Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

EvoLV

Members
  • Content count

    154
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

EvoLV last won the day on September 13

EvoLV had the most liked content!

2 Followers

About EvoLV

  • Birthday 11/27/2002

Contact Methods

  • Skype
    emils2921
  • Telefona numurs
    27816216

Profile Information

  • Pilsēta:
    Inčukalns
  • Intereses:
    Elektronika , rolleri , motori . ;)
  • Braucu ar
    2 genu

Recent Profile Visitors

1,325 profile views
  1. Ņemšu vērā , paskatīšos kā ies ar tādu atstarpi .
  2. Nebiju ievērojis ja godīgi . Cik apmēram ir optimālā atstarpe ? Jo jo jo man gan jau ir krietni par lielu - Gandrīz pie paša elektroda ir tā austiņa pielocīta , savādāk ar bik lielāku atstarpi man špļaudās , raustās u.t.t . Reāli biju nomainijis tikai saļņikus un gultņus , un jaunu ūdenssūkni , un tas arī viss - Karbi nejaucu ārā , neko lieku nejaucu , tikai notīrīju , un saliku atpakaļ , un sākās tie joki .
  3. Ne ne ne , takā ieprieks es varēju no kastītes izņemt sveci un ieskruvejot - braukt un nekas neraustījās , tagad kad pārbūvēju motoru , tad ieskruvejot sveci no kastītes - galā špļaudās , raustās , rijas ciet u.t.t, kad pielocu tad mopēds iet takā vajadzētu .
  4. Tātad pirms kāda laika kad nopirku mopēdu - nebija šī problēma ( Jāpieloka sveces lai ietu ) jo viss strādāja kā vajag , katrā ziņā pēc nelielas ziemas apkopes pavasarī parādījas prikols ka ir jāpieloka sveces galiņš tuvāk elektrodam lai viņš izdarītu pilnu motora jaudu , bez pielocīšanas mopēds spļāudās , šaudās un sajūta kad līdz noteiktiem apgriezieniem iegriežas un viss , takā aizdedze atslēgtos . Līdz ar ko pielocījus vecei galiņu - pazuda apgriezieni , kaut karbim apgriezienu skrūve ir ieskrūvēta līdz galam , un tik un tā netur apgriezienus , slāpst nost . Pieminēšu to ka - Nomainīti ir pāris cdi uz testiem , mainītas ir aizdedzes uz testiem , vilktas entās masas , un izloēti visi vadi kas bija pliki un skārās klāt rāmim , mainītas entās sveces , pirkti jauni svečvadi ar svečpīpēm , un visiem šiem minētajiem reāli simptomi ir vieni un tie paši ko minēju augstāk kaut tika testēts un mainīts viss aizdomās turētais . Varbūt gudrie gali varētu ieteikt ko skatīties un ko darīt , jo viss ir pārlasīts , arī esmu skatījies ieplūdi un kas notiek ar cilindru - tur viss kārtībā ir , kā arī ar blīvējumiem un saļņikiem viss ir kārtībā . Mopēds - Aprilia Sr50 2gens 2003.gada ar Pia HP2 ūdens dzeses motoru . Būšu pateicīgs par jebkāda veida palīdzību
  5. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Hey , ko jūs ? Sezona jau iet uz beigām , un sāk jau pildīties darbiņu saraksts , un detaļu saraksts ko iespējams vajadzēs . Pēdēja laikā tik liets benzīns un braukts , līdz brīdim kad atkal kolektors saplīsa ( jau kaut kāds 4tais pa visu sezonu , kaut piestiprināju filtru pie karteriem ) , kā arī Koso dačikam atņirdzās sensors , un saplīsa Yasuni klusinātāja brackets , un palika galīg izjāts klusinātāja flancis . Nu neko , bracketu un flanci pasūtīju , un braucu uz scooteriem pēc sensora , jo attackā nebija pieejams . Ar kolektoru sanāca diezgan strīdīga izvēle, bet beigās pieņēmu lēmumu . Uz vietas bija 17.5mm kolektors oriģinālais un 21-23mm taisnais kolektors, citu nebija . Pieņēmu lēmumu pirkt taisno kolektoru , kas bija diezgan negribīgi , jo 17.5mm kolektorā nelīstu 19mm karbis , un ja peŗku taisno tad ar 90 grādu filtru diezgan čābīgi izskatītos, bet nu tomēr paņēmu taisno kolektoru . Nomainiju sensoru - Rādīja nepareizi temperatūru , tātad jāsūta cits sensors atkal , un jauno ko nopirku - pārdevu . Kolektoru uzliku un nemaz tik slikti neizskatās , kā arī ir jūtamas nelielas izmaiņas ar taisno kolektoru . Kā arī pie čoma aizbraucu un šis man notīrīja izpūtēju , pa ziemu jānopērk karstuma izturīgā laka un jānopūš , jo ar WD40 katru dienu pūst es neesmu gatavs . Pagaidām viss kārtībā , tik leju un braucu , nāk jau rudens , drīz jau jāliek mopēds uz ziemas čuču ar motoru uz galda . Šeit pāris bildītes no procesa . Pagaidām arī viss , stay tunes par nākamo , peace
  6. EvoLV

    Pērk/Pārdod Piaggio

    Pardots
  7. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Hey hey , kas jauns ? Vakar laimīgs braucu , apstājos un noslāpst . Nesapratu ko notiek jo vairs neleca . Sāku ar primāro - Karbis un svece . Viss tas bija clean un svecei smuka dzirkstele , tikai baigi divaini ka svecei krāsa takā baltajai šokolādei , jo 3 dienas pirmstam biju uzlicis jaunu sveci , un saregulēju normāli , pēctam pārbaudīju un bija perfekti , bet tagad liesa svece . Kaut ko bik ņi poņel bet pēctam aizdomājos , un sapratu to ka iespējams gar kolektoru sūca gaisu un paķēru lieso , jo izrādās ka karteriem izčakarēta vītne Nu neko , stūmos mājās - Labi ka biju pie mājas , sāku jaukt ārā . Un tad pavērās nesmuks skats . Lai tālāk runā bildes . Long story short - nolūza gredzenam maza maza daļina , un līdz ar to jā . Beeeet par laimi cilindrs vesels - Šodien jau aizskrēju uz scooteriem pēc jauna virzuļa , paņēmu pēdējo , scooteros teica ka 2us mēnešus nevar uzsūtīt virzuļus , jo nav noliktavās uz vietas . Tagad B virzulis ies iekšā , sanāk ka par vienu virzuli mazāk palicis ko dzīvot Kaut kā tā . Sestdien doma ķerties klāt un visu salikt . Pagaidām peace - Stay tuned EDITS: Saliku šodien mopēdu , no sākuma likās ka viss ok , tulit šķils dziesmā , attaisu benzina padevi , un benzins tek ārā pa karbi - Izrādās ka tad kad mam virzulis pateica ka nebūs nekāda braukšana , es skruveju visu primāro , un float bowlam atstāju centrālo skrūvi uz zemes . Nu neko , gāju uz vietu kur es visu skruveju - kas ir apmēram 1.5km attālumā , bet aizgāju , un arī atradu , viņa nostāvēja tur 3 dienas . Bet bet bet neko , piedzīvojums piedzīvots , atnācu mājās , ieskruveju to skrūvi , saliku visu , un pieleca ar 3šo kurbuli . Tagad kaut kādas 3 dienas mierīgi jāpabraukā lai virzulis ar gredzenu piedilst , vienīgais sāku baidīties par temperatūru , baigi temperatūra sēž uz 80 pāri grādiem , pamēģinās kādu dārgāku un efektīvāku dzeses sulu , ja tas neko nelīdzēs , tad vien būs jāmaina ūdenssūknis , jāiztīra raģiks un trubas jāiztīra . Tikai ir viena lieta , itkā scooteros teica ka tas esot normāli ,bet kad prasīju Virzuli uz 47.6mm mk2 , viņi iedeva virzuli , un uz virzuļa bija rakstīts 47.56mm , es jau sabijos , bet viss der kā uzliets . Pagaidām viss - Stay tuned par nākamo P.s Piedodiet bet šoreiz bez bildēm
  8. EvoLV

    Aprillia sr50 2018

    Smuki , what's next ?
  9. EvoLV

    Aprilia SR50R 2018

    Viss smuki
  10. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Attackā tā rakstīts .
  11. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Nu skaidrs . Nezinu kas ko kā , varbūt šodien iešu patestēt to visu ko esmu sadarijis drkai . Ja viss būs okey tad ņemsies nost un liksies plauktā . Anyway hello . Vai jūs varat nojaust kas ir šinī paciņā ? Nu labi , pateikšu priekšā - Šodien atnāca paciņa un iekšā diezgan interesanta lietiņa Nu labi iekšā ir Stage6 MK2 Sport Pro ar A izmēra virzuli . Drka tagad iespējams ies plauktiņā , bet šis - uz mopēda Pagaidām cya , stay tuned par nākamo EDITS Nu karoč aizgāju to dandoļetu salikt kopā . Protams visu izjaucu , pārbaudīju drku - Esmu sataisijis viņu , nekur garām netek , un pēc skata izskatās ka esmu 1mm par dziļu ieurbis , līdz ar to parādījās tas caurumiņš tur , beeeeeeeeet uz špiļkas saliku kapara vadus un sasmērēju ar hermi , ieskrūvēju iekšā un pārbaudīju vai nekur netek garām , un viss pārējais - Spiedienu tur , nekur nekas netek garām . Bet dīvaini ir tas ka viņa izgāja cauri , jo ik pēc 10sekunžu urbšanas es ieliku skrūvi kas ir tievāka par M6 un pārbaudīju , un visu laiku bija vienā līmenī . Beeet Drka ir sataisīta , viss ir okey , tagad tikai jāsatīra viņa , un tad es domāju ka varēs viņu iegādāties Sāku ar MK2 , saskruveju špiļkas , uzliku flanci , bet pēctam sākās sūdi - Nebija blīves ko likt starp cilindru un karteriem ... Sāku domāt ko darīt , beigās uzmetu yolo un uzliku Drkas blīvi , saliku visu , izmērīju squishu , cik saprotu ka nav nemaz tik slikti ,bet vjaag vēl - Trāpīju uz 0.60mm squish , cik zinu tad norma esot 0.70 - 0.80mm . Labi štrunts par to , sāku jau sarakstu veidot ko vajag jaunu . Saliku to MK2 , saskrūvēju visu , pieliku dzeses trubas , salēju tosol un un un jā . Te pāris bildītes : First startā pieleca ar trešo kurbuļa sitienu kas man liekas ir ļoti labi , jo saliekot drku uz jaunā virzuļa , kaut kādas 10x situ pa kurbuli līdz sapratu ka sveci pārlēju Te nu būs video ar first startu ( Apgriezieni tik lieli tikai tāpēc ka man čoks bija pacelts ) : Pagaidām arī viss , jātaisa saraksts ko pasūtīt lai viss ir stīgā . Stay tuned for next one .
  12. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Tiks darīts , pašlaiks aizdedzi uzliku no old zipa testēšanai , tāpēc gaismas diezgan sūdīgas .
  13. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Hey hey , ko jūs ? Gatavi mopēdi jaunajai sezonai ? Nāku klajā ar sliktām ziņām un bez bildēm . Variet saukt mani kā gribat , bet kā sanāca tā sanāca , un labot to - iespēja ir maza , bet braucot aizvakar nolūza stabulei skrūve , jau vienreiz ar to saskāros un un un takā pieņēmu faktu akurāti izurbs ar 5mm metāla urbi , un ar 6mm iekšējo vītņgriezi iegriezt jaunu vītni , toreiz man sagāja , šoreiz kaut kā nesagāja ar to urbšanu . Lēnām un taisni urbu un vienā momentā sāk pa urbi tosols tecēt , es ņipoņel , izvelku urbi ārā , un tek tosols pa pilītei , pēkšņi prost straume sāk tecēt . Es tik stāvu un skatos . Protams arī man nokrita dzeses truba , un viss parejais tosols man izlija . Nu neko , skatos iekšā urbumā un mistiski nezināmā veidā aizgājis šķēršam kaut tika turēts urbis taisni un tika izurbts caurums dzeses kanālā , līdz ar to viss notikās . Protams tik domāts kā to sataisīt , esmu jau sakontaktējies ar pāris gudriem prātiem , tagad tikai izlemšu vai ir tā vērts vai nav , jo jaunu cilindra komplektu es jau uzsūtīju vakar . Škrobe tāda ka tikko iebraukāju jaunu virzuli . Principā tas arī pagaidām viss , pagaidām saku cya , kaut kad drīz kad atnāks paciņa , uzmetīšu upu kā man te sokās ar to visu .
×