Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv
-
Content count
5,201 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
210
xero last won the day on September 4 2022
xero had the most liked content!
About xero

- Birthday 07/02/1997
Contact Methods
-
Website URL
http://instagram.com/niklavsyoo
-
Telefona numurs
2834O5O3
Profile Information
-
Pilsēta:
Rīga
-
Braucu ar
Piaggio NRG mc¹/Ascona C
-
-
un ja ir, paskaties arī stingrākas tuning atsperes. stiprāk spiedīs kopā un mazāka iespējamība, ka sāks slīdēt
-
-
peugeot nav ne vainas, detaļām ir mazāks klāsts, bet ja pērk jaunu, tad tāpat principā visu var dabūt. speedfight dakšas gan ir cits stāsts, viņas visiem locas
-
principā jebkas no piaggio/gilera ar lielo riteni. visvieglāk atrast runner, bet būs jāmaina ritenis, spidometra gliemezis un bremžu suports. pilnīgi vienādas bija laikam tikai mc1 un mc2
-
ja tev ļoti vajag lētāk, ok. bet hp1 transmisija sūds, lai normāli uzliktu h2, tomēr jātaisa bik gateris, reduktors sūds, bremžu izmērs sūds. ir iemesls, kāpēc cilvēki viņus met ārā
-
visa pravodka? domāju, ka tikai no mc1 vēl
-
ar atvienotu slēdzenes štekeri jābūt dzirkstelei. slēdzene slāpē savienojot divus vadus. ja nav savienoti, ir dzirkstele
-
ka tik šitais nav kaut kāds jaunais modelis. ir vadības bloks, diagnostika utt. šim noteikti pagriezieniem nav atsevišķa releja un tas ir iekšā ecu vai regulatorā. par tavējo nezinu, bet ja viņš ir atsevišķi, tad parasti kaut kur priekšā
-
-
-
tak paņem un nopērc serdeņu komplektu, kur problēma? pat ja dabū otru pusi ārā, normāli atslēgu kantori piedāvā uztaisīt jaunu no divām pusēm un par to, ka braukā bez bremzēm, nav jālielas
-
a no kurienes tad tu dabūji 98? dokumentos viņš ir 1992
-
toč domā, ka mans? kāds numurs?
-
-
nu lūdzu, tev ir bilde kas ko dara, domā un darbojies, caur internetu rolleri nevaru saregulēt. tāpat tas grafiks ir ļoti nosacīts, karburatori ir tik daudz un dažādi, ar ļoti dažādām īpašībām, uz visiem to galīgi nevar attiecināt, tikai izmantot kā aptuvenu vadlīniju. jau teicu pāris punktus, ko es izdarītu, sākot ar līmeni, jo pludiņkameras izēšana nav vienīgais, ko tas ietekmē, un beidzot ar karburatoru, kas nav keihin. ar tiem pwk var jāties līdz pensijai un netikt galā, kaut vai dēļ tās pašas vājprātīgās jūtības pret laikapstākļiem, par ko visi tūneri kādreiz pīkstēja. vienu dienu saregulē, nākamajā sāc no sākuma, jo ārā ir mitrs un auksts. nu, kaut kā tā nav man pacietības tam, bet ko gan pa sotaku neizdarīs
-
-
-
-
nevienā brīdī neteicu, ka tieši tā vai šitā ir ar adatām vai trubiņām, tikai to, ka tā var būt. ar kopijas karbi jau saknē salīdzināt nav īpaši pareizi, tiem precizitāte nav stiprā puse. saku vēlreiz, galveno dīzi mehāniski nekas nenoslēdz. attiecīgie kanāli aktivizējas tikai droseles radītā vakuuma dēļ. kaut vai pats pārbaudi, izskrūvē dīzi, iepūt tur, piemēram, brake cleaneri un skaties iekšā no filtra puses - viss skaisti tecēs iekšā. nesapratu arī, kur tu izlasīji kaut ko, kur es būtu teicis kaut ko par 1/4 atvērumu - tur tukšgaitas dīze strādā pa pilnu programmu. runa bija tikai par droseli tukšgaitas pozīcijā. varbūt ne līdz galam precīzi izteicos, bet tas tāpat lietas būtību nemaina, nu neko droseles adatai nav jānoslēdz un ieskrūvējot gaisa/degvielas/[censored]uj skrūvi rollerim nav jānoslāpst, tu vispār ne tur problēmas meklē un galu galā, es vispār tavā vietā nejātos ne ar kādiem keihiniem, no tā reti kad kas prātīgs sanāk. uzliktu phbh28 un brauktu. tāpat tas metrakits nekas vājprātā jaudīgs nav. par cdi, slikti, ka neredzi. par masu vispār nav stāsts. no motora nāk vibrācijas, temperatūra, traucējumi. daži cdi pat pie rāmja stiprinot nāk uz gumijām vibrāciju slāpēšanai, bet nē jolo, pieskrūvēsim pa cieto pie dzinēja
-
-
sēdies, 2. 1. droseles adatai nevienā brīdī nekas nav jānoslēdz, tā nav viņas funkcija. viņa saliktā karburatorā nekad dzīvē tik zemu nenoiet. tā kā ķip esi iebridis dziļi šitajā visā, tev jau vajadzētu zināt, ka gan emulsijas trubas, gan adatas mēdz būt daudz un dažādas, ar dažādiem augstumiem, diametriem, konusiem, utt. tāpēc arī viena var ieiet, otra nē. 2. gaisa skrūve pavisam neko nenoslēdz. līdz galam iekšā vienkārši ir minimālais paredzētais daudzums. par tukšgaitu atbild pilnīgi atsevišķi kanāli un pie aizvērtas droseles degviela no galvenās dīzes neiet tāpēc, ka kaut ko noslēgtu adata, bet dēļ fizikas - tajā brīdī viss notiek pa tukšgaitas kanāliem. 3. ja galā mirst nost, saregulē līmeni pludiņkamerā. kopijas karburatoriem tā ir viena no lielākajām problēmām parasti. un ja izēd tukšu, var pamēģināt sūkni degvielai, kaut vai vakuuma 4. jejbogu, cdi pie motora pieskrūvēt. ko tu dari vnk regulē vēl
-
-
Piagio Zip SP2 Racing (powered by Haris)
xero replied to ezzis's topic in Parādi savu scooteru citiem!
daudz kā ar mopēdiem saistīta Latvijā vairs nav -
ja esi vairākas reizes noķīlējis, tad cilindrs visticamāk jau ir sapists