Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

???

Members
  • Content count

    1,092
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Reputation Activity

  1. Upvote
    ??? got a reaction from Mārtiņš-Liepiņš in Piaggio NRG 2005 DT   
    Izmanto linku ar .jpg/.png paplašinājumu (Direct Link), uzreiz topikā parādīsies bilde, nevis, kaut kāds links uz kuru vēl jāspiež.

    Kāds modiņš pēc tam var izdzēst šo komentu, lai nepiemēslo topiku.
  2. Like
    ??? got a reaction from VuskansDavis in Topiks sliktām atsauksmēm   
    Slikto Atsauksmju apkopojums
    Apkopojamajā materiālā informācija ir tikai informatīva rakstura, tas var neatbilst patiesībai. Apkopojumā atrodamā informācija ir ņemta no ''Topiks sliktām atsauksmēm''. Tas, ka lietotājs atrodas šajā sarakstā nenozīmē, ka ar viņu nedrīkst veikt darījumus! Tiek iekļauti tikai lietotāji, kuri citam lietotājam ir nodarījuši materiālus zaudējumus. ej.uz/sliktasatsauksmes
    Ar cerību, ka beidzot cilvēki iemācīsies izmantot "Meklēt" funkciju un netiks apčakarēti mazliet atjaunoju apkopojumu.
    Un sliktākā daļa - ja gribi, lai tavs ieraksts tiktu pievienots, to nāksies darīt manuāli, aizpildot veidlapu.
     
    Iepriekšējā versija
    Lapai ir 300mb plūsmas limits mēnesī, tā kā lietot saudzīgi un ja, kaut kas nestrādā, ziņot PM.
    Logotipa izmantošana nav saskaņota ar administrāciju.
  3. Downvote
    ??? reacted to emsijs in Pērk rolleri   
    Pārdodu savu rolleri -350EUR 
    Uzkrāj putekļus garāžā...
    Uzlabojumi :
    stage 6 īsā gāzes ručka
    sporta stūre srt8
    Sarkans ādas sēdeklis 
    Mallosi 70cc
    Yasuni Z izpūtējs
    Svaigas riepas
    Mallosi siksna
     
    Pielaist var, bet karburātors ir metams, vajadzēs iegādāties citu, lai varētu baudīt vasaru ar šo transportlīdzekli.
     
    Ar pārrakstīšanu, piegādi.
    Droši zvanīt - 20004870
    Varu nosūtīt papildus attēlus, bet vajadzētu braukt un apskatīt uz vietas!
     
     
  4. Upvote
    ??? reacted to xero in Aprillia sr50 2018   
  5. Downvote
    ??? reacted to D2nuks in Gilera Runner 2002   
    Sveiki! Meklēju plastmasas priekš giler runner un rāmi piedāvājiet cenas .
    Nr.-28924727
  6. Downvote
    ??? got a reaction from muzikants in Latgalīte   
    Pārdod
     
    OnePlus 5 dbrand red skini - 4€, nelietoti, atsūtija nepareizajam modelim.
    Macbook Air 11'' dbrand black skins, ja interesē PM.


    ASUS EN210/G/DI/512MD2(LP), nav OEM ventilators, līdzi "aftermarket" ventilators- 7€
    250GB HDD - 5€
    Sony Ericsson Xperia Mini Pro (SK171i) detaļām. bilde - 5€
    2 ejoši biezie televizori, 21', par simbolisku samaksu var savākt, Talsos. 
    Asus Memo Pad 7 ME572CL case, pirkts ebay (10€), nav lietots - 2€
    Magnētiskais lādētājs (der visām Sony Z sērijas ierīcēm, ar magnētisko lādēšanas portu), perfektā stāvoklī, izmantots priekš 2 uzlādēm - 1€
    Sonig S60 austiņas, melnas, nelietotas - 2€ bilde no neta
    BMX Feltbike 2009. gada - 80€
    Audi B2 zilais salons - 50€


     
    Vairāk bildes un informācija PM. 
    Visu iespējams sūtīt caur Omniva u.tml.
    Maiņa pret veipiem neinteresē.
  7. Downvote
    ??? reacted to muzikants in Mopēdu vadītājiem turpmāk būs jākārto vadīšanas eksāmens ceļu satiksmē   
    vismaz nebūs tādi kas reālā ceļu satiksmē neko nezina
  8. Downvote
    ??? reacted to Sasha. in Spams   
    Nu h*jzin,maziem(14-15gadi) ir izdevīgāk saņemt to sodu nekā apmācības+nokārtošanas izmaksas.Jo viņi  vēl palielina cenu uz visam motorollera nomām un tt.
  9. Upvote
    ??? reacted to VuskansDavis in Kad ir sezonas atklāšana?   
    Nuuuu, sekojot pēdējo gadu pieredzei, informāciju gaidām 30.04
  10. Downvote
    ??? reacted to lorupz in Kad ir sezonas atklāšana?   
    Organizatoriem Finanses vai Interese zudusi sim Pasakumam ???!!!
  11. Upvote
    ??? reacted to VuskansDavis in SR50R   
    Šodien kkas jēdzīgs sadarīts. 
    Sākumā devām paelpot svaigu gaisu

    Tad savedām kārtībā degvielas padevi - izlidinājām ārā vakuuknieku un ielikām degvielas krānu bākā un vēlvienu degvielas trubā, kā arī beidzot salikām pareizi visas aizmugures plastmasas un beidzot neizskatās tas rolleris šķībs un greizs no aizmugures. 

    Salikām visu kā vajag, pārbaudījām aizdedzes momentu, pielikām trubu, sazāģēja spārniņi utt, etc, karoč visādi sīkumi, bet šodien sadarīts vairāk nekā plānots un cerēts. Paldies xero un Raivish 
    Galu galā nolējām no Raivja benzīnu, un dabūjām parūcināt, un pat izbraukt. 
     
    Tagad jāgaida pavasaris, atā 

  12. Downvote
    ??? reacted to RainersTK in Kad ir sezonas atklāšana?   
    Kad būs sezonas atklāšana. Aizmirsu
  13. Upvote
    ??? got a reaction from Jankaa in Runner SP #58   
    Runner #58
    Pirmssākumi
       Bija 2012. gads, kad pirmo reizi sāku interesēties par tādām lietām kā motorolleri. Galvenokārt pateicoties brālēnam, kurš ļoti sakārdināja ar iespēju neatkarīgi pārvietoties, kas 13 gadu vecumā šķita, kaut kas iespaidīgs. Tomēr, ko gan tādā vecumā var darīt, lai sakrātu pats savu naudu transportam? Praktiski neko, tā arī domas par to izklīda, līdz brālēns paziņoja, ka viņam ir atvests Speedfight 3, tad jau bija 2013. gada Augusts, protams sanāca mazliet pabraukt bez tiesībām, bet tās praktiski pirmajā dienā tika iegūtas. Tiku arī pie iespējas pāris reizes izbraukt, tad vēl satikām @K_Edgars, kurš netieši panāca, ka iepatikās tieši "skrējēji", sapratu, ka tiešām motorolleris ir laba ekstra un man arī tādu ļoti "vajag". Bet ne visiem sanāk tik veiksmīga finansiālā situācija, kā rezultātā tas iepalika. 2013. gada Oktobrī, mazliet palasot forumu un pēc brālēna ieteikumiem, aizgāju uz CSDD un nokārtoju tiesības, kurām tobrīd pat nebija nepieciešama nekāda braukšana, bet nieka 20, vienkārši, jautājumi. 
       Tad sekoja ziema - daudz brīva laika, mazāk vietu, kur tērēt laiku. Sapratu, ka garāžās stāv veselas divas Opel markas automašīnas, kuras jau daudzus gadus nav lietotas un arī netiks kustinātas, tātad lieki aizņem vietu. Lieki netērējot laiku, ar vecāku atļauju, brutāli sāku sadalīt pirmo, balto Opel automašīnu sadalīt pa "reizinātājiem" un visa, kā rezultātā tiku pie, laikam, 170 Ls motorollera budžetā. Pēc tam sākās problēmas ar Liepājas Metalurgu un metāla cenas bija praktiski nekādas un otrais Opel ražojums palika rūsēt garāžā, cerot uz augstākām metāla cenām. Tādas, diemžēl, nepienāca bet tomēr jau bija pavasaris un no likvidācijas šis ražojums neizpalika - ar divām caurām riepām, bez izpūtēja un vēl daudzām detaļām, tika aizbraukts līdz uzņemšanas punktam un tur atstāts, apmaiņā pret 50 Ls motorollera budžetā.
    2014. gads

       Jau labu laiku biju meklējis sludinājumos kādu glītu un budžetam atbilstošu braucamo, bet Runner SP tajā laikā par tik mazu summu, pat sliktā stāvoklī, atrast bija praktiski neiespējami. Vecāki, noskatījušies 3 mēnešus kā katru dienu tiek atkārtoti šķirstīti sludinājumi, saprata, ka neizdosies no šāda iegādes atrunāt piekrita dot nelielu palīdzību, jeb tā forumā sauktais SIA "Senču Maks" nāca palīgā. Tas rezultējās ar vēl mēneša meklēšanu, bet tad tas tika atrasts - pirms 15 minūtēm ievietots Gilera Runner SP sludinājums ar nieka 1000 km nobraukumu un tikai vienu saplēstu uzlīmi. Paprasīju vecāku viedokli un pēc stundas "skrējējs" bija jau aizrunāts un nācās meklēt transportu, kā tikt pakaļ tam uz Rīgu.


       Aizbraucot uz pirmā īpašnieka garāžu - braucis pieaudzis vīrietis, kuram atvase arī nodarbojās ar motosportu. Uzreiz varēja redzēt, ka viss ir kopts un nav nekas salauzts, pie tam, Latvijas "kvalitatīvos" ceļus redzējis vien aptuveni 200 km apjomā. Tad arī tika pārrakstīts šis 2009. gada ražojuma motorolleris, kurš oriģināli ir iegādāts 2012. gadā.
       Pats pirmais brauciens izvērtās diezgan interesants, izbraucu no mājām skaidros laikapstākļos, atgriezos ar no gaisa krītošām sniegpārsliņām. Tad sekoja ilgs braukšanas un degvielas tērēšanas periods nezinot problēmas, ja neskaita, ka vienā naktī biju pamanījies uz pannas saplēst uzlīmi, kaut ko noskrāpējot. Pirmā vasara pagāja nemanot, tad nāca Septembris un kā jau jauniņais ar šādu transportu, neskatījos zīmes, bet atstāju motorolleri, kur vien bija ērtāk. Rezultātā - mēnesi vairākus motorollerus pie skolas atstājām invalīdu stāvvietā, kas neizbēgami nonāca pie protokola četriem no sešiem braucamajiem, kas atradās tajā stāvvietā. 


       Tajā laikā, Talsos, bija ievērojams daudzums motorolleru, kas iedvesmoja noorganizēt kādu nelielu pasākumu, tas arī tika izdarīts, sasteigts un nekvalitatīvs, bet tomēr sajūtas bija labas. Pēc tam ikdienišķa degvielas dedzināšana un laika baudīšana, kas noveda jau pie 7'000 km odometra atzīmes. Pa ziemu sanāca pat īsti neko neizdarīt, jo "tūnings" nebija aktuāls, jo visus iekrātos personīgos līdzekļus bija sanācis sadedzināt ar šo viencilindra motoru un vecākiem prasīt tādām izvirtībām nebija ne prātā.


    2015. gads
       Turpinājās degvielas tērēšana un cilvēku naktsmiera traucēšana, sanāca pārsniegt 10'000 km uz odometra. Talsu apkārtne kļuva par mazu un Jūlija beigās ar brālēnu nolēmām doties nelielā ekskursijā uz Kuldīgu (~50 km). Tas tajā brīdī bija tālākais no garāžas cik biju jebkad devies, tā kā bija maza neuzticība tam viencilindra motoram. "Ceļojums" bija veiksmīgs, noripoti ~250km un pārkāpti neskaitāmi CSN.
       Augustā eļļas sūknis izdomāja sākt protestēt un piegādāt eļļu, ne tikai cilindrā, bet arī uz zemes. Nācās uz pāris nedēļām piekopt manuālo jaukšanu, bet tad no PrimeParts ātri vien tika iegūts jauns OEM sūknis. Bet ar to sezona nebeidzās, kārtējo reizi traucējot pilsētas iedzīvotāju dzīvi ar divtaktera skaņu sanāca iekļūt nelielā CSN, kur izrādījās, ka ne vienmēr vienu joslu var sadalīt divi moto transporti. Cietuši plastmasi un tikai viegli maināmas detaļas. Protams, ir mazliet žēl, jo tomēr nesabojāts ir nesabojāts, bet vairs variantu nebija un nācās, kaut ko darīt. 



       Atlikusī sezona tika nobraukta bez daļas plastmasu un pagrieziena, kaut kas nopietnāks sāka notikt tikai ziemā. Tā kā uz to brīdi nebija nekādas domas par kādu "custom prodžekt", tad tika Motofavorītā pasūtītas visas salauztās un saskrāpētās detaļas un no PrimeParts LED lampa, jo tā izskatītos daudz labāk uz pilnīgi melnas aizmugures. Vienīgi bija plānots ņemt lielo dubļu aizsargu, kas nāk uz 2012. gada ražojuma Runner SP, bet tas tika uz sūtīšanas brīdi piemirsts un atcerējos tikai par to, kad jau viss bija salikts. Tā kā nebija pāris plastmasus iespējams dabūt jau ar OEM krāsojumu nepieciešamajās krāsās, tad tie tika nodoti Talsos, it kā, "labākajam" krāsošanas servisam, kas ar otro pārkrāsošanas reizi pat manijās atstāt vienu plastmasu ar "mandarīnu". Trešo reizi pārkrāsot to vienu plastmasu nebija vēlmes, tā kā tas ir tāds arī palicis. Pagriezienus sākotnēji nebija plānots atstāt, bet tā kā vēlvienu CSN nevēlējos, jo LED iekšējie pagriezieni bremzējot ir ļoti slikti redzami, tad tika nolemts atstāt un varbūt vēlāk uzlikt kādus mazākus. 
       Tātad vizuāli jaunas izmaiņas 2015. gada ziemā - melnā panna ar uzlīmēm tika aizstāta ar sarkanu, likvidētas vēl daudzas uzlīmes, numurs uzlikts uz metāla plāksnes un piestiprināts pie slēpes ar skrūvēm, nevis savilcējiem, kā arī cita aizmugurējā lampa. Vēl īslaicīgi aplīmēti spoguļi, bet tas izskatījās pārāk "lauciski".


    2016. gads
       Turpinājās ikdienas izmantošana, kas deva par sevi ziņu - nodilusi pakaļējā riepa. Lēnām tika atrasta tāda pati riepa un samainīta un pie reizes montējot saplēsta diska uzlīme vienā pusē. Pārsvarā visa sezona pavadīta Talsu rajonā, nekā īpaši interesanta, lai te iegrimtu detaļās.

    2017. gads
       Aprīlī jau sasniegti 15'000 km - tātad nepieciešams veikt apkopi. Tika nomainīta siksna, rullīši, svece, filtra švamme un pārbaudīts viss, kas jāpārbauda. Pēc tam atkal bez nekādām problēmām, uz laiku... Pēc apkopes vasarā sanāca "aizceļot" gan uz Tukumu, gan uz Kuldīgu, gan Ventspili, kas jau bija samērā lieli gabali tādam mazam braucamajam. Motorolleru daudzums Talsos arī bija beidzot sācis ievērojami palielināties, jo iepriekšējās 2 sezonas tie bija praktiski uz roku pirkstiem saskaitāmi. Nekādu problēmu nebija ilgu laiku un patēriņš arī patīkams - aptuveni 4l/100km. Vienā saulainā vasaras dienā sanāca apgāzt motorollerim blakus esošu velosipēdu un protams tas bija tieši tik tuvu, lai saskrāpētu priekšējo dubļu aizsargu un mazliet arī priekšējo plastmasu. Tā kā iepriekšējā pieredze ar krāsošanas servisu šeit bija ļoti negatīva, nolēmu pats uz ātro to novērst. Rezultāts - nekāds glītais, bet tomēr labāk, nekā ar pelēku švīku. Pēc tam arī tika beidzot uzlikts izpūtēja aizsargs, kas bija sabojāts CSN rezultātā un ilgi netika likts atpakaļ, jo viena skrūvju vītne bija bojāta un bija nepieciešams to atjaunot. Kā arī plānos atkal nokrāsot izpūtēju, jo tam jau krāsa vairs nav pirmā svaiguma un nomainīt jau sen iegādātos bremžu klučus.


       Ar dīvainām aizdomām braucu labu laiku, jo nekas īsti neplīsa un priekšējā riepa prasīja nomaiņu, bet nomainīt lielāks čakars, nekā vēlme to darīt sezonas vidū. Tad tika sagādāta jauna riepa, diemžēl, ne ar tādu pašu protektora rakstu kā iepriekšējā, jo nevienā vietā tādas nebija. Neilgi pēc tam tomēr, kaut kas izdomāja saplīst - spidometra trosīte. Pabraucu nedēļu ar spidometru, kas ik pa brīdim izdomā pat rādīt 110 km/h, jo Motofavorīts ar savu pārvākšanos nespēja atrast vajadzīgo detaļu. Tas bija kā papildus iemesls, lai beidzot nomainītu riepu un izdarītu visu nepieciešamo. Pie vajadzīgās detaļas tiku tieši dienu iepriekš, pirms bija plānots neliels "ceļojums" uz Ventspili, tad arī ātri tika nolemts visu izdarīt un jau pēc pāris stundām prātīga darba, lai neko nesaskrāpētu, viss bija nomainīts un varējām gaidīt rītdienas 200 km piedzīvojumus.

    2018. gads
       Ap Aprīli sāku, kaut ko domāt, ko darīt lietas labā, braucamais daļēji ejošs, bet kaut kas ne tā. Tika pārbaudīta kompresija, kas savos gandrīz 20'000 km bija paguvusi diezgan izmukt no cilindra - palikuši veseli 3 BAR. Tad no PrimeParts tika sagādāts jauns cilindrs - DR EVO, pirmo reizi, kaut kas ne-stock. Oriģinālais laikam pat diezgan ciešamā stāvoklī, bet galvas malā gan bija <1mm švīka, kas radīja spiedienu dzesēšanas sistēmā un, kas visticamāk bija par iemeslu, ka ik pa laikam rodas neliela dzesēšanas šķidruma noplūde gar korķi. Kā būs ar 70cc kalpošanu rādīs laiks, bet pagaidām vēl iebraukāšanas process un tad jāmeklē, ko darīt ar regulāciju.
    2018. gada sezona pagāja kā nebijusi, jo braucamais nostāvēja gandrīz visu sezonu garāžā, tik brīvdienās pa retam līdz veikalam aizkustināts. Kopā nobraukti 300km ar 70cc. Protams, tam arī bija savi iemesli - sākot ar to, ka no Motofavorīta detaļas nāca ļoti nesteidzīgi, turpinot ar to, ka kaut kas ir nogājis tik greizi, ka maksimālais ātrums ir tikai 45 km/h un virs 6'000RPM tikt ir ļoti problemātiski un beidzot ar aktualitātēm saistībā citu transportu. Pagaidām izskatās, ka kalpo par labu mājvietu zirnekļiem un putekļiem, bet cerams, ka ap 2019. gada Martu tas mainīsies.

     
    2019. gads
     
     
    To be continued...
     
  14. Upvote
    ??? reacted to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    allow
    ledus ir sakustējies.
    līdz šim sadarīti pāris sīkumi no saraksta, proti -
    ļoti smuki piemetināta rāmja numura plāksnīte, domāju, neviens toč nepateiks, kāmēr nesāks pētīt metāla struktūru. par palīdzību šajos jautājumos kārtējo reizi paldies @Raivish tēvam.
    pateicoties super sīkret underground dīliem ar @VuskansDavis , ir sagādāta pirmā krava ar detaļām - polini big evo c izmēra virzulis, polini adatgultnis, blīves cilindram, gultņi ar saļņikiem.
    šogad visādās lietās un risinājumos ir izmaiņas, viena no tām ir gultņi. sagribējās noprovēt polini NTN gultņus. interesanta kombinācija, gultņi c4, bet ar metāla seperatoru. ieliku tādus arī aeroxam, tīri labi patikās. tāpat arī, kā jau iepriekšējā postā minēju, kloķenei ir nedaudz pabeigušās gultņu sēžas, tāpēc izdomāju, ka jāpamēģina tāda lieta kā gultņu līme. traki nav, svaigi gultņi virsū nekrīt bez sildīšanas, bet pēc kāda laika sāk staigāt. gultņus uz kloķenes šodien uzlipināju, redzēs, kas sanāks. domāju, jābūt labi.

    šodien rudenī izceltais motors beidzot tika noārdīts. nomazgāju motoru no visām pusēm, nocēlu cilindru, pāršķēlu, izārdīju reduktoru. iemīcīju vietā arī jaunos saļņikus, nākamreiz braukšu, kad līme būs kārtīgi piekaltusi un karterus varēs vākt kopā. reduktoram no skf jādabū rata ass gultnis un saļņiks. ieejas ass lai vēl dzīvo.
      
    pamuļķojos arī cilindra izplūdē, baigi izpausties bija slinkums, tāpat tam cilindram pa lielam dienas ir skaitītas. lai šim drusku uzlabotu pašsajūtu, uzsūtīju honējamo galvu. cilindru izhonēšu un tad arī tas varēs nākt virsū. tam pārējais ir.
    rāmis pagaidām atpūšas mājās pie sienas un gaida zvanu blastam. kaut kad tuvākajā laikā došos nobortēt riepas, tad jau rāmi kopā ar diskiem izsniegšu viņiem. vēl nevaru izdomāt par variovāku un pakaļējo spoileri - tos krāsot, vai nē.

    šobrīd viss, lajk end koment
  15. Upvote
    ??? reacted to #Kaza in Zip SP1 BigBlock by Kaza [viktorkangale]   
    Kas tad notiek Sīkajam? 
    Caur maniem kontaktiem tika dabūtas ļoti saldas detaļas pa vel saldāku ciparu.
    Tātad no detaļam:
    origināls startera bendiks (ķinu likt negribējas, jo ķina) dzelzs galvas vāks (jaunu tādu nedabūt, tikai plastmasas, kura man nepatīk) BGM pilnvaigu kloķene ar niecīgu noskrejienu, max svaiga (no viena forumā pazīstama Runnera) jauns Bosch elektriskais ūdenssūknis (+dabūta jauna origināla fiška) papildus dzeses cooler (paldies @VuskansDavis) atstīteji
     
    Galvas vāks tika nokrasots melnā krāsā, ka arī izejošais flancis aizvietots uz taisno (jo man tā patīk) un uztaisīta sistēma atgaisošanai (bildēs netrāpija, īsumā - m6 štuceris un degvielas krāninš pieskrūvets uz rāmja. Atvērts, gaiss izgāja ārā, aizver ciet. Man tā ir ērtāk nekā ar skrūvi ta ka iet origināli).

    Kloķene izmazgāta, aplieta ar eļļu un gaida savu stundu.
    Atstīteji (skeitborda riteni + kkada dīzeļa virzuļu pirksti + galvas skrūves no tā paša dīzeļa, bišk uzpulēts, nolakots un gatavs) 
    Pirmais, tā sauktais "pagaidu" variants

    Gatavs atsītejs

     
     
    Ar dzesi gan bija jautri. Pirms ta ka likt kko jaunu gribējas kārtīgi izmazgāt sistēmu, jo tam bija nopietns iemesls, sistema bija aizdirsta nereāli (pec pusstundas zalš tosols klūva pa zaļo ar brūnu un tas nav normāli). Plus man bija vēlme pāriet no zaļa antifrīza uz sarkano.

    Ļoti žēl ka es nebildēju kas tecēja ārā no sistēmas, bet tas pi**dec. Principā pēc ta kas ir bļodā var saprast un tas vel nebij pat trakākais.

    Alarm, shock content 



    Tika lietota citronskābe + destilēts ūdens (20gr uz 1l). Sākumā skalots ar tīru ūdeni (~3l) pēc tam destilēts+citronka (3l * 3 reizes) un beigās skalots 5-7l ūdens lai maximali visu izmazgāt.
    Lai saprastu starpību, drauga zipam pietika ar 2l destilēta.
    Un beidzot dzese ir tīra un var ķerties klāt.
     
    Skrienot ap zipu labāka vieta izrādijas te. #ziptroubles. Ka arī dažas trubas un savienojumi tika pārtaisiti, paliks tikai izolēt visas vietas kur trubas var kontaktet ar rāmi.

    P.S.: bildē vādi pieslēgti pēc "pagaidu varianta", vēlāk tika pārtaisits uz merša spraudni pa taisno uz aizdedzes slēdzeni.




    Sūknim man patīk mazie gabarīt izmēri, cena, ļoti klusa darbība un niecīgs elektrības patēriņs (jo strāda pēc indukcijas principa, bez oglītem).


    Uz esošo brīdi - ar bremzēm un piekari viss ir safe, dzese salikta, vādi ari. Jātaisa plastmasas, bruh.

    Jasakrāj naudu bik lielākam cilim  un tad jau varēs jaukt ārā motoru. Pagaidam visu piebremze tas ka nav cilindra.

    Stay tuned 
  16. Upvote
    ??? reacted to VuskansDavis in SR50R   
    kko varam vēl ierakstīt, 7dien pabiju garāžā, samainīju gultņus šķīvjiem (atkal)

    un netīšām atradu, no kurienes skaidas pie varika bij, sūknim viss safe, nekādas diluma pēdas nav. ja nu kāds neredz, tad pateikšu priekšā ka sprostgredzenam austiņas noēstas

    un vēl netīšāk pirms dažām stundām kurjers atveda kkādu paku ar kkādiem musariem iekšā, žēl ka tikai daļa man :
    R/T katls, polini seperators, malossi sprosti un super mega elastīgā gāzes trose

    P.S. pirms stundas ceļu pie manis sāka pēdējā paka ar daļām, vismaz pagaidām. saņemšu to un tad tiešām būs viss nepieciešamais, lai būtu kvalitatīvs pirmais starts
  17. Upvote
    ??? reacted to Džabars in Mūsu 4riteņu draugi   
    Degvielas kapsēta.
     

     

  18. Downvote
    ??? got a reaction from oka2003 in Aprillia sr50 2018   
    Ja maks ļauj, noteikti jaunu sr'ku.
    Vismaz zināsi, ka detaļas, kaut cik vilks un nebūs saliktas ar pēdējām dzīvības pazīmēm izmantojot abas kreisās rokas. Ja kaut ko salauzīsi, arī zināsi kas un kā, nevis katru reizi jaucot rolleri atklāsi jaunus "tehniskos risinājumus".
  19. Downvote
    ??? got a reaction from oka2003 in Keeway   
    Labāk nē, forumā topiki par maz bijuši par ķīnām vai kā?
     
     
     
     
  20. Downvote
    ??? reacted to oka2003 in Nav atrums. Max 20km/h   
    Es tikko sapratu ka es ari nezinu kas ir tas + bet zinu kas ir quote
  21. Downvote
    ??? reacted to Iģis16 in Nav atrums. Max 20km/h   
    Amnnn.... es vēl joprojām neesmu iebraucis, ko nozīmē tas + un ko nozīmē "quote" Vari izstāstīt? (aghhh zinu, ka šīs vairs nav pa tēmu...)
  22. Downvote
    ??? reacted to aerox r 2009 in Jautājumu topiks   
    Itka ja, bet nu lai zinu laicigi kad bus laliek kopa 
     
  23. Upvote
    ??? reacted to VuskansDavis in SR50R   
    šodien progress - matars salikts un pielaists

    ja nopietni, tad kloķene ielikta blokā - iepriekš nopirktais Polini komplekts - NTN C4 gultņi ar Polini teflona saļņiki. izmantojām frīzeri, xero sak ka lab mant.

    te kkāda dzelžu kolekcija. laikam jāliek vairāk cilindru virsū

    par trubām paldies Ratatā un Huligančikam. nu tik varēs testēt ar ko pajāts R/T labāk iet.
    nja, kkad uztaisīju kārtējo sūtījumu no attacka. šis tas vēl palika nepasūtīts, tā kā ļoti drīz varēs tiešām pielaist mataru.
  24. Like
    ??? got a reaction from R1200 in Jautājumu topiks   
    Vēl it kā ledus un sniegs ārā, mazliet par agru meetiem domāt.
  25. Upvote
    ??? reacted to Ilvars Barkāns in BlackLine AEROX by-ilvars.b   
    Tātad tagad ir jau iesākta ziemas apkopīte un ļoti daudz, kas jau ir pasūtīts un izdarīts:
    Aerox orģinālā antifrīza tvertne
    Visi gultņi, saļņiķi, blīves (izņemot reduktora)
    Polini bremžu kluči
    Stage6 mk2 cilindrs
    Stage6 karbona lapiņas
    Dzeses remkomplekti kā arī stage6 propellerīši

    Karteri jau ir sagatavoti pulverkrāsošanai (ja kāds zin, kur var nokrāsot karterus ar pulverkrāsu, uzsitat pm)


    P.S, ja kādam vajag stage6 mk2 sport pro cilindru ļoti labā stāvoklī, kurā ir lietas tikai un vienīgi motul sintētiskās eļļas, rakstat pm (pats ar šo cilindru aizbraucu uz laukiem un izjaucu rolleri, ziemas apkopei [krč noņemts no ejoša rollera])  Kā arī iekšā nav nekad likti rem virzuļi, visu šo laiku viņš man ir kalpojis ar vienu un to pašu virzuli, vienīgais ko esmu mainījis ir gredzens, bet to es samainīju vnk tpt, jo vasaras sākumā biju daudz ko sapircis uz 600eur un bij daudz izjaukts

     
×