Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Ghazik

Members
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Upvote
    Ghazik reacted to rrainers in Piaggio zip 98   
    Sveicināti biedri! 
    Tā kā runners kādu laiku atpakaļ tika pārdots, 23.05 tika ieķerts vecais zips

    Rolleris ir 1998. gada un ir pilnīgs stocks, uzrāviens nav tas pats labākais un tops vnk iespārda - 55 (bez ierobežotājiem), kā arī nestrādā spiģiks
    Kopumā, esmu jau nobraucis aptuveni 170km, un pašlaik rolleris ir uzticams, lai gan, man pazuda priekšējā bremze, jo pazuda spiediens interesantā veidā, bet par to neiedziļināšos (ja kāds tiešām vēlēsies, pastāstīšu sīkāk), kopumā, 80% no visa strādā un esmu apmierināts ar savu jauno pirkumu.
    Nākotnes plāni:
    -hp2 variks ar šķīvjiem
    -drka
    -truba
    -karbis
    Šosezon gan jau palikšu ar stocku, moš kaut kad pavīlēs, bet nekad nevar zināt. Vizuāli neko neplānoju darīt, lai tāds neuzkrītošs paliek.
    Paldies, ka izlasīji
    Parauj ratā 
  2. Upvote
    Ghazik reacted to chinagarage in Bildes/Video Opening 19’   
    Kautkāds sīkums arī no manas puses, zinu, ka nestāv pat blakus pārējiem video, bet šis bija īsti tā emocijām, prikola pēc.
     
  3. Upvote
  4. Upvote
    Ghazik reacted to DavidnK in Bildes/Video Opening 19’   
    https://failiem.lv/u/bjs542wd
    Tās nav oficjālās bildes , tikai iedevu savu kameru draugiem pafočēt !!
  5. Upvote
    Ghazik reacted to mangarsoananasi in Bildes/Video Opening 19’   
    neliels ieskats no manas puses 
     
  6. Upvote
    Ghazik got a reaction from rrainers in Rīga   
    Hey. 
    Par sezonas atklāšanu 2019.
    OGRE; IKŠĶILE; SALASPILS 
    Laiki un tikšanās vietas ir šādi: 
    OGRE izbrauc 8:30 tiekas pie Viada.
    Tad tiekas IKŠĶILĒ pie Maxima 8:45.
    Tad tikties SALASPILĪ pie Neste 9;00
    Un tad jau uz ĶENGARAGA Circle K 9:30.
    10:00 izbraucam uz rīga plaza.
    Brauksim tā lai visi tiek līdzi, ievērojot ceļu satiksmes noteikumus, ratā paraut un patrakot citādi paspēs vēlāk. 
    Veiksmi visiem, lai mopēdi nepieviļ! Visi laipni gaidīti! 
  7. Upvote
    Ghazik got a reaction from rrainers in Rīga   
    Hey. 
    Par sezonas atklāšanu 2019.
    OGRE; IKŠĶILE; SALASPILS 
    Laiki un tikšanās vietas ir šādi: 
    OGRE izbrauc 8:30 tiekas pie Viada.
    Tad tiekas IKŠĶILĒ pie Maxima 8:45.
    Tad tikties SALASPILĪ pie Neste 9;00
    Un tad jau uz ĶENGARAGA Circle K 9:30.
    10:00 izbraucam uz rīga plaza.
    Brauksim tā lai visi tiek līdzi, ievērojot ceļu satiksmes noteikumus, ratā paraut un patrakot citādi paspēs vēlāk. 
    Veiksmi visiem, lai mopēdi nepieviļ! Visi laipni gaidīti! 
  8. Upvote
    Ghazik got a reaction from rrainers in Rīga   
    Hey. 
    Par sezonas atklāšanu 2019.
    OGRE; IKŠĶILE; SALASPILS 
    Laiki un tikšanās vietas ir šādi: 
    OGRE izbrauc 8:30 tiekas pie Viada.
    Tad tiekas IKŠĶILĒ pie Maxima 8:45.
    Tad tikties SALASPILĪ pie Neste 9;00
    Un tad jau uz ĶENGARAGA Circle K 9:30.
    10:00 izbraucam uz rīga plaza.
    Brauksim tā lai visi tiek līdzi, ievērojot ceļu satiksmes noteikumus, ratā paraut un patrakot citādi paspēs vēlāk. 
    Veiksmi visiem, lai mopēdi nepieviļ! Visi laipni gaidīti! 
  9. Upvote
    Ghazik got a reaction from rrainers in Rīga   
    Hey. 
    Par sezonas atklāšanu 2019.
    OGRE; IKŠĶILE; SALASPILS 
    Laiki un tikšanās vietas ir šādi: 
    OGRE izbrauc 8:30 tiekas pie Viada.
    Tad tiekas IKŠĶILĒ pie Maxima 8:45.
    Tad tikties SALASPILĪ pie Neste 9;00
    Un tad jau uz ĶENGARAGA Circle K 9:30.
    10:00 izbraucam uz rīga plaza.
    Brauksim tā lai visi tiek līdzi, ievērojot ceļu satiksmes noteikumus, ratā paraut un patrakot citādi paspēs vēlāk. 
    Veiksmi visiem, lai mopēdi nepieviļ! Visi laipni gaidīti! 
  10. Upvote
    Ghazik got a reaction from rrainers in Rīga   
    Hey. 
    Par sezonas atklāšanu 2019.
    OGRE; IKŠĶILE; SALASPILS 
    Laiki un tikšanās vietas ir šādi: 
    OGRE izbrauc 8:30 tiekas pie Viada.
    Tad tiekas IKŠĶILĒ pie Maxima 8:45.
    Tad tikties SALASPILĪ pie Neste 9;00
    Un tad jau uz ĶENGARAGA Circle K 9:30.
    10:00 izbraucam uz rīga plaza.
    Brauksim tā lai visi tiek līdzi, ievērojot ceļu satiksmes noteikumus, ratā paraut un patrakot citādi paspēs vēlāk. 
    Veiksmi visiem, lai mopēdi nepieviļ! Visi laipni gaidīti! 
  11. Upvote
    Ghazik reacted to VuskansDavis in SR50R   
    Mērcis v2 uzstādīts, xero'prāt saregulēts (nu labi, laikam BEIDZOT, tas mopēds kko brauc, pilsētas satiksmei pati mērcīte ) un, LAIKAM, arī pa lielam beidzot gatavs mopēds. Vēl tik kādu vakaru jāsapucē un jādzen pie mājās turēt. 
    Ane, vaig jaunas pareizā garuma variovāka skrūves un izputējam bišk savādāku stiprinājumu. 


  12. Upvote
    Ghazik reacted to Mārtiņš-Liepiņš in SR50R   
    Nu izskatās tā ļoti smuki.
    nav vistīrākais kas redzēts, bet smukāk par maniem droši ka ir.
    Cilindrs 72 vai 90 kubi(intereses pēc, jo redzēju spaceru agrākās bildēs)?
    visbeidzot, cik šitāds prieks maksā ja gribētu sev tādu sataisīt(bez rollera)
    edit: Izskatās ka nevarēs šito monstru apskatīt openā, žēl gan
  13. Upvote
    Ghazik reacted to VuskansDavis in SR50R   
    Te ir 70cc un maksā daudz. Rolleris ir huiņa. Motoru salikt ir viens, bet salikt hiendu un braukt ar stock bremzēm un amortizāciju ir vēlviena skumja lieta. 
    Uz tīrākā statusu nepretendēju. Ar tehniku ir jābrauc nevis jādročī garāžā vai aiz stikla. 
  14. Upvote
    Ghazik reacted to Silinsh in SR50R   
    Senčumaks.lv
  15. Upvote
    Ghazik reacted to DavidnK in Motorolleru sezonas atklāšana 2019!   
    Čau, čau 
    Ārā laiciņš sāk palikt arvien siltāks un tas nozīmē , ka motorolleru sezonas atklāšana vairs nav aiz kalniem !
    Kā vienmēr, sezonas atklāšana notiks 1. maijā !
    Būs gan video filmētāji, gan fotogrāfs 
    Sākam lēnā garā savākties no plkst. 09:00  T/C Rīga Plaza trešajā stāvā
    Būs iespējams iegādāties racing klases eļļu motorollerim , kā arī scooterpowerlatvia uzlīmes !
    Ap plkst. 10:45 - 11:00  dodamies ceļā uz trasi
    Plkst. 12:00 visi kopīgi ierodamies sporta kompleksā "Biķernieki" Būs iekšā trasē , nekāda stāvvieta !!
    Ko mēs tur darīsim ?
    Visi, kas būs ieinteresēti varēs piedalītos aktivitātēs un konkuros ar iespēju laimēt balvas no mūsu sponsoriem. Tie, kas to nevēlēsies , droši trasē varēs vērot aktivitātes , vai vizināties pa trasi !
    Pēc tam dodamies uz alfu, kārtīgi paēst.
    Un pēctam jau redzēs, kas notiks vēlāk !
    Naudiņa : 5 eiro
    Sponsori: scooter-zone.eu , scooter-outlet.lv ,Opus.lv , Kebab factory .
    Liels paldies arī pagāšā gada organizātoriem par atbalstu : @Anakyira @n1kon @Maniaks

     
    Šeit būs noteikumi ar ko dalībniekiem jāiepazīstas : 
    1. Mototehnikai jāatbilst LR CSDD prasībām. Par mototehnikas atbilstību CSDD prasībām katrs dalībnieks ir personīgi atbildīgs visu pasākuma laiku.
    2. Saskaņā ar LR Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumu mototehnikai jābūt spēkā esošai OCTA polisei.
    3. Pārvietošanās pa ceļiem, stāvvietām un citām slēgtajām teritorijām notiek saskaņā ar LR Ceļu satiksmes likumu.
    4. Jebkurš pasākuma dalībnieks stingri ievēro atbildīgo personu norādījumus. Pēc otrreizēja aizrādījuma saņemšanas dalībniekam pasākums bez ierunām ir jāpamet.
    5. Ikkatrs dalībnieks ir tikai un vienīgi pats atbildīgs par savu veselību un drošību gan atrodoties uz ceļa, gan Biķernieku trasē
    6. Trešās personas mantas vai īpašuma sabojāšanas gadījumā jāmaksā sods zaudējumu nosegšanas apmērā.
    7. Kategoriski aizliegts lietot alkoholiskos dzērienus,kā arī, narkotiskās vielas.
    8. Ar piedalīšanos pasākumā , jūs sniedzat piekrišanu, ka jūs drīkst fotogrāfēt un filmēt , kas pēctam var tikt publicēts sociālajos tīklos.
     
    Skrūvējat mopēdus un tiekamies 1.maijā ! 
    Ar cieņu @DavidnK , @Delis , @skipper .
  16. Upvote
    Ghazik reacted to SCOOTERZONE in Pērk/Pārdod plastmasas, lampas, stūres utt.   
    Perku no Gilera runner new:
    Riņķi ap baku
     Priekšejo emblemmu (ne apaļu,bet veco)
     Beņki laba stavokli
    Stock izputejam pieskruvejamo plastmassiņu


  17. Upvote
    Ghazik reacted to Markoz_team in Zip SP1 BigBlock by Kaza [viktorkangale]   
    Tas plauktiņš ''богу скорости'' kā filmā ''The World's Fastest Indian''
  18. Like
    Ghazik reacted to Silinsh in SR50R   
    Klusajā dabā diezgan skaļš un pajaudīgs sanācis

  19. Upvote
    Ghazik got a reaction from Yamahaerox in Derbi iegade   
    Nekāda vaina, 160km dienā vēl aizvakar nobraucu. Divatā, max ručkā vislaik, nekarsa un viss bija ok aprilia sx50 ( tad pats motors kas derbijiem )
    Varu ietekt paskatīties, sazvanīt moto veikalu Vilders cēsīs, bet tur būs padārgāk, toties ne drandaļeti
  20. Upvote
    Ghazik reacted to 70cc in Ievads rolleru tūningā v2   
    šeit bus neliela pamāciba uz katru rollera tuninga klasi!

    50cc stock klase

    1)pirmais kas jāizdara ir jāizņem ierobežotaji. Visbiežak: gredzens uz variatora bukses, sašaurināts ieplūdes kolektors,
    šaiba uz karburatora mutes, sašaurinajumi un papildus trubas pie izpūtēja.Ieteicams Minarelli dzineja cilindriem noslīpet izplūdes kanāla sašaurinājumu.

    2) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: malossi multivar, polini speed control,
    polini superspeed (ar 9 ruļļiem), Hebo NG, Topperformance racing, Metrakit MKII, Stage6 R/T, MHR2005 u.c..
    variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma,
    un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā.




    3) uzlikt lielāku karburatoru, piemeram dellorto 17,5.Šis karburators nāk standartā uz jaunajiem piaggio hi-per2 dzinējiem, bet tiek rūpnīcā ierobežots ar sašaurinajums, kura ierobežo to uz 12mm.
    ar šo daļu palielinasies jūtami uzrāviens un jauda.



    4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša:
    Leovince SP3,RR,ZX,TT, Yasuni Z, Tecnigas Next-R, Stage6 pro-replica,Gianelli reverse, gianelli next, gianelli Extra, polini funky, polini superrace, Yasuni R, Yasuni R.07, Hebo Performer, Gianelli Shot, Malossi MHR Replica
    IETEIKUMI: vislabākie pec testiem uz 50cc standarta cilindru izrādijušies: Leovince ZX, Leovince TT, Stage6 Pro Replica, Yasuni R
    Ja motorolleris tiek labi saregulēts, maksimālais ātrums palielinās par ~10km/h

    Testi uz minarelli standarta 50cc dzinēja

    Ar šo komplektaciju iegust labu uzrāvienu un maksimalo ātrumu ~85KM/h!

    Noderīgi ieteikumi: nav nepieciešamibas mainit sajūgu uz kadu ''sportiskāku'' jo tas tik padarīs smagāku transmisiju.
    ja nepieciešams jauns sajūgs - ieteicams Malossi Fly Clutch!

    Nelietot ''sporta'' gaisa filtrus. Uz šīs komplektacijas no sporta gaisa filtra nav jēgas, tas tikai apgrūtinās karburātora regulaciju un būs vajadzīgas lielākas rūpes par to!
    Var uzstādīt ''tūninga'' filtra švammes ar samazinātu pretestību kuras var ielikt standarta kastē!



    70cc "sport" klase

    1) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: Malossi multivar, Polini speed control, Polini Superspeed (ar 9 ruļļiem), hebo NG, Top Performances TPR , Metrakit MKII, MHR2005, Stage6 R/T u.c..
    variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā.



    2)uzstādīt 70cc ''sporta'' klases cilindru (čuguna vai jaudīgākos alumīnija) arī šeit izvēle ir ļoti plaša:
    -Topperformance Trophy,
    -Dr Evolution,
    -Malossi Sport,
    -Parmakit sport,
    -Polini sport,
    -Pinasco T-force,
    -metrakit handmade 70,
    -Stage6 street race,
    -Stage6 Sport pro Mk2
    -u.c..
    DR fabrika ir piesaistīta Topperformance tadeļ Top. trophy un Dr Evo. cilindri ir identiski, vienigā atšķirība ir cenā.
    Ieteikumi: Ar šiem čuguna cilindriem kloķvārpstas maiņa nav nepieciešama, bet alumīnija cilindri ir jaudīgāki, tiem ir ieteicams nomainīt kloķvārpstu! Uzstādot čuguna cilindru uz standarta kloķvārpstas ieteicams nomainīt pamatgultņus un seperatoru.
    ieteicami lietot 100% sintetisku eļļu, vienmer cartīgi uzsildit dzinēju un labi iebraukat cilindru-tas nodrošinas cilindra maximalo resursu!




    3). Kā karburatoru var izveleties starp dažadiem Dell'otro modeļiem. Sakot no ekonomiskā PHBN 17,5mm, beidzot ar PHBG 21mm, kas krietni uzlabo dzinēja darbibu.
    Liels pluss ir PHBG 19 un 21mm karburatoriem, ka velak vares to izmantot arī uz jaudīgākiem cilindriem!




    4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša: Topperformance Nardo, Stage6 pro, Yasuni R, Gianelli Shot, Polini forrace 1 un 3, Tecnigas RS70, Yasuni C16, Yasuni C20, Yasuni C21, Stage6 R1200 (uz attiecīgā sporta cilindra t.i. Stage6 sport pro mk2) u.c..


    IETEIKUMI: jaatceras, ka daži izpūteji ir ar homologāciju - izpūteja kolektorā uz dažām metinājuma vietām ir iemetināts ''konuss'', kas krietni ierobežo jaudu.(to ir uzmanigi jaizsit un jaizņem)

    Ar šo komplektaciju iegūst labu uzrāvienu un Maksimalais ātrums svārstās ap reāliem 100km/h

    Noderīgi ieteikumi: ja velas pilnveidot dzineju var nomainit Membranbloku un pilnveidot transmisiju: siksnu, sajugu (stage6, polini 3g, malossi fly clutch, Hebo N clutch Stage6 mk2 u.c..), Saspiedejšķivi (Malossi torque drive, Polini torque drive u.c..)


    Izvairīties no reduktora zobratu maiņas, tas kritiski samazina uzrāvienu.
    Uz šo komplektāciju nav ieteicams lietot sporta filtrus, ja vien neesat izlēmis no sava 70cc ''sport''  dzinēja izspiest pēc iespējas lielāku jaudu.



    70cc "midrace"'klase

    1) Transmisijai vēlams izvēlēties viena ražotaja detaļas (Stage6, Polini, Malossi u.c..) jāiegādajas visus komponentus (Variatoru, siksnu, saspiedejšķivjus, sajūgu) . Katrs atsevišķs komponents ir veidots lai sniegtu maksimāli labu sniegumu ar pārējiem šī ražotaja komponentiem.
    Ja ir vēlme palielinat maksimālo atrumu, tad ir iespeja nomainit reduktora zobratus, ar nelielu uzrāviena zudumu.

    2)Runajot par cilindriem mūsdienas ir ļoti liela izvēle (var būt gan aluminija gan čuguna, ar viengredzena un divgredzena virzuļiem, un visjaudīgākie nāk ar dalāmo(modulāro) galvu):
    -Topperformance Dueplus jeb 2+ (LC) / Topperformance racing (ac),
    -Malossi MHR replica,
    -Airsal T6 racing,
    -Polini corsa,
    -Polini alu,
    -Athena sporting,
    -Italkit alu ECO,
    -Motoforce alu racing,
    -Metrakit sp,
    -Hebo manston replica
    -Stage 6 Racing mk2 (mk1)
    -u.c..
    šie cilindri ir krietni jaudigāki par ''sporta'' klases cilindriem, un kuri ar pilnu komplektaciju spej viegli parsniegt 100km/h
    runājot par apkopi (ipaši cilindriem ar viengredzena virzuļi) ir nepieciešama gredzenu maiņa ik pec 5000km un virzuļa maiņa ik pec 9000km.
    Atcerieties, ka čuguna cilindri ir izturīgāki, bet ne tik jaudīgi kā aluminija.

    3). No karburatoriem var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir vēlme iegut maksimālo sniegumu lietot PWK 24mm un Mikuni TM24. lai pilnvērtīgi izmantotu šos karburatorus jāmaina ieplūdes kolektors un membrānbloks (Vārsts)







    4)Midrace komplektācijai ir nepieciešama kloķvārpstas maiņa, lai nesaskartos ar nepatīkamu iznākumu sakarā ar lielo apgriezienu skaitu, ipaši ja kloķvārpstas nobraukums ir ļoti liels. Arī kloķvārpstām ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, polini, stage6 HPC, stage6 r/t replica, athena, doppler endurance, metrakit, Motoforce racing, Motoforce EVO u.c..
    ieteikumi: ņemt kloķenes ar pilnajiem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ kuru varēs izmantot arī uz kautko jaudīgaku. Izmantot SKF c4 gultņus

    5)izpūteju izvele ari ir ļoti plaša: Topperformance nardo, polini forrace 1 un 3 (labi uz polini corsa cilindru), Leovince 70, stage6 pro, stage6 r1200, yasuni c16, yasuni c20, yasuni c21, Hebo replica, metrakit SP, tecnigas NONE, Polini EVO 1,2. u.c..

    6) uz šo komplektaciju ieteicemas vismaz nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to.
    izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c..


    7) uz šo komplektāciju izmantot sporta gaisa filtrus.

     
    70cc ‘’HIGH END’ klase
    Šada līmeņa komplektācijai ieteicams ņemt visas daļas no vienas ražotajfirmas (visas labākas detaļas ko piedavā) izņemot dažus sīkumus.
    ''high-end'' klasē izmantot tikai Minarelli un Piaggio dzinejus ar udens dzesi, jo gaisa dzeses dzinējiem rastos problēmas ar pārkaršanu, kā ari gaisa dzeses dzinēji neattīsta tik lielu jaudu kā ūdens dzese.
    1) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas. Tas ir nepieciešams, jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar pārējam detaļām no tā paša ražotāja komponentiem. Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange un Stage6 R/T oversize kits. Ja ir vēlme palielināt motorollera ātrumu ar nelielu uzrāviena zudumu var apmainīt reduktora zobratus uz garākiem! (malossi, topperformance, stage6, polini)



    2) ir daudz ražotājfirmas, kas piedāvā dažādus cilindrus:
    -MHR Cross
    -MHR Team2
    -MHR Racing
    -Stage6 R/T
    -Polini EVO4/EVO3
    -MK Pro Race 2
    -Hebo Manston Revolution/Pata-Negra
    -Airsal Racing X-trem
    -R-Setup Racing
    .........


    -u.c..
    Šie cilindri ir ar mazāku resursu nekā ‘’midrace’’ klases cilindri : laicīgi jāmaina gredzens un virzulis
    Noderīgi ieteikumi: lietot šos cilindrus uz ūdensdzeses dzinējiem(LC). Gaisa dzesei ir ļoti bīstami (nerunājot par to ka labs ūdensdzeses (LC) ‘’Midrace’’ cilindrs iet labāk nekā gaisa dzesēs (AC) ‘’High End’’ cilindrs). Lietot tikai un vienigi 100% sintētisku eļļu un vienmēr labi uzsildīt pirms braukšanas it īpaši ja ārējā temperatūra ir zema.
    Maksimālais ātrums ir ap 130kmh ja ir pilna komplektācija un ja viss ir labi saregulēts. High End cilindri ir paredzēti lietošanai ar E100 degvielu.




    3) pie šis komplektācijas ir nepieciešama kloķenes maiņa, lai nesastaptos ar nepatīkamiem rezultātiem sakarā ar lielo apgriezienu skaitu. Ari kloķenēm ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, Polini Evo2/evo3, Stage6 R/T, Hebo Revolution,MHR Team
    ieteikumi: nepirkt lētas kloķenes kā Motoforce ņemt kloķenes ar pilniem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ

    4) izpūtejiem ir liela izvēle: Stage6 R1400, Yasuni c20, c21, Metrakit prorace70,Yasuni made for R/T Polini Evo2, Yasuni c30, mhr team2, stage6 R/T, Roost RS5 Ja gribat iegūt maksimālo jaudu ieteicams ir izgatavot Handmade izputeju ar jusu cilindra parametriem, bet dažkārt šo izputeju trūkums ir augstās cenas


    5) Kā karburatoru var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir velme iegut maksimalo sniegumu lietot Dellorto 24mm pwk, 28mm pwk, stage6 R/T 24mm. lai labi izmantotu šos karburatorus janomaina kolektors un membranbloks(ta nozimi skatit pielikuma).

    6) uz šo komplektāciju standarta aizdedzes sistēma jānomaina uz iekšējā rotora aizdedzi kas atvieglos kloķvārpstas pretestību un būs manāms apgriezienu diapazona pieaugums. Gandrīz visas sporta aizdedzes neražo elektrību.
    Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam. Italkit Selettra/MHR Selettra/ R/T Internal ignition.


    7) Uz šiem dzinējiem ‘’sporta’’ gaisa filtri palidz elpot dzinējam un palielina nedaudz jaudu it ipaši uzravienā, bet palielina ari skaņu. Ieteicami ir nēmt vienu kuram netiek klāt dubļi, putekļi u.t.t (piemēram topperformance un malossi e5) vai ievietot to bagāžniekā ar papildus gaisa ieeju caurumu izveidošanu.


    [
    70+....cc
    -MHR team2 Big Bore 77cc (39mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.)
    -MHR team2 Big Bore 86cc (44mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.)
    -2F4R 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.)
    -TCR 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.)
    -Stage6 R/T Bigbore 95cc
    -Airsal Racing X-trem 77cc/80cc/88cc
    -Polini Big Evolution 84cc/94cc

    Visiem šiem cilindriem ar kubaturu lielaku par 70cc un kloķenem lai ievietotu ir nepieciešamas blokkarteru paplašinašana!
    Visjaudigakie- 2f4r 80cc, mhr bigbore 86cc, Stage6 r/t 95cc
    Šie cilindri ar pilnu komplektaciju un labi ''vīletiem'' karteriem sasniedz no 20ZS jaudu lidz 28ZS uz kloķvārpstas.
    maksimālais atrumš ar šadam kompelktacijam ir ap 140km/h nerunajot par iespēju uzlikt primāros un sekundāros zobratus, ar kuriem var iegut vel lielāku maksimalo ātrumu.
    šie cilindri visi ir aluminija ar viengredzena virzuli un resurs ir relativi zems. nepieciešamas biežas apkopes!

    2) runajot par ieplūdi kā karburators ir nepieciešams vismaz Dell'orto PHBG 21mm bet ieteicams lietot kadu PWK24 vai Mikuni TM24. tomer neparspīlet ar pārak lieliem karburatoriem (maksimali PWK 30mm).
    Lietot ''sporta'' gaisa filtrus ar mazām gaisa pretestībam, ieteicams (stage6 double layer un Twin air).
    Nomainit kolektoru un membranbloku(tā nozimi skatīt pielikuma).

    3) runājot par izpūtejiem labāka izvēle ir pasutit Handmade izpūteju pēc jusu cilindra parametriem, bet pardošanā arī ir daudzi labi sērijveida izpūteji:
    -Stage6 R/T bigbore
    -Roost Sprint 77cc/88cc
    -Polini Big Evolution 84cc/94cc
    -Yasuni C21
    -Yasuni C30

    ..

    4) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas.
    Tas ir nepieciešam jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar parejam tā paša ražotāja komponentiem.
    Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange.

    5)Kloķeni ieteicams ņemt no tas pašas ražotajfirmas no kuras ir izvēlets cilindrs.
    viss labakas kloķenes tirgošanā: malossi MHR team, hebo revolution, polini evolution, Metrakit prorace, Stage6 r/t

    6)uz šo komplektaciju ieteicemas nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to.
    izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c..
    ja ir velme izmantot visu dzinēja potencialu ieteicams ierīkot iekšējā rotora aizdedzi, bet gandriz visas sporta aizdedzes neražo elektribu.Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam.


    7) ieteicams uzlikt labu amortozatoru, dakšu, lielo priekšejo disku un labas riepas.

    8) kā pēdejais bet ne mazāk svarīgais - nepieciešamas lielas zinašanas lai patiešam uztaisītu labu hi-end rolleri, ne katrs kurš to spēs izdarit!

    Pielikums:
    -membranbloks,varsts,''majiņa'' pareizi saucas - plakšņveida vārsts.

    tūninga vārsta uzlabojumii: caurplude, plusma, atskirigs/optimals lenkis vai lenki, plaknju skaits, virsma ar gumijas parklajumu, varsta plaksnes no kompozītmaterialiem t.i. karbons, kevlars u.c. sintetiskas skiedras.

    ražotajfirmu majaslapas:
    YASUNI http://www.yasuni.ne...ng_us/index.htm
    PARMAKIT http://www.parmakit.com/
    HEBO http://www.hebo.com/00.php?lang=uk
    STAGE 6 http://www.stage6.de/
    MALOSSI http://www.malossi.com
    POLINI http://www.polini.it
    TOP PERFORMANCES e DR http://www.topperformances.com
    FABRIZI http://www.fabriziracing.com/fht/listino.php
    RMS http://www.rms.it/index.jsp
    LEOVINCI http://www.leovince.com
    GIANNELLI http://www.giannelli.com
    ARROW http://www.arrow.it/ita/home/
    PINASCO http://www.pinasco.com
    UFO http://www.ufoplast.it
    SKF http://www.skf.com/portal/skf_it/home
    DELL'ORTO http://www.dellorto.it/
    ATHENA http://www.athena-ad.com/catalogo/catalog4.asp?ln=ita
    METRAKIT http://www.metrakit....ish/default.php
    MOTOFORCE http://www.motoforce.it/
    GILARDONI-ITALKIT http://www.italkit.com/empresa.asp
    TECNIGAS http://www.tecnigas....i.php?idioma=en
    TNT http://www.one-italia.com/e_shop.php
    BETTELLA http://www.bettella....no/homepage.htm
    ROOST http://www.roost.si/
    SIMONINI http://www.simonini-racing.com/
    FABRIZI http://www.fabrizira...m/fht/index.php
    JOLLY MOTO http://www.jollymoto...ew/ITA/casa.htm
    KOSO http://www.koso.it/

    rolleru detaļu internet veikali-
    http://www.scooter-attack.com
    http://www.scooter-center.com
    http://www.sip-scootershop.com
     
    Kādu degvielu lietot manam cilindram?
    Skatīties pēc kompresijas pakāpes!
    1:10 vai mazāk Stock (sēņotāju aparāts) drīkst lietot 95,98 degvielu
    1:16 parasts racing cilindru rezultāts - nav ieteicams vairs lietot 95 degvielu lietojam 98/100
    1:18 normāls racing dzinējs - nav vairs ieteicams lietot 98 degvielu lietojam 100/103
    1:20 īsts šībernieku aparāts lietojam 103/ un tā talāk...

    STORM (Roberts Trillo) and 70cc (Deivids Andersons) Copyright. All Rights Reserved
    2013.02.04.
  21. Upvote
    Ghazik reacted to cpi_hussar in Stunt topiks   
  22. Upvote
    Ghazik reacted to Gangsta in APRILIA SX50   
    last post 3may  pieduros  
    yo vechi. sen neko neliku. mocis kalpoja godam.. bet stantuha savu padara, motorinsh saka birt, un man bishku bija pa maz.
    reku nu update.. pamazam top

     

     
    dabuju sev rotax122 motoru no rs125 2008 gada.. dabuju patiecoties supermotobandas chaliem.. 
    darba diezgan daudz, rami japarmetina, kjede cita puse tagad bus,. karoch daudz ko jadara.. bus bomba  gaidat update
  23. Upvote
    Ghazik reacted to Loggit in Gilera Runner 50   
    Nu ko rolleris ir uzpulēts novaskots un ir gatavs braukšanai. Varu teikt ka projekts ir principā pabeigts. Vēl būs kaut kas jāpamaina ar dzesēšanu. Bet tā kopumā esmu sev uzcēlis rumaku ar ko ikdienā pārvietošos. Sāk pienākt tas brīdis kad nauda jāsāk krāt četrriteņu transport līdzeklim bet ko var zināt. 
    Tāds viņš izskatas finālā un mēģināju uztaisīt maksimāli viegli skatāmu videoklipu. Gribētu dzirdēt viedokļus un ko varētu vēl pielabot un uzlabot 
    Manuprāt skaistākā bilde, kas rotās manu desktopu. 
    Video: 
     
  24. Upvote
    Ghazik reacted to Fuproplay in BILDES/VIDEO SP SUMMERSTART 18   
    ↓ Šeit arī video no manas puses ↓
     
  25. Like
    Ghazik got a reaction from Ik_klavs in China power   
    man draugam tāds ir, izturēja 2 sezonas, kā jau ķīnas. Dakša sit cauri, visas skrūves velkās vaļā, bet nu teikšu ka ripo gan pieklājīgi, 80kmh +, pat ātrāk kā mans 2gens. Bet izbraucot ar to baotianu, ar lielāko prieku pārkāpu atpakaļ uz savu smooth srku, 2 stroke power <3 Tomēr ķīnai ir daudz sūdīgāka vadāmība, uzsēde, izmērs, un viss. Neheitoju, ja kopsi tad jau būs ok. 
×