Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

indiffs

Members
  • Content count

    119
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

indiffs last won the day on Aprīlis 8

indiffs had the most liked content!

2 Followers

Profile Information

  • Pilsēta:
    Tukums
  • Intereses:
    Tīrīt karbi, dzīvot laukos
  • Braucu ar
    energa emce1

Recent Profile Visitors

761 profile views
  1. piaggio type c21, nrg mc3?

    Mc1 nedaudz savādāka plastika priekšā, tev ir disku bremžu karteri, tāpēc laikam dd. Mc3, ja nemaldos ir spidometrs jau jaunāks un karterī arī, vizuāli īpaši nekas no mc2 un mc3, manuprāt, neatšķiras. Ir arī trumuļa karteri, kur aizmugurē ir nevis kluči, bet loki, kas iet iekšā ratā. Ja vēlies izzināt kas kur atrodas un kas mainās, vari easypartos paskatīties no kā viss sastāv un palasīt forumā tepat daudz pamācību, lai saprastu kaut ko no rolleriem.
  2. Pārdodu pilnībā fresh mc3 trumuļa disku, nopulverkrāsotu sapphire blue krāsā
  3. Piaggio NRG mc1

    Ko darīt, ja pašam netīras rokas un nevar nofotografēt?
  4. Piaggio NRG mc1

    Yo, es dabūju jaunu ratu: Dabūju arī jaunu dubļinieku: Bet nekas, stiprinājumus un caurumu salodēju, nedaudz pārkrāsoju, pieliku arī numuru pie variovāka, sanāca nedaudz šķībs, jāņem būs Žanis palīgā. Sneak peek nākamajam upam, turās tikmēr, moš šonedēļ pat būs viss jau gatavs, tad būs lielais un viens no pēdējiem upiem visticamāk.
  5. Pērk/Pārdod Piaggio

    https://failiem.lv/u/8u8z8jj3 Kaut kādi 2gen pagriezieni, strādājoši - piedāvājiet, es nezinu cenu viņiem Stock hp1 variators, ļoti laba stāvoklī - 5€ Stock hp1 siksna, arī ļoti labā stāvoklī - 5€ Ir vēl aizmugurējais nrg mc hp1 trumuļa disks un priekšējais nrg mc disks, kopā par abiem - 10€, laba stāvoklī, bildes pm. Ir vēl priekšējais nrg mc plastmasiņš mazais, kas iet iekšā priekšējā plastmasām ar defektu, varu atdot par brīvu. Esmu Rīgā ļoti bieži, par detaļām vēlams sarunāt 5dien/6dien, lai varu atvest, vai ātrāk, savādāk ar Omnivu. Telefons - 22415350
  6. Pērk/Pārdod Piaggio

    https://failiem.lv/u/8u8z8jj3 Stok Pia lc cilis bez virzuļa - 5€ Kaut kādi 2gen pagriezieni, strādājoši - piedāvājiet, es nezinu cenu viņiem Stock hp1 variators, ļoti laba stāvoklī - 5€ Stock hp1 šķīvji, ļoti laba stāvoklī - 5€ Stock hp1 siksna, arī ļoti labā stāvoklī - 5€ Ir vēl aizmugurējais nrg mc hp1 trumuļa disks un priekšējais nrg mc disks, kopā par abiem - 15€, laba stāvoklī, bildes pm. Ir vēl priekšējais nrg mc plastmasiņš mazais, kas iet iekšā priekšējā plastmasām ar defektu, varu atdot par brīvu. Esmu Rīgā ļoti bieži, par detaļām vēlams sarunāt 5dien/6dien, lai varu atvest, vai ātrāk, savādāk ar Omnivu. Telefons - 22415350
  7. Tā truba garāka nekā BBC. Nokrāso štoku
  8. Piaggio NRG mc1

    Tas jau nekas, ka es sezonu nobraukāju ar veco, kas bija vēl sudigaks un nekas nebija [censored], nav jau man tur metāla liešana
  9. Piaggio NRG mc1

    Apsolos, šitais ir ātrais
  10. Piaggio NRG mc1

    cau, es dabūju spidometra trosi, drīz dabūšu caurumainu dubļinieku, bet saies, priekšējais arī ir sen jau, trubai tagad kaut cik normālāks karbons, karterus izcēlu, samazgāju cik varēju, seperators nomainīts, temperatūras sensors, sprosti un trumuļa kluči arī. Sākumā iegādājos visas nepieciešamās preces. Tātad pirmais ko izdarīju, nojaucu visu ko vajag, plastmasas, ratus, karterus. Plastmasas dosies krāsot, rati un spoileris uz pulverkrāsošanu, karteri mazgāties nedaudz devās un nomainiju sprostus, sensoru, seperatoru. Noņēmu arī slēpi, jo likšu numuru pie variovāka. Šeit ļoti svaigi karteri - Nomainīju visu nepieciešamo, pēctam ar brake cleaner variovāku bik patīrīju, tur tīkami iekšā vismaz lai izskatās, jo no ārpuses tāpat būs bik briesmīgs, bet nu ko darīt. Pēctam vēl karbi iztīrīju, filtra kasti arī, visu pačekoju, nokrāsoju variovāku un kājiņu, štokus arī, nu vismaz lai kaut cik pie cilvēkiem, nepietika vairāk naudas pulverim. Satīrīju vēl vadus, rāmi, sapūtu kontaktiem tīrītājus, ieeļļoju pāris skrūves, kurām nepatika kustēties bieži, principā sakopu tā, lai viss ir daudz maz okej. Tad lēnā garā iecēlu karterus atpakaļ. Nopulēju vēl trubu jeb nodrāzu un uzlīmēju normālāku karbonu, kaut kādu 6d, bišku ir burbuļi, piemērīju ari kā izskatās. Nu nav slikti no tā kā izskatījās sākumā, tagad pat var braukt ielās varbūt. P.S jā karteri vēl ir netīri, bet nu tur es nezinu vairs kādas skābes jālej un smilšot arī es negribu, tāpēc aties tāpat, galvenais, ka tehniski daudz maz viss vietās. Drīzumā jau būs up ar jaunu aķi, numuru kur tam jāatrodas, pulverotiem diskiem un plastmasām nokrāsotām, varbūt vēl kāds sīkums šur tur, bet principā tas arī viss. A ja, vēl noregulēt. Paldies, ja kādam interesē. ata
  11. Eu Nil, tā kā tev uzdāvināja spiģiku, tev uzdevums r/t transrusiju uzdāvināt vai arī fresh krāsojumu, vai abuslabs mopitis
  12. Yamaha aerox 2010

    A pag tu nākotnē kip tā kā nu liksi varbūt 70? A nu yasuni r un 50cc, top labs nākotnē nu ok.
  13. Es piemetu spiģikam 20 centus, sponsors. Labs motorolleris, kruc spigiks.
  14. SR50R

    Beidzot kāds atdzīvinās, dvj lai lido.
×