Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

DEIVILO

Members
  • Content count

    87
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Upvote
    DEIVILO reacted to Ratatā in Topiks labām atsauksmēm   
    Izcilas par @Egons, @Loggit, @DEIVILO, @Slipper par ātrām sadarbībām, bez lieka čakara un gumijas stiepašanas. Respect puikas . 
    /Rainis/ approved 
     
  2. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ratatā in Topiks labām atsauksmēm   
    Labas atsauksmes par user @Ratatā, visu ātri sarunājām, norezervēja detaļas. 
  3. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ručkā Devējs in Piaggio NTT 1995   
    Sup! Pa sezonu gāja interesanti (galīgi nē). Pirms dažiem postiem vēl tika mēģināts pārlodēt aizdedzi (sapratu, ka labāk vienkārši nopirkt hp1) .
    Tika ieķerts hp2 variatorvāks (hp1 nenāk bukse priekš reduktora ass), tam bija sapista bukse, kur iet cauri kurbuļa mehānisms. Pēc pāris dienām izsitu veco ārā, ieliku jaunu un beidza arī grabēt (tik ļoti), varēja arī normāli uzkurbulēt. Kurbulim šļices aprāvās (tāpēc bildē stāv tik zemu), kamēr mainīju vāku. Stāsts tāds pats- nopirku, ieliku jaunu. Ps. Tikai bildē vākam nav visas skrūves.

    Tieši pirms night rida, tika iepirkts daļējs sets ar plastmasām.

    Pašā night ridā, kā daži atceras, negāja baigi labi. Aizbraucu no Mārupes, līdz Berģu depo un tur arī paliku. Bija izšauts saļņiks (aizdedzes pusē), atskrūvējies variatorvāks, atskrūvējies aizdedzes vāks un izkusis uz izpūtēja, izvibrējušās skrūves bija arī aizdedzei (tai mazajai kastītei, kas stiprinās zem aizdedzes), tāpēc pazuda dzirkstele. 
    Pēc kādām divām nedēļām, uznāca atkal iedvesma, sataisīju ejošu un braucu tālāk.
    Tad dabūju dakšu (no @Nilskovalenko) no nrg mc2. Tā ilgi nepalika, jo nešancēja normāli.

    Tālāk, cik es atceros, atnāca paciņa no attacka. Tajā iekšā bija hp1 cdi, Polini m5 dīzes, Polini 90.   Hp1 cdi bija brāķis (gļukoja, tāpēc rolleris raustijās). Pēc kāda laiciņa beidzu slinkot un sapratu, ka jāpatestē un jāuzliek atpakaļ hp2 cdi, uzreiz sāka iet daudz labāk. Ilgi nepabraucu, jo biju aizrāvies ar čekošanu vai siksna ir piedilusi vai nē un tāpēc izņēmu šaibu, ne tur, kur vajag. Rezultāts šāds: (rip polini kevlar) (paķēra līdzi arī udenssūkņa siksniņu, dzesētājšķīvja šļices, dzesētājšķīvja plastmasiņu)

    Atpakaļ ielās biju jau pēc kādas nedēļas (thx @puika, par ūdenssūkņa siksniņu, stock siksnu).
    Mēģināju otrai priekšai uztaisīt evilu, īpaši nekas nesanāca, būs jāravē nost un jāmēģina citādāk.

    Mēģinu rakstīt secībā, cik atceros, pēctam, tika atrasta vieta, kur sūca mega daudz gaisu, tas bija pie kolektora/mājiņas. (Thx @Nilskovalenko)
    Tad tika ieķerts arī jauns dzesētājšķīvis (ārējais varika šķīvis). Tam arī ātri, pazuda šļices (pāris dienu laikā).

    Redzamā rūsa bildēs ir no tā, ka ūdenssūknis sāka tecēt. Pabraucu, cik ilgi turēja, lejot ūdeni (sāku liet, tikai pēc tam, kad sāka masīvi tecēt), tad liku nost guļā. Pēdējā dienā pazaudēju tosola bačoka korķīti, jo aizrunājos.

    Šobrīd rolleris stāv izjaukts līdz 0 un gatavojas ziemas pārvērtībām. Rolleris ir bēdīgā stāvoklī, jo slinkoju un nepievērsu uzmanību, kad to vajadzēja. Uz nākamo sezonu viss ies citādāk.
    Tad, kaut kas, no nesenajiem notikumiem:

    Atnāca paciņa no attacka Iekšā:
    •Malossi mhr variators
    •Koso digitālais spidometrs (tas pats, kas stage6 R/t, tikai melns)
    •Motoforce aķītis
    •Polini ūdenssūknis (nepirkšu vairs rms, motoforce)
    •Ruļļi, špiļkas, aizdedzes vāks, eļļa, atslēgas vāciņš, u.c. sīkumi.
    Viss tika pasūtīts pirms uzradās pārdošanā, visiem zināmais motors, tādēļ dažas detaļas netiks izmantotas šim motoram. 
    Iepirku arī dinanometrisko atslēgu:

    Tad nu tagad, tas, par ko esmu vispriecīgākais: (par motoru, jāsaka paldies @Ratatā)

    Motora setups:
    •Vīlēts Stage6 mk2 racings
    •Malossi rhq kloķvārpsta
    •R/t ūdenssūknis
    •Polini Torsen
    •Stage6 Viton mājiņa
    •Stage6 double layer vienzvaigznes filtrs
     
    Tālākajos/tuvākajos plānos:
    •Pūlverkrāsot rāmi. Diskus un astīti arī, bet nedaudz vēlāk.
    •Kaut ko izdomāt ar stūri, saīsināt, likt stock stūri vai arī pilnīgu citu.
    •Sakrāsot smuki plastmasas
    •Pielasīt klāt atlikušo motoru
    •Beidzot sataisīt priekšējās bremzes
    •Runnera vai nrg dakšu
    Cepums tev, ja izlasīji .
    ps. Izskatās, ka nākamajā sezonā būs daudz traki aparāti.
    Tikko uztaisīju +/- lasāmu arī no telefona un saliku bildes pa jaunu.
     
     
  4. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ručkā Devējs in Piaggio NTT 1995   
    Sup! Pa sezonu gāja interesanti (galīgi nē). Pirms dažiem postiem vēl tika mēģināts pārlodēt aizdedzi (sapratu, ka labāk vienkārši nopirkt hp1) .
    Tika ieķerts hp2 variatorvāks (hp1 nenāk bukse priekš reduktora ass), tam bija sapista bukse, kur iet cauri kurbuļa mehānisms. Pēc pāris dienām izsitu veco ārā, ieliku jaunu un beidza arī grabēt (tik ļoti), varēja arī normāli uzkurbulēt. Kurbulim šļices aprāvās (tāpēc bildē stāv tik zemu), kamēr mainīju vāku. Stāsts tāds pats- nopirku, ieliku jaunu. Ps. Tikai bildē vākam nav visas skrūves.

    Tieši pirms night rida, tika iepirkts daļējs sets ar plastmasām.

    Pašā night ridā, kā daži atceras, negāja baigi labi. Aizbraucu no Mārupes, līdz Berģu depo un tur arī paliku. Bija izšauts saļņiks (aizdedzes pusē), atskrūvējies variatorvāks, atskrūvējies aizdedzes vāks un izkusis uz izpūtēja, izvibrējušās skrūves bija arī aizdedzei (tai mazajai kastītei, kas stiprinās zem aizdedzes), tāpēc pazuda dzirkstele. 
    Pēc kādām divām nedēļām, uznāca atkal iedvesma, sataisīju ejošu un braucu tālāk.
    Tad dabūju dakšu (no @Nilskovalenko) no nrg mc2. Tā ilgi nepalika, jo nešancēja normāli.

    Tālāk, cik es atceros, atnāca paciņa no attacka. Tajā iekšā bija hp1 cdi, Polini m5 dīzes, Polini 90.   Hp1 cdi bija brāķis (gļukoja, tāpēc rolleris raustijās). Pēc kāda laiciņa beidzu slinkot un sapratu, ka jāpatestē un jāuzliek atpakaļ hp2 cdi, uzreiz sāka iet daudz labāk. Ilgi nepabraucu, jo biju aizrāvies ar čekošanu vai siksna ir piedilusi vai nē un tāpēc izņēmu šaibu, ne tur, kur vajag. Rezultāts šāds: (rip polini kevlar) (paķēra līdzi arī udenssūkņa siksniņu, dzesētājšķīvja šļices, dzesētājšķīvja plastmasiņu)

    Atpakaļ ielās biju jau pēc kādas nedēļas (thx @puika, par ūdenssūkņa siksniņu, stock siksnu).
    Mēģināju otrai priekšai uztaisīt evilu, īpaši nekas nesanāca, būs jāravē nost un jāmēģina citādāk.

    Mēģinu rakstīt secībā, cik atceros, pēctam, tika atrasta vieta, kur sūca mega daudz gaisu, tas bija pie kolektora/mājiņas. (Thx @Nilskovalenko)
    Tad tika ieķerts arī jauns dzesētājšķīvis (ārējais varika šķīvis). Tam arī ātri, pazuda šļices (pāris dienu laikā).

    Redzamā rūsa bildēs ir no tā, ka ūdenssūknis sāka tecēt. Pabraucu, cik ilgi turēja, lejot ūdeni (sāku liet, tikai pēc tam, kad sāka masīvi tecēt), tad liku nost guļā. Pēdējā dienā pazaudēju tosola bačoka korķīti, jo aizrunājos.

    Šobrīd rolleris stāv izjaukts līdz 0 un gatavojas ziemas pārvērtībām. Rolleris ir bēdīgā stāvoklī, jo slinkoju un nepievērsu uzmanību, kad to vajadzēja. Uz nākamo sezonu viss ies citādāk.
    Tad, kaut kas, no nesenajiem notikumiem:

    Atnāca paciņa no attacka Iekšā:
    •Malossi mhr variators
    •Koso digitālais spidometrs (tas pats, kas stage6 R/t, tikai melns)
    •Motoforce aķītis
    •Polini ūdenssūknis (nepirkšu vairs rms, motoforce)
    •Ruļļi, špiļkas, aizdedzes vāks, eļļa, atslēgas vāciņš, u.c. sīkumi.
    Viss tika pasūtīts pirms uzradās pārdošanā, visiem zināmais motors, tādēļ dažas detaļas netiks izmantotas šim motoram. 
    Iepirku arī dinanometrisko atslēgu:

    Tad nu tagad, tas, par ko esmu vispriecīgākais: (par motoru, jāsaka paldies @Ratatā)

    Motora setups:
    •Vīlēts Stage6 mk2 racings
    •Malossi rhq kloķvārpsta
    •R/t ūdenssūknis
    •Polini Torsen
    •Stage6 Viton mājiņa
    •Stage6 double layer vienzvaigznes filtrs
     
    Tālākajos/tuvākajos plānos:
    •Pūlverkrāsot rāmi. Diskus un astīti arī, bet nedaudz vēlāk.
    •Kaut ko izdomāt ar stūri, saīsināt, likt stock stūri vai arī pilnīgu citu.
    •Sakrāsot smuki plastmasas
    •Pielasīt klāt atlikušo motoru
    •Beidzot sataisīt priekšējās bremzes
    •Runnera vai nrg dakšu
    Cepums tev, ja izlasīji .
    ps. Izskatās, ka nākamajā sezonā būs daudz traki aparāti.
    Tikko uztaisīju +/- lasāmu arī no telefona un saliku bildes pa jaunu.
     
     
  5. Like
    DEIVILO reacted to xero in Gillera runner SP ,by (Žilete)   

  6. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ručkā Devējs in Piaggio NTT 1995   
    Sup! Pa sezonu gāja interesanti (galīgi nē). Pirms dažiem postiem vēl tika mēģināts pārlodēt aizdedzi (sapratu, ka labāk vienkārši nopirkt hp1) .
    Tika ieķerts hp2 variatorvāks (hp1 nenāk bukse priekš reduktora ass), tam bija sapista bukse, kur iet cauri kurbuļa mehānisms. Pēc pāris dienām izsitu veco ārā, ieliku jaunu un beidza arī grabēt (tik ļoti), varēja arī normāli uzkurbulēt. Kurbulim šļices aprāvās (tāpēc bildē stāv tik zemu), kamēr mainīju vāku. Stāsts tāds pats- nopirku, ieliku jaunu. Ps. Tikai bildē vākam nav visas skrūves.

    Tieši pirms night rida, tika iepirkts daļējs sets ar plastmasām.

    Pašā night ridā, kā daži atceras, negāja baigi labi. Aizbraucu no Mārupes, līdz Berģu depo un tur arī paliku. Bija izšauts saļņiks (aizdedzes pusē), atskrūvējies variatorvāks, atskrūvējies aizdedzes vāks un izkusis uz izpūtēja, izvibrējušās skrūves bija arī aizdedzei (tai mazajai kastītei, kas stiprinās zem aizdedzes), tāpēc pazuda dzirkstele. 
    Pēc kādām divām nedēļām, uznāca atkal iedvesma, sataisīju ejošu un braucu tālāk.
    Tad dabūju dakšu (no @Nilskovalenko) no nrg mc2. Tā ilgi nepalika, jo nešancēja normāli.

    Tālāk, cik es atceros, atnāca paciņa no attacka. Tajā iekšā bija hp1 cdi, Polini m5 dīzes, Polini 90.   Hp1 cdi bija brāķis (gļukoja, tāpēc rolleris raustijās). Pēc kāda laiciņa beidzu slinkot un sapratu, ka jāpatestē un jāuzliek atpakaļ hp2 cdi, uzreiz sāka iet daudz labāk. Ilgi nepabraucu, jo biju aizrāvies ar čekošanu vai siksna ir piedilusi vai nē un tāpēc izņēmu šaibu, ne tur, kur vajag. Rezultāts šāds: (rip polini kevlar) (paķēra līdzi arī udenssūkņa siksniņu, dzesētājšķīvja šļices, dzesētājšķīvja plastmasiņu)

    Atpakaļ ielās biju jau pēc kādas nedēļas (thx @puika, par ūdenssūkņa siksniņu, stock siksnu).
    Mēģināju otrai priekšai uztaisīt evilu, īpaši nekas nesanāca, būs jāravē nost un jāmēģina citādāk.

    Mēģinu rakstīt secībā, cik atceros, pēctam, tika atrasta vieta, kur sūca mega daudz gaisu, tas bija pie kolektora/mājiņas. (Thx @Nilskovalenko)
    Tad tika ieķerts arī jauns dzesētājšķīvis (ārējais varika šķīvis). Tam arī ātri, pazuda šļices (pāris dienu laikā).

    Redzamā rūsa bildēs ir no tā, ka ūdenssūknis sāka tecēt. Pabraucu, cik ilgi turēja, lejot ūdeni (sāku liet, tikai pēc tam, kad sāka masīvi tecēt), tad liku nost guļā. Pēdējā dienā pazaudēju tosola bačoka korķīti, jo aizrunājos.

    Šobrīd rolleris stāv izjaukts līdz 0 un gatavojas ziemas pārvērtībām. Rolleris ir bēdīgā stāvoklī, jo slinkoju un nepievērsu uzmanību, kad to vajadzēja. Uz nākamo sezonu viss ies citādāk.
    Tad, kaut kas, no nesenajiem notikumiem:

    Atnāca paciņa no attacka Iekšā:
    •Malossi mhr variators
    •Koso digitālais spidometrs (tas pats, kas stage6 R/t, tikai melns)
    •Motoforce aķītis
    •Polini ūdenssūknis (nepirkšu vairs rms, motoforce)
    •Ruļļi, špiļkas, aizdedzes vāks, eļļa, atslēgas vāciņš, u.c. sīkumi.
    Viss tika pasūtīts pirms uzradās pārdošanā, visiem zināmais motors, tādēļ dažas detaļas netiks izmantotas šim motoram. 
    Iepirku arī dinanometrisko atslēgu:

    Tad nu tagad, tas, par ko esmu vispriecīgākais: (par motoru, jāsaka paldies @Ratatā)

    Motora setups:
    •Vīlēts Stage6 mk2 racings
    •Malossi rhq kloķvārpsta
    •R/t ūdenssūknis
    •Polini Torsen
    •Stage6 Viton mājiņa
    •Stage6 double layer vienzvaigznes filtrs
     
    Tālākajos/tuvākajos plānos:
    •Pūlverkrāsot rāmi. Diskus un astīti arī, bet nedaudz vēlāk.
    •Kaut ko izdomāt ar stūri, saīsināt, likt stock stūri vai arī pilnīgu citu.
    •Sakrāsot smuki plastmasas
    •Pielasīt klāt atlikušo motoru
    •Beidzot sataisīt priekšējās bremzes
    •Runnera vai nrg dakšu
    Cepums tev, ja izlasīji .
    ps. Izskatās, ka nākamajā sezonā būs daudz traki aparāti.
    Tikko uztaisīju +/- lasāmu arī no telefona un saliku bildes pa jaunu.
     
     
  7. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ručkā Devējs in Piaggio NTT 1995   
    Sup! Pa sezonu gāja interesanti (galīgi nē). Pirms dažiem postiem vēl tika mēģināts pārlodēt aizdedzi (sapratu, ka labāk vienkārši nopirkt hp1) .
    Tika ieķerts hp2 variatorvāks (hp1 nenāk bukse priekš reduktora ass), tam bija sapista bukse, kur iet cauri kurbuļa mehānisms. Pēc pāris dienām izsitu veco ārā, ieliku jaunu un beidza arī grabēt (tik ļoti), varēja arī normāli uzkurbulēt. Kurbulim šļices aprāvās (tāpēc bildē stāv tik zemu), kamēr mainīju vāku. Stāsts tāds pats- nopirku, ieliku jaunu. Ps. Tikai bildē vākam nav visas skrūves.

    Tieši pirms night rida, tika iepirkts daļējs sets ar plastmasām.

    Pašā night ridā, kā daži atceras, negāja baigi labi. Aizbraucu no Mārupes, līdz Berģu depo un tur arī paliku. Bija izšauts saļņiks (aizdedzes pusē), atskrūvējies variatorvāks, atskrūvējies aizdedzes vāks un izkusis uz izpūtēja, izvibrējušās skrūves bija arī aizdedzei (tai mazajai kastītei, kas stiprinās zem aizdedzes), tāpēc pazuda dzirkstele. 
    Pēc kādām divām nedēļām, uznāca atkal iedvesma, sataisīju ejošu un braucu tālāk.
    Tad dabūju dakšu (no @Nilskovalenko) no nrg mc2. Tā ilgi nepalika, jo nešancēja normāli.

    Tālāk, cik es atceros, atnāca paciņa no attacka. Tajā iekšā bija hp1 cdi, Polini m5 dīzes, Polini 90.   Hp1 cdi bija brāķis (gļukoja, tāpēc rolleris raustijās). Pēc kāda laiciņa beidzu slinkot un sapratu, ka jāpatestē un jāuzliek atpakaļ hp2 cdi, uzreiz sāka iet daudz labāk. Ilgi nepabraucu, jo biju aizrāvies ar čekošanu vai siksna ir piedilusi vai nē un tāpēc izņēmu šaibu, ne tur, kur vajag. Rezultāts šāds: (rip polini kevlar) (paķēra līdzi arī udenssūkņa siksniņu, dzesētājšķīvja šļices, dzesētājšķīvja plastmasiņu)

    Atpakaļ ielās biju jau pēc kādas nedēļas (thx @puika, par ūdenssūkņa siksniņu, stock siksnu).
    Mēģināju otrai priekšai uztaisīt evilu, īpaši nekas nesanāca, būs jāravē nost un jāmēģina citādāk.

    Mēģinu rakstīt secībā, cik atceros, pēctam, tika atrasta vieta, kur sūca mega daudz gaisu, tas bija pie kolektora/mājiņas. (Thx @Nilskovalenko)
    Tad tika ieķerts arī jauns dzesētājšķīvis (ārējais varika šķīvis). Tam arī ātri, pazuda šļices (pāris dienu laikā).

    Redzamā rūsa bildēs ir no tā, ka ūdenssūknis sāka tecēt. Pabraucu, cik ilgi turēja, lejot ūdeni (sāku liet, tikai pēc tam, kad sāka masīvi tecēt), tad liku nost guļā. Pēdējā dienā pazaudēju tosola bačoka korķīti, jo aizrunājos.

    Šobrīd rolleris stāv izjaukts līdz 0 un gatavojas ziemas pārvērtībām. Rolleris ir bēdīgā stāvoklī, jo slinkoju un nepievērsu uzmanību, kad to vajadzēja. Uz nākamo sezonu viss ies citādāk.
    Tad, kaut kas, no nesenajiem notikumiem:

    Atnāca paciņa no attacka Iekšā:
    •Malossi mhr variators
    •Koso digitālais spidometrs (tas pats, kas stage6 R/t, tikai melns)
    •Motoforce aķītis
    •Polini ūdenssūknis (nepirkšu vairs rms, motoforce)
    •Ruļļi, špiļkas, aizdedzes vāks, eļļa, atslēgas vāciņš, u.c. sīkumi.
    Viss tika pasūtīts pirms uzradās pārdošanā, visiem zināmais motors, tādēļ dažas detaļas netiks izmantotas šim motoram. 
    Iepirku arī dinanometrisko atslēgu:

    Tad nu tagad, tas, par ko esmu vispriecīgākais: (par motoru, jāsaka paldies @Ratatā)

    Motora setups:
    •Vīlēts Stage6 mk2 racings
    •Malossi rhq kloķvārpsta
    •R/t ūdenssūknis
    •Polini Torsen
    •Stage6 Viton mājiņa
    •Stage6 double layer vienzvaigznes filtrs
     
    Tālākajos/tuvākajos plānos:
    •Pūlverkrāsot rāmi. Diskus un astīti arī, bet nedaudz vēlāk.
    •Kaut ko izdomāt ar stūri, saīsināt, likt stock stūri vai arī pilnīgu citu.
    •Sakrāsot smuki plastmasas
    •Pielasīt klāt atlikušo motoru
    •Beidzot sataisīt priekšējās bremzes
    •Runnera vai nrg dakšu
    Cepums tev, ja izlasīji .
    ps. Izskatās, ka nākamajā sezonā būs daudz traki aparāti.
    Tikko uztaisīju +/- lasāmu arī no telefona un saliku bildes pa jaunu.
     
     
  8. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ručkā Devējs in Piaggio NTT 1995   
    Sup! Pa sezonu gāja interesanti (galīgi nē). Pirms dažiem postiem vēl tika mēģināts pārlodēt aizdedzi (sapratu, ka labāk vienkārši nopirkt hp1) .
    Tika ieķerts hp2 variatorvāks (hp1 nenāk bukse priekš reduktora ass), tam bija sapista bukse, kur iet cauri kurbuļa mehānisms. Pēc pāris dienām izsitu veco ārā, ieliku jaunu un beidza arī grabēt (tik ļoti), varēja arī normāli uzkurbulēt. Kurbulim šļices aprāvās (tāpēc bildē stāv tik zemu), kamēr mainīju vāku. Stāsts tāds pats- nopirku, ieliku jaunu. Ps. Tikai bildē vākam nav visas skrūves.

    Tieši pirms night rida, tika iepirkts daļējs sets ar plastmasām.

    Pašā night ridā, kā daži atceras, negāja baigi labi. Aizbraucu no Mārupes, līdz Berģu depo un tur arī paliku. Bija izšauts saļņiks (aizdedzes pusē), atskrūvējies variatorvāks, atskrūvējies aizdedzes vāks un izkusis uz izpūtēja, izvibrējušās skrūves bija arī aizdedzei (tai mazajai kastītei, kas stiprinās zem aizdedzes), tāpēc pazuda dzirkstele. 
    Pēc kādām divām nedēļām, uznāca atkal iedvesma, sataisīju ejošu un braucu tālāk.
    Tad dabūju dakšu (no @Nilskovalenko) no nrg mc2. Tā ilgi nepalika, jo nešancēja normāli.

    Tālāk, cik es atceros, atnāca paciņa no attacka. Tajā iekšā bija hp1 cdi, Polini m5 dīzes, Polini 90.   Hp1 cdi bija brāķis (gļukoja, tāpēc rolleris raustijās). Pēc kāda laiciņa beidzu slinkot un sapratu, ka jāpatestē un jāuzliek atpakaļ hp2 cdi, uzreiz sāka iet daudz labāk. Ilgi nepabraucu, jo biju aizrāvies ar čekošanu vai siksna ir piedilusi vai nē un tāpēc izņēmu šaibu, ne tur, kur vajag. Rezultāts šāds: (rip polini kevlar) (paķēra līdzi arī udenssūkņa siksniņu, dzesētājšķīvja šļices, dzesētājšķīvja plastmasiņu)

    Atpakaļ ielās biju jau pēc kādas nedēļas (thx @puika, par ūdenssūkņa siksniņu, stock siksnu).
    Mēģināju otrai priekšai uztaisīt evilu, īpaši nekas nesanāca, būs jāravē nost un jāmēģina citādāk.

    Mēģinu rakstīt secībā, cik atceros, pēctam, tika atrasta vieta, kur sūca mega daudz gaisu, tas bija pie kolektora/mājiņas. (Thx @Nilskovalenko)
    Tad tika ieķerts arī jauns dzesētājšķīvis (ārējais varika šķīvis). Tam arī ātri, pazuda šļices (pāris dienu laikā).

    Redzamā rūsa bildēs ir no tā, ka ūdenssūknis sāka tecēt. Pabraucu, cik ilgi turēja, lejot ūdeni (sāku liet, tikai pēc tam, kad sāka masīvi tecēt), tad liku nost guļā. Pēdējā dienā pazaudēju tosola bačoka korķīti, jo aizrunājos.

    Šobrīd rolleris stāv izjaukts līdz 0 un gatavojas ziemas pārvērtībām. Rolleris ir bēdīgā stāvoklī, jo slinkoju un nepievērsu uzmanību, kad to vajadzēja. Uz nākamo sezonu viss ies citādāk.
    Tad, kaut kas, no nesenajiem notikumiem:

    Atnāca paciņa no attacka Iekšā:
    •Malossi mhr variators
    •Koso digitālais spidometrs (tas pats, kas stage6 R/t, tikai melns)
    •Motoforce aķītis
    •Polini ūdenssūknis (nepirkšu vairs rms, motoforce)
    •Ruļļi, špiļkas, aizdedzes vāks, eļļa, atslēgas vāciņš, u.c. sīkumi.
    Viss tika pasūtīts pirms uzradās pārdošanā, visiem zināmais motors, tādēļ dažas detaļas netiks izmantotas šim motoram. 
    Iepirku arī dinanometrisko atslēgu:

    Tad nu tagad, tas, par ko esmu vispriecīgākais: (par motoru, jāsaka paldies @Ratatā)

    Motora setups:
    •Vīlēts Stage6 mk2 racings
    •Malossi rhq kloķvārpsta
    •R/t ūdenssūknis
    •Polini Torsen
    •Stage6 Viton mājiņa
    •Stage6 double layer vienzvaigznes filtrs
     
    Tālākajos/tuvākajos plānos:
    •Pūlverkrāsot rāmi. Diskus un astīti arī, bet nedaudz vēlāk.
    •Kaut ko izdomāt ar stūri, saīsināt, likt stock stūri vai arī pilnīgu citu.
    •Sakrāsot smuki plastmasas
    •Pielasīt klāt atlikušo motoru
    •Beidzot sataisīt priekšējās bremzes
    •Runnera vai nrg dakšu
    Cepums tev, ja izlasīji .
    ps. Izskatās, ka nākamajā sezonā būs daudz traki aparāti.
    Tikko uztaisīju +/- lasāmu arī no telefona un saliku bildes pa jaunu.
     
     
  9. Upvote
    DEIVILO got a reaction from Ručkā Devējs in Piaggio NTT 1995   
    Sup! Pa sezonu gāja interesanti (galīgi nē). Pirms dažiem postiem vēl tika mēģināts pārlodēt aizdedzi (sapratu, ka labāk vienkārši nopirkt hp1) .
    Tika ieķerts hp2 variatorvāks (hp1 nenāk bukse priekš reduktora ass), tam bija sapista bukse, kur iet cauri kurbuļa mehānisms. Pēc pāris dienām izsitu veco ārā, ieliku jaunu un beidza arī grabēt (tik ļoti), varēja arī normāli uzkurbulēt. Kurbulim šļices aprāvās (tāpēc bildē stāv tik zemu), kamēr mainīju vāku. Stāsts tāds pats- nopirku, ieliku jaunu. Ps. Tikai bildē vākam nav visas skrūves.

    Tieši pirms night rida, tika iepirkts daļējs sets ar plastmasām.

    Pašā night ridā, kā daži atceras, negāja baigi labi. Aizbraucu no Mārupes, līdz Berģu depo un tur arī paliku. Bija izšauts saļņiks (aizdedzes pusē), atskrūvējies variatorvāks, atskrūvējies aizdedzes vāks un izkusis uz izpūtēja, izvibrējušās skrūves bija arī aizdedzei (tai mazajai kastītei, kas stiprinās zem aizdedzes), tāpēc pazuda dzirkstele. 
    Pēc kādām divām nedēļām, uznāca atkal iedvesma, sataisīju ejošu un braucu tālāk.
    Tad dabūju dakšu (no @Nilskovalenko) no nrg mc2. Tā ilgi nepalika, jo nešancēja normāli.

    Tālāk, cik es atceros, atnāca paciņa no attacka. Tajā iekšā bija hp1 cdi, Polini m5 dīzes, Polini 90.   Hp1 cdi bija brāķis (gļukoja, tāpēc rolleris raustijās). Pēc kāda laiciņa beidzu slinkot un sapratu, ka jāpatestē un jāuzliek atpakaļ hp2 cdi, uzreiz sāka iet daudz labāk. Ilgi nepabraucu, jo biju aizrāvies ar čekošanu vai siksna ir piedilusi vai nē un tāpēc izņēmu šaibu, ne tur, kur vajag. Rezultāts šāds: (rip polini kevlar) (paķēra līdzi arī udenssūkņa siksniņu, dzesētājšķīvja šļices, dzesētājšķīvja plastmasiņu)

    Atpakaļ ielās biju jau pēc kādas nedēļas (thx @puika, par ūdenssūkņa siksniņu, stock siksnu).
    Mēģināju otrai priekšai uztaisīt evilu, īpaši nekas nesanāca, būs jāravē nost un jāmēģina citādāk.

    Mēģinu rakstīt secībā, cik atceros, pēctam, tika atrasta vieta, kur sūca mega daudz gaisu, tas bija pie kolektora/mājiņas. (Thx @Nilskovalenko)
    Tad tika ieķerts arī jauns dzesētājšķīvis (ārējais varika šķīvis). Tam arī ātri, pazuda šļices (pāris dienu laikā).

    Redzamā rūsa bildēs ir no tā, ka ūdenssūknis sāka tecēt. Pabraucu, cik ilgi turēja, lejot ūdeni (sāku liet, tikai pēc tam, kad sāka masīvi tecēt), tad liku nost guļā. Pēdējā dienā pazaudēju tosola bačoka korķīti, jo aizrunājos.

    Šobrīd rolleris stāv izjaukts līdz 0 un gatavojas ziemas pārvērtībām. Rolleris ir bēdīgā stāvoklī, jo slinkoju un nepievērsu uzmanību, kad to vajadzēja. Uz nākamo sezonu viss ies citādāk.
    Tad, kaut kas, no nesenajiem notikumiem:

    Atnāca paciņa no attacka Iekšā:
    •Malossi mhr variators
    •Koso digitālais spidometrs (tas pats, kas stage6 R/t, tikai melns)
    •Motoforce aķītis
    •Polini ūdenssūknis (nepirkšu vairs rms, motoforce)
    •Ruļļi, špiļkas, aizdedzes vāks, eļļa, atslēgas vāciņš, u.c. sīkumi.
    Viss tika pasūtīts pirms uzradās pārdošanā, visiem zināmais motors, tādēļ dažas detaļas netiks izmantotas šim motoram. 
    Iepirku arī dinanometrisko atslēgu:

    Tad nu tagad, tas, par ko esmu vispriecīgākais: (par motoru, jāsaka paldies @Ratatā)

    Motora setups:
    •Vīlēts Stage6 mk2 racings
    •Malossi rhq kloķvārpsta
    •R/t ūdenssūknis
    •Polini Torsen
    •Stage6 Viton mājiņa
    •Stage6 double layer vienzvaigznes filtrs
     
    Tālākajos/tuvākajos plānos:
    •Pūlverkrāsot rāmi. Diskus un astīti arī, bet nedaudz vēlāk.
    •Kaut ko izdomāt ar stūri, saīsināt, likt stock stūri vai arī pilnīgu citu.
    •Sakrāsot smuki plastmasas
    •Pielasīt klāt atlikušo motoru
    •Beidzot sataisīt priekšējās bremzes
    •Runnera vai nrg dakšu
    Cepums tev, ja izlasīji .
    ps. Izskatās, ka nākamajā sezonā būs daudz traki aparāti.
    Tikko uztaisīju +/- lasāmu arī no telefona un saliku bildes pa jaunu.
     
     
  10. Upvote
    DEIVILO reacted to cpi_hussar in Malaguti f12 by MC_husarik   
    atcerejos par šo topicu un izdomāju to pabeigt, tā kā viss ir pabeigts 
    tātad tika nokrasoti rati 

    dabūts jauns streetrace un uzreiz tika salikts un izbraukts 

    visa atlikušo vasaru nobraucu bez problēmām, izņemot daži sīkumi un bez plastmasiem jo tika gatavoti krāsošanai 

    tad nu jau saliku un iemīlējos 

    tad devos uz Rēzekni uz closingu kuru nobraucu, bez problēmām un viss patika, paldies organizatiriem par foršu pasākumu 
    un bildes no closinga

    tagad f12 stāv un tirgojas, ja kas grib iegādāties PM vai wpp

  11. Upvote
    DEIVILO reacted to lonatans929 in Aprilia sr50r no LT   
    hey hey
    tātad pa šīm 2nedeļam ar srku jau daudz kas noticis.
    Srkai tika parkrāsots ramis kip violets bet izskatās kā zils 
    diski ari tika pārkrāsoti metāliski tumši violeti un vario vāks metaliski melns 
        unn srka tika arī 
    pie jauna DR evo 70cc cilindra (Paldies māsai)  jaunas malossi special x belt stage6 wingbella no user @DavidnK str8 hēbeļiem,motora skrūves,vin koda plastikas, paldies user @MrEAzy primāras reduktora ass,paldies user @niks007 hp2 kartera mazās pusites (kapi)  ngk br10es sveces violetam beņas sļaukām,paldies user @ErvīnsZ un tika ari nopirkti buzzeti daksas gultņi kuri ir jau uzlikti led lampiņām malossi e13 filtrs un srka jau tika salikta tik tālu lai atliktu tikai pielikt motoru,plastikas un benķi
    un dažas biļdes arii










     uz priekšu viss kustās diezgan ātri,varetu būt pat uz janvāri jau first start(vajag tik kloki,trubu un pāris sīkumus)
    pašlaik viss ata
    stay tuned
     
     
     
     
  12. Upvote
    DEIVILO reacted to Nilskovalenko in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Cau ata, karoč pa šo laiku nekas tāds īsti nav darīt, jo līdz sezonai vel tālu un īsti nav ko darīt kamēr nav liekas naudas, bet runājot par izdarīto, visu izjaucu un sāku kautko nedaudz tīrīt un šķirot kas nāks jauns vietā un kas nē. Nācās arī nedaudz apstrādāt rt kolektoru jo mazā pusīte traucēja, bet nu nekas 

    Sāku arī kautko gar pravdoku darīt, plāns ir savilkt visu pa jaunam, so tikka izravēta viss vajadzīgais no viņas 


    dabūju arī new runnera visu priekšējo daļu ( dakšu, ratu, bremžu sistēmu, dubļinieku ) stāvoklis nav no labākajiem bet [censored] sajies, par to kinda paldies @TheLukeRay 



    kā arī beidzot dabūju ilgi gaidītu bremžu disku, par to paldies mērglim aka @Gabriels Erglis, ja vajag bremžu diskus new runneriem, new nrg, 2gen, 3gen, roxam, rakstat viņam. 

    tas pagaidam viss, stay šķūnet ja intresē kas notiks ar šo šrotu tālāk. 
     
     
     
     
  13. Like
    DEIVILO got a reaction from Jankaa in 94' Malaguti F12   
    Gaumes lieta, bet es teiktu ka vajag roxa dmp lūkas. Veiksmi!
  14. Like
    DEIVILO got a reaction from Jankaa in 94' Malaguti F12   
    Gaumes lieta, bet es teiktu ka vajag roxa dmp lūkas. Veiksmi!
  15. Upvote
    DEIVILO reacted to Silinsh in PIAGGIO ZIP2 "minions" 2k14 by Silinsh   
    Aļjē, dzeltenais var teikt ir gatavs jāgaida, kad atnāks flancis priekš trubas un gaisa filtrs priekā karburatora. 
    Viss motors salikts pa skaisto tikai, liekot pēdējo detaļu izpūtēju piemērot secināju, ka izpūtējs uz AC versijas neder jo klusinātājs ir pārāk garš, kurš atspiežas pret ventilatora vāku. Un jā čābīgi, bet vakaros ar dažiem "lauku ķūneriem" apspriedām kā labāk tad vismaz radās kāda gaisma kā to trompeti uztaisīt, lai viss tip top.
    Par pārējo motors iecelts, viss sapucēts un pa skaito, kas dzeltenajam vēderā:
    Ported Hiper2 crankcase Ported Stage6 Sport Pro MK2 cylinder Malossi RHQ crankshaft MHR small end bearing SKF C4 cranckshaft bearings Polini evolution viton seals Stage6 RT CUP exhaust Iridium spark plug NGK pīpīte un svečvads Stage6 RT viton reedvalve Polini Evolution intake manifold Polini CP Evolution 24mm karburators Polini Evolution airfilter Malossi Multivar variator Stage6 Bando siksna Stage6 MK2 sajūgs Stage6 wingcooler Stage6 CNC dzesetājšķīvis Stock šķīvji Stock aizdedze Stock magnēts Stock reduktors Dažas bildes: 
     
     


                                                             
  16. Upvote
    DEIVILO reacted to divinjs in Yamaha Jog R   
    Labvakar, jāatdzīvina šis topiks arī! 
    Sakarā ar to, ka forumā tāds izmirums, nestāstīšu visu sīki.
    Tātad, sakarā ar to, ka ziemā jogam neieliku jaunus gultņus, to nācās darīt martā, pie reizes pievērsos dažādiem sīkumiem, kā notīrīju visus karterus līdz galam

    pie reizes nomainīju visas špiļkas, taču vienai bija sačakarēta vītne, tādēļ tika izurbta lielāka
    Sakarā ar to, ka ZX'am bija daudz mazas buktītes, nopūtu to ar karstumizturīgo krāsu un klusinātāju nolīmēju ar stickerbombu (nekas vēl nelobas nost)

    Kā jau tika minēts, ieliku jaunus SKF C4 gultņus

    Ieliku arī jaunus gultņus subfreimā, ja tā viņu sauc

     
    Motors tika skaisti bez liekām drazām salikts


     
     
    Ieliku motoru rāmī un tad sākās grūtā regulēšana, par to liels paldies brālim @filmix 

    Kad biju saregulējis, sāku likt plastmasas un noirku jaunu STR8 spoguli

    Vēlāk nopirku tonējamo laku lampām

    Iznāca kaut kā šādi

    Pēc šīm visām ciešanām beidzot pienāca brīdis, kad jogs tika pabeigts, pāris bildes ieskatam (protams, bildēs nav tik skaisti kā dzīve, tie, kas ir redzējuši, piekritīs)






    Viss tika nesteidzīgi salikts tīri un skaisti kā biju iecerējis
    Tātad, gala setups
    Dr evolution 70cc cilindrs (nedaudz pavīlēts)
    Mallosi multivar
    21mm karburātors (precīza kopija)
    Leovince ZX izpūtējs
    Polini 90 filtrs
    Mallosi lielā sarkanā atspere
    Stage6 mazās sarkanās atsperes
    Priekš šī setupa iet gana labi, ratu gaisā var dabūt bez problēmām, jo rāviens ir labs, šis gan jau ir viss, iespējams esmu kaut ko piemirsis.Liels paldies cilvēkiem, kas palīdzēja šī rollera tapšanā, īpaši lielas paldies @filmix, drīzumā nekas netiks likts šajā topikā, jo esmu nonācis pie jauna mopēda- Aprilia rx 50
    (piedodiet, ja dažas bildes sagriezās)
    Peace!
     
     
  17. Upvote
    DEIVILO reacted to Innitaa.l in Piaggio zip FR to SP1 by innitaa.l   
    Heyoo. Long story short.
     Diski jau ir kādu laiku (jau ilgi) ir pie manis. Pie reizes arī beidzot tika uzbortēti pus slicki. Krāsa diskiem ir balta ar mini mini zeltīgiem spīdumiem, kurus minimāli redz. Bet nekas. 

    Kā arī nokrāsoju savu bagūzi lai ir fresshh. 
    Viss līdz šim brīdim bija okey. *zips uz ratiem* 
    Tad kādu skaistu vakaru, kad zips bija nolikts uz kājiņas, ieraudzīju, ka kkas nav kārtībā ar pakaļējo ratu. Viss rats reduktora eļļā. No sākuma domāju, ka saļņiks tek. Izrādās, ka tāds saļņiks nemaz tur nebija bijis jau no pagājušās ziemas. Visu cieņu. Protams, ka dabūju saļņiku un visu saliku atpakaļ. Zips atkal bija ielās uz ilgu laiku.
    Vienu dienu notika kaut kas negaidīts. Kad @Nilskovalenko centās izspiest topu ar zipu, tad pēkšņi pazuda pakaļējais rats. Rats bija piešauts klāt ar pistoli, bet aizmirsu uzlikt to metāliņu kurš noturētu uzgriezni ja viņš atskrūvētos vaļā. 

    Pēc šī kritiena, pārdevu replicu, jo kaitināja tā bukte un švīkas. 
    No sākuma domājām, ka karteriem viss ir chotka, bet nu loģiski, ka nebija. Bija izsists caurums ar trumuļa ķepiņu reduktora telpā. Bildes diemžēl nav. 
    Tāpēc iegādājos hyper2 AC karterus. Par karteriem paldies @NiklavsL
    Kā arī iegādājos dellorto 21 karbi no @Nilskovalenko
    zipiņš atkal izjaukts, šoreiz jāsaliek ar cerību, ka vienīgais kas notiks būs kļinka. (:
    tagad jau ir jauns to do list :
    pasūtīt Virzuli ar gredzeniem
    temperatūras dačiku
    elektrisko ūdenssūkni
    Gultņi un saļņiki
    S6 ručka
    sakrāsot plastikas
    Pagaidām viss. Cya
     
  18. Like
    DEIVILO reacted to VuskansDavis in ZIP SP2   
    video pirmajā dienā pēc nopirkšanas pie turna jau.
    tikko iekraujot

     
    nesen pie xero garāžā blakus 3genam

    šovakar ar Raivish un DavidnK Jelgavā

     
    visos momentos es eju viņam garām. vienīgais viņam max ir pa kādu 1 vai 2 kmh lielāks.
     
    āā, aizmirsu, ka vēl ir normix bremzes priekšā - polini bremžu disks un r/t suports. līdz ar to arī pāreja priekš suporta.
    āā, rekur var redzēt ar kalniņu braucot. brauc xero ar manu zipu un vēl papildus kko ākstās
     
     
  19. Upvote
    DEIVILO reacted to Silinsh in Piaggio SP2 ZIP 2k9 by Silinsh   
    Laaaaabdien, tātad nu manā īpašumā beidzot ir iegūts ilgi gaidītais Piaggio ZIP2 SP, ļoti ilgi esmu sev tādu gribējis un laikam viena no vēlmēm piepildījās.
    Īsumā par rolleri, 2009.gadā piedzimis ražotājs par laimi vēl Itālis nevis šķībacainais ķīnietis, kas mani arī priecē. Kā ieguvu, uzrakstīja random nepazīstams cilvēks vakarā vai nevēlos es iegādāties šo motorolleri, uzzinot par cenu nākamajā dienā jau braucu pakaļ uz Rīgu. 
    Atvedot uz mājām protams, nekāds skaistulītis nebija, jo izrādās nabadziņš ar asfaltu sabučojies un jā, ir diezgan palieli vizuāli defekti, bet nu ar laiku visu sataisīšu būs īsts princis pincis 
    Nopirku protams neejošu, jo vēlējos šo nabagu bez orgāniem, tātad palielam karteros tikai aizdedze magnēts, variatora vāks, reduktors, bet nu pats tā vēlējos došu dzīvību nabagam pēc tam.
    Protams, pienākusi nākamā diena, sāku operēt un visu jaukt vaļā, īsumā kas izdarīts
    Viss izjaukts līdz pēdējajam Karteri izmazgāti, iztīrīti un uzpucēti Lielākā daļa plastmasu līdz pusei noberzti( iepriekšējā melnā krāsa nu drausmīgi nokrāsots) Rāmis nomazgāts, noberzts, nokrāsots. Dažas mazās plastmasas nokrāsotas Variatora vāks atguvis savu iepriekšējo spīdumu Sarakstītas detaļas, kas nepieciešams nopirkt un izdarīt Tātad lietas, kas vēl jādara
    Jāpabeidz labot plastmasa, jānokrāso (krāsa pagaidām noslēpumā) Jāsaliek viss motors kopā, pagaidām būs viss stock, jo brālis Minions jāpabeidz Un viss protams, katra detaļa jānotīra jāuzpucē. Jāiegādājas cilindrs, izpūtējs, karburators, gaisa filtra kaste, šķīvji, sajūgs, dažas bukses, šaibas, skrūves un uzgriežņi Jāiegādājas dažas salona plastmasas, stikliņi visi, jāsazīmē īstais sp2 spoileris un jā Nuu un dažas bildes studijā

     



    Sii yuuu leiter aligeitor 
  20. Upvote
    DEIVILO reacted to xero in Yamaha aerox a.k.a. stenlijs (saldais) by loretaswag   
    detaļas ir, darbi jāsāk.
    iegādāti reduktora izejas ass un subframe karteru gultņi un pārlasīts reduktors. vecajos karteros tas bija labāks, tāpēc tika pārswapots.

    tad ķēros pie karteru likšanas

    tālāk palēnām virsū ceļo cilindrs. nezinu, vai ķīnas cilindra īpatnības, vai cits virzulis vai galva, bet virzuļa galvas izliekumam un cilindra galvai pavisam atšķirīga forma, mērot squish viens gals alvas drātij bija tikpat kā nesaspiests, otrs gandrīz pārspiests uz pusēm. tāpēc nedaudz pieslīpēju galvu, lai viss atbilstu un varētu normāli salikt squish. atstāju 0,7mm

    padarbojos ap transmisiju, izvīlēju šķīvjiem celiņus, samainīju mazās atsperes un visu satīrīju

    tad nāca kopā startera mehānisms ar pārējo transmisiju

    patīk jauns variators

    un tā nu pamazām tā visa padarīšana ieguva gatava motora paskatu

    beigās vēl pavaroju gaisa filtru - patruboks uz karbi man ļoti nepatika, tik šaurs tā kā tāda celka [censored]. uz lielāku karbi bezmaz ierobežotu tas viss. uztaisīju lielāku, un arī pašai kastei ieplūde krietni lielāka, gan gaisa padeves nolūkos, gan 21 karbis spiedās iekšā pāris vietās.

    pagaidām palika tā. rīt sametināsies rāmis un izpūtējs, un tad jau varēs visu krāmēt atpakaļ
  21. Upvote
    DEIVILO reacted to Silinsh in PIAGGIO ZIP2 "minions" 2k14 by Silinsh   
    Laaaaaaabdien.
    Zips joprojām izjauktā stāvoklī, cik nu izjauktā, izcelts motors, un gaida visas jaunās detaļas.
    Palielam, kas pa šo laiku izdarīts aizdedzei salikti jauni vadi, kā arī uzlikts jauns 6PIN štekeris, jooo tas nebija normāli, kad svece bija jāmaina ik pēc 2-4 nedēļām. Liekot citus vadus labi varēja pamanīt kad daži vadi bija pārberzušies un tāpēc arī negāja kā vajadzēja un lagoja, bet nu tagad viss kārtībā vairs nav vajadzības uztraukties.
    Un jā Yasuni C16 pārdots, vietā nāks kaut kas pilnīgi jauns un jaudīgāks.
    Tātad, kas tika izdarīts, pasūtīts un nopirkts.
    Savilkti jauni vadi aizdedzei + jauns 6pin štekeris Nopirktas MC0 riepas gan priekšā, gan aizmugurē Pa lēto nopirkts Stage6 amīša paaugstinātājs Nopirkts Stage6 R/T viton vārsts Polini Evolution kolektors  NGK irīdija svece Uzlaboti īsie HP2 karteri Uzlabots, jeb pacelta izplūde kā arī pielabotas lūkas SP MK2 Pievienots tahometrs Nākamā paciņa jau ceļ tas tiks parādīts nākamajā postā, un jā dažas bildes ieskatam.
     


    Piiis aut aim don.
  22. Like
    DEIVILO reacted to Loggit in Gilera Runner 50   
    Pēc indiffa ieteikuma tika notonētas lampas ar plēvi. Izskatas manuprāt maksimāli glīti. (Man liekas labāk nekā ar baloniņiem)
    Centrālajā plastmasā zils backlights lai spīd cauri ventiem.
    Ielikts daudz lielāks radiatiors.. Orģinālais gilera nevarēja nodzesēt šo nezvēru. Tagad iet kā traktors un neuzkarst vairāk par 70 grādiem. 
    Bija ķeza ka raģiks bija caurs.. un tika salīmēts ar 30 eiro wurtsa škidro metālu. Dārgs swaps sanāca.


     
    Un ieskatas par vizuālo.
     
  23. Upvote
    DEIVILO got a reaction from slow runner in Gilera Runner 09   
    Ir ko darīt. Lai veicas! 
    Buksi variatorvākam var nomainīt (man izmaksāja 2€ lkm (scooteros var nopirkt)).
  24. Like
    DEIVILO reacted to Nilskovalenko in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Eyo, takā sen nekas nebija likts izdomāju ielikt update, īsumā sakot viss ir slikti, nrg šo sezonu pabeidza ātri, jo kloķa vītne pa visam atteicas, biju izdomajis transmisiju paregulet un ielikt multivari, un dafiga reizes skruveju to sketchy skrūvi, vienu dienu braucu un atskruvējās valā uzgrieznis un norāva visu vītni līdz galam 
    bonusā tam visam vēl pa kautkurieni nereāli sūca gaisu un varika pusē gūltnim bija kapi, kloki vareja pakustināt kandrīz tā ka variks pieskaras karteriem. Bet ir arī labas ziņas, tikka nopirkti jauni bremžu kluči un aķis kautkad vasara beigās
    kā arī iedevu pāršūt mc1 beņķi
    Bitubo pakaļējo ami, jo vecais amis bija pārsists un ja brauca divatā riepa strīķējās pret nr (ja nebūtu nr tur, tad izrīvētu bāku) 

    un atnāca arī ilgi gaidītās bremžu lietiņas 
    Vakar arī noslīpēju vāku un pārksrāsošu sveža melnu 

    Tagad tik jākrāj nauda un jāsāk darīt viss iecerētais. 
    Pagaidu to do list:
    pārkrāsot visas plastikas, diskus, rami un astiti
    rt kolektors ar 28mm karbi
    jauns un vīlēts katls
    jauns kloķis vai arī jaunas vītnes šitam pašam
    overīt priekšā
    visu motoru parlasīt
    un vēl daudz dažādi sīkumi.
    Tas pagaidām viss stay tuned, būs daudz uptade. 
  25. Upvote
    DEIVILO reacted to DavidnK in Piaggio ZIP SP1 by Kalniņš   
    Hei hei ! 
    Nekas nestāv uz vietas , kādu laiku tika pabraukts ar stock siksnu un motors grieza 12k apgriezienus. Tad tika nopirktas šīs 2 smukās svecītes.

    Ieliekot Iridium sveci uzreiz varēja just atšķirību gaitā un motors griezās līdz pat 13k 

    Tālāk es dabūju Polini Evolution siksnu , bet tāpat izrādās viņa ir par šauru. Rolleris iet labi , bet ne tā kā vajadzētu iet . No algas tiks nopirkta arī jauna siksna , tikai vēl neesmu izdomājis kādu. 
    Biju arī pasūtījis jaunu Yasuni c16 un Stage 6 taisno kolektoru, bet pēc nedēļas gaidīšanas man tika pateikts , ka c16 vairāk nav pieejams un es sāku meklēt lietotu c16. Šodien tika dabūts , paldies @Silinsh


    Atnāca arī šāds te interesants instruments, ar kuru tiks pamocīts mazliec cilindrs. 

    Tas arī viss , palielam atlicis tagad tikai pamocīt cilindru , uzlikt c16 , nopirkt siksnu un saregulēt un tas arī būs viss , jo vairāk īsti nekas laikam nemainīsies. 
    Nākošais update ganjau būs ar sakrāsotām plastikām, bet tur vēl viņas ir daudz un dikti jātaisa . Cerams, ka uz closingu paspēšu , bet nu redzēs . 
    Peace 
×