Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

WildCat's

Members
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    www.youtube.com/user/lgkvideos

Profile Information

  • Pilsēta:
    Ikšķile
  • Intereses:
    Interesē mašīnas, moči, velosipēdi. Braucu velo klubā ''KSSK''.
  • Braucu ar
    Derbi Senda Extreme 2012

Recent Profile Visitors

420 profile views
  1. WildCat's

    Jautājumu topiks

    Nu ja jau ar degmaisījumu viss pa smuko, tad būs aizdedze pie vainas. Paskaties vai ir dzirkstele, ta jau tur tālāk iet visādas sveces, svečvadi, CDI bloki un spoles.
  2. WildCat's

    Jautājumu topiks

    Būs jāvīlē tāpat. Iespējams ka pludiņš iesprūdis. Vērts paskatīties arī visas gaisa trubas un vakumu no motora uz karbi.
  3. WildCat's

    Jautājumu topiks

    Euro 2 un Euro 3 ir izmešu standarts, bet pēc viņa var noteikt kurš modelis. Piemēram, Euro 4 ir 2018. gads, Euro 3 ir vecāks. Cik man zināms starp EBE un EBS nekāda dižā atšķirība nav, bet ir diezgan liela atšķirība starp EBE un DB50, jo tie ir pilnīgi dažādi motori. Visi Derbiji kas jaunāki par 2005. gadu nāk jau ar DB50 dzinējiem.
  4. WildCat's

    Problēmas ar Derbi bremzēm

    Beigās sataisīju. Galvenajam cilindram manžetes bij ded, pa 15 eur ieķēru jaunu un tagad viss čotka.
  5. WildCat's

    Problēmas ar Derbi bremzēm

    Njā, paldies par atbildi. Pašlaik liekās ka 3. variants visloģiskākais, jo pedālis mīksts un uzpumpējot nepaliek stiprāks. Tās manžetes kaut kā mainās vai jātērējas uz jaunu mašīnīti?
  6. Sveiki! Jau kad sāka šķist ka mans Derbija projekts iet uz beigām un ka drīz visu būšu sataisījis, radās vēlviena problēma. Stāsts tāds, izbraucu no mājas, itkā viss ok, izgriežos no savas ielas- bremzes strādā. Braucu tālāk, gribu piebremzēt un pēkšņi pedālis līdz atdurei. Atbraucu atpakaļ, atjaucu visu, konstatēju ka kluči ir smagi sadiluši. Labi, nodomāju ka moš kluči par traku nodiluši, nevar cilindru izspiest tik tālu vai kas tāds. Šodien nopirku pilnīgi jaunus klučus, uzliku, bet sapratu kā tāpat bremzes nav lietojamas. Kaut kāda iemesla pēc nav spiediena sistēmā (nu neliels ir, bet ne pietiekami lai varētu nobremzēt). Mēģinājām atgaisot, protams šķidrumu pielējām, bet nesekmīgi. Nekur nekas netek. Pašreiz vienīgā ideja ir ka varbūt pašā mašīnītē cilindrs laiž garām kaut ko. Būtu ļoti noderīgi ja scooter-power'a viedie prāti varētu kaut kā man izpalīdzēt ar savām idejām un pieredzi. Varat arī ieteikt ja kāds nodarbojas ar šīm lietām, labo bremzes.
  7. Pērku to ''pogu paneli' un pakaļējo LED lampu, šādu: Whatsapp- 20201277
  8. Pērku Derbi Senda (der arī Gileras SMT) clear led pakaļējo lampu. Piedāvājumus sūtam uz Whatsapp- 20201277
  9. Kāpēc LED pakaļējā lampa maksā 30 mārciņas?

  10. Meklēju Derbija pakaļējo LED lampu (clear), labo sānu un kādu priekšējo enduro riepu (nevajag obligāti pārāk ņipru).
  11. WildCat's

    Derbi Senda izpūtēja maiņa, jettings u.c.

    Nu paldies, cīnīšos. Gribu saprast kā to mikstūru mainīt pēc izpūtēja maiņas (ja es to tiešām izdaru).
  12. WildCat's

    Derbi Senda izpūtēja maiņa, jettings u.c.

    Paldies tev liels par info! Kā tad man mainīt degmaisījuma mikstūru, ja spauslu nav? Ja maina mikstūru tad arī jājauc eļļa premix vai var palikt tā kā man tagad ir, ka viņš pats no bačoka jauc. Šo izpūtēju atjaunot biju domājis, bet pirmkārt viņš stipri plāns un izrūsējis, ka neizslīpēju caurumu. Būtu tāpat mēģinājis, bet mēģinot sadalīt divās daļās pie silencera šeškantes skrūvei vienkārši galva izdrupa kad mēģināju skrūvēt, tāpēc droši vien būs jāzāģē uz pusēm lai norautu nost.
  13. Labdien, labvakar, labrīt. Te atkal es, pēdējo reizi iegriezos septembrī, kad jautāju padomus tiesību likšanai, tagad jau braucu vairākus mēnešus. Tātad, ķeršos pie lietas. Braucu es ar Derbi Senda 2012 ar 4.2 kW motoru, nobraukums ap 11 štukām (nedaudz zem). Lieta tāda, ka mopēda kopējo tēlu un sniegumu tā teikt ''čakarē'' izpūtējs (šaubos vai tas vispār ir oriģināls, jo viss pārējais smuks), izpūtējs ir ar restriktoriem, izrūsējis un izpuvis līdz nāvei (pagaidām caurumu nav), plus iepriekšējais īpašnieks ir mēģinājis silencerim pa rūsai virsū krāsot melnu krāsu, kas izrādījusies nepiemērota dotajam uzdevumam un lēnām ''plūst'' uz leju. Izpūtēju labprāt nomainītu, tāpēc man ir pāris jautājumi. 1. Kāds izpūtējs tieši derētu manai Sendai, nebūtu briesmīgi dārgs un kur tādu vislabāk iegādāties? 2. Rakņājoties visvisādos forumos tā arī gudrs netiku, pamanīju tādu jēdzienu kā ''jetting''. Cik sapratu tā ir sprauslas modificēšana, bet pa cik es nēesmu pie motora reāli strādājis (cik nu eļļu kārbai nomainīt), ne sūda nesaprotu kas tas ir un kā tas darāms. Cik sapratu tas ir obligāti, ja maina izpūtēju, jo vajag mainīt mikstūru. 3. Vai man obligāti tad būtu jāmaina nost oriģinālā gaisa kaste un jāliek aftermarket air filters? 4. Kā tas ietekmēs mopēda dzīvotspēju? Griežos tieši šeit, jo saprotu ka noteikti to kāds ir darījis un nolēmu ka te es droši vien to kādu varu atrast. Ja kāds ir mainījis trubu, džetojis vai vispār pie tā dzinēja strādājis kontaktējaties, izpalīdzat draugam lūdzu. Vēl man vajag arī nopirkt pagrieziena lukturi, tā kā ja kāds zin kur tādus zvērus dabūt arī pasakat. Pašam tās tehniskās zināšanas ir tikai teorētiskas, praktiski neko daudz nēesmu darījis, tāpēc noderēs da jebkas. Paldies.
  14. Sveiki, lieku šonedēļ (visticamāk) tiesības uz mopēdu. Teoriju pa lielam zinu, bet lielāks uztraukums par braukšanu. Ja ir kādi padomi lūdzu sakat.
  15. Nopirkšu labās puses aizmugurējo pagriezienrādītāju pa lētu cenu.
×