Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

DEIVILO

Members
  • Content count

    137
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

DEIVILO last won the day on September 6 2020

DEIVILO had the most liked content!

1 Follower

About DEIVILO

  • Birthday 10/11/2002

Profile Information

  • Pilsēta:
    Mārupe
  • Intereses:
    GFX
  • Braucu ar
    NTT

Recent Profile Visitors

1,674 profile views
  1. DEIVILO

    Piaggio NTT 1995

    Tātad lkm jāsāk ar to, ka 172 ciļa patēriņš sita pa maku un tika nolemts pāriet uz BB125, tādēļ ieķēru sakarīgā stāvoklī ac cili, jaunu meteor virzuli un protams pievīlēju lūkas, lai sapass ar vīlētajiem karteriem un pie reizes arī izplūdi pie kolektora+pacēlu nedaudz. AC nāk nedaudz garākas špiļkas, tāka aizbraucu uz wurthu pēc vītņstieņa un pa ceļam vēl ieķēru labo hermi. Bez jauna virzuļa un svecēm neiztiks Kādu laiku atpakaļ vēl atnāca dubļinieks BEIDZOT un vēl šādi tādi sīkumiņi Tad nu viss lènām garā tika uzlikts + uzliku jaunus Polini bremžu lokus un varēja sist dūmā Stāst beidzās šoreiz ar ne tām labākajām beigām, bet cerams, ka radīsies kādreiz nākamā iespēja sabūvēt, ko līdzīgu Tad nu bilde mazam ieskatam ar ko šī mopēda stāsts vispār aizsākās Un ar ko beidzās ( @m.adamovics ) Tad nu ar šo nrg stāsts un topics ir beidzies, var slēgt ciet.
  2. DEIVILO

    Zip Fast rider 96' by kreekers

    Neredzu jēgu no killswitcha. Ja esi vēl blakus, pagriest atslēgu nav grūti, bet, ja nost no mopēda, tad jau vienalga kad noslāps. Veiksmi ar zipu!
  3. DEIVILO

    Piaggio NTT 1995

    Tātad no pagājušā up'a ir notikušas daudzas izmaiņas. Izbeidzās virzulis, pēc nieka 4 dienām: Ieliku nākamo virzuli un speciāli pārčekoju gan aizdedzi, gan squishu dahuja reizes (rezultāts dienu vēlāk): Trīs nedēļas mopēds pastāvēja gaidot nākamos virzuļus un tikmēr domāju uz kāda ciļa tos vēl likt (vainu vēlu uz mk1 vīlējumu, likās, ka problēma ir izplūdes lūkas kantē vai arī iespējams kkur novīlētajā nikasilā). Jaucot ārā motoru atradu arī vaininieku- kloķi. Itkā jau labs kloķis, bet tik daudz jaudu pamatgultnis neizturēja. 70'nieka setupu lielākoties izpārdevu un vietā nāca @krunka būvētais BB172 motors ar manu polini cp24 un RT kolektoru. Sapārot NRG ar BB motoru bija diezgan vienkāršs process- pieslīpēt subfreimu, rt kolektoram stūrīti un viss der kā vajag. Tālāk NRG beidzot ieguva arī smukas plastmasas (pat 4 gadi nepagāja) Evils gan sanāca baigi niknais, bet priekš redzamības uz ceļa vēl varēs kko izdomāt (Hēbelis tik atlocīts, jo divas dienas vēlàk, nakts vidū, nrg pieauga kājas ) Šobrīd plānos: •Atrast garāku trumuļtrosīti, jo ar plato stūri ne kura katra der (saīsinājām jau 3 posmus, no katras puses stūrei, bet aizvienvēl neder) •Sadabūt normālu izpūtēju •Cerams beidzot atnāks, sen jau pasūtītais, dubļinieks •Sadabūt trijstūri purnam •Sakrāsot pak. ratu •Šasijai pāris upgreidus Kopumā, tagadējais iznākums apmierina, ir vēl šādas tādas lietiņas, ko gribētos nopirkt, tīri komforta pēc, bet tas viss vēl var pagaidīt, jo šobrīd prioritātes ir jau uz 4riteņu transportu
  4. DEIVILO

    Piaggio NTT 1995

    Tātad vēl neatrādītās lietiņas pie kā mopēds ticis uz šo brīdi ir: •R/T variators, kuru nopirku jau sen sen atpakaļ, bez šļicēm (pirms pāris sezonām tika nopirkts vēl nepareizais ramp plates priekš rt95 kloķa (16mm versija) tādēļ uz pašreizējā kloķa tieši laikā, nācās tikai novirpot variatora pirkstu, lai iekšējas diametrs derētu) •Malossi selettra •Roost rs5 •R/T kolektors •R/T 26mm karbis •Stage6 divzvaigžņu filtrs •R/T ūdenssūknis ar jaunu siksniņu Tad nu kaut kas no pagājušās nedēļas darbiem: pulverkrāsa notīrīta no nepareizajām virsmām un visur, izņemot reduktorā, iegrieztas jaunas/iztīrīts vītnes mopēds nogādāts uz garāžu, kurā var normāli darboties (paldies @m.adamovics) Nākamais uzdevums bija sapārot torsēnu ar jauno izspūtēju, tika taisīti šabloni no kartona un tālāk griezu visu no nerūsējošā tērauda Tērauds bija izturīgāks par maniem nerviem, tādēļ uzmetu mīksto un uztaisījām smukāku versiju no nedaudz biezāka alumînija, kurā arī varēja smuki iegriezt vītni priekš paša izspūtēja Tad nu kā arī bez bildes kopskatam Tuvākie plāni noteikti ir saregulēt transmisiju, sakrāsot plastmasas un pārtaisīt pravodkas masas punktus
  5. DEIVILO

    Piaggio NTT 1995

    eyyo! Rekur solītais updeits: Jau sen atpakaļ tika pabeigta pravodka, gaismas saliktas uz GABARĪTI+aizm / TĀLĀS(ledi)+aizm / OFF Tālāk tika izvīlēti karteri un nodoti uz pulvereni Pagatavojām plastmasas krāsošanai kopā ar @m.adamovics Atnāca pēdēja paciņa no attacka ar karbi un ar pēdējo daļu priekš R/T transmisijas Pirms saņēmu karterus no pulverenes tika izdomāts, ka vajag arī pie viena iedot nopulverot ratus, tāka šobrīd viens ir gatavs un skats jau ir nākamajā līmenī Atpakaļceļā iebraucām arī scooteros un tika iepirkti jauni pak. bremžu kluči Tad nu te arī salikts motors Pulverkrāsa un smiltis bija visur, tāka kamēra visu varēja smuki salikt pagāja pāris vakari. Mopēds arī beidzot ticis pie lielāka raģika, tagad tika piestiprināts uz pagaidu variantu, līdz uztaisīs normālus stiprinājumus Nākamajā up'ā iemetīs arī kādu video kā iet un parādīšu spīdīgās lietiņas pie kā rolleris ticis.
  6. DEIVILO

    Aprillia sr50 2018

    No manis labas atsauksmes ir par stage6 caurspīdīgajām trubiņām, katru gadu profilaksîtei samainu, bet pa to laiku nepaspēj vēl sacietēt.
  7. DEIVILO

    Piaggio NTT 1995

    Čau čau. Motors vēl tapšanas stadijā (būs nelielas izmaiņas), bet ir šādi tàdi updeiti vizuālajā. Pēc @#Kaza pamācîbas, priekšā tika ieliktas led spuldzes, tālo gaismu vietā. Redzamība diezgan laba, bet viena no spuldzēm lkm brāķēta. Oriģinālās spuldzītes tika izurbtas no bļodiņām un vietà ielodèti ledi. Un rekur arī rezultāts: Nākamajā postā parādīšu arī pašu pravodku, precīzāk- tos pāris vadus, kas palikuši (Dačiku un lampas jau smuki saslēdzu pie atslēgas) Pa brīvdienām iesākām arī darbu ar plastmasām Pirmā stadija (formiņu testi): Otrā stadija (lodējums): Trešā stadija (stiklšķiedra): Vēl jau protams daudz jāslīpē un jāšpaktelē, bet pagaidām esmu ļoti apmierināts. No polini ieplūdes šobrīd ir atnācis gandrīz viss Bet kā jau ar attacku tās lietas notiek, karbja vietā atnācis cilis uz hondu.. Tuvākajos plānos ietilpst pabeigt pravodku, sagatavot visu krāsošanai (būs kkas, manuprāt, neredzēts), ar attacku apmainīti cili pret karbi un protams, salikt to matāru mēģināšu drīz iemest vēl kādu up'u
  8. DEIVILO

    Pērk/Pārdod Piaggio

    Pārdodu Yasuni made for R/T izpūtēju- 150€ 2nulle255924
  9. DEIVILO

    NRG Mc1

    Veiksmi, cerams rokas nenolaidīsi uzsit pm, ir gan spiģiks, gan vēl šādas tādas lietiņas
  10. DEIVILO

    Piaggio NTT 1995

    Viss ar laiku Un jā, karteriem beidzot būs pulverkrāsas slānis, vispirms samērīšu ieplūdi tho. ps. Kādam ir krāsojuma ieteikumi?
  11. DEIVILO

    Piaggio NTT 1995

    Sen nav bijis updeits, tāka ielikšu tagadējo progressu, lai nestāv tukšs topiks. Strītreiss gāja diezgan apmierinoši, bet uzradās iespēja, tāka karteri, cilis, kloķis, visa ieplūde devās uz citiem medību laukiem. Pa šo laiku ir iepirktas lielākā daļa no detaļām. Pieņēmu lēmumu pāriet uz trigena diskiem, since viņiem nāk lielāki bremžu diski, supporti un priekš šī setupa vajadzēs normālas bremzes. Nākamais- karteri Karteri vīlēti priekš polini evo, bet kvalitāte īpaši neapmierināja, tāka pa brīvdienām jau piestrādāju pie agresīvāka flowa un lējumu vietu pielīdzināšanas. (bildes no gala rezultāta nav)(fočēts pirms) Nākamais- cilindrs (saņēmu pirms sāku vīlēt) MK1 sport pro (pilnīgi jauns) Padzirdēts viskautkas labs par mk1, tāka izdomāju, ka būs vien jāmeklē un jāķer ciet. Tiesa gan, ka lūkas nav 1:1 ar polini evo, bet tad jau redzēs cik ļoti novērtēšu cilindra resursu un vai beigās vīlēšu. Tikko tika pasūtīta arī full Polini ieplūde, tāka gaidam nākamo postu ar saliktu motoru. Zinot Polini, tas nebūs tik drīz. Tuvākajos plānos iekļaujas pravodkas uztīšana (ir jau atnākusi paciņa ar lediem), mopēda nokrāsošana un sīkumu sapirkšana (gultņi, supports,...) Cya
  12. DEIVILO

    Piaggio Zip by Loggit

    Veiksmi uzcelt tik skaistu kā gileru gaidu gala iznākumu
  13. DEIVILO

    NRG MC1 turpinājums

    Lieli plāni. Sakrāso arī stūri un būs chotka
  14. DEIVILO

    Aprillia sr50r LC Pelēcītis

    Huh? Yasil reduktors Rāmim pilnīgi noteikti nevajag nekādu trubu piemetināt.. Cīnies un pārdomā setupu vēlreiz!
×