Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Nilskovalenko

Members
  • Content count

    276
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

Reputation Activity

  1. Upvote
    Nilskovalenko reacted to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    ale. mājās visu dienu, tik ļoti nav ko darīt, ka jāiedirš update te.
    pa lielam braukāts daudz, viss diezgan jauki, racings vienkārši ir neiznīcināms, iet ilgāk, nekā dažam stoki un drkas.
    likšu visu hronoloģiskā secībā, lai labāk saprot, kas un kā.
    vienā transmisijas routine check-up ieraudzīju skaistu plaisu MHR dzesētājšķīvī. drusku wtf, nu neko, iemetu stūrī, stock šķīvis virsū. skatīsimies no gaišās puses, man tādēļ atkal strādā starteris

    tajā pašā reizē palika zb, ka katru reizi attaisot, visa telpa pilna ar eļļu. atrodot vaininieku, nebija brīnums, ka tas tā bija. fiksi pārspraužam un viss kedā.

    tālāk beidzot saņēmos padročīt trubu. nesanāca galīgi tik labi, kā gribējās un arī laka sūds, bet nu ai, kaut kā vienalga. kaut kad pārstrādāšu.

    tad vēl beidzot padevās ieplūdes kolektors (rip 1996-2018). gruzīja, jo vecie kolektori ir krietni vien kvalitatīvāki, nekā hi-per2. šis bija uz nrg pat kopš viņa iznākšanas no rūpnīcas

    pirmā major problēma - vienu dienu mierīgi ripinos, pēkšņi rolleris sāk brutāli lagot. apstājos, noslāpst un vairs nelec - nav dzirksteles. labi, ka nebiju tālu no mājām. izmēģinājos viskaut ko, sveces, tad vēl cdi, jo liku lielu aizdomu uz to - tas bija tāds baigi saguris. nekā. sapratu, aizdedze. nu ko, ņemu rokā testeri, zvanu vadus - tinums it kā vesels, bet auzas rāda impulsa devējs. sāku graizīties pa vadiem, atradu ejošu devēju no aizdedzes ar beigtu tinumu. ķeros pie lodāmura, pārlodēju, visu skaisti satinu, noizolēju, nu tik būs braukšana. salieku, pielec, kaut ko drusku vēl spļaudas, bet domāju, nu gan jau no kurbulēšanas aizlējies vai kas tāds. braucu, vienalga, kā motors uzsilst, sāk lagot aizvien vairāk, līdz vajadzēja apstāties, tad protams noslāpa un atkal. sabesījos un stūmu atkal mājās. uznāca zajobs un tālāk pieķēros tikai vakarā. nevarēju saprast, kas par gemaru, līdz vēlreiz paņēmu testeri. starp impulsa devēja vadu un masu ar pretestību viss čotka, bet starp devēja vadu un balto aizdedzes masas vadu, sākas tufta. kā ar āmuru pa galvu - [censored], aizdedzes masa. paskatos - jap, zem tās maza rūsiņa un nekontakts. fiksi uztaisu papildu masu aizdedzei, salieku visu kopā, izgāžu un viss aiziet lupatās. rezumē - papisiens visas dienas garumā dēļ neesošas masas pašā aizdedzē

    vēl tiku pie Metrakit Pro Race rores iemēģināšanas - nu i nax, c21 labāks

    tad lielākā šīs sezonas žopa, pie kā viss arī ir palicis. jau pēdējo mēnesi mīzu par virzuli, jo savu mūžu tas jau ir nodzīvojis ar atliektiem galiem - 120 motorstundas. viss beidzās, kad izpūta galvas blīvi. gan balts mutulis pa izpūtēju, gan spiediens dzeses sistēmā. mierīgi braucu līdz garāžai ar domu - jaukšu ārā un skatīšos virzuli. ja būs vēl braucams, sakrāmēšu uz blīves hermi un vēl kādu brīi pabraukšu, ja metams, domāšu tālāk. visu smuki nojaucu, apčamdu virzuli, nē, tāds iet plauktā tagad un tūlīt:

    cilindrs, kā jau vienmēr, absolūti bez nekādiem bojājumiem, tikai gan jau izdilis ovāls. veči, 500 motorstundas virzulim kaut kāda maza plaisiņa aizgājusi un gredzenam atstarpe lielāka, kā čigānam starp priekšējiem zobiem, bet nu, es viņu biju jau arī nobraucis līdz kliņķim. visu cieņu polini, nākamais noteikti būs tāds pats, tikai nu jau C izmēra. malossi tiešām bija miskastes. šis viens nogāja ilgāk, nekā tie abi kopā.

    domāju, ko tālāk. racinga pagaidām nav, bet braukt tak gribas nospļāvos un uzliku savu sen aizmirsto vīlēto stoku. smejieties vai nē  

    iet (lasīt - neiet) ļoti interesanti. combo vienkārši iespārda - vīlēts stock bez kompresijas, yasuni c21, overrange, r/t 85 kloķene, 21mm pilnā ručkā iet kā jau stoks, bet nu kā laid vaļā, sākas auzas, jo stoks ar c21 nu vienkārši nav savienojams. braucot parasti lamājos uz to stoku, bet nu, vismaz pakaļu pārvieto, un nepilnus 95 pēc gps var izdirst.
    zabei, ka kāda trešā atspere jau pārlūzt un pa3,14sas tam izpūtējam, [censored] uztaisīju customu

    nākotne? gaidam virzuli, seperatoru un blīvju komplektu, tad jau atkal ruļevai pa ielām
    svaigas smukbildes

    piis aut

  2. Upvote
    Nilskovalenko reacted to EvoLV in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Vecīt es vienkārši apbrīnoju tehniku un novēlu veiksmi nākotnes plānu ietvaros  
    Piedodiet par Offtopic 
  3. Upvote
    Nilskovalenko reacted to Drivemf12 in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    wisha bremžu ručkas  Gribētu dzirdēt kādas viņās ir, jo pats gribēju sūtīt  Bet tā vnkāršī smuks rolleris!
  4. Upvote
    Nilskovalenko reacted to EvoLV in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Redzēju tavu Tajfūnu RVT pagalmā , apgāju apkārt viņam , vienkārši sick as tits !  
    Lai jau veicas un lai piepildās tas To Do lists  , daudz naudiņas aizsvilpos
     
  5. Upvote
    Nilskovalenko reacted to SRE. in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Prieks, ka vēl dabūju izbraukt pirms nobruka.
  6. Like
    Nilskovalenko got a reaction from DEIVILO in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Eyo, takā sen nekas nebija likts izdomāju ielikt update, īsumā sakot viss ir slikti, nrg šo sezonu pabeidza ātri, jo kloķa vītne pa visam atteicas, biju izdomajis transmisiju paregulet un ielikt multivari, un dafiga reizes skruveju to sketchy skrūvi, vienu dienu braucu un atskruvējās valā uzgrieznis un norāva visu vītni līdz galam 
    bonusā tam visam vēl pa kautkurieni nereāli sūca gaisu un varika pusē gūltnim bija kapi, kloki vareja pakustināt kandrīz tā ka variks pieskaras karteriem. Bet ir arī labas ziņas, tikka nopirkti jauni bremžu kluči un aķis kautkad vasara beigās
    kā arī iedevu pāršūt mc1 beņķi
    Bitubo pakaļējo ami, jo vecais amis bija pārsists un ja brauca divatā riepa strīķējās pret nr (ja nebūtu nr tur, tad izrīvētu bāku) 

    un atnāca arī ilgi gaidītās bremžu lietiņas 
    Vakar arī noslīpēju vāku un pārksrāsošu sveža melnu 

    Tagad tik jākrāj nauda un jāsāk darīt viss iecerētais. 
    Pagaidu to do list:
    pārkrāsot visas plastikas, diskus, rami un astiti
    rt kolektors ar 28mm karbi
    jauns un vīlēts katls
    jauns kloķis vai arī jaunas vītnes šitam pašam
    overīt priekšā
    visu motoru parlasīt
    un vēl daudz dažādi sīkumi.
    Tas pagaidām viss stay tuned, būs daudz uptade. 
  7. Like
    Nilskovalenko got a reaction from DEIVILO in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Eyo, takā sen nekas nebija likts izdomāju ielikt update, īsumā sakot viss ir slikti, nrg šo sezonu pabeidza ātri, jo kloķa vītne pa visam atteicas, biju izdomajis transmisiju paregulet un ielikt multivari, un dafiga reizes skruveju to sketchy skrūvi, vienu dienu braucu un atskruvējās valā uzgrieznis un norāva visu vītni līdz galam 
    bonusā tam visam vēl pa kautkurieni nereāli sūca gaisu un varika pusē gūltnim bija kapi, kloki vareja pakustināt kandrīz tā ka variks pieskaras karteriem. Bet ir arī labas ziņas, tikka nopirkti jauni bremžu kluči un aķis kautkad vasara beigās
    kā arī iedevu pāršūt mc1 beņķi
    Bitubo pakaļējo ami, jo vecais amis bija pārsists un ja brauca divatā riepa strīķējās pret nr (ja nebūtu nr tur, tad izrīvētu bāku) 

    un atnāca arī ilgi gaidītās bremžu lietiņas 
    Vakar arī noslīpēju vāku un pārksrāsošu sveža melnu 

    Tagad tik jākrāj nauda un jāsāk darīt viss iecerētais. 
    Pagaidu to do list:
    pārkrāsot visas plastikas, diskus, rami un astiti
    rt kolektors ar 28mm karbi
    jauns un vīlēts katls
    jauns kloķis vai arī jaunas vītnes šitam pašam
    overīt priekšā
    visu motoru parlasīt
    un vēl daudz dažādi sīkumi.
    Tas pagaidām viss stay tuned, būs daudz uptade. 
  8. Like
    Nilskovalenko got a reaction from DEIVILO in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Eyo, takā sen nekas nebija likts izdomāju ielikt update, īsumā sakot viss ir slikti, nrg šo sezonu pabeidza ātri, jo kloķa vītne pa visam atteicas, biju izdomajis transmisiju paregulet un ielikt multivari, un dafiga reizes skruveju to sketchy skrūvi, vienu dienu braucu un atskruvējās valā uzgrieznis un norāva visu vītni līdz galam 
    bonusā tam visam vēl pa kautkurieni nereāli sūca gaisu un varika pusē gūltnim bija kapi, kloki vareja pakustināt kandrīz tā ka variks pieskaras karteriem. Bet ir arī labas ziņas, tikka nopirkti jauni bremžu kluči un aķis kautkad vasara beigās
    kā arī iedevu pāršūt mc1 beņķi
    Bitubo pakaļējo ami, jo vecais amis bija pārsists un ja brauca divatā riepa strīķējās pret nr (ja nebūtu nr tur, tad izrīvētu bāku) 

    un atnāca arī ilgi gaidītās bremžu lietiņas 
    Vakar arī noslīpēju vāku un pārksrāsošu sveža melnu 

    Tagad tik jākrāj nauda un jāsāk darīt viss iecerētais. 
    Pagaidu to do list:
    pārkrāsot visas plastikas, diskus, rami un astiti
    rt kolektors ar 28mm karbi
    jauns un vīlēts katls
    jauns kloķis vai arī jaunas vītnes šitam pašam
    overīt priekšā
    visu motoru parlasīt
    un vēl daudz dažādi sīkumi.
    Tas pagaidām viss stay tuned, būs daudz uptade. 
  9. Like
    Nilskovalenko got a reaction from DEIVILO in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Eyo, takā sen nekas nebija likts izdomāju ielikt update, īsumā sakot viss ir slikti, nrg šo sezonu pabeidza ātri, jo kloķa vītne pa visam atteicas, biju izdomajis transmisiju paregulet un ielikt multivari, un dafiga reizes skruveju to sketchy skrūvi, vienu dienu braucu un atskruvējās valā uzgrieznis un norāva visu vītni līdz galam 
    bonusā tam visam vēl pa kautkurieni nereāli sūca gaisu un varika pusē gūltnim bija kapi, kloki vareja pakustināt kandrīz tā ka variks pieskaras karteriem. Bet ir arī labas ziņas, tikka nopirkti jauni bremžu kluči un aķis kautkad vasara beigās
    kā arī iedevu pāršūt mc1 beņķi
    Bitubo pakaļējo ami, jo vecais amis bija pārsists un ja brauca divatā riepa strīķējās pret nr (ja nebūtu nr tur, tad izrīvētu bāku) 

    un atnāca arī ilgi gaidītās bremžu lietiņas 
    Vakar arī noslīpēju vāku un pārksrāsošu sveža melnu 

    Tagad tik jākrāj nauda un jāsāk darīt viss iecerētais. 
    Pagaidu to do list:
    pārkrāsot visas plastikas, diskus, rami un astiti
    rt kolektors ar 28mm karbi
    jauns un vīlēts katls
    jauns kloķis vai arī jaunas vītnes šitam pašam
    overīt priekšā
    visu motoru parlasīt
    un vēl daudz dažādi sīkumi.
    Tas pagaidām viss stay tuned, būs daudz uptade. 
  10. Upvote
    Nilskovalenko reacted to DavidnK in Piaggio ZIP SP1 by Kalniņš   
    Hei hei ! 
    Nekas nestāv uz vietas , kādu laiku tika pabraukts ar stock siksnu un motors grieza 12k apgriezienus. Tad tika nopirktas šīs 2 smukās svecītes.

    Ieliekot Iridium sveci uzreiz varēja just atšķirību gaitā un motors griezās līdz pat 13k 

    Tālāk es dabūju Polini Evolution siksnu , bet tāpat izrādās viņa ir par šauru. Rolleris iet labi , bet ne tā kā vajadzētu iet . No algas tiks nopirkta arī jauna siksna , tikai vēl neesmu izdomājis kādu. 
    Biju arī pasūtījis jaunu Yasuni c16 un Stage 6 taisno kolektoru, bet pēc nedēļas gaidīšanas man tika pateikts , ka c16 vairāk nav pieejams un es sāku meklēt lietotu c16. Šodien tika dabūts , paldies @Silinsh


    Atnāca arī šāds te interesants instruments, ar kuru tiks pamocīts mazliec cilindrs. 

    Tas arī viss , palielam atlicis tagad tikai pamocīt cilindru , uzlikt c16 , nopirkt siksnu un saregulēt un tas arī būs viss , jo vairāk īsti nekas laikam nemainīsies. 
    Nākošais update ganjau būs ar sakrāsotām plastikām, bet tur vēl viņas ir daudz un dikti jātaisa . Cerams, ka uz closingu paspēšu , bet nu redzēs . 
    Peace 
  11. Upvote
    Nilskovalenko reacted to Weedinsh in Malaguti F12   
    Tad nu tā, šis man jau ir trešais F12 manā īpašumā,bija F12, tad nāca vietā vecais BB raners, kurš pēc laika paķēra karstumnieci, un šķeļot karterus pavērās brīnumaini skati, ka pārvīlēts flows un caurumi aiztaisīti ar šķidro metālu, beigās nospļāvos un palaidu viņu daļās, tad vienu dienu sāku interesēties atkal par F12, jo nu dziļi sirdī man viņi ir, tad @Nilskovalenko uzrakstīja un teica ka Mārupē tirgojas F12, uzbīdīja man labu dīlu, un nākamajā dienā braucu pakaļ, aizbraucot pakaļ un izbraucot testu, tika saprasts ka nepis neiet, uzliku normālu filtra kasti, saregulēts tika un tad savus 70 skrēja, tā pabraukāju nedēļas divas un noliku malā. Pa vasaru nauda ir iekrāta, un tagad jau plānojas setups un pa ziemu sačubināt viņu, lai nav kauns rādīties ielās. Pašreiz ir nopirkts MK2 Racings, Diskubremžu karteri. Vēl nāks detaļas, daudz un dažādas drīzumā. Paldies ka izlasīji, te viena bilde ieskatam vēl pie iepriekšējā īpašnieka. (Ps. Nomainīju telefonu, visas bildes papal)
     
     

  12. Upvote
    Nilskovalenko reacted to MrEAzy in Yamaha Slider...   
    Slaider brauc godam, ir ieķerts jauns priekšejo bremžu sistēmas šlangs, (Ķiršu sarkans), kā arī drīz tiks uzsutīts jauns amortizātors.
    Slaiderītim ir janoregulē līdz galam transmisiju, kā arī ir ieķerts vietā otrs multivātors,kurš jau no vakardienas Slaiderītim stāv virsū ar 4,5g rullišiem, protams prāsītos 3g, bet to rīt risināsim kopā ar @ApriliaDUDE....
    Kā arī ir ieķerta Pega no @Bellsky.... kura rīt tiks uzstādīta.


     K
    Kā arī labi pavadīts laiks kopā ar @ApriliaDUDE
  13. Upvote
    Nilskovalenko reacted to MrEAzy in Yamaha Slider...   
    Sveiķi poweristi!
    Tā nu lūk esu paspējis iemainīt savejo apriliju pret ko retāku Yamaha Slaider!
    Beidzot ir izpildijies mans sapnis un tik nu pat viņš ir manās rokās.
    Pašreizējais setup.
    Black Trophy 70cc.
    Stage6 HPC kloķis.
    Stage6 SKF C4 gultņi.
    Stage6 atgultnis.
    Yasuni R
    21mm karbis.
    Twin Air 0 filtrs.
    Stage6 MKII iepludes kolektors.
    Malossi multivators.
    Malossi dzesetajšķīvis.
    Malossi X-kelver siksna.
    Stage6 MKII regulejamais sajūgs.
    Stage6 R/T sajūga zvans.
     
    Stailing.
    Viss Turn R plastmasu sets, izņemot grīdiņu,pannu,priekšu.
    Turn R hrometā šaurā stūre.
    STR8 plaukts.
    Turn R baltie habeļi.
    Stage6 Bremžu sistēmas vāciņš.
    Buzzeti sānu kājiņa.
    Stage6 4 pakāpju paaugstinatājs.
    Aerox stoķi ar dubļinieku.
    2gen abi rati.
     
    Turpmāk tiks vesti abi disķi uz krāsotavu, varat ieteikt savas velmes toni disķiem!
    Tiks nopirkta vietā jauna salona grīdiņa, jo ir izlausts neliels plastmasas gabaliņš kurš visiem krīt acīs!
    Pagaidām tas arī ir viss!








     
     
     
  14. Upvote
    Nilskovalenko reacted to DavidnK in Piaggio ZIP SP1 by Kalniņš   
    Zips jau kādu laiku salikts, bet bija slinkums likt update. Paspēts jau arī nolauzt špiļku , bet paldies user @kashinjshh ielika helikoilu un zips atkal rūc . Cilindrs gandrīz iebraukàts , itkā iet labi bet gribas labāk , jāgaida alga un tad jau jāskatās kas sekos . Te pāris bildes kā tagad izskatās . 


  15. Upvote
    Nilskovalenko reacted to xero in Spams   
  16. Upvote
    Nilskovalenko reacted to xero in Spams   
    kopš kura laika topiks ir palielīšanās? topiks ir citiem interesanti palasīt, smelties iedvesmu, idejas, utt. kāda tad jēga no foruma? tikai iepļūtīt jautājumu topikā, kad kaut kas neiet, vai "kādu dīzi man likt"?
  17. Upvote
    Nilskovalenko reacted to Moto-Studija in Spams   
    Kur kas kā var Scooter-power.lv reklamēt moto servisu?
    Motostudija ir back in the town baby.
  18. Upvote
    Nilskovalenko reacted to Morfy in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Bēee ļe, čekoju topiku, viss pa standartinjiem un tad updeits ar šito jauno stūri, [censored] labi izskatās !
  19. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from Morfy in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Eyo, karoč viss slikti, pēdējā laikā kautkā neiet, bet nu labi, jācenšas viss labot. Tātad pa šo laiku noticis daudzkas slikt, un šis tas labs. Sākšu ar labajām lietām, tātad tikka nopirkta nrg power dakša no @Kristers Ūdris 

    un beidzot tikka uzlikt arī priekšējais dubļinieks 

    Beidzot arī saņēmos un aizbraucu nopirkt renthal stūri un ručkas un pasū'tiju labumus no attacka 


    un tad arī sākās visas problēmas. Variks negāja virsū normāli, jo pirksts bija pa garu,pēc 30min apnika čakarēties un palika sketchy jo biju jau normāli sajājis kloķa vītni 100 reizes skrūvējot ciet un vaļā, uzmetu krustu, paņēmu fleksi un nogriezu pirkstu īsāku, tad viss sagāja uzliku siksnu,variku un balto atsperi, kas nāca līdzi varikam un pat neizbraucu, jo gribējās arī stūri un plauktu uzlikt, uzliku stūri un situ dūmā pa vidu tam visam vēl pravodka izdomāja paņemt atveļinājumu.


    Aizmaucu līdz spotam kur visa brandža vienmēr tusē un sapratu, ka nep*s neiet dēļ tās baltās atsperes, domāju pa ceļam uz mājām iebraukšu garāžā nomainīt ruļļus un atsperi, atbraucu uz garāžu visu izdarīju un liekot virsū variku piedūroties teicu: "vot tas būtu prikols, ja pilnai neveiksmei aprautu vītni'' un kā velnu pieminēju velns klāt, skrūvēju variku klāt un aprāvu vītni 

    uzmetu mīksto un čāpoju uz mājām. Pēc pāris dienām atcerējos,ka @NiklavsL varētu būt bb kloķis, uzrakstīju un bija arī un pēc iespējas ātrāk devos pakaļ un atkal nodomāju o kā veicas, jāmauc viss likt kopā un tad atkal nākamā problēma klāt , ar grūtībām ieliku kloķi un sapratu, ka kautkas nav čotka, atšķēlu atkal vaļā karterus un sapratu, ka kloķim vaigi ir pa 3mm lielāki.Bet laikam jau izdomājot ko darīt no sākuma domāju atrast kautkur labu virpotāju un aizvest veco kloķi lai vītni atjauno,bet laikam tomēr aizvedīšus karterus @turn100 izvīlēt lai lien kloķis un pie reizes arī flowu. Tas pagaidām viss, stay tuned.
  20. Like
    Nilskovalenko reacted to EvoLV in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Kas tās par trakajām pogām salonā ? 
  21. Upvote
    Nilskovalenko reacted to Drivemf12 in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    launch control, ABS, ESP nu visa stadarta paka
  22. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from NiklavsL in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Eyo, Nrg atpakaļ ielās beidzot, beigās iedevu kloķi virpotājam un tikka uzgriezta jauna vitne, kā arī noravēju pravodku un uztaisiju mini pravodku (lampas,aizdedze,starteris,spiģiks) 

    kā arī tikka uztaisīts laukcīgs stiprinājums spiģikam 

    Tikka nopirkta arī jauna bremžu trose, jo vecā bija pa īsu un jauni trumuļu loki 
    tas pagaidām viss, stay tuned 
     
     
  23. Upvote
    Nilskovalenko reacted to didziiiiis in gillera runner 07 rebuild   
    Tatad beidzot pec 3 menešu meklešanas atrasti hp2 karteri par to paldies @NiklavsL tagad prieksa svarigakais moments,visu salikt un sist duuma,bet lidz tam vel vajadzigs
    piedavajat
    gazes trosite pilnā garumā Hol devejs,kautkads mazinsh sudiņš pie aizdedzes tinuma nāk pilnigi viss kurbuļa mehanisms,pusmeness n shit vakumnieku

  24. Upvote
    Nilskovalenko reacted to didziiiiis in gillera runner 07 rebuild   
    (Plz no hate pirmais topiks)Tatad pirms 2vam nedelam nopirku 2007 gada Gillera runner ar šprici,2 dienas pabraukaju ne suuda negaja un ristijas,pec tam nevareja iedarbinat,nevareju saprast kas pa vainu,aizvedu pie čaļa kas saprot kautko no ta vairak,beigas nobrucis bija bendzinas suknis.Taka negrieja turpinat cakareties ar šprici izdomaju parbuvet uz karbi
    Tagad runners stav noardits garaža kamer nedabusu visas detalas.
    Paldies @Ratatā par aizdedzi ar magnetu,LC galvu,gazes trositi.
    Vel dabuts cits kolektors,karbis un jauns virzulis..
    vel vajag:(piedavajat)
    Disku bremzu karterus LC(HP2)(-butu baigi labi ar reduktoru un kloķeni iekša)
    Lapiņas
    Citu izputeju
    New Runner gazes trositi pilnā garumā
    Sledzeni ar visam atslegam

  25. Upvote
    Nilskovalenko reacted to Silinsh in PIAGGIO ZIP2 "minions" 2k14 by Silinsh   
    Neliels update
    Zips pagaidām izjaukts, jo vecais setups tika var teikt viss pārdots un pamazām pamazām sūtu kaut ko jaunu augšā
    Tātad uz šo brīdi dabūts jauns cilindra komplekts Stage6 Sport Pro mk2 (ac version) un jauna Malossi RHQ kloķvārpsta.
    Kā arī no aļika tika pasūtīts jauns tahometrs/stundu skaitītājs, lai drošības pēc zinu cik stundas jau noripojis.
    Kas vēl jānopērk, palielam visa jauna ieplūde: (kolektors, vārsts, karburators, gaisa filtrs), jauni gultņi, mazās sajūga atsperes un main jets.
    Pa ziemu nāks kaut kas interesantāks tad jau redzēs, kas.
    Dažas bildes:



×