Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Korkjis

Members
  • Content count

    335
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Korkjis got a reaction from Gabriels Erglis in Piaggio NRG mc² by Korkjis   
    Tātad...
    3 ar pus gadus te nav bijuši apdeiti - kas noticis ar nrg pa šo laiku?
    2015. gada beigās viss setups izņemot trubu, sajūgu un siksnu tika pilnībā iztirgots sakarā ar to, ka nrg svila aizdedzes un vēl bija visādi brīnumi elektronikā, un īsti vairāk nebija vēlmes ņemties ar rolleri, līdz ar to diezgan ilgu rolleris netika lietots, jo atradās izjauktā stāvoklī, taču beigās nrg tika salikts stocks, lai rolleris vismaz būtu ejošs un būtu ar ko pārvietoties. Tā arī nrg dzīvoja ar stoku vēderā līdz 2018. gadam,18. gada atklāšanā pamanījos iemainīt savu sarkano srkas disku pret melnu, ko es jau sen gribēju (nokrāsot vai iemainīt).
    Kādu brīdi vizinājos ar savu stoku līdz vienu dienu, man atkal izbeidzās aizdedze. Tajā dienā mani ļoti operatīvi izručija @Emesy , un ar savu pikapu veiksmīgi aizgādāja nrg līdz @xero garāžai, kur pēc vairāku minūšu ilgām debatēm Vuškāns (galvenais kūdītājs) un pārējie krabji pielauza paņemt gandrīz nokomplektētu dzinēju, izņemot tās detaļas, kas man bija palikušas no iepriekšējā setupa. Tā nu beigās man sanāca, ka faktiski es par savu stock setupu(ar visiem karteriem)+ ~120eur ieguvu pilnus 2011.gada runnera hp2 karterus ar reduktoru, sport pro mk2 cilndu,doppler endurance kloķi,21mm dell'orto karbi, mhr variatoru,vforce3 vārstu un polini 90 grādu filtru. Par spīti tam ka nrg tika jaukts pilnīgi ārā, tika nopirkta arī vecā typhoona pravodka, jo nrg pravodkā dzīvoja gremlini, kas visu laiku pisa prātu. Galu galā viss tika salikts un nrg joprojām ir šis setups.
     Tā, kā man jau vairākus gadus bija vēlme pārkrāsot nrg, par cik 13. gada beigās, sanāca diezgan tizli nokrist uz salu tilta, braucot pāri, ar veco dakšu(kura bija cieta un ja tika iespiesta nenāca atpakaļ), nepamanīju izrautu caurumu asfaltā un iebraucot tajā dabūju normālu sitienu pa stūri un noliku uz sāna un noskrāpēju kreiso sānu, kopš tā gadījuma nrg dzīvoja bez sāniem, tikai ar priekšējo plastmasu. Par cik Emesys savu roxu arī gribēja krāsot, izlēmām, ka izdevīgāk sanāks, ja dosim plastmasas krāsot reizē. Tā arī izdarījām un 18. gada vasarā nrg tika pie svaiga krāsojuma.
    Tad nu arī pāris bildes, kā NRG izskatās tagad...



    Man šis rolleris ir pirmais un pie manis ir nepilnus sešus gadus un esmu gandarīts par to, kas ar viņu ir noticis un nenoticis, kā arī gribu pateikt milzīgu paldies @xero ,kurš pacieta visas nrg problēmas un veiksmīgi palīdzēja tikt ar tām galā.
    Tātad arī gala setups -
    Cilindrs - Stage 6 Sport PRO MK2
    Kloķvārpsta - Doppler Endurance
    Izpūtējs - Stage 6 PRO
    Ieplūde - Polini 90* grādu filtrs, Dell'orto 21mm karbis, stock vārsts ar karbona lapiņām
    Transmisija - MHR Variators, Stage 6 bando siksna, Malossi FLY sajūgs ar MHR melnajām atsperēm
    NGK BR9ES svece, NGK svečpīpe, atvieglinātais magnēts,no bākas līdz karbim pašteces krāns
     
  2. Like
    Korkjis reacted to xero in Piaggio NRG mc² by Korkjis   
    Prieks, ka šis vēl uz strīpas, par spīti visam, kas gājis pa pieskari parauj ratā
  3. Like
    Korkjis got a reaction from Gabriels Erglis in Piaggio NRG mc² by Korkjis   
    Tātad...
    3 ar pus gadus te nav bijuši apdeiti - kas noticis ar nrg pa šo laiku?
    2015. gada beigās viss setups izņemot trubu, sajūgu un siksnu tika pilnībā iztirgots sakarā ar to, ka nrg svila aizdedzes un vēl bija visādi brīnumi elektronikā, un īsti vairāk nebija vēlmes ņemties ar rolleri, līdz ar to diezgan ilgu rolleris netika lietots, jo atradās izjauktā stāvoklī, taču beigās nrg tika salikts stocks, lai rolleris vismaz būtu ejošs un būtu ar ko pārvietoties. Tā arī nrg dzīvoja ar stoku vēderā līdz 2018. gadam,18. gada atklāšanā pamanījos iemainīt savu sarkano srkas disku pret melnu, ko es jau sen gribēju (nokrāsot vai iemainīt).
    Kādu brīdi vizinājos ar savu stoku līdz vienu dienu, man atkal izbeidzās aizdedze. Tajā dienā mani ļoti operatīvi izručija @Emesy , un ar savu pikapu veiksmīgi aizgādāja nrg līdz @xero garāžai, kur pēc vairāku minūšu ilgām debatēm Vuškāns (galvenais kūdītājs) un pārējie krabji pielauza paņemt gandrīz nokomplektētu dzinēju, izņemot tās detaļas, kas man bija palikušas no iepriekšējā setupa. Tā nu beigās man sanāca, ka faktiski es par savu stock setupu(ar visiem karteriem)+ ~120eur ieguvu pilnus 2011.gada runnera hp2 karterus ar reduktoru, sport pro mk2 cilndu,doppler endurance kloķi,21mm dell'orto karbi, mhr variatoru,vforce3 vārstu un polini 90 grādu filtru. Par spīti tam ka nrg tika jaukts pilnīgi ārā, tika nopirkta arī vecā typhoona pravodka, jo nrg pravodkā dzīvoja gremlini, kas visu laiku pisa prātu. Galu galā viss tika salikts un nrg joprojām ir šis setups.
     Tā, kā man jau vairākus gadus bija vēlme pārkrāsot nrg, par cik 13. gada beigās, sanāca diezgan tizli nokrist uz salu tilta, braucot pāri, ar veco dakšu(kura bija cieta un ja tika iespiesta nenāca atpakaļ), nepamanīju izrautu caurumu asfaltā un iebraucot tajā dabūju normālu sitienu pa stūri un noliku uz sāna un noskrāpēju kreiso sānu, kopš tā gadījuma nrg dzīvoja bez sāniem, tikai ar priekšējo plastmasu. Par cik Emesys savu roxu arī gribēja krāsot, izlēmām, ka izdevīgāk sanāks, ja dosim plastmasas krāsot reizē. Tā arī izdarījām un 18. gada vasarā nrg tika pie svaiga krāsojuma.
    Tad nu arī pāris bildes, kā NRG izskatās tagad...



    Man šis rolleris ir pirmais un pie manis ir nepilnus sešus gadus un esmu gandarīts par to, kas ar viņu ir noticis un nenoticis, kā arī gribu pateikt milzīgu paldies @xero ,kurš pacieta visas nrg problēmas un veiksmīgi palīdzēja tikt ar tām galā.
    Tātad arī gala setups -
    Cilindrs - Stage 6 Sport PRO MK2
    Kloķvārpsta - Doppler Endurance
    Izpūtējs - Stage 6 PRO
    Ieplūde - Polini 90* grādu filtrs, Dell'orto 21mm karbis, stock vārsts ar karbona lapiņām
    Transmisija - MHR Variators, Stage 6 bando siksna, Malossi FLY sajūgs ar MHR melnajām atsperēm
    NGK BR9ES svece, NGK svečpīpe, atvieglinātais magnēts,no bākas līdz karbim pašteces krāns
     
  4. Like
    Korkjis got a reaction from Gabriels Erglis in Piaggio NRG mc² by Korkjis   
    Tātad...
    3 ar pus gadus te nav bijuši apdeiti - kas noticis ar nrg pa šo laiku?
    2015. gada beigās viss setups izņemot trubu, sajūgu un siksnu tika pilnībā iztirgots sakarā ar to, ka nrg svila aizdedzes un vēl bija visādi brīnumi elektronikā, un īsti vairāk nebija vēlmes ņemties ar rolleri, līdz ar to diezgan ilgu rolleris netika lietots, jo atradās izjauktā stāvoklī, taču beigās nrg tika salikts stocks, lai rolleris vismaz būtu ejošs un būtu ar ko pārvietoties. Tā arī nrg dzīvoja ar stoku vēderā līdz 2018. gadam,18. gada atklāšanā pamanījos iemainīt savu sarkano srkas disku pret melnu, ko es jau sen gribēju (nokrāsot vai iemainīt).
    Kādu brīdi vizinājos ar savu stoku līdz vienu dienu, man atkal izbeidzās aizdedze. Tajā dienā mani ļoti operatīvi izručija @Emesy , un ar savu pikapu veiksmīgi aizgādāja nrg līdz @xero garāžai, kur pēc vairāku minūšu ilgām debatēm Vuškāns (galvenais kūdītājs) un pārējie krabji pielauza paņemt gandrīz nokomplektētu dzinēju, izņemot tās detaļas, kas man bija palikušas no iepriekšējā setupa. Tā nu beigās man sanāca, ka faktiski es par savu stock setupu(ar visiem karteriem)+ ~120eur ieguvu pilnus 2011.gada runnera hp2 karterus ar reduktoru, sport pro mk2 cilndu,doppler endurance kloķi,21mm dell'orto karbi, mhr variatoru,vforce3 vārstu un polini 90 grādu filtru. Par spīti tam ka nrg tika jaukts pilnīgi ārā, tika nopirkta arī vecā typhoona pravodka, jo nrg pravodkā dzīvoja gremlini, kas visu laiku pisa prātu. Galu galā viss tika salikts un nrg joprojām ir šis setups.
     Tā, kā man jau vairākus gadus bija vēlme pārkrāsot nrg, par cik 13. gada beigās, sanāca diezgan tizli nokrist uz salu tilta, braucot pāri, ar veco dakšu(kura bija cieta un ja tika iespiesta nenāca atpakaļ), nepamanīju izrautu caurumu asfaltā un iebraucot tajā dabūju normālu sitienu pa stūri un noliku uz sāna un noskrāpēju kreiso sānu, kopš tā gadījuma nrg dzīvoja bez sāniem, tikai ar priekšējo plastmasu. Par cik Emesys savu roxu arī gribēja krāsot, izlēmām, ka izdevīgāk sanāks, ja dosim plastmasas krāsot reizē. Tā arī izdarījām un 18. gada vasarā nrg tika pie svaiga krāsojuma.
    Tad nu arī pāris bildes, kā NRG izskatās tagad...



    Man šis rolleris ir pirmais un pie manis ir nepilnus sešus gadus un esmu gandarīts par to, kas ar viņu ir noticis un nenoticis, kā arī gribu pateikt milzīgu paldies @xero ,kurš pacieta visas nrg problēmas un veiksmīgi palīdzēja tikt ar tām galā.
    Tātad arī gala setups -
    Cilindrs - Stage 6 Sport PRO MK2
    Kloķvārpsta - Doppler Endurance
    Izpūtējs - Stage 6 PRO
    Ieplūde - Polini 90* grādu filtrs, Dell'orto 21mm karbis, stock vārsts ar karbona lapiņām
    Transmisija - MHR Variators, Stage 6 bando siksna, Malossi FLY sajūgs ar MHR melnajām atsperēm
    NGK BR9ES svece, NGK svečpīpe, atvieglinātais magnēts,no bākas līdz karbim pašteces krāns
     
  5. Like
    Korkjis got a reaction from Gabriels Erglis in Piaggio NRG mc² by Korkjis   
    Tātad...
    3 ar pus gadus te nav bijuši apdeiti - kas noticis ar nrg pa šo laiku?
    2015. gada beigās viss setups izņemot trubu, sajūgu un siksnu tika pilnībā iztirgots sakarā ar to, ka nrg svila aizdedzes un vēl bija visādi brīnumi elektronikā, un īsti vairāk nebija vēlmes ņemties ar rolleri, līdz ar to diezgan ilgu rolleris netika lietots, jo atradās izjauktā stāvoklī, taču beigās nrg tika salikts stocks, lai rolleris vismaz būtu ejošs un būtu ar ko pārvietoties. Tā arī nrg dzīvoja ar stoku vēderā līdz 2018. gadam,18. gada atklāšanā pamanījos iemainīt savu sarkano srkas disku pret melnu, ko es jau sen gribēju (nokrāsot vai iemainīt).
    Kādu brīdi vizinājos ar savu stoku līdz vienu dienu, man atkal izbeidzās aizdedze. Tajā dienā mani ļoti operatīvi izručija @Emesy , un ar savu pikapu veiksmīgi aizgādāja nrg līdz @xero garāžai, kur pēc vairāku minūšu ilgām debatēm Vuškāns (galvenais kūdītājs) un pārējie krabji pielauza paņemt gandrīz nokomplektētu dzinēju, izņemot tās detaļas, kas man bija palikušas no iepriekšējā setupa. Tā nu beigās man sanāca, ka faktiski es par savu stock setupu(ar visiem karteriem)+ ~120eur ieguvu pilnus 2011.gada runnera hp2 karterus ar reduktoru, sport pro mk2 cilndu,doppler endurance kloķi,21mm dell'orto karbi, mhr variatoru,vforce3 vārstu un polini 90 grādu filtru. Par spīti tam ka nrg tika jaukts pilnīgi ārā, tika nopirkta arī vecā typhoona pravodka, jo nrg pravodkā dzīvoja gremlini, kas visu laiku pisa prātu. Galu galā viss tika salikts un nrg joprojām ir šis setups.
     Tā, kā man jau vairākus gadus bija vēlme pārkrāsot nrg, par cik 13. gada beigās, sanāca diezgan tizli nokrist uz salu tilta, braucot pāri, ar veco dakšu(kura bija cieta un ja tika iespiesta nenāca atpakaļ), nepamanīju izrautu caurumu asfaltā un iebraucot tajā dabūju normālu sitienu pa stūri un noliku uz sāna un noskrāpēju kreiso sānu, kopš tā gadījuma nrg dzīvoja bez sāniem, tikai ar priekšējo plastmasu. Par cik Emesys savu roxu arī gribēja krāsot, izlēmām, ka izdevīgāk sanāks, ja dosim plastmasas krāsot reizē. Tā arī izdarījām un 18. gada vasarā nrg tika pie svaiga krāsojuma.
    Tad nu arī pāris bildes, kā NRG izskatās tagad...



    Man šis rolleris ir pirmais un pie manis ir nepilnus sešus gadus un esmu gandarīts par to, kas ar viņu ir noticis un nenoticis, kā arī gribu pateikt milzīgu paldies @xero ,kurš pacieta visas nrg problēmas un veiksmīgi palīdzēja tikt ar tām galā.
    Tātad arī gala setups -
    Cilindrs - Stage 6 Sport PRO MK2
    Kloķvārpsta - Doppler Endurance
    Izpūtējs - Stage 6 PRO
    Ieplūde - Polini 90* grādu filtrs, Dell'orto 21mm karbis, stock vārsts ar karbona lapiņām
    Transmisija - MHR Variators, Stage 6 bando siksna, Malossi FLY sajūgs ar MHR melnajām atsperēm
    NGK BR9ES svece, NGK svečpīpe, atvieglinātais magnēts,no bākas līdz karbim pašteces krāns
     
  6. Like
    Korkjis got a reaction from Gabriels Erglis in Piaggio NRG mc² by Korkjis   
    Tātad...
    3 ar pus gadus te nav bijuši apdeiti - kas noticis ar nrg pa šo laiku?
    2015. gada beigās viss setups izņemot trubu, sajūgu un siksnu tika pilnībā iztirgots sakarā ar to, ka nrg svila aizdedzes un vēl bija visādi brīnumi elektronikā, un īsti vairāk nebija vēlmes ņemties ar rolleri, līdz ar to diezgan ilgu rolleris netika lietots, jo atradās izjauktā stāvoklī, taču beigās nrg tika salikts stocks, lai rolleris vismaz būtu ejošs un būtu ar ko pārvietoties. Tā arī nrg dzīvoja ar stoku vēderā līdz 2018. gadam,18. gada atklāšanā pamanījos iemainīt savu sarkano srkas disku pret melnu, ko es jau sen gribēju (nokrāsot vai iemainīt).
    Kādu brīdi vizinājos ar savu stoku līdz vienu dienu, man atkal izbeidzās aizdedze. Tajā dienā mani ļoti operatīvi izručija @Emesy , un ar savu pikapu veiksmīgi aizgādāja nrg līdz @xero garāžai, kur pēc vairāku minūšu ilgām debatēm Vuškāns (galvenais kūdītājs) un pārējie krabji pielauza paņemt gandrīz nokomplektētu dzinēju, izņemot tās detaļas, kas man bija palikušas no iepriekšējā setupa. Tā nu beigās man sanāca, ka faktiski es par savu stock setupu(ar visiem karteriem)+ ~120eur ieguvu pilnus 2011.gada runnera hp2 karterus ar reduktoru, sport pro mk2 cilndu,doppler endurance kloķi,21mm dell'orto karbi, mhr variatoru,vforce3 vārstu un polini 90 grādu filtru. Par spīti tam ka nrg tika jaukts pilnīgi ārā, tika nopirkta arī vecā typhoona pravodka, jo nrg pravodkā dzīvoja gremlini, kas visu laiku pisa prātu. Galu galā viss tika salikts un nrg joprojām ir šis setups.
     Tā, kā man jau vairākus gadus bija vēlme pārkrāsot nrg, par cik 13. gada beigās, sanāca diezgan tizli nokrist uz salu tilta, braucot pāri, ar veco dakšu(kura bija cieta un ja tika iespiesta nenāca atpakaļ), nepamanīju izrautu caurumu asfaltā un iebraucot tajā dabūju normālu sitienu pa stūri un noliku uz sāna un noskrāpēju kreiso sānu, kopš tā gadījuma nrg dzīvoja bez sāniem, tikai ar priekšējo plastmasu. Par cik Emesys savu roxu arī gribēja krāsot, izlēmām, ka izdevīgāk sanāks, ja dosim plastmasas krāsot reizē. Tā arī izdarījām un 18. gada vasarā nrg tika pie svaiga krāsojuma.
    Tad nu arī pāris bildes, kā NRG izskatās tagad...



    Man šis rolleris ir pirmais un pie manis ir nepilnus sešus gadus un esmu gandarīts par to, kas ar viņu ir noticis un nenoticis, kā arī gribu pateikt milzīgu paldies @xero ,kurš pacieta visas nrg problēmas un veiksmīgi palīdzēja tikt ar tām galā.
    Tātad arī gala setups -
    Cilindrs - Stage 6 Sport PRO MK2
    Kloķvārpsta - Doppler Endurance
    Izpūtējs - Stage 6 PRO
    Ieplūde - Polini 90* grādu filtrs, Dell'orto 21mm karbis, stock vārsts ar karbona lapiņām
    Transmisija - MHR Variators, Stage 6 bando siksna, Malossi FLY sajūgs ar MHR melnajām atsperēm
    NGK BR9ES svece, NGK svečpīpe, atvieglinātais magnēts,no bākas līdz karbim pašteces krāns
     
  7. Like
    Korkjis got a reaction from Gabriels Erglis in Piaggio NRG mc² by Korkjis   
    Tātad...
    3 ar pus gadus te nav bijuši apdeiti - kas noticis ar nrg pa šo laiku?
    2015. gada beigās viss setups izņemot trubu, sajūgu un siksnu tika pilnībā iztirgots sakarā ar to, ka nrg svila aizdedzes un vēl bija visādi brīnumi elektronikā, un īsti vairāk nebija vēlmes ņemties ar rolleri, līdz ar to diezgan ilgu rolleris netika lietots, jo atradās izjauktā stāvoklī, taču beigās nrg tika salikts stocks, lai rolleris vismaz būtu ejošs un būtu ar ko pārvietoties. Tā arī nrg dzīvoja ar stoku vēderā līdz 2018. gadam,18. gada atklāšanā pamanījos iemainīt savu sarkano srkas disku pret melnu, ko es jau sen gribēju (nokrāsot vai iemainīt).
    Kādu brīdi vizinājos ar savu stoku līdz vienu dienu, man atkal izbeidzās aizdedze. Tajā dienā mani ļoti operatīvi izručija @Emesy , un ar savu pikapu veiksmīgi aizgādāja nrg līdz @xero garāžai, kur pēc vairāku minūšu ilgām debatēm Vuškāns (galvenais kūdītājs) un pārējie krabji pielauza paņemt gandrīz nokomplektētu dzinēju, izņemot tās detaļas, kas man bija palikušas no iepriekšējā setupa. Tā nu beigās man sanāca, ka faktiski es par savu stock setupu(ar visiem karteriem)+ ~120eur ieguvu pilnus 2011.gada runnera hp2 karterus ar reduktoru, sport pro mk2 cilndu,doppler endurance kloķi,21mm dell'orto karbi, mhr variatoru,vforce3 vārstu un polini 90 grādu filtru. Par spīti tam ka nrg tika jaukts pilnīgi ārā, tika nopirkta arī vecā typhoona pravodka, jo nrg pravodkā dzīvoja gremlini, kas visu laiku pisa prātu. Galu galā viss tika salikts un nrg joprojām ir šis setups.
     Tā, kā man jau vairākus gadus bija vēlme pārkrāsot nrg, par cik 13. gada beigās, sanāca diezgan tizli nokrist uz salu tilta, braucot pāri, ar veco dakšu(kura bija cieta un ja tika iespiesta nenāca atpakaļ), nepamanīju izrautu caurumu asfaltā un iebraucot tajā dabūju normālu sitienu pa stūri un noliku uz sāna un noskrāpēju kreiso sānu, kopš tā gadījuma nrg dzīvoja bez sāniem, tikai ar priekšējo plastmasu. Par cik Emesys savu roxu arī gribēja krāsot, izlēmām, ka izdevīgāk sanāks, ja dosim plastmasas krāsot reizē. Tā arī izdarījām un 18. gada vasarā nrg tika pie svaiga krāsojuma.
    Tad nu arī pāris bildes, kā NRG izskatās tagad...



    Man šis rolleris ir pirmais un pie manis ir nepilnus sešus gadus un esmu gandarīts par to, kas ar viņu ir noticis un nenoticis, kā arī gribu pateikt milzīgu paldies @xero ,kurš pacieta visas nrg problēmas un veiksmīgi palīdzēja tikt ar tām galā.
    Tātad arī gala setups -
    Cilindrs - Stage 6 Sport PRO MK2
    Kloķvārpsta - Doppler Endurance
    Izpūtējs - Stage 6 PRO
    Ieplūde - Polini 90* grādu filtrs, Dell'orto 21mm karbis, stock vārsts ar karbona lapiņām
    Transmisija - MHR Variators, Stage 6 bando siksna, Malossi FLY sajūgs ar MHR melnajām atsperēm
    NGK BR9ES svece, NGK svečpīpe, atvieglinātais magnēts,no bākas līdz karbim pašteces krāns
     
  8. Like
    Korkjis got a reaction from Gabriels Erglis in Piaggio NRG mc² by Korkjis   
    Tātad...
    3 ar pus gadus te nav bijuši apdeiti - kas noticis ar nrg pa šo laiku?
    2015. gada beigās viss setups izņemot trubu, sajūgu un siksnu tika pilnībā iztirgots sakarā ar to, ka nrg svila aizdedzes un vēl bija visādi brīnumi elektronikā, un īsti vairāk nebija vēlmes ņemties ar rolleri, līdz ar to diezgan ilgu rolleris netika lietots, jo atradās izjauktā stāvoklī, taču beigās nrg tika salikts stocks, lai rolleris vismaz būtu ejošs un būtu ar ko pārvietoties. Tā arī nrg dzīvoja ar stoku vēderā līdz 2018. gadam,18. gada atklāšanā pamanījos iemainīt savu sarkano srkas disku pret melnu, ko es jau sen gribēju (nokrāsot vai iemainīt).
    Kādu brīdi vizinājos ar savu stoku līdz vienu dienu, man atkal izbeidzās aizdedze. Tajā dienā mani ļoti operatīvi izručija @Emesy , un ar savu pikapu veiksmīgi aizgādāja nrg līdz @xero garāžai, kur pēc vairāku minūšu ilgām debatēm Vuškāns (galvenais kūdītājs) un pārējie krabji pielauza paņemt gandrīz nokomplektētu dzinēju, izņemot tās detaļas, kas man bija palikušas no iepriekšējā setupa. Tā nu beigās man sanāca, ka faktiski es par savu stock setupu(ar visiem karteriem)+ ~120eur ieguvu pilnus 2011.gada runnera hp2 karterus ar reduktoru, sport pro mk2 cilndu,doppler endurance kloķi,21mm dell'orto karbi, mhr variatoru,vforce3 vārstu un polini 90 grādu filtru. Par spīti tam ka nrg tika jaukts pilnīgi ārā, tika nopirkta arī vecā typhoona pravodka, jo nrg pravodkā dzīvoja gremlini, kas visu laiku pisa prātu. Galu galā viss tika salikts un nrg joprojām ir šis setups.
     Tā, kā man jau vairākus gadus bija vēlme pārkrāsot nrg, par cik 13. gada beigās, sanāca diezgan tizli nokrist uz salu tilta, braucot pāri, ar veco dakšu(kura bija cieta un ja tika iespiesta nenāca atpakaļ), nepamanīju izrautu caurumu asfaltā un iebraucot tajā dabūju normālu sitienu pa stūri un noliku uz sāna un noskrāpēju kreiso sānu, kopš tā gadījuma nrg dzīvoja bez sāniem, tikai ar priekšējo plastmasu. Par cik Emesys savu roxu arī gribēja krāsot, izlēmām, ka izdevīgāk sanāks, ja dosim plastmasas krāsot reizē. Tā arī izdarījām un 18. gada vasarā nrg tika pie svaiga krāsojuma.
    Tad nu arī pāris bildes, kā NRG izskatās tagad...



    Man šis rolleris ir pirmais un pie manis ir nepilnus sešus gadus un esmu gandarīts par to, kas ar viņu ir noticis un nenoticis, kā arī gribu pateikt milzīgu paldies @xero ,kurš pacieta visas nrg problēmas un veiksmīgi palīdzēja tikt ar tām galā.
    Tātad arī gala setups -
    Cilindrs - Stage 6 Sport PRO MK2
    Kloķvārpsta - Doppler Endurance
    Izpūtējs - Stage 6 PRO
    Ieplūde - Polini 90* grādu filtrs, Dell'orto 21mm karbis, stock vārsts ar karbona lapiņām
    Transmisija - MHR Variators, Stage 6 bando siksna, Malossi FLY sajūgs ar MHR melnajām atsperēm
    NGK BR9ES svece, NGK svečpīpe, atvieglinātais magnēts,no bākas līdz karbim pašteces krāns
     
  9. Like
    Korkjis reacted to Silinsh in SR50R   
    Senčumaks.lv
  10. Upvote
    Korkjis reacted to Raivish in Aprilia SR50R   
    Jāatskaitās par pēdējo dienu aktivitāti.
    Ieķerti pāris labumi, plānā gan bija Sport Pro vai MHR replica, taču plānus izjauca @VuskansDavis piesienoties ar jaunu MKII Racingu par saldu ciparu
    Vēl īsais kolektors, svečpīpe, polini evo filtrs, dīzes un yasuni klusekļa vate, paldies CubeMoto

    Hondā ieķerta arī jauna NGK BR10EG niķeļa svece

    Tā nu srka piedzīvoja pēdējo braucienu ar drku līdz @xero garāžai, un darbi var sākties!

    Ar xero pieredzējušo roku palīdzību karteri tika izcelti nepilnās 10 minūtēs
    Gan labu laiku nebija pucēti, un dēļ tā, ka karbis nedaudz tecēja, un arī filtra kasti biju pāreļļojis, viscaur netīri un eļļaini dubļaini

    Benzīns, šķīdinātājs, nobeigumā brake cleaner strūkla, un karteri atkal tīri

    Ķeramies klāt šīs dienas galvenajam uzdevumam - cilindra maiņa. Drka nu jau ar kliedzošām lietojuma pazīmēm, taču visu cieņu, vedis caur visādiem ceļiem, laikapstākļiem un gaisa temperatūrām, joprojām nav pievīlis! Ceru, ka daļu no šī mantos arī racings
    Un jā, drka vēlreiz uzpucēta tagad aizceļoja uz xero karteriem, līdz racings atkal būs ierindā.
     
    Tālāk racings tika sagatavots uzstādīšanai ar jaunām izplūdes špiļkām, un izpūtēja blīvi.
    Pamanījām ka šis jau ir B cilindrs ar virzuli, čigāni Stage6 materiālu taupa vai kādu iemeslu dēļ tas tā ir. Lai nu kā, sanāks par vienu remontvirzuli mazāk

    Uzlikām vienu papīra blīvi, un ar pirmo trāpījām vajadzīgo squish, 0.65mm
    Tālāk setupā atgriezās 21mm Dellorto, ar īso kolektoru, un ar evo filtru skats bija nu max sex

    Prieki gan nebija ilgi, līdz ieceļot motoru rāmī, sastapāmies ar vienu problēmu - filtrs ir par lielu, un nu nekādi nelien starp bagūža kasti un dubļu sargu
    Aši uz skūteriem meklēt ko mazāku. Prastākais Vicma filtrs (kurš gan nav nemaz tik prasts), ielīda bez problēmām, bet ierēķinot amortizatora gājienu, drošāks variants izrādījās polini 90º.
    Taisnais kolektors ar šo filtru izskatās nedaudz smieklīgi, bet ko darīt, domās ko tālāk darīt. Jau noskatīju Vuškāna srkas filtru, šitais pats evo, tikai konisks, un ar nrg dubļinieku saiet tīri skaisti.

    Tā nu viss salikts, pārbaudīts, laižam to dampi dziesmā!
    Jā jā, zinu, racings ar pro replicu un hpc kloķeni ir ļoti labs kombo. Un jā, piekrītu ka viņš skan pēc [kekhem], pagaidām repliku tikai uzpucēju un samaiņīju vati, būs atkal ienākumi, domās tālāk, gan par kloķi, gan par trubu.
    Regulācija joprojām ir drkas, tik iemetām Stage6 Medium lielo atsperi, lai kaut cik uz priekšu iet.
    Pirmajā dienā galva laida garām antifrīzu, pilīti pa pilītei, pēc xero pieredzes, tā bija īsu laiku tikko pēc salikšanas. Kad aizbrauca līdz mājām, vairs nekas netecēja, taču izskatās, ka man tā nebūs, jau 3 dienas tecina dzeses sulu uz zemes, ehh, jāpārliek galva. 
    Pārejot no drkas uz racingu, pašam liekas ka viš iet lupatā, ratā no ručkas, un ātrums, pie kāda vēl var dabūt priekšu gaisā ir krietni lielāks, kā drkai
    Tālāk jāķeras klāt regulācijai, vēl pāris sīkumiem, un tad jau varēs ielikt video, kā tad viņš kustās uz priekšu.
    Pāldies @xero par palīdzīgu roku un padomiem, un kārums sieriņš Tev, ka izlasīji! Stay tuned!
     
     
  11. Upvote
    Korkjis reacted to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    ale. mājās visu dienu, tik ļoti nav ko darīt, ka jāiedirš update te.
    pa lielam braukāts daudz, viss diezgan jauki, racings vienkārši ir neiznīcināms, iet ilgāk, nekā dažam stoki un drkas.
    likšu visu hronoloģiskā secībā, lai labāk saprot, kas un kā.
    vienā transmisijas routine check-up ieraudzīju skaistu plaisu MHR dzesētājšķīvī. drusku wtf, nu neko, iemetu stūrī, stock šķīvis virsū. skatīsimies no gaišās puses, man tādēļ atkal strādā starteris

    tajā pašā reizē palika zb, ka katru reizi attaisot, visa telpa pilna ar eļļu. atrodot vaininieku, nebija brīnums, ka tas tā bija. fiksi pārspraužam un viss kedā.

    tālāk beidzot saņēmos padročīt trubu. nesanāca galīgi tik labi, kā gribējās un arī laka sūds, bet nu ai, kaut kā vienalga. kaut kad pārstrādāšu.

    tad vēl beidzot padevās ieplūdes kolektors (rip 1996-2018). gruzīja, jo vecie kolektori ir krietni vien kvalitatīvāki, nekā hi-per2. šis bija uz nrg pat kopš viņa iznākšanas no rūpnīcas

    pirmā major problēma - vienu dienu mierīgi ripinos, pēkšņi rolleris sāk brutāli lagot. apstājos, noslāpst un vairs nelec - nav dzirksteles. labi, ka nebiju tālu no mājām. izmēģinājos viskaut ko, sveces, tad vēl cdi, jo liku lielu aizdomu uz to - tas bija tāds baigi saguris. nekā. sapratu, aizdedze. nu ko, ņemu rokā testeri, zvanu vadus - tinums it kā vesels, bet auzas rāda impulsa devējs. sāku graizīties pa vadiem, atradu ejošu devēju no aizdedzes ar beigtu tinumu. ķeros pie lodāmura, pārlodēju, visu skaisti satinu, noizolēju, nu tik būs braukšana. salieku, pielec, kaut ko drusku vēl spļaudas, bet domāju, nu gan jau no kurbulēšanas aizlējies vai kas tāds. braucu, vienalga, kā motors uzsilst, sāk lagot aizvien vairāk, līdz vajadzēja apstāties, tad protams noslāpa un atkal. sabesījos un stūmu atkal mājās. uznāca zajobs un tālāk pieķēros tikai vakarā. nevarēju saprast, kas par gemaru, līdz vēlreiz paņēmu testeri. starp impulsa devēja vadu un masu ar pretestību viss čotka, bet starp devēja vadu un balto aizdedzes masas vadu, sākas tufta. kā ar āmuru pa galvu - [censored], aizdedzes masa. paskatos - jap, zem tās maza rūsiņa un nekontakts. fiksi uztaisu papildu masu aizdedzei, salieku visu kopā, izgāžu un viss aiziet lupatās. rezumē - papisiens visas dienas garumā dēļ neesošas masas pašā aizdedzē

    vēl tiku pie Metrakit Pro Race rores iemēģināšanas - nu i nax, c21 labāks

    tad lielākā šīs sezonas žopa, pie kā viss arī ir palicis. jau pēdējo mēnesi mīzu par virzuli, jo savu mūžu tas jau ir nodzīvojis ar atliektiem galiem - 120 motorstundas. viss beidzās, kad izpūta galvas blīvi. gan balts mutulis pa izpūtēju, gan spiediens dzeses sistēmā. mierīgi braucu līdz garāžai ar domu - jaukšu ārā un skatīšos virzuli. ja būs vēl braucams, sakrāmēšu uz blīves hermi un vēl kādu brīi pabraukšu, ja metams, domāšu tālāk. visu smuki nojaucu, apčamdu virzuli, nē, tāds iet plauktā tagad un tūlīt:

    cilindrs, kā jau vienmēr, absolūti bez nekādiem bojājumiem, tikai gan jau izdilis ovāls. veči, 500 motorstundas virzulim kaut kāda maza plaisiņa aizgājusi un gredzenam atstarpe lielāka, kā čigānam starp priekšējiem zobiem, bet nu, es viņu biju jau arī nobraucis līdz kliņķim. visu cieņu polini, nākamais noteikti būs tāds pats, tikai nu jau C izmēra. malossi tiešām bija miskastes. šis viens nogāja ilgāk, nekā tie abi kopā.

    domāju, ko tālāk. racinga pagaidām nav, bet braukt tak gribas nospļāvos un uzliku savu sen aizmirsto vīlēto stoku. smejieties vai nē  

    iet (lasīt - neiet) ļoti interesanti. combo vienkārši iespārda - vīlēts stock bez kompresijas, yasuni c21, overrange, r/t 85 kloķene, 21mm pilnā ručkā iet kā jau stoks, bet nu kā laid vaļā, sākas auzas, jo stoks ar c21 nu vienkārši nav savienojams. braucot parasti lamājos uz to stoku, bet nu, vismaz pakaļu pārvieto, un nepilnus 95 pēc gps var izdirst.
    zabei, ka kāda trešā atspere jau pārlūzt un pa3,14sas tam izpūtējam, [censored] uztaisīju customu

    nākotne? gaidam virzuli, seperatoru un blīvju komplektu, tad jau atkal ruļevai pa ielām
    svaigas smukbildes

    piis aut

  12. Upvote
    Korkjis reacted to Andis Polis in Piaggio ZIP SP1 by Kalniņš   
    Hajendam nāk otrādi, jo cilindram polaritāte mainās. Smuks zips. 
  13. Upvote
    Korkjis reacted to DavidnK in Piaggio ZIP SP1 by Kalniņš   
    Tātad tika pasūtītas vajadzīgās detaļas un cilindrs aizvests izslīpēt . Kamēr detaļas nāca tika aizbraukts pēc jaunā virzuļa 49mm , par to paldies pvemam aka @PrimeParts . Tika arī notīrīti karteri , par to paldies brake cleanerim 

    Atnāca arī ebay īsā ručka un ručkas , zbal kā izskatijās tās baltās ručkas 


     
    Tika arī nopirkti hyper 2 šķivji , lai būtu visa hp2 transmisija . Šodien arī atnāca motora mamma , kurai nauda netika pažēlota un rīt jau liks pāroties ar pārējo ģimeni . Kā arī nopirkti jauni gultņi un saļņiki un rīt jau viss tiks krāmēts kopā . Pagaidām paspēju tikai ielikt kloķi karteros  Lai runā bildes



    Puiši rajonā teica, ka par stock ķīnu ies labāk, jābūt tātad labi 
  14. Upvote
    Korkjis reacted to VuskansDavis in Piaggio ZIP SP1 by Kalniņš   
    neies
  15. Upvote
    Korkjis reacted to NiklavsL in Aprilia Sr50 3gen by Niklavs   
    Atvainojos visiem un it īpaši "SEV", ka R/T netiek kustināts. Nopirktas pēdējās daļas -magnētiskais killswitch, gāzes trosīte un benzīns (LIELS paldies PRIMEPARTS), lai varētu pielaist?noslāpēt - klusums pirms vētras

  16. Upvote
    Korkjis got a reaction from Maksimalists in Rolleru Komiksi   
  17. Upvote
    Korkjis got a reaction from xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    jauki 8)
  18. Upvote
    Korkjis reacted to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    tagad ārā tiešām sāk palikt auksts, vairs ar rolleriem gandrīz neviens nebraukā, un var sākties ziemas darbi.
    vakar ienāca prātā aizšaut līdz garāžai, gandrīz divus mēnešus tur nekas nebija darīts. galīgi nenožēloju, tik sen nebija nekas skrūvēts, un to darīt bija tik forši un iegāju tādā azartā, ka pāris stundas vēlāk attapos pie plikiem karteriem.
    vēl jo vairāk, pavisam nomierināju sirdi, noņemot cilindru. cerēju, ka nobeidzoties virzulim, noticis tāpat, kā pagājušreiz, respektīvi, cilindrs būs neskarts. un tā arī bija, to noņemot, mani priecēja ideāls racings. lai cik jocīgi tas neliktos, racings ir mans visilgāk nodzīvojušais cilindrs, pavasarī būs trīs gadi kopš pirmās uzlikšanas (jopcik). ak jā, izlēmu atstāt racingu, pie viņa esmu tā pieradis, pieņemama jaudas un resursa attiecība, utt, tad jau lai paliek. ja tikšu pie piemērotiem instrumentiem, varbūt padarbošos izplūdē, to laiks rādīs.
    pix:


    mazais kroplītis

    :-))))))))))))

    (nē tas nav hermis, tādu galvai nav jāizmanto)

    mantu kaste

    labākais pirkums ever - r/t sūknis. ass pēc divām sezonām uz tādiem rpm knapi dilusi, salīdzinot ar motoforce sūkni, kuram pēc 4 mēnešiem uz vīlēta stoka, braucot ar pirkstu pa asi, nags iekrita kā grāvī. tomēr saļņiks ir beigts un viss tur ir pietiekoši ilgi lietots, pirkšu jaunu.

    jau veidojas kolekcija

     
    iegādes saraksts:
    - skf gultņi+ corteco blīvslēgi
    - polini virzulis
    - r/t sūknis
    - cilindra blīvju komplekts
    pagaidām vairāk nekas nenāk prātā, viss pārējais ir darba kārtībā
    ja saņemšos, uzpucēšu C21, pa divām sezonām tas pamatīgi norūsējis.
    kaut kā tā.
    adios
     
  19. Upvote
    Korkjis got a reaction from Lietotājs in Kā ieziemot motorolleri?   
    es parasti ziemā ik pa laikam aizeju izrūcināt un ja nav baigās kupenas arī izbraucu pa garāžām..
  20. Upvote
    Korkjis reacted to Sesks in Spams   
    Cybersports ir tas pats kas esports tikai mūsdienās vairāk pielietots.
  21. Upvote
    Korkjis reacted to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    nu čo
     
    biju apslimis, kad +/- izveseļojos, mizoju uz garāžu, ātrāk gribējās dabūt rūcošu.
    viss salikts un iecelts

    aizbraucu mājās

    jaunais filtrs arī tomēr spiedās un pēc 2 dienām izskatījās tā, tāpēc parādīju vidējo taisnajam kolektoram un uzliku stock. iet tieši tāpat, nui[censored]

    visu darīju steigā, ar domu, ka nākamajā dienā jābrauc noslēgums, bet, no rīta ieraugot laiku, bija skaidrs, ka braucu ar zipu. pēc tam gan to nožēloju, jo vēlāk pa dienu bija normāls laiks bet nu anyway, netiktu tāpat, jo bija doma piecelties 7, braukt regulēt (no sākuma ne sūda negāja, salīdzinot kā bija), salikt visu līdz galam un gamāt uz meetu, bet es pamodos 10
    tad nu nrg saregulēts, salikts līdz galam un čillā patripots. iet ļoti, ļoti labi, mhr overrange transmisija man patīk. nrg ticis pie smuka reģistrācijas numura, paldies zizikam
    fapojamās bildes, laik end šēr
            
  22. Upvote
    Korkjis got a reaction from PrimeParts in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    seifeti iz namber van prioriķi
  23. Upvote
    Korkjis got a reaction from PrimeParts in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    seifeti iz namber van prioriķi
  24. Upvote
    Korkjis got a reaction from PrimeParts in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    seifeti iz namber van prioriķi
  25. Upvote
    Korkjis got a reaction from PrimeParts in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    seifeti iz namber van prioriķi
×