Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

xero

Moderators
  • Content count

    4 849
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    146

Reputation Activity

  1. Like
    xero got a reaction from poca00 in Mināra nobraukums   
    10k ar oem pilnīgi mierīgi. labi salikts motors pat visus 20 var
  2. Upvote
    xero got a reaction from mookie in Gilera Runner SP50   
    3x varbūt nē, bet labāku alternatīvu īsti nav. tā tam polini sūknim nebūtu ne vainas, ar ass sastāvu/cietību un pārējo viss ir kārtībā, bet konstrukcija, kā stiprinas zobrats, ir raujama podā. r/t viņš reāli pieskrūvējas un gribēdams neko neaprausi. + ir cita forma propellera spārniem, kas "pēc idejas" uzlabo cirkulāciju. man domāt, ka tā cena nāk no pārdomātas detaļas visos galos, nevis stock sūkņa ar citādāku zobratu
  3. Upvote
    xero got a reaction from blackbumerlv in Gilera Runner SP50   
    neesmu lietas kursā. pamēģini pats. varbūt, ka atšķiras ass garums vai resnums
  4. Upvote
    xero got a reaction from mookie in Gilera Runner SP50   
    3x varbūt nē, bet labāku alternatīvu īsti nav. tā tam polini sūknim nebūtu ne vainas, ar ass sastāvu/cietību un pārējo viss ir kārtībā, bet konstrukcija, kā stiprinas zobrats, ir raujama podā. r/t viņš reāli pieskrūvējas un gribēdams neko neaprausi. + ir cita forma propellera spārniem, kas "pēc idejas" uzlabo cirkulāciju. man domāt, ka tā cena nāk no pārdomātas detaļas visos galos, nevis stock sūkņa ar citādāku zobratu
  5. Downvote
    xero got a reaction from VuskansDavis in Gilera Runner SP50   
    dislaik
  6. Downvote
    xero reacted to VuskansDavis in Gilera Runner SP50   
    a kas vainas polini sūknim? nekāda vaina ņemot vērā to, cik maksā rt, kas ir nereāli pārcenots un ar oranžu zobratu
  7. Upvote
    xero reacted to VuskansDavis in SR50R   
    nja, ledus ir sakustējies. 5dien tika veikts pirmais pasūtījums pa taisno no attacka, līdz ar to vakar vakarā ar xero izārdījām 3genu.
    paddock ir tāda tēma, ej tu nost

    divi kļināru matari

    palika daudz laika pāri, gultņi bija un jau sakrāmējām mataru daļēji atpakaļ

    visā visumā, polini sūknis ir bišk paļurkājies, būs jāuzsēdina uz līmes, kloķis labs, gultņiem bij norm rip, saļņiks aizdedzes pusē arī max dīvains, bet vēl blīvēja, viss sauss bija. plānu daudz, laika maz, viss kā parasti. Cerams uz pavasari lidos kā jau sen tam 3genam vajadzēja un varēs arī kkādas behas noskriet
  8. Upvote
    xero reacted to filmix in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    Rāmis grib svaigu krāsas kārtu.
    Lai veicās ksero! 
  9. Like
    xero got a reaction from MM in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    aparāts sezonu ir noslēdzis un pieļauju, ka pēdējoreiz tik izjauktā stāvoklī ir bijis tikai piaggio rūpnīcā 1996. gadā.
    vienā no retajiem rudens izbraucieniem notrūka sajūga atspere un sapratu, ka tā ir zīme, ka ziemas darbiem ir jāsākas.
    pēdējā bilde

    tā kā rolleris man ir 7 gadus, tad, nepārspīlējot, atpazīstu katru skrūvi, zinu, kā kas stiprinas un nāk nost. un tā nu no pilnībā salikta, ejoša rollera līdz plikam rāmim pagāja aptuveni 3,5 stundas, ar visu to, ka es esmu pedantisks cilvēks attiecībā uz tehniku, it sevišķi savējo, skrūves nesaberu vienā kastē, bet saskrūvēju atpakaļ attiecīgajās vietās, un arī detaļas saliktas pa plauktiem, nevis samestas vienā stūrī.
    1. etaps

    2. etaps

    mhr, you have failed me

    tā kā uz šo ziemu ieslēdzās baigais ocd, gribu izdarīt daudz sīku un ne tik sīku darbu, lai viss uz pavasari būtu perfekti: pazīstamam profesionālam metinātajam došu sametināt rāmja numura plāksnīti, kas no vecā rāmja nofleksēta stāv jau kopš 2013. gada. nepagāja ne 5 gadi, kā tas tiks izdarīts; pēc tam attiecīgi krāsosies rāmis, diski, kāpšļi, subframe un iespējams variovāks un spoileris; priekšējam ratam jauni gultņi, kuri pamatīgi kustas, jāpārtin izolācija pravodkai, kura no vecuma šur tur atlipusi vai saplīsusi, izdomāšu, vai visu, vai tikai tās daļas; gribētos aizvest nocinkot metāla dzeses trubas un garās motora un subframe asis; jāpaskatas subframe, jo ir aizdomas, ka kustas sailentbloks; jādabū jauns serdeņu komplekts slēdzenēm, aizdedzes serdene izdilusi un atslēga nedaudz iznāk ārā pie ieslēgtas aizdedzes; protams pilna motora pārjaukšana un uzpucēšana, jauni kloķenes saļņiki un gultņi, kas tiks uzsēdināti uz gultņu līmes, cilindra pavīlēšana un honēšana, jauns polini C izmēra virzulis ar jaunu adatgultni, pārjaukšu arī reduktoru, jo visu laiku sēž atmiņā tas, ka, liekot kopā, nedaudz trāpīju pa izejas ass gultņa gumijas daļu un ielocīju, protams beigās jauna eļļa, un varbūt būs jauns sajūgs.
    par pārējo skatīsies atkarībā no finansēm ziemas garumā, bet pagaidām pieļauju, ka pietiks vēl šim tam garšīgam.
    bye
     
  10. Like
    xero got a reaction from MM in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    aparāts sezonu ir noslēdzis un pieļauju, ka pēdējoreiz tik izjauktā stāvoklī ir bijis tikai piaggio rūpnīcā 1996. gadā.
    vienā no retajiem rudens izbraucieniem notrūka sajūga atspere un sapratu, ka tā ir zīme, ka ziemas darbiem ir jāsākas.
    pēdējā bilde

    tā kā rolleris man ir 7 gadus, tad, nepārspīlējot, atpazīstu katru skrūvi, zinu, kā kas stiprinas un nāk nost. un tā nu no pilnībā salikta, ejoša rollera līdz plikam rāmim pagāja aptuveni 3,5 stundas, ar visu to, ka es esmu pedantisks cilvēks attiecībā uz tehniku, it sevišķi savējo, skrūves nesaberu vienā kastē, bet saskrūvēju atpakaļ attiecīgajās vietās, un arī detaļas saliktas pa plauktiem, nevis samestas vienā stūrī.
    1. etaps

    2. etaps

    mhr, you have failed me

    tā kā uz šo ziemu ieslēdzās baigais ocd, gribu izdarīt daudz sīku un ne tik sīku darbu, lai viss uz pavasari būtu perfekti: pazīstamam profesionālam metinātajam došu sametināt rāmja numura plāksnīti, kas no vecā rāmja nofleksēta stāv jau kopš 2013. gada. nepagāja ne 5 gadi, kā tas tiks izdarīts; pēc tam attiecīgi krāsosies rāmis, diski, kāpšļi, subframe un iespējams variovāks un spoileris; priekšējam ratam jauni gultņi, kuri pamatīgi kustas, jāpārtin izolācija pravodkai, kura no vecuma šur tur atlipusi vai saplīsusi, izdomāšu, vai visu, vai tikai tās daļas; gribētos aizvest nocinkot metāla dzeses trubas un garās motora un subframe asis; jāpaskatas subframe, jo ir aizdomas, ka kustas sailentbloks; jādabū jauns serdeņu komplekts slēdzenēm, aizdedzes serdene izdilusi un atslēga nedaudz iznāk ārā pie ieslēgtas aizdedzes; protams pilna motora pārjaukšana un uzpucēšana, jauni kloķenes saļņiki un gultņi, kas tiks uzsēdināti uz gultņu līmes, cilindra pavīlēšana un honēšana, jauns polini C izmēra virzulis ar jaunu adatgultni, pārjaukšu arī reduktoru, jo visu laiku sēž atmiņā tas, ka, liekot kopā, nedaudz trāpīju pa izejas ass gultņa gumijas daļu un ielocīju, protams beigās jauna eļļa, un varbūt būs jauns sajūgs.
    par pārējo skatīsies atkarībā no finansēm ziemas garumā, bet pagaidām pieļauju, ka pietiks vēl šim tam garšīgam.
    bye
     
  11. Like
    xero got a reaction from MM in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    aparāts sezonu ir noslēdzis un pieļauju, ka pēdējoreiz tik izjauktā stāvoklī ir bijis tikai piaggio rūpnīcā 1996. gadā.
    vienā no retajiem rudens izbraucieniem notrūka sajūga atspere un sapratu, ka tā ir zīme, ka ziemas darbiem ir jāsākas.
    pēdējā bilde

    tā kā rolleris man ir 7 gadus, tad, nepārspīlējot, atpazīstu katru skrūvi, zinu, kā kas stiprinas un nāk nost. un tā nu no pilnībā salikta, ejoša rollera līdz plikam rāmim pagāja aptuveni 3,5 stundas, ar visu to, ka es esmu pedantisks cilvēks attiecībā uz tehniku, it sevišķi savējo, skrūves nesaberu vienā kastē, bet saskrūvēju atpakaļ attiecīgajās vietās, un arī detaļas saliktas pa plauktiem, nevis samestas vienā stūrī.
    1. etaps

    2. etaps

    mhr, you have failed me

    tā kā uz šo ziemu ieslēdzās baigais ocd, gribu izdarīt daudz sīku un ne tik sīku darbu, lai viss uz pavasari būtu perfekti: pazīstamam profesionālam metinātajam došu sametināt rāmja numura plāksnīti, kas no vecā rāmja nofleksēta stāv jau kopš 2013. gada. nepagāja ne 5 gadi, kā tas tiks izdarīts; pēc tam attiecīgi krāsosies rāmis, diski, kāpšļi, subframe un iespējams variovāks un spoileris; priekšējam ratam jauni gultņi, kuri pamatīgi kustas, jāpārtin izolācija pravodkai, kura no vecuma šur tur atlipusi vai saplīsusi, izdomāšu, vai visu, vai tikai tās daļas; gribētos aizvest nocinkot metāla dzeses trubas un garās motora un subframe asis; jāpaskatas subframe, jo ir aizdomas, ka kustas sailentbloks; jādabū jauns serdeņu komplekts slēdzenēm, aizdedzes serdene izdilusi un atslēga nedaudz iznāk ārā pie ieslēgtas aizdedzes; protams pilna motora pārjaukšana un uzpucēšana, jauni kloķenes saļņiki un gultņi, kas tiks uzsēdināti uz gultņu līmes, cilindra pavīlēšana un honēšana, jauns polini C izmēra virzulis ar jaunu adatgultni, pārjaukšu arī reduktoru, jo visu laiku sēž atmiņā tas, ka, liekot kopā, nedaudz trāpīju pa izejas ass gultņa gumijas daļu un ielocīju, protams beigās jauna eļļa, un varbūt būs jauns sajūgs.
    par pārējo skatīsies atkarībā no finansēm ziemas garumā, bet pagaidām pieļauju, ka pietiks vēl šim tam garšīgam.
    bye
     
  12. Like
    xero got a reaction from MM in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    aparāts sezonu ir noslēdzis un pieļauju, ka pēdējoreiz tik izjauktā stāvoklī ir bijis tikai piaggio rūpnīcā 1996. gadā.
    vienā no retajiem rudens izbraucieniem notrūka sajūga atspere un sapratu, ka tā ir zīme, ka ziemas darbiem ir jāsākas.
    pēdējā bilde

    tā kā rolleris man ir 7 gadus, tad, nepārspīlējot, atpazīstu katru skrūvi, zinu, kā kas stiprinas un nāk nost. un tā nu no pilnībā salikta, ejoša rollera līdz plikam rāmim pagāja aptuveni 3,5 stundas, ar visu to, ka es esmu pedantisks cilvēks attiecībā uz tehniku, it sevišķi savējo, skrūves nesaberu vienā kastē, bet saskrūvēju atpakaļ attiecīgajās vietās, un arī detaļas saliktas pa plauktiem, nevis samestas vienā stūrī.
    1. etaps

    2. etaps

    mhr, you have failed me

    tā kā uz šo ziemu ieslēdzās baigais ocd, gribu izdarīt daudz sīku un ne tik sīku darbu, lai viss uz pavasari būtu perfekti: pazīstamam profesionālam metinātajam došu sametināt rāmja numura plāksnīti, kas no vecā rāmja nofleksēta stāv jau kopš 2013. gada. nepagāja ne 5 gadi, kā tas tiks izdarīts; pēc tam attiecīgi krāsosies rāmis, diski, kāpšļi, subframe un iespējams variovāks un spoileris; priekšējam ratam jauni gultņi, kuri pamatīgi kustas, jāpārtin izolācija pravodkai, kura no vecuma šur tur atlipusi vai saplīsusi, izdomāšu, vai visu, vai tikai tās daļas; gribētos aizvest nocinkot metāla dzeses trubas un garās motora un subframe asis; jāpaskatas subframe, jo ir aizdomas, ka kustas sailentbloks; jādabū jauns serdeņu komplekts slēdzenēm, aizdedzes serdene izdilusi un atslēga nedaudz iznāk ārā pie ieslēgtas aizdedzes; protams pilna motora pārjaukšana un uzpucēšana, jauni kloķenes saļņiki un gultņi, kas tiks uzsēdināti uz gultņu līmes, cilindra pavīlēšana un honēšana, jauns polini C izmēra virzulis ar jaunu adatgultni, pārjaukšu arī reduktoru, jo visu laiku sēž atmiņā tas, ka, liekot kopā, nedaudz trāpīju pa izejas ass gultņa gumijas daļu un ielocīju, protams beigās jauna eļļa, un varbūt būs jauns sajūgs.
    par pārējo skatīsies atkarībā no finansēm ziemas garumā, bet pagaidām pieļauju, ka pietiks vēl šim tam garšīgam.
    bye
     
  13. Like
    xero got a reaction from MM in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    aparāts sezonu ir noslēdzis un pieļauju, ka pēdējoreiz tik izjauktā stāvoklī ir bijis tikai piaggio rūpnīcā 1996. gadā.
    vienā no retajiem rudens izbraucieniem notrūka sajūga atspere un sapratu, ka tā ir zīme, ka ziemas darbiem ir jāsākas.
    pēdējā bilde

    tā kā rolleris man ir 7 gadus, tad, nepārspīlējot, atpazīstu katru skrūvi, zinu, kā kas stiprinas un nāk nost. un tā nu no pilnībā salikta, ejoša rollera līdz plikam rāmim pagāja aptuveni 3,5 stundas, ar visu to, ka es esmu pedantisks cilvēks attiecībā uz tehniku, it sevišķi savējo, skrūves nesaberu vienā kastē, bet saskrūvēju atpakaļ attiecīgajās vietās, un arī detaļas saliktas pa plauktiem, nevis samestas vienā stūrī.
    1. etaps

    2. etaps

    mhr, you have failed me

    tā kā uz šo ziemu ieslēdzās baigais ocd, gribu izdarīt daudz sīku un ne tik sīku darbu, lai viss uz pavasari būtu perfekti: pazīstamam profesionālam metinātajam došu sametināt rāmja numura plāksnīti, kas no vecā rāmja nofleksēta stāv jau kopš 2013. gada. nepagāja ne 5 gadi, kā tas tiks izdarīts; pēc tam attiecīgi krāsosies rāmis, diski, kāpšļi, subframe un iespējams variovāks un spoileris; priekšējam ratam jauni gultņi, kuri pamatīgi kustas, jāpārtin izolācija pravodkai, kura no vecuma šur tur atlipusi vai saplīsusi, izdomāšu, vai visu, vai tikai tās daļas; gribētos aizvest nocinkot metāla dzeses trubas un garās motora un subframe asis; jāpaskatas subframe, jo ir aizdomas, ka kustas sailentbloks; jādabū jauns serdeņu komplekts slēdzenēm, aizdedzes serdene izdilusi un atslēga nedaudz iznāk ārā pie ieslēgtas aizdedzes; protams pilna motora pārjaukšana un uzpucēšana, jauni kloķenes saļņiki un gultņi, kas tiks uzsēdināti uz gultņu līmes, cilindra pavīlēšana un honēšana, jauns polini C izmēra virzulis ar jaunu adatgultni, pārjaukšu arī reduktoru, jo visu laiku sēž atmiņā tas, ka, liekot kopā, nedaudz trāpīju pa izejas ass gultņa gumijas daļu un ielocīju, protams beigās jauna eļļa, un varbūt būs jauns sajūgs.
    par pārējo skatīsies atkarībā no finansēm ziemas garumā, bet pagaidām pieļauju, ka pietiks vēl šim tam garšīgam.
    bye
     
  14. Like
    xero got a reaction from MM in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    aparāts sezonu ir noslēdzis un pieļauju, ka pēdējoreiz tik izjauktā stāvoklī ir bijis tikai piaggio rūpnīcā 1996. gadā.
    vienā no retajiem rudens izbraucieniem notrūka sajūga atspere un sapratu, ka tā ir zīme, ka ziemas darbiem ir jāsākas.
    pēdējā bilde

    tā kā rolleris man ir 7 gadus, tad, nepārspīlējot, atpazīstu katru skrūvi, zinu, kā kas stiprinas un nāk nost. un tā nu no pilnībā salikta, ejoša rollera līdz plikam rāmim pagāja aptuveni 3,5 stundas, ar visu to, ka es esmu pedantisks cilvēks attiecībā uz tehniku, it sevišķi savējo, skrūves nesaberu vienā kastē, bet saskrūvēju atpakaļ attiecīgajās vietās, un arī detaļas saliktas pa plauktiem, nevis samestas vienā stūrī.
    1. etaps

    2. etaps

    mhr, you have failed me

    tā kā uz šo ziemu ieslēdzās baigais ocd, gribu izdarīt daudz sīku un ne tik sīku darbu, lai viss uz pavasari būtu perfekti: pazīstamam profesionālam metinātajam došu sametināt rāmja numura plāksnīti, kas no vecā rāmja nofleksēta stāv jau kopš 2013. gada. nepagāja ne 5 gadi, kā tas tiks izdarīts; pēc tam attiecīgi krāsosies rāmis, diski, kāpšļi, subframe un iespējams variovāks un spoileris; priekšējam ratam jauni gultņi, kuri pamatīgi kustas, jāpārtin izolācija pravodkai, kura no vecuma šur tur atlipusi vai saplīsusi, izdomāšu, vai visu, vai tikai tās daļas; gribētos aizvest nocinkot metāla dzeses trubas un garās motora un subframe asis; jāpaskatas subframe, jo ir aizdomas, ka kustas sailentbloks; jādabū jauns serdeņu komplekts slēdzenēm, aizdedzes serdene izdilusi un atslēga nedaudz iznāk ārā pie ieslēgtas aizdedzes; protams pilna motora pārjaukšana un uzpucēšana, jauni kloķenes saļņiki un gultņi, kas tiks uzsēdināti uz gultņu līmes, cilindra pavīlēšana un honēšana, jauns polini C izmēra virzulis ar jaunu adatgultni, pārjaukšu arī reduktoru, jo visu laiku sēž atmiņā tas, ka, liekot kopā, nedaudz trāpīju pa izejas ass gultņa gumijas daļu un ielocīju, protams beigās jauna eļļa, un varbūt būs jauns sajūgs.
    par pārējo skatīsies atkarībā no finansēm ziemas garumā, bet pagaidām pieļauju, ka pietiks vēl šim tam garšīgam.
    bye
     
  15. Like
    xero got a reaction from MM in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    aparāts sezonu ir noslēdzis un pieļauju, ka pēdējoreiz tik izjauktā stāvoklī ir bijis tikai piaggio rūpnīcā 1996. gadā.
    vienā no retajiem rudens izbraucieniem notrūka sajūga atspere un sapratu, ka tā ir zīme, ka ziemas darbiem ir jāsākas.
    pēdējā bilde

    tā kā rolleris man ir 7 gadus, tad, nepārspīlējot, atpazīstu katru skrūvi, zinu, kā kas stiprinas un nāk nost. un tā nu no pilnībā salikta, ejoša rollera līdz plikam rāmim pagāja aptuveni 3,5 stundas, ar visu to, ka es esmu pedantisks cilvēks attiecībā uz tehniku, it sevišķi savējo, skrūves nesaberu vienā kastē, bet saskrūvēju atpakaļ attiecīgajās vietās, un arī detaļas saliktas pa plauktiem, nevis samestas vienā stūrī.
    1. etaps

    2. etaps

    mhr, you have failed me

    tā kā uz šo ziemu ieslēdzās baigais ocd, gribu izdarīt daudz sīku un ne tik sīku darbu, lai viss uz pavasari būtu perfekti: pazīstamam profesionālam metinātajam došu sametināt rāmja numura plāksnīti, kas no vecā rāmja nofleksēta stāv jau kopš 2013. gada. nepagāja ne 5 gadi, kā tas tiks izdarīts; pēc tam attiecīgi krāsosies rāmis, diski, kāpšļi, subframe un iespējams variovāks un spoileris; priekšējam ratam jauni gultņi, kuri pamatīgi kustas, jāpārtin izolācija pravodkai, kura no vecuma šur tur atlipusi vai saplīsusi, izdomāšu, vai visu, vai tikai tās daļas; gribētos aizvest nocinkot metāla dzeses trubas un garās motora un subframe asis; jāpaskatas subframe, jo ir aizdomas, ka kustas sailentbloks; jādabū jauns serdeņu komplekts slēdzenēm, aizdedzes serdene izdilusi un atslēga nedaudz iznāk ārā pie ieslēgtas aizdedzes; protams pilna motora pārjaukšana un uzpucēšana, jauni kloķenes saļņiki un gultņi, kas tiks uzsēdināti uz gultņu līmes, cilindra pavīlēšana un honēšana, jauns polini C izmēra virzulis ar jaunu adatgultni, pārjaukšu arī reduktoru, jo visu laiku sēž atmiņā tas, ka, liekot kopā, nedaudz trāpīju pa izejas ass gultņa gumijas daļu un ielocīju, protams beigās jauna eļļa, un varbūt būs jauns sajūgs.
    par pārējo skatīsies atkarībā no finansēm ziemas garumā, bet pagaidām pieļauju, ka pietiks vēl šim tam garšīgam.
    bye
     
  16. Like
    xero got a reaction from MM in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    aparāts sezonu ir noslēdzis un pieļauju, ka pēdējoreiz tik izjauktā stāvoklī ir bijis tikai piaggio rūpnīcā 1996. gadā.
    vienā no retajiem rudens izbraucieniem notrūka sajūga atspere un sapratu, ka tā ir zīme, ka ziemas darbiem ir jāsākas.
    pēdējā bilde

    tā kā rolleris man ir 7 gadus, tad, nepārspīlējot, atpazīstu katru skrūvi, zinu, kā kas stiprinas un nāk nost. un tā nu no pilnībā salikta, ejoša rollera līdz plikam rāmim pagāja aptuveni 3,5 stundas, ar visu to, ka es esmu pedantisks cilvēks attiecībā uz tehniku, it sevišķi savējo, skrūves nesaberu vienā kastē, bet saskrūvēju atpakaļ attiecīgajās vietās, un arī detaļas saliktas pa plauktiem, nevis samestas vienā stūrī.
    1. etaps

    2. etaps

    mhr, you have failed me

    tā kā uz šo ziemu ieslēdzās baigais ocd, gribu izdarīt daudz sīku un ne tik sīku darbu, lai viss uz pavasari būtu perfekti: pazīstamam profesionālam metinātajam došu sametināt rāmja numura plāksnīti, kas no vecā rāmja nofleksēta stāv jau kopš 2013. gada. nepagāja ne 5 gadi, kā tas tiks izdarīts; pēc tam attiecīgi krāsosies rāmis, diski, kāpšļi, subframe un iespējams variovāks un spoileris; priekšējam ratam jauni gultņi, kuri pamatīgi kustas, jāpārtin izolācija pravodkai, kura no vecuma šur tur atlipusi vai saplīsusi, izdomāšu, vai visu, vai tikai tās daļas; gribētos aizvest nocinkot metāla dzeses trubas un garās motora un subframe asis; jāpaskatas subframe, jo ir aizdomas, ka kustas sailentbloks; jādabū jauns serdeņu komplekts slēdzenēm, aizdedzes serdene izdilusi un atslēga nedaudz iznāk ārā pie ieslēgtas aizdedzes; protams pilna motora pārjaukšana un uzpucēšana, jauni kloķenes saļņiki un gultņi, kas tiks uzsēdināti uz gultņu līmes, cilindra pavīlēšana un honēšana, jauns polini C izmēra virzulis ar jaunu adatgultni, pārjaukšu arī reduktoru, jo visu laiku sēž atmiņā tas, ka, liekot kopā, nedaudz trāpīju pa izejas ass gultņa gumijas daļu un ielocīju, protams beigās jauna eļļa, un varbūt būs jauns sajūgs.
    par pārējo skatīsies atkarībā no finansēm ziemas garumā, bet pagaidām pieļauju, ka pietiks vēl šim tam garšīgam.
    bye
     
  17. Like
    xero got a reaction from MM in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    aparāts sezonu ir noslēdzis un pieļauju, ka pēdējoreiz tik izjauktā stāvoklī ir bijis tikai piaggio rūpnīcā 1996. gadā.
    vienā no retajiem rudens izbraucieniem notrūka sajūga atspere un sapratu, ka tā ir zīme, ka ziemas darbiem ir jāsākas.
    pēdējā bilde

    tā kā rolleris man ir 7 gadus, tad, nepārspīlējot, atpazīstu katru skrūvi, zinu, kā kas stiprinas un nāk nost. un tā nu no pilnībā salikta, ejoša rollera līdz plikam rāmim pagāja aptuveni 3,5 stundas, ar visu to, ka es esmu pedantisks cilvēks attiecībā uz tehniku, it sevišķi savējo, skrūves nesaberu vienā kastē, bet saskrūvēju atpakaļ attiecīgajās vietās, un arī detaļas saliktas pa plauktiem, nevis samestas vienā stūrī.
    1. etaps

    2. etaps

    mhr, you have failed me

    tā kā uz šo ziemu ieslēdzās baigais ocd, gribu izdarīt daudz sīku un ne tik sīku darbu, lai viss uz pavasari būtu perfekti: pazīstamam profesionālam metinātajam došu sametināt rāmja numura plāksnīti, kas no vecā rāmja nofleksēta stāv jau kopš 2013. gada. nepagāja ne 5 gadi, kā tas tiks izdarīts; pēc tam attiecīgi krāsosies rāmis, diski, kāpšļi, subframe un iespējams variovāks un spoileris; priekšējam ratam jauni gultņi, kuri pamatīgi kustas, jāpārtin izolācija pravodkai, kura no vecuma šur tur atlipusi vai saplīsusi, izdomāšu, vai visu, vai tikai tās daļas; gribētos aizvest nocinkot metāla dzeses trubas un garās motora un subframe asis; jāpaskatas subframe, jo ir aizdomas, ka kustas sailentbloks; jādabū jauns serdeņu komplekts slēdzenēm, aizdedzes serdene izdilusi un atslēga nedaudz iznāk ārā pie ieslēgtas aizdedzes; protams pilna motora pārjaukšana un uzpucēšana, jauni kloķenes saļņiki un gultņi, kas tiks uzsēdināti uz gultņu līmes, cilindra pavīlēšana un honēšana, jauns polini C izmēra virzulis ar jaunu adatgultni, pārjaukšu arī reduktoru, jo visu laiku sēž atmiņā tas, ka, liekot kopā, nedaudz trāpīju pa izejas ass gultņa gumijas daļu un ielocīju, protams beigās jauna eļļa, un varbūt būs jauns sajūgs.
    par pārējo skatīsies atkarībā no finansēm ziemas garumā, bet pagaidām pieļauju, ka pietiks vēl šim tam garšīgam.
    bye
     
  18. Upvote
    xero got a reaction from Watch Me in Spams   
    filtra kasti nopērk pa 65eur, kāmēr jauna oriģināla maksā 40   es quit life
    ko dievs nav devis, ar biezpienu neaizpildīsi
  19. Like
    xero got a reaction from DEIVILO in Gillera runner SP ,by (Žilete)   

  20. Like
    xero got a reaction from DEIVILO in Gillera runner SP ,by (Žilete)   

  21. Like
    xero got a reaction from DEIVILO in Gillera runner SP ,by (Žilete)   

  22. Like
    xero got a reaction from DEIVILO in Gillera runner SP ,by (Žilete)   

  23. Like
    xero got a reaction from DEIVILO in Gillera runner SP ,by (Žilete)   

  24. Like
    xero got a reaction from DEIVILO in Gillera runner SP ,by (Žilete)   

  25. Like
    xero got a reaction from mookie in Piaggio zip   
    pārejnieki, tie nav vairs īsti h1
    1. sērijas ssl pilnīgi noteikti tādi nebūs
    nekas neder. hp2 reduktoram cita uzbūve pavisam. rata asij otrā galā nav adatgultņa, zobrats ir cita izmēra, sajūga asij mazais gultnis galā. jānoskaidro, pirms uz poxjolo pērk
×