Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

xero

Moderators
  • Content count

    5,201
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    210

xero last won the day on September 4 2022

xero had the most liked content!

About xero

  • Birthday 07/02/1997

Contact Methods

  • Website URL
    http://instagram.com/niklavsyoo
  • Telefona numurs
    2834O5O3

Profile Information

  • Pilsēta:
    Rīga
  • Braucu ar
    Piaggio NRG mc¹/Ascona C

Recent Profile Visitors

38,743 profile views
  1. xero

    Derbi Senda sajūgs

    un ja ir, paskaties arī stingrākas tuning atsperes. stiprāk spiedīs kopā un mazāka iespējamība, ka sāks slīdēt
  2. xero

    ieteikumi rollerim (iesacejs)

    peugeot nav ne vainas, detaļām ir mazāks klāsts, bet ja pērk jaunu, tad tāpat principā visu var dabūt. speedfight dakšas gan ir cits stāsts, viņas visiem locas
  3. xero

    nrg dakša

    principā jebkas no piaggio/gilera ar lielo riteni. visvieglāk atrast runner, bet būs jāmaina ritenis, spidometra gliemezis un bremžu suports. pilnīgi vienādas bija laikam tikai mc1 un mc2
  4. xero

    Piaggio NRG mc1 95'

    ja tev ļoti vajag lētāk, ok. bet hp1 transmisija sūds, lai normāli uzliktu h2, tomēr jātaisa bik gateris, reduktors sūds, bremžu izmērs sūds. ir iemesls, kāpēc cilvēki viņus met ārā
  5. xero

    ka dabut dzirksteli bez sledzenes?

    visa pravodka? domāju, ka tikai no mc1 vēl
  6. xero

    ka dabut dzirksteli bez sledzenes?

    ar atvienotu slēdzenes štekeri jābūt dzirkstelei. slēdzene slāpē savienojot divus vadus. ja nav savienoti, ir dzirkstele
  7. xero

    Peugeot Jetforce 50cc pagrieziena raditajs

    ka tik šitais nav kaut kāds jaunais modelis. ir vadības bloks, diagnostika utt. šim noteikti pagriezieniem nav atsevišķa releja un tas ir iekšā ecu vai regulatorā. par tavējo nezinu, bet ja viņš ir atsevišķi, tad parasti kaut kur priekšā
  8. xero

    zip 98

    tak paņem un nopērc serdeņu komplektu, kur problēma? pat ja dabū otru pusi ārā, normāli atslēgu kantori piedāvā uztaisīt jaunu no divām pusēm un par to, ka braukā bez bremzēm, nav jālielas
  9. xero

    zip 98

    a no kurienes tad tu dabūji 98? dokumentos viņš ir 1992
  10. xero

    zip 98

    toč domā, ka mans? kāds numurs?
  11. xero

    Metrakit 3 gen

    nu lūdzu, tev ir bilde kas ko dara, domā un darbojies, caur internetu rolleri nevaru saregulēt. tāpat tas grafiks ir ļoti nosacīts, karburatori ir tik daudz un dažādi, ar ļoti dažādām īpašībām, uz visiem to galīgi nevar attiecināt, tikai izmantot kā aptuvenu vadlīniju. jau teicu pāris punktus, ko es izdarītu, sākot ar līmeni, jo pludiņkameras izēšana nav vienīgais, ko tas ietekmē, un beidzot ar karburatoru, kas nav keihin. ar tiem pwk var jāties līdz pensijai un netikt galā, kaut vai dēļ tās pašas vājprātīgās jūtības pret laikapstākļiem, par ko visi tūneri kādreiz pīkstēja. vienu dienu saregulē, nākamajā sāc no sākuma, jo ārā ir mitrs un auksts. nu, kaut kā tā nav man pacietības tam, bet ko gan pa sotaku neizdarīs
  12. xero

    Metrakit 3 gen

    nevienā brīdī neteicu, ka tieši tā vai šitā ir ar adatām vai trubiņām, tikai to, ka tā var būt. ar kopijas karbi jau saknē salīdzināt nav īpaši pareizi, tiem precizitāte nav stiprā puse. saku vēlreiz, galveno dīzi mehāniski nekas nenoslēdz. attiecīgie kanāli aktivizējas tikai droseles radītā vakuuma dēļ. kaut vai pats pārbaudi, izskrūvē dīzi, iepūt tur, piemēram, brake cleaneri un skaties iekšā no filtra puses - viss skaisti tecēs iekšā. nesapratu arī, kur tu izlasīji kaut ko, kur es būtu teicis kaut ko par 1/4 atvērumu - tur tukšgaitas dīze strādā pa pilnu programmu. runa bija tikai par droseli tukšgaitas pozīcijā. varbūt ne līdz galam precīzi izteicos, bet tas tāpat lietas būtību nemaina, nu neko droseles adatai nav jānoslēdz un ieskrūvējot gaisa/degvielas/[censored]uj skrūvi rollerim nav jānoslāpst, tu vispār ne tur problēmas meklē un galu galā, es vispār tavā vietā nejātos ne ar kādiem keihiniem, no tā reti kad kas prātīgs sanāk. uzliktu phbh28 un brauktu. tāpat tas metrakits nekas vājprātā jaudīgs nav. par cdi, slikti, ka neredzi. par masu vispār nav stāsts. no motora nāk vibrācijas, temperatūra, traucējumi. daži cdi pat pie rāmja stiprinot nāk uz gumijām vibrāciju slāpēšanai, bet nē jolo, pieskrūvēsim pa cieto pie dzinēja
  13. xero

    Metrakit 3 gen

    sēdies, 2. 1. droseles adatai nevienā brīdī nekas nav jānoslēdz, tā nav viņas funkcija. viņa saliktā karburatorā nekad dzīvē tik zemu nenoiet. tā kā ķip esi iebridis dziļi šitajā visā, tev jau vajadzētu zināt, ka gan emulsijas trubas, gan adatas mēdz būt daudz un dažādas, ar dažādiem augstumiem, diametriem, konusiem, utt. tāpēc arī viena var ieiet, otra nē. 2. gaisa skrūve pavisam neko nenoslēdz. līdz galam iekšā vienkārši ir minimālais paredzētais daudzums. par tukšgaitu atbild pilnīgi atsevišķi kanāli un pie aizvērtas droseles degviela no galvenās dīzes neiet tāpēc, ka kaut ko noslēgtu adata, bet dēļ fizikas - tajā brīdī viss notiek pa tukšgaitas kanāliem. 3. ja galā mirst nost, saregulē līmeni pludiņkamerā. kopijas karburatoriem tā ir viena no lielākajām problēmām parasti. un ja izēd tukšu, var pamēģināt sūkni degvielai, kaut vai vakuuma 4. jejbogu, cdi pie motora pieskrūvēt. ko tu dari vnk regulē vēl
  14. daudz kā ar mopēdiem saistīta Latvijā vairs nav
  15. xero

    Mrt 50 pārkaršanas

    ja esi vairākas reizes noķīlējis, tad cilindrs visticamāk jau ir sapists
×