Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Armands

VIP
  • Content count

    556
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Armands

Profile Information

  • Pilsēta:
    Mārupe
  • Braucu ar
    ZipSP

Recent Profile Visitors

1 773 profile views
  1. te ar bij risinājums līdzīgā gadījumā...
  2. Motors

    Pārdodu: 1) mazlietotu amortizatoru uz Gilera/Piaggio rolleriem, garums 300mm, pumpējams, regulējams. Cena 30€ Pārdots! 2) jaunu nelietotu Stage6 primāro reduktoru uz Gilera/Piaggio motoriem, (reduktoriem ar ass galu variovāka gultnī). Pārnesuma attiecība 1:3,00 (13/39), kas ir vistuvākais standartam no piedāvātajiem, (standarts piem. Runner, NRG 1:3,54 (13/46)). Ar šo pietiks gan uzrāvienam, gan arī maksimālais ātrums būs lielāks ''nespīdzinot'' motoru un ietaupot uz degvielu, sevišķi aktuāls braukājot pa šoseju starp pilsētām. Viegli uzstādāms, zobrati nav jāpresē. Cena (iekš SA 75€) , atdodu pa ~50€ Atrodas: Rīga, Mārupe Tel. 28246616
  3. Pārdod ItalJet Formula 50 AC, divvietīgs, priekšā disku bremze, iet ~75km/h, ir reģistrēts CSDD, bet saimnieks jāatrod pēc adreses, tehniskā pase un numurs ir uz rokām. Atrodas Rīgā. Cena: ~200€ (runājama) Steidzami! Tel. 26977417
  4. Motors

    Pārdodu ZipSP bremžu disku Malossi Whoop disc, 35€ Pm vai 29709491
  5. Dedzināšana sentēvu metode no pagājušā gadsimta, karsējot ar lodlampām mainās metāla struktūra un īpašības, topā ir ultraskaņas vannas. Klusinātājā neslēpjas jauda, bet gan pašā rezonātorā, kas ar vienu ''īpaši izslavētas eļļas firmas'' palīdzību, vienā sezonā izplūdi aizaudzē tuvu kritiskajam.
  6. Uz kāda tipa stenda mēra jaudu ? Disks izskatās trausls, bet gan jau ka no pareizā ''djuraļa'' p.s. parastie diski, vecā tipa arī ir vieglāki, par jaunajiem ~150g
  7. kompresijas pakāpes atšķiras, varbūt ar to arī pietiek detonācijai. mk2 racing = 1:14 mhr t2 = 1:16
  8. Neziu kādi jums cilindri ar kādām kompresijas pakāpēm, bet situacija ar MHR T2 bija tāda, varbūt vnk trāpījās nekvalitatīvs 98. Viss atkarīgs no kompresijas pakāpes, ja saliec squish uz ~1.. mm un brauc kaut ar 95.
  9. Jau ~ gadu tur nav nopērkams Green Racing 100 , kāds man stāstīja ka varot noliktavā dabūt, bet sestdien Auto izstādē Neste stendā apstiprināja, ka viņi šo lietu likvidējuši, nebija pietiekošs pieprasījums. Scooter racing izmantojām šo degvielu, varēja uz Team2 likt skvišu 0,4-0,45 neķīlēja, nekusa virzuļi un nebija problēmas, ko nevar teikt par Statoil 98. Simtais šobrīd pieejams vienā Rīgas Shell tankā, Dzelzavas ielā (Purvciemā). Pirms mēneša prasīju teica, ka apriļa vidū būs, cenu minēja ~ 1,60€/l (Neste bija ap 3€/l). Ja grib profesionālo, tad meklē VP Racing degvielu, ir cilvēki kas latvijā ar to tirgojas.
  10. iespējams vario vajag nošeibot. ja siksna izvēlēta polini kevlar, tad tas arī var būt par iemeslu.
  11. Izklausās, ka viss svaigs un nevainojams... tad gribētos domāt, ka laba eļļa, piedegumu uz virzuļa sienas (zem gredzena) pa nepilniem 300km neatstātu, un arī tālāko eļļojamo detaļu, augšējo adatnieku ''neuzceptu''.
  12. Abi gadījumi jaunām no veikala kloķenēm ? Par šo zilo adatgultni, minēts ka nobrauca 300km, bet ne vārda par to cik svaigas bija detaļas, sevišķi zilais adatgultnis un arī pārī esošais pirksts. Šīs bēdas var radīt ne tikai rūpnīcas brāķis, arī montāža, ekspluatācija un eļļas kvalitāte.
  13. kā konstatēji ka vadi ir divas masas?
  14. xero: pamatotus argumentus lūdzu ? Tas ko redzam bildēs, nav 100% rādītājs! Pirms gadiem 10 scooter-attack forumā bija galerija ar beigtām kloķenēm, ražotāju vārdi bija visdažādākie, lūza gan klaņi, gan asis, krita ārā plastmasas ieliktņi utt... P.S. TopRacing vecajā nosaukumā Jasil esmu izmantojis sportā ~4gadus, un tā kloķene vēl ir dzīva!