Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

WildCat's

Members
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

About WildCat's

Contact Methods

  • Website URL
    www.youtube.com/user/lgkvideos

Profile Information

  • Pilsēta:
    Ikšķile
  • Intereses:
    Interesē mašīnas, moči, velosipēdi. Braucu velo klubā ''KSSK''.
  • Braucu ar
    Derbi Senda 2012

Recent Profile Visitors

104 profile views
  1. Nu paldies, cīnīšos. Gribu saprast kā to mikstūru mainīt pēc izpūtēja maiņas (ja es to tiešām izdaru).
  2. Paldies tev liels par info! Kā tad man mainīt degmaisījuma mikstūru, ja spauslu nav? Ja maina mikstūru tad arī jājauc eļļa premix vai var palikt tā kā man tagad ir, ka viņš pats no bačoka jauc. Šo izpūtēju atjaunot biju domājis, bet pirmkārt viņš stipri plāns un izrūsējis, ka neizslīpēju caurumu. Būtu tāpat mēģinājis, bet mēģinot sadalīt divās daļās pie silencera šeškantes skrūvei vienkārši galva izdrupa kad mēģināju skrūvēt, tāpēc droši vien būs jāzāģē uz pusēm lai norautu nost.
  3. Labdien, labvakar, labrīt. Te atkal es, pēdējo reizi iegriezos septembrī, kad jautāju padomus tiesību likšanai, tagad jau braucu vairākus mēnešus. Tātad, ķeršos pie lietas. Braucu es ar Derbi Senda 2012 ar 4.2 kW motoru, nobraukums ap 11 štukām (nedaudz zem). Lieta tāda, ka mopēda kopējo tēlu un sniegumu tā teikt ''čakarē'' izpūtējs (šaubos vai tas vispār ir oriģināls, jo viss pārējais smuks), izpūtējs ir ar restriktoriem, izrūsējis un izpuvis līdz nāvei (pagaidām caurumu nav), plus iepriekšējais īpašnieks ir mēģinājis silencerim pa rūsai virsū krāsot melnu krāsu, kas izrādījusies nepiemērota dotajam uzdevumam un lēnām ''plūst'' uz leju. Izpūtēju labprāt nomainītu, tāpēc man ir pāris jautājumi. 1. Kāds izpūtējs tieši derētu manai Sendai, nebūtu briesmīgi dārgs un kur tādu vislabāk iegādāties? 2. Rakņājoties visvisādos forumos tā arī gudrs netiku, pamanīju tādu jēdzienu kā ''jetting''. Cik sapratu tā ir sprauslas modificēšana, bet pa cik es nēesmu pie motora reāli strādājis (cik nu eļļu kārbai nomainīt), ne sūda nesaprotu kas tas ir un kā tas darāms. Cik sapratu tas ir obligāti, ja maina izpūtēju, jo vajag mainīt mikstūru. 3. Vai man obligāti tad būtu jāmaina nost oriģinālā gaisa kaste un jāliek aftermarket air filters? 4. Kā tas ietekmēs mopēda dzīvotspēju? Griežos tieši šeit, jo saprotu ka noteikti to kāds ir darījis un nolēmu ka te es droši vien to kādu varu atrast. Ja kāds ir mainījis trubu, džetojis vai vispār pie tā dzinēja strādājis kontaktējaties, izpalīdzat draugam lūdzu. Vēl man vajag arī nopirkt pagrieziena lukturi, tā kā ja kāds zin kur tādus zvērus dabūt arī pasakat. Pašam tās tehniskās zināšanas ir tikai teorētiskas, praktiski neko daudz nēesmu darījis, tāpēc noderēs da jebkas. Paldies.
  4. Sveiki, lieku šonedēļ (visticamāk) tiesības uz mopēdu. Teoriju pa lielam zinu, bet lielāks uztraukums par braukšanu. Ja ir kādi padomi lūdzu sakat.
  5. Nopirkšu labās puses aizmugurējo pagriezienrādītāju pa lētu cenu.
  6. Nu paldies, paldies. 10 štukas nobraukums. Motors un rāmis baigi clean, izpūtējs briesmīgi izceļas, jo tā daļa kas nāk no motora ārā līdz ''mufflerim'' ir stipri sarūsējusi, būs jākrāso. Aizmirsu arī piebilst ka aizmugurējais labais pagrieziena lukturis izsists un nestrādā, tādu kaut kur vajadzētu atrast.
  7. Sveiki, esmu šeit zaļš gurķis, nezinu kas kā darās, mēģināšu kaut ko uzrakstīt. Tātad, beidzot nopirku sev arī mopēdu, 2012. gada Derbi Senda SM50. Vests no Somijas, no aprdošinātājiem, tāpēc ir salauzta ''aste'' un noskrāpēts labais plastmass. Motors ir clean, iet smuki. Pabraukāju riņķī jau, bet tiesības vēl jānoliek. Nav īsti zināms, bet visticamāk ir orģinālais 50cc cilindrs un īsti neplānoju mainīt, jo liekas ka iet pietiekami (pagaidām :D) un noteikti ka pēc +/- 2 gadiem pārdošu. Tagad jau uzliku sānos plastmasus un Latvijas nummuru, bet bildēs vēl vecie, droši vien tad kad laikapstākļi uzlabosies aizbraukšu safočēšu. Vēl nedaudz jāpastrādā, jānokrāso izpūtējs, jāsataisa plastmasi, filtri jāpārbauda un tad būs OK.