Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

DEIVILO

Members
  • Content count

    94
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Upvote
    DEIVILO reacted to TheBestOne in Aprilia rx50 2004   
    Tātad, gribēju nedaudz pastāstīt pa savu projektu - Rx'u. Dzirdēt ieteikumus.
    Tātad pārdevu savu Rieju mrt un nopirku aprilia rx 50 2004. 
    Rekur bilde no iepriekšējā projekta(Rieju MRT 2008) , jo pa to nerakstiju. -
    Rx'am Motors bija izjaukts, visas daļas esot, bet pietrūka diezgan daudz. Stāvoklis bija bēdīgs. 

     
    Vedot mājās nomazgāju, iedzinu garažā, sapratu kas ir, kas nav. Plastmasi bēdīgi, apakšā neapstrādāta rūpnīcas krāsa, pa virsu saplaisājusi uzkrāsotā. 

    Sāku jaukt.
    Smilšu strūkla, smilšpapīrs, grunts. 
    Jau lieku kopā. Izskatās jau labi, nopirku 17" supermoto ratus, bet bremžu disku nevar pielikt,. Izdomāju likt atpakaļ enduro ratus, jo gumija normāla. 
    Pagaidām iecelts restaurēts motors svaigā rāmī un gaidu daļas- saļņikus, lai var priekšējo dakšu salikt. Gaidu kamēr diskiem krāsa nožūs, lai var uzlikt uz riepām. 
     
    Akcenta detaļas arī nokrāsotas. 
    Viss notiek tālāk. Tiek papildināts. Rati, plastmasi nokrāsoti. Jau sāk veidoties kopskats. 

    Sametu visu, kas bija gatavs kopā, sāk jau izskatīties pec kautkā braucama. 

     
    Izpūtējs itkā bija labs. Arrow, tīri svaigs, bet nokrāsots. Izdomāju ka man tas nepatīk. 
    Sāku pucēt, lai redzētu, kas apakšā. 

    Tas sanāca ideāli, ķēros pie šuvju iededzināšanas. 
    Sapratu ka ar šķiltavām nebūs štelle . Ķēros pie degļa. 
    Iznākums ir vienkārši pasakains. Nezināju nemaz ka es varētu uztaisīt kautko tik perfektu. Protams pirksti tika apdedzināti diezgan sāpīgi.

     
    Pa lielam jāgaida no ķīnas priekšējie saļņiki dakšai, lai varētu uzlikt uz ratiem. Nu protams vel daudzi sīkumi - bremžu kluči,beņķa pārvalks, stūre, hēbeļi, gāzes ručka. Utt.  Tad jau sāktos elektrība. 
    Plastmasi tika apstrādāti ar krāsas noņēmēju, lai to biezo krāsas kārtu dabūtu nost, iznāca ideāli. 
    Noslīpēju, nogruntējunun plastmasi jau nopūsti zilā un baltā krāsā. 

    Sapratu ka nav īsti smuks, tagat tiek slīpēti un jāmeklē cits tonis. 
    Joprojam mekleju daļas, lai var uzlikt platos  supermoto ratus. 
     
  2. Upvote
    DEIVILO reacted to VuskansDavis in SR50R   
    kko varam vēl ierakstīt, 7dien pabiju garāžā, samainīju gultņus šķīvjiem (atkal)

    un netīšām atradu, no kurienes skaidas pie varika bij, sūknim viss safe, nekādas diluma pēdas nav. ja nu kāds neredz, tad pateikšu priekšā ka sprostgredzenam austiņas noēstas

    un vēl netīšāk pirms dažām stundām kurjers atveda kkādu paku ar kkādiem musariem iekšā, žēl ka tikai daļa man :
    R/T katls, polini seperators, malossi sprosti un super mega elastīgā gāzes trose

    P.S. pirms stundas ceļu pie manis sāka pēdējā paka ar daļām, vismaz pagaidām. saņemšu to un tad tiešām būs viss nepieciešamais, lai būtu kvalitatīvs pirmais starts
  3. Like
    DEIVILO reacted to Marcello in Marcello's Derbi Senda   
    Tātad šonedēļ atnāca hēbeļi,fatbar stūre un riser'i.


     
    Šodien sasūtīšu motoram vajadzīgās daļas tad arī sāksies visi lielie darbi pie dzinuļa.
    Tagad vienigais iesprūdu pie tā ka nevaru dabut magnetu nost ir pilns ar visadiem novelcejiem bet neviens neder. 
    P.S: ja nu kāds zins kāds ir vajadzīgs priekš d50b0 vai ari ir un var aizdot novelceju būtu ļoti pateicīgs,pietiktu kautvai ar parametriem kāds D un solis. 
  4. Upvote
    DEIVILO reacted to #Kaza in Zip SP1 BigBlock by Kaza   
    Sēn te nebij update. Pedejā laikā lielakoties slipeju un špakteleju, nav tas patīkamais darbs, bet to ir jādara.

    Kas ir sasistīts ar gaismām un to lietu ka originalas lampas spīd ka ....hm, slikti spīd. Dīvaini, bet priekš manas lampas netirgojas gatavas lampiņas kas man patiktu pēc konstrukcijas (ta saukta "lustra" ir vienigais plug-n-play variants, kas mani neapmierina)

    Slikts variants:
    Un vienam polim kkadā forumā tika atrasts elementars atrisinājums, vajag 2 originālas lampiņas, labāk pat izdegušas, dabūt arā ieksējo daļu, vienālga kā, es to izfrezeju.
    Paliek tāda ka bļoda, tieši tajā bļodā var ielodēt jebkadas lampiņas kadas patīk (priekš P21W patrona, parastais patrons gabarītlampām auto).
    Aptuveni šitādi:

     
    Šis ir manā izpildijumā, ir pielodets visā garumā, citādi izkritis iekšā:

    Ja kāds taisīs kko tādu, jāņem vērā ka gaismas avotam jābūt tikpat tālu to tas pamatnes ka ir originālā, citādi nepareizi atstarosies iekš lampas un neka laba nesanāks.
    Rezultats man patīk, spīd aptuveni 2-3 reiz labāk nekā originalas halogena lampas, starpību nefočeju jo kāmera nevar īsti to paradīt

    Ka arī tika uztaisīti gabarīti originālā lampā (neatceros vai sp1 originali ir gabariti vai tikai tuvās) ar RGB lampiņam, vadība notiek ar pulti. Protams tas tiks lietots tikai meetos

    Lampas korpus un slēpe tika nokrasotas ar struktur krāsu, ļoti patīkama taustot.

    Tā ka man ir rezerves suports, tika uztaisīti lauki aka nestandarta tunings. Neiedziļinašos kā un kur es dabūju to info, bet zipam un 4t Runneram kluči ir vienāda augstumā, biezumā, bet platumā gan atškirās. Suports tika iezīmets un izfrezēts lai brīvkustība būtu minimala. Pie reizes tika veikta pilna apkope suportam un uzlikta bremžu mašinite no 2gen, liels paldies @Kristers Ūdris.



    Feel the difference



    Jaiebrauc tos klučus, ganjau bus labi.
    P.S.: Par to ka tas nav droši....draugs 2 gādus ta brauc un viss ir safe
    Ja nu kas man vienmēr ir nefrezets suports ko varu uzlikt.

    Ka arī tika sazaģets un noslīpets spoileris

    Tuvākajā laikā pabeigšu ar plastmasu gatavošanu, ar elektrību viss ir pabeigts. Būs jāķēras pie motora.

    Stay tuned
  5. Upvote
    DEIVILO reacted to Marcello in Marcello's Derbi Senda   
    Izdomāju jums atrādīt savu Sendu.  Tad nu sākotnēji bija uz traktora riepām un ar nr turetaju un bez tonetas aizmugurejas lampas. 
    No sākta gala motorā bij top performance cilis 50cc un 19mm karbīts, 11-52 zobrati. Gāja pēc gps 50km/h 
    Nozāģēju trubai ierobežōtāju,saregulēju un aizgāja līdz 73km/h,tad uzsūtiju t-13 priekšējo zobratu un galu galā dabuju ārā 80km/h. 

     

    Tad nu izdomāju ka gribu kko jaudīgāku uzsūtiju Airsal 73cc cili. 
    Baigos ātrumus netaisos attīstīt vnk gribās lai kautvai līdz tiem pašiem 80km/h vinš ieskrienās godam. 
    Tādēļ plānots bija vnk uzsūtīt to Airsal cili uzmest ar to pašu stock trubu un 19mm karbīti un būs ok. 
     

     
    Atnāca cilis tad nu gāju ņēmu veco cili nost pie viena izdomāju pārbaudīt kādā stāvoklī ir kloķenes gultņi,jo nu negribās ka cilis aiziet pa dirsu.
    Un konstatēju to ka vienam no gultņiem ir lufte,taisni tas ko es vismazāk gribēju darīt,mainīt gultņus.
    Nu neko life is life,rāvu ārā dvēseli un liku uz operāciju galda. 

     
    Tālāk sekos tas ka nākam nedēļ sūtīšu gultņus,blīvju komplektu un seperatoru.
    Kā arī jau ir uzsūtīta jauna stūre,stūres riser'i,gripi,regulējamie hēbeļi ar mašīnīti utt. 
    Ja būs intrese tad jau vēlāk uzup'ošu
    Ou un jā grafikas visas ir nujau norautas jo bija jalabo plastmasas takā būs jauns krāsojums bet nu tas tikai pavasarī. 
  6. Upvote
    DEIVILO reacted to #Kaza in Zip SP1 BigBlock by Kaza   
    Beidzot saņemos uztaisīt topiku par šo zipu.
    2017 martā tika pārdots mans 2gen un pēc 2 dienām tika nopirkts donors dēļ motora, pravotkas un visa uzkarama.
    Uz to momentu setaps bija sekojošs:
    BB 150 LC motors ar nereali nobrauktu cilindru Full stock 125cc transmisija ar nereali viegliem rulliem, kkas pie 8g 21mm BE karbis + sporta filtrs Pārmetināts izpūtejs no rs125 Pārejais full stock, motors pat netika škelts kopš 98 gada Pa maziņam tika minimali pārjauktas iekšas (gultņi, blīves u.t.l) un Jūnijā tika nopirkts SP1 rāmis ar plastmasam, onearm, kkadu disku, pats galvenais ar tīriem pārrakstamiem dokiem. Bet bez motora, kas mani principā neuztrauca. 
    Ja, tas ir ex Woki, ex Jenota zips. P.S.: Kādu laiku kad tas zips bija pie Armanda un tur bija nexus500 motors, kuram galu galā izbeidzas kloķene.
    Dažas bildes no salikšanas procesa 
     
     

     
    No extram tam zipam ir 2vietigais beņķis, SP priekša, bardačoks, karbona elementi. Nekas nebija izzāģēts vai kka citadi nolaukots. 
    Pirmkārt tika risinati tehniskie momenti (bremzes, piekare u.t.l) ta arī es nobraucu līdz sezonas beigām.
    2017 ziemā tika paveikts:
    izslīpets un pievīlets cilindrs izgriezti visi ierobezotāji no rs125 bunduļa full pravotka uztaisīta no nulles ar normālam fiškam, nevis uz skrutkam ar zilo izoleni jaunie kluči, jaunas troses pārkrāsots smuki saurbta priekša uztaisītas 2 atseviškas bākas (benzinbāka + eļļas bāka (rezerve)). Dēļ ta ka ar to zipu es minimāli nobraucu 30km katrā dienā otra bāka ir ļoti labs risinajums, nekad nepievila. MF īsa gāzes ručka jauns YSS amis uz onearm SP aizmugurejais stikliņš (max rare) SP spoileris aizmugurē uztaisīta slēdzene (tika nogriezta vēl pie Jenota) un stūres bloķerators SP1 + SP2 diski, krasoti ar pulverkrāsu jaunas riepas ContiTwist Stage6 MK2 thermometer


    Pēc Sumerstart 2018 vēl tika dabūta kaudze ar detaļām:
    SP speedometer līdz 120kmh (sākumā bija līdz 80kmh) slēpe Dellorto 25mm karbis BB ieplūdes kolektors atvieglināts stock magnets (ex Krasovska) Malossi šķivis Malossi multivar Malossi siksna un protams cilis vēl reiz tika pievīlets   



     
     
    Galu galā tika dabūta lieta, bez kuras SP zips nav SP. Protams tas ir originālie SP diski
     
     

     
    2018 sezonas beigās zips izskatās sitādi

     
    Tāpēc ka tika dabūta origināla SP priekšēja lampa, tiks nonemts tas prožektors no stūres un gabarīts pie spārna jo vairs no tās nebūs vajadzības. Protams ka man ir zināma problēma ar sliktam gaismām uz sp1 (ka arī 2gen/f12/f15/nrg) un tas tiks atrisināts, bet par to kādreiz vēlāk.

    Uz esošo brīdi:
    150cc LC vīlēts cilis  Rs125 bundulis šur tur pielabots, bet ganjau būs kkas cits  25mm dellorto vīlēta stock mājina ar karbona lapiņam  stock kloķene  atvieglināts magnēts  Iridium svece Cdi+spole no LC BB  Malossi Multivar + Malossi siksna + Malossi šķīvis  atvieglināts sajūgs ar nereali cietama atsperem  ventilators sajūga dzesēšanai (OEM)  stock wingbell  urbts variovāks Galvenais mērķis bija salikt max uzticamu daily rolleri, ka arī ratā braukšanai
    Nekas nestāv uz vietas un darbi turpinās, pēc kada laika būs update.
     
    Virziens ir izvēlēts un tam virzienam nosaukums Malossi
     
    Stay tuned...
     
     
     
     
    P.S.: Pieļauju ka manā rakstītā būs kļūdas, tā ka sori ne sori
  7. Upvote
    DEIVILO reacted to Ratatā in Topiks labām atsauksmēm   
    Izcilas par @Egons, @Loggit, @DEIVILO, @Slipper par ātrām sadarbībām, bez lieka čakara un gumijas stiepašanas. Respect puikas . 
    /Rainis/ approved 
     
  8. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ratatā in Topiks labām atsauksmēm   
    Labas atsauksmes par user @Ratatā, visu ātri sarunājām, norezervēja detaļas. 
  9. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ručkā Devējs in Piaggio NTT 1995   
    Sup! Pa sezonu gāja interesanti (galīgi nē). Pirms dažiem postiem vēl tika mēģināts pārlodēt aizdedzi (sapratu, ka labāk vienkārši nopirkt hp1) .
    Tika ieķerts hp2 variatorvāks (hp1 nenāk bukse priekš reduktora ass), tam bija sapista bukse, kur iet cauri kurbuļa mehānisms. Pēc pāris dienām izsitu veco ārā, ieliku jaunu un beidza arī grabēt (tik ļoti), varēja arī normāli uzkurbulēt. Kurbulim šļices aprāvās (tāpēc bildē stāv tik zemu), kamēr mainīju vāku. Stāsts tāds pats- nopirku, ieliku jaunu. Ps. Tikai bildē vākam nav visas skrūves.

    Tieši pirms night rida, tika iepirkts daļējs sets ar plastmasām.

    Pašā night ridā, kā daži atceras, negāja baigi labi. Aizbraucu no Mārupes, līdz Berģu depo un tur arī paliku. Bija izšauts saļņiks (aizdedzes pusē), atskrūvējies variatorvāks, atskrūvējies aizdedzes vāks un izkusis uz izpūtēja, izvibrējušās skrūves bija arī aizdedzei (tai mazajai kastītei, kas stiprinās zem aizdedzes), tāpēc pazuda dzirkstele. 
    Pēc kādām divām nedēļām, uznāca atkal iedvesma, sataisīju ejošu un braucu tālāk.
    Tad dabūju dakšu (no @Nilskovalenko) no nrg mc2. Tā ilgi nepalika, jo nešancēja normāli.

    Tālāk, cik es atceros, atnāca paciņa no attacka. Tajā iekšā bija hp1 cdi, Polini m5 dīzes, Polini 90.   Hp1 cdi bija brāķis (gļukoja, tāpēc rolleris raustijās). Pēc kāda laiciņa beidzu slinkot un sapratu, ka jāpatestē un jāuzliek atpakaļ hp2 cdi, uzreiz sāka iet daudz labāk. Ilgi nepabraucu, jo biju aizrāvies ar čekošanu vai siksna ir piedilusi vai nē un tāpēc izņēmu šaibu, ne tur, kur vajag. Rezultāts šāds: (rip polini kevlar) (paķēra līdzi arī udenssūkņa siksniņu, dzesētājšķīvja šļices, dzesētājšķīvja plastmasiņu)

    Atpakaļ ielās biju jau pēc kādas nedēļas (thx @puika, par ūdenssūkņa siksniņu, stock siksnu).
    Mēģināju otrai priekšai uztaisīt evilu, īpaši nekas nesanāca, būs jāravē nost un jāmēģina citādāk.

    Mēģinu rakstīt secībā, cik atceros, pēctam, tika atrasta vieta, kur sūca mega daudz gaisu, tas bija pie kolektora/mājiņas. (Thx @Nilskovalenko)
    Tad tika ieķerts arī jauns dzesētājšķīvis (ārējais varika šķīvis). Tam arī ātri, pazuda šļices (pāris dienu laikā).

    Redzamā rūsa bildēs ir no tā, ka ūdenssūknis sāka tecēt. Pabraucu, cik ilgi turēja, lejot ūdeni (sāku liet, tikai pēc tam, kad sāka masīvi tecēt), tad liku nost guļā. Pēdējā dienā pazaudēju tosola bačoka korķīti, jo aizrunājos.

    Šobrīd rolleris stāv izjaukts līdz 0 un gatavojas ziemas pārvērtībām. Rolleris ir bēdīgā stāvoklī, jo slinkoju un nepievērsu uzmanību, kad to vajadzēja. Uz nākamo sezonu viss ies citādāk.
    Tad, kaut kas, no nesenajiem notikumiem:

    Atnāca paciņa no attacka Iekšā:
    •Malossi mhr variators
    •Koso digitālais spidometrs (tas pats, kas stage6 R/t, tikai melns)
    •Motoforce aķītis
    •Polini ūdenssūknis (nepirkšu vairs rms, motoforce)
    •Ruļļi, špiļkas, aizdedzes vāks, eļļa, atslēgas vāciņš, u.c. sīkumi.
    Viss tika pasūtīts pirms uzradās pārdošanā, visiem zināmais motors, tādēļ dažas detaļas netiks izmantotas šim motoram. 
    Iepirku arī dinanometrisko atslēgu:

    Tad nu tagad, tas, par ko esmu vispriecīgākais: (par motoru, jāsaka paldies @Ratatā)

    Motora setups:
    •Vīlēts Stage6 mk2 racings
    •Malossi rhq kloķvārpsta
    •R/t ūdenssūknis
    •Polini Torsen
    •Stage6 Viton mājiņa
    •Stage6 double layer vienzvaigznes filtrs
     
    Tālākajos/tuvākajos plānos:
    •Pūlverkrāsot rāmi. Diskus un astīti arī, bet nedaudz vēlāk.
    •Kaut ko izdomāt ar stūri, saīsināt, likt stock stūri vai arī pilnīgu citu.
    •Sakrāsot smuki plastmasas
    •Pielasīt klāt atlikušo motoru
    •Beidzot sataisīt priekšējās bremzes
    •Runnera vai nrg dakšu
    Cepums tev, ja izlasīji .
    ps. Izskatās, ka nākamajā sezonā būs daudz traki aparāti.
    Tikko uztaisīju +/- lasāmu arī no telefona un saliku bildes pa jaunu.
     
     
  10. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ručkā Devējs in Piaggio NTT 1995   
    Sup! Pa sezonu gāja interesanti (galīgi nē). Pirms dažiem postiem vēl tika mēģināts pārlodēt aizdedzi (sapratu, ka labāk vienkārši nopirkt hp1) .
    Tika ieķerts hp2 variatorvāks (hp1 nenāk bukse priekš reduktora ass), tam bija sapista bukse, kur iet cauri kurbuļa mehānisms. Pēc pāris dienām izsitu veco ārā, ieliku jaunu un beidza arī grabēt (tik ļoti), varēja arī normāli uzkurbulēt. Kurbulim šļices aprāvās (tāpēc bildē stāv tik zemu), kamēr mainīju vāku. Stāsts tāds pats- nopirku, ieliku jaunu. Ps. Tikai bildē vākam nav visas skrūves.

    Tieši pirms night rida, tika iepirkts daļējs sets ar plastmasām.

    Pašā night ridā, kā daži atceras, negāja baigi labi. Aizbraucu no Mārupes, līdz Berģu depo un tur arī paliku. Bija izšauts saļņiks (aizdedzes pusē), atskrūvējies variatorvāks, atskrūvējies aizdedzes vāks un izkusis uz izpūtēja, izvibrējušās skrūves bija arī aizdedzei (tai mazajai kastītei, kas stiprinās zem aizdedzes), tāpēc pazuda dzirkstele. 
    Pēc kādām divām nedēļām, uznāca atkal iedvesma, sataisīju ejošu un braucu tālāk.
    Tad dabūju dakšu (no @Nilskovalenko) no nrg mc2. Tā ilgi nepalika, jo nešancēja normāli.

    Tālāk, cik es atceros, atnāca paciņa no attacka. Tajā iekšā bija hp1 cdi, Polini m5 dīzes, Polini 90.   Hp1 cdi bija brāķis (gļukoja, tāpēc rolleris raustijās). Pēc kāda laiciņa beidzu slinkot un sapratu, ka jāpatestē un jāuzliek atpakaļ hp2 cdi, uzreiz sāka iet daudz labāk. Ilgi nepabraucu, jo biju aizrāvies ar čekošanu vai siksna ir piedilusi vai nē un tāpēc izņēmu šaibu, ne tur, kur vajag. Rezultāts šāds: (rip polini kevlar) (paķēra līdzi arī udenssūkņa siksniņu, dzesētājšķīvja šļices, dzesētājšķīvja plastmasiņu)

    Atpakaļ ielās biju jau pēc kādas nedēļas (thx @puika, par ūdenssūkņa siksniņu, stock siksnu).
    Mēģināju otrai priekšai uztaisīt evilu, īpaši nekas nesanāca, būs jāravē nost un jāmēģina citādāk.

    Mēģinu rakstīt secībā, cik atceros, pēctam, tika atrasta vieta, kur sūca mega daudz gaisu, tas bija pie kolektora/mājiņas. (Thx @Nilskovalenko)
    Tad tika ieķerts arī jauns dzesētājšķīvis (ārējais varika šķīvis). Tam arī ātri, pazuda šļices (pāris dienu laikā).

    Redzamā rūsa bildēs ir no tā, ka ūdenssūknis sāka tecēt. Pabraucu, cik ilgi turēja, lejot ūdeni (sāku liet, tikai pēc tam, kad sāka masīvi tecēt), tad liku nost guļā. Pēdējā dienā pazaudēju tosola bačoka korķīti, jo aizrunājos.

    Šobrīd rolleris stāv izjaukts līdz 0 un gatavojas ziemas pārvērtībām. Rolleris ir bēdīgā stāvoklī, jo slinkoju un nepievērsu uzmanību, kad to vajadzēja. Uz nākamo sezonu viss ies citādāk.
    Tad, kaut kas, no nesenajiem notikumiem:

    Atnāca paciņa no attacka Iekšā:
    •Malossi mhr variators
    •Koso digitālais spidometrs (tas pats, kas stage6 R/t, tikai melns)
    •Motoforce aķītis
    •Polini ūdenssūknis (nepirkšu vairs rms, motoforce)
    •Ruļļi, špiļkas, aizdedzes vāks, eļļa, atslēgas vāciņš, u.c. sīkumi.
    Viss tika pasūtīts pirms uzradās pārdošanā, visiem zināmais motors, tādēļ dažas detaļas netiks izmantotas šim motoram. 
    Iepirku arī dinanometrisko atslēgu:

    Tad nu tagad, tas, par ko esmu vispriecīgākais: (par motoru, jāsaka paldies @Ratatā)

    Motora setups:
    •Vīlēts Stage6 mk2 racings
    •Malossi rhq kloķvārpsta
    •R/t ūdenssūknis
    •Polini Torsen
    •Stage6 Viton mājiņa
    •Stage6 double layer vienzvaigznes filtrs
     
    Tālākajos/tuvākajos plānos:
    •Pūlverkrāsot rāmi. Diskus un astīti arī, bet nedaudz vēlāk.
    •Kaut ko izdomāt ar stūri, saīsināt, likt stock stūri vai arī pilnīgu citu.
    •Sakrāsot smuki plastmasas
    •Pielasīt klāt atlikušo motoru
    •Beidzot sataisīt priekšējās bremzes
    •Runnera vai nrg dakšu
    Cepums tev, ja izlasīji .
    ps. Izskatās, ka nākamajā sezonā būs daudz traki aparāti.
    Tikko uztaisīju +/- lasāmu arī no telefona un saliku bildes pa jaunu.
     
     
  11. Like
    DEIVILO reacted to xero in Gillera runner SP ,by (Žilete)   

  12. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ručkā Devējs in Piaggio NTT 1995   
    Sup! Pa sezonu gāja interesanti (galīgi nē). Pirms dažiem postiem vēl tika mēģināts pārlodēt aizdedzi (sapratu, ka labāk vienkārši nopirkt hp1) .
    Tika ieķerts hp2 variatorvāks (hp1 nenāk bukse priekš reduktora ass), tam bija sapista bukse, kur iet cauri kurbuļa mehānisms. Pēc pāris dienām izsitu veco ārā, ieliku jaunu un beidza arī grabēt (tik ļoti), varēja arī normāli uzkurbulēt. Kurbulim šļices aprāvās (tāpēc bildē stāv tik zemu), kamēr mainīju vāku. Stāsts tāds pats- nopirku, ieliku jaunu. Ps. Tikai bildē vākam nav visas skrūves.

    Tieši pirms night rida, tika iepirkts daļējs sets ar plastmasām.

    Pašā night ridā, kā daži atceras, negāja baigi labi. Aizbraucu no Mārupes, līdz Berģu depo un tur arī paliku. Bija izšauts saļņiks (aizdedzes pusē), atskrūvējies variatorvāks, atskrūvējies aizdedzes vāks un izkusis uz izpūtēja, izvibrējušās skrūves bija arī aizdedzei (tai mazajai kastītei, kas stiprinās zem aizdedzes), tāpēc pazuda dzirkstele. 
    Pēc kādām divām nedēļām, uznāca atkal iedvesma, sataisīju ejošu un braucu tālāk.
    Tad dabūju dakšu (no @Nilskovalenko) no nrg mc2. Tā ilgi nepalika, jo nešancēja normāli.

    Tālāk, cik es atceros, atnāca paciņa no attacka. Tajā iekšā bija hp1 cdi, Polini m5 dīzes, Polini 90.   Hp1 cdi bija brāķis (gļukoja, tāpēc rolleris raustijās). Pēc kāda laiciņa beidzu slinkot un sapratu, ka jāpatestē un jāuzliek atpakaļ hp2 cdi, uzreiz sāka iet daudz labāk. Ilgi nepabraucu, jo biju aizrāvies ar čekošanu vai siksna ir piedilusi vai nē un tāpēc izņēmu šaibu, ne tur, kur vajag. Rezultāts šāds: (rip polini kevlar) (paķēra līdzi arī udenssūkņa siksniņu, dzesētājšķīvja šļices, dzesētājšķīvja plastmasiņu)

    Atpakaļ ielās biju jau pēc kādas nedēļas (thx @puika, par ūdenssūkņa siksniņu, stock siksnu).
    Mēģināju otrai priekšai uztaisīt evilu, īpaši nekas nesanāca, būs jāravē nost un jāmēģina citādāk.

    Mēģinu rakstīt secībā, cik atceros, pēctam, tika atrasta vieta, kur sūca mega daudz gaisu, tas bija pie kolektora/mājiņas. (Thx @Nilskovalenko)
    Tad tika ieķerts arī jauns dzesētājšķīvis (ārējais varika šķīvis). Tam arī ātri, pazuda šļices (pāris dienu laikā).

    Redzamā rūsa bildēs ir no tā, ka ūdenssūknis sāka tecēt. Pabraucu, cik ilgi turēja, lejot ūdeni (sāku liet, tikai pēc tam, kad sāka masīvi tecēt), tad liku nost guļā. Pēdējā dienā pazaudēju tosola bačoka korķīti, jo aizrunājos.

    Šobrīd rolleris stāv izjaukts līdz 0 un gatavojas ziemas pārvērtībām. Rolleris ir bēdīgā stāvoklī, jo slinkoju un nepievērsu uzmanību, kad to vajadzēja. Uz nākamo sezonu viss ies citādāk.
    Tad, kaut kas, no nesenajiem notikumiem:

    Atnāca paciņa no attacka Iekšā:
    •Malossi mhr variators
    •Koso digitālais spidometrs (tas pats, kas stage6 R/t, tikai melns)
    •Motoforce aķītis
    •Polini ūdenssūknis (nepirkšu vairs rms, motoforce)
    •Ruļļi, špiļkas, aizdedzes vāks, eļļa, atslēgas vāciņš, u.c. sīkumi.
    Viss tika pasūtīts pirms uzradās pārdošanā, visiem zināmais motors, tādēļ dažas detaļas netiks izmantotas šim motoram. 
    Iepirku arī dinanometrisko atslēgu:

    Tad nu tagad, tas, par ko esmu vispriecīgākais: (par motoru, jāsaka paldies @Ratatā)

    Motora setups:
    •Vīlēts Stage6 mk2 racings
    •Malossi rhq kloķvārpsta
    •R/t ūdenssūknis
    •Polini Torsen
    •Stage6 Viton mājiņa
    •Stage6 double layer vienzvaigznes filtrs
     
    Tālākajos/tuvākajos plānos:
    •Pūlverkrāsot rāmi. Diskus un astīti arī, bet nedaudz vēlāk.
    •Kaut ko izdomāt ar stūri, saīsināt, likt stock stūri vai arī pilnīgu citu.
    •Sakrāsot smuki plastmasas
    •Pielasīt klāt atlikušo motoru
    •Beidzot sataisīt priekšējās bremzes
    •Runnera vai nrg dakšu
    Cepums tev, ja izlasīji .
    ps. Izskatās, ka nākamajā sezonā būs daudz traki aparāti.
    Tikko uztaisīju +/- lasāmu arī no telefona un saliku bildes pa jaunu.
     
     
  13. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ručkā Devējs in Piaggio NTT 1995   
    Sup! Pa sezonu gāja interesanti (galīgi nē). Pirms dažiem postiem vēl tika mēģināts pārlodēt aizdedzi (sapratu, ka labāk vienkārši nopirkt hp1) .
    Tika ieķerts hp2 variatorvāks (hp1 nenāk bukse priekš reduktora ass), tam bija sapista bukse, kur iet cauri kurbuļa mehānisms. Pēc pāris dienām izsitu veco ārā, ieliku jaunu un beidza arī grabēt (tik ļoti), varēja arī normāli uzkurbulēt. Kurbulim šļices aprāvās (tāpēc bildē stāv tik zemu), kamēr mainīju vāku. Stāsts tāds pats- nopirku, ieliku jaunu. Ps. Tikai bildē vākam nav visas skrūves.

    Tieši pirms night rida, tika iepirkts daļējs sets ar plastmasām.

    Pašā night ridā, kā daži atceras, negāja baigi labi. Aizbraucu no Mārupes, līdz Berģu depo un tur arī paliku. Bija izšauts saļņiks (aizdedzes pusē), atskrūvējies variatorvāks, atskrūvējies aizdedzes vāks un izkusis uz izpūtēja, izvibrējušās skrūves bija arī aizdedzei (tai mazajai kastītei, kas stiprinās zem aizdedzes), tāpēc pazuda dzirkstele. 
    Pēc kādām divām nedēļām, uznāca atkal iedvesma, sataisīju ejošu un braucu tālāk.
    Tad dabūju dakšu (no @Nilskovalenko) no nrg mc2. Tā ilgi nepalika, jo nešancēja normāli.

    Tālāk, cik es atceros, atnāca paciņa no attacka. Tajā iekšā bija hp1 cdi, Polini m5 dīzes, Polini 90.   Hp1 cdi bija brāķis (gļukoja, tāpēc rolleris raustijās). Pēc kāda laiciņa beidzu slinkot un sapratu, ka jāpatestē un jāuzliek atpakaļ hp2 cdi, uzreiz sāka iet daudz labāk. Ilgi nepabraucu, jo biju aizrāvies ar čekošanu vai siksna ir piedilusi vai nē un tāpēc izņēmu šaibu, ne tur, kur vajag. Rezultāts šāds: (rip polini kevlar) (paķēra līdzi arī udenssūkņa siksniņu, dzesētājšķīvja šļices, dzesētājšķīvja plastmasiņu)

    Atpakaļ ielās biju jau pēc kādas nedēļas (thx @puika, par ūdenssūkņa siksniņu, stock siksnu).
    Mēģināju otrai priekšai uztaisīt evilu, īpaši nekas nesanāca, būs jāravē nost un jāmēģina citādāk.

    Mēģinu rakstīt secībā, cik atceros, pēctam, tika atrasta vieta, kur sūca mega daudz gaisu, tas bija pie kolektora/mājiņas. (Thx @Nilskovalenko)
    Tad tika ieķerts arī jauns dzesētājšķīvis (ārējais varika šķīvis). Tam arī ātri, pazuda šļices (pāris dienu laikā).

    Redzamā rūsa bildēs ir no tā, ka ūdenssūknis sāka tecēt. Pabraucu, cik ilgi turēja, lejot ūdeni (sāku liet, tikai pēc tam, kad sāka masīvi tecēt), tad liku nost guļā. Pēdējā dienā pazaudēju tosola bačoka korķīti, jo aizrunājos.

    Šobrīd rolleris stāv izjaukts līdz 0 un gatavojas ziemas pārvērtībām. Rolleris ir bēdīgā stāvoklī, jo slinkoju un nepievērsu uzmanību, kad to vajadzēja. Uz nākamo sezonu viss ies citādāk.
    Tad, kaut kas, no nesenajiem notikumiem:

    Atnāca paciņa no attacka Iekšā:
    •Malossi mhr variators
    •Koso digitālais spidometrs (tas pats, kas stage6 R/t, tikai melns)
    •Motoforce aķītis
    •Polini ūdenssūknis (nepirkšu vairs rms, motoforce)
    •Ruļļi, špiļkas, aizdedzes vāks, eļļa, atslēgas vāciņš, u.c. sīkumi.
    Viss tika pasūtīts pirms uzradās pārdošanā, visiem zināmais motors, tādēļ dažas detaļas netiks izmantotas šim motoram. 
    Iepirku arī dinanometrisko atslēgu:

    Tad nu tagad, tas, par ko esmu vispriecīgākais: (par motoru, jāsaka paldies @Ratatā)

    Motora setups:
    •Vīlēts Stage6 mk2 racings
    •Malossi rhq kloķvārpsta
    •R/t ūdenssūknis
    •Polini Torsen
    •Stage6 Viton mājiņa
    •Stage6 double layer vienzvaigznes filtrs
     
    Tālākajos/tuvākajos plānos:
    •Pūlverkrāsot rāmi. Diskus un astīti arī, bet nedaudz vēlāk.
    •Kaut ko izdomāt ar stūri, saīsināt, likt stock stūri vai arī pilnīgu citu.
    •Sakrāsot smuki plastmasas
    •Pielasīt klāt atlikušo motoru
    •Beidzot sataisīt priekšējās bremzes
    •Runnera vai nrg dakšu
    Cepums tev, ja izlasīji .
    ps. Izskatās, ka nākamajā sezonā būs daudz traki aparāti.
    Tikko uztaisīju +/- lasāmu arī no telefona un saliku bildes pa jaunu.
     
     
  14. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ručkā Devējs in Piaggio NTT 1995   
    Sup! Pa sezonu gāja interesanti (galīgi nē). Pirms dažiem postiem vēl tika mēģināts pārlodēt aizdedzi (sapratu, ka labāk vienkārši nopirkt hp1) .
    Tika ieķerts hp2 variatorvāks (hp1 nenāk bukse priekš reduktora ass), tam bija sapista bukse, kur iet cauri kurbuļa mehānisms. Pēc pāris dienām izsitu veco ārā, ieliku jaunu un beidza arī grabēt (tik ļoti), varēja arī normāli uzkurbulēt. Kurbulim šļices aprāvās (tāpēc bildē stāv tik zemu), kamēr mainīju vāku. Stāsts tāds pats- nopirku, ieliku jaunu. Ps. Tikai bildē vākam nav visas skrūves.

    Tieši pirms night rida, tika iepirkts daļējs sets ar plastmasām.

    Pašā night ridā, kā daži atceras, negāja baigi labi. Aizbraucu no Mārupes, līdz Berģu depo un tur arī paliku. Bija izšauts saļņiks (aizdedzes pusē), atskrūvējies variatorvāks, atskrūvējies aizdedzes vāks un izkusis uz izpūtēja, izvibrējušās skrūves bija arī aizdedzei (tai mazajai kastītei, kas stiprinās zem aizdedzes), tāpēc pazuda dzirkstele. 
    Pēc kādām divām nedēļām, uznāca atkal iedvesma, sataisīju ejošu un braucu tālāk.
    Tad dabūju dakšu (no @Nilskovalenko) no nrg mc2. Tā ilgi nepalika, jo nešancēja normāli.

    Tālāk, cik es atceros, atnāca paciņa no attacka. Tajā iekšā bija hp1 cdi, Polini m5 dīzes, Polini 90.   Hp1 cdi bija brāķis (gļukoja, tāpēc rolleris raustijās). Pēc kāda laiciņa beidzu slinkot un sapratu, ka jāpatestē un jāuzliek atpakaļ hp2 cdi, uzreiz sāka iet daudz labāk. Ilgi nepabraucu, jo biju aizrāvies ar čekošanu vai siksna ir piedilusi vai nē un tāpēc izņēmu šaibu, ne tur, kur vajag. Rezultāts šāds: (rip polini kevlar) (paķēra līdzi arī udenssūkņa siksniņu, dzesētājšķīvja šļices, dzesētājšķīvja plastmasiņu)

    Atpakaļ ielās biju jau pēc kādas nedēļas (thx @puika, par ūdenssūkņa siksniņu, stock siksnu).
    Mēģināju otrai priekšai uztaisīt evilu, īpaši nekas nesanāca, būs jāravē nost un jāmēģina citādāk.

    Mēģinu rakstīt secībā, cik atceros, pēctam, tika atrasta vieta, kur sūca mega daudz gaisu, tas bija pie kolektora/mājiņas. (Thx @Nilskovalenko)
    Tad tika ieķerts arī jauns dzesētājšķīvis (ārējais varika šķīvis). Tam arī ātri, pazuda šļices (pāris dienu laikā).

    Redzamā rūsa bildēs ir no tā, ka ūdenssūknis sāka tecēt. Pabraucu, cik ilgi turēja, lejot ūdeni (sāku liet, tikai pēc tam, kad sāka masīvi tecēt), tad liku nost guļā. Pēdējā dienā pazaudēju tosola bačoka korķīti, jo aizrunājos.

    Šobrīd rolleris stāv izjaukts līdz 0 un gatavojas ziemas pārvērtībām. Rolleris ir bēdīgā stāvoklī, jo slinkoju un nepievērsu uzmanību, kad to vajadzēja. Uz nākamo sezonu viss ies citādāk.
    Tad, kaut kas, no nesenajiem notikumiem:

    Atnāca paciņa no attacka Iekšā:
    •Malossi mhr variators
    •Koso digitālais spidometrs (tas pats, kas stage6 R/t, tikai melns)
    •Motoforce aķītis
    •Polini ūdenssūknis (nepirkšu vairs rms, motoforce)
    •Ruļļi, špiļkas, aizdedzes vāks, eļļa, atslēgas vāciņš, u.c. sīkumi.
    Viss tika pasūtīts pirms uzradās pārdošanā, visiem zināmais motors, tādēļ dažas detaļas netiks izmantotas šim motoram. 
    Iepirku arī dinanometrisko atslēgu:

    Tad nu tagad, tas, par ko esmu vispriecīgākais: (par motoru, jāsaka paldies @Ratatā)

    Motora setups:
    •Vīlēts Stage6 mk2 racings
    •Malossi rhq kloķvārpsta
    •R/t ūdenssūknis
    •Polini Torsen
    •Stage6 Viton mājiņa
    •Stage6 double layer vienzvaigznes filtrs
     
    Tālākajos/tuvākajos plānos:
    •Pūlverkrāsot rāmi. Diskus un astīti arī, bet nedaudz vēlāk.
    •Kaut ko izdomāt ar stūri, saīsināt, likt stock stūri vai arī pilnīgu citu.
    •Sakrāsot smuki plastmasas
    •Pielasīt klāt atlikušo motoru
    •Beidzot sataisīt priekšējās bremzes
    •Runnera vai nrg dakšu
    Cepums tev, ja izlasīji .
    ps. Izskatās, ka nākamajā sezonā būs daudz traki aparāti.
    Tikko uztaisīju +/- lasāmu arī no telefona un saliku bildes pa jaunu.
     
     
  15. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ručkā Devējs in Piaggio NTT 1995   
    Sup! Pa sezonu gāja interesanti (galīgi nē). Pirms dažiem postiem vēl tika mēģināts pārlodēt aizdedzi (sapratu, ka labāk vienkārši nopirkt hp1) .
    Tika ieķerts hp2 variatorvāks (hp1 nenāk bukse priekš reduktora ass), tam bija sapista bukse, kur iet cauri kurbuļa mehānisms. Pēc pāris dienām izsitu veco ārā, ieliku jaunu un beidza arī grabēt (tik ļoti), varēja arī normāli uzkurbulēt. Kurbulim šļices aprāvās (tāpēc bildē stāv tik zemu), kamēr mainīju vāku. Stāsts tāds pats- nopirku, ieliku jaunu. Ps. Tikai bildē vākam nav visas skrūves.

    Tieši pirms night rida, tika iepirkts daļējs sets ar plastmasām.

    Pašā night ridā, kā daži atceras, negāja baigi labi. Aizbraucu no Mārupes, līdz Berģu depo un tur arī paliku. Bija izšauts saļņiks (aizdedzes pusē), atskrūvējies variatorvāks, atskrūvējies aizdedzes vāks un izkusis uz izpūtēja, izvibrējušās skrūves bija arī aizdedzei (tai mazajai kastītei, kas stiprinās zem aizdedzes), tāpēc pazuda dzirkstele. 
    Pēc kādām divām nedēļām, uznāca atkal iedvesma, sataisīju ejošu un braucu tālāk.
    Tad dabūju dakšu (no @Nilskovalenko) no nrg mc2. Tā ilgi nepalika, jo nešancēja normāli.

    Tālāk, cik es atceros, atnāca paciņa no attacka. Tajā iekšā bija hp1 cdi, Polini m5 dīzes, Polini 90.   Hp1 cdi bija brāķis (gļukoja, tāpēc rolleris raustijās). Pēc kāda laiciņa beidzu slinkot un sapratu, ka jāpatestē un jāuzliek atpakaļ hp2 cdi, uzreiz sāka iet daudz labāk. Ilgi nepabraucu, jo biju aizrāvies ar čekošanu vai siksna ir piedilusi vai nē un tāpēc izņēmu šaibu, ne tur, kur vajag. Rezultāts šāds: (rip polini kevlar) (paķēra līdzi arī udenssūkņa siksniņu, dzesētājšķīvja šļices, dzesētājšķīvja plastmasiņu)

    Atpakaļ ielās biju jau pēc kādas nedēļas (thx @puika, par ūdenssūkņa siksniņu, stock siksnu).
    Mēģināju otrai priekšai uztaisīt evilu, īpaši nekas nesanāca, būs jāravē nost un jāmēģina citādāk.

    Mēģinu rakstīt secībā, cik atceros, pēctam, tika atrasta vieta, kur sūca mega daudz gaisu, tas bija pie kolektora/mājiņas. (Thx @Nilskovalenko)
    Tad tika ieķerts arī jauns dzesētājšķīvis (ārējais varika šķīvis). Tam arī ātri, pazuda šļices (pāris dienu laikā).

    Redzamā rūsa bildēs ir no tā, ka ūdenssūknis sāka tecēt. Pabraucu, cik ilgi turēja, lejot ūdeni (sāku liet, tikai pēc tam, kad sāka masīvi tecēt), tad liku nost guļā. Pēdējā dienā pazaudēju tosola bačoka korķīti, jo aizrunājos.

    Šobrīd rolleris stāv izjaukts līdz 0 un gatavojas ziemas pārvērtībām. Rolleris ir bēdīgā stāvoklī, jo slinkoju un nepievērsu uzmanību, kad to vajadzēja. Uz nākamo sezonu viss ies citādāk.
    Tad, kaut kas, no nesenajiem notikumiem:

    Atnāca paciņa no attacka Iekšā:
    •Malossi mhr variators
    •Koso digitālais spidometrs (tas pats, kas stage6 R/t, tikai melns)
    •Motoforce aķītis
    •Polini ūdenssūknis (nepirkšu vairs rms, motoforce)
    •Ruļļi, špiļkas, aizdedzes vāks, eļļa, atslēgas vāciņš, u.c. sīkumi.
    Viss tika pasūtīts pirms uzradās pārdošanā, visiem zināmais motors, tādēļ dažas detaļas netiks izmantotas šim motoram. 
    Iepirku arī dinanometrisko atslēgu:

    Tad nu tagad, tas, par ko esmu vispriecīgākais: (par motoru, jāsaka paldies @Ratatā)

    Motora setups:
    •Vīlēts Stage6 mk2 racings
    •Malossi rhq kloķvārpsta
    •R/t ūdenssūknis
    •Polini Torsen
    •Stage6 Viton mājiņa
    •Stage6 double layer vienzvaigznes filtrs
     
    Tālākajos/tuvākajos plānos:
    •Pūlverkrāsot rāmi. Diskus un astīti arī, bet nedaudz vēlāk.
    •Kaut ko izdomāt ar stūri, saīsināt, likt stock stūri vai arī pilnīgu citu.
    •Sakrāsot smuki plastmasas
    •Pielasīt klāt atlikušo motoru
    •Beidzot sataisīt priekšējās bremzes
    •Runnera vai nrg dakšu
    Cepums tev, ja izlasīji .
    ps. Izskatās, ka nākamajā sezonā būs daudz traki aparāti.
    Tikko uztaisīju +/- lasāmu arī no telefona un saliku bildes pa jaunu.
     
     
  16. Upvote
    DEIVILO reacted to cpi_hussar in Malaguti f12 by MC_husarik   
    atcerejos par šo topicu un izdomāju to pabeigt, tā kā viss ir pabeigts 
    tātad tika nokrasoti rati 

    dabūts jauns streetrace un uzreiz tika salikts un izbraukts 

    visa atlikušo vasaru nobraucu bez problēmām, izņemot daži sīkumi un bez plastmasiem jo tika gatavoti krāsošanai 

    tad nu jau saliku un iemīlējos 

    tad devos uz Rēzekni uz closingu kuru nobraucu, bez problēmām un viss patika, paldies organizatiriem par foršu pasākumu 
    un bildes no closinga

    tagad f12 stāv un tirgojas, ja kas grib iegādāties PM vai wpp

  17. Upvote
    DEIVILO reacted to lonatans929 in Aprilia sr50r no LT   
    hey hey
    tātad pa šīm 2nedeļam ar srku jau daudz kas noticis.
    Srkai tika parkrāsots ramis kip violets bet izskatās kā zils 
    diski ari tika pārkrāsoti metāliski tumši violeti un vario vāks metaliski melns 
        unn srka tika arī 
    pie jauna DR evo 70cc cilindra (Paldies māsai)  jaunas malossi special x belt stage6 wingbella no user @DavidnK str8 hēbeļiem,motora skrūves,vin koda plastikas, paldies user @MrEAzy primāras reduktora ass,paldies user @niks007 hp2 kartera mazās pusites (kapi)  ngk br10es sveces violetam beņas sļaukām,paldies user @ErvīnsZ un tika ari nopirkti buzzeti daksas gultņi kuri ir jau uzlikti led lampiņām malossi e13 filtrs un srka jau tika salikta tik tālu lai atliktu tikai pielikt motoru,plastikas un benķi
    un dažas biļdes arii










     uz priekšu viss kustās diezgan ātri,varetu būt pat uz janvāri jau first start(vajag tik kloki,trubu un pāris sīkumus)
    pašlaik viss ata
    stay tuned
     
     
     
     
  18. Upvote
    DEIVILO reacted to Nilskovalenko in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Cau ata, karoč pa šo laiku nekas tāds īsti nav darīt, jo līdz sezonai vel tālu un īsti nav ko darīt kamēr nav liekas naudas, bet runājot par izdarīto, visu izjaucu un sāku kautko nedaudz tīrīt un šķirot kas nāks jauns vietā un kas nē. Nācās arī nedaudz apstrādāt rt kolektoru jo mazā pusīte traucēja, bet nu nekas 

    Sāku arī kautko gar pravdoku darīt, plāns ir savilkt visu pa jaunam, so tikka izravēta viss vajadzīgais no viņas 


    dabūju arī new runnera visu priekšējo daļu ( dakšu, ratu, bremžu sistēmu, dubļinieku ) stāvoklis nav no labākajiem bet [censored] sajies, par to kinda paldies @TheLukeRay 



    kā arī beidzot dabūju ilgi gaidītu bremžu disku, par to paldies mērglim aka @Gabriels Erglis, ja vajag bremžu diskus new runneriem, new nrg, 2gen, 3gen, roxam, rakstat viņam. 

    tas pagaidam viss, stay šķūnet ja intresē kas notiks ar šo šrotu tālāk. 
     
     
     
     
  19. Like
    DEIVILO got a reaction from Jankaa in 94' Malaguti F12   
    Gaumes lieta, bet es teiktu ka vajag roxa dmp lūkas. Veiksmi!
  20. Like
    DEIVILO got a reaction from Jankaa in 94' Malaguti F12   
    Gaumes lieta, bet es teiktu ka vajag roxa dmp lūkas. Veiksmi!
  21. Upvote
    DEIVILO reacted to Silinsh in PIAGGIO ZIP2 "minions" 2k14 by Silinsh   
    Aļjē, dzeltenais var teikt ir gatavs jāgaida, kad atnāks flancis priekš trubas un gaisa filtrs priekā karburatora. 
    Viss motors salikts pa skaisto tikai, liekot pēdējo detaļu izpūtēju piemērot secināju, ka izpūtējs uz AC versijas neder jo klusinātājs ir pārāk garš, kurš atspiežas pret ventilatora vāku. Un jā čābīgi, bet vakaros ar dažiem "lauku ķūneriem" apspriedām kā labāk tad vismaz radās kāda gaisma kā to trompeti uztaisīt, lai viss tip top.
    Par pārējo motors iecelts, viss sapucēts un pa skaito, kas dzeltenajam vēderā:
    Ported Hiper2 crankcase Ported Stage6 Sport Pro MK2 cylinder Malossi RHQ crankshaft MHR small end bearing SKF C4 cranckshaft bearings Polini evolution viton seals Stage6 RT CUP exhaust Iridium spark plug NGK pīpīte un svečvads Stage6 RT viton reedvalve Polini Evolution intake manifold Polini CP Evolution 24mm karburators Polini Evolution airfilter Malossi Multivar variator Stage6 Bando siksna Stage6 MK2 sajūgs Stage6 wingcooler Stage6 CNC dzesetājšķīvis Stock šķīvji Stock aizdedze Stock magnēts Stock reduktors Dažas bildes: 
     
     


                                                             
  22. Upvote
    DEIVILO reacted to divinjs in Yamaha Jog R   
    Labvakar, jāatdzīvina šis topiks arī! 
    Sakarā ar to, ka forumā tāds izmirums, nestāstīšu visu sīki.
    Tātad, sakarā ar to, ka ziemā jogam neieliku jaunus gultņus, to nācās darīt martā, pie reizes pievērsos dažādiem sīkumiem, kā notīrīju visus karterus līdz galam

    pie reizes nomainīju visas špiļkas, taču vienai bija sačakarēta vītne, tādēļ tika izurbta lielāka
    Sakarā ar to, ka ZX'am bija daudz mazas buktītes, nopūtu to ar karstumizturīgo krāsu un klusinātāju nolīmēju ar stickerbombu (nekas vēl nelobas nost)

    Kā jau tika minēts, ieliku jaunus SKF C4 gultņus

    Ieliku arī jaunus gultņus subfreimā, ja tā viņu sauc

     
    Motors tika skaisti bez liekām drazām salikts


     
     
    Ieliku motoru rāmī un tad sākās grūtā regulēšana, par to liels paldies brālim @filmix 

    Kad biju saregulējis, sāku likt plastmasas un noirku jaunu STR8 spoguli

    Vēlāk nopirku tonējamo laku lampām

    Iznāca kaut kā šādi

    Pēc šīm visām ciešanām beidzot pienāca brīdis, kad jogs tika pabeigts, pāris bildes ieskatam (protams, bildēs nav tik skaisti kā dzīve, tie, kas ir redzējuši, piekritīs)






    Viss tika nesteidzīgi salikts tīri un skaisti kā biju iecerējis
    Tātad, gala setups
    Dr evolution 70cc cilindrs (nedaudz pavīlēts)
    Mallosi multivar
    21mm karburātors (precīza kopija)
    Leovince ZX izpūtējs
    Polini 90 filtrs
    Mallosi lielā sarkanā atspere
    Stage6 mazās sarkanās atsperes
    Priekš šī setupa iet gana labi, ratu gaisā var dabūt bez problēmām, jo rāviens ir labs, šis gan jau ir viss, iespējams esmu kaut ko piemirsis.Liels paldies cilvēkiem, kas palīdzēja šī rollera tapšanā, īpaši lielas paldies @filmix, drīzumā nekas netiks likts šajā topikā, jo esmu nonācis pie jauna mopēda- Aprilia rx 50
    (piedodiet, ja dažas bildes sagriezās)
    Peace!
     
     
  23. Upvote
    DEIVILO reacted to Innitaa.l in Piaggio zip FR to SP1 by innitaa.l   
    Heyoo. Long story short.
     Diski jau ir kādu laiku (jau ilgi) ir pie manis. Pie reizes arī beidzot tika uzbortēti pus slicki. Krāsa diskiem ir balta ar mini mini zeltīgiem spīdumiem, kurus minimāli redz. Bet nekas. 

    Kā arī nokrāsoju savu bagūzi lai ir fresshh. 
    Viss līdz šim brīdim bija okey. *zips uz ratiem* 
    Tad kādu skaistu vakaru, kad zips bija nolikts uz kājiņas, ieraudzīju, ka kkas nav kārtībā ar pakaļējo ratu. Viss rats reduktora eļļā. No sākuma domāju, ka saļņiks tek. Izrādās, ka tāds saļņiks nemaz tur nebija bijis jau no pagājušās ziemas. Visu cieņu. Protams, ka dabūju saļņiku un visu saliku atpakaļ. Zips atkal bija ielās uz ilgu laiku.
    Vienu dienu notika kaut kas negaidīts. Kad @Nilskovalenko centās izspiest topu ar zipu, tad pēkšņi pazuda pakaļējais rats. Rats bija piešauts klāt ar pistoli, bet aizmirsu uzlikt to metāliņu kurš noturētu uzgriezni ja viņš atskrūvētos vaļā. 

    Pēc šī kritiena, pārdevu replicu, jo kaitināja tā bukte un švīkas. 
    No sākuma domājām, ka karteriem viss ir chotka, bet nu loģiski, ka nebija. Bija izsists caurums ar trumuļa ķepiņu reduktora telpā. Bildes diemžēl nav. 
    Tāpēc iegādājos hyper2 AC karterus. Par karteriem paldies @NiklavsL
    Kā arī iegādājos dellorto 21 karbi no @Nilskovalenko
    zipiņš atkal izjaukts, šoreiz jāsaliek ar cerību, ka vienīgais kas notiks būs kļinka. (:
    tagad jau ir jauns to do list :
    pasūtīt Virzuli ar gredzeniem
    temperatūras dačiku
    elektrisko ūdenssūkni
    Gultņi un saļņiki
    S6 ručka
    sakrāsot plastikas
    Pagaidām viss. Cya
     
  24. Like
    DEIVILO reacted to VuskansDavis in ZIP SP2   
    video pirmajā dienā pēc nopirkšanas pie turna jau.
    tikko iekraujot

     
    nesen pie xero garāžā blakus 3genam

    šovakar ar Raivish un DavidnK Jelgavā

     
    visos momentos es eju viņam garām. vienīgais viņam max ir pa kādu 1 vai 2 kmh lielāks.
     
    āā, aizmirsu, ka vēl ir normix bremzes priekšā - polini bremžu disks un r/t suports. līdz ar to arī pāreja priekš suporta.
    āā, rekur var redzēt ar kalniņu braucot. brauc xero ar manu zipu un vēl papildus kko ākstās
     
     
  25. Upvote
    DEIVILO reacted to Silinsh in Piaggio SP2 ZIP 2k9 by Silinsh   
    Laaaaabdien, tātad nu manā īpašumā beidzot ir iegūts ilgi gaidītais Piaggio ZIP2 SP, ļoti ilgi esmu sev tādu gribējis un laikam viena no vēlmēm piepildījās.
    Īsumā par rolleri, 2009.gadā piedzimis ražotājs par laimi vēl Itālis nevis šķībacainais ķīnietis, kas mani arī priecē. Kā ieguvu, uzrakstīja random nepazīstams cilvēks vakarā vai nevēlos es iegādāties šo motorolleri, uzzinot par cenu nākamajā dienā jau braucu pakaļ uz Rīgu. 
    Atvedot uz mājām protams, nekāds skaistulītis nebija, jo izrādās nabadziņš ar asfaltu sabučojies un jā, ir diezgan palieli vizuāli defekti, bet nu ar laiku visu sataisīšu būs īsts princis pincis 
    Nopirku protams neejošu, jo vēlējos šo nabagu bez orgāniem, tātad palielam karteros tikai aizdedze magnēts, variatora vāks, reduktors, bet nu pats tā vēlējos došu dzīvību nabagam pēc tam.
    Protams, pienākusi nākamā diena, sāku operēt un visu jaukt vaļā, īsumā kas izdarīts
    Viss izjaukts līdz pēdējajam Karteri izmazgāti, iztīrīti un uzpucēti Lielākā daļa plastmasu līdz pusei noberzti( iepriekšējā melnā krāsa nu drausmīgi nokrāsots) Rāmis nomazgāts, noberzts, nokrāsots. Dažas mazās plastmasas nokrāsotas Variatora vāks atguvis savu iepriekšējo spīdumu Sarakstītas detaļas, kas nepieciešams nopirkt un izdarīt Tātad lietas, kas vēl jādara
    Jāpabeidz labot plastmasa, jānokrāso (krāsa pagaidām noslēpumā) Jāsaliek viss motors kopā, pagaidām būs viss stock, jo brālis Minions jāpabeidz Un viss protams, katra detaļa jānotīra jāuzpucē. Jāiegādājas cilindrs, izpūtējs, karburators, gaisa filtra kaste, šķīvji, sajūgs, dažas bukses, šaibas, skrūves un uzgriežņi Jāiegādājas dažas salona plastmasas, stikliņi visi, jāsazīmē īstais sp2 spoileris un jā Nuu un dažas bildes studijā

     



    Sii yuuu leiter aligeitor 
×