Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Rodrigoz

Members
  • Content count

    695
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

Reputation Activity

  1. Upvote
    Rodrigoz got a reaction from Emka in Pērk/Pārdod Piaggio   
    Pērku:
    Jaunā runnera pakaļas bremžu lampu vai tikai stikliņu
    Jaunā runnera pakaļas bremžu supportu
  2. Upvote
    Rodrigoz reacted to Supreme in Pērk/Pārdod konstruktoru   
    Pāŗdodu gilera runner sp50 550eur bet nav akmeni kalta. nr- 25933525
    Praktiski viss pirkts jauns varu ari cekus paradit utt. Krasojums diezgan liels mandarins un sanaca nedaudz norkist un vajadzetu parkrasot bet var ari braukt ka ir. Roleris ir ejos iet labi, dokumentiem viss kartiba atrodas liepaja. Dodu lidzi dalas kas ievakusas pa 2 gadiem.
    Motora:
    mk2 sport pro cilindrs
    malossi rhq klokis
    yasuni c16 carrera izputejs
    malossi multviar variators
    malossi fly sajugs
    delorto phbg 19mm karbis ar s6 coku un malossi filtru
    polini lapinas, malossi atsperes balbalba visadi citi sikumi.
    Vizuali:
    s6 spogulis
    st8 bakas rinkitis
    slegta dirsa
    led lampa 
    Trūkst:
    nejiet pakalejas bremzes vajag suportu
    Nejiet spidometrs
    panna diezgan slikta stavokli
     


  3. Like
    Rodrigoz got a reaction from Emka in Gilera Runner 09   
    nav kurbulis, nav pakaļas bremzes, viss pus izārdīts. Apslīpēts un nekāds
    Tev vēl tur darba tik daudz, ka galu nevar redzēt lai tādus jautājumus jautātu, jo tagad vēl nekas nav uztaisīts
  4. Like
    Rodrigoz got a reaction from slow runner in Gilera Runner 09   
    Vajag normāli tīt nullīti nevis taka stārķim lēkāt
  5. Like
    Rodrigoz got a reaction from slow runner in Gilera Runner 09   
    Vajag normāli tīt nullīti nevis taka stārķim lēkāt
  6. Upvote
    Rodrigoz reacted to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    ale. mājās visu dienu, tik ļoti nav ko darīt, ka jāiedirš update te.
    pa lielam braukāts daudz, viss diezgan jauki, racings vienkārši ir neiznīcināms, iet ilgāk, nekā dažam stoki un drkas.
    likšu visu hronoloģiskā secībā, lai labāk saprot, kas un kā.
    vienā transmisijas routine check-up ieraudzīju skaistu plaisu MHR dzesētājšķīvī. drusku wtf, nu neko, iemetu stūrī, stock šķīvis virsū. skatīsimies no gaišās puses, man tādēļ atkal strādā starteris

    tajā pašā reizē palika zb, ka katru reizi attaisot, visa telpa pilna ar eļļu. atrodot vaininieku, nebija brīnums, ka tas tā bija. fiksi pārspraužam un viss kedā.

    tālāk beidzot saņēmos padročīt trubu. nesanāca galīgi tik labi, kā gribējās un arī laka sūds, bet nu ai, kaut kā vienalga. kaut kad pārstrādāšu.

    tad vēl beidzot padevās ieplūdes kolektors (rip 1996-2018). gruzīja, jo vecie kolektori ir krietni vien kvalitatīvāki, nekā hi-per2. šis bija uz nrg pat kopš viņa iznākšanas no rūpnīcas

    pirmā major problēma - vienu dienu mierīgi ripinos, pēkšņi rolleris sāk brutāli lagot. apstājos, noslāpst un vairs nelec - nav dzirksteles. labi, ka nebiju tālu no mājām. izmēģinājos viskaut ko, sveces, tad vēl cdi, jo liku lielu aizdomu uz to - tas bija tāds baigi saguris. nekā. sapratu, aizdedze. nu ko, ņemu rokā testeri, zvanu vadus - tinums it kā vesels, bet auzas rāda impulsa devējs. sāku graizīties pa vadiem, atradu ejošu devēju no aizdedzes ar beigtu tinumu. ķeros pie lodāmura, pārlodēju, visu skaisti satinu, noizolēju, nu tik būs braukšana. salieku, pielec, kaut ko drusku vēl spļaudas, bet domāju, nu gan jau no kurbulēšanas aizlējies vai kas tāds. braucu, vienalga, kā motors uzsilst, sāk lagot aizvien vairāk, līdz vajadzēja apstāties, tad protams noslāpa un atkal. sabesījos un stūmu atkal mājās. uznāca zajobs un tālāk pieķēros tikai vakarā. nevarēju saprast, kas par gemaru, līdz vēlreiz paņēmu testeri. starp impulsa devēja vadu un masu ar pretestību viss čotka, bet starp devēja vadu un balto aizdedzes masas vadu, sākas tufta. kā ar āmuru pa galvu - [censored], aizdedzes masa. paskatos - jap, zem tās maza rūsiņa un nekontakts. fiksi uztaisu papildu masu aizdedzei, salieku visu kopā, izgāžu un viss aiziet lupatās. rezumē - papisiens visas dienas garumā dēļ neesošas masas pašā aizdedzē

    vēl tiku pie Metrakit Pro Race rores iemēģināšanas - nu i nax, c21 labāks

    tad lielākā šīs sezonas žopa, pie kā viss arī ir palicis. jau pēdējo mēnesi mīzu par virzuli, jo savu mūžu tas jau ir nodzīvojis ar atliektiem galiem - 120 motorstundas. viss beidzās, kad izpūta galvas blīvi. gan balts mutulis pa izpūtēju, gan spiediens dzeses sistēmā. mierīgi braucu līdz garāžai ar domu - jaukšu ārā un skatīšos virzuli. ja būs vēl braucams, sakrāmēšu uz blīves hermi un vēl kādu brīi pabraukšu, ja metams, domāšu tālāk. visu smuki nojaucu, apčamdu virzuli, nē, tāds iet plauktā tagad un tūlīt:

    cilindrs, kā jau vienmēr, absolūti bez nekādiem bojājumiem, tikai gan jau izdilis ovāls. veči, 500 motorstundas virzulim kaut kāda maza plaisiņa aizgājusi un gredzenam atstarpe lielāka, kā čigānam starp priekšējiem zobiem, bet nu, es viņu biju jau arī nobraucis līdz kliņķim. visu cieņu polini, nākamais noteikti būs tāds pats, tikai nu jau C izmēra. malossi tiešām bija miskastes. šis viens nogāja ilgāk, nekā tie abi kopā.

    domāju, ko tālāk. racinga pagaidām nav, bet braukt tak gribas nospļāvos un uzliku savu sen aizmirsto vīlēto stoku. smejieties vai nē  

    iet (lasīt - neiet) ļoti interesanti. combo vienkārši iespārda - vīlēts stock bez kompresijas, yasuni c21, overrange, r/t 85 kloķene, 21mm pilnā ručkā iet kā jau stoks, bet nu kā laid vaļā, sākas auzas, jo stoks ar c21 nu vienkārši nav savienojams. braucot parasti lamājos uz to stoku, bet nu, vismaz pakaļu pārvieto, un nepilnus 95 pēc gps var izdirst.
    zabei, ka kāda trešā atspere jau pārlūzt un pa3,14sas tam izpūtējam, [censored] uztaisīju customu

    nākotne? gaidam virzuli, seperatoru un blīvju komplektu, tad jau atkal ruļevai pa ielām
    svaigas smukbildes

    piis aut

  7. Upvote
    Rodrigoz reacted to VuskansDavis in SR50R   
    Njā, vakar visu dienu ķip regulējam, bet atveda uz Rīgu un pilnīgi necik negāja. Šodien pie Xero pārregulēja. Nezinu, Rīgā gaiss savādāks vai 3gens saka, ka viņam nepatīk ka viņu vadā turpu šurpu. Transmisijai gala regulācija itkā vēl nav. Jāiepērk vēl lielās atsperes un tā mēģinās vēl. 
     
    Āā, un laikam mani apčakarēja. Xero teica, ka tas nav strītreiss 
     

    Un šodien kārtīgi ietestētas bremzes. Stājas mega labi. Daudz labāk nekā cerēju. 

    Stay focus
  8. Upvote
    Rodrigoz reacted to xero in Spams   
    rolleru community ir nenormāli izmiris. sīkie vairs neko nerubī no rolleriem un arī necenšas neko apgūt, tik braukā ar saviem stokiem, drkām un pirksti gaisā. nav vairs nekādu interesantu projektu. forums iet dirsā. skumji, bet tā ir
  9. Upvote
    Rodrigoz reacted to Silinsh in Spams   
    Jo visi kātus atstiepuši un palikuši tikai 13gadnieki.
  10. Upvote
    Rodrigoz reacted to Cigorinch in Yamaha Jog[3kj] Budget Edition   
    Čau visiem, izlēmu uztaisīt topicu par šo dampi.
    Tātad, iegādājos šo braucamo 2017. gada septembrī, par ļoti mazu summu nēejošā stāvoklī, taču pirmajā dienā jau dabuju rūcošu.  Izskatijās ka rolleris bija ļoti ilgi stāvējis, jo bija savācis diezgan biezu kārtu ar putekļiem.
     
    Kādu laiku pabraukāju, un tad kāds ieskrūvēja garo sveci un tā sitās pret virzuli, kamēr nokāva.Nolēmu riskēt un par 30 Eur tiku pie jauna no name 70cc kita, kurš neizdzīvoja ilgi, jo rolleris ir ļoti zems un strauji ņemot labos līkumus izpūtējs sitās pret zemi, līdz izrāva skrūvi un nolūza pie cilindra. Nu neko darīt, paņēmu velvienu, identisku cilindru, bet mācoties no savām kļūdām, uzliku paaugstinājumu, lai motors nedaudz slīpāk stāv.
    Nākotnē plānoju:
    Noteikti sakārtot vizuālo, ja kādam ir kāda interesanta ideja, dalieties ar to. Iespējams lielāks karbis, jo tagad stāv 12mm Iespējams sportiskāks variators. Neko traku netaisos taisīt, jo vēlos lai ir salīdzinoši lēti ikdienā pārvietoties.

    Paldies, visiem tiem, kas šo izlasija! 
     
  11. Upvote
    Rodrigoz reacted to Derbi in Spams   
    Nezināju kur īsti likt, bet ja nu kāds redz lūdzu ziņot! 
    https://www.facebook.com/100001799438889/posts/2004620119607950/
  12. Upvote
    Rodrigoz reacted to RALPHY in Aerox '03 By RALHPY   
    Šoreiz stāsts ir par manu pašreizējo braucamo jeb Yamaha Aerox. Pats rollera sākums līdz pat brīdim, kad viņš nonāca manā īpašumā, ir apskatāms te: http://z12.invisionfree.com/scooters...

    Šo rolleri es dabūju 2012.g novembrī. Pats rolleris izskatījās šādi:     Setups uz to brīdi:   Cilis - Airsal 70cc Kloķene - Stage6 hpc Truba - Yasuni C16 Karbis - Delorto 21mm Filtrs - hebo Vārsts - stage6 variks - Malossi multivar(4.2g) Sajūgs - stage6  Siksna - Polini Svece - Denso iridi Pīpīte - Chempion CDI - Neirobežots raicing   Stayling: Str8 - balts beņķa pārvalks Str8 - zila stūre Str8 - plaukts  Str8 - ručkas Str8 - F1 spogulīts Diožu spuldzes Dzels grīdiņas Cik noprotat, tad šis diezgan nikns dampis. Patēriņš līdz ar to arī ir ~8L/100km. Bet tā kā esmu svētdienas braucējs, tad man tā nav problēma. Jāteic, ka šis rolleris mani nav pievīlis nevienu reizi - izņemot tās 3x, kad man beidzās benzīns.
    Plānos ir pārvērst šo Rox'u par RALPHY edition Black/Orange Aerox. Pašā sākumā, kad nopirku Aerox'u, prātā iešāvās doma, ka vajadzētu labāku izpūtēju. Tā nu es pārdevu savu Yasuni c16 par grašiem un tiku pie Yasuni c21. Lai gan mani pamatīgi piekrāpa, atsūtot sasistu izpūtēju. Nepagāja ne mēnesis un Yasuni jau bija atguvis savu sākotnējo izskatu.

     
     
     
     
     
     
    Tikai šajā brīdī es sapratu, ka nebija vērts mainīt izpūtēju, jo Airsal's nespēj piepūst High-end trubu. Nolēmu, ka šis izpūtējs arī jāpārdod. Un tā kā vasara bija tikai sākusies, tad aizlienēju Technigas Next - R trubu no Aprilia's, ar kuru, godīgi sakot, Aerox gāja zvērā.
      Bet, protams, tā tas nevarēja turpināties, jo viens izpūtējs uz diviem rolleriem nav nopietni. Diemžēl vēl aizvien (kopš Aprilias pārdošanas) Yamaha nav tikusi pie sava izpūtēja, bet toties vizuālie un citi tehniskie darbi nestāv uz vietas. Tika iepirktas šādas tādas styling detaļas un motora daļas:   Str8 oranža reste
    BCD oranžas ručkas
    Str8 kill switch
    Stgae6 bremžu vāciņi
    Str8 stūre oranža
    Str8 plaukts melns
    Stage6 R/T wingbells
    Stage6 CNC type īsā gāzes ručka
    Stage6 CNC type pogas
    Stage6 SSP 280mm oversize priekšējais bremžu disks
    Stage6 SSP 190mm aizmugurējais bremžu disks
    Full BCD slēgtā aizmugure (visticamāk tiks salaista kopā)
    DMP panna no Wearfine custom Aerox
     
          10.05.2014.
    Motors ir izcelts no rāmja - apakšā paveras nepatīkams skats. Šī arī ir galvenā problēma, ko vēlos novērst - kaut kur starp karteriem sūcas eļļa!
     
    15.05.2014.
    Esmu izjaucis dakšu, jo viņa suloja.
      20.05.2014.
    Nolēmu, ka vēlos izspiest no šī zvēra visu, uz ko tas ir spējīgs, tāpēc Aerox goes overrange. Šajā ziņā nevēlējos lieki šķiesties ar naudu un iegādājos piaggio hyper1 šķīvjus, kam ar nelielu vīlēšanu pēc parametriem vajadzēja derēt karteros. Bet kā nu sagadījās, kā ne, un es atkal tiku apkrāpts - šoreiz tiešām pats biju vainīgs. Šie hyper1 motori ir dažādi un šķīvju parametri arī atšķiras, kas nozīmē, ka ir lielas problēmas, jo adatgultņa iekšējais diametrs neatbilst stock šķīvjiem. Šeit talkā nāca radošā domāšana un tika izvirpota bukse.
     
     
    25.05.2014.
    Bet kā izrādās arī garums neatbilst (par 8mm vairāk uz āru nekā stock šķīvji), tāpēc esmu iekļuvis sprukās un laikam nāksies atmest domu par overrange. Pagaidām esmu ielicis pārdošanā šķīvjus. Karteri gan ir smuki pavīlēti:
     
     
    Par naudu, ko nopelnīju labojot citiem rollerus, esmu ticis arī pie pāris transmisijas un stailing detaļām:

    Stage6 R/T Oversize variators
    Stage6 R/T Oversize siksna
    Str8 LED Black Line aizmugurējā lampa
     

    28.05.2014.
    Beidzot saņēmu ilgi kāroto izpūtēju - custom Yasuni C16 full in chrome. Gandrīz nemaz nav aiztikta. Kopā ar trubu saņēmu arī priekšējo lampu un ruļļu komplektu (3g, 4g un 5g). 
     
    29.05.2014.
    Esmu izjaucis rolleri līdz pilnīgam rāmim. Motors arī ir pāršķelts uz pusēm. Izjaucot ieplūdi atklājās kaut kas jauns - iekšā stāv nevis stage6 vārsts, bet gan Top Performanc vForce vārsts, kas arī izskaidro lielo benzīna patēriņu.
     
      01.07.2014.
    Biju nedaudz izbraucis no Latvijas un vēl izlaidums/eksāmeni, bet nu esmu atpakaļ un viss turpinās! Šodien saņēmu Stage6 Torque Control MKII sajūgu (gandrīz kā jauns)! Drīzumā tiks salikts motors un, iespējams, būs atkal over šķīvji...
       
     
     
     
     
     
    05.07.2014.
    Šodien tika ielikta kloķvārpsta karteros kopā ar jauniem SKF C4 gultņiem un Corteco saļņikiem!

    07.07.2014.
    Atnāca īstie hyper1 šķīvji - tagad full oversize transmisija gatava!        14.07.2014. 
    Iegādājos dakšai jaunus blīvslēgus un eļļu, kā arī tīrīšanas līdzekli...
      16.07.2014.  Dakša salikta un atkal gatava pildīt savu funkciju!      28.07.2014. Esmu atgriezies Latvijā un darbi turpinās - šodien ieliku dakšu rāmī un uzliku cilindru!        29.07.2014. No scooter-attack.com beidzot dabūju trūkstošās transmisijas detaļas (dzesētājšķīvi), atsperi Yasuni C16, kā arī jaunu Stage6 čoku.        30.07.2014. Motors salikts, iecēlu arī visu rāmī!     
    31.07.2014.
    Pirmais Aerox'a rūciens... :)
    https://www.youtube.com/watch?v=_ONivMiZv-8
     
    05.08.2014. Visas dienas esmu ņēmies ap rolleri - no sākuma bija baigais rāviens un apgriezieni debesīs, no vietas tik ratā cēla (tas dēļ 3.5g ruļļiem), bet šodien sapratu, ka CDI ir nodedzis. Tas nozīmē, ka jāmeklē jauns un rolleris pagaidām uz priekšu nekustas... :(   12.08.2014.
    Šodien nopirku citu CDI. Dabūju līdz arī kronšteinu, lai, ņemot nost pogas, atstātu bremzes.   
    13.08.2014. Nopirku jaunu sveci un gaisa filtram eļļu, kā arī saeļļoju gaisa filtru!     12.09.2014. Ilgi, ilgi mocījos, lai noskaidrotu, kas par vainu, jo, nomainot sveci un CDI, labāk īsti nepalika. Dabūju arī 6,5g ruļļus, kas ir daudz par smagu, bet ieliekot 3x3,5g un 3x6,5g iet tīri sakarīgi. Tālāk rolleri aizvedu pie cilvēka, kam labāk padodas regulācijas...   21.09.2014. Rolleris atvests atpakaļ - rezultātā secināts, ka vajadzīga nedaudz mazāka dīze. Izmērīju arī squish - 0,5mm (manuprāt, ielai būs labs). Tagad jādabū instruments, lai saregulētu aizdedzi... Pie reizes esmu ticis pie šī te - ar lāzeri izgrieztas uzlikas, lai pa eļļas pumpja un startera caurumiem neiet netīrumi iekšā! #fancy      Kā arī šodien pielaikoju BCD plastmasas:
     
      23.09.2014. Šodien pa ļoti saldu ciparu ieķēru dīzes: 88-130.
    Principā vajadzēja tikai 88.
      04.10.2014. Sāku likt visu elektroniku - šajā ziņā esmu akurāts un viss liekas 100% bez tā saucamajiem "laukiem", bet gan kā servisos.      11.10.2014. Pa lielam visa elektronika savesta kārtībā - vadi savienoti, lampa un stage6 pogas pieliktas. Atliek tikai atrisināt problēmu ar pagriezieniem, jo, noņemot priekšējos un aizmugurē uzliekot led, relejs vairs nemirkšķina, bet šī problēma arī tuvākajā laikā tiks atrisināta: labi zinu, ka var likt pretestības (25w 6ohm uz katru pusi), bet  šie rezistori ir salīdzinoši dārgi, tāpēc nolēmu, ka lētāk ir pasūtīt no ķīnas Led pagriezienu releju (laikam 2€ ar piegādi).      Pie reizes nolēmu, ka vēlos, lai kādā brīdī, rūcot motoram, varētu gaismas vispār izslēgt, bet sakarā ar pogu trūkumu nolēmu uztaisīt savu PNP tranzistoru moduli, kurš to izdarīs, piespiežot pogu, kas atrodas uz gāzes ručkas (mīnuss, ka jātur nospiesta). Tā nu sāku ar shēmas izstrādi, tad jau liku visu kopā un testēju līdz nonācu līdz mazam dzeltenam rezultātam.
     

    13.10.2014. Saliku visas plastmasa. Zinu, ka sezonas noslēgšana jau pagājusi, bet savam priekam gribējās vēl pabraukāt.
       
    Vajadzēja vēl nedaudz paņemties ap motoru un izdomāju, ka roleri varētu stiprināt šādi:
        
    27.10.2014.
    Saņēmu LED pagriezienus un releju. Diemžēl pagriezieni bija mazliet par lielu, tāpēc nācās tā kārtīgi pavīlēties, lai izskatītos tā, kā biju iecerējis... Bet drīzumā tikšu iekšā siltā garažā un tad tikai sāksies brīnumi (stiklšķiedra + krāsošana)! :)
        

    08.11.2014.
    Plastmasas sāku lēnām slīpēt un gatavot krāsošanai. Kā arī saņēmu Stage6 MKII kolektoru ar pāreju priekš 21mm karburatora (virsū stāv priekš 24mm). Pirku šo kolektoru tikai tāpēc, lai dabūtu caurumu, kur varēs pieslēgt boost-bottle (šo arī pats taisīšu).
     
    25.12.2014.
    Beidzot Aerox ir ieripojis savās jaunajās mājās!!!
        28.03.2015. Nopirku stiklašķiedras audumu un poliestera sveķus un sāku taisīt slēgto:           30.03.2015. Izdomāju pielaikot...izrādījās, ka diezgan par mazu sanākusi - nācās plēst kopā un taisīt pa jaunam!        04.04.2015. Sāku slīpēšanas darbus...     Kā arī izdomāju izmest kādu līkumu, atklājot sezonu:         05.06.2015. Skola ir beigusies un var sākt ar jaunu sparu turpināt iesāktos darbus. Pa šo laiku paspēju pārdot Top Performanc vForce vārstu un nopirku Stage6 NBR (degvielas ekonomijai):     13.06.2015. Motoru pārlasīju un paspēju pat izbraukt - sākums ļoti burbuļo, bet pēc tam iet tīri pieklājīgi!     
  13. Upvote
    Rodrigoz reacted to indiffs in Piaggio NRG mc1   
    Ja cau, šodien jau ir opens, bet es ātri topiku uztaisīšu.
    Tātad rolleris ir salikts uz ratiem, sakrāsots, sataisīts, pavadītas visas dienas garāžā kopš pēdējā update. Salodētas plastmasas, sakrāsots, salikts, saķepināts, krc dir** rokas tagad izskatās kā no melnas dirsas un caur asmeņiem izvilktas, bet bija tā vērts.
    Nopirku jaunu aķīti, jaunus lokus:

    Pēctam es uztaisīju metāļa grīdiņas, uzliku paaugstinātāju, pārvietoju numuru, piekrāsoju pāris detaļas, principā gandrīz visas kas nebija nokrāsotas + vēl salodēju plastmasas, visus sīkumus. P.S, es zinu, ka grīdiņas nav max simetriskas un skruves uz aru, tas tiks labots, vienkārši laika trūkums, šodien opens.
    Tālāk, lai runā bildes un tiekās openā, peace, es visus plānus +/- esmu šeit uztaisījis, iegrūdis max daudz naudas un laiku, bet man patīk!
     
    Grīdas netik labi izdevušās:

    Truba arī diezgan norm iedega, sapūtu nedaudz vēl ar wd-40

    Numurs bik pa kreisi, aizmugurē paaugstinātājs neredzams slēpjās:




    Fotosesh uztaisij, jaja nedirsat ka es skaidas burnoutoju, tur apaksa asfalts


    piiis!
     
     
  14. Upvote
    Rodrigoz reacted to Silinsh in Gvicaara Missile Zip.   
    Nu [censored], kas tas par grāvi.
  15. Downvote
    Rodrigoz reacted to XENON in Piaggio NRG mc1   
    Saku uzreiz - ja karbons ir līmētais, tad pēc labas braukāšanas viņam būs pi***, esmu pieredzējis. Bet nu veiksmi!  
  16. Like
    Rodrigoz got a reaction from Emka in Gilera runner OLD BB   
    Manās acīs gan izskatās diezgan slikti. Tur tik jācer, ka stunt bar kaut ko saglābs no tā skata  
  17. Like
    Rodrigoz got a reaction from Emka in Gilera runner OLD BB   
    Manās acīs gan izskatās diezgan slikti. Tur tik jācer, ka stunt bar kaut ko saglābs no tā skata  
  18. Upvote
    Rodrigoz reacted to filmix in Derbi Senda V2 by filmix   
    Sveiki puiši,esmu atgriezies pie mopēdiem,sirdij ļoti tuvi tie divratu braucamie  . Tad nu tā,centīšos visu kaut cik saprotami un īsi sarakstīt,visu vasaru notrakoju ar derbiju,viss bija labi līdz airsals neaizgāja pa dirsu,tajā brīdi mopēdi bija apnikuši,nospļāvos,uzliku stock cili un pārdevu.Pāris bildes,kuras saglabājušās no vecā mopēda -



    Neliels stāsts par derbiju,kurš man bija pēc zipa,pēc maiņas tika pabraukts nedaudz un izjaukts,ātri saliku kopā un samainīju pret tautā slaveno žurku,kuru beigās nolocīju  . Pāris bildes,fonā @dzosuah ex 2gens un kaimiņa speedijs - 




    Principā samainot šo aparātu pret žurku,nenožēloju ne mirkli,jo darba tur bija ļoti daudz,sasitu žurku un radās iespēja viņu atpirkt,tajā brīdi nebija tādas naudas un uz sitiena nebija kur to dabūt,pagāja kāds laiks un čalis uzraksta,vai man nav kāds telefons,ko šim piedāvāt,skapī atradu veco 5S aifonu un piedāvāju,tad nu tā,samainīju aifonu pret savu ex derbi  . 31.martā pats ar mopēdu braucu mājā,braucot bija nereāli auksts,bet tas mani neatturēja lai nobrauktu trakos 72km.Atdzenot mājās,visu dienu nobraukāju pa mežiem un veeel ļoti daudzām vietām - 



    Braukājot tika atklātas daudzas problēmas,sīkāk,drausmīgi slīd sajūgs,sprūst gāze,izpūtējs ir caurs 100 vietās,varat piedāvāt sport/stock,plastikas ir kriminālas,bet tās jau ir sarunātas no user @Roberts Sloka ,priekšējās bremzes ir uz izmisuma robežas,pakaļējo nav vispār,ja kādam ir hmu,protams vēl ir ļooti daudz problēmas,kuras laika gaitā tiks novērstas,braukājot pa rajonu,pārtrūka ķēde,uzreiz tika nolemts jaukt ārā,jo viss ir nodirsts līdz pēdējam,bez žēlastības viss tika nolaistīts ar ķīmijām un nomazgāts ar karcheru - 




    Tajā pašā dienā viss lēnu garu pīpējot tika izjaukts un salikts pa kastēm - 



    Ilgi nedomājot,tika sākts darbs pie rāmja,kurs bija briesmīgs,kā arī pie ratiem,aizmugurējais arī ir pabeigts,to aizmirsu nofočēt,ceru,ka piedosiet.  


    Šodien humpalās aka RDA nopirku ādas jaku pa 2e,tiks izmantota,lai pāršūtu beņķi,kā arī rāmis tika nogruntēts un nolaists ar svaigu krāsas kārtu - 




    Ar user @Maksimalists samainījāmies ar stūrēm - 

    Tas laikam šodienai arī viss,topiku veidoju ļoti ilgu laiku,kamēr no visām vietām salasa bildes un tamlīdzīgi,ceru,ka novērtēsiet.Tiks papildināts kad vien būs iespēja,tiekamies openingā! 
    Stay tuned! 
     
  19. Upvote
    Rodrigoz got a reaction from Phoenyyx in PIRMS UN PĒC   
    Dažiem rolleriem iekrājušās pārvērtības
    Yamaha Aerox
    Pirms:

    Pēc:

    Yamaha Aerox #2
    Pirms:

    Pēc:

    Aprilia SR50 2gen
    Pirms:

    Pēc:


    Aprilia SR50 3gen
    Pirms:

    Pēc:

  20. Upvote
    Rodrigoz reacted to xero in Yamaha Aerox by Fuksis.   
  21. Upvote
    Rodrigoz reacted to Morfy in Liepāja   
    Vajag Kurzemniek Meetap
  22. Upvote
    Rodrigoz reacted to zogs in MOTOGURU piedāvājums   
  23. Like
    Rodrigoz reacted to m0ussy in Spams   
    Priecātos, ja kāds no Jums iečekotu un novērtētu bildītes, kas sanākušas no "Baltic Winter Drift Cup 2018"  
    https://www.facebook.com/pg/nick.nimedia/photos/?tab=album&album_id=538649169867253
  24. Upvote
    Rodrigoz reacted to MrEAzy in SR50R by MrEAzy   
    Čau visiem! šā gada ziemā no Rīgas tika atvesta mana srka, liels paldies @m0ussy. Srka patiešām bija teicamā vizualajā stavoklī un gan ritošajā daļā! 
    Motorā:
    Stage 6 MK2 Sport Pro cilindrs;
    Jasil Top Racing pilnvaigu kloķis;
    Stage 6 Pro Replica;
    Stage 6 R/T variatora kits;
    Stock šķīvji ar stock sajūgu;
    Malossi mazās, dzeltenās sajūga atsperes;
    Lielā MEDIUM sajūga atspere;
    Dellorto PHBG 21mm karburators;
    Stage 6 kolektors;
    Stock mājiņa ar karbona lapiņām;
    Malossi E13 gaisa filtrs;
    Bosch elektriskais sūknis;
    Tālāķie plāni:
     
    Transmisijā: 
    - Stage6 mk2 sajūgs
    - Stage6 R/T sajūga zvans
      
    Iepludē:
    - Mallosi vl14 lapiņvārsts 
    - Taisnā R/T ieplūde 
     
    Vizualajā:
    -  SPP amartizatora paaugstinātājs
    - Stage6 F1 kreisais spogulis
    - Str8 bremžu ručkas
    - Stage6 kurbulis
    - Pārkrasot variatora vāku, aizdedzes vāku un pasažiera grīdiņas plastmasiņas.
    - Pārtonēt aizmugurejo lampu.
    - Nopulēt Stage6 Pro replica.


    Drusciņ apputējusi




     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  25. Upvote
    Rodrigoz reacted to turn100 in SR50R   
    Sveiciens, nu ja jau man dots lielais gods skrūvēt šo rolleri tad jau let's make SR great again!
    Atveda mopēdu un pirmais ko darīju bija izcelt motoru un likt uz galda

    pusstunda un sirds uz galda, var sākt jaukt ārā, vispār brīnos, jo vairāk izārda jo vairāk palieku šokēts par "tehnoloģiskajiem risinājumiem", bet par to citā postā pastāstīšu
    Tātad jaucot pa ceļam pētiju visu ko redzēju, mitrs blīvslēgs priekš manis neizklausījas labi

    Nice, kāds profesiONĀLI ielika blīvslēgu!
    Skatijos ka vispār visa "aizdedzes telpa" ir eļļaina, mitra
     

    Tālāk jau motors tika sadalīts uz pusēm, un tikai tad atklājās kāpēc viss mitrs eļļā
     

    Tieši tā, jaunieši, šīs ir caurums, tātad vīlējot flowu nav ko lūrēt apkārt, vai arī no otras puses "jāuzaudzē gaļu" ja gribi savu "trako flowu 200hp"
    Nolemts bija metināt uzreiz to visu pasākumu, bet priekš tā vajadzēja esošo "pļūtienu" novākt kas tur bija jau no otras puses 

    Laikam pārāk porains pļūtiens tur bija, nācās normāli pafrēzēt
    Nu un rekur jau metinājuma rezultāts 

     

     
    Tātad pagaidām tā... Es atkal savā kārtā šobrīd gaidīšu daļas no Dāvja, tad jau ies kopā tīrīšana un likšana kopā
    paliec ķūnēts
     
     
×