Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

xero

Moderators
  • Content count

    4 734
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    135

xero last won the day on Augusts 16

xero had the most liked content!

About xero

  • Birthday 1997.07.02.

Contact Methods

  • Website URL
    http://instagram.com/niklavsyoo
  • Skype
    ferrochrom3
  • Telefona numurs
    28340503

Profile Information

  • Pilsēta:
    Rīga
  • Intereses:
    rolleri, auto, mūzika, datori, elektronika, ēst, gulēt :D
  • Braucu ar
    Piaggio NRG mc¹/Ascona C

Recent Profile Visitors

24 481 profile views
  1. xero

    Spams

    nightride blod
  2. - kkāds pakaļējais dublinieks, nav ne jausmas no kā - "brauc pakaļ" eur - vecā zipa priekšējais dublinieks, ideāls - 10eur - typhoon / nrg mc1 beņķis, nedaudz saplēsts - 5eur - 3gen stūre - 10eur - 3gen bāka - 10eur - haizivs stūres gripi, jauni - 5eur 
  3. - Piaggio nrg power / sp runner priekšējais bremžu disks (220mm, 6 skrūvju, perfekts, gandrīz kā jauns) - 10eur - 5 skrūvju pakaļējais bremžu disks (nrg, runner), braucamā stāvoklī - 5eur - Piaggio nrg mc3 diski, disku bremžu karteriem - 20eur - Yamaha slider priekšējais disks ar riepu un bremžu disku - 15eur - Heidenau Scooter Racing sliki, 120/70-12, labā stāvoklī, atlikums gandrīz kā jauniem, pat vēl rūpnīcas šuvi var redzēt, nav kurināti un lāpīti - 30eur par abiem - Malaguti F15 priekšējais disks - 10eur **ņemot riepas un f15 disku, priekšējo atstāšu uzbortētu un cena 35eur
  4. xero

    Pērk/Pārdod Piaggio

    meklēju - jaunā runnera pravodku, labu un negraizītu pārdodu - pilnīgi jauna stage6 double layer švamme mazajai (runner/nrg power) filtra kastei - 7eur - Stage6 double layer filtrs, ar vienu zvaigzni - 20eur - stock vārsts - 7eur - 3gena starplika ar labu bremžu disku - 15eur - 3gena filtra kastes, ir laikam 2gab - 10eur/gab
  5. xero

    Eļļa priekš mk2 sport

    710. ja gribas kaut ko vēl krutāku, tad 800, bet baigi jēgu neredzu. pats braucu ar 710 jau vismaz 5 gadus, izplūdi ciet neaudzē absolūti, cilindrs jūtas labi, un galu galā smuki smaržo
  6. xero

    Variatora - sajūga regulēšana

    28340503 whatsapp vai pm
  7. xero

    Jautajums par magnētu

    tiešām tādam sīkumam ir jātaisa jauns topiks? nē nevar
  8. xero

    Variatora - sajūga regulēšana

    jā-re-gu-lē
  9. xero

    Aerox ņiķojās

    gan jau kkāda motoforce, rms vai cita ķīniešu padjobka, nevis oriģinālā streetrace ar c20 varētu griezties tīri ok, bet 17,5 tādam cobo pilnīgi un galīgi neder, tur gan piekrītu
  10. xero

    Spams

    tu gribi pateikt, ka 70cc kalpos ilgāk par 125cc 4t? 2t kā tāds vispār fiziski nevar kalpot tik ilgi, kā 4t, tam tā kā vajadzētu būt saprotamam. parādi kādu 50cc 2t rolleri, kas noietu kaut 100'000km. 125 4t arī ies apmēram kā drka, bet tikai liesi un brauksi
  11. xero

    Spams

    un tu gribi mainīt jo...?
  12. xero

    Spams

  13. xero

    Piaggio NRG mc¹ 1996

    kakat ej tā jābūt
  14. xero

    Piaggio NRG mc¹ 1996

    ale. mājās visu dienu, tik ļoti nav ko darīt, ka jāiedirš update te. pa lielam braukāts daudz, viss diezgan jauki, racings vienkārši ir neiznīcināms, iet ilgāk, nekā dažam stoki un drkas. likšu visu hronoloģiskā secībā, lai labāk saprot, kas un kā. vienā transmisijas routine check-up ieraudzīju skaistu plaisu MHR dzesētājšķīvī. drusku wtf, nu neko, iemetu stūrī, stock šķīvis virsū. skatīsimies no gaišās puses, man tādēļ atkal strādā starteris tajā pašā reizē palika zb, ka katru reizi attaisot, visa telpa pilna ar eļļu. atrodot vaininieku, nebija brīnums, ka tas tā bija. fiksi pārspraužam un viss kedā. tālāk beidzot saņēmos padročīt trubu. nesanāca galīgi tik labi, kā gribējās un arī laka sūds, bet nu ai, kaut kā vienalga. kaut kad pārstrādāšu. tad vēl beidzot padevās ieplūdes kolektors (rip 1996-2018). gruzīja, jo vecie kolektori ir krietni vien kvalitatīvāki, nekā hi-per2. šis bija uz nrg pat kopš viņa iznākšanas no rūpnīcas pirmā major problēma - vienu dienu mierīgi ripinos, pēkšņi rolleris sāk brutāli lagot. apstājos, noslāpst un vairs nelec - nav dzirksteles. labi, ka nebiju tālu no mājām. izmēģinājos viskaut ko, sveces, tad vēl cdi, jo liku lielu aizdomu uz to - tas bija tāds baigi saguris. nekā. sapratu, aizdedze. nu ko, ņemu rokā testeri, zvanu vadus - tinums it kā vesels, bet auzas rāda impulsa devējs. sāku graizīties pa vadiem, atradu ejošu devēju no aizdedzes ar beigtu tinumu. ķeros pie lodāmura, pārlodēju, visu skaisti satinu, noizolēju, nu tik būs braukšana. salieku, pielec, kaut ko drusku vēl spļaudas, bet domāju, nu gan jau no kurbulēšanas aizlējies vai kas tāds. braucu, vienalga, kā motors uzsilst, sāk lagot aizvien vairāk, līdz vajadzēja apstāties, tad protams noslāpa un atkal. sabesījos un stūmu atkal mājās. uznāca zajobs un tālāk pieķēros tikai vakarā. nevarēju saprast, kas par gemaru, līdz vēlreiz paņēmu testeri. starp impulsa devēja vadu un masu ar pretestību viss čotka, bet starp devēja vadu un balto aizdedzes masas vadu, sākas tufta. kā ar āmuru pa galvu - [censored], aizdedzes masa. paskatos - jap, zem tās maza rūsiņa un nekontakts. fiksi uztaisu papildu masu aizdedzei, salieku visu kopā, izgāžu un viss aiziet lupatās. rezumē - papisiens visas dienas garumā dēļ neesošas masas pašā aizdedzē vēl tiku pie Metrakit Pro Race rores iemēģināšanas - nu i nax, c21 labāks tad lielākā šīs sezonas žopa, pie kā viss arī ir palicis. jau pēdējo mēnesi mīzu par virzuli, jo savu mūžu tas jau ir nodzīvojis ar atliektiem galiem - 120 motorstundas. viss beidzās, kad izpūta galvas blīvi. gan balts mutulis pa izpūtēju, gan spiediens dzeses sistēmā. mierīgi braucu līdz garāžai ar domu - jaukšu ārā un skatīšos virzuli. ja būs vēl braucams, sakrāmēšu uz blīves hermi un vēl kādu brīi pabraukšu, ja metams, domāšu tālāk. visu smuki nojaucu, apčamdu virzuli, nē, tāds iet plauktā tagad un tūlīt: cilindrs, kā jau vienmēr, absolūti bez nekādiem bojājumiem, tikai gan jau izdilis ovāls. veči, 500 motorstundas virzulim kaut kāda maza plaisiņa aizgājusi un gredzenam atstarpe lielāka, kā čigānam starp priekšējiem zobiem, bet nu, es viņu biju jau arī nobraucis līdz kliņķim. visu cieņu polini, nākamais noteikti būs tāds pats, tikai nu jau C izmēra. malossi tiešām bija miskastes. šis viens nogāja ilgāk, nekā tie abi kopā. domāju, ko tālāk. racinga pagaidām nav, bet braukt tak gribas nospļāvos un uzliku savu sen aizmirsto vīlēto stoku. smejieties vai nē iet (lasīt - neiet) ļoti interesanti. combo vienkārši iespārda - vīlēts stock bez kompresijas, yasuni c21, overrange, r/t 85 kloķene, 21mm pilnā ručkā iet kā jau stoks, bet nu kā laid vaļā, sākas auzas, jo stoks ar c21 nu vienkārši nav savienojams. braucot parasti lamājos uz to stoku, bet nu, vismaz pakaļu pārvieto, un nepilnus 95 pēc gps var izdirst. zabei, ka kāda trešā atspere jau pārlūzt un pa3,14sas tam izpūtējam, [censored] uztaisīju customu nākotne? gaidam virzuli, seperatoru un blīvju komplektu, tad jau atkal ruļevai pa ielām svaigas smukbildes piis aut
×