Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

#Kaza

Members
  • Content count

    715
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

#Kaza last won the day on December 6

#Kaza had the most liked content!

6 Followers

About #Kaza

  • Birthday 02/15/1995

Profile Information

  • Pilsēta:
    Rīga
  • Intereses:
    aka @viktorkangale
  • Braucu ar
    SP1 ar maztilpuma motoru

Contact Methods

  • Telefona numurs
    22847037

Recent Profile Visitors

2,539 profile views
  1. Cērams ka tev ir zinams ka notiek pulverkrasošana un kāda temperatūra ir žāvēšanas kamerā. Ta ka visu dakšu vajadzēs jaukt ārā. Vieglāk nopūst ar auto krāsu, mazāk problēmas un nereāli plata krāsu izvēle. Veiksmi darbos GL HF
  2. #Kaza

    Aprilia SR50R 2018

    Pardons, bet pirmo reizi dzirdu lai uz hp2 būtu kkadas trobeles ar RPM ierobežojumu (cērams ka es pareizi sapratu to minēto ar "aizdedzi" (p.s.: aizdedze ir kopīga sistēma, kas sastāv no rotora, statora, cdi/spoles. Kas jūms visiem nozīme aizdedze still nav skaidrs)) Pēc dažu cilvēku pieredzes ir zinams ka līdz 12-13k rpm aizdedze uz piadža strāda adekvāti (ja nav kkadas sudigias aizdedzes komponentes), pie ta ka rēti kurš mopeds uz čuguna un stock aizdedzes dabūs stabīli pāri 12-13k. Cik sapratu tas cdi bija domāts Malossi digitronic. Arī domāju tādu ieķert, bet cena un tie mistiskie ieguvumi kka atsit velmi iegādāties cdi kas ganjau ka stradās ka stock vai uz 0.0001% labāk kkur otrdien saulainā laikā braucot konkrēta laikā. Atkartošos piadzim stock aizdedze strada perfekti. Vai nu stock vai nu rotors
  3. #Kaza

    Piaggio Zip

    stiprība nedaudz labāka pa Ādažu čipšiem p.s.: Delve2 var nopirkt skruves ar stiprību 10.9. Tiem mūžā neapraus vietu seškantim, ka tas notiek uz tam chaina skruvem
  4. #Kaza

    Jautājumu topiks

    ja tev ir piaggio/mina vert tad pilnīgi vienalga, gaumes lieta, tikt pie karbja lai pacelt parasto čoku nav ne vainas. ja tev ir mina hor......tad vai nu parastais čoks un katri reizi lauzt 3 vietās roku lai tikt pie ieplūdes (ja nav taisna ieplūde) vai nu likt cilvēcisko čoku ar trosi. vienīga problēma ar trosi ir tāda ka traucē ņemt nost karbi regulejot. man pašam ir 2 čoki. kamēr regulēju svaigi saliktu motoru stāv parastais, kad nevajag bieži ņemt nost karbi - trose upd: nevajag tev tik daudz gaisa ko var padot tas filtrs. Uzliec kautvai polini90 (skaņa briesmīga) vai kko citu ko var normāli nolikt. Un Vuskans pareizi teica par vietas trūkumu pie tam vienmēr var uzlikt stock kasti, uzlikt sporta švami. tas būs daudz klusāks pa jebkādu sporta filtru (a tos sportiniekus ir daudz biežāk jakopj). ja būs pamaz stock kasti var savīlet. kko sapisi kastei? cita lietota pa 5e
  5. Heyo. Ārā laiks tāds ka ar roller negribās pat līdz veikalam braukt, zips tika nolikts līdz pavasarim uz glabāš.......hell no, uz pārbuvi Pa pedējo laiku tika samainīts bardačoks uz veselu un ir uzlikts tach/hour meter. Nav tas milzīgs ebay dildo variants uz 2 skruvem, bet kkas labāks. No extram kas patīk ir atmiņa ar max rpm, aķiša voltaža, apkopes atgadinājums un galvenais tas kas uz galvena ekrāna ar rpm rāda laiku, bieži vien braucot prasījas pēc tāda štruma. Un kopumā tas baltas un zaļas krāsas izskatās max organiski Ir doma pāriet no Contika un pusslikiem, bet pagaidām neko neatradu pa adekvatu ciparu. Kādu dienu rakoties pa internetu atradu visādas interesantas pārējas priekš ieplūdes lai uzlikt lielāku mājiņu. Pēc dāžiem mērijumiem izrādas ka BB, ka arī HP2 var uzlikt AM6 mājiņu (ja ja, tripermocis, yuhooo, minara daļas uz zipa), vienīgi vajadzēs kārtigi izfrezet karteriem iekšas, varbūt šur tur uzmetināt aluminiju. Galvenais plus ir tāds ka lapiņas ir daudz lielākas nekā stokā, a visa pāreja taisīta no organikas un zariem (tāpat ka vienmēr) Uzreiz teikšu ka RT kolektora apakšēja daļa ir vistrakākais aluminijs ar kuru esmu strādājis, lai izfrezēt to vietu mājiņai man aizņema kādas 7 stundas. Vajag nedaudz savilet plātumā P.S.: konkrēti šitam kloķim sēn jau ir rip, ta ka sliktāk no tām skaidam nebūs Ka arī sametināju kolektoru, derēs līdz pat 32mm karbim ja būs tada vajadzība. Sori bet likt gumijas muti kas maksa 40 un plīst ka asfalst Čaka ielā, paldies atteikšos. Paliks tikai pieslīpet plaknes, nokrasot un izgriezt visas vajadzīgas blīves. Ka arī nopirku sev jaunu bremzes trosi un komplektu ar Ferodo klučiem, mašīnām tie skaitās ka top, gribās paprovēt. Principā lielākais kas mani gaida ziemā - karteru maiņa, crashpad taisīšana, moš vēl vienu izpūteju taisīšu Un beidzot gribās smuki sakrasot, uzpulēt līdz "spogulim". Cērams crashpadi saglabās krasojumu. Pa lielam plāns tāds, vizualais un dažas fičas ar motoru. P.S.: nopirkšu oldzip plastiku kas iet ap beņķi
  6. #Kaza

    Pērk/Pārdod 125+ cc detaļas

    Interese BigBlock karteri no sr125/150 AC. Piedāvājumi whatsapp 22847037 Varu piedāvat maiņu pret citam bigblock detaļam
  7. #Kaza

    Jautājumu topiks

    Izskatās ka ir slikta masa starp rāmi un motoru. Vai arī kko muld pratu aizdedze
  8. #Kaza

    Reg.sajūgs

    Tas ir tas saucamais vissliktākais regulācijas veids. Vienīgais pluss - tos sajūgus kopē visi kam nav slinkums un to var dabūt pa smieklīgu ciparu. Bet konstrukcija ka tāda ir mēsls. It īpaši to var jūst kad vajag dabūt kkadu vidēju regulāciju. Sanāk ka visam atsperem preload atškiras
  9. #Kaza

    Jautājumu topiks

    var, ja. Tas būtu vieglākais
  10. #Kaza

    Jautājumu topiks

    benzins+ota šļaukas, radiks. Ka arī ir svarīgi kas pa motoru. Minarelli var uzlikt sūkni, cili un viss. Ar Piaggio viss atšķiras
  11. #Kaza

    Jautājumu topiks

    Var pameklēt remkomplektu (ja tāds vispār pastāv). Es izjauktu ārā to sūkni, ja tur vēl var kko salabot - paprovētu. Bet vieglāk uzlikt citu sūkni
  12. #Kaza

    Jautājumu topiks

    710 un atiet
  13. #Kaza

    Jautājumu topiks

    par streetrace Jūs kļudaties, jaunkungs
  14. Hayooo. Mana custom truba tika kartigi ietestēta, tas ka aizies labāk nekā ar iepriekšejo trubu man bija skaidrs, bet nejau tādu starpību es gaidīju Viss ripo, vienīgais kads kasjaks notika - pārluza līkums, ganjau ka vajadzēja nēmt biezāku metālu. Tas tika sametināts un pastiprināts lai turpmāk neplīstu. Ka arī nofeiloja malossi siksna. Saplisa pie nobraukuma knapi zem 1000km. Prosta minus 40e. Neesmu opis, bet agrāk bija labāk Tātad.....dzese. Sākumā sistēmā bija 3gen radiks+bosch elektro sūknis+str8 flow cooler un G12+ antifrizs. Darba temperatūra bija +- 75, bet mums tač vajag vēsāk Pirma doma bija pa sporta tosolu, jeb Motul motocool. Bet ta ka es netīcu reklāmai tika nolēmts ka vajag otro radiku. Purnā to likt nav variants, nav vietas #zip-troubles. Likt biezāku radiku manuprāt arī bezjēga, tomēr dzesēšanas laukums rullē. Vienīga brīva vieta kas man palika - zem grīdas. Un vienīgais kas tur organiski derēja - niecīgi mazs zip/nrg/runner radiks (still nedaprotu tos, kas atstāj tos uz normāla setapa ka pamat radiku). Biškit paspēlējoties ar izvietojumu tika atrasta laba pozīcija un tika uztaisits gaisa kerājs no aluminija priekš max efektivākas dzeses. Pats labākais ka tāda veidā tas radiks nekam netrauce un turpmāk var palikt savā vietā. "ar plākteriem iet labāk, zips slimo" Un protams iekšā Motocool, teiksim tā: nav panaceja, bet labs pa savu cenu. Galu galā. Par temperatūru. Lielākais ko paigaidām esmu dabūjis 62 grādi. un braucot ratā temperatūra pa maziņam krīt nost Bez tas "degvielas" zips ta arī paliktu projektā Kam tad ir domāts tas stāsts? A hvz. Nevajag kkadus kosmiskus custom radiatorus, naudas paču vai vēl kko lai panakt labu rezultātu. Izgudrība un trāks prats padara savu. Tiksimies sestdien uz Summer End meeta, iepirdīsim ar 2stroke smoke for the streets. Labākais risinājums ka panakt mērķi - nemīzt
  15. #Kaza

    Jautājumu topiks

    Pasties, moš kāds suds trapīja zem adatas. Ka arī pārbaud vai ta aizvēras augšējā pozicijā. Vispar, man piemerām ir ka likums: jaunu karbi vajag izjaukt, izmazgat, izpust un tad jau likt virsū
×