Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

EvoLV

Members
  • Content count

    145
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

EvoLV last won the day on April 14

EvoLV had the most liked content!

2 Followers

About EvoLV

  • Birthday 11/27/2002

Contact Methods

  • Skype
    emils2921
  • Telefona numurs
    27816216

Profile Information

  • Pilsēta:
    Inčukalns
  • Intereses:
    Elektronika , rolleri , motori . ;)
  • Braucu ar
    2 genu

Recent Profile Visitors

1,236 profile views
  1. EvoLV

    Aprilia SR50R 2018

    Viss smuki
  2. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Attackā tā rakstīts .
  3. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Nu skaidrs . Nezinu kas ko kā , varbūt šodien iešu patestēt to visu ko esmu sadarijis drkai . Ja viss būs okey tad ņemsies nost un liksies plauktā . Anyway hello . Vai jūs varat nojaust kas ir šinī paciņā ? Nu labi , pateikšu priekšā - Šodien atnāca paciņa un iekšā diezgan interesanta lietiņa Nu labi iekšā ir Stage6 MK2 Sport Pro ar A izmēra virzuli . Drka tagad iespējams ies plauktiņā , bet šis - uz mopēda Pagaidām cya , stay tuned par nākamo EDITS Nu karoč aizgāju to dandoļetu salikt kopā . Protams visu izjaucu , pārbaudīju drku - Esmu sataisijis viņu , nekur garām netek , un pēc skata izskatās ka esmu 1mm par dziļu ieurbis , līdz ar to parādījās tas caurumiņš tur , beeeeeeeeet uz špiļkas saliku kapara vadus un sasmērēju ar hermi , ieskrūvēju iekšā un pārbaudīju vai nekur netek garām , un viss pārējais - Spiedienu tur , nekur nekas netek garām . Bet dīvaini ir tas ka viņa izgāja cauri , jo ik pēc 10sekunžu urbšanas es ieliku skrūvi kas ir tievāka par M6 un pārbaudīju , un visu laiku bija vienā līmenī . Beeet Drka ir sataisīta , viss ir okey , tagad tikai jāsatīra viņa , un tad es domāju ka varēs viņu iegādāties Sāku ar MK2 , saskruveju špiļkas , uzliku flanci , bet pēctam sākās sūdi - Nebija blīves ko likt starp cilindru un karteriem ... Sāku domāt ko darīt , beigās uzmetu yolo un uzliku Drkas blīvi , saliku visu , izmērīju squishu , cik saprotu ka nav nemaz tik slikti ,bet vjaag vēl - Trāpīju uz 0.60mm squish , cik zinu tad norma esot 0.70 - 0.80mm . Labi štrunts par to , sāku jau sarakstu veidot ko vajag jaunu . Saliku to MK2 , saskrūvēju visu , pieliku dzeses trubas , salēju tosol un un un jā . Te pāris bildītes : First startā pieleca ar trešo kurbuļa sitienu kas man liekas ir ļoti labi , jo saliekot drku uz jaunā virzuļa , kaut kādas 10x situ pa kurbuli līdz sapratu ka sveci pārlēju Te nu būs video ar first startu ( Apgriezieni tik lieli tikai tāpēc ka man čoks bija pacelts ) : Pagaidām arī viss , jātaisa saraksts ko pasūtīt lai viss ir stīgā . Stay tuned for next one .
  4. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Tiks darīts , pašlaiks aizdedzi uzliku no old zipa testēšanai , tāpēc gaismas diezgan sūdīgas .
  5. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Hey hey , ko jūs ? Gatavi mopēdi jaunajai sezonai ? Nāku klajā ar sliktām ziņām un bez bildēm . Variet saukt mani kā gribat , bet kā sanāca tā sanāca , un labot to - iespēja ir maza , bet braucot aizvakar nolūza stabulei skrūve , jau vienreiz ar to saskāros un un un takā pieņēmu faktu akurāti izurbs ar 5mm metāla urbi , un ar 6mm iekšējo vītņgriezi iegriezt jaunu vītni , toreiz man sagāja , šoreiz kaut kā nesagāja ar to urbšanu . Lēnām un taisni urbu un vienā momentā sāk pa urbi tosols tecēt , es ņipoņel , izvelku urbi ārā , un tek tosols pa pilītei , pēkšņi prost straume sāk tecēt . Es tik stāvu un skatos . Protams arī man nokrita dzeses truba , un viss parejais tosols man izlija . Nu neko , skatos iekšā urbumā un mistiski nezināmā veidā aizgājis šķēršam kaut tika turēts urbis taisni un tika izurbts caurums dzeses kanālā , līdz ar to viss notikās . Protams tik domāts kā to sataisīt , esmu jau sakontaktējies ar pāris gudriem prātiem , tagad tikai izlemšu vai ir tā vērts vai nav , jo jaunu cilindra komplektu es jau uzsūtīju vakar . Škrobe tāda ka tikko iebraukāju jaunu virzuli . Principā tas arī pagaidām viss , pagaidām saku cya , kaut kad drīz kad atnāks paciņa , uzmetīšu upu kā man te sokās ar to visu .
  6. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Tur jau tā lieta , ka man nav tādas frēzes , un ar vīli būtu diezgan ilgi . Prost pieņēmu lēmumu nopirkt jaunu seperātoru .
  7. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Hey , ko jūs ? Sen nekas te nav rakstīts , jāatsvaidzina un jāpastāsta par pēdējiem notikumiem . Nāku gan ar sliktām , gan ar labām ziņām . Sākšu ar sliktajām Sliktās - Komprese atteicās . Mājās piekurbulējot jau likās ka kaut kas nav , bet nu ķip viss ok , 1km no mājas aizlēja un sagura , apstājos un tā arī noslāpa un vairs neleca . Pārbaudu kurbuli - Līdz galam bez jebkādas pretestības noiet . Aizstūmos uz mājām un nākamajā dienā ķēros klāt , norāvu galvu un katlu nost , skatos ka galvā deg kamerā iekšā ir tādi mazi iesitumiņu , paskatos uz virzuli , un jā . Sapratu ka viss slikti , par laimi cilis izdzīvoja , virzulis gan tāds - nekāds . Gredzeni iesprūduši , salūzuši , kaut kas samalts un piekusis pie virzuļa augšdaļas . Kā arī nopērkot jaunu virzuli ,secināju ka seperātors neder . 12x17x16 seperātors nelien iekšā kaut virzulis ir 1:1 ar veco . Nu ķip neko , skrēju uz scooteriem pakaļ seperātoram , šoreiz Polini 12x17x15 . Lūk arī pats virzulis . Protams tagad nekas vairāk kā dekors Tālāk labās ziņas - Jau biju aizskrējis līdz Skūteriem un nopirku jaunu virzuli . Kā arī vakardien priekš C16 Pasūtīju klusinātāja flancim komplektu ( Klusinataja flancis , gumijiņas , atsperīte ) jo manam tur ir maksimāli kapi , un vajag jaunu . Kā arī šorīt atdevu čomama C16 lai noslīpē man trubu , jo diemžēl man tādu instrumentu nav ko uzlikt uz flekša ( neesmu nopircis , jo sēžu mājās jau nezinu cik ilgu laiku , un nebraucu nekur uz Rīgu n shit ) , kā arī lai uztaisa man pilnīgi jaunu flanci , jo vecais flancis , jā , nav labs . Kā arī izurbu skrūvi , un rīt iegriezīšu jaunu vītni , jo skrūvējot klāt flanci - man nolūza skrūve un palika cilindrā iekšā , domāju ka vsjo pipec ir , bet nē viss ok , rīt iegriezīšu jaunu vītni un pieņēmu lēmumu skrūvēt cilindrā špiļkas ne skrūves . Tātad runājot par C16 , no klusinātāja noravēju nost kevlāru , jo viņš bija maksimāli atlipis vaļā , sadalījies gandrīz vai , un un un jā . Drīzumā pasūtīšu 4D karbona līmplēvi kas liksies virsū uz klusinātāja . Tālāk par mopēdu - Saliku visu atpakaļ , jauno virzu , saliku blīves n shit , nu karoč pieliku trubu un domāju ka ša jau sitīšu dūmā . Attaisu benzīna krāniņu vaļā , un kurbulēju - nelec . Karoč sabijos , bet pečtam izskrūvēju sveci , un sapratu ka esmu pārlējis sveci . Viss ok , noslauciju sveci , ieskrūvēju atpakaļ un un un pieleca ar pirmo , kompresija ideāla , viss ok . Protams iemetīšu video , bet piedodiet atvainojiet - skan drausmīgi , jo kā jau teicu - nolauzu skrūvi , un tajā momentā man nebija ne M5 Urbīša lai izurbtu to skrūvi ārā , ne vītņgrieža , tāpēc viss notiek tik lēni . Bet protams man uz to momentu bija galvenais ka pielec . Pieleca , dzesi atgaisoju , viss ok . Vēlreiz piedodiet par skaņu jo nebija normāli pievilkts flancis , visur laida garām , jo nebija normāli noblīvēts u.t.t Pa lielam tas arī viss . Sagaidīšu no čoma c16 , sagaidīšu visu pārējo , un un un tad jau liks kopā visus plastmasus , un un un jā . Stay tuned par nākamo
  8. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Ir tāda doma , bet slinkums celt karterus ara
  9. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Sezona kas būs tagad - Domaju ka paliks setups tāds pats , bet var ari mainities domas . Pagaidam ir doma par citu katlu , bet nevaru izlemt ko es gribu , tāpēc domāju ka pagaidam braukšu ar tādu kāds ir , un tad skatīsies ko mana izvēle teiks man
  10. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Atvainojos par dubult postu Lāāāāāāāāāāāāābs vakars šajā mopēdu komūnā ! Long story short - Čoms pārdeva mopēdu , un viņam palika bez lietojuma paddocks , šis man uzrakstīja , un es nedomājot teicu : " Ņemu " . Un tā nu šodien pēc skolas savācu S6 Paddocku , diezgan labā stāvoklī ( Cik nu ritentiņi nosmērēti ) .. Protams citi teiks ka neesmu nekāds reiseris un ka man paddocku nevajag , paņēmu tīri tā garāžas vajadzībām , lai vieglāk remontēt mopēdu ja tas būs vajadzīgs , jo buzzetī kājiņa ir diezgan slīpa man , un lai kaut ko skrūvētu normāli , ir jāatstutē mopēds tādējādi skrāpējot krāsu u.t.t , tāpēc domāju ka paddocks ir diezgan noderīgs . Atbraucu mājās , pārģērbos garāžas tērpā un devos uz garāžu skrūvēt klāt visu , pie reizes paņēmu līdzi savu ScooterZone maisiņu ar labumiem , kurus arī uzstellēju . No sākuma satīriju karbi un saeļļoju filtru , ko saliku un liku virsū . Liekot paddock virsū parādījās pirmā problēma - Numurs vairs nav pie vario vāka , ja viņš tur būtu tad paddocku nebūtu iespējams uzlikt . Bet numuram vietu es atradīšu , tas sīkums . Tālāk ķēros klāt likt ScooterZone labumiņus . Uzliekot degvielas krāniņu , savelkot trubiņas ar metāla savilcējiem radās nākamā problēma - Atverot krāniņu kaut kur degviela plūda garām intensīvi kaut visu biju pievilcis diezgan cieši , beigās apskatot trubiņas , filtriņu un degvielas krāniņu , atklājās ka krāniņam skrūvīte nebija pievilkta , tāpēc tecēja garām . To pievilku visu un šķīlu dūmā - diemžēl nav video no šķilšanas dūmā , bet nu viss ideāli . Te pāris bildītes lai nav tukšs topiks . Tas pagaidām viss , ir vēl kas padomā , bet to līdz galam jāizdomā , pašlaik galvenais ir sakrāsot vario vāku , jo labu laiku atpakaļ tecēja benzīns no filtra un noēda krāsu nost . Stay tuned par nākamo
  11. EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Labas vakaras šajas postas ! Kā sokas ? Vai jau esat savus mopēdus sagatavojuši sezonai ? Anyway - Ik pa laikam viss slikti bija , ik pa laikam izbraucu pa apli , lai cirkulē degviela ( nesastāvas , a to sabiezēs tā eļļa un visa devielas sistēma aizies ciet ) , bet laikam biš nesagāja . Vairākas dienas pēc kārtas braukāju pa placi ar cerību ka atnāks viss vaļā , beigās sapratu nu - Nu i nax , jāņem karbis nost , filtrs jāmazgā , mājiņa un kolektora jāparbauda + sveci , jo bija jūtams nedaudz liesais , tikai tāpec ka laikam netika atrasta pareizā regulācija , lab štrunts par to . Nostāju garāžā , aiz garlaicības sāku jaukt ārā ieplūdi . Ok , beigās sapratu ka benzīns piesārņojis manu filtru , karbī nedaudz gļuma kārtiņa , ofšen viss slikti , jātīra . Karbi iztīrīju , filtru izmazgāju un saeļļoju , saliku visu , ielēju jaunu degvielu , uzliku lielāku dīzi , jo ārā ir nu , jā , labs grādiņš , pielekt pieleca smuki ,regulāciju atradu , iet nevainojami , beeeeet par cik es nedaudz satrakojos par to ka man visu laiku degviela tek no filtra , un ka visu laiku pa jaunam ir jākrāso vario vāks , jo filtrs pagriezts uz vario vāka pusi , viss līst , un viss slikti kā vienmēr ( nav ne jausmas kāpēc , kaut pludiņ kamera tika satīrīta un pārjaukta nezin cik reizes , un tik un tā tek , pieņēmu lēmumu par manuālo degvielas sistēmu ar vakuumu , izklausās strange , bet nu , negribējās kaut ko baigi mainīt . ) , tagad karbis ar filtru stāv uz galda , viss satīrīts , gaida kad pieķeršos salikt visu atpakaļ . Tad vienā jaukā piektdienas rītā guļu gultā , un domāju : " Ko šodien darīs ? " , beigās iedomājos : " Varētu aiziet paskatīties kas ar tugenu notiek " , līdz beigās aizgāju uz garāžu un noņēmu c16 nedaudz patīrīju , nav perfekti un arī nav slikti , vismaz atbrīvojos no smilšu kalniem un rūsas uzmetumiem , bet dabūju smalkāku ezīti jo man bija diezgan rupja ripa , atkal kādu dienu ņems nost un tīrīs , protams beigu rezultātu nenobildēju , bet kaut kāda bilde no procesa gan man ir . Ir doma atdzīvināt c16 klusinātāju , jo tur ir max kapi kevlaram , no slapjuma , krastuma u.t.t , doma ir pasūtīt Karbona 5D līmplēvi un ar to nolīmēt klusinātāju . Story time beidzies , turpinam ar realitāti - 17.janvārī pasūtīju un šodien saņēmu paciņu no @SCOOTERZONE Kas tad bij maisiņā : Manuālais degvielas krāniņš no MotoForce , degvielas filtriņš no MotoForce , caurspīdīgās degvielas trubiņas , Polini 70mm atsperītes flancim , Yasuni klusinātāja atsperīti , un atsperu novilcēju , vai kā viņš skaitās , respektīvi lai nav jāpišas ar plaķenēm , tur kaut kādam stieplēm vai striķiem lai novilktu atsperi , viss vienkāršāk un atvieglo dzīvi Te būs bildītes nav tikai lieka pļāpāšana ( tur blakus bik smilšu čupiņa no tiem kalniem kas tur bija , bet ir kur vēl piestrādāt ) Pagaidām viss , ir dažas idejas ar kaut ko jaunu stailinga ziņā iegādāties , bet tas viss vēl ir miglā tīts un ir jāizlemj līdz galam - vai tiešām es to gribu , un vai tas ir tā vērts .. Stay tuned par nākamo
  12. EvoLV

    Aprilia SR50R 2018

    Izskatās smuki , gaidu video ar first startu
  13. EvoLV

    Gilera runner 2001

    Varēji piemaksāt tur tos 10 - 20eur un paņemt to pašu 21mm . Bet okey , ar 17.5 vajadzetu but ok
  14. EvoLV

    Gilera runner 2001

    Izklausās solīdi , bet kāpēc nomainīji 21mm karbi uz 17.5mm karbi ? Cīnies , veiksmi darbos , gaidu gala iznākumu
×