Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

#Kaza

Members
  • Content count

    628
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

#Kaza last won the day on Marts 5

#Kaza had the most liked content!

5 Followers

About #Kaza

  • Birthday 1995.02.15.

Profile Information

  • Pilsēta:
    Rīga
  • Intereses:
    aka @viktorkangale
  • Braucu ar
    SP1 BigBlock 150

Contact Methods

  • Telefona numurs
    22847037

Recent Profile Visitors

2 091 profile views
  1. #Kaza

    Jautājumu topiks

    tur īsti daudz kas atškiras no origināla. Magnēts, aizdedzes stators, kloķene. Viss parējais itkā tads pat (izņemot to ka dažiem keeway ir baigi garš aluminija ielūdes kolektors)
  2. #Kaza

    Jautājumu topiks

    Nu nezin. Nejau tāpēc ka EVB vajag līdzstrāvas 12 volt? Da ne, bullshit.
  3. Ieplūdes lukam vajag, bet tadus lai derētu 39/47mm cilindram diezvai ka dabūsi. Man ir tāds kurš der 49mm cilim, i to knapi pietiek.
  4. #Kaza

    Jautājumu topiks

    Rīgā var Gaujas ielā, numura nav, kkur netā vareja atrast
  5. #Kaza

    Jautājumu topiks

    nevienmērigi nospriegotas atsperes / kluču svārs atškiras
  6. Lētākais Jasper no depo derēs (2 gadus godam kalpo, tālāk izmēt arā, paņem citu) un var pasūtit frezes no ali. Bet.. tas ka process ir saprotams nav pietiekami. Ir jāsaprot kur, cik, kā un kāpēc ir jāvīle. Līdz tam brīdīm labāka gadījumā izmaiņas nebūs jūtamas, sliktāka - ies sliktāk nekā bija. Tool komplekta nepietiek, jābut saprašanai
  7. #Kaza

    Jautājumu topiks

    MK2 sajugam tas gan ir (pie tam "netīšam" tirgojas kluču remkomplekts tam sajūgam) pa parejiem drosi nevaru pateikt
  8. #Kaza

    Jautājumu topiks

    maxmoto.lv Jāņem līdzi cilindru un esošo virzuli Service manual tev palīdzes, tur ir tie kļudu kodi, ispējamie celoņi un atrisinājums kas jādara. Tik skaties konkrēti savam motoram un ieplūdes tipam (karbis/iešprīce) jo tiem tie kodi atškiras
  9. #Kaza

    Jautājumu topiks

    atkarīgs no metinātaja (tajā paša Nitram prasīs kosmosu) un apjoma, to tev tikai metinātais pateiks
  10. #Kaza

    Jautājumu topiks

    regulacija, gan karbim (ganjau ar adatu un gaisa skrūvi petiks) un transmisijā (cietākas atsperes, visas. Un jaskatas kas notiek ar rullikiem (svārs))
  11. #Kaza

    Jautājumu topiks

    Oil injection - vai ir štuceris priekš eļļas Vakuma ports - tas pats, bet priekš vakuma (ieteicu meklēt kārbi ar vakuma portu)
  12. Kas tad tika padarīts pa mēnesi? Glūži pamāz, gribētos vairāk. Pašlaik visus darbus saistītus ar motoru piebremze jauna cilindra trūkums (nav ciļa, nevar vīlet karterus, nevar rēķinat un metināt izpūteju). Bet tomēr. Kādu vakaru motors tika nonemts, izjaukts un pārbaudīts. Pati lielākas bailes aizēja garām, gultņu sežas karterā ir normālas (bija iemesli grekot uz tiem). Kkur sezonas sākumā nolūza izpūteja augšējais stiprinajums un jau kādu laiciņu nebij vienas vītnes (bildē) un dažas tika aprautas. Pie Jurģa kunga tas lietas tika sametinātas un vēlāk saremontēju parējas vītnes ar helicoiliem. No Engine SP gang @Korch Viss tas pasākums tika kautvai cik nomazgāts no daudzgādigiem dubļu slāniem, līdz galam tiks satīrits un nolakots kad salikšu kopā motoru, tagad neredzu jēgas to darīt. Ka arī tika nopirkts pa smuku ciparu Athena DoubleLayer gaisa filtrs, bij dazas sarežgitības saparot to ar manu karbi. Ir lidzīgs Steidž6 filtram, bet labāks Ka arī burtiski uz dienam no @StraumeDžeimss tika dabūts Malossi RS24 amitis. Vienīgais, tas amortiņš stavēja uz minara, un galīgi neder bolt-on. Bet kad ir rokas, galva un instrumentu minimams viss ir iespējams Darba procesā (centrāla skrūve tam "adapterim ir nomainīta uz m10 ar stiprību 10.9) Locīt ausis amitim negribējas, metināt citus arī (jo blakus atrodas regulācijas mehanisms) tāpēc viss tika atrisināts ar šitādu piamina paaugstinājumu Pagaidam viss pamazam kustas, negribu taisīt mazus update.
  13. #Kaza

    Gaisa Filtrs

    Tagad jau tādus es neliktu. Man bija polini 90. Skaņa pretīga (it īpaši ar 21 karbi), vislaik jaucas ārā tas korpuss, jaaptin ar izoleni. Daudziem ir lidzīga problema. Vēl pamaniju ka dažiem trapās tie filtri ar cietu līkumu (kas nāk pie karbja), a dažiem elastīgs. Tādu gan neņemtu. Ja nu tas vāciņš ir tik aktuāls var skatīties uz malossi E5.
  14. Ja tev nebīj ta prikola agrāk, te viennozimīgi liesais. Pēc visam pazīmem sakrīt. P.S.: neregulejiet tagad mopedus, tagad ir auksti, vajag treknāku maisijumu. 0 jēgas no regulacijas tagad, būs +15 atkal būs jāparregule
  15. #Kaza

    Gaisa Filtrs

    1 - nevajag 2 - skaties 1 punktu 4 - pati pretīgakais filtrs (ja iet runa pa polini 90 ar vāciņu) vislabāka gaisa plūsma būs ar taisno filtru 3 - ka rakstīja Richy labāk atstāj stock kasti. Pie tam to kasti var kārtīgi savīlet un gaisa pietiek līdz pat 25mm karbim (ir provēts). Ja ir interese varu piedāvat pilnigi jaunu new runner mazo filtra kasti
×