Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

chaot1x

Members
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Iespēja niecīga ka šeit kādam kas tāds būs, bet pamēģināt jau var Tātad mani interesē plastmasas no PGO Big Max, neatceros no kura līdz kuram gadam tās plastmasas bija identiskas, bet nu pašam ir 2005. gada. Vairāk interesē tieši priekšējais un pakaļējais dubļinieks, bet izskatīšu arī citus piedāvājumus, galvenais lai plastmasi nav aplausti. Neinteresē stūres plastmasi!
  2. Nu man doķos ir melns, bet pats skūteris ir melns ar baltu, ja tev doķos krāsa ir norādīta kā melna tad pa lielam pofig, ja nē un vēlies doķus mainīt tie ir ~27 euro
  3. Viss atrisināts, uzliku 70cc cilindru un degvielu vairs nespļauj, dīze bija par lielu 49cc.
  4. Noņēmu karburātoru un tomēr karburātors ir Dellorto PHBG 19mm un galvenās dīzes izmērs ir 90 un otras kas ir blakus ir 60 Pludiņš strādā, nav caurumu pašā pludiņā un noslēdzas kārtīgi, tikai pašam pludiņam tas sūdiņš kur liek to stienīti lai turas vietā bija izļurkājies, ko es paņēmu un saspiedu šaurāku lai tik ļoti neļurkājas, vismaz pats pludiņš tagad nekratās tā kā kratijās iepriekš.
  5. Paskatīšos varbūt tiešām problēmas ir pašā pludiņā, bet jautājums vai var būt vēl kāds iemesls kāpēc spļauj to degvielu atpakaļ izņemot pludiņu?
  6. Sveiki, varbūt kāds zin kas varētu būt par problēmu ka karburātoram patīk spļaut degvielu atpakaļ filtrā, jo mazāk padod gāzi jo vairāk spļauj atpakaļ. Dažreiz noliekot uz sāna kājiņas filtrs ir pilns ar degvielu. Iepriekšējais īpašnieks bija braukājis ar 70cc cilindru, bet sarāva iekšā smiltis un noplēsa, nācās uzlikt atpakaļ stock 49cc. Tāpēc man ir jautājums, nevarētu būt tā ka tur viss tika saregulēts uz 70cc un tagad priekš 49cc vairs to degvielu tik daudz nevajag tāpēc viņš viņu spļauj atpakaļ? Diemžēl dīzes lielumu es pateikt nevarēšu, karburātors ir Dellorto PHBG vai tas Naraku PHBG analogs 21mm. Tāpat tiek izmantots sporta filtrs bez pretestības. Tā jau skūteris iet labi, ļoti daudz to degvielu arī nepatērē, bet tas ka šauj atpakaļ filtrā tomēr nav labi. Varbūt kāds var paskaidrot iespējamos iemeslus kāpēc tā var notikt, negribu sākt tērēties, pirkt un mainīt lietas ja beigās nav nekādu rezultātu. Ko jau esmu darījis lai samazinātu degvielas spļaušanu filtrā: Pārregulēju adatiņu un samazināju līmeni (pašā augšējā iedaļa) Noņēmu kaut kādu Stage6 vakūma bunduli un savienoju karburatora gaisa padevi pa tiešo ar bāku. Tika mēģināts izmantot mašīnas degvielas filtru kam ir lielāka pretestība par parasto sietiņu, bet tā rezultātā skūterītis slīka degvielā un brīvgaitā slāpa nost. Paldies.