Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

DEIVILO

Members
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Upvote
    DEIVILO reacted to Silinsh in Regulācijas   
    Piaggio Zip2 "Minion"
    Top Performance Black Trophy 70cc (vīlēta izplūde) Stock kloķvārpsta ar polini seperatoru Stage6 ProReplica izpūtējs Stock kolektors Stock mājiņa ar polini karbona lapiņām Dellorto 21mm karburators 92 dīze, sprosts uz 2 iedaļas no augšas Polini 90 gaisa filtrs Stock šķivji Malossi Multivar ( 2 regulējamās šaibas) (4.35 grami rullīšiem) Stage6 bando siksna Stage6 Torque control mk2 sajūgs ( MHR melnās mazās sajūga atsperes) Stage6 strong lielā sajūga atspere Stage6 "Wingcooler" sajūga zvans Vidējais patēriņš 4.5-5L uz 100km
    Maksimālais ātrums pāri 100km/h.
    Par ratā braukšanu, pat nav jāpiepulējas, lai dabūtu priekšēju riteni gaisā jebkādā ātrumā.

     
  2. Upvote
    DEIVILO got a reaction from _verners in Piaggio NTT 1995   
    Ghello! Mopis salikts, rūc un kustās arī. 
    Viss sākās ar pēdējo paciņu no attacka

    Tad nopirku vēlvienus karterus, jo iepriekšējie kurus nopirku bija pārvīlēti, metināti. (Bilde pēc tīrīšanas)

     Tad pēc pāris scooters.lv apmeklējumiem rolleris tikai salikts līdz šim punktam. 

    Šobrīd rolleris ir nolaists vizuāli, bet tas drīz tiks mainīts. Nāks dažas citas plastmasas un arī krāsojums, tas vēl nav izdomāts (pieņemu ieteikumus). Mainījies ir arī tehniskais setups- jauna hp1 aizdedze, stock kolektors, hp2 variators maybe kkas vēl.
    Tuvākajos plānos:
    noregulēt (varat ieteikt regulācijas)
    Sakrāsot
    Maybe citu variku
    nopirkt hp2 variātorvāku
    sataisīt priekšējās bremzes
     
    Big thx visiem, kas palīdzēja:
    @Nilskovalenko, bez viņa rolleris jau tagad būtu nokļinījis, neteikšu kapēc. (aka man līkas rokas)
    @Innitaa.l
    @Aleks
    @puika
     
    Tagadējais setups:
    Hp2 karteri
    Motoforce evo kloķis
    Dr evo 70 cilis
    stage6 pro replica ar jaunu vati
    stock variators
    polini siksna
    Mk2 sajūgs
    r/t wingbells
    motoforce mājiņa ar karbona lapiņām
    dellorto 21mm karbis
    runnera mazā filtra kaste ar stage6 švammi
    Motoforce hp1 aizdedze
    ps. Ja kas mainīsies- setupa daļu updeitošu
  3. Upvote
    DEIVILO reacted to Nilskovalenko in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Eyo, pa šo laiku īsti nekas nav mainijies, viss iet un nekas neplīst, vienīgais, kas ir mainijies ir dabūts stpakal savs vecais purns 
    Kā arī vakar kkāda haļavā ieķēru velvienu mc1 purnu pa 25€ ar visu lampu un laikam ir plāns likt virsū to ko ieķēru, bet iemaukt taja purnā roxa dmp lūkas 


    Un tiek arī plānots jaunas krāsojums, ir ideja krāsot tā pat kā bija mans zips, bet vēl nezinu vai krāsošu tā. Tātad todo list:
    sakrāsot visu
    iekert multivaru un mallossi siksnu
    gribētos arī dabūt s6 plauktu un kādu vidēja izmēra sporta stūri
    dabūt strādājošu dakšu
    uzčinīt ideālas pakaļējās bremzes
    sakopt visu pravdoku 
    un vēl pāris sīkumi
    soo stay tuned
  4. Like
    DEIVILO reacted to Nilskovalenko in Piaggio NTT 1995   
    Veiksmi #rukazhops
  5. Upvote
    DEIVILO got a reaction from _verners in Piaggio NTT 1995   
    Ghello! Mopis salikts, rūc un kustās arī. 
    Viss sākās ar pēdējo paciņu no attacka

    Tad nopirku vēlvienus karterus, jo iepriekšējie kurus nopirku bija pārvīlēti, metināti. (Bilde pēc tīrīšanas)

     Tad pēc pāris scooters.lv apmeklējumiem rolleris tikai salikts līdz šim punktam. 

    Šobrīd rolleris ir nolaists vizuāli, bet tas drīz tiks mainīts. Nāks dažas citas plastmasas un arī krāsojums, tas vēl nav izdomāts (pieņemu ieteikumus). Mainījies ir arī tehniskais setups- jauna hp1 aizdedze, stock kolektors, hp2 variators maybe kkas vēl.
    Tuvākajos plānos:
    noregulēt (varat ieteikt regulācijas)
    Sakrāsot
    Maybe citu variku
    nopirkt hp2 variātorvāku
    sataisīt priekšējās bremzes
     
    Big thx visiem, kas palīdzēja:
    @Nilskovalenko, bez viņa rolleris jau tagad būtu nokļinījis, neteikšu kapēc. (aka man līkas rokas)
    @Innitaa.l
    @Aleks
    @puika
     
    Tagadējais setups:
    Hp2 karteri
    Motoforce evo kloķis
    Dr evo 70 cilis
    stage6 pro replica ar jaunu vati
    stock variators
    polini siksna
    Mk2 sajūgs
    r/t wingbells
    motoforce mājiņa ar karbona lapiņām
    dellorto 21mm karbis
    runnera mazā filtra kaste ar stage6 švammi
    Motoforce hp1 aizdedze
    ps. Ja kas mainīsies- setupa daļu updeitošu
  6. Upvote
    DEIVILO got a reaction from _verners in Piaggio NTT 1995   
    Ghello! Mopis salikts, rūc un kustās arī. 
    Viss sākās ar pēdējo paciņu no attacka

    Tad nopirku vēlvienus karterus, jo iepriekšējie kurus nopirku bija pārvīlēti, metināti. (Bilde pēc tīrīšanas)

     Tad pēc pāris scooters.lv apmeklējumiem rolleris tikai salikts līdz šim punktam. 

    Šobrīd rolleris ir nolaists vizuāli, bet tas drīz tiks mainīts. Nāks dažas citas plastmasas un arī krāsojums, tas vēl nav izdomāts (pieņemu ieteikumus). Mainījies ir arī tehniskais setups- jauna hp1 aizdedze, stock kolektors, hp2 variators maybe kkas vēl.
    Tuvākajos plānos:
    noregulēt (varat ieteikt regulācijas)
    Sakrāsot
    Maybe citu variku
    nopirkt hp2 variātorvāku
    sataisīt priekšējās bremzes
     
    Big thx visiem, kas palīdzēja:
    @Nilskovalenko, bez viņa rolleris jau tagad būtu nokļinījis, neteikšu kapēc. (aka man līkas rokas)
    @Innitaa.l
    @Aleks
    @puika
     
    Tagadējais setups:
    Hp2 karteri
    Motoforce evo kloķis
    Dr evo 70 cilis
    stage6 pro replica ar jaunu vati
    stock variators
    polini siksna
    Mk2 sajūgs
    r/t wingbells
    motoforce mājiņa ar karbona lapiņām
    dellorto 21mm karbis
    runnera mazā filtra kaste ar stage6 švammi
    Motoforce hp1 aizdedze
    ps. Ja kas mainīsies- setupa daļu updeitošu
  7. Upvote
    DEIVILO reacted to xero in Bildes / Video OPENING 18'   
  8. Upvote
    DEIVILO reacted to indiffs in Bildes / Video OPENING 18'   
    Rekur es uzfilmēju arī kko, check out
     
  9. Upvote
    DEIVILO reacted to Ghazik in Bildes / Video OPENING 18'   
    Pirmais opens, devāmies ceļā 80km, lai izbaudītu šo pasākumu. Video arī no mums, team DSF. Cerams, ka būs arī kāds kurš noskatīsies visu video
    https://www.instagram.com/zanismk/ https://www.instagram.com/ivo_lv/
    @BremzeLV 
  10. Upvote
    DEIVILO reacted to RALPHY in Aerox '03 By RALHPY   
    Šoreiz stāsts ir par manu pašreizējo braucamo jeb Yamaha Aerox. Pats rollera sākums līdz pat brīdim, kad viņš nonāca manā īpašumā, ir apskatāms te: http://z12.invisionfree.com/scooters...

    Šo rolleri es dabūju 2012.g novembrī. Pats rolleris izskatījās šādi:     Setups uz to brīdi:   Cilis - Airsal 70cc Kloķene - Stage6 hpc Truba - Yasuni C16 Karbis - Delorto 21mm Filtrs - hebo Vārsts - stage6 variks - Malossi multivar(4.2g) Sajūgs - stage6  Siksna - Polini Svece - Denso iridi Pīpīte - Chempion CDI - Neirobežots raicing   Stayling: Str8 - balts beņķa pārvalks Str8 - zila stūre Str8 - plaukts  Str8 - ručkas Str8 - F1 spogulīts Diožu spuldzes Dzels grīdiņas Cik noprotat, tad šis diezgan nikns dampis. Patēriņš līdz ar to arī ir ~8L/100km. Bet tā kā esmu svētdienas braucējs, tad man tā nav problēma. Jāteic, ka šis rolleris mani nav pievīlis nevienu reizi - izņemot tās 3x, kad man beidzās benzīns.
    Plānos ir pārvērst šo Rox'u par RALPHY edition Black/Orange Aerox. Pašā sākumā, kad nopirku Aerox'u, prātā iešāvās doma, ka vajadzētu labāku izpūtēju. Tā nu es pārdevu savu Yasuni c16 par grašiem un tiku pie Yasuni c21. Lai gan mani pamatīgi piekrāpa, atsūtot sasistu izpūtēju. Nepagāja ne mēnesis un Yasuni jau bija atguvis savu sākotnējo izskatu.

     
     
     
     
     
     
    Tikai šajā brīdī es sapratu, ka nebija vērts mainīt izpūtēju, jo Airsal's nespēj piepūst High-end trubu. Nolēmu, ka šis izpūtējs arī jāpārdod. Un tā kā vasara bija tikai sākusies, tad aizlienēju Technigas Next - R trubu no Aprilia's, ar kuru, godīgi sakot, Aerox gāja zvērā.
      Bet, protams, tā tas nevarēja turpināties, jo viens izpūtējs uz diviem rolleriem nav nopietni. Diemžēl vēl aizvien (kopš Aprilias pārdošanas) Yamaha nav tikusi pie sava izpūtēja, bet toties vizuālie un citi tehniskie darbi nestāv uz vietas. Tika iepirktas šādas tādas styling detaļas un motora daļas:   Str8 oranža reste
    BCD oranžas ručkas
    Str8 kill switch
    Stgae6 bremžu vāciņi
    Str8 stūre oranža
    Str8 plaukts melns
    Stage6 R/T wingbells
    Stage6 CNC type īsā gāzes ručka
    Stage6 CNC type pogas
    Stage6 SSP 280mm oversize priekšējais bremžu disks
    Stage6 SSP 190mm aizmugurējais bremžu disks
    Full BCD slēgtā aizmugure (visticamāk tiks salaista kopā)
    DMP panna no Wearfine custom Aerox
     
          10.05.2014.
    Motors ir izcelts no rāmja - apakšā paveras nepatīkams skats. Šī arī ir galvenā problēma, ko vēlos novērst - kaut kur starp karteriem sūcas eļļa!
     
    15.05.2014.
    Esmu izjaucis dakšu, jo viņa suloja.
      20.05.2014.
    Nolēmu, ka vēlos izspiest no šī zvēra visu, uz ko tas ir spējīgs, tāpēc Aerox goes overrange. Šajā ziņā nevēlējos lieki šķiesties ar naudu un iegādājos piaggio hyper1 šķīvjus, kam ar nelielu vīlēšanu pēc parametriem vajadzēja derēt karteros. Bet kā nu sagadījās, kā ne, un es atkal tiku apkrāpts - šoreiz tiešām pats biju vainīgs. Šie hyper1 motori ir dažādi un šķīvju parametri arī atšķiras, kas nozīmē, ka ir lielas problēmas, jo adatgultņa iekšējais diametrs neatbilst stock šķīvjiem. Šeit talkā nāca radošā domāšana un tika izvirpota bukse.
     
     
    25.05.2014.
    Bet kā izrādās arī garums neatbilst (par 8mm vairāk uz āru nekā stock šķīvji), tāpēc esmu iekļuvis sprukās un laikam nāksies atmest domu par overrange. Pagaidām esmu ielicis pārdošanā šķīvjus. Karteri gan ir smuki pavīlēti:
     
     
    Par naudu, ko nopelnīju labojot citiem rollerus, esmu ticis arī pie pāris transmisijas un stailing detaļām:

    Stage6 R/T Oversize variators
    Stage6 R/T Oversize siksna
    Str8 LED Black Line aizmugurējā lampa
     

    28.05.2014.
    Beidzot saņēmu ilgi kāroto izpūtēju - custom Yasuni C16 full in chrome. Gandrīz nemaz nav aiztikta. Kopā ar trubu saņēmu arī priekšējo lampu un ruļļu komplektu (3g, 4g un 5g). 
     
    29.05.2014.
    Esmu izjaucis rolleri līdz pilnīgam rāmim. Motors arī ir pāršķelts uz pusēm. Izjaucot ieplūdi atklājās kaut kas jauns - iekšā stāv nevis stage6 vārsts, bet gan Top Performanc vForce vārsts, kas arī izskaidro lielo benzīna patēriņu.
     
      01.07.2014.
    Biju nedaudz izbraucis no Latvijas un vēl izlaidums/eksāmeni, bet nu esmu atpakaļ un viss turpinās! Šodien saņēmu Stage6 Torque Control MKII sajūgu (gandrīz kā jauns)! Drīzumā tiks salikts motors un, iespējams, būs atkal over šķīvji...
       
     
     
     
     
     
    05.07.2014.
    Šodien tika ielikta kloķvārpsta karteros kopā ar jauniem SKF C4 gultņiem un Corteco saļņikiem!

    07.07.2014.
    Atnāca īstie hyper1 šķīvji - tagad full oversize transmisija gatava!        14.07.2014. 
    Iegādājos dakšai jaunus blīvslēgus un eļļu, kā arī tīrīšanas līdzekli...
      16.07.2014.  Dakša salikta un atkal gatava pildīt savu funkciju!      28.07.2014. Esmu atgriezies Latvijā un darbi turpinās - šodien ieliku dakšu rāmī un uzliku cilindru!        29.07.2014. No scooter-attack.com beidzot dabūju trūkstošās transmisijas detaļas (dzesētājšķīvi), atsperi Yasuni C16, kā arī jaunu Stage6 čoku.        30.07.2014. Motors salikts, iecēlu arī visu rāmī!     
    31.07.2014.
    Pirmais Aerox'a rūciens... :)
    https://www.youtube.com/watch?v=_ONivMiZv-8
     
    05.08.2014. Visas dienas esmu ņēmies ap rolleri - no sākuma bija baigais rāviens un apgriezieni debesīs, no vietas tik ratā cēla (tas dēļ 3.5g ruļļiem), bet šodien sapratu, ka CDI ir nodedzis. Tas nozīmē, ka jāmeklē jauns un rolleris pagaidām uz priekšu nekustas... :(   12.08.2014.
    Šodien nopirku citu CDI. Dabūju līdz arī kronšteinu, lai, ņemot nost pogas, atstātu bremzes.   
    13.08.2014. Nopirku jaunu sveci un gaisa filtram eļļu, kā arī saeļļoju gaisa filtru!     12.09.2014. Ilgi, ilgi mocījos, lai noskaidrotu, kas par vainu, jo, nomainot sveci un CDI, labāk īsti nepalika. Dabūju arī 6,5g ruļļus, kas ir daudz par smagu, bet ieliekot 3x3,5g un 3x6,5g iet tīri sakarīgi. Tālāk rolleri aizvedu pie cilvēka, kam labāk padodas regulācijas...   21.09.2014. Rolleris atvests atpakaļ - rezultātā secināts, ka vajadzīga nedaudz mazāka dīze. Izmērīju arī squish - 0,5mm (manuprāt, ielai būs labs). Tagad jādabū instruments, lai saregulētu aizdedzi... Pie reizes esmu ticis pie šī te - ar lāzeri izgrieztas uzlikas, lai pa eļļas pumpja un startera caurumiem neiet netīrumi iekšā! #fancy      Kā arī šodien pielaikoju BCD plastmasas:
     
      23.09.2014. Šodien pa ļoti saldu ciparu ieķēru dīzes: 88-130.
    Principā vajadzēja tikai 88.
      04.10.2014. Sāku likt visu elektroniku - šajā ziņā esmu akurāts un viss liekas 100% bez tā saucamajiem "laukiem", bet gan kā servisos.      11.10.2014. Pa lielam visa elektronika savesta kārtībā - vadi savienoti, lampa un stage6 pogas pieliktas. Atliek tikai atrisināt problēmu ar pagriezieniem, jo, noņemot priekšējos un aizmugurē uzliekot led, relejs vairs nemirkšķina, bet šī problēma arī tuvākajā laikā tiks atrisināta: labi zinu, ka var likt pretestības (25w 6ohm uz katru pusi), bet  šie rezistori ir salīdzinoši dārgi, tāpēc nolēmu, ka lētāk ir pasūtīt no ķīnas Led pagriezienu releju (laikam 2€ ar piegādi).      Pie reizes nolēmu, ka vēlos, lai kādā brīdī, rūcot motoram, varētu gaismas vispār izslēgt, bet sakarā ar pogu trūkumu nolēmu uztaisīt savu PNP tranzistoru moduli, kurš to izdarīs, piespiežot pogu, kas atrodas uz gāzes ručkas (mīnuss, ka jātur nospiesta). Tā nu sāku ar shēmas izstrādi, tad jau liku visu kopā un testēju līdz nonācu līdz mazam dzeltenam rezultātam.
     

    13.10.2014. Saliku visas plastmasa. Zinu, ka sezonas noslēgšana jau pagājusi, bet savam priekam gribējās vēl pabraukāt.
       
    Vajadzēja vēl nedaudz paņemties ap motoru un izdomāju, ka roleri varētu stiprināt šādi:
        
    27.10.2014.
    Saņēmu LED pagriezienus un releju. Diemžēl pagriezieni bija mazliet par lielu, tāpēc nācās tā kārtīgi pavīlēties, lai izskatītos tā, kā biju iecerējis... Bet drīzumā tikšu iekšā siltā garažā un tad tikai sāksies brīnumi (stiklšķiedra + krāsošana)! :)
        

    08.11.2014.
    Plastmasas sāku lēnām slīpēt un gatavot krāsošanai. Kā arī saņēmu Stage6 MKII kolektoru ar pāreju priekš 21mm karburatora (virsū stāv priekš 24mm). Pirku šo kolektoru tikai tāpēc, lai dabūtu caurumu, kur varēs pieslēgt boost-bottle (šo arī pats taisīšu).
     
    25.12.2014.
    Beidzot Aerox ir ieripojis savās jaunajās mājās!!!
        28.03.2015. Nopirku stiklašķiedras audumu un poliestera sveķus un sāku taisīt slēgto:           30.03.2015. Izdomāju pielaikot...izrādījās, ka diezgan par mazu sanākusi - nācās plēst kopā un taisīt pa jaunam!        04.04.2015. Sāku slīpēšanas darbus...     Kā arī izdomāju izmest kādu līkumu, atklājot sezonu:         05.06.2015. Skola ir beigusies un var sākt ar jaunu sparu turpināt iesāktos darbus. Pa šo laiku paspēju pārdot Top Performanc vForce vārstu un nopirku Stage6 NBR (degvielas ekonomijai):     13.06.2015. Motoru pārlasīju un paspēju pat izbraukt - sākums ļoti burbuļo, bet pēc tam iet tīri pieklājīgi!     
  11. Upvote
    DEIVILO reacted to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    pienācis laiks sezonas pirmajai atskaitei.
    02.04.18.
    atnāk detaļu krava no @PrimeParts - Polini evo virzulis, R/T ūdenssūknis, cilindra blīvju komplekts, atspere yasuni, dzeses siksniņa, kloķenes saļņiks, gultņi

    tā kā par ejošu rolleri sapņoju jau labu laiku, nevilku garumā un uzreiz braucu uz garāžu. visu uzreiz arī operatīvi virzam uz priekšu - sūkņa saļņiks, sūknis, gultņi uz kloķenes, saļņiki karteros un tad jau arī karteri kopā.

    interesanti par sūkni, propellerim nedaudz citādāka forma salīdzinot ar 2016. gadā pirkto

    cilindrs. tiešām visu cieņu šim racingam. iet jau ceturtā sezona, pērkot nebiju gaidījis, ka viņš dzīvos tik ilgi. pārdzīvojis, laikam, 6 virzuļus ( ), divi no tiem iekš racinga nosprāga, vieglu karstumkļinu, bet ne rievu, ne robu nav absolūti, tikai un vienīgi parastas diluma pazīmes. nē es toč esmu starā

    motors ceļams iekšā

    motors iecelts iekšā

    tad jau atliek salikt trūkstošos krāmus, un jāsit pa kurbuli. viss, kā vienmēr, pa diedziņu, rūc un griežas, kā nākas. reāli tak nav interesanti, vai ne?
    no sākuma, protams, nedaudz saudzīgāks režīms ručkai, pāris dienas bez plastmasām, bet redzēju, ka viss iet, kā vajag, sakrāmēju plastmasas, un tā arī atklāju sezonu.
    gandrīz mēnesi novizinājos gāžot eļļu un benzīnu, un, protams, visu uzpasējot.
    18.04.18.
    pirmā nelielā problēma. kaut kur vizinājos pa centru, apstājos pie luksofora, čota rolleris grib iet pats uz priekšu. pa lielam jau uzreiz bija skaidrs, kas ir noticis, un atjaucot transmisiju, tas arī apstiprinājās.

    sport pro sajūgu slimība, it sevišķi tas bija gaidāms, jo xero patīk cietas mazās atsperes baigi neraudāju, iemetu sajūgu beigto detaļu kastē garāžas stūrī un ieliku atpakaļ aizmirsto stock sajūgu ar tām pašām mhr melnajām, kurš bija nrg divus gadus atpakaļ. reāli, piaggio sajūgi ir tik kvalitatīvi, krāmē, ko gribi. par sport pro labāki toč pats tādu nebūtu pircis, bet, ņemot transmisiju, man bija izvēle, ņemt ar mhr deltu, vai sport pro, un ziņkārības mākts paņēmu šo. tā jau nesūdzos, cirta labi. līdz brīdim

    tad protams atkal vīlējam ielas ar ratu gaisā. uzglūnēja atklāšana, un tā, iepriekšējā dienā sakopu visu pa smuko. tā jau kā tradīcija.
    pārjaukta un iztīrīta transmisija

    pārjaukts, iztīrīts, sasmērēts kurbuļa mehānisms. šo jau labu laiku centos saņemties izdarīt, nenāca atpakaļ kurbulis tik skaisti, cik gribētos

    mana trūcīgā ieplūdīte

    otrā tradīcija - rolleri pirms lielajiem meetiem vakarā kārtīgi nomazgāju un uz nakti iestumju dzīvoklī

    atklāšana arī noripota godam, dienas pirmā daļa pie biķeriem bija pilnīgs papisiens, bet pēc tam, savējo lokā vakars bija vienkārši bomba. mīlu jūs, veči
    pietrūka *tik* lai noskrietu igauni ar bigblock aeroxu. it kā iet tas nrg, it kā neiet. it kā var bez emocijām dabūt ratā pie 85km/h, bet opena dragos man vienalga nav, ko darīt. racinga mūžs iet uz galu, un aizvien vairāk sāk vilkt uz cilindru un vēl šo to no augstākiem plauktiņiem
    saldajā čekojam un laikojam bildes no atklāšanas, copyrights iet Yiyingworks jeb @Roberts Berkolds un @indiffs, daudz love

    dažreiz domāju par dzīvi, reāli, man pēc diviem mēnešiem paliek 21, ko es daru starp rolleristiem? bet tomēr tā štelle ir pārāk tuva sirdij, un kāmēr būs draugi ar rolleriem, prom noteikti neiešu. lai visiem izdevusies 2018. gada sezona!
    P.S. atvainojos par vecajām bildēm, bildites.lv atkal sapisušies meistarībā. bet gan jau drīz būs atpakaļ, nav pirmā reize, un pirms pāris dienām negāja vispār, tagad nospiežot jau var redzēt.
  12. Upvote
    DEIVILO reacted to ezzis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  13. Upvote
    DEIVILO reacted to Morfy in Assian PussyMagnet Stunt Rox   
    Yo , nu te arī mazs vidix kā šo to krāsoju un tā, vairāk jau akcentiņš uz iznākuma bildēm. (vidaka beigās arī pirmie metri uz pakaļējā rata)
    Nākamnedēļ jāmēģina sakrāsots purna apakšējais plastmas un aizmugurējie. 
    Vēl jo projām kko šeptejos ar to stunt baru un būs offishal sagatavoti slaideri no KTM stunt teamaa 
    A par gaitu. Pagaidām galīiiig neiet kā vēlētos, baumo ka kīniešu 17 karbis sux dix, tāpēc drīzumā būs jau dellorto 17 un arī meklēju kādu labu sajūgu, varbūt kāds var piedāvāt, like MK2 (delta clutch nepiedāvāt.. :D). PM
    Tiklīdz viss būs sakrāsots taisīšu augša kādas Yapanese stickerus ko samest pa tēmu.
    Ak jā drīzumā vēl būs "Karbon" bākas korķīts, sidestands un led pakaļējā lampa



     
     
  14. Like
    DEIVILO reacted to indiffs in SR50R   
    A tagad tu manu bildi izmanto, neķītrelis.
    Bet smux 3gen bija ja, neiet vēl tikai līdz galam.
  15. Upvote
    DEIVILO reacted to indiffs in Piaggio NRG mc1   
    Ja cau, šodien jau ir opens, bet es ātri topiku uztaisīšu.
    Tātad rolleris ir salikts uz ratiem, sakrāsots, sataisīts, pavadītas visas dienas garāžā kopš pēdējā update. Salodētas plastmasas, sakrāsots, salikts, saķepināts, krc dir** rokas tagad izskatās kā no melnas dirsas un caur asmeņiem izvilktas, bet bija tā vērts.
    Nopirku jaunu aķīti, jaunus lokus:

    Pēctam es uztaisīju metāļa grīdiņas, uzliku paaugstinātāju, pārvietoju numuru, piekrāsoju pāris detaļas, principā gandrīz visas kas nebija nokrāsotas + vēl salodēju plastmasas, visus sīkumus. P.S, es zinu, ka grīdiņas nav max simetriskas un skruves uz aru, tas tiks labots, vienkārši laika trūkums, šodien opens.
    Tālāk, lai runā bildes un tiekās openā, peace, es visus plānus +/- esmu šeit uztaisījis, iegrūdis max daudz naudas un laiku, bet man patīk!
     
    Grīdas netik labi izdevušās:

    Truba arī diezgan norm iedega, sapūtu nedaudz vēl ar wd-40

    Numurs bik pa kreisi, aizmugurē paaugstinātājs neredzams slēpjās:




    Fotosesh uztaisij, jaja nedirsat ka es skaidas burnoutoju, tur apaksa asfalts


    piiis!
     
     
  16. Upvote
    DEIVILO reacted to VuskansDavis in SR50R   
    tā, 3gens beidzot atvests mājās. pirmā reize viņam te, jo nopērkot taisnā ceļā tika aizvests līdz turnam.
    Liels paldies viņam par to, ka motoru pārlasīja, ieteica, ko vajag ko ne utt, utt. žēl, ka vēl visas daļas nav atnākušas, bet ir labi tāpat.

    tiekās Rīgas ielās 
     
  17. Upvote
    DEIVILO reacted to xero in Spams   
  18. Upvote
    DEIVILO reacted to Raivish in Aprilia SR50R   
    Tiešām sen šeit nav būts, tad nu beidzot jāatskaitās kas un kā
    - 2017
    Par šo sezonu šeit nav neviena posta, jo gandrīz nekas netika darīts, 3gens rūcis godam bez nopietnām problēmām
    Vienreiz gan sanāca palikt ceļmalā dēļ atskrūvējušās sveces uzreiz pēc tam, kad @Delis palielījos, ka sen neesmu palicis ceļmalā
    Iepriekšējā postā minētais 21mm tika uzlikts, jauda palielinājās un priekš ielas ļoti patīkams ātrums
    Uz sezonas beigu pusi gan pārgāju atpakaļ uz 17.5mm un filtra kasti, jo apnika mazgāt filtru ik pa 4 dienām dēļ skaistajiem laikapstākļiem
    Sveža bildīte no pagājušās sezonas


    - 2018
    Pirms noliku rolleri uz ziemu, pēdējo mēnesi nobraucu ar kustīgu priekšējo ratu, un atjaucot skats nebija patīkams - daļēji pazudis gultnis. Dēļ rata kustības arī bremzes nedaudz čakarējās, ik pa brīdim palika vieglas un vajadzēja uzkačāt lai normāli bremzē, jau paspēju vainu novelt uz gaisa sūci bremžu sistēmā

    Tālāk jaukšanas darbi, lai visu kārtīgi iztīrītu un saprastu, ko vajadzētu uz jauno sezonu nomainīt
    Pirmā jaukšanas diena

    Eļļa un dubļi, pāreļļotas filtra kastes vaina

    Pa transmisijas telpas gaisa ieplūdi arī tikusi šī neizskatīgā masa, taču nedaudz tīrāmā benzīna un šķīdinātāja, un nu jau viss atkal spīd

    Replikas atspere pamanījusies izēst caurumu, pati atspere pārplīsa uz vietas. Ar nelielu metinājumu un jaunu atsperi stiprība atjaunota

    Virzulis gan vairs nav pirmā svaiguma, nelielas švīkas, kā arī biju saskrējies ar ne pārāk ļaunu karstumnieku

    Viss uzpucēts, jaunas blīves un Drka uzsāks 4to sezonu. Plānojās arī kas ņiprāks, bet pagaidām maks pa vieglu
     
    Uzlikta arī @xero dāvana - Malossi zilās atsperes. Atā coasterim Nemis, paldies tev!

    Pa šodienu ielikti jauni priekšējā rata gultņi un saļņiki, iecelti karteri rāmī, un salikts viss priekš pirmā starta, izņemot karbi, aizdedzi un trubu. Un čigāndēls @Korkjis pamanījās nofenderēt manu 21mm Ceru to atgūt pavisam drīz

    Visā procesā lietderīgi tika izmantoti @xero padomi, kas vainagojušies ar skaisti saliktu Srku
    Tālākie plāni?
    Protams, ka jauda nekad netiek izsvītrota no iepirkumu saraksta, kā arī jaudas nekad nevar būt par daudz, tā kā tehniski tālākie plāni noteikti būs saistīti ar to
    Vizuāli rolleris savu izskatu neplāno mainīt, ja nu vienīgi kādu sīku styling aksesuāru apmērā
    Vēl pilnai laimei pietrūkst spidometra gliemezis un priekšējo plastiku stiprinājumi
    Tad nu gaidām pirmo sezonas dūmu
    Pa to laiku, tie kas vēl nav redzējuši, var iegūt vizuālu ieskatu, kā tā 2017. gada sezona tika pavadīta - Videjo links
    Peisiņš
     
     
  19. Upvote
    DEIVILO reacted to Archeez23 in Archeez'23 Sr50   
    Ayyyyyyyy!
    Long story short, pa ziemu vienīgais , kas pieskārās rollerim bija kaķis. Tbh sāku pievērst uzmanību tikai šonedēļ. Pirms ziemas biju samainījis cilindru pret plato stūri ar plauktu,jo stock stūre bija baigi šaurā, un uz paneļa nekas nestrādāja. Jā, jā  , zinu, srka ar sporta stūri , PHEEEE, bet , ja jūs zinātu cik patīkami ir izvēdināt paduses, OOOHHH BABY , ajaa un dabūju arī kkadus fakeass, krutos hēbeļus par 1 hotdogu. Pie reizes arī nopirku stage6 īso ručku ar slēdžiem un notonēju aizmugurējās lampas ar plēvi, jo hroms grauza acis 24/7   Suporti tika nokrāsoti hotboi sarkanā krāsa. because racecar
     
    Iededzināju arī izpūtēju, bisk nošāvu greizi, beeet tas tač tikai zx's
    Tākā kucēm nepatika basic beņķis, aizvedu pāršūt, sanāca diezgan G klasei līdzīgs. Un , protams, cena bija saldāka par vecmammas ceptajiem mafiniem <3


    Turpmākajos plānos nav nekas liels, pagaidām tik jādabū sānu kājiņa un normāls variks, jo mf 125 variks krīt uz nerviem. Filtra kaste arī jāuzbliež , bet vajag brokeass pāreju, ja kādam ir un var pārdot, iedošu buču. no homo tho
    bb
     
     
     
  20. Upvote
    DEIVILO reacted to TruseiC in Varistora ruļļi un Sajūga atspere   
    Nav jēga postot foeumā, ja nedaproti par ko runā
  21. Upvote
    DEIVILO reacted to n1kon in Motorolleru sezonas atklāšana 2018!   
    Hey,hey! 
    Laiciņš arā katru dienu kļūst arvien siltāks un baudāmāks,tas nozīmē ir brīdis kopīgi atklāt šo sezonu kopā!
    Priecāsimies jūs redzēt otrdien,1.maijā 
    Būs gan video filmētājs,gan fotogrāfs 
    Sākam lēnā garā savākties no plkst. 09:00  T/C Rīga Plaza trešajā stāvā
    Ap plkst. 10:45 - 11:00  dodamies ceļā uz trasi
    Plkst. 12:00 visi kopīgi ierodamies sporta kompleksā "Biķernieki"
    Tur visas dienas garumā pavadam laiku piedaloties aktivitātēs,konkursos un iespēju laimēt balvas.
    Pēc tam dodamies uz Drifta halli apmēram plkst. 16:45-17:00 
    Droši tiem,kam vajadzēs,varēs aizbraukt paēst,ieliet benzīnu utt.
    Drifta hallē plānots atpūsties,paklausīties mūziku,tie,kas vēlēsies varēs izbraukt ar drifttrike pa trasi ,visiem motorolleristiem pasākuma dienā būs atlaide drifta halles piedāvājumiem  
    Plānots tur uzturēties līdz 20:00 ,bet tie,kas vēlēsies,varēs palikt vēlāk
    Naudiņa : 5 eiro
    Sponsori: Prime Parts,Drifta Halle, Dvitaktis.lt
                      

                   
    Šeit būs noteikumi ar ko dalībniekiem jāiepazīstas : 
    1. Mototehnikai jāatbilst LR CSDD prasībām. Par mototehnikas atbilstību CSDD prasībām katrs dalībnieks ir personīgi atbildīgs visu pasākuma laiku.
    2. Saskaņā ar LR Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumu mototehnikai jābūt spēkā esošai OCTA polisei.
    3. Pārvietošanās pa ceļiem, stāvvietām un citām slēgtajām teritorijām notiek saskaņā ar LR Ceļu satiksmes likumu.
    4. Jebkurš pasākuma dalībnieks stingri ievēro atbildīgo personu norādījumus. Pēc otrreizēja aizrādījuma saņemšanas dalībniekam pasākums bez ierunām ir jāpamet.
    5. Ikkatrs dalībnieks ir tikai un vienīgi pats atbildīgs par savu veselību un drošību gan atrodoties uz ceļa, gan Biķernieku trasē
    6. Trešās personas mantas vai īpašuma sabojāšanas gadījumā jāmaksā sods zaudējumu nosegšanas apmērā.
    7. Kategoriski aizliegts lietot alkoholiskos dzērienus,kā arī, narkotiskās vielas.
     
     
    Ceram uz Jūsu atsaucību un uz lielu braucēju pulku! 
    Uz tikšanos 
    ar cieņu n1kon,Anakyira,Primeparts,Dēlis
  22. Upvote
    DEIVILO reacted to indiffs in Piaggio NRG mc1   
    Yo, es dabūju jaunu ratu:
     
    Dabūju arī jaunu dubļinieku:
     
    Bet nekas, stiprinājumus un caurumu salodēju, nedaudz pārkrāsoju, pieliku arī numuru pie variovāka, sanāca nedaudz šķībs, jāņem būs Žanis palīgā.
     
     
    Sneak peek nākamajam upam, turās tikmēr, moš šonedēļ pat būs viss jau gatavs, tad būs lielais un viens no pēdējiem upiem visticamāk.

     
     
  23. Upvote
    DEIVILO reacted to Morfy in Stunt topiks   
    Stunta vēl nekāda, bet toties pirmie metri ar jauno cili un roxu šo sezon.. 
     
  24. Upvote
    DEIVILO reacted to Nilskovalenko in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Eyo, rukažops is back, karoč pa šīm divām dienām daudz, kas paspēja notikt. Tātad vakar uzbortēju riepas un laimīgs devu mājas likt visu kopā un sist dziesmā 
    un aiz steigas notupiju un uzliku uz reduktora ass uzgriezni ar lielo vītni un ka šāvu klāt ar pistoli, tā iznīcināju vītni 
    jau normāli sagruzijos, ka nu ir dimbā un tad atcerējos, ka ir tāds cilvēks, kā @krunka . Iedevu viņam reduktoru un nākamajā dienā jau šodien viss bija gatavs. Pa vakardienu aiz garlaicības saslēdzu spiģiku un vis kas saistīts ar to.


    un kā arī @Innitaa.l nopūta man salona plastikas 

    tad šodien aizmaucu uz scooteriem un ieķēru kolektoru un mājiņu un savācu no krunkas reduktoru.

    un tad sapratu ka nav ko stiept gumiju un saliku visu lai var pielaist un izgāst un šodien jau bija pirmais starts, esmu izbrīnīts, jo iet lopā pat bez regulēšanas, bet nu rīt redzēs kā būs


    kā arī šodein jau sametu virsū salona plastikas 

    un ir doma rīt uzbāst visas pārējās virsu un pabraukāt tā kamēr krāsotājam ir citi darbi. tas pagaidām viss stay tuned, moš rīt būs velviens uptade.
     

  25. Upvote
    DEIVILO reacted to Nilskovalenko in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    wsup, tātad tika salikt motors un beidzot arī iecelts iekšā rāmī,kā arī viss pārējais sāk atgriezties atpakaļ uz rāmja 



    kā arī tika nopirkta jauna riepa aizmugurējam ratam 

    tagad līdz pirmajam pirdienam un braucienam atlicis uzbortēt riepas un ieliet beņu, kas cerams tiks rīt izdarīts. 
    un lai šī naudas kapsēta būtu salikta līdz galam atlicis aizvest plastikas nokrāsot un pāršūt ntt sēdekli,bet to laikam vēlāk izdarīšu, no sākuma pabraukāšu ar tph sēdekli. Tas pagaidām viss, stay šķūned. 
×