Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

#Kaza

Members
  • Content count

    598
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

#Kaza last won the day on Decembris 22 2018

#Kaza had the most liked content!

5 Followers

About #Kaza

  • Birthday 1995.02.15.

Profile Information

  • Pilsēta:
    Rīga
  • Braucu ar
    Zip SP1 BigBlock

Contact Methods

  • Telefona numurs
    22847037

Recent Profile Visitors

1 986 profile views
  1. #Kaza

    Jautājumu topiks

    Kopš kura laika watt=volt? Kādi 90-100w max. Spriežot pēc 2gen (2*35w lampas, 2*10w bremžu uguni, 2*5w gabariti+priborka)
  2. Sēn te nebij update. Pedejā laikā lielakoties slipeju un špakteleju, nav tas patīkamais darbs, bet to ir jādara. Kas ir sasistīts ar gaismām un to lietu ka originalas lampas spīd ka ....hm, slikti spīd. Dīvaini, bet priekš manas lampas netirgojas gatavas lampiņas kas man patiktu pēc konstrukcijas (ta saukta "lustra" ir vienigais plug-n-play variants, kas mani neapmierina) Slikts variants: Un vienam polim kkadā forumā tika atrasts elementars atrisinājums, vajag 2 originālas lampiņas, labāk pat izdegušas, dabūt arā ieksējo daļu, vienālga kā, es to izfrezeju. Paliek tāda ka bļoda, tieši tajā bļodā var ielodēt jebkadas lampiņas kadas patīk (priekš P21W patrona, parastais patrons gabarītlampām auto). Aptuveni šitādi: Šis ir manā izpildijumā, ir pielodets visā garumā, citādi izkritis iekšā: Ja kāds taisīs kko tādu, jāņem vērā ka gaismas avotam jābūt tikpat tālu to tas pamatnes ka ir originālā, citādi nepareizi atstarosies iekš lampas un neka laba nesanāks. Rezultats man patīk, spīd aptuveni 2-3 reiz labāk nekā originalas halogena lampas, starpību nefočeju jo kāmera nevar īsti to paradīt Ka arī tika uztaisīti gabarīti originālā lampā (neatceros vai sp1 originali ir gabariti vai tikai tuvās) ar RGB lampiņam, vadība notiek ar pulti. Protams tas tiks lietots tikai meetos Lampas korpus un slēpe tika nokrasotas ar struktur krāsu, ļoti patīkama taustot. Tā ka man ir rezerves suports, tika uztaisīti lauki aka nestandarta tunings. Neiedziļinašos kā un kur es dabūju to info, bet zipam un 4t Runneram kluči ir vienāda augstumā, biezumā, bet platumā gan atškirās. Suports tika iezīmets un izfrezēts lai brīvkustība būtu minimala. Pie reizes tika veikta pilna apkope suportam un uzlikta bremžu mašinite no 2gen, liels paldies @Kristers Ūdris. Feel the difference Jaiebrauc tos klučus, ganjau bus labi. P.S.: Par to ka tas nav droši....draugs 2 gādus ta brauc un viss ir safe Ja nu kas man vienmēr ir nefrezets suports ko varu uzlikt. Ka arī tika sazaģets un noslīpets spoileris Tuvākajā laikā pabeigšu ar plastmasu gatavošanu, ar elektrību viss ir pabeigts. Būs jāķēras pie motora. Stay tuned
  3. Paldies. Atkarīgs no regulācijas
  4. Beidzot saņemos uztaisīt topiku par šo zipu. 2017 martā tika pārdots mans 2gen un pēc 2 dienām tika nopirkts donors dēļ motora, pravotkas un visa uzkarama. Uz to momentu setaps bija sekojošs: BB 150 LC motors ar nereali nobrauktu cilindru Full stock 125cc transmisija ar nereali viegliem rulliem, kkas pie 8g 21mm BE karbis + sporta filtrs Pārmetināts izpūtejs no rs125 Pārejais full stock, motors pat netika škelts kopš 98 gada Pa maziņam tika minimali pārjauktas iekšas (gultņi, blīves u.t.l) un Jūnijā tika nopirkts SP1 rāmis ar plastmasam, onearm, kkadu disku, pats galvenais ar tīriem pārrakstamiem dokiem. Bet bez motora, kas mani principā neuztrauca. Ja, tas ir ex Woki, ex Jenota zips. P.S.: Kādu laiku kad tas zips bija pie Armanda un tur bija nexus500 motors, kuram galu galā izbeidzas kloķene. Dažas bildes no salikšanas procesa No extram tam zipam ir 2vietigais beņķis, SP priekša, bardačoks, karbona elementi. Nekas nebija izzāģēts vai kka citadi nolaukots. Pirmkārt tika risinati tehniskie momenti (bremzes, piekare u.t.l) ta arī es nobraucu līdz sezonas beigām. 2017 ziemā tika paveikts: izslīpets un pievīlets cilindrs izgriezti visi ierobezotāji no rs125 bunduļa full pravotka uztaisīta no nulles ar normālam fiškam, nevis uz skrutkam ar zilo izoleni jaunie kluči, jaunas troses pārkrāsots smuki saurbta priekša uztaisītas 2 atseviškas bākas (benzinbāka + eļļas bāka (rezerve)). Dēļ ta ka ar to zipu es minimāli nobraucu 30km katrā dienā otra bāka ir ļoti labs risinajums, nekad nepievila. MF īsa gāzes ručka jauns YSS amis uz onearm SP aizmugurejais stikliņš (max rare) SP spoileris aizmugurē uztaisīta slēdzene (tika nogriezta vēl pie Jenota) un stūres bloķerators SP1 + SP2 diski, krasoti ar pulverkrāsu jaunas riepas ContiTwist Stage6 MK2 thermometer Pēc Sumerstart 2018 vēl tika dabūta kaudze ar detaļām: SP speedometer līdz 120kmh (sākumā bija līdz 80kmh) slēpe Dellorto 25mm karbis BB ieplūdes kolektors atvieglināts stock magnets (ex Krasovska) Malossi šķivis Malossi multivar Malossi siksna un protams cilis vēl reiz tika pievīlets Galu galā tika dabūta lieta, bez kuras SP zips nav SP. Protams tas ir originālie SP diski 2018 sezonas beigās zips izskatās sitādi Tāpēc ka tika dabūta origināla SP priekšēja lampa, tiks nonemts tas prožektors no stūres un gabarīts pie spārna jo vairs no tās nebūs vajadzības. Protams ka man ir zināma problēma ar sliktam gaismām uz sp1 (ka arī 2gen/f12/f15/nrg) un tas tiks atrisināts, bet par to kādreiz vēlāk. Uz esošo brīdi: 150cc LC vīlēts cilis Rs125 bundulis šur tur pielabots, bet ganjau būs kkas cits 25mm dellorto vīlēta stock mājina ar karbona lapiņam stock kloķene atvieglināts magnēts Iridium svece Cdi+spole no LC BB Malossi Multivar + Malossi siksna + Malossi šķīvis atvieglināts sajūgs ar nereali cietama atsperem ventilators sajūga dzesēšanai (OEM) stock wingbell urbts variovāks Galvenais mērķis bija salikt max uzticamu daily rolleri, ka arī ratā braukšanai Nekas nestāv uz vietas un darbi turpinās, pēc kada laika būs update.  Virziens ir izvēlēts un tam virzienam nosaukums Malossi Stay tuned...  P.S.: Pieļauju ka manā rakstītā būs kļūdas, tā ka sori ne sori
  5. #Kaza

    Pērk/Pārdod Piaggio

    Malossi TC unit K15 priekš Piaggio. Malossi CDI + spole (tāda pati ka seletrai) - 35e Pārdots 3gen pakaļejais suports - 10e 3gen priekšejais suports - 10e Hp2 long variovāka plastmasa (smuka, glanceta) - 5e Stock kolektors - 5e Detaļas atrodas Rīga, sadarbojos ar pakomatiem. 22847037 - bildes privāti Whatsapp, PM forumā nelasu
  6. #Kaza

    Pērk/Pārdod Piaggio

    3gen suporti (priekša 5, aizmugure 10) Piaggio slēdzenes elektriska daļa kur nāk štekeris 5 Stock kolektors 5 2gen āķis kas iet salonā uz 2 skrūvēm 5 2gen aizmugureja lampa (tikai 1, bet ar vadiem, negraiziti) 5 Jauna yasuni vate izputejam 5 Smuks vāciņš hp2 variovakam - 5
  7. #Kaza

    F12

    Ja aizdedzes apsteidzes leņkis ir parāk agrs tad var iedarbināties pretējā pusē. Ka man liekas vai nu devejs, vai nu cdi. Cdi var uzlikt no hp2, bet devejs ir iemontets statorā (ja ir originala malaguti ducatti aizdedze). Es vispar liktu veca tipa aizdedzi (stators, rotors un cdi) un aizmirstu pa to sudu
  8. #Kaza

    Pērk/Pārdod Piaggio

    Pērku 24-25mm dellorto karbi Pwk neinterese 22847037
  9. Pardodu: Onearm dakšas amitis (210mm, visgarākais) - 10e Onearm disks zip2 (riepa pašvaka) - 20e Aizmugurejais disks zip2 (hp2, 110mm trumulis) - 10e Perku: Zip sp1 disku uz onearm, vai komplektu (aizmugurejais 110mm trumulis). Varu piedāvāt maiņu (zip2 disku komplekts vai sp2 priekšējais disks)ka ari ar manu piemaksu. Izskatišu visus variantus 22847037
  10. Tirgojas: Onearm dakša (bez suporta, amiša, riteņa - plika dakša) - 25e Onearm amitis stock - 15e Onearm ritenis (zip2 non sp) - 20e Bremžu disks onearm - 5e Priekšeja bremžu šļauka - 5e Ka ari perkot visu komplektu (dakša, amis, ritenis, bremžu disks) - 50 Ņem vairāk - maksā mazāk 22847037, bildes whatsapp un blabla. Rīga
×