Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv
-
Content count
5,204 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
210
Reputation Activity
-
xero got a reaction from Chiekurs in SR50 3gen 70cc izplūde
tt ir švaks izpūtējs, stokam ir labi, bet 70cc jau nedaudz par īsu. čugunam yasuni r, c16, vecā s6 pro replica, no yasuni var mēģināt arī to jauno c10, idejiski starp r un c16, bet mēģinājis īsti neviens vēl nav. viss atkarīgs, vai ņemsi jaunu, vai meklēsi kādus krāmus, jo kaut ko var atrast, bet kaut ko nē.
-
-
xero reacted to Avatars in Derbi Senda sajūgs
Itka tajā komplektā ir atsperes pieņemu ka viņas ir stingrākas
-
xero got a reaction from BB_Adrians in ieteikumi rollerim (iesacejs)
peugeot nav ne vainas, detaļām ir mazāks klāsts, bet ja pērk jaunu, tad tāpat principā visu var dabūt. speedfight dakšas gan ir cits stāsts, viņas visiem locas
-
xero got a reaction from BB_Adrians in Piaggio NRG mc¹ 1996
aye. mini status updeits no manis.
šogad nrg vismaz iet visu sezonu, nevis pielaists tikai rudenī, kā pēdējos divus gadus bet attinot atpakaļ uz pagājušo gadu - vēl pāris lietas, kas tika izdarītas pēc pēdējā posta
kā jau tad rakstīju - paņēmu labākus pakaļējos klučus. labāk palika, bet man tāpat līdz galam nepatīk. tas disks laikam ir no čuguna, jo rūsē, nevis no nerūsējošā tērauda, kā parasti. līdz ar to, vienmēr pēc lietus ir rūsa pa virsu un arī bremzēšanas īpašības ir citādākas. nu i nafig, likšu atpakaļ stock. vai arī kaut kad nopirkšu kādu normālu aftermarket, ja sagribēsies. ar šito nau verc
tad uztaisīju tādu joku, kā priekšejā riteņa balansēšana, lai pie lielākiem ātrumiem stūre mierīgāk dzīvo
iekāpu 2014. gadā un pussapisto yasuni r iemainīju pret tikpat pussapistu pro replicu. arī ar šādām tādām problēmām - klusinātāja stiprinājums beigts, karteru stiprinājums paštaisīts un tajā jau bija plaisas, flancis iemetināts izpūtējā, klusinātāja iekšējā daļa arī ir bijusi pārlūzusi un sametināta citā pozīcijā, līdz ar to gals stāv augstāk, nekā vajadzētu. toties bez nozīmīgām buktēm un vizuāli labāka, nekā yasuni, un lielāko daļu no visa esmu jau atrisinājis.
tad pienāca ziema un nrg diemžēl dažādu apstākļu dēļ to pavadīja ārā, bet tāda dzīve. aķīti gan vismaz varēju ienest iekšā, jo tas pēc ziemas vairs netur. martā pirmais izbrauciens
pagājušreiz rakstīju arī par bremžu mašīnīti - srkas tur tomēr īsti neder, labuma nekāda, jāpāriet atpakaļ uz runnera. izdomāju, ka jābeidz pist kapeiku, un paņēmu jaunu oriģinālo.
pēc tam arī oriģinālu aizdedzi, jo tā, ar kuru braucu, nebija īsti mana
tādam low-end setupam mhr melnās drusku par stingru, baigi kurina sajūgu, samainīju pret mhr sarkanajām, nu ir tā, kā jābūt
karbja droseles vāciņam bija izļurkāta vītne, iepirku jaunu. šitam jaunā tipa plastmasas īstenībā nekāda vaina, troses līkums ieskrūvējas stingri un negrozas kā parastajā metāla
tad sākās joki - vienu dienu vīlēju pāri salu tiltam, rolleris izslēdzas un apstājas. likās, ka beidzās dzirkstele, jo kurbulējot tahometrs guļ. bet tad es izskrūvēju sveci
okei, izķeksēju ārā, uzkurbulēju un rūc. bet saprotu, ka kurbulis mīkstāks un dzinējs gurdenāks, tātad kaut kas beidzās. bet nav variantu, lēnām mēģinās braukt līdz garāžai. 300m pirms garāžas rolleris norubas atkal, viss skaidrs, stumjam tik uz priekšu. šoreiz sūdiņš svecē bija ar bračku
pa lielam nav vairs ko, skrūvējam nost cilindru. tur viss, kā vajag
īstenībā jau tam bija jānotiek, tam cilindram ir kaut kādi 7 gadi, un kaut kā neatceros, ka kādreiz tur kāds būtu gredzenus mainījis bet cilindram viss daudz maz normāli, lūkai viena kantīte uzrauta, ar ko var sadzīvot. domāju un izdomāju, ka mājās tomēr jātiek, rolleri nomest arī negribas, tāpēc turbo režīmā pusstundas laikā uzkrāmēju to pašu savu vīlēto stoku. tam atradu garāžā jaunus gredzenus, lai šis kaut drusciņ labāk jūtas. pilns aplis noiets, no racinga uz dr, no dr uz stoku
protams, ne sūda negāja, bet mājās aizbraucu, kas arī bija tā vakara galvenais mērķis pēc tam kaut ko pieregulēju un beigās pat nav tik traki, braucams rolleris.
pēc tam apnika, kā skan izpūtējs. vate pārvērtusies par koku, uztinu jaunu. lētais motoforce variants, bet gan jau kādam laikam būs labi. te arī var redzēt, kur klusinātājs bijis pārlūzis un metināts ar kaut kādiem dzelzīšiem pa virsu
pēdējais - atradu uzplēstu saļņiku.
pagaidām tas arī viss. savam rollerim nesanāk tik daudz laika, kā gribētos, bet vienu es sapratu - pietiek nodarboties ar nabadzību un tuvākā mēneša laikā jāsūta kloķeni tad jau redzēs, kas būs tālāk. pīs
-
xero got a reaction from BB_Adrians in Piaggio NRG mc¹ 1996
aye. mini status updeits no manis.
šogad nrg vismaz iet visu sezonu, nevis pielaists tikai rudenī, kā pēdējos divus gadus bet attinot atpakaļ uz pagājušo gadu - vēl pāris lietas, kas tika izdarītas pēc pēdējā posta
kā jau tad rakstīju - paņēmu labākus pakaļējos klučus. labāk palika, bet man tāpat līdz galam nepatīk. tas disks laikam ir no čuguna, jo rūsē, nevis no nerūsējošā tērauda, kā parasti. līdz ar to, vienmēr pēc lietus ir rūsa pa virsu un arī bremzēšanas īpašības ir citādākas. nu i nafig, likšu atpakaļ stock. vai arī kaut kad nopirkšu kādu normālu aftermarket, ja sagribēsies. ar šito nau verc
tad uztaisīju tādu joku, kā priekšejā riteņa balansēšana, lai pie lielākiem ātrumiem stūre mierīgāk dzīvo
iekāpu 2014. gadā un pussapisto yasuni r iemainīju pret tikpat pussapistu pro replicu. arī ar šādām tādām problēmām - klusinātāja stiprinājums beigts, karteru stiprinājums paštaisīts un tajā jau bija plaisas, flancis iemetināts izpūtējā, klusinātāja iekšējā daļa arī ir bijusi pārlūzusi un sametināta citā pozīcijā, līdz ar to gals stāv augstāk, nekā vajadzētu. toties bez nozīmīgām buktēm un vizuāli labāka, nekā yasuni, un lielāko daļu no visa esmu jau atrisinājis.
tad pienāca ziema un nrg diemžēl dažādu apstākļu dēļ to pavadīja ārā, bet tāda dzīve. aķīti gan vismaz varēju ienest iekšā, jo tas pēc ziemas vairs netur. martā pirmais izbrauciens
pagājušreiz rakstīju arī par bremžu mašīnīti - srkas tur tomēr īsti neder, labuma nekāda, jāpāriet atpakaļ uz runnera. izdomāju, ka jābeidz pist kapeiku, un paņēmu jaunu oriģinālo.
pēc tam arī oriģinālu aizdedzi, jo tā, ar kuru braucu, nebija īsti mana
tādam low-end setupam mhr melnās drusku par stingru, baigi kurina sajūgu, samainīju pret mhr sarkanajām, nu ir tā, kā jābūt
karbja droseles vāciņam bija izļurkāta vītne, iepirku jaunu. šitam jaunā tipa plastmasas īstenībā nekāda vaina, troses līkums ieskrūvējas stingri un negrozas kā parastajā metāla
tad sākās joki - vienu dienu vīlēju pāri salu tiltam, rolleris izslēdzas un apstājas. likās, ka beidzās dzirkstele, jo kurbulējot tahometrs guļ. bet tad es izskrūvēju sveci
okei, izķeksēju ārā, uzkurbulēju un rūc. bet saprotu, ka kurbulis mīkstāks un dzinējs gurdenāks, tātad kaut kas beidzās. bet nav variantu, lēnām mēģinās braukt līdz garāžai. 300m pirms garāžas rolleris norubas atkal, viss skaidrs, stumjam tik uz priekšu. šoreiz sūdiņš svecē bija ar bračku
pa lielam nav vairs ko, skrūvējam nost cilindru. tur viss, kā vajag
īstenībā jau tam bija jānotiek, tam cilindram ir kaut kādi 7 gadi, un kaut kā neatceros, ka kādreiz tur kāds būtu gredzenus mainījis bet cilindram viss daudz maz normāli, lūkai viena kantīte uzrauta, ar ko var sadzīvot. domāju un izdomāju, ka mājās tomēr jātiek, rolleri nomest arī negribas, tāpēc turbo režīmā pusstundas laikā uzkrāmēju to pašu savu vīlēto stoku. tam atradu garāžā jaunus gredzenus, lai šis kaut drusciņ labāk jūtas. pilns aplis noiets, no racinga uz dr, no dr uz stoku
protams, ne sūda negāja, bet mājās aizbraucu, kas arī bija tā vakara galvenais mērķis pēc tam kaut ko pieregulēju un beigās pat nav tik traki, braucams rolleris.
pēc tam apnika, kā skan izpūtējs. vate pārvērtusies par koku, uztinu jaunu. lētais motoforce variants, bet gan jau kādam laikam būs labi. te arī var redzēt, kur klusinātājs bijis pārlūzis un metināts ar kaut kādiem dzelzīšiem pa virsu
pēdējais - atradu uzplēstu saļņiku.
pagaidām tas arī viss. savam rollerim nesanāk tik daudz laika, kā gribētos, bet vienu es sapratu - pietiek nodarboties ar nabadzību un tuvākā mēneša laikā jāsūta kloķeni tad jau redzēs, kas būs tālāk. pīs
-
xero reacted to Ik_klavs in zip 98
Tev ir pavisam vecais old zip rāmis, man personīgi bija 1998 gada old zips, kas nāk ar priekšējo disku bremzi un viņiem rāmji mazliet atšķirās, tieši stūres stieņa, gultņu un cdi novietujuma vietas. Manā gadījumā ielikt onearm dakšu bija bez problēmām, visi izmēri gultņiem utt., bija identiski. Varbūt ir iespējams pārpresēt to gultņu bļodiņu vai kaut ko saķīmiķot, bet reāli nav jēga oldzipam no onearm, ja netaisa full sp1 no sērijas, parastā dakša vieglāka, lētāka un nav nekāda lieka čakara.
-
-
-
-
xero got a reaction from M.Patrix in Metrakit 3 gen
nu lūdzu, tev ir bilde kas ko dara, domā un darbojies, caur internetu rolleri nevaru saregulēt. tāpat tas grafiks ir ļoti nosacīts, karburatori ir tik daudz un dažādi, ar ļoti dažādām īpašībām, uz visiem to galīgi nevar attiecināt, tikai izmantot kā aptuvenu vadlīniju. jau teicu pāris punktus, ko es izdarītu, sākot ar līmeni, jo pludiņkameras izēšana nav vienīgais, ko tas ietekmē, un beidzot ar karburatoru, kas nav keihin. ar tiem pwk var jāties līdz pensijai un netikt galā, kaut vai dēļ tās pašas vājprātīgās jūtības pret laikapstākļiem, par ko visi tūneri kādreiz pīkstēja. vienu dienu saregulē, nākamajā sāc no sākuma, jo ārā ir mitrs un auksts. nu, kaut kā tā
nav man pacietības tam, bet ko gan pa sotaku neizdarīs
-
xero got a reaction from BB_Adrians in Metrakit 3 gen
nevienā brīdī neteicu, ka tieši tā vai šitā ir ar adatām vai trubiņām, tikai to, ka tā var būt. ar kopijas karbi jau saknē salīdzināt nav īpaši pareizi, tiem precizitāte nav stiprā puse.
saku vēlreiz, galveno dīzi mehāniski nekas nenoslēdz. attiecīgie kanāli aktivizējas tikai droseles radītā vakuuma dēļ. kaut vai pats pārbaudi, izskrūvē dīzi, iepūt tur, piemēram, brake cleaneri un skaties iekšā no filtra puses - viss skaisti tecēs iekšā. nesapratu arī, kur tu izlasīji kaut ko, kur es būtu teicis kaut ko par 1/4 atvērumu - tur tukšgaitas dīze strādā pa pilnu programmu. runa bija tikai par droseli tukšgaitas pozīcijā. varbūt ne līdz galam precīzi izteicos, bet tas tāpat lietas būtību nemaina, nu neko droseles adatai nav jānoslēdz un ieskrūvējot gaisa/degvielas/[censored]uj skrūvi rollerim nav jānoslāpst, tu vispār ne tur problēmas meklē un galu galā, es vispār tavā vietā nejātos ne ar kādiem keihiniem, no tā reti kad kas prātīgs sanāk. uzliktu phbh28 un brauktu. tāpat tas metrakits nekas vājprātā jaudīgs nav.
par cdi, slikti, ka neredzi. par masu vispār nav stāsts. no motora nāk vibrācijas, temperatūra, traucējumi. daži cdi pat pie rāmja stiprinot nāk uz gumijām vibrāciju slāpēšanai, bet nē jolo, pieskrūvēsim pa cieto pie dzinēja
-
xero got a reaction from BB_Adrians in Metrakit 3 gen
nevienā brīdī neteicu, ka tieši tā vai šitā ir ar adatām vai trubiņām, tikai to, ka tā var būt. ar kopijas karbi jau saknē salīdzināt nav īpaši pareizi, tiem precizitāte nav stiprā puse.
saku vēlreiz, galveno dīzi mehāniski nekas nenoslēdz. attiecīgie kanāli aktivizējas tikai droseles radītā vakuuma dēļ. kaut vai pats pārbaudi, izskrūvē dīzi, iepūt tur, piemēram, brake cleaneri un skaties iekšā no filtra puses - viss skaisti tecēs iekšā. nesapratu arī, kur tu izlasīji kaut ko, kur es būtu teicis kaut ko par 1/4 atvērumu - tur tukšgaitas dīze strādā pa pilnu programmu. runa bija tikai par droseli tukšgaitas pozīcijā. varbūt ne līdz galam precīzi izteicos, bet tas tāpat lietas būtību nemaina, nu neko droseles adatai nav jānoslēdz un ieskrūvējot gaisa/degvielas/[censored]uj skrūvi rollerim nav jānoslāpst, tu vispār ne tur problēmas meklē un galu galā, es vispār tavā vietā nejātos ne ar kādiem keihiniem, no tā reti kad kas prātīgs sanāk. uzliktu phbh28 un brauktu. tāpat tas metrakits nekas vājprātā jaudīgs nav.
par cdi, slikti, ka neredzi. par masu vispār nav stāsts. no motora nāk vibrācijas, temperatūra, traucējumi. daži cdi pat pie rāmja stiprinot nāk uz gumijām vibrāciju slāpēšanai, bet nē jolo, pieskrūvēsim pa cieto pie dzinēja
-
xero got a reaction from M.Patrix in Metrakit 3 gen
sēdies, 2.
1. droseles adatai nevienā brīdī nekas nav jānoslēdz, tā nav viņas funkcija. viņa saliktā karburatorā nekad dzīvē tik zemu nenoiet. tā kā ķip esi iebridis dziļi šitajā visā, tev jau vajadzētu zināt, ka gan emulsijas trubas, gan adatas mēdz būt daudz un dažādas, ar dažādiem augstumiem, diametriem, konusiem, utt. tāpēc arī viena var ieiet, otra nē.
2. gaisa skrūve pavisam neko nenoslēdz. līdz galam iekšā vienkārši ir minimālais paredzētais daudzums. par tukšgaitu atbild pilnīgi atsevišķi kanāli un pie aizvērtas droseles degviela no galvenās dīzes neiet tāpēc, ka kaut ko noslēgtu adata, bet dēļ fizikas - tajā brīdī viss notiek pa tukšgaitas kanāliem.
3. ja galā mirst nost, saregulē līmeni pludiņkamerā. kopijas karburatoriem tā ir viena no lielākajām problēmām parasti. un ja izēd tukšu, var pamēģināt sūkni degvielai, kaut vai vakuuma
4. jejbogu, cdi pie motora pieskrūvēt. ko tu dari vnk
regulē vēl
-
xero got a reaction from M.Patrix in Metrakit 3 gen
sēdies, 2.
1. droseles adatai nevienā brīdī nekas nav jānoslēdz, tā nav viņas funkcija. viņa saliktā karburatorā nekad dzīvē tik zemu nenoiet. tā kā ķip esi iebridis dziļi šitajā visā, tev jau vajadzētu zināt, ka gan emulsijas trubas, gan adatas mēdz būt daudz un dažādas, ar dažādiem augstumiem, diametriem, konusiem, utt. tāpēc arī viena var ieiet, otra nē.
2. gaisa skrūve pavisam neko nenoslēdz. līdz galam iekšā vienkārši ir minimālais paredzētais daudzums. par tukšgaitu atbild pilnīgi atsevišķi kanāli un pie aizvērtas droseles degviela no galvenās dīzes neiet tāpēc, ka kaut ko noslēgtu adata, bet dēļ fizikas - tajā brīdī viss notiek pa tukšgaitas kanāliem.
3. ja galā mirst nost, saregulē līmeni pludiņkamerā. kopijas karburatoriem tā ir viena no lielākajām problēmām parasti. un ja izēd tukšu, var pamēģināt sūkni degvielai, kaut vai vakuuma
4. jejbogu, cdi pie motora pieskrūvēt. ko tu dari vnk
regulē vēl
-
xero got a reaction from BB_Adrians in Piaggio NRG mc¹ 1996
aye. mini status updeits no manis.
šogad nrg vismaz iet visu sezonu, nevis pielaists tikai rudenī, kā pēdējos divus gadus bet attinot atpakaļ uz pagājušo gadu - vēl pāris lietas, kas tika izdarītas pēc pēdējā posta
kā jau tad rakstīju - paņēmu labākus pakaļējos klučus. labāk palika, bet man tāpat līdz galam nepatīk. tas disks laikam ir no čuguna, jo rūsē, nevis no nerūsējošā tērauda, kā parasti. līdz ar to, vienmēr pēc lietus ir rūsa pa virsu un arī bremzēšanas īpašības ir citādākas. nu i nafig, likšu atpakaļ stock. vai arī kaut kad nopirkšu kādu normālu aftermarket, ja sagribēsies. ar šito nau verc
tad uztaisīju tādu joku, kā priekšejā riteņa balansēšana, lai pie lielākiem ātrumiem stūre mierīgāk dzīvo
iekāpu 2014. gadā un pussapisto yasuni r iemainīju pret tikpat pussapistu pro replicu. arī ar šādām tādām problēmām - klusinātāja stiprinājums beigts, karteru stiprinājums paštaisīts un tajā jau bija plaisas, flancis iemetināts izpūtējā, klusinātāja iekšējā daļa arī ir bijusi pārlūzusi un sametināta citā pozīcijā, līdz ar to gals stāv augstāk, nekā vajadzētu. toties bez nozīmīgām buktēm un vizuāli labāka, nekā yasuni, un lielāko daļu no visa esmu jau atrisinājis.
tad pienāca ziema un nrg diemžēl dažādu apstākļu dēļ to pavadīja ārā, bet tāda dzīve. aķīti gan vismaz varēju ienest iekšā, jo tas pēc ziemas vairs netur. martā pirmais izbrauciens
pagājušreiz rakstīju arī par bremžu mašīnīti - srkas tur tomēr īsti neder, labuma nekāda, jāpāriet atpakaļ uz runnera. izdomāju, ka jābeidz pist kapeiku, un paņēmu jaunu oriģinālo.
pēc tam arī oriģinālu aizdedzi, jo tā, ar kuru braucu, nebija īsti mana
tādam low-end setupam mhr melnās drusku par stingru, baigi kurina sajūgu, samainīju pret mhr sarkanajām, nu ir tā, kā jābūt
karbja droseles vāciņam bija izļurkāta vītne, iepirku jaunu. šitam jaunā tipa plastmasas īstenībā nekāda vaina, troses līkums ieskrūvējas stingri un negrozas kā parastajā metāla
tad sākās joki - vienu dienu vīlēju pāri salu tiltam, rolleris izslēdzas un apstājas. likās, ka beidzās dzirkstele, jo kurbulējot tahometrs guļ. bet tad es izskrūvēju sveci
okei, izķeksēju ārā, uzkurbulēju un rūc. bet saprotu, ka kurbulis mīkstāks un dzinējs gurdenāks, tātad kaut kas beidzās. bet nav variantu, lēnām mēģinās braukt līdz garāžai. 300m pirms garāžas rolleris norubas atkal, viss skaidrs, stumjam tik uz priekšu. šoreiz sūdiņš svecē bija ar bračku
pa lielam nav vairs ko, skrūvējam nost cilindru. tur viss, kā vajag
īstenībā jau tam bija jānotiek, tam cilindram ir kaut kādi 7 gadi, un kaut kā neatceros, ka kādreiz tur kāds būtu gredzenus mainījis bet cilindram viss daudz maz normāli, lūkai viena kantīte uzrauta, ar ko var sadzīvot. domāju un izdomāju, ka mājās tomēr jātiek, rolleri nomest arī negribas, tāpēc turbo režīmā pusstundas laikā uzkrāmēju to pašu savu vīlēto stoku. tam atradu garāžā jaunus gredzenus, lai šis kaut drusciņ labāk jūtas. pilns aplis noiets, no racinga uz dr, no dr uz stoku
protams, ne sūda negāja, bet mājās aizbraucu, kas arī bija tā vakara galvenais mērķis pēc tam kaut ko pieregulēju un beigās pat nav tik traki, braucams rolleris.
pēc tam apnika, kā skan izpūtējs. vate pārvērtusies par koku, uztinu jaunu. lētais motoforce variants, bet gan jau kādam laikam būs labi. te arī var redzēt, kur klusinātājs bijis pārlūzis un metināts ar kaut kādiem dzelzīšiem pa virsu
pēdējais - atradu uzplēstu saļņiku.
pagaidām tas arī viss. savam rollerim nesanāk tik daudz laika, kā gribētos, bet vienu es sapratu - pietiek nodarboties ar nabadzību un tuvākā mēneša laikā jāsūta kloķeni tad jau redzēs, kas būs tālāk. pīs
-
xero got a reaction from BB_Adrians in Piaggio NRG mc¹ 1996
aye. mini status updeits no manis.
šogad nrg vismaz iet visu sezonu, nevis pielaists tikai rudenī, kā pēdējos divus gadus bet attinot atpakaļ uz pagājušo gadu - vēl pāris lietas, kas tika izdarītas pēc pēdējā posta
kā jau tad rakstīju - paņēmu labākus pakaļējos klučus. labāk palika, bet man tāpat līdz galam nepatīk. tas disks laikam ir no čuguna, jo rūsē, nevis no nerūsējošā tērauda, kā parasti. līdz ar to, vienmēr pēc lietus ir rūsa pa virsu un arī bremzēšanas īpašības ir citādākas. nu i nafig, likšu atpakaļ stock. vai arī kaut kad nopirkšu kādu normālu aftermarket, ja sagribēsies. ar šito nau verc
tad uztaisīju tādu joku, kā priekšejā riteņa balansēšana, lai pie lielākiem ātrumiem stūre mierīgāk dzīvo
iekāpu 2014. gadā un pussapisto yasuni r iemainīju pret tikpat pussapistu pro replicu. arī ar šādām tādām problēmām - klusinātāja stiprinājums beigts, karteru stiprinājums paštaisīts un tajā jau bija plaisas, flancis iemetināts izpūtējā, klusinātāja iekšējā daļa arī ir bijusi pārlūzusi un sametināta citā pozīcijā, līdz ar to gals stāv augstāk, nekā vajadzētu. toties bez nozīmīgām buktēm un vizuāli labāka, nekā yasuni, un lielāko daļu no visa esmu jau atrisinājis.
tad pienāca ziema un nrg diemžēl dažādu apstākļu dēļ to pavadīja ārā, bet tāda dzīve. aķīti gan vismaz varēju ienest iekšā, jo tas pēc ziemas vairs netur. martā pirmais izbrauciens
pagājušreiz rakstīju arī par bremžu mašīnīti - srkas tur tomēr īsti neder, labuma nekāda, jāpāriet atpakaļ uz runnera. izdomāju, ka jābeidz pist kapeiku, un paņēmu jaunu oriģinālo.
pēc tam arī oriģinālu aizdedzi, jo tā, ar kuru braucu, nebija īsti mana
tādam low-end setupam mhr melnās drusku par stingru, baigi kurina sajūgu, samainīju pret mhr sarkanajām, nu ir tā, kā jābūt
karbja droseles vāciņam bija izļurkāta vītne, iepirku jaunu. šitam jaunā tipa plastmasas īstenībā nekāda vaina, troses līkums ieskrūvējas stingri un negrozas kā parastajā metāla
tad sākās joki - vienu dienu vīlēju pāri salu tiltam, rolleris izslēdzas un apstājas. likās, ka beidzās dzirkstele, jo kurbulējot tahometrs guļ. bet tad es izskrūvēju sveci
okei, izķeksēju ārā, uzkurbulēju un rūc. bet saprotu, ka kurbulis mīkstāks un dzinējs gurdenāks, tātad kaut kas beidzās. bet nav variantu, lēnām mēģinās braukt līdz garāžai. 300m pirms garāžas rolleris norubas atkal, viss skaidrs, stumjam tik uz priekšu. šoreiz sūdiņš svecē bija ar bračku
pa lielam nav vairs ko, skrūvējam nost cilindru. tur viss, kā vajag
īstenībā jau tam bija jānotiek, tam cilindram ir kaut kādi 7 gadi, un kaut kā neatceros, ka kādreiz tur kāds būtu gredzenus mainījis bet cilindram viss daudz maz normāli, lūkai viena kantīte uzrauta, ar ko var sadzīvot. domāju un izdomāju, ka mājās tomēr jātiek, rolleri nomest arī negribas, tāpēc turbo režīmā pusstundas laikā uzkrāmēju to pašu savu vīlēto stoku. tam atradu garāžā jaunus gredzenus, lai šis kaut drusciņ labāk jūtas. pilns aplis noiets, no racinga uz dr, no dr uz stoku
protams, ne sūda negāja, bet mājās aizbraucu, kas arī bija tā vakara galvenais mērķis pēc tam kaut ko pieregulēju un beigās pat nav tik traki, braucams rolleris.
pēc tam apnika, kā skan izpūtējs. vate pārvērtusies par koku, uztinu jaunu. lētais motoforce variants, bet gan jau kādam laikam būs labi. te arī var redzēt, kur klusinātājs bijis pārlūzis un metināts ar kaut kādiem dzelzīšiem pa virsu
pēdējais - atradu uzplēstu saļņiku.
pagaidām tas arī viss. savam rollerim nesanāk tik daudz laika, kā gribētos, bet vienu es sapratu - pietiek nodarboties ar nabadzību un tuvākā mēneša laikā jāsūta kloķeni tad jau redzēs, kas būs tālāk. pīs
-
xero got a reaction from BB_Adrians in Piaggio NRG mc¹ 1996
aye. mini status updeits no manis.
šogad nrg vismaz iet visu sezonu, nevis pielaists tikai rudenī, kā pēdējos divus gadus bet attinot atpakaļ uz pagājušo gadu - vēl pāris lietas, kas tika izdarītas pēc pēdējā posta
kā jau tad rakstīju - paņēmu labākus pakaļējos klučus. labāk palika, bet man tāpat līdz galam nepatīk. tas disks laikam ir no čuguna, jo rūsē, nevis no nerūsējošā tērauda, kā parasti. līdz ar to, vienmēr pēc lietus ir rūsa pa virsu un arī bremzēšanas īpašības ir citādākas. nu i nafig, likšu atpakaļ stock. vai arī kaut kad nopirkšu kādu normālu aftermarket, ja sagribēsies. ar šito nau verc
tad uztaisīju tādu joku, kā priekšejā riteņa balansēšana, lai pie lielākiem ātrumiem stūre mierīgāk dzīvo
iekāpu 2014. gadā un pussapisto yasuni r iemainīju pret tikpat pussapistu pro replicu. arī ar šādām tādām problēmām - klusinātāja stiprinājums beigts, karteru stiprinājums paštaisīts un tajā jau bija plaisas, flancis iemetināts izpūtējā, klusinātāja iekšējā daļa arī ir bijusi pārlūzusi un sametināta citā pozīcijā, līdz ar to gals stāv augstāk, nekā vajadzētu. toties bez nozīmīgām buktēm un vizuāli labāka, nekā yasuni, un lielāko daļu no visa esmu jau atrisinājis.
tad pienāca ziema un nrg diemžēl dažādu apstākļu dēļ to pavadīja ārā, bet tāda dzīve. aķīti gan vismaz varēju ienest iekšā, jo tas pēc ziemas vairs netur. martā pirmais izbrauciens
pagājušreiz rakstīju arī par bremžu mašīnīti - srkas tur tomēr īsti neder, labuma nekāda, jāpāriet atpakaļ uz runnera. izdomāju, ka jābeidz pist kapeiku, un paņēmu jaunu oriģinālo.
pēc tam arī oriģinālu aizdedzi, jo tā, ar kuru braucu, nebija īsti mana
tādam low-end setupam mhr melnās drusku par stingru, baigi kurina sajūgu, samainīju pret mhr sarkanajām, nu ir tā, kā jābūt
karbja droseles vāciņam bija izļurkāta vītne, iepirku jaunu. šitam jaunā tipa plastmasas īstenībā nekāda vaina, troses līkums ieskrūvējas stingri un negrozas kā parastajā metāla
tad sākās joki - vienu dienu vīlēju pāri salu tiltam, rolleris izslēdzas un apstājas. likās, ka beidzās dzirkstele, jo kurbulējot tahometrs guļ. bet tad es izskrūvēju sveci
okei, izķeksēju ārā, uzkurbulēju un rūc. bet saprotu, ka kurbulis mīkstāks un dzinējs gurdenāks, tātad kaut kas beidzās. bet nav variantu, lēnām mēģinās braukt līdz garāžai. 300m pirms garāžas rolleris norubas atkal, viss skaidrs, stumjam tik uz priekšu. šoreiz sūdiņš svecē bija ar bračku
pa lielam nav vairs ko, skrūvējam nost cilindru. tur viss, kā vajag
īstenībā jau tam bija jānotiek, tam cilindram ir kaut kādi 7 gadi, un kaut kā neatceros, ka kādreiz tur kāds būtu gredzenus mainījis bet cilindram viss daudz maz normāli, lūkai viena kantīte uzrauta, ar ko var sadzīvot. domāju un izdomāju, ka mājās tomēr jātiek, rolleri nomest arī negribas, tāpēc turbo režīmā pusstundas laikā uzkrāmēju to pašu savu vīlēto stoku. tam atradu garāžā jaunus gredzenus, lai šis kaut drusciņ labāk jūtas. pilns aplis noiets, no racinga uz dr, no dr uz stoku
protams, ne sūda negāja, bet mājās aizbraucu, kas arī bija tā vakara galvenais mērķis pēc tam kaut ko pieregulēju un beigās pat nav tik traki, braucams rolleris.
pēc tam apnika, kā skan izpūtējs. vate pārvērtusies par koku, uztinu jaunu. lētais motoforce variants, bet gan jau kādam laikam būs labi. te arī var redzēt, kur klusinātājs bijis pārlūzis un metināts ar kaut kādiem dzelzīšiem pa virsu
pēdējais - atradu uzplēstu saļņiku.
pagaidām tas arī viss. savam rollerim nesanāk tik daudz laika, kā gribētos, bet vienu es sapratu - pietiek nodarboties ar nabadzību un tuvākā mēneša laikā jāsūta kloķeni tad jau redzēs, kas būs tālāk. pīs
-
xero got a reaction from BB_Adrians in Piaggio NRG mc¹ 1996
aye. mini status updeits no manis.
šogad nrg vismaz iet visu sezonu, nevis pielaists tikai rudenī, kā pēdējos divus gadus bet attinot atpakaļ uz pagājušo gadu - vēl pāris lietas, kas tika izdarītas pēc pēdējā posta
kā jau tad rakstīju - paņēmu labākus pakaļējos klučus. labāk palika, bet man tāpat līdz galam nepatīk. tas disks laikam ir no čuguna, jo rūsē, nevis no nerūsējošā tērauda, kā parasti. līdz ar to, vienmēr pēc lietus ir rūsa pa virsu un arī bremzēšanas īpašības ir citādākas. nu i nafig, likšu atpakaļ stock. vai arī kaut kad nopirkšu kādu normālu aftermarket, ja sagribēsies. ar šito nau verc
tad uztaisīju tādu joku, kā priekšejā riteņa balansēšana, lai pie lielākiem ātrumiem stūre mierīgāk dzīvo
iekāpu 2014. gadā un pussapisto yasuni r iemainīju pret tikpat pussapistu pro replicu. arī ar šādām tādām problēmām - klusinātāja stiprinājums beigts, karteru stiprinājums paštaisīts un tajā jau bija plaisas, flancis iemetināts izpūtējā, klusinātāja iekšējā daļa arī ir bijusi pārlūzusi un sametināta citā pozīcijā, līdz ar to gals stāv augstāk, nekā vajadzētu. toties bez nozīmīgām buktēm un vizuāli labāka, nekā yasuni, un lielāko daļu no visa esmu jau atrisinājis.
tad pienāca ziema un nrg diemžēl dažādu apstākļu dēļ to pavadīja ārā, bet tāda dzīve. aķīti gan vismaz varēju ienest iekšā, jo tas pēc ziemas vairs netur. martā pirmais izbrauciens
pagājušreiz rakstīju arī par bremžu mašīnīti - srkas tur tomēr īsti neder, labuma nekāda, jāpāriet atpakaļ uz runnera. izdomāju, ka jābeidz pist kapeiku, un paņēmu jaunu oriģinālo.
pēc tam arī oriģinālu aizdedzi, jo tā, ar kuru braucu, nebija īsti mana
tādam low-end setupam mhr melnās drusku par stingru, baigi kurina sajūgu, samainīju pret mhr sarkanajām, nu ir tā, kā jābūt
karbja droseles vāciņam bija izļurkāta vītne, iepirku jaunu. šitam jaunā tipa plastmasas īstenībā nekāda vaina, troses līkums ieskrūvējas stingri un negrozas kā parastajā metāla
tad sākās joki - vienu dienu vīlēju pāri salu tiltam, rolleris izslēdzas un apstājas. likās, ka beidzās dzirkstele, jo kurbulējot tahometrs guļ. bet tad es izskrūvēju sveci
okei, izķeksēju ārā, uzkurbulēju un rūc. bet saprotu, ka kurbulis mīkstāks un dzinējs gurdenāks, tātad kaut kas beidzās. bet nav variantu, lēnām mēģinās braukt līdz garāžai. 300m pirms garāžas rolleris norubas atkal, viss skaidrs, stumjam tik uz priekšu. šoreiz sūdiņš svecē bija ar bračku
pa lielam nav vairs ko, skrūvējam nost cilindru. tur viss, kā vajag
īstenībā jau tam bija jānotiek, tam cilindram ir kaut kādi 7 gadi, un kaut kā neatceros, ka kādreiz tur kāds būtu gredzenus mainījis bet cilindram viss daudz maz normāli, lūkai viena kantīte uzrauta, ar ko var sadzīvot. domāju un izdomāju, ka mājās tomēr jātiek, rolleri nomest arī negribas, tāpēc turbo režīmā pusstundas laikā uzkrāmēju to pašu savu vīlēto stoku. tam atradu garāžā jaunus gredzenus, lai šis kaut drusciņ labāk jūtas. pilns aplis noiets, no racinga uz dr, no dr uz stoku
protams, ne sūda negāja, bet mājās aizbraucu, kas arī bija tā vakara galvenais mērķis pēc tam kaut ko pieregulēju un beigās pat nav tik traki, braucams rolleris.
pēc tam apnika, kā skan izpūtējs. vate pārvērtusies par koku, uztinu jaunu. lētais motoforce variants, bet gan jau kādam laikam būs labi. te arī var redzēt, kur klusinātājs bijis pārlūzis un metināts ar kaut kādiem dzelzīšiem pa virsu
pēdējais - atradu uzplēstu saļņiku.
pagaidām tas arī viss. savam rollerim nesanāk tik daudz laika, kā gribētos, bet vienu es sapratu - pietiek nodarboties ar nabadzību un tuvākā mēneša laikā jāsūta kloķeni tad jau redzēs, kas būs tālāk. pīs
-
-
-
-
-
xero got a reaction from r o b e r t s b in Metrakit 3 gen
lmao čalis tikko pateica, ka mvt ir labāka par selettru
-
xero got a reaction from EglesDels in Jautājumu topiks
45256 vajadzēja strādāt, tas ir servisa kods. caur to teorētiski jāvar uztaisīt restore code un uztaisīt jaunu user code. vari pamēģināt atstāt uz nakti ar atvienotu akumulatoru un ieslēgtu aizdedzi un nākamajā dienā mēģināt