezienu skaitu, ipaši ja kloķvārpstas nobraukums ir ļoti liels. Arī kloķvārpstām ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, polini, stage6 HPC, stage6 r/t replica, athena, doppler endurance, metrakit, Motoforce racing, Motoforce EVO u.c..
    ieteikumi: ņemt kloķenes ar pilnajiem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ kuru varēs izmantot arī uz kautko jaudīgaku. Izmantot SKF c4 gultņus

    5)izpūteju izvele ari ir ļoti plaša: Topperformance nardo, polini forrace 1 un 3 (labi uz polini corsa cilindru), Leovince 70, stage6 pro, stage6 r1200, yasuni c16, yasuni c20, yasuni c21, Hebo replica, metrakit SP, tecnigas NONE, Polini EVO 1,2. u.c..

    6) uz šo komplektaciju ieteicemas vismaz nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to.
    izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c..


    7) uz šo komplektāciju izmantot sporta gaisa filtrus.

     
    70cc ‘’HIGH END’ klase
    Šada līmeņa komplektācijai ieteicams ņemt visas daļas no vienas ražotajfirmas (visas labākas detaļas ko piedavā) izņemot dažus sīkumus.
    ''high-end'' klasē izmantot tikai Minarelli un Piaggio dzinejus ar udens dzesi, jo gaisa dzeses dzinējiem rastos problēmas ar pārkaršanu, kā ari gaisa dzeses dzinēji neattīsta tik lielu jaudu kā ūdens dzese.
    1) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas. Tas ir nepieciešams, jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar pārējam detaļām no tā paša ražotāja komponentiem. Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange un Stage6 R/T oversize kits. Ja ir vēlme palielināt motorollera ātrumu ar nelielu uzrāviena zudumu var apmainīt reduktora zobratus uz garākiem! (malossi, topperformance, stage6, polini)



    2) ir daudz ražotājfirmas, kas piedāvā dažādus cilindrus:
    -MHR Cross
    -MHR Team2
    -MHR Racing
    -Stage6 R/T
    -Polini EVO4/EVO3
    -MK Pro Race 2
    -Hebo Manston Revolution/Pata-Negra
    -Airsal Racing X-trem
    -R-Setup Racing
    .........


    -u.c..
    Šie cilindri ir ar mazāku resursu nekā ‘’midrace’’ klases cilindri : laicīgi jāmaina gredzens un virzulis
    Noderīgi ieteikumi: lietot šos cilindrus uz ūdensdzeses dzinējiem(LC). Gaisa dzesei ir ļoti bīstami (nerunājot par to ka labs ūdensdzeses (LC) ‘’Midrace’’ cilindrs iet labāk nekā gaisa dzesēs (AC) ‘’High End’’ cilindrs). Lietot tikai un vienigi 100% sintētisku eļļu un vienmēr labi uzsildīt pirms braukšanas it īpaši ja ārējā temperatūra ir zema.
    Maksimālais ātrums ir ap 130kmh ja ir pilna komplektācija un ja viss ir labi saregulēts. High End cilindri ir paredzēti lietošanai ar E100 degvielu.




    3) pie šis komplektācijas ir nepieciešama kloķenes maiņa, lai nesastaptos ar nepatīkamiem rezultātiem sakarā ar lielo apgriezienu skaitu. Ari kloķenēm ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, Polini Evo2/evo3, Stage6 R/T, Hebo Revolution,MHR Team
    ieteikumi: nepirkt lētas kloķenes kā Motoforce ņemt kloķenes ar pilniem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ

    4) izpūtejiem ir liela izvēle: Stage6 R1400, Yasuni c20, c21, Metrakit prorace70,Yasuni made for R/T Polini Evo2, Yasuni c30, mhr team2, stage6 R/T, Roost RS5 Ja gribat iegūt maksimālo jaudu ieteicams ir izgatavot Handmade izputeju ar jusu cilindra parametriem, bet dažkārt šo izputeju trūkums ir augstās cenas


    5) Kā karburatoru var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir velme iegut maksimalo sniegumu lietot Dellorto 24mm pwk, 28mm pwk, stage6 R/T 24mm. lai labi izmantotu šos karburatorus janomaina kolektors un membranbloks(ta nozimi skatit pielikuma).

    6) uz šo komplektāciju standarta aizdedzes sistēma jānomaina uz iekšējā rotora aizdedzi kas atvieglos kloķvārpstas pretestību un būs manāms apgriezienu diapazona pieaugums. Gandrīz visas sporta aizdedzes neražo elektrību.
    Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam. Italkit Selettra/MHR Selettra/ R/T Internal ignition.


    7) Uz šiem dzinējiem ‘’sporta’’ gaisa filtri palidz elpot dzinējam un palielina nedaudz jaudu it ipaši uzravienā, bet palielina ari skaņu. Ieteicami ir nēmt vienu kuram netiek klāt dubļi, putekļi u.t.t (piemēram topperformance un malossi e5) vai ievietot to bagāžniekā ar papildus gaisa ieeju caurumu izveidošanu.


    [
    70+....cc
    -MHR team2 Big Bore 77cc (39mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.)
    -MHR team2 Big Bore 86cc (44mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.)
    -2F4R 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.)
    -TCR 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.)
    -Stage6 R/T Bigbore 95cc
    -Airsal Racing X-trem 77cc/80cc/88cc
    -Polini Big Evolution 84cc/94cc

    Visiem šiem cilindriem ar kubaturu lielaku par 70cc un kloķenem lai ievietotu ir nepieciešamas blokkarteru paplašinašana!
    Visjaudigakie- 2f4r 80cc, mhr bigbore 86cc, Stage6 r/t 95cc
    Šie cilindri ar pilnu komplektaciju un labi ''vīletiem'' karteriem sasniedz no 20ZS jaudu lidz 28ZS uz kloķvārpstas.
    maksimālais atrumš ar šadam kompelktacijam ir ap 140km/h nerunajot par iespēju uzlikt primāros un sekundāros zobratus, ar kuriem var iegut vel lielāku maksimalo ātrumu.
    šie cilindri visi ir aluminija ar viengredzena virzuli un resurs ir relativi zems. nepieciešamas biežas apkopes!

    2) runajot par ieplūdi kā karburators ir nepieciešams vismaz Dell'orto PHBG 21mm bet ieteicams lietot kadu PWK24 vai Mikuni TM24. tomer neparspīlet ar pārak lieliem karburatoriem (maksimali PWK 30mm).
    Lietot ''sporta'' gaisa filtrus ar mazām gaisa pretestībam, ieteicams (stage6 double layer un Twin air).
    Nomainit kolektoru un membranbloku(tā nozimi skatīt pielikuma).

    3) runājot par izpūtejiem labāka izvēle ir pasutit Handmade izpūteju pēc jusu cilindra parametriem, bet pardošanā arī ir daudzi labi sērijveida izpūteji:
    -Stage6 R/T bigbore
    -Roost Sprint 77cc/88cc
    -Polini Big Evolution 84cc/94cc
    -Yasuni C21
    -Yasuni C30

    ..

    4) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas.
    Tas ir nepieciešam jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar parejam tā paša ražotāja komponentiem.
    Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange.

    5)Kloķeni ieteicams ņemt no tas pašas ražotajfirmas no kuras ir izvēlets cilindrs.
    viss labakas kloķenes tirgošanā: malossi MHR team, hebo revolution, polini evolution, Metrakit prorace, Stage6 r/t

    6)uz šo komplektaciju ieteicemas nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to.
    izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c..
    ja ir velme izmantot visu dzinēja potencialu ieteicams ierīkot iekšējā rotora aizdedzi, bet gandriz visas sporta aizdedzes neražo elektribu.Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam.


    7) ieteicams uzlikt labu amortozatoru, dakšu, lielo priekšejo disku un labas riepas.

    8) kā pēdejais bet ne mazāk svarīgais - nepieciešamas lielas zinašanas lai patiešam uztaisītu labu hi-end rolleri, ne katrs kurš to spēs izdarit!

    Pielikums:
    -membranbloks,varsts,''majiņa'' pareizi saucas - plakšņveida vārsts.

    tūninga vārsta uzlabojumii: caurplude, plusma, atskirigs/optimals lenkis vai lenki, plaknju skaits, virsma ar gumijas parklajumu, varsta plaksnes no kompozītmaterialiem t.i. karbons, kevlars u.c. sintetiskas skiedras.

    ražotajfirmu majaslapas:
    YASUNI http://www.yasuni.ne...ng_us/index.htm
    PARMAKIT http://www.parmakit.com/
    HEBO http://www.hebo.com/00.php?lang=uk
    STAGE 6 http://www.stage6.de/
    MALOSSI http://www.malossi.com
    POLINI http://www.polini.it
    TOP PERFORMANCES e DR http://www.topperformances.com
    FABRIZI http://www.fabriziracing.com/fht/listino.php
    RMS http://www.rms.it/index.jsp
    LEOVINCI http://www.leovince.com
    GIANNELLI http://www.giannelli.com
    ARROW http://www.arrow.it/ita/home/
    PINASCO http://www.pinasco.com
    UFO http://www.ufoplast.it
    SKF http://www.skf.com/portal/skf_it/home
    DELL'ORTO http://www.dellorto.it/
    ATHENA http://www.athena-ad.com/catalogo/catalog4.asp?ln=ita
    METRAKIT http://www.metrakit....ish/default.php
    MOTOFORCE http://www.motoforce.it/
    GILARDONI-ITALKIT http://www.italkit.com/empresa.asp
    TECNIGAS http://www.tecnigas....i.php?idioma=en
    TNT http://www.one-italia.com/e_shop.php
    BETTELLA http://www.bettella....no/homepage.htm
    ROOST http://www.roost.si/
    SIMONINI http://www.simonini-racing.com/
    FABRIZI http://www.fabrizira...m/fht/index.php
    JOLLY MOTO http://www.jollymoto...ew/ITA/casa.htm
    KOSO http://www.koso.it/

    rolleru detaļu internet veikali-
    http://www.scooter-attack.com
    http://www.scooter-center.com
    http://www.sip-scootershop.com
     
    Kādu degvielu lietot manam cilindram?
    Skatīties pēc kompresijas pakāpes!
    1:10 vai mazāk Stock (sēņotāju aparāts) drīkst lietot 95,98 degvielu
    1:16 parasts racing cilindru rezultāts - nav ieteicams vairs lietot 95 degvielu lietojam 98/100
    1:18 normāls racing dzinējs - nav vairs ieteicams lietot 98 degvielu lietojam 100/103
    1:20 īsts šībernieku aparāts lietojam 103/ un tā talāk...

    STORM (Roberts Trillo) and 70cc (Deivids Andersons) Copyright. All Rights Reserved
    2013.02.04.
  15. Upvote
    xxx got a reaction from Artopaans in Yamaha DT50   
    Iegadats Yamaha DT50 2005 gada, Minarelli AM6 dzinejs, nobraukums 11ooo km
    Intrese ko vinjam darit ar motoru, sobrid notika neliela beda un jaserviso lai varetu pieskilt tatad welcome pirma nopietna kidashana
    Motors 50 cm2 viss stock laikam (ka no veikala), karburator 16 mm, gribetos lai motors ir uzticams + nebutu biezi jaremonte / jastav celjmala
    Versijas - lielaks cilindrs 70 cm2, lielaks karburators, labaka klokvarpsta (rudita terauda), citas daljas?
     

  16. Upvote
    xxx got a reaction from Artopaans in Yamaha DT50   
    Iegadats Yamaha DT50 2005 gada, Minarelli AM6 dzinejs, nobraukums 11ooo km
    Intrese ko vinjam darit ar motoru, sobrid notika neliela beda un jaserviso lai varetu pieskilt tatad welcome pirma nopietna kidashana
    Motors 50 cm2 viss stock laikam (ka no veikala), karburator 16 mm, gribetos lai motors ir uzticams + nebutu biezi jaremonte / jastav celjmala
    Versijas - lielaks cilindrs 70 cm2, lielaks karburators, labaka klokvarpsta (rudita terauda), citas daljas?
     

  17. Upvote
    xxx got a reaction from Artopaans in Yamaha DT50   
    Iegadats Yamaha DT50 2005 gada, Minarelli AM6 dzinejs, nobraukums 11ooo km
    Intrese ko vinjam darit ar motoru, sobrid notika neliela beda un jaserviso lai varetu pieskilt tatad welcome pirma nopietna kidashana
    Motors 50 cm2 viss stock laikam (ka no veikala), karburator 16 mm, gribetos lai motors ir uzticams + nebutu biezi jaremonte / jastav celjmala
    Versijas - lielaks cilindrs 70 cm2, lielaks karburators, labaka klokvarpsta (rudita terauda), citas daljas?
     

  18. Like
    xxx reacted to Aerox_FTW in Topiks sliktām atsauksmēm   
    Es ari varu pievienoties pirku roxa gridas plastiku parskaitiju naudu tieca ka ieliks omniva pec 20min ta ari neielika un noblokeja nakad neuzticaties @RoxOneLove
  19. Upvote
    xxx reacted to EsErka in motocikls vai roleris   
    Kāds no adminiem negrib aizslēgt threadu? Tlt forums sadalīsies divās daļās un vēl 3o pasaules karu sāks par to vai činkas ir labākas
  20. Upvote
    xxx got a reaction from Jankaa in Derbi iegade   
    Ir intrese iegadaties lietotu Derbi 50 cc, kads var palidzet ar noradi kuru no sobrid pardodamajiem labak iegadaties
    Budzets 1ooo eur, varbut mikroskopiski lielaks
    Vai tie no somijas ir labs variants, ka ar registraciju csdd
    Varbut ir kadas lietas kam japievers uzmanibu perkot
     
    --
     
    https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transport/motor-scooters/bgglde.html
    https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transport/motor-scooters/bgxikb.html
    https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transport/motor-scooters/bgebbk.html
    https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transport/motor-scooters/bgdnpm.html
     
     
     
  21. Upvote
    xxx reacted to Rainerz in Derbi Senda   
    Par Derbiju varu tikai teikt vienīgi labu ! Jo resurss ir diezgan liels un jauda arī ir okeij ( runa iet par stocku ) . No sākuma varbūt ir grūti pierast pie tās ātrumu pārslēgšanas , bet laika gaitā ir okeij. Ir arī nopērkami paaugstinātaji, vai arī pats var no kāda biezāka metāla uztaisit( ja ir interese varu nosūtit linku ). Galvenais paņemt svaigu Dērbiju, tad nebūs nekādas problēmas, tāpatās diezgan ērti ar viņu braukt pa bruģi vai kādu sliktāku ceļu, pats par sevi ir mīksts. Vienīgais laikam mīnuss ir par pasažieru vadāšanu, tas kurš sēž aizmugurē, nu sanāk gandrīz jau uz plastamasa astes, saņem tīri nesliktu ''dibena masāžu'' un otrs mīnuss, vienmēr jāņem līdzi soma. Vel ieteikums, ja nopērc dērbiju , ņem uzreiz nost Eļļas jaucēju, jo tā ir vienīgā zināma problēma, tu vienkārši nezini kad tas nomirst un eļļu ar benzīnu jauc kopā labāk pats  
×