Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

ArtursOG

Members
  • Content count

    63
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Reputation Activity

  1. Upvote
    ArtursOG got a reaction from mundios in ex Rodrigoz sr50   
    sup, pirms pāris dienām 2gens salikts un pat ir ejošs 
    setaps:
    drka, stock kloķis ar stage6 c4 gultņiem, polini seperators, top performance saļņiki, motoforce 21mm karbis, polini 90 small edition filtrs, kaut kāds hz noname glušaks, multivars un top performance siksna. 
    Pirms pāris dienām saregulēju, godīgi sakot - cepī, kā verās  ratā kak ņihuj
    plānos - pa lielam jau zipāt, kamēr iet. ar laiku mby nomainīšu glušaku, kaut gan cepī, kā iet ar šo. rāviens bez bedrēm, tops pie 100. 
    vienīgās problēmas, ka pie lielāka ātruma parādās kaut kāda vibrācija zem dirsas, vainu lieku uz reduktoru. bet interesanti, saļņiki, gultņi jauni, šaibas saliku  būtu pateicīgs, ja kāds spētu dot kādu padomu lietas kursā. + vēl sūknis ļoti minimāli tek, tas tiks safixots
    tad nu bildītes (nav līdz galam visi plastmasi salikti) 


    stay ķūned 
     
  2. Upvote
    ArtursOG got a reaction from aigarix in ex Rodrigoz sr50   
    DP, bet neko darīt
    laiks maziņai atskaitītei, kas pa šo laiku noticis

    tātad, pirmkārt, atnākuši ir 2/3 sūtijumiem, tos sabildēšu kopā, kad atnāks visi, jo viens kaut kur aizkavējies, max ilgi nāk.
    tika uzfrešināti visi plastmasi, to bildes arī būs nākamajā postā, jo kaut kas nesagāja ar tām bildēm..

    par cik laikā, kad srka vēl ripoja, uz diskiem uzpilēja bremžu šķidrums.. diski krāsoti ar flakonu, nekas neparedzams, krāsu uzreiz uzēda + viņi tāpat bija max apskrāpēti. tad nu saņēmos un nokrāsoju abus diskus. neskatoties, ka šī bija praktiski mana pirmā reize, kad to daru, manuprāt, sanāca tīri okey. vietām minimāli nopilēja, jo krāsa nenosēdās, bet tas baigi acīs nedeg 

    nākamais up's ar rūcošu 
    stay ķūned



  3. Upvote
    ArtursOG got a reaction from mundios in ex Rodrigoz sr50   
    sup, pirms pāris dienām 2gens salikts un pat ir ejošs 
    setaps:
    drka, stock kloķis ar stage6 c4 gultņiem, polini seperators, top performance saļņiki, motoforce 21mm karbis, polini 90 small edition filtrs, kaut kāds hz noname glušaks, multivars un top performance siksna. 
    Pirms pāris dienām saregulēju, godīgi sakot - cepī, kā verās  ratā kak ņihuj
    plānos - pa lielam jau zipāt, kamēr iet. ar laiku mby nomainīšu glušaku, kaut gan cepī, kā iet ar šo. rāviens bez bedrēm, tops pie 100. 
    vienīgās problēmas, ka pie lielāka ātruma parādās kaut kāda vibrācija zem dirsas, vainu lieku uz reduktoru. bet interesanti, saļņiki, gultņi jauni, šaibas saliku  būtu pateicīgs, ja kāds spētu dot kādu padomu lietas kursā. + vēl sūknis ļoti minimāli tek, tas tiks safixots
    tad nu bildītes (nav līdz galam visi plastmasi salikti) 


    stay ķūned 
     
  4. Upvote
    ArtursOG got a reaction from mundios in ex Rodrigoz sr50   
    sup, pirms pāris dienām 2gens salikts un pat ir ejošs 
    setaps:
    drka, stock kloķis ar stage6 c4 gultņiem, polini seperators, top performance saļņiki, motoforce 21mm karbis, polini 90 small edition filtrs, kaut kāds hz noname glušaks, multivars un top performance siksna. 
    Pirms pāris dienām saregulēju, godīgi sakot - cepī, kā verās  ratā kak ņihuj
    plānos - pa lielam jau zipāt, kamēr iet. ar laiku mby nomainīšu glušaku, kaut gan cepī, kā iet ar šo. rāviens bez bedrēm, tops pie 100. 
    vienīgās problēmas, ka pie lielāka ātruma parādās kaut kāda vibrācija zem dirsas, vainu lieku uz reduktoru. bet interesanti, saļņiki, gultņi jauni, šaibas saliku  būtu pateicīgs, ja kāds spētu dot kādu padomu lietas kursā. + vēl sūknis ļoti minimāli tek, tas tiks safixots
    tad nu bildītes (nav līdz galam visi plastmasi salikti) 


    stay ķūned 
     
  5. Upvote
    ArtursOG got a reaction from mundios in ex Rodrigoz sr50   
    sup, pirms pāris dienām 2gens salikts un pat ir ejošs 
    setaps:
    drka, stock kloķis ar stage6 c4 gultņiem, polini seperators, top performance saļņiki, motoforce 21mm karbis, polini 90 small edition filtrs, kaut kāds hz noname glušaks, multivars un top performance siksna. 
    Pirms pāris dienām saregulēju, godīgi sakot - cepī, kā verās  ratā kak ņihuj
    plānos - pa lielam jau zipāt, kamēr iet. ar laiku mby nomainīšu glušaku, kaut gan cepī, kā iet ar šo. rāviens bez bedrēm, tops pie 100. 
    vienīgās problēmas, ka pie lielāka ātruma parādās kaut kāda vibrācija zem dirsas, vainu lieku uz reduktoru. bet interesanti, saļņiki, gultņi jauni, šaibas saliku  būtu pateicīgs, ja kāds spētu dot kādu padomu lietas kursā. + vēl sūknis ļoti minimāli tek, tas tiks safixots
    tad nu bildītes (nav līdz galam visi plastmasi salikti) 


    stay ķūned 
     
  6. Upvote
    ArtursOG got a reaction from mundios in ex Rodrigoz sr50   
    sup, pirms pāris dienām 2gens salikts un pat ir ejošs 
    setaps:
    drka, stock kloķis ar stage6 c4 gultņiem, polini seperators, top performance saļņiki, motoforce 21mm karbis, polini 90 small edition filtrs, kaut kāds hz noname glušaks, multivars un top performance siksna. 
    Pirms pāris dienām saregulēju, godīgi sakot - cepī, kā verās  ratā kak ņihuj
    plānos - pa lielam jau zipāt, kamēr iet. ar laiku mby nomainīšu glušaku, kaut gan cepī, kā iet ar šo. rāviens bez bedrēm, tops pie 100. 
    vienīgās problēmas, ka pie lielāka ātruma parādās kaut kāda vibrācija zem dirsas, vainu lieku uz reduktoru. bet interesanti, saļņiki, gultņi jauni, šaibas saliku  būtu pateicīgs, ja kāds spētu dot kādu padomu lietas kursā. + vēl sūknis ļoti minimāli tek, tas tiks safixots
    tad nu bildītes (nav līdz galam visi plastmasi salikti) 


    stay ķūned 
     
  7. Upvote
    ArtursOG got a reaction from mundios in ex Rodrigoz sr50   
    sup, pirms pāris dienām 2gens salikts un pat ir ejošs 
    setaps:
    drka, stock kloķis ar stage6 c4 gultņiem, polini seperators, top performance saļņiki, motoforce 21mm karbis, polini 90 small edition filtrs, kaut kāds hz noname glušaks, multivars un top performance siksna. 
    Pirms pāris dienām saregulēju, godīgi sakot - cepī, kā verās  ratā kak ņihuj
    plānos - pa lielam jau zipāt, kamēr iet. ar laiku mby nomainīšu glušaku, kaut gan cepī, kā iet ar šo. rāviens bez bedrēm, tops pie 100. 
    vienīgās problēmas, ka pie lielāka ātruma parādās kaut kāda vibrācija zem dirsas, vainu lieku uz reduktoru. bet interesanti, saļņiki, gultņi jauni, šaibas saliku  būtu pateicīgs, ja kāds spētu dot kādu padomu lietas kursā. + vēl sūknis ļoti minimāli tek, tas tiks safixots
    tad nu bildītes (nav līdz galam visi plastmasi salikti) 


    stay ķūned 
     
  8. Upvote
    ArtursOG reacted to mundios in ex Rodrigoz sr50   
    Pa smuko
  9. Upvote
    ArtursOG got a reaction from mundios in ex Rodrigoz sr50   
    sup, pirms pāris dienām 2gens salikts un pat ir ejošs 
    setaps:
    drka, stock kloķis ar stage6 c4 gultņiem, polini seperators, top performance saļņiki, motoforce 21mm karbis, polini 90 small edition filtrs, kaut kāds hz noname glušaks, multivars un top performance siksna. 
    Pirms pāris dienām saregulēju, godīgi sakot - cepī, kā verās  ratā kak ņihuj
    plānos - pa lielam jau zipāt, kamēr iet. ar laiku mby nomainīšu glušaku, kaut gan cepī, kā iet ar šo. rāviens bez bedrēm, tops pie 100. 
    vienīgās problēmas, ka pie lielāka ātruma parādās kaut kāda vibrācija zem dirsas, vainu lieku uz reduktoru. bet interesanti, saļņiki, gultņi jauni, šaibas saliku  būtu pateicīgs, ja kāds spētu dot kādu padomu lietas kursā. + vēl sūknis ļoti minimāli tek, tas tiks safixots
    tad nu bildītes (nav līdz galam visi plastmasi salikti) 


    stay ķūned 
     
  10. Upvote
    ArtursOG got a reaction from mundios in ex Rodrigoz sr50   
    sup, pirms pāris dienām 2gens salikts un pat ir ejošs 
    setaps:
    drka, stock kloķis ar stage6 c4 gultņiem, polini seperators, top performance saļņiki, motoforce 21mm karbis, polini 90 small edition filtrs, kaut kāds hz noname glušaks, multivars un top performance siksna. 
    Pirms pāris dienām saregulēju, godīgi sakot - cepī, kā verās  ratā kak ņihuj
    plānos - pa lielam jau zipāt, kamēr iet. ar laiku mby nomainīšu glušaku, kaut gan cepī, kā iet ar šo. rāviens bez bedrēm, tops pie 100. 
    vienīgās problēmas, ka pie lielāka ātruma parādās kaut kāda vibrācija zem dirsas, vainu lieku uz reduktoru. bet interesanti, saļņiki, gultņi jauni, šaibas saliku  būtu pateicīgs, ja kāds spētu dot kādu padomu lietas kursā. + vēl sūknis ļoti minimāli tek, tas tiks safixots
    tad nu bildītes (nav līdz galam visi plastmasi salikti) 


    stay ķūned 
     
  11. Upvote
    ArtursOG got a reaction from mundios in ex Rodrigoz sr50   
    sup, pirms pāris dienām 2gens salikts un pat ir ejošs 
    setaps:
    drka, stock kloķis ar stage6 c4 gultņiem, polini seperators, top performance saļņiki, motoforce 21mm karbis, polini 90 small edition filtrs, kaut kāds hz noname glušaks, multivars un top performance siksna. 
    Pirms pāris dienām saregulēju, godīgi sakot - cepī, kā verās  ratā kak ņihuj
    plānos - pa lielam jau zipāt, kamēr iet. ar laiku mby nomainīšu glušaku, kaut gan cepī, kā iet ar šo. rāviens bez bedrēm, tops pie 100. 
    vienīgās problēmas, ka pie lielāka ātruma parādās kaut kāda vibrācija zem dirsas, vainu lieku uz reduktoru. bet interesanti, saļņiki, gultņi jauni, šaibas saliku  būtu pateicīgs, ja kāds spētu dot kādu padomu lietas kursā. + vēl sūknis ļoti minimāli tek, tas tiks safixots
    tad nu bildītes (nav līdz galam visi plastmasi salikti) 


    stay ķūned 
     
  12. Upvote
    ArtursOG reacted to mundios in Bildes / Video OPENING 18'   
    Vēlais atskats uz `18 opening.
     
  13. Upvote
    ArtursOG got a reaction from aigarix in ex Rodrigoz sr50   
    DP, bet neko darīt
    laiks maziņai atskaitītei, kas pa šo laiku noticis

    tātad, pirmkārt, atnākuši ir 2/3 sūtijumiem, tos sabildēšu kopā, kad atnāks visi, jo viens kaut kur aizkavējies, max ilgi nāk.
    tika uzfrešināti visi plastmasi, to bildes arī būs nākamajā postā, jo kaut kas nesagāja ar tām bildēm..

    par cik laikā, kad srka vēl ripoja, uz diskiem uzpilēja bremžu šķidrums.. diski krāsoti ar flakonu, nekas neparedzams, krāsu uzreiz uzēda + viņi tāpat bija max apskrāpēti. tad nu saņēmos un nokrāsoju abus diskus. neskatoties, ka šī bija praktiski mana pirmā reize, kad to daru, manuprāt, sanāca tīri okey. vietām minimāli nopilēja, jo krāsa nenosēdās, bet tas baigi acīs nedeg 

    nākamais up's ar rūcošu 
    stay ķūned



  14. Upvote
    ArtursOG got a reaction from aigarix in ex Rodrigoz sr50   
    DP, bet neko darīt
    laiks maziņai atskaitītei, kas pa šo laiku noticis

    tātad, pirmkārt, atnākuši ir 2/3 sūtijumiem, tos sabildēšu kopā, kad atnāks visi, jo viens kaut kur aizkavējies, max ilgi nāk.
    tika uzfrešināti visi plastmasi, to bildes arī būs nākamajā postā, jo kaut kas nesagāja ar tām bildēm..

    par cik laikā, kad srka vēl ripoja, uz diskiem uzpilēja bremžu šķidrums.. diski krāsoti ar flakonu, nekas neparedzams, krāsu uzreiz uzēda + viņi tāpat bija max apskrāpēti. tad nu saņēmos un nokrāsoju abus diskus. neskatoties, ka šī bija praktiski mana pirmā reize, kad to daru, manuprāt, sanāca tīri okey. vietām minimāli nopilēja, jo krāsa nenosēdās, bet tas baigi acīs nedeg 

    nākamais up's ar rūcošu 
    stay ķūned



  15. Upvote
    ArtursOG got a reaction from DEIVILO in ex Rodrigoz sr50   
    eeeei, nu sveiki 
    nav apritējuši pat divi gadi no pēdējā up'a, tāds neliels laiciņš. 
    tātad, cik nu kāds zin, cik nu nē, pirms tiem gadiem tika salikts max fresh motors un braukāju max laimīgs, bet vienā dienā atteicās svaigais hpc. cik nu man zināms, tā ir hpc slimība, jo neesmu vienīgais, kuram tā notika. proti - nolūza varika pusē. nu neko, bija ieķerts ssl zipiņš tolaik vēl, metam srkai mīksto, daļēji laižam daļās un pieķeramies zipam.. lielākā daļa no motora tika izpārdota un tā viņš līdz šīs ziemas sākumam stāvēja noputējis un nekustināts. kāpēc? - galīgi nebija motivācija kaut ko darīt, kā arī sherco, kas tika iegādāts pēc zipa pārdošanas, saistīja vairāk.
    bildes, kāds smukulis tolaik viņš bija: 


    kaut kur pirms ziemas sākuma:
    sapratu, ka tomēr stuntošana ar tugenu ir tēma, max ērts mopēds.. sākam "atdzimšanu"
    tika iegādāts:
    jauni karteri, stock kloķis, s6 skf c4 gultņi ar saļņikiem, bidalot truba, stock sajūgs ar mallosi sarkanajām, magnēts, polini 90 (lkm skaitās small edition), motoforce 21mm karbi, gāzes ručku, ručkas, lapiņas, blīves, virzulis ar gredzeniem utt.
    sākam lipināt visu kopā, liekot kopā viss tiek max appucēts, lai viss pa skaisto





    kas vēl jāizdara:
    jāieliek sprosts aiz gultņa reduktoram, jāsadabū vajadzīgie uzgriežņi, ieķert siksnu, blīves, seperatoru uzmeikot sakarīgu pravodku un pēc idejas sreķis ir sķeļams dūmā. 
    setaps:
    drka (jauns virzulis, gredzeni),
    stock kloķis ar skf c4 gultņiem,
    bidalot truba,
    multivars vai sport pro (nezinu, ar kuru labāk ietu)
    polini vai s6 siksna
    stock sajūgs ar mallosi sarkanajām
    r/t wings
    mf 21mm karbūzis
    polini 90 filtrs
    plastmasi daudz maz safe, tik pat skaisti, nedaudz apbružāti, bet būs safe
    priekš stunta, manuprāt, būs zašibis, stay tuned
     
     
     
     
     
     
  16. Upvote
    ArtursOG got a reaction from DEIVILO in ex Rodrigoz sr50   
    eeeei, nu sveiki 
    nav apritējuši pat divi gadi no pēdējā up'a, tāds neliels laiciņš. 
    tātad, cik nu kāds zin, cik nu nē, pirms tiem gadiem tika salikts max fresh motors un braukāju max laimīgs, bet vienā dienā atteicās svaigais hpc. cik nu man zināms, tā ir hpc slimība, jo neesmu vienīgais, kuram tā notika. proti - nolūza varika pusē. nu neko, bija ieķerts ssl zipiņš tolaik vēl, metam srkai mīksto, daļēji laižam daļās un pieķeramies zipam.. lielākā daļa no motora tika izpārdota un tā viņš līdz šīs ziemas sākumam stāvēja noputējis un nekustināts. kāpēc? - galīgi nebija motivācija kaut ko darīt, kā arī sherco, kas tika iegādāts pēc zipa pārdošanas, saistīja vairāk.
    bildes, kāds smukulis tolaik viņš bija: 


    kaut kur pirms ziemas sākuma:
    sapratu, ka tomēr stuntošana ar tugenu ir tēma, max ērts mopēds.. sākam "atdzimšanu"
    tika iegādāts:
    jauni karteri, stock kloķis, s6 skf c4 gultņi ar saļņikiem, bidalot truba, stock sajūgs ar mallosi sarkanajām, magnēts, polini 90 (lkm skaitās small edition), motoforce 21mm karbi, gāzes ručku, ručkas, lapiņas, blīves, virzulis ar gredzeniem utt.
    sākam lipināt visu kopā, liekot kopā viss tiek max appucēts, lai viss pa skaisto





    kas vēl jāizdara:
    jāieliek sprosts aiz gultņa reduktoram, jāsadabū vajadzīgie uzgriežņi, ieķert siksnu, blīves, seperatoru uzmeikot sakarīgu pravodku un pēc idejas sreķis ir sķeļams dūmā. 
    setaps:
    drka (jauns virzulis, gredzeni),
    stock kloķis ar skf c4 gultņiem,
    bidalot truba,
    multivars vai sport pro (nezinu, ar kuru labāk ietu)
    polini vai s6 siksna
    stock sajūgs ar mallosi sarkanajām
    r/t wings
    mf 21mm karbūzis
    polini 90 filtrs
    plastmasi daudz maz safe, tik pat skaisti, nedaudz apbružāti, bet būs safe
    priekš stunta, manuprāt, būs zašibis, stay tuned
     
     
     
     
     
     
  17. Downvote
    ArtursOG reacted to Mārtiņš-Liepiņš in Yamaha AEROX By Ulvisss   
    Wow, iespaidīgs rolleris. Ļoti tīrs, plastmasas labi krasotas,  motors ari tīrs, man būtu žēl pārdot
  18. Downvote
    ArtursOG reacted to H2O. in Yamaha AEROX By Ulvisss   
    Rox vienkārši konča.  Cepuri nost. Žēl ka notirgots.
  19. Downvote
    ArtursOG reacted to m.adamovics in Yamaha AEROX By Ulvisss   
    nu galiigi sterils mopeeds . pa smuko ❤
  20. Upvote
    ArtursOG got a reaction from DEIVILO in ex Rodrigoz sr50   
    eeeei, nu sveiki 
    nav apritējuši pat divi gadi no pēdējā up'a, tāds neliels laiciņš. 
    tātad, cik nu kāds zin, cik nu nē, pirms tiem gadiem tika salikts max fresh motors un braukāju max laimīgs, bet vienā dienā atteicās svaigais hpc. cik nu man zināms, tā ir hpc slimība, jo neesmu vienīgais, kuram tā notika. proti - nolūza varika pusē. nu neko, bija ieķerts ssl zipiņš tolaik vēl, metam srkai mīksto, daļēji laižam daļās un pieķeramies zipam.. lielākā daļa no motora tika izpārdota un tā viņš līdz šīs ziemas sākumam stāvēja noputējis un nekustināts. kāpēc? - galīgi nebija motivācija kaut ko darīt, kā arī sherco, kas tika iegādāts pēc zipa pārdošanas, saistīja vairāk.
    bildes, kāds smukulis tolaik viņš bija: 


    kaut kur pirms ziemas sākuma:
    sapratu, ka tomēr stuntošana ar tugenu ir tēma, max ērts mopēds.. sākam "atdzimšanu"
    tika iegādāts:
    jauni karteri, stock kloķis, s6 skf c4 gultņi ar saļņikiem, bidalot truba, stock sajūgs ar mallosi sarkanajām, magnēts, polini 90 (lkm skaitās small edition), motoforce 21mm karbi, gāzes ručku, ručkas, lapiņas, blīves, virzulis ar gredzeniem utt.
    sākam lipināt visu kopā, liekot kopā viss tiek max appucēts, lai viss pa skaisto





    kas vēl jāizdara:
    jāieliek sprosts aiz gultņa reduktoram, jāsadabū vajadzīgie uzgriežņi, ieķert siksnu, blīves, seperatoru uzmeikot sakarīgu pravodku un pēc idejas sreķis ir sķeļams dūmā. 
    setaps:
    drka (jauns virzulis, gredzeni),
    stock kloķis ar skf c4 gultņiem,
    bidalot truba,
    multivars vai sport pro (nezinu, ar kuru labāk ietu)
    polini vai s6 siksna
    stock sajūgs ar mallosi sarkanajām
    r/t wings
    mf 21mm karbūzis
    polini 90 filtrs
    plastmasi daudz maz safe, tik pat skaisti, nedaudz apbružāti, bet būs safe
    priekš stunta, manuprāt, būs zašibis, stay tuned
     
     
     
     
     
     
  21. Upvote
    ArtursOG got a reaction from DEIVILO in ex Rodrigoz sr50   
    eeeei, nu sveiki 
    nav apritējuši pat divi gadi no pēdējā up'a, tāds neliels laiciņš. 
    tātad, cik nu kāds zin, cik nu nē, pirms tiem gadiem tika salikts max fresh motors un braukāju max laimīgs, bet vienā dienā atteicās svaigais hpc. cik nu man zināms, tā ir hpc slimība, jo neesmu vienīgais, kuram tā notika. proti - nolūza varika pusē. nu neko, bija ieķerts ssl zipiņš tolaik vēl, metam srkai mīksto, daļēji laižam daļās un pieķeramies zipam.. lielākā daļa no motora tika izpārdota un tā viņš līdz šīs ziemas sākumam stāvēja noputējis un nekustināts. kāpēc? - galīgi nebija motivācija kaut ko darīt, kā arī sherco, kas tika iegādāts pēc zipa pārdošanas, saistīja vairāk.
    bildes, kāds smukulis tolaik viņš bija: 


    kaut kur pirms ziemas sākuma:
    sapratu, ka tomēr stuntošana ar tugenu ir tēma, max ērts mopēds.. sākam "atdzimšanu"
    tika iegādāts:
    jauni karteri, stock kloķis, s6 skf c4 gultņi ar saļņikiem, bidalot truba, stock sajūgs ar mallosi sarkanajām, magnēts, polini 90 (lkm skaitās small edition), motoforce 21mm karbi, gāzes ručku, ručkas, lapiņas, blīves, virzulis ar gredzeniem utt.
    sākam lipināt visu kopā, liekot kopā viss tiek max appucēts, lai viss pa skaisto





    kas vēl jāizdara:
    jāieliek sprosts aiz gultņa reduktoram, jāsadabū vajadzīgie uzgriežņi, ieķert siksnu, blīves, seperatoru uzmeikot sakarīgu pravodku un pēc idejas sreķis ir sķeļams dūmā. 
    setaps:
    drka (jauns virzulis, gredzeni),
    stock kloķis ar skf c4 gultņiem,
    bidalot truba,
    multivars vai sport pro (nezinu, ar kuru labāk ietu)
    polini vai s6 siksna
    stock sajūgs ar mallosi sarkanajām
    r/t wings
    mf 21mm karbūzis
    polini 90 filtrs
    plastmasi daudz maz safe, tik pat skaisti, nedaudz apbružāti, bet būs safe
    priekš stunta, manuprāt, būs zašibis, stay tuned
     
     
     
     
     
     
  22. Upvote
    ArtursOG got a reaction from DEIVILO in ex Rodrigoz sr50   
    eeeei, nu sveiki 
    nav apritējuši pat divi gadi no pēdējā up'a, tāds neliels laiciņš. 
    tātad, cik nu kāds zin, cik nu nē, pirms tiem gadiem tika salikts max fresh motors un braukāju max laimīgs, bet vienā dienā atteicās svaigais hpc. cik nu man zināms, tā ir hpc slimība, jo neesmu vienīgais, kuram tā notika. proti - nolūza varika pusē. nu neko, bija ieķerts ssl zipiņš tolaik vēl, metam srkai mīksto, daļēji laižam daļās un pieķeramies zipam.. lielākā daļa no motora tika izpārdota un tā viņš līdz šīs ziemas sākumam stāvēja noputējis un nekustināts. kāpēc? - galīgi nebija motivācija kaut ko darīt, kā arī sherco, kas tika iegādāts pēc zipa pārdošanas, saistīja vairāk.
    bildes, kāds smukulis tolaik viņš bija: 


    kaut kur pirms ziemas sākuma:
    sapratu, ka tomēr stuntošana ar tugenu ir tēma, max ērts mopēds.. sākam "atdzimšanu"
    tika iegādāts:
    jauni karteri, stock kloķis, s6 skf c4 gultņi ar saļņikiem, bidalot truba, stock sajūgs ar mallosi sarkanajām, magnēts, polini 90 (lkm skaitās small edition), motoforce 21mm karbi, gāzes ručku, ručkas, lapiņas, blīves, virzulis ar gredzeniem utt.
    sākam lipināt visu kopā, liekot kopā viss tiek max appucēts, lai viss pa skaisto





    kas vēl jāizdara:
    jāieliek sprosts aiz gultņa reduktoram, jāsadabū vajadzīgie uzgriežņi, ieķert siksnu, blīves, seperatoru uzmeikot sakarīgu pravodku un pēc idejas sreķis ir sķeļams dūmā. 
    setaps:
    drka (jauns virzulis, gredzeni),
    stock kloķis ar skf c4 gultņiem,
    bidalot truba,
    multivars vai sport pro (nezinu, ar kuru labāk ietu)
    polini vai s6 siksna
    stock sajūgs ar mallosi sarkanajām
    r/t wings
    mf 21mm karbūzis
    polini 90 filtrs
    plastmasi daudz maz safe, tik pat skaisti, nedaudz apbružāti, bet būs safe
    priekš stunta, manuprāt, būs zašibis, stay tuned
     
     
     
     
     
     
  23. Upvote
    ArtursOG got a reaction from DEIVILO in ex Rodrigoz sr50   
    eeeei, nu sveiki 
    nav apritējuši pat divi gadi no pēdējā up'a, tāds neliels laiciņš. 
    tātad, cik nu kāds zin, cik nu nē, pirms tiem gadiem tika salikts max fresh motors un braukāju max laimīgs, bet vienā dienā atteicās svaigais hpc. cik nu man zināms, tā ir hpc slimība, jo neesmu vienīgais, kuram tā notika. proti - nolūza varika pusē. nu neko, bija ieķerts ssl zipiņš tolaik vēl, metam srkai mīksto, daļēji laižam daļās un pieķeramies zipam.. lielākā daļa no motora tika izpārdota un tā viņš līdz šīs ziemas sākumam stāvēja noputējis un nekustināts. kāpēc? - galīgi nebija motivācija kaut ko darīt, kā arī sherco, kas tika iegādāts pēc zipa pārdošanas, saistīja vairāk.
    bildes, kāds smukulis tolaik viņš bija: 


    kaut kur pirms ziemas sākuma:
    sapratu, ka tomēr stuntošana ar tugenu ir tēma, max ērts mopēds.. sākam "atdzimšanu"
    tika iegādāts:
    jauni karteri, stock kloķis, s6 skf c4 gultņi ar saļņikiem, bidalot truba, stock sajūgs ar mallosi sarkanajām, magnēts, polini 90 (lkm skaitās small edition), motoforce 21mm karbi, gāzes ručku, ručkas, lapiņas, blīves, virzulis ar gredzeniem utt.
    sākam lipināt visu kopā, liekot kopā viss tiek max appucēts, lai viss pa skaisto





    kas vēl jāizdara:
    jāieliek sprosts aiz gultņa reduktoram, jāsadabū vajadzīgie uzgriežņi, ieķert siksnu, blīves, seperatoru uzmeikot sakarīgu pravodku un pēc idejas sreķis ir sķeļams dūmā. 
    setaps:
    drka (jauns virzulis, gredzeni),
    stock kloķis ar skf c4 gultņiem,
    bidalot truba,
    multivars vai sport pro (nezinu, ar kuru labāk ietu)
    polini vai s6 siksna
    stock sajūgs ar mallosi sarkanajām
    r/t wings
    mf 21mm karbūzis
    polini 90 filtrs
    plastmasi daudz maz safe, tik pat skaisti, nedaudz apbružāti, bet būs safe
    priekš stunta, manuprāt, būs zašibis, stay tuned
     
     
     
     
     
     
  24. Upvote
    ArtursOG got a reaction from DEIVILO in ex Rodrigoz sr50   
    eeeei, nu sveiki 
    nav apritējuši pat divi gadi no pēdējā up'a, tāds neliels laiciņš. 
    tātad, cik nu kāds zin, cik nu nē, pirms tiem gadiem tika salikts max fresh motors un braukāju max laimīgs, bet vienā dienā atteicās svaigais hpc. cik nu man zināms, tā ir hpc slimība, jo neesmu vienīgais, kuram tā notika. proti - nolūza varika pusē. nu neko, bija ieķerts ssl zipiņš tolaik vēl, metam srkai mīksto, daļēji laižam daļās un pieķeramies zipam.. lielākā daļa no motora tika izpārdota un tā viņš līdz šīs ziemas sākumam stāvēja noputējis un nekustināts. kāpēc? - galīgi nebija motivācija kaut ko darīt, kā arī sherco, kas tika iegādāts pēc zipa pārdošanas, saistīja vairāk.
    bildes, kāds smukulis tolaik viņš bija: 


    kaut kur pirms ziemas sākuma:
    sapratu, ka tomēr stuntošana ar tugenu ir tēma, max ērts mopēds.. sākam "atdzimšanu"
    tika iegādāts:
    jauni karteri, stock kloķis, s6 skf c4 gultņi ar saļņikiem, bidalot truba, stock sajūgs ar mallosi sarkanajām, magnēts, polini 90 (lkm skaitās small edition), motoforce 21mm karbi, gāzes ručku, ručkas, lapiņas, blīves, virzulis ar gredzeniem utt.
    sākam lipināt visu kopā, liekot kopā viss tiek max appucēts, lai viss pa skaisto





    kas vēl jāizdara:
    jāieliek sprosts aiz gultņa reduktoram, jāsadabū vajadzīgie uzgriežņi, ieķert siksnu, blīves, seperatoru uzmeikot sakarīgu pravodku un pēc idejas sreķis ir sķeļams dūmā. 
    setaps:
    drka (jauns virzulis, gredzeni),
    stock kloķis ar skf c4 gultņiem,
    bidalot truba,
    multivars vai sport pro (nezinu, ar kuru labāk ietu)
    polini vai s6 siksna
    stock sajūgs ar mallosi sarkanajām
    r/t wings
    mf 21mm karbūzis
    polini 90 filtrs
    plastmasi daudz maz safe, tik pat skaisti, nedaudz apbružāti, bet būs safe
    priekš stunta, manuprāt, būs zašibis, stay tuned
     
     
     
     
     
     
  25. Upvote
    ArtursOG got a reaction from DEIVILO in ex Rodrigoz sr50   
    eeeei, nu sveiki 
    nav apritējuši pat divi gadi no pēdējā up'a, tāds neliels laiciņš. 
    tātad, cik nu kāds zin, cik nu nē, pirms tiem gadiem tika salikts max fresh motors un braukāju max laimīgs, bet vienā dienā atteicās svaigais hpc. cik nu man zināms, tā ir hpc slimība, jo neesmu vienīgais, kuram tā notika. proti - nolūza varika pusē. nu neko, bija ieķerts ssl zipiņš tolaik vēl, metam srkai mīksto, daļēji laižam daļās un pieķeramies zipam.. lielākā daļa no motora tika izpārdota un tā viņš līdz šīs ziemas sākumam stāvēja noputējis un nekustināts. kāpēc? - galīgi nebija motivācija kaut ko darīt, kā arī sherco, kas tika iegādāts pēc zipa pārdošanas, saistīja vairāk.
    bildes, kāds smukulis tolaik viņš bija: 


    kaut kur pirms ziemas sākuma:
    sapratu, ka tomēr stuntošana ar tugenu ir tēma, max ērts mopēds.. sākam "atdzimšanu"
    tika iegādāts:
    jauni karteri, stock kloķis, s6 skf c4 gultņi ar saļņikiem, bidalot truba, stock sajūgs ar mallosi sarkanajām, magnēts, polini 90 (lkm skaitās small edition), motoforce 21mm karbi, gāzes ručku, ručkas, lapiņas, blīves, virzulis ar gredzeniem utt.
    sākam lipināt visu kopā, liekot kopā viss tiek max appucēts, lai viss pa skaisto





    kas vēl jāizdara:
    jāieliek sprosts aiz gultņa reduktoram, jāsadabū vajadzīgie uzgriežņi, ieķert siksnu, blīves, seperatoru uzmeikot sakarīgu pravodku un pēc idejas sreķis ir sķeļams dūmā. 
    setaps:
    drka (jauns virzulis, gredzeni),
    stock kloķis ar skf c4 gultņiem,
    bidalot truba,
    multivars vai sport pro (nezinu, ar kuru labāk ietu)
    polini vai s6 siksna
    stock sajūgs ar mallosi sarkanajām
    r/t wings
    mf 21mm karbūzis
    polini 90 filtrs
    plastmasi daudz maz safe, tik pat skaisti, nedaudz apbružāti, bet būs safe
    priekš stunta, manuprāt, būs zašibis, stay tuned
     
     
     
     
     
     
×