Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

xero

Moderators
  • Content count

    4 574
  • Joined

  • Last visited

About xero

  • Birthday 1997.07.02.

Contact Methods

  • Website URL
    http://instagram.com/niklavsyoo
  • Skype
    ferrochrom3
  • Telefona numurs
    28340503

Profile Information

  • Pilsēta:
    Rīga
  • Intereses:
    rolleri, auto, mūzika, datori, elektronika, ēst, gulēt :D
  • Braucu ar
    Piaggio NRG mc¹/Corsa B

Recent Profile Visitors

22 720 profile views
  1. ko mīz, 85mm ir dzīve
  2. tā notiek, no tevis naudu par sapisto kloķeni arī vēl joprojām neesmu sagaidījis
  3. Pārdodu opel oriģinālos lietos diskus ar vasaras riepām. Diski - R14 5,5J ET49 4x100 56,6mm centrs (standarta opel izmēri) Riepas - Fulda EcoControl 175/65R14 82T 36.ned. '08 izlaidums. Diski vizuāli šur tur nedaudz apbružāti, bet nav locīti, metināti, vai kā citādi sačakarēti, kopumā izskatas labi. ir visi centriņi. riepas labas un braucamas vēl ilgi, nav sakaltušas un saplaisājušas, divām 5mm, divām 3-4mm. riteņi nākuši no 99 gada opel corsa no Vācijas un pa Latviju nav braukti. riteņi tīri un akurāti salikti pa maisiem, lai pircējam patīkamāk. atrodas Rīgas centrā, par atsevišķu samaksu varu piegādāt. cena - 100 eiropas dolāri.
  4. Motors

    sport pro mkII / racing mkII / r/t gredzens, jauns - 10eur
  5. tikai tāda, ka pie jaudīgāka cilindra un lielākiem apgriezieniem neizšķīdīs un neiznīcinās visu motoru
  6. tu māki saskaitīt tos caurumus un izrēķināt? tas gredzens ierobežo gaisa plūsmu, ar milimetriem nekāda sakara
  7. nezini, nerunā. f12, nāk abas bremzes, biežāk pat trumulis nekā disku, iespējams arī ac, precīzi nezinu sr50 vērts uzzināt kura paaudze, 2gen nāk gan ar minarelli, gan piaggio, gan ac, gan lc, gan disku, gan trumulis. runneram kura paaudze - vecajam nāk arī trumulis par karbjiem arī nepareizi, 3gen un sp runneram, respektīvi tiem, kam nāk hi-per2 motors, oriģināli 17,5 karburators
  8. diezgan izklausas pēc gaisa sūces. paskaties blīves, blīvslēgus, trubu savienojumus, gaisa filtru, utt.
  9. nopirkt citu cilindru. jebkuram stokam ir milzīgs squish, nezinu, par ko tu brīnies. un to blīvi var vispār ņemt ārā un uzsēdināt uz hermētiķa, ja abas virsmas ir labas
  10. nesapņo, neiet tev oriģināls rolleris 110
  11. kā variators strādā tu maz zini? vēl viens, kam viegli ruļļi=uzrāviens un smagi ruļļi=top speed?
  12. nestrādā gan. vai nu īpašnieks nesajēdz, vai tevi appisa. klātienes pārrakstīšanā jābūt klāt gan vecajam, gan jaunajam īpašniekam un vajag reģistrācijas apliecību. + pirmoreiz dzirdu, ka rolleri kāds ņemtu nost no uzskaites, mašīnu jā, bet rollerim no tā nav jēgas
  13. junakam ir minarelli kopijas motors. tāpēc jēga ir un ieguvums būs, bet ir labākas alternatīvas. ja gribi taisīt kārtīgu projektu, liec iekšā īsto minarelli bloku un liec detaļas uz tā. bet kaut kādai drkai ar sporta trubu pietiks arī ar šiem. atkarībā, vai ir pavisam vecais hp1 ar tizlo uzbūvi, vai jau normālais tips. ja normālais, tad atspere ir tā pati, vajag pašus šķīvjus, hp2 siksnu vēlams, jāvīlē karteri, reduktora vāks, jāliek šaibas aiz šķīvjiem un attiecīgi arī aiz variatora. ieguvums - principā pazūd bedre (ja lietosi šķīvjus ar taisnajiem celiņiem) un galvenokārt daudz labāks max ātrums ja tu nepūt viņu, kad nevajag, nekas nenotiks. startējot neko motoram neizdarīsi. ja darīsi muļķības un pūtīsi braucot, lai "palielinātu jaudu", tad gan sajāsi cilindru un izkausēsi virzuli
  14. nav obligāti. tikpat labi vienkārši kāda no transmisijas komponentēm var "mest", t.i., būt salocīta, viļņaina vai jebkā citādi nebūt taisna. pārbaudi/nomaini kloķenes un reduktora asis, uz kurām liekas transmisija, šķīvjus, variatoru un dzesētājšķīvi.