Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

stocklife

Members
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Pilsēta:
    Bauska
  • Braucu ar
    roku gar dirsu

Contact Methods

  • Telefona numurs
    Pm

Recent Profile Visitors

485 profile views
  1. stocklife

    2008.gada Piaggio NRG by stocklife

    Tas ir pagaidu variants.Negribēju vēlreiz tajā dienā kad liku braukt uz Rīgu
  2. stocklife

    2008.gada Piaggio NRG by stocklife

    Paldies! Veiksme noderēs
  3. stocklife

    2008.gada Piaggio NRG by stocklife

    yo! Tākā šeit es nebiju neko sakarīgu rakstijis iepriekš,pametu šo topiku novārtā. Iemācijos ko vajag un nevajag rakstīt,lasot @SRE.topiku. Domāju pastāstīt kas ir noticis pa šo ziemu. Tātad visu pagājušo sezonu es viņu vairāk stūmu nekā braucu,jo man spieda ārā galvas blīves. Sākumā domāju aj kas tur tāds,mainīju blīves kandrīz katru nedēļu. Beigās man jau apnika un noliku rolleri lai stāv. Tā pagāja 5 mēneši. Tad vienu dienu ar @Ingmārs Kļavaizdomājām izcelt motoru. Mēs konstatējām ka cilindrs ko ielika servisā bija mests. Vajadzēja klausīt @SRE.un @pgobigmax. Viņi teica neved uz to servisu sapisīs visu. Tā arī bija. Blīve zem cilindra nebija, dzeses šļauku kas nāk no galvas bija noņemta,bija ieliktas lietotas blīves,un kaudzēm citas problēmas.Visa cilindra iekša bija saplaisājusi,galvā arī bija plaisas. Tiku appists ~200e vērtībā. Bet šoziem visu savedām kārtībā,plastmasi ir pārkrāsoti(nekāds īpašs,balts ar spīguļiem),noregulēts arī diezgan labi. Pašreizējas setups ir:drka, pollini 90°, gianelli stabule,17.5 karbūzis. Skrūvējot klāt stabuli aplauzu izpūtēja skrūvi.Tā skrūve bija pārāk mīksta.Bet opim bija pazīstams virpotājs,kas pa aliņu izurba skrūvi un ievilka jaunu vītni. Ir bikiņ škrobe pa to iezāģēto svītru,bet uzsmērēju biezu kārtu hermētiķi un aiziet. Braucot garām mašīnām,omītēm un senčiem ar bērnu ratiņiem. Visi noskatijās un noskaitija tēvreizi vai arī spļāva un meta ar bundžām,jo stabule izklausijās drausmīga. Vate vispā kā nebija. Bildes pašreiz nav,bet šodien es centīšos atdzīvināt savu veco kartupeli,un centīšos savākt no pārējiem bildes. Pagaidām salikšu ,kas man ir.Tiekamies citreiz,un paldies ja izlasīji šo topiku
  4. stocklife

    2008.gada Piaggio NRG by stocklife

    Tātad nekas jauns nav noticis,tikai uzlikts malossi multivar,un iztīrīta filtram vate. Rollers sagatavots svētkiem. Dont drink and drive kids
  5. stocklife

    2008.gada Piaggio NRG by stocklife

    Tātad,noņēmu oriģinālās NRG uzlīmes. Man tas aizņēma 3 dienas,jo nemācēju tik ātri noņemt ka daži spečuki Aaa un vēl uzlīmēju divas uzlīmes,bet otru nevar redzēt Sakārtoju visu variku jo bija atskruvējies atkal,un tagad iet ~75-80 km/h,bet tik un tā ķeras Braucu no rīta (first start) tieku līdz 9rpm, pēc tam ātri nokrīt līdz 7rpm,bet pēc kāda laiciņa uzšaujas atkal līdz 9rpm un uz augšu
  6. stocklife

    2008.gada Piaggio NRG by stocklife

    Skaidrs,paldies
  7. stocklife

    2008.gada Piaggio NRG by stocklife

    Paldies pa padomu, tu varēsi izvīlēt?
  8. Sveiki! Šīs ir mans pirmais rolleris. Pa rolleriem neko daudz nezinu,bet mani plāni līdz nākamās sezonas sākumam ir šādi: 1. Nomainīt cilindru 2. Nomainīt kloķeni 3. Uzlikt īso gāzes ručku 4. Noregulēt transmisiju 5. Savest kārtībā vizuālo Tātad,ja ir kādi ieteikumi,pamācības,vai kāda palīdzīga roka. Tad droši rakstīt
×