Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

ezzis

Moderators
  • Content count

    1,472
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

Reputation Activity

  1. Upvote
    ezzis got a reaction from Galvaskauss in Ko dara ruļļi, kā tie ietekmē ātrumu?   
    No pieredzes ar jaudas stendu, varu teikt, ka pat gr.desmitdaļa ietekmē rādītājus. Nemaz nerunājot par gramiem..... Kad nebija piejams stends,esam dienu pavadījuši trasē,mainot rullīšus,atsperes... Beigās pat vairs nesaproti,ko dari! Tur nu stendam ir priekšrocība,viss redzms.... Rullīšu svars ir ļoti saistīts ar sajūga atsperēm un lielo atsperi. Visam jābūt sabalansētam ,lai paātrinājums un jauda ir vienmērīga un uzrāviens ir jūtams līdz pat max. ātrumam. Ticiet man,uz aci un ausīm ideāli nesanāks,jo pierēķiniet vēl klāt karbiķa regulāciju. Arī spiediens riepās ir ļoti svarīgs, ar mīkstām riepām rolleris smagāk ripo un stoku tas pat ļoti ietekmē.....
    No diagrammas varu izskaidrot, ka ar 3,5gr ruļļiem uzsākot uzrauj max,RPM un tālāk vairs nespēj izspiest lielo atsperi...rolleris rēc,bet vairāk nekas nav....
    Ar 6,5gr. ruļļi momentā izspiež lielo atsperi,variātorā siksna izspiežas uz āru,bet aizmugurē iespiežas iekšā...zūd pārnesuma attiecība, bet pietrūkst zirgspēku., tādēļ paiet krietns brīdis kad rolleris ir lēnām ieskrējies un beigās sāk atvērties......
    Optimālais ir piemeklēti 5,0gr ruļļi, kas uzsākot vienmērīgi notur RPM un pareizi izspiež siksnu....
    Sacīkstēm ,savam zipam esmu atradis setingu,pie kura jau turamies gadus 5-6.... 
  2. Upvote
    ezzis got a reaction from edzigais141 in Cilindru piebraukāšana, iebraukkšana,obkatka u.t.t.   
    Daudz šķēpu tiek lauzts, cik tad īsti, ir japiebraukā cilindri???
    No seniem,seniem laikiem ir zināms,ka čuguna cilindri ir jāiebraukā 1000km. Tā tas ir bijis jau sen atpakaļ,kad visai tehnikai bija čuguna podi un nikosila,hroma un citi pārklājumi plašakai publikai nebija zinami. Te foruma ,daži čibriki, iesaka neko ilgi nemocīties un vērt vaļā jau aiz nakamā līkuma, izbraucot no servisa,jeb garažas ,jeb šķirbaina šķūņa.....Neklausieties viņos!!! Čuguna cilindram,jo ilgāk būs pacietība piebraukāt,jo ilgāk un labāk viņš ies!!! Saprotu,ka gaismas ātruma laikmetā, vilkties 1000km uz 40/45kmh ir pozors....,bet nu vismaz 500km piebrauciet gan!!! Liela kļūda pēc jauna,jeb izslīpēta, cilindra instalēšanas ir piešķilt un uzreiz mēģināt iztīrīt dīzi....,ļaujiet lai motors padarbojas uz maziem rpm., ja vien karbiķis ir spējīgs noturēt mazos rpm.  Braucot neturiet monotonu režīmu,bet brauciet uzdodot un noņemot gāzi. Noņemšanas brīdī cilindrs nedaudz dzesējas.
    Ticiet,ja piebrauksiet nesteidzoties,cilindrs kalpos vairāk par nedēļu un piecām dienām!!!
    Ar alumīnija cilindriem ir vienkāršāk. Kad biju ciemos pie Hendrik Keller,speciāli pajautāju...cik ilgi tas process jādara? Viņš ieteica šadu shēmu...piedarbina uzdzen dzesēšanas temperatūru līdz 60 grādiem(ne jau gāzējot un braukājot ratā) ļaujot motoram strādāt ar apm.2500-3000rpm., tad noslāpē un ļauj atdzist. Un tā to dara 3 (trīs) reizes. Pēc tam, jau var virināt ,cik nu spēki ļauj!!!
    Lai veicās censoņi!!!
    Lai spēks ir ar jums... /Joda/.
  3. Like
    ezzis got a reaction from Trampucis in Membrānas mēlītes izgatavošana un nomaiņa.   
    Ja kādam ir gadijusies ķeza ar nolauztu karbona mēlīti membrānā,tad ieskatam kā viegli un bez sāpēm izgatavot tādu pašam. Noder arī,ja gribi nomainīt orģinālās,metāla mēlītes,pret karbona.

    Iegādajamies karbona loksnīti. Varat samesties viss kolhozs,jo pietiek kādām 3-4 stok membrānām.
    Uzliekam veselo,jeb orģinalo virsū un ar asu adatu,nazi,īlēnu atzīmējam kontūru un skrūvju caurumus.
    Ar šķērēm izgriežam,ar 3mm urbi izurbjam caurumus. Kantes, pa perimetru, piepucējam ar smalku smilšpapīru,es to dariju ar dimanta vīlīti.


    Skrūvējam visu kopā,drošībai var uzsmērēt skrūvju līmi uz skrūvītēm.

    Liekot iekšā ielikņus,skrūves atstājam vaļīgas un pievelkam tikai tad,kad ielikņi ir vietā!!!

    Un viss ir darba kārtībā!!!
    Lai spēks ir ar tevi...
  4. Upvote
    ezzis got a reaction from poca00 in Cilindru piebraukāšana, iebraukkšana,obkatka u.t.t.   
    Nekas...,ja tu domā,ka nenosakāmas firmas,no vislētākā materiāla izlietam un ap Latviju 5 reiz apceļojošam cilindram, ieliksi jaunu,vislētāko dabonamo virzuli....un powers būs klāt!!! Nāni gateris tev powers....
    Ja ir vēlme pagarināt labas firmas,no laba materiāla izgatavota cilindra mūžu, tad arī virzulis būtu vēlams no tās pašas firmas un obligāti jāslīpē un jāhonē cilindrs. Pirms tam, protams, visu izmērot un piemeklējot īsto remonta izmēru. Var protams paņemt uz veikalu līdz savu izdreijāto cili un ja virzulis ielien mazāk par pusi,jeb vispār nelien iekšā...tad derēs! 
    Termins izslīpēt nozīmē: Uz iekārtas uzliek tavu nojāto cilindru un ar griezni izvirpo skaidu ,atbilstoši piemeklētajam virzulim. Cilindra caurums atkal ir apaļš visās dimensijās!!!
    Termins izhonēt nozīmē: izvirpoto virsmu(kura pēc griežņa ir parupja) pieslīpē un nogludina, lai tavs jaunais virzulis un gredzeni nenodiltu jau pirmajās 10(desmit) min.
    Kā jau iepriekš teicu,piebraukājot izhonētā virsma nogludinās un nopulējās vēl vairāk....
    Apskaidroju šo visu īpaši neiedziļinoties texn, sīkumos un zinātniskos terminos. Viss manis teiktais nav jāuztver kā vienīgā patiesība!!!
    Lai spēks ir ar tevi.../Joda/.
  5. Upvote
    ezzis got a reaction from Trampucis in Membrānas mēlītes izgatavošana un nomaiņa.   
    Nekas nav jāmērcē!!! Nav jau pelēkie zirņi ,priekš svētku galda!!! :-)
  6. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  7. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  8. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  9. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  10. Upvote
    ezzis got a reaction from EdijsM in Piagio Zip SP2 Racing (powered by Haris)   
    1.maija sacīkste Biķeros pagāja mierīgi,bez stresa. Parliecinošs sniegums gan kvalifikācijā,gan abos braucienos. 1 vieta rokā !!!
    Paspējām arī dragā piedalīties. Jauna pieredze,jo starta procedūra nedaudz atšķirīga no pierastās. Līdz ar to nācās atzīt gan baltā Aerox,gan igauņa BB piagio pārākumu.....Jāpiebilst gan,ka igaunim ir 180cm3  un Aerox 86cm3 motori....Un arī sajūgu vajadzētu pārregulēt,lai neceļ priekšu gaisā....




    Nākamās sacīkste būs atjaunotajā Rullīša trasē,Jelgavā.
  11. Upvote
    ezzis got a reaction from Silinsh in Piagio Zip SP2 Racing (powered by Haris)   
    Šo,itāļu motoru,nēesam mocijuši. Nebija laika un patreiz arī nevajag. Lai resurss pietaupās! Bet pēc izjūtām kādi +/- 23;25zs ir. Vācu tūneri jau dabon 28-30zs no 70cm3...no 110cm3 ap 40-42zs. Viss attīstās....
  12. Upvote
    ezzis got a reaction from EdijsM in Piagio Zip SP2 Racing (powered by Haris)   
    Rēca tie,kas neko nesaprot....,dragam vajag citu regulāciju. Zips ir būvēts šosejas sacīkstēm un tabulās ir redzami apļa laiki abām rolleru klasēm. Pārāk nekomentēšu,bet 5 sek. aplī ir diezgan daudz..... Otro braucienu Aeroxs tā arī nepabeidza,izklausijas ka kloķenes gultņiem kirdik.Nebūtu dragojis,mož gonku nobrauktu....


    Arī par draga starta procedūru rīkotājiem būtu jāpadomā,tagad ir milzums iespēju ar led lampu,pāris slēdzīšu,vadu un akumlātora palīdzību izveidot vienkāršu starta svetaforu. Kurš parauj falšstartu- diskābelis.Cik redzēju,katrā otrajā braucienā kāds raustijās.... 
  13. Upvote
    ezzis got a reaction from EdijsM in Piagio Zip SP2 Racing (powered by Haris)   
    Rēca tie,kas neko nesaprot....,dragam vajag citu regulāciju. Zips ir būvēts šosejas sacīkstēm un tabulās ir redzami apļa laiki abām rolleru klasēm. Pārāk nekomentēšu,bet 5 sek. aplī ir diezgan daudz..... Otro braucienu Aeroxs tā arī nepabeidza,izklausijas ka kloķenes gultņiem kirdik.Nebūtu dragojis,mož gonku nobrauktu....


    Arī par draga starta procedūru rīkotājiem būtu jāpadomā,tagad ir milzums iespēju ar led lampu,pāris slēdzīšu,vadu un akumlātora palīdzību izveidot vienkāršu starta svetaforu. Kurš parauj falšstartu- diskābelis.Cik redzēju,katrā otrajā braucienā kāds raustijās.... 
  14. Upvote
    ezzis got a reaction from EdijsM in Piagio Zip SP2 Racing (powered by Haris)   
    1.maija sacīkste Biķeros pagāja mierīgi,bez stresa. Parliecinošs sniegums gan kvalifikācijā,gan abos braucienos. 1 vieta rokā !!!
    Paspējām arī dragā piedalīties. Jauna pieredze,jo starta procedūra nedaudz atšķirīga no pierastās. Līdz ar to nācās atzīt gan baltā Aerox,gan igauņa BB piagio pārākumu.....Jāpiebilst gan,ka igaunim ir 180cm3  un Aerox 86cm3 motori....Un arī sajūgu vajadzētu pārregulēt,lai neceļ priekšu gaisā....




    Nākamās sacīkste būs atjaunotajā Rullīša trasē,Jelgavā.
  15. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  16. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  17. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  18. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  19. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  20. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  21. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  22. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  23. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  24. Upvote
    ezzis got a reaction from Andis Polis in Paštaisīts motora kronšteins Minarelli rolleriem.   
    Sen atpakaļ ,kad būvēju Racing Jog, izlēmu kronšteinu uzbūvēt pats. Mans princips: nepērc to,ko pats vari uzbūvēt!!!
    Protams vajag metināmo un iemaņas darbam ar metālu, bīdmēru,urbi,slīpripu,fleksi un krāsas baloniņu.
    Pirmkārt : rolleris ir jaiespiež koka,jeb metāla brusēs,lai riteņi pēc darbu beigšanas iet pa špūri,nevis kā klibs suns.
    Otrkārt :  Pirms izņemt orģinālo kronšteinu,paliekam zem motora un rāmja kādus klucīšus,jeb ko citu,kas saglabā motora leņķi un rāmja augstumu.
    Treškārt: No orģinālā suporta atstājam tikai tās daļas ,caur kurām iet skrūve. Pārējo [censored]renizējam.
    Ceturtkārt: No 3-4mm dzelzs plāksnes izgriežam ,iepriekš no kartona izveidotus, sānu plāksnes,izurbbjam caurumus,apslīpējam kantes.
    Piektkārt: Skrūvju veikalā piemeklējam 2gb. skrūves+uzgriežņus+šaibas. Garumu sarēķinam tā,lai pietiek vietas plāksnēm un šaibām.Protams arī                           uzgrieznim. Vairāk arī nevajag.  
    Setkārt : Saskrūvējam visu kopā un pieķeram ar metināmo,lai neizjūk. Tad no caurules,stieņa,kantainas trubas, izlokam papildus stiprības                                      ribu,piemetinam šur tur pa leņķītim,lai stabilāks. Protams,sekojam,lai iecerētais karbiķis un kolektors der un karbiķis atrodas uz                               aizmuguri,jeb priekšu...
    Septītkārt: Kad viss sametināts,pieslīpēts un karbiķim nekas netraucē..,ņeman krāsu un nokrāsojam,lai rūsai bail!!!




    Apmēram tā...,acis darba nobijās,rokas darba nebijās!!! 
    Lai spēks ir ar jums...
     
  25. Upvote
    ezzis got a reaction from NiklavsL in Piagio Zip SP2 Racing (powered by Haris)   
    Kā jau pierasts,rolleri izkustinajam tikai šodien...rīt Biķerniekos sacīkstes,tādēļ izdzinām zirnekļus no izpūtēja! 
    Derētu jaunas riepas,jo Rullītī segums ir perfekts un ātrumu var just.....
    Tiekamies Biķerniekos!!!
    Lai spēks ir ar jums.../Joda/.
     
     
     
     
×