Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Zombio

Members
  • Content count

    165
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Zombio

  • Birthday Septembris 3

Profile Information

  • Pilsēta:
    Kuldīga
  • Braucu ar
    AM kategorijas transportu

Contact Methods

  • Telefona numurs
    22179007

Recent Profile Visitors

589 profile views
  1. nu tad ja atspere ir jau, mēģini ruļļus uz leju. Sanāk ka tam nabagam ir grūti uzsākt
  2. Vaizved lai nofrēzē tev pus mm no ciļa un pus mm no galvas, ja negribi lai diži izmainās port timing, nu ja ir gaļa var jau protms visu mm no galvas
  3. Tur tak meklē problēmu aizdedzē, vai regulē karbi, burbuļo kaa nikna ome
  4. Viss atkarīgs no setup, tad var domāt kurš ir labāk pielāgots
  5. Pamēģini izņemt spriegotāju, liekot atpakaļ iekšā pievērs uzmanību cik tālu vinš iziet arā (cik tu var taa saprast pēc skaņas),tad vari spriest vai ķēde izstiepusies vai vaina meklējama citur
  6. Kas tev tas pa aparātu ? unn vispār 2T nav sadales ķēde sooo....
  7. Labas atsauksmes par @nazis_, Lai SP labi kalpo
  8. ja nebūtu ar piegādi jākrāmējas, protams, pilnīgi piekrītu
  9. nu ja gribi normālu jaudu no viņa smelt ārā, sāc skaitīt pātaru
  10. Iespējams slāpētāj-vads, mīnai (par pīlādzi nezinu) balts ar melnu vads, no slēdzenes uz cdi, ja pareizi atminos
  11. Cietākas sajūga atsperes ...DRku
  12. Tā nu gribēju padalīties ar savu ideju ja kādam ātrumā vajag samuhļīt gāzes trosi pa lēto Vajadzīgais Pirksti Knaibles Pāris hlami .... Trosi es nopirku vietējā velo veikalā pa 1.30e, skaitās spriegotājam Turpat nopirku vajadzīgo garumu apvalka un metāla galiņus apvalkam Kopā samaksāju ar 4 eiro Tātad pirmais, tā kā troses gals ir par resnu un negribēju krāmēties ar vīlēšanu, sāku mazliet no otra gala, sastelēju ''slaideru'', ieliku adatu, plastmasiņu, tad trosi izvēru visam cauri uzliku atsperi..utt..karoč kā jau normāli stelē tikai no otra gala jo trosi liek pirmo. Tālāk, lai dabūtu pilnu gājienu es stelēju līdz galam atvērtā pozīcijā, tāpēc saspiedu atsperi cik varēju un notinu ar lenti Piemēram apvalku, atstājam mazliet rezervīti (10mm), ar kanaiblēm čakarīgi, bet izdarāms ir. Paņemam šo fantastisko hlamu Lai trosei nebūtu lauziens un tā nepārrīvētos jānostiprina apvalks, izurbu vītni pāris milimetrus, tīri uz izjūtu 3-4mm Izskrūvējot šādam savienojumam abas skrūves var izņemt metāla centriņu (ja nu kāds nezin), un tas veido gana labu troses savienojumu. Atkal visu vienoju kopā līdz galam atvērtā pozīcijā, tāpēc uzlieku apvalka galiņu, novelku gāzes ručku līdz galam, uzveru to metāla cilpu (nevaru tagad iedomāties kā viņu pareizi sauc) un uzlieku un pievelku savienojumu. Kad tik tālu ir tikts, izver no karburātora puses trosi cauri ''hlamam'', un ver iekšā savienojumā, lai būtu viegli pievilkt un iespriegot, pašu galu mazliet uzloka un izver cauri vidus caurmam Tālāķ vairs tikai jaizver trose līdz galam un jāpievelk Kad tas ir izdarīts, var nokniebt pārējo trosi un noņemt lenti no atsperes Un lūk šādi pavisam vienkārši var ar stock ručku dabūt pilnu gājienu 21mm karbim Ceru, ka kādam noderēs, varat teikt ka lauki un šrots, bet pilda savu funkciju un kalpo, tāpēc paliksim pie tā ka noderīgi unnn ja kādam interesē, adatu var samainīt un sprostu regulēt, iespiežot adatas galu, atspere padodas uz augšu un var visu izdarīt, nekādas troses nav vaļā jāvieno
  13. Nu viss atkarīgs no budžeta, principā ja neņem motoforce, būs labi
  14. Manuprāt C16 būtu drošākais variants