Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

TruseiC

Moderators
  • Content count

    3 319
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. TruseiC gave reputation to phoeenyx777 in Vespa Sprint 125cc   
    Bizbizmari nu Tu dod , labaisss . 
    Nedomāju ka kādreiz to teikšu , bet still  tik nice aparāts . Vespas kā tādas nekad nav patikušas , bet šī ir savādāks kumosiņš  . 
  2. TruseiC gave reputation to Moto-Studija in Vespa Sprint 125cc   
    Šis ir reāls stils. Man patīk.
  3. TruseiC gave reputation to bizbizmaris in Vespa Sprint 125cc   
    Sveiki,
    nu jau forumā uzturos kādu laiku un nolēmu parādīt arī savu projektu. Uzreiz jāsaka, ka nebija domāts likt forumā tāpēc bildes ar jau gandrīz pabeigtu motorolleri.
    Sadaļā "Pirms un pēc" iespējams redzēt to kā motorolleris izskatījās pārvērtību vidusceļā ar 50cc motoru, jāsaka paldies metinātājam par starpliku, tas ir subfreimu, bet lai īstenotu tālākās pārvērtības arī tur vajadzēja pielikt roku pašam. Visas lampu vietas aizpildītas ar špakteli, jāsaka, ka aizvedu pie neuzmanīgiem krāsotājiem, jo pašu būtiskāko par špakteles sēšanos pateica tikai pēc darba pabeigšanas un naudas iekasēšanas, rezultātā krāsojums vietām ir grubuļains. Motorollerim ir ielikts Piaggio 125cc 4t Leader motors no Piaggio Typhoon, viss standarta ar sportiskāku izpūtēju.
    Turpmākie plāni:
    Aizvest noregulēt vārstus.
    Dabūt priekšā virziena rādītājus.
    Sataisīt benzīna dačiku, nevaru izdomāt kā 50cc bāku sapārot ar 125cc pravodku, vai kā spidometru pielikt pie 50cc bākas.
    Varbūt pārkrāsot.
    Un laist dzīvē!!!!
    Tālāk lai bildes runā pašas! Visu informāciju kas un kā, ja kaut kas interesē, var iegūt privāti. Motorollerim trūkstošās detaļas iespējams iegādāties (lampas, spoguļi, stūres plastmasa ar lukturi, pasažieru rokturis)

     

     

     

     

     

  4. TruseiC received reputation from Rončiksss in Yamaha Slider 1999   
    Ja tā ir saļņika sēža tad vari tikai cerēt, ka tur nesūks gaisu.
     
  5. TruseiC gave reputation to Chiizis in Aprilia SR50R 3gen apkopes lampiņa   
    Sveiki! Gribēju padalīties ar informāciju tie kas nezin. Tātad vakar saskāros ar problēmu ka manam 3gēnam sāka mirgot spidometrā tā atslēdziņa (nezinu ka viņu sauc) karoč meklēju internetā, kā noņemt un atradu. Tā podziņa kas regulē spidometru ( dzeltenā , kreisajā pusē ručkai) Izslēdzam aizdedzi, tad mēs paturam kādas 5 sec un nelaižot to pogu vaļā ieslēdzam aizdedzi un turpinām turēt kādas 8 sec, viņai vajadzētu pazust. Man nostrādāja!
     
  6. TruseiC gave reputation to stonehero in Yamaha Slider 1999   
    Tajā vietā labāk darīt visu pašam ,jo reāli vienmēr visiem uz citu tehniku nospļauties un dara visu kā grib ,nevis kā vajag un ja uztici kādam kautko darīt ,tad tādam kas tiešām izdarīs visu pareizi . P.s veiksmi ar mopēdu ,sen nēsmu redzējis kā kautkas kustas uz priekšu .
  7. TruseiC gave reputation to Emka in Pērk/Pārdod konstruktoru   
    Pardodu Gilera runner 04 (old) puslikta stadija  tikai jasaliek plastmasas RUCOSS APARATS
    Plastmasas saktas nopietni slipetas(visa orginala krasa tiek nemta nost)
    LINKS UZ TOPIKU 

     
    PS.ja kads grib redzet ka uzcelu veco runneru uzspiezat like  
    Prieksa jauna riepa, parsuts ideali sedeklis, motors pec pilniga kapitala, visu sikak pma
    Dokumenti ir parrakstami sikak pm 27856664
    Cena-500eur

  8. TruseiC gave reputation to blackbumerlv in Gilera Runner SP50   
    privet
    tātad, sezona noslēgta, closings max foršs, paldies organizātoriem. noripoti 20k km, nekādu problēmu, jau kādu laiciņu atpakaļ biju ieplānojis šoziem pārlasīt motoru, savest visu kārtībā, lai var nākamajā sezonā gasīt bēdu nezinādams, protams biju domājis salikt visu stock atpakaļ, jo kā tautā sakās stock un no problem, taču parunājot ar pāris cilvēkiem, nonācu pie secinājuma, ka tomēr prasās kas jaudīgāks. tāpēc ilgi nedomāju, iegāju attackā, un salasīju sev iepirkumu groziņu, kas ir daudz maz jaudīgs, un tai pašā laikā arī uzticams. uzreiz nākamajā dienā nesteidzoties izcēlām motoru, un sagatavojām karterus likšanai kopā, atlika tikai sagaidīt detaļas. 
    tātad, pašreizējais setups:
    Cilindrs - Stage 6 Streetrace 70cc Kloķene - Malossi RHQ Izpūtējs - Yasuni R Transmisijā - Stage 6 Sport Pro variātors ar 5.5g ruļļiem, MK2 torque control sajūgs, ar medium mazajām atsperēm, un medium lielo, un S6 bando siksna. vizuāli tika nopirkts slēgtais dupsis, un notonēti priekšējie pavorotniki.
    viss tika kārtīgi un nesteidzoties salikts atpakaļ, pievēršot max uzmanību katram sīkumam, lai pēctam nebūtu nekādu ķibeļu, un motors ilgi kalpotu.
    plānos ir pa šīm brīvdienām kārtīgi saregulēt karbi, uzlikt vārstam karbona lapiņas, kamēr sola labu laiku uz īsu laiciņu rezumēt sezonu, iebraukāt cilindru, iegādāties temperatūras dačiku, malossi e13 filtru, un iespējams 21mm karbi.
    pavisam tālā nākotnē dikti gribētos smukāku aizmugurējo amīti, un priekšā oversize bremžu disku.
    un protams, kā tad bez bildēm, un first start 

    jāsaka milzīgs paldies user @scootermonster par palīdzību un noderīgiem padomiem, bez viņa rolleris visticamāk vēl tagad atrastos izjauktā stāvoklī. 
    ja nebūs baigais slinkums, tad būs vēl update, kad rolleris būs noregulēts un iebraukāts 
    paldies, ka izlasīji 
    tiekās nākotnē
  9. TruseiC gave reputation to Silinsh in Malaguti f12 by MC_husarik   
    Engrī pīpal, engrī mataròļļēr. 
    Gūud džab gūud džab.
  10. TruseiC gave reputation to feelya in DIY EVIL EYES no rokas.   
    nē [censored] zini nevar
  11. TruseiC gave reputation to Valdis Linde in DIY EVIL EYES no rokas.   
    čau visiem rolleristiem! 
     
    nezinu vai forumā ir jau, bet šeit ielikšu
    īsu pamācību evila taisīšanai- lai NESANĀK šitā->>>
     


     
    konkrētais piemērs uz vecā nrg!
     
    vajadzīgs-
    *plastmasas donors
    *lodāmurs
    *smilšpapīri- P150-P400
    *plastmasas špaktele (pelēkā)
    *mazliet pacietība un dažas stundas laika
    *lai ašāk-fleksis un orbitālā slīpmašīna

     
    1)ar smilšpapīru P150 nokasam lieko krāsu
    lodējuma, špaktelējuma vietās, lai ar laiku viss nenolūp un neplaisā.



     
    2)ar parastiem kartona gabaliem
    paeksperimentē aptuveno formu, tīri aplūko kā labāk izskatās.



     
    3)tad meklējam plastmasu, no kura ar fleksi
    tā arī ņemam un griežam ārā to, ko lodēsim klāt. šitā!
    SVARĪGI>lai lodējuma vieta stingri
    turētos kopā nepieciešami līdzīga vai vienāda sastāva plastmasi!!!

     

     
    4)iesaku negriezt plakanu plastmasu, bet
    jau uzreiz domāt par to, kā lampām veidot dziļumu, veidot tās 3dimensionālas.
    plakans nekad neizskatīsies tik labi kā apjomīgs!



     
    5)pēctam noņemam plastmasa gabaliem krāsu,
    ja tāda ir un iegūto formu piegriežam precīzāk. un nepārtraukti piemēram, lai
    nepiegrieztu par daudz. labāk lēnām un prātīgi, nekā aši sačakarēt.



     
    6)tad, kad visu esam piegriezuši un zinam,
    ka ir tas, ko vēlamies, tad tik lodējam klāt. ar elektrisko lodāmuru un ar
    dziļiem spiedieniem- lai materiāli stingri sakūst kopā. nebaidies-te vēl nekam
    nav jābūt smukam!



     
    7)un tagad sākas pats foršākais- ņemam
    špakteli un špaktelējam. neceram, ka pietiks ar vienu kārtu! te kopā bija 5
    kārtas. starp špakteles kārtām obligāti ar P180-P240 noslīpejam lieko un
    attaukojam virsmu! tā veidojam formu līdz šķiet oki doki. nebaidies
    aizšpaktelēties tālu no pašām acīm- tā veidosies elegantāka un neuzkrītošāka
    pāreja. Manuprāt, svarīgi, lai gaisa temperatūra špaktelējot būtu virs 15oC.
    pirms gruntēšanas uzslīpē visu ar P400- lai nebūtu švīku un citu kasjaku.


    šādi tas izskatas pēc 4 špakteles kārtām.

     

     
    8)pēctam visu plastmasu gruntē un krāso un
    gaidi savu sexy evilu! kautkā tā!

     


     
     
     

  12. TruseiC gave reputation to ezzis in Cilindru piebraukāšana, iebraukkšana,obkatka u.t.t.   
    Nekas...,ja tu domā,ka nenosakāmas firmas,no vislētākā materiāla izlietam un ap Latviju 5 reiz apceļojošam cilindram, ieliksi jaunu,vislētāko dabonamo virzuli....un powers būs klāt!!! Nāni gateris tev powers....
    Ja ir vēlme pagarināt labas firmas,no laba materiāla izgatavota cilindra mūžu, tad arī virzulis būtu vēlams no tās pašas firmas un obligāti jāslīpē un jāhonē cilindrs. Pirms tam, protams, visu izmērot un piemeklējot īsto remonta izmēru. Var protams paņemt uz veikalu līdz savu izdreijāto cili un ja virzulis ielien mazāk par pusi,jeb vispār nelien iekšā...tad derēs! 
    Termins izslīpēt nozīmē: Uz iekārtas uzliek tavu nojāto cilindru un ar griezni izvirpo skaidu ,atbilstoši piemeklētajam virzulim. Cilindra caurums atkal ir apaļš visās dimensijās!!!
    Termins izhonēt nozīmē: izvirpoto virsmu(kura pēc griežņa ir parupja) pieslīpē un nogludina, lai tavs jaunais virzulis un gredzeni nenodiltu jau pirmajās 10(desmit) min.
    Kā jau iepriekš teicu,piebraukājot izhonētā virsma nogludinās un nopulējās vēl vairāk....
    Apskaidroju šo visu īpaši neiedziļinoties texn, sīkumos un zinātniskos terminos. Viss manis teiktais nav jāuztver kā vienīgā patiesība!!!
    Lai spēks ir ar tevi.../Joda/.
  13. TruseiC gave reputation to ezzis in Cilindru piebraukāšana, iebraukkšana,obkatka u.t.t.   
    Daudz šķēpu tiek lauzts, cik tad īsti, ir japiebraukā cilindri???
    No seniem,seniem laikiem ir zināms,ka čuguna cilindri ir jāiebraukā 1000km. Tā tas ir bijis jau sen atpakaļ,kad visai tehnikai bija čuguna podi un nikosila,hroma un citi pārklājumi plašakai publikai nebija zinami. Te foruma ,daži čibriki, iesaka neko ilgi nemocīties un vērt vaļā jau aiz nakamā līkuma, izbraucot no servisa,jeb garažas ,jeb šķirbaina šķūņa.....Neklausieties viņos!!! Čuguna cilindram,jo ilgāk būs pacietība piebraukāt,jo ilgāk un labāk viņš ies!!! Saprotu,ka gaismas ātruma laikmetā, vilkties 1000km uz 40/45kmh ir pozors....,bet nu vismaz 500km piebrauciet gan!!! Liela kļūda pēc jauna,jeb izslīpēta, cilindra instalēšanas ir piešķilt un uzreiz mēģināt iztīrīt dīzi....,ļaujiet lai motors padarbojas uz maziem rpm., ja vien karbiķis ir spējīgs noturēt mazos rpm.  Braucot neturiet monotonu režīmu,bet brauciet uzdodot un noņemot gāzi. Noņemšanas brīdī cilindrs nedaudz dzesējas.
    Ticiet,ja piebrauksiet nesteidzoties,cilindrs kalpos vairāk par nedēļu un piecām dienām!!!
    Ar alumīnija cilindriem ir vienkāršāk. Kad biju ciemos pie Hendrik Keller,speciāli pajautāju...cik ilgi tas process jādara? Viņš ieteica šadu shēmu...piedarbina uzdzen dzesēšanas temperatūru līdz 60 grādiem(ne jau gāzējot un braukājot ratā) ļaujot motoram strādāt ar apm.2500-3000rpm., tad noslāpē un ļauj atdzist. Un tā to dara 3 (trīs) reizes. Pēc tam, jau var virināt ,cik nu spēki ļauj!!!
    Lai veicās censoņi!!!
    Lai spēks ir ar jums... /Joda/.
  14. TruseiC gave reputation to OGKush in Yamaha aerox by EdijsM   
    Jasils un mk2
  15. TruseiC received reputation from SPOKSzip in Īsā gāzes ručka Lauki/Bomž editon   
    Ja gribās ņemties, var jau to darīt, beeet.... http://www.[censored].lv/product_info.php/gzes-trosite-apvalku-p-11363
  16. TruseiC gave reputation to xero in Malaguti F12 hiend by stonehero   
    the kļins is strong with this one, jau jūtu, cik ļoti neies
  17. TruseiC received reputation from xero in Aprilia SR50 R By EdzisZ   
    Es īsti nesaprotu kādā veidā tas ir kaut nedaudz loģiski....
    Nopērc no kāda kloķi, kas iespējams ir ar āmuru sista iekšā, protams tādā pašā veidā ņemta ārā, un ķipa būs zajbis?
    Nemaz neskatoties uz to kādu nobraukumu pārdevējs norāda
    + Vēl ja sadarbojies attālināti (Pasts, Omniva u.t.t) Pastāv arī iespēja saņemt ķieģeli kas ietīts tavas vēlamās preces bildē....
  18. TruseiC received reputation from xero in Aprilia SR50 R By EdzisZ   
    Es īsti nesaprotu kādā veidā tas ir kaut nedaudz loģiski....
    Nopērc no kāda kloķi, kas iespējams ir ar āmuru sista iekšā, protams tādā pašā veidā ņemta ārā, un ķipa būs zajbis?
    Nemaz neskatoties uz to kādu nobraukumu pārdevējs norāda
    + Vēl ja sadarbojies attālināti (Pasts, Omniva u.t.t) Pastāv arī iespēja saņemt ķieģeli kas ietīts tavas vēlamās preces bildē....
  19. TruseiC received reputation from Liight in Dienas snapshot.   
  20. TruseiC gave reputation to DavidnK in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    Savīlē tur visu un ieliec sporta aizdedzi , nebūs nemaz hie ends vajadzīgs lai tas rats pie zemes neturētos. Zinot to ka rokas tev no pareizās vietas aug, smuki savīlējot ies lupatās . 
  21. TruseiC gave reputation to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    atkrīt, bigbloku negribu. par to ir domāts, un man tas neder, pārāk daudz mīnusu. zinu, ka daudziem patīk, bet man daudz tuvāks ir mazais bloks. sāksim jau ar to, ka detaļas gandrīz nereāli dabūt vai arī maksā kosmosu. un tad sākas problēmas ar dzesi, nrg ir mazs radiators, kurš var nenodzesēt 180cc, priekšu netaisos čakarēt, lai iebāztu lielāku radiatoru. un nemaz tik labi viņi neiet, no 50cc bloka var dabūt principā to pašu.
  22. TruseiC gave reputation to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    veči, es saprotu, ka jauda ir kruti, un es arī gribētu, lai priekša vispār pie zemes neturas, bet ar to nāk kaudze problēmu un atbildības. kā piemēram biežas apkopes, gultņu, virzuļu maiņas, man ar rolleri patīk braukt daudz, un tas motors ilgi nedzīvos pie tādiem nobrauktiem kusakiem. un galu galā, lai es to īstenotu, man jāieliek tur laba kaudzīte naudas, kuras pašlaik nav, neskaitot cili, kurš jau tā ir pāri 300eur, sāk prasīties arī aizdedze, kas ir vēl tikpat. un pēc tam vēl nauda apkopēs... jādomā.
     
    starp citu, kopā ar @Raivish parēķinājām. kopš es rolleri dabūju 2013. gadā, līdz šim tīri detaļās esmu ielicis nepilnus 3000eur
  23. TruseiC gave reputation to Raivish in Bildes/Video Closing17'   
  24. TruseiC gave reputation to indiffs in Bildes/Video Closing17'   
  25. TruseiC received reputation from Kristers Ūdris in Piaggio Zip SP2 Race Project 2015/2016   
    http://scooter-power.lv/topic/2-spams/?do=findComment&comment=191884 Sent from my ALE-L21 using Tapatalk