Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Nilskovalenko

Members
  • Content count

    284
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

Reputation Activity

  1. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from emilz in Yamaha Slider by nilskovalenko   
    Eyo, esmu vel kinda dzivs, un lenam ari kkas kustas uz prieksu ar slaideri, vakar atnaca sutijums kura bija baguza mehanisms, sledzene, atslegas un priekšejie stikliņi paldies par sutijumu@DEIVILO . Ka ari noputu plastikas, ar baloniniem ko atradu majas bet manuprat dope krasu salikums, tagad tikai diski vel balti janokraso un ramis, tad bus palicis tikai uzsutit motora daļas un salikt visu. Pie reizes shodien ieliku ledus prieksha un manuprat ir dopa af stay tuned , ata
    Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from DEIVILO in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Cau ata, karoč pa šo laiku nekas tāds īsti nav darīt, jo līdz sezonai vel tālu un īsti nav ko darīt kamēr nav liekas naudas, bet runājot par izdarīto, visu izjaucu un sāku kautko nedaudz tīrīt un šķirot kas nāks jauns vietā un kas nē. Nācās arī nedaudz apstrādāt rt kolektoru jo mazā pusīte traucēja, bet nu nekas 

    Sāku arī kautko gar pravdoku darīt, plāns ir savilkt visu pa jaunam, so tikka izravēta viss vajadzīgais no viņas 


    dabūju arī new runnera visu priekšējo daļu ( dakšu, ratu, bremžu sistēmu, dubļinieku ) stāvoklis nav no labākajiem bet [censored] sajies, par to kinda paldies @TheLukeRay 



    kā arī beidzot dabūju ilgi gaidītu bremžu disku, par to paldies mērglim aka @Gabriels Erglis, ja vajag bremžu diskus new runneriem, new nrg, 2gen, 3gen, roxam, rakstat viņam. 

    tas pagaidam viss, stay šķūnet ja intresē kas notiks ar šo šrotu tālāk. 
     
     
     
     
  3. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from DEIVILO in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Cau ata, karoč pa šo laiku nekas tāds īsti nav darīt, jo līdz sezonai vel tālu un īsti nav ko darīt kamēr nav liekas naudas, bet runājot par izdarīto, visu izjaucu un sāku kautko nedaudz tīrīt un šķirot kas nāks jauns vietā un kas nē. Nācās arī nedaudz apstrādāt rt kolektoru jo mazā pusīte traucēja, bet nu nekas 

    Sāku arī kautko gar pravdoku darīt, plāns ir savilkt visu pa jaunam, so tikka izravēta viss vajadzīgais no viņas 


    dabūju arī new runnera visu priekšējo daļu ( dakšu, ratu, bremžu sistēmu, dubļinieku ) stāvoklis nav no labākajiem bet [censored] sajies, par to kinda paldies @TheLukeRay 



    kā arī beidzot dabūju ilgi gaidītu bremžu disku, par to paldies mērglim aka @Gabriels Erglis, ja vajag bremžu diskus new runneriem, new nrg, 2gen, 3gen, roxam, rakstat viņam. 

    tas pagaidam viss, stay šķūnet ja intresē kas notiks ar šo šrotu tālāk. 
     
     
     
     
  4. Upvote
    Nilskovalenko reacted to xero in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    [censored] tu ar fleksi slīpēji to kolektoru?
  5. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from DEIVILO in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Cau ata, karoč pa šo laiku nekas tāds īsti nav darīt, jo līdz sezonai vel tālu un īsti nav ko darīt kamēr nav liekas naudas, bet runājot par izdarīto, visu izjaucu un sāku kautko nedaudz tīrīt un šķirot kas nāks jauns vietā un kas nē. Nācās arī nedaudz apstrādāt rt kolektoru jo mazā pusīte traucēja, bet nu nekas 

    Sāku arī kautko gar pravdoku darīt, plāns ir savilkt visu pa jaunam, so tikka izravēta viss vajadzīgais no viņas 


    dabūju arī new runnera visu priekšējo daļu ( dakšu, ratu, bremžu sistēmu, dubļinieku ) stāvoklis nav no labākajiem bet [censored] sajies, par to kinda paldies @TheLukeRay 



    kā arī beidzot dabūju ilgi gaidītu bremžu disku, par to paldies mērglim aka @Gabriels Erglis, ja vajag bremžu diskus new runneriem, new nrg, 2gen, 3gen, roxam, rakstat viņam. 

    tas pagaidam viss, stay šķūnet ja intresē kas notiks ar šo šrotu tālāk. 
     
     
     
     
  6. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from DEIVILO in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Cau ata, karoč pa šo laiku nekas tāds īsti nav darīt, jo līdz sezonai vel tālu un īsti nav ko darīt kamēr nav liekas naudas, bet runājot par izdarīto, visu izjaucu un sāku kautko nedaudz tīrīt un šķirot kas nāks jauns vietā un kas nē. Nācās arī nedaudz apstrādāt rt kolektoru jo mazā pusīte traucēja, bet nu nekas 

    Sāku arī kautko gar pravdoku darīt, plāns ir savilkt visu pa jaunam, so tikka izravēta viss vajadzīgais no viņas 


    dabūju arī new runnera visu priekšējo daļu ( dakšu, ratu, bremžu sistēmu, dubļinieku ) stāvoklis nav no labākajiem bet [censored] sajies, par to kinda paldies @TheLukeRay 



    kā arī beidzot dabūju ilgi gaidītu bremžu disku, par to paldies mērglim aka @Gabriels Erglis, ja vajag bremžu diskus new runneriem, new nrg, 2gen, 3gen, roxam, rakstat viņam. 

    tas pagaidam viss, stay šķūnet ja intresē kas notiks ar šo šrotu tālāk. 
     
     
     
     
  7. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from DEIVILO in Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko   
    Cau ata, karoč pa šo laiku nekas tāds īsti nav darīt, jo līdz sezonai vel tālu un īsti nav ko darīt kamēr nav liekas naudas, bet runājot par izdarīto, visu izjaucu un sāku kautko nedaudz tīrīt un šķirot kas nāks jauns vietā un kas nē. Nācās arī nedaudz apstrādāt rt kolektoru jo mazā pusīte traucēja, bet nu nekas 

    Sāku arī kautko gar pravdoku darīt, plāns ir savilkt visu pa jaunam, so tikka izravēta viss vajadzīgais no viņas 


    dabūju arī new runnera visu priekšējo daļu ( dakšu, ratu, bremžu sistēmu, dubļinieku ) stāvoklis nav no labākajiem bet [censored] sajies, par to kinda paldies @TheLukeRay 



    kā arī beidzot dabūju ilgi gaidītu bremžu disku, par to paldies mērglim aka @Gabriels Erglis, ja vajag bremžu diskus new runneriem, new nrg, 2gen, 3gen, roxam, rakstat viņam. 

    tas pagaidam viss, stay šķūnet ja intresē kas notiks ar šo šrotu tālāk. 
     
     
     
     
  8. Upvote
    Nilskovalenko reacted to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    nu [censored]ujam
    nē nu ja pacelts, ok. nekas nav noticis absolūti. leju benzīnu un braucu.
    divi sīkumi -
    uzlipināju plēvi lampām

    stoku nomainīja dr evo

    tagad jau iet tīri ciešami, satiksmē atkal iekļauties var. priekš dr pat diezgan labi griežas. bet tas ir čuguns, tāpēc vispārīgi - neiet.   sapratu, ka nav jēgas vairs šosezon iespringt uz virzuli racingam. viss uz pavasari.
    drīz rolleris jauksies ārā, pietiekami daudz iekrājies shits, ko nopirkt vai sataisīt. pa ziemu:
    >rāmis pulverosies
    >gultņi+saļņiki
    >virzulis+seperators
    kloķene jau labu laiku atpakaļ pateica, ka gultņu sēžas negrib, tāpēc paprovēšu tādu zupu kā gultņu līme. klaņa adatgultnis *vēl joprojām* jūtas ļoti labi, tā kā miskastē vēl to kloķi nemetīšu.
    gribu arī kaut ko upgreidot motoram, cik tas izdosies, atkarīgs no finansēm ziemas garumā. sapņos visa transmisija jauna, pagaidām. vispār gribētos arī jaunu cilindru, izpūtēju, aizdedzi, karburatoru un amīti, bet pa lielam nekādas iespējas, ka par tādu biezo palikšu kādā brīdī. pagaidām grozs s-a stāv uz ~1300eur
    adios
  9. Upvote
    Nilskovalenko reacted to xero in Piaggio zip FR to SP1 by innitaa.l   
    vai nu sūdīga pistole, vai es nezinu kas. kā var atnākt vaļā tas uzgrieznis? vāciņš ar špilnti ir tikai emergency gadījumos, lai tur viss neaizlido, bet viņš atvilktos tāpat un kustētos. es velku ar roku un nekas vaļā nenāk. putru no rīta jāēd, ibiem.
    elektro sūknis, [censored]ujam? absolūti nekādas jēgas uz sūda čuguna.
    vēlreiz quotosi visu topiku, dabūsi warnu uz 3 dienām
  10. Upvote
    Nilskovalenko reacted to Innitaa.l in Piaggio zip FR to SP1 by innitaa.l   
    Heyoo. Long story short.
     Diski jau ir kādu laiku (jau ilgi) ir pie manis. Pie reizes arī beidzot tika uzbortēti pus slicki. Krāsa diskiem ir balta ar mini mini zeltīgiem spīdumiem, kurus minimāli redz. Bet nekas. 

    Kā arī nokrāsoju savu bagūzi lai ir fresshh. 
    Viss līdz šim brīdim bija okey. *zips uz ratiem* 
    Tad kādu skaistu vakaru, kad zips bija nolikts uz kājiņas, ieraudzīju, ka kkas nav kārtībā ar pakaļējo ratu. Viss rats reduktora eļļā. No sākuma domāju, ka saļņiks tek. Izrādās, ka tāds saļņiks nemaz tur nebija bijis jau no pagājušās ziemas. Visu cieņu. Protams, ka dabūju saļņiku un visu saliku atpakaļ. Zips atkal bija ielās uz ilgu laiku.
    Vienu dienu notika kaut kas negaidīts. Kad @Nilskovalenko centās izspiest topu ar zipu, tad pēkšņi pazuda pakaļējais rats. Rats bija piešauts klāt ar pistoli, bet aizmirsu uzlikt to metāliņu kurš noturētu uzgriezni ja viņš atskrūvētos vaļā. 

    Pēc šī kritiena, pārdevu replicu, jo kaitināja tā bukte un švīkas. 
    No sākuma domājām, ka karteriem viss ir chotka, bet nu loģiski, ka nebija. Bija izsists caurums ar trumuļa ķepiņu reduktora telpā. Bildes diemžēl nav. 
    Tāpēc iegādājos hyper2 AC karterus. Par karteriem paldies @NiklavsL
    Kā arī iegādājos dellorto 21 karbi no @Nilskovalenko
    zipiņš atkal izjaukts, šoreiz jāsaliek ar cerību, ka vienīgais kas notiks būs kļinka. (:
    tagad jau ir jauns to do list :
    pasūtīt Virzuli ar gredzeniem
    temperatūras dačiku
    elektrisko ūdenssūkni
    Gultņi un saļņiki
    S6 ručka
    sakrāsot plastikas
    Pagaidām viss. Cya
     
  11. Upvote
    Nilskovalenko reacted to Silinsh in Piaggio SP2 ZIP 2k9 by Silinsh   
    Laaaaabdien, tātad nu manā īpašumā beidzot ir iegūts ilgi gaidītais Piaggio ZIP2 SP, ļoti ilgi esmu sev tādu gribējis un laikam viena no vēlmēm piepildījās.
    Īsumā par rolleri, 2009.gadā piedzimis ražotājs par laimi vēl Itālis nevis šķībacainais ķīnietis, kas mani arī priecē. Kā ieguvu, uzrakstīja random nepazīstams cilvēks vakarā vai nevēlos es iegādāties šo motorolleri, uzzinot par cenu nākamajā dienā jau braucu pakaļ uz Rīgu. 
    Atvedot uz mājām protams, nekāds skaistulītis nebija, jo izrādās nabadziņš ar asfaltu sabučojies un jā, ir diezgan palieli vizuāli defekti, bet nu ar laiku visu sataisīšu būs īsts princis pincis 
    Nopirku protams neejošu, jo vēlējos šo nabagu bez orgāniem, tātad palielam karteros tikai aizdedze magnēts, variatora vāks, reduktors, bet nu pats tā vēlējos došu dzīvību nabagam pēc tam.
    Protams, pienākusi nākamā diena, sāku operēt un visu jaukt vaļā, īsumā kas izdarīts
    Viss izjaukts līdz pēdējajam Karteri izmazgāti, iztīrīti un uzpucēti Lielākā daļa plastmasu līdz pusei noberzti( iepriekšējā melnā krāsa nu drausmīgi nokrāsots) Rāmis nomazgāts, noberzts, nokrāsots. Dažas mazās plastmasas nokrāsotas Variatora vāks atguvis savu iepriekšējo spīdumu Sarakstītas detaļas, kas nepieciešams nopirkt un izdarīt Tātad lietas, kas vēl jādara
    Jāpabeidz labot plastmasa, jānokrāso (krāsa pagaidām noslēpumā) Jāsaliek viss motors kopā, pagaidām būs viss stock, jo brālis Minions jāpabeidz Un viss protams, katra detaļa jānotīra jāuzpucē. Jāiegādājas cilindrs, izpūtējs, karburators, gaisa filtra kaste, šķīvji, sajūgs, dažas bukses, šaibas, skrūves un uzgriežņi Jāiegādājas dažas salona plastmasas, stikliņi visi, jāsazīmē īstais sp2 spoileris un jā Nuu un dažas bildes studijā

     



    Sii yuuu leiter aligeitor 
  12. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from Drivemf12 in Spams   
    Lol, es pat savam pirdienam neuzticos, kur vel nu rollerim lidz aluksnei un atpakal 
  13. Upvote
    Nilskovalenko reacted to xero in Yamaha aerox a.k.a. stenlijs (saldais) by loretaswag   
    detaļas ir, darbi jāsāk.
    iegādāti reduktora izejas ass un subframe karteru gultņi un pārlasīts reduktors. vecajos karteros tas bija labāks, tāpēc tika pārswapots.

    tad ķēros pie karteru likšanas

    tālāk palēnām virsū ceļo cilindrs. nezinu, vai ķīnas cilindra īpatnības, vai cits virzulis vai galva, bet virzuļa galvas izliekumam un cilindra galvai pavisam atšķirīga forma, mērot squish viens gals alvas drātij bija tikpat kā nesaspiests, otrs gandrīz pārspiests uz pusēm. tāpēc nedaudz pieslīpēju galvu, lai viss atbilstu un varētu normāli salikt squish. atstāju 0,7mm

    padarbojos ap transmisiju, izvīlēju šķīvjiem celiņus, samainīju mazās atsperes un visu satīrīju

    tad nāca kopā startera mehānisms ar pārējo transmisiju

    patīk jauns variators

    un tā nu pamazām tā visa padarīšana ieguva gatava motora paskatu

    beigās vēl pavaroju gaisa filtru - patruboks uz karbi man ļoti nepatika, tik šaurs tā kā tāda celka [censored]. uz lielāku karbi bezmaz ierobežotu tas viss. uztaisīju lielāku, un arī pašai kastei ieplūde krietni lielāka, gan gaisa padeves nolūkos, gan 21 karbis spiedās iekšā pāris vietās.

    pagaidām palika tā. rīt sametināsies rāmis un izpūtējs, un tad jau varēs visu krāmēt atpakaļ
  14. Upvote
    Nilskovalenko reacted to Loretaswag in Yamaha aerox a.k.a. stenlijs (saldais) by loretaswag   
    Its none of ur business , sanu kajina var but loti bistama manas rokas #watchoutlilbitch #nejutspriedz
  15. Upvote
    Nilskovalenko reacted to xero in Yamaha aerox a.k.a. stenlijs (saldais) by loretaswag   
    aloggwp. tātad par un ap.

    nodots man bez dzirksteles un ar izjukušu magnētu. bet tika dotas instrukcijas visu savest top zustand, nevis tikai lai kaut ko iet. tad nu sapratu, ka pa lielam te nav ko, jāārda viss laukā un jāliek no 0.

    setup, kāds bija:
    >Polini evo1 kloķene
    >noname 70cc čuguns, pat diezgan svaigs, tikai ar izdilušu virzuļa pirkstu, pusizjukušu seperatoru un bez vienas izpūtēja vītnes. biju uz pauzes par lūku izvietojumu, lūkas augstāk nekā sport pro mk I
    >dellorto 12mm
    >malossi siksna
    >sporta izpūtējs (?)
    >piaggio stock sajūgs
    >yss amis + paaugstinātājs
    >str8 plaukts + tnt stūre + noname īsā ručka + progrip gripi
    roxam viss bija ļoti interesanti. no vienas puses nav tik traki, no otras kapi. plastmasas ļurinājās un neturējās kopā, bet tas viss tikai dēļ tā, ka nebija puse skrūvju. plastmasas gandrīz visas diezgan decent stāvoklī, izņemot pannu, grīdu un priekšējo dublinieku.
    pravodka likās, ka būs sagraizīta no vienas vietas, nekā - nogriezti pa lielam tikai vadi uz paneli. pārējais vietā, lai gan šur tur nestock štekeri.
    motoram gan diezgan lielas auzas. pusītēm nav divu vītņu, variovākam vismaz 4, kaut kur kaut kas aplauzts, viena plaisa, karoč lol nau verc. virzulim pirksts izdilis bezjēgā un virzulis ļurinājās pa puspagastu. dzirksteles nebija, padarbojoties ar testeri izpīpēju, ka pie vainas cdi.
    ja jau taisa, tad taisa pa nopietno, tāpēc garšīgā daļa - jaunas & svaigas detaļas all around.
    >Malossi RHQ 12mm + stage6 pārveidotājseperators ar domu, ka nākotnē varēs likt kaut ko šerpāku ar 12mm pirkstu
    >Polini NTN gultņi+saļņiki
    >Malossi multivar
    >neierobežotais CDI
    >indukcijas spole+svečvads+svece
    >Malossi sajūga atsperes, MF ruļļi
    >Malossi filtra švamme
    >Dellorto 21 black ed
    >bremžu uguņu slēdzīši
    >led pagriezienu relejs [censored]
    klāt vietā šis tas replacement
    >daudz svaigāki disku bremžu karteri
    >grīda
    >panna
    >aizdedze+magnēts
    >taure
    pix

    visu cieņu čalim, kurš licis kopā motoru. iebāzti slēgtie gultņi, kā arī, nopirkt pareizās skrūves? meeeh, sabāzt uzgriežņus zem galvas? daaavai

    tā nu ir tik tāl. tālāk jāsametina rāmim kājiņas stiprinājumu, otru izpūtēju, rīt laikam liekas kopā karteri, jāturpina 3,14sties ar elektroniku (led pakaļējā lampā iebūvēju pagriezienus, tad tie jāievelk arī priekšā, starteris, vēl šis tas). pēc tam jau daudz vairs nav palicis.
    iegādāties atlicis: virzuļa pirkstu, izpūtēja blīvi, benzīna trubiņas, gāzes trosi, kaudzi ar skrūvēm, utt.
     
  16. Downvote
    Nilskovalenko reacted to Emka in Yamaha aerox a.k.a. stenlijs (saldais) by loretaswag   
    GG jasak kasit liela nauda ko nomest par parmaksu ^^^ #xerocenas #slikta pieredze 
  17. Upvote
    Nilskovalenko reacted to Loretaswag in Yamaha aerox a.k.a. stenlijs (saldais) by loretaswag   
    02.06.2018 tika iegadats rox diezgan sliktā stāvoklī, tajā laikā nekada sajēga nebija no rolleriem. Bet ļoti vajadzēja roxu
      Diezgan liels scam jau pirmajā dienā viss saka jukt nost Visa apakša ar eļļu, noluza izputejs, noluza kickstarts, nedarbojas bremžu gaismas, nedega lampa, nestrada starteris Fantastiš
       Meiģinaja labot viens, tad otrs, trešais līdz diežie mehaniķi noveda manu Stenliju tik talu ka tagad (08.10.2018) viņš atrodas  @xero garažā izjaukts līdz rāmim.
       Setups diezgan dīvains, arā metams gadrīz viss.
        kas teiks : “vareji pardot mazliet piemest un nopirkt daudz labaku” - 
    ejat kakat, stenlijs tiks uzcelts lidz skaistulim
    talak nododu stafeti Xero
    AIIZIEET...
     
     
     





  18. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from Drivemf12 in Spams   
    Lol, es pat savam pirdienam neuzticos, kur vel nu rollerim lidz aluksnei un atpakal 
  19. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from Drivemf12 in Spams   
    Lol, es pat savam pirdienam neuzticos, kur vel nu rollerim lidz aluksnei un atpakal 
  20. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from Drivemf12 in Spams   
    Lol, es pat savam pirdienam neuzticos, kur vel nu rollerim lidz aluksnei un atpakal 
  21. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from Drivemf12 in Spams   
    Lol, es pat savam pirdienam neuzticos, kur vel nu rollerim lidz aluksnei un atpakal 
  22. Upvote
    Nilskovalenko got a reaction from Drivemf12 in Spams   
    Lol, es pat savam pirdienam neuzticos, kur vel nu rollerim lidz aluksnei un atpakal 
  23. Upvote
    Nilskovalenko reacted to DavidnK in Spams   
  24. Upvote
    Nilskovalenko reacted to DavidnK in Piaggio ZIP SP1 by Kalniņš   
    Nu ko ... beidzot ir pienākusi tā diena, kad plastmasas ir gatavas. Daudz nav ko teikt , pašam baigi patīk.  Vienīgais vēl jānomaina siksna, kas šodien tika dabūta bet nepaspēju uzlikt !


    Rolleris beidzot ir gatavs,bet sezona beigusies Nezinu vai šis rolleris man paliks, jo doma bija nobraukt closingu un likt atpakaļ stock motoru un tirgot nost , jo gribās nopirkt mašīnu uz ziemu, bet nu laiks rādīs.
    Gala setups:
    Dr evo 70cc izslīpēts uz 49mm remonta virzuli, paplašinātas lūkas un uztaisīti naži.
    Mallosi rhq kloķvārpsta
    Yasuni c16 carrera izpūtējs
    Mallosi mhr adatgultnis
    Transmisija :
    Mallosi mhr variātors
    Mallosi mhr oversize hyper2 šķīvji
    Polini evolution siksna
    Stock sajūgs
    Stage 6 wingbells
    Ieplūde:
    Stage 6 taisnais kolektors
    Stock vārsts ar Polini karbona lapiņām
    Dellorto 21mm karburators
    Mallosi e13 filtrs
     
     
     
  25. Upvote
    Nilskovalenko reacted to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    ale. mājās visu dienu, tik ļoti nav ko darīt, ka jāiedirš update te.
    pa lielam braukāts daudz, viss diezgan jauki, racings vienkārši ir neiznīcināms, iet ilgāk, nekā dažam stoki un drkas.
    likšu visu hronoloģiskā secībā, lai labāk saprot, kas un kā.
    vienā transmisijas routine check-up ieraudzīju skaistu plaisu MHR dzesētājšķīvī. drusku wtf, nu neko, iemetu stūrī, stock šķīvis virsū. skatīsimies no gaišās puses, man tādēļ atkal strādā starteris

    tajā pašā reizē palika zb, ka katru reizi attaisot, visa telpa pilna ar eļļu. atrodot vaininieku, nebija brīnums, ka tas tā bija. fiksi pārspraužam un viss kedā.

    tālāk beidzot saņēmos padročīt trubu. nesanāca galīgi tik labi, kā gribējās un arī laka sūds, bet nu ai, kaut kā vienalga. kaut kad pārstrādāšu.

    tad vēl beidzot padevās ieplūdes kolektors (rip 1996-2018). gruzīja, jo vecie kolektori ir krietni vien kvalitatīvāki, nekā hi-per2. šis bija uz nrg pat kopš viņa iznākšanas no rūpnīcas

    pirmā major problēma - vienu dienu mierīgi ripinos, pēkšņi rolleris sāk brutāli lagot. apstājos, noslāpst un vairs nelec - nav dzirksteles. labi, ka nebiju tālu no mājām. izmēģinājos viskaut ko, sveces, tad vēl cdi, jo liku lielu aizdomu uz to - tas bija tāds baigi saguris. nekā. sapratu, aizdedze. nu ko, ņemu rokā testeri, zvanu vadus - tinums it kā vesels, bet auzas rāda impulsa devējs. sāku graizīties pa vadiem, atradu ejošu devēju no aizdedzes ar beigtu tinumu. ķeros pie lodāmura, pārlodēju, visu skaisti satinu, noizolēju, nu tik būs braukšana. salieku, pielec, kaut ko drusku vēl spļaudas, bet domāju, nu gan jau no kurbulēšanas aizlējies vai kas tāds. braucu, vienalga, kā motors uzsilst, sāk lagot aizvien vairāk, līdz vajadzēja apstāties, tad protams noslāpa un atkal. sabesījos un stūmu atkal mājās. uznāca zajobs un tālāk pieķēros tikai vakarā. nevarēju saprast, kas par gemaru, līdz vēlreiz paņēmu testeri. starp impulsa devēja vadu un masu ar pretestību viss čotka, bet starp devēja vadu un balto aizdedzes masas vadu, sākas tufta. kā ar āmuru pa galvu - [censored], aizdedzes masa. paskatos - jap, zem tās maza rūsiņa un nekontakts. fiksi uztaisu papildu masu aizdedzei, salieku visu kopā, izgāžu un viss aiziet lupatās. rezumē - papisiens visas dienas garumā dēļ neesošas masas pašā aizdedzē

    vēl tiku pie Metrakit Pro Race rores iemēģināšanas - nu i nax, c21 labāks

    tad lielākā šīs sezonas žopa, pie kā viss arī ir palicis. jau pēdējo mēnesi mīzu par virzuli, jo savu mūžu tas jau ir nodzīvojis ar atliektiem galiem - 120 motorstundas. viss beidzās, kad izpūta galvas blīvi. gan balts mutulis pa izpūtēju, gan spiediens dzeses sistēmā. mierīgi braucu līdz garāžai ar domu - jaukšu ārā un skatīšos virzuli. ja būs vēl braucams, sakrāmēšu uz blīves hermi un vēl kādu brīi pabraukšu, ja metams, domāšu tālāk. visu smuki nojaucu, apčamdu virzuli, nē, tāds iet plauktā tagad un tūlīt:

    cilindrs, kā jau vienmēr, absolūti bez nekādiem bojājumiem, tikai gan jau izdilis ovāls. veči, 500 motorstundas virzulim kaut kāda maza plaisiņa aizgājusi un gredzenam atstarpe lielāka, kā čigānam starp priekšējiem zobiem, bet nu, es viņu biju jau arī nobraucis līdz kliņķim. visu cieņu polini, nākamais noteikti būs tāds pats, tikai nu jau C izmēra. malossi tiešām bija miskastes. šis viens nogāja ilgāk, nekā tie abi kopā.

    domāju, ko tālāk. racinga pagaidām nav, bet braukt tak gribas nospļāvos un uzliku savu sen aizmirsto vīlēto stoku. smejieties vai nē  

    iet (lasīt - neiet) ļoti interesanti. combo vienkārši iespārda - vīlēts stock bez kompresijas, yasuni c21, overrange, r/t 85 kloķene, 21mm pilnā ručkā iet kā jau stoks, bet nu kā laid vaļā, sākas auzas, jo stoks ar c21 nu vienkārši nav savienojams. braucot parasti lamājos uz to stoku, bet nu, vismaz pakaļu pārvieto, un nepilnus 95 pēc gps var izdirst.
    zabei, ka kāda trešā atspere jau pārlūzt un pa3,14sas tam izpūtējam, [censored] uztaisīju customu

    nākotne? gaidam virzuli, seperatoru un blīvju komplektu, tad jau atkal ruļevai pa ielām
    svaigas smukbildes

    piis aut

×