Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

ezzis

Moderators
  • Content count

    1 418
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. ezzis received reputation from ApriliaDUDE in Membrānas mēlītes izgatavošana un nomaiņa.   
    Nekas nav jāmērcē!!! Nav jau pelēkie zirņi ,priekš svētku galda!!! :-)
  2. ezzis received reputation from _verners in Membrānas mēlītes izgatavošana un nomaiņa.   
    Ja kādam ir gadijusies ķeza ar nolauztu karbona mēlīti membrānā,tad ieskatam kā viegli un bez sāpēm izgatavot tādu pašam. Noder arī,ja gribi nomainīt orģinālās,metāla mēlītes,pret karbona.

    Iegādajamies karbona loksnīti. Varat samesties viss kolhozs,jo pietiek kādām 3-4 stok membrānām.
    Uzliekam veselo,jeb orģinalo virsū un ar asu adatu,nazi,īlēnu atzīmējam kontūru un skrūvju caurumus.
    Ar šķērēm izgriežam,ar 3mm urbi izurbjam caurumus. Kantes, pa perimetru, piepucējam ar smalku smilšpapīru,es to dariju ar dimanta vīlīti.


    Skrūvējam visu kopā,drošībai var uzsmērēt skrūvju līmi uz skrūvītēm.

    Liekot iekšā ielikņus,skrūves atstājam vaļīgas un pievelkam tikai tad,kad ielikņi ir vietā!!!

    Un viss ir darba kārtībā!!!
    Lai spēks ir ar tevi...
  3. ezzis received reputation from ApriliaDUDE in Membrānas mēlītes izgatavošana un nomaiņa.   
    Nekas nav jāmērcē!!! Nav jau pelēkie zirņi ,priekš svētku galda!!! :-)
  4. ezzis received reputation from ApriliaDUDE in Membrānas mēlītes izgatavošana un nomaiņa.   
    Nekas nav jāmērcē!!! Nav jau pelēkie zirņi ,priekš svētku galda!!! :-)
  5. ezzis received reputation from NIKNAIS in Cilindru piebraukāšana, iebraukkšana,obkatka u.t.t.   
    Daudz šķēpu tiek lauzts, cik tad īsti, ir japiebraukā cilindri???
    No seniem,seniem laikiem ir zināms,ka čuguna cilindri ir jāiebraukā 1000km. Tā tas ir bijis jau sen atpakaļ,kad visai tehnikai bija čuguna podi un nikosila,hroma un citi pārklājumi plašakai publikai nebija zinami. Te foruma ,daži čibriki, iesaka neko ilgi nemocīties un vērt vaļā jau aiz nakamā līkuma, izbraucot no servisa,jeb garažas ,jeb šķirbaina šķūņa.....Neklausieties viņos!!! Čuguna cilindram,jo ilgāk būs pacietība piebraukāt,jo ilgāk un labāk viņš ies!!! Saprotu,ka gaismas ātruma laikmetā, vilkties 1000km uz 40/45kmh ir pozors....,bet nu vismaz 500km piebrauciet gan!!! Liela kļūda pēc jauna,jeb izslīpēta, cilindra instalēšanas ir piešķilt un uzreiz mēģināt iztīrīt dīzi....,ļaujiet lai motors padarbojas uz maziem rpm., ja vien karbiķis ir spējīgs noturēt mazos rpm.  Braucot neturiet monotonu režīmu,bet brauciet uzdodot un noņemot gāzi. Noņemšanas brīdī cilindrs nedaudz dzesējas.
    Ticiet,ja piebrauksiet nesteidzoties,cilindrs kalpos vairāk par nedēļu un piecām dienām!!!
    Ar alumīnija cilindriem ir vienkāršāk. Kad biju ciemos pie Hendrik Keller,speciāli pajautāju...cik ilgi tas process jādara? Viņš ieteica šadu shēmu...piedarbina uzdzen dzesēšanas temperatūru līdz 60 grādiem(ne jau gāzējot un braukājot ratā) ļaujot motoram strādāt ar apm.2500-3000rpm., tad noslāpē un ļauj atdzist. Un tā to dara 3 (trīs) reizes. Pēc tam, jau var virināt ,cik nu spēki ļauj!!!
    Lai veicās censoņi!!!
    Lai spēks ir ar jums... /Joda/.
  6. ezzis received reputation from ChrisBeat in Piaggio Zip SP1 S6R/T   
    Markas, no albūma, arī katru dienu nevelk ārā!!!
  7. ezzis received reputation from TruseiC in Cilindru piebraukāšana, iebraukkšana,obkatka u.t.t.   
    Nekas...,ja tu domā,ka nenosakāmas firmas,no vislētākā materiāla izlietam un ap Latviju 5 reiz apceļojošam cilindram, ieliksi jaunu,vislētāko dabonamo virzuli....un powers būs klāt!!! Nāni gateris tev powers....
    Ja ir vēlme pagarināt labas firmas,no laba materiāla izgatavota cilindra mūžu, tad arī virzulis būtu vēlams no tās pašas firmas un obligāti jāslīpē un jāhonē cilindrs. Pirms tam, protams, visu izmērot un piemeklējot īsto remonta izmēru. Var protams paņemt uz veikalu līdz savu izdreijāto cili un ja virzulis ielien mazāk par pusi,jeb vispār nelien iekšā...tad derēs! 
    Termins izslīpēt nozīmē: Uz iekārtas uzliek tavu nojāto cilindru un ar griezni izvirpo skaidu ,atbilstoši piemeklētajam virzulim. Cilindra caurums atkal ir apaļš visās dimensijās!!!
    Termins izhonēt nozīmē: izvirpoto virsmu(kura pēc griežņa ir parupja) pieslīpē un nogludina, lai tavs jaunais virzulis un gredzeni nenodiltu jau pirmajās 10(desmit) min.
    Kā jau iepriekš teicu,piebraukājot izhonētā virsma nogludinās un nopulējās vēl vairāk....
    Apskaidroju šo visu īpaši neiedziļinoties texn, sīkumos un zinātniskos terminos. Viss manis teiktais nav jāuztver kā vienīgā patiesība!!!
    Lai spēks ir ar tevi.../Joda/.
  8. ezzis received reputation from NIKNAIS in Cilindru piebraukāšana, iebraukkšana,obkatka u.t.t.   
    Daudz šķēpu tiek lauzts, cik tad īsti, ir japiebraukā cilindri???
    No seniem,seniem laikiem ir zināms,ka čuguna cilindri ir jāiebraukā 1000km. Tā tas ir bijis jau sen atpakaļ,kad visai tehnikai bija čuguna podi un nikosila,hroma un citi pārklājumi plašakai publikai nebija zinami. Te foruma ,daži čibriki, iesaka neko ilgi nemocīties un vērt vaļā jau aiz nakamā līkuma, izbraucot no servisa,jeb garažas ,jeb šķirbaina šķūņa.....Neklausieties viņos!!! Čuguna cilindram,jo ilgāk būs pacietība piebraukāt,jo ilgāk un labāk viņš ies!!! Saprotu,ka gaismas ātruma laikmetā, vilkties 1000km uz 40/45kmh ir pozors....,bet nu vismaz 500km piebrauciet gan!!! Liela kļūda pēc jauna,jeb izslīpēta, cilindra instalēšanas ir piešķilt un uzreiz mēģināt iztīrīt dīzi....,ļaujiet lai motors padarbojas uz maziem rpm., ja vien karbiķis ir spējīgs noturēt mazos rpm.  Braucot neturiet monotonu režīmu,bet brauciet uzdodot un noņemot gāzi. Noņemšanas brīdī cilindrs nedaudz dzesējas.
    Ticiet,ja piebrauksiet nesteidzoties,cilindrs kalpos vairāk par nedēļu un piecām dienām!!!
    Ar alumīnija cilindriem ir vienkāršāk. Kad biju ciemos pie Hendrik Keller,speciāli pajautāju...cik ilgi tas process jādara? Viņš ieteica šadu shēmu...piedarbina uzdzen dzesēšanas temperatūru līdz 60 grādiem(ne jau gāzējot un braukājot ratā) ļaujot motoram strādāt ar apm.2500-3000rpm., tad noslāpē un ļauj atdzist. Un tā to dara 3 (trīs) reizes. Pēc tam, jau var virināt ,cik nu spēki ļauj!!!
    Lai veicās censoņi!!!
    Lai spēks ir ar jums... /Joda/.
  9. ezzis received reputation from NIKNAIS in Cilindru piebraukāšana, iebraukkšana,obkatka u.t.t.   
    Daudz šķēpu tiek lauzts, cik tad īsti, ir japiebraukā cilindri???
    No seniem,seniem laikiem ir zināms,ka čuguna cilindri ir jāiebraukā 1000km. Tā tas ir bijis jau sen atpakaļ,kad visai tehnikai bija čuguna podi un nikosila,hroma un citi pārklājumi plašakai publikai nebija zinami. Te foruma ,daži čibriki, iesaka neko ilgi nemocīties un vērt vaļā jau aiz nakamā līkuma, izbraucot no servisa,jeb garažas ,jeb šķirbaina šķūņa.....Neklausieties viņos!!! Čuguna cilindram,jo ilgāk būs pacietība piebraukāt,jo ilgāk un labāk viņš ies!!! Saprotu,ka gaismas ātruma laikmetā, vilkties 1000km uz 40/45kmh ir pozors....,bet nu vismaz 500km piebrauciet gan!!! Liela kļūda pēc jauna,jeb izslīpēta, cilindra instalēšanas ir piešķilt un uzreiz mēģināt iztīrīt dīzi....,ļaujiet lai motors padarbojas uz maziem rpm., ja vien karbiķis ir spējīgs noturēt mazos rpm.  Braucot neturiet monotonu režīmu,bet brauciet uzdodot un noņemot gāzi. Noņemšanas brīdī cilindrs nedaudz dzesējas.
    Ticiet,ja piebrauksiet nesteidzoties,cilindrs kalpos vairāk par nedēļu un piecām dienām!!!
    Ar alumīnija cilindriem ir vienkāršāk. Kad biju ciemos pie Hendrik Keller,speciāli pajautāju...cik ilgi tas process jādara? Viņš ieteica šadu shēmu...piedarbina uzdzen dzesēšanas temperatūru līdz 60 grādiem(ne jau gāzējot un braukājot ratā) ļaujot motoram strādāt ar apm.2500-3000rpm., tad noslāpē un ļauj atdzist. Un tā to dara 3 (trīs) reizes. Pēc tam, jau var virināt ,cik nu spēki ļauj!!!
    Lai veicās censoņi!!!
    Lai spēks ir ar jums... /Joda/.
  10. ezzis gave reputation to NiklavsL in Topiks sliktām atsauksmēm   
    Uzmanaties no ss.lv sludinājuma, kur tirgo dažādas daļas!!! 
    Arvils Antonovs, tel: 26269160 tirgo it kā ļoti labas daļas par super cenām. Stāsta ka ir dziļos laukos un var sūtīt tikai caur pakomātu - prasa iemaksāt 20-30 Eur un viņš visu izsūtīs, un kad paciņa anāks, tu viņam aizskaitīsi pārējo naudu jo viņš tev tiešām uzticas 
    Viņš saka, lai sūtot naudu uz viņa māsas kontu jo viņa kontā esot -560Eur (nezinu kā tas var būt ), Māsu sauc Darja Antonova, p.k.230400-22709, konts: LV87HABA0551040180604
    Pateicoties user Chuchel1  nesenajam brīdinājumam, izdevās izvairīties no krāpniecības un izspēlēt nelielu joku ar pašu krāpnieku 
    šiet bildes ieskatam kādas detaļas viņš piedāvā iegādāties un arī viņa bilde un nofotogrāfētas tiesības (ja kāds uz ielas redz, varat pasveicināt šo mērgli ):
    https://failiem.lv/u/93gbbzz4
  11. ezzis received reputation from Mr.Popkorn in Kloķvārpstas vītnes atjaunošana...   
    Ir nācies redzēt kloķenes ar norautām vītnēm. Tas dažkārt notiek izvēloties nepareizu uzgriezni. Piemēram šajā,Piagio motora, gadijumā čibriks bija ar spēku uzskrūvējis uzgriezni ar vītni M10x1,5mm...,bet vajadzēja ar vītni M10x1,25mm(Orģinalā). Skrūvējot vaļā,vītne vienkārši sabira uz grīdas.
    Ko darīt ??? Variants ņemt laukā motoru,jaukt uz pusēm,dot apmetinat, griezt jaunu vītni ir pārāk ilgi un dārgi. Pikt lietotu,vai jaunu kloķeni arī nav lēti.....
    Es dariju šādi...,sameklēju krājumos plašku(vītņu ripiņu) ar 9mm vītni.....,ar vīli nedaudz apvīlēju veco vītni uz kloķenes....,tad ar kreiso roku spiedu vītņu griezi virsū uz kloķenes, ar labo griezu magnētu pareizajā virzienā(pa pulksteni). Un lūk,ir uzgriezta vītne M9!!!
     
    Tālāk...,kur rast uzgriezni???
    Es pasūtiju savam čomam,lai izvirpo.

    Bet ja nav virpotāja, tad jataisa pašam!
    Ņemam 17mm sešstūra stieni,nozāģējam 10-15mm gabaliņu un izurbjam centrā caurumu. Tad ejam uz instrumentu veikalu un nopērkam 9mm vītņu urbju komplektu. Ap 9€ maksāja,redzēju vienā Jelgavas veikalā. Lēti nav,bet lētāk nekā jauna kloķene un tās maiņa. Vēl var izmantot uzgriežņus uz 14-15-16 mm atslēgu,kuros ir M8 vītne. Izurbjam to laukā un griežam 9mm iekšā.
    Kādu urbi izmantot urbšanai? Meklējam tabulās uz bīdmēru otras puses....,es izmantotu 7,5mm urbi....
    Man gan vairāk patīk pirmais variants,jo tad var uzgriezni uztaisīt biezāku,līdz ar to vītne ir garāka.
    Iegriežam jaunu vītni un uzgrieznis gatavs. Uz vītņu urbjiem ir strīpiņas,kas norāda ar kuru jāgriež pirmo,otro un trešo reizi...Sāk ar vienu strīpu,tad ar divām,pēdējais ir bez. 
    Pievelkam uzgriezņus ar prātu. Ja izmanto pneimo,jeb elektrisko triecienatslēgu,es parasti izskaitu trīs triecienus un pietiek!!! Nevajag pievikt kā mašīnai riteņus,30sek. gaidot kad pievilksies!!!
    Pietiek ar trīs triecieniem!!! Lai veicas!
    Lai spēks ir ar jums.../Joda/.
     
  12. ezzis received reputation from ChrisBeat in Piaggio Zip SP1 S6R/T   
    Markas, no albūma, arī katru dienu nevelk ārā!!!
  13. ezzis received reputation from ChrisBeat in Piaggio Zip SP1 S6R/T   
    Markas, no albūma, arī katru dienu nevelk ārā!!!
  14. ezzis received reputation from ChrisBeat in Piaggio Zip SP1 S6R/T   
    Markas, no albūma, arī katru dienu nevelk ārā!!!
  15. ezzis received reputation from ChrisBeat in Piaggio Zip SP1 S6R/T   
    Markas, no albūma, arī katru dienu nevelk ārā!!!
  16. ezzis received reputation from ChrisBeat in Piaggio Zip SP1 S6R/T   
    Markas, no albūma, arī katru dienu nevelk ārā!!!
  17. ezzis received reputation from ChrisBeat in Piaggio Zip SP1 S6R/T   
    Markas, no albūma, arī katru dienu nevelk ārā!!!
  18. ezzis received reputation from ChrisBeat in Piaggio Zip SP1 S6R/T   
    Markas, no albūma, arī katru dienu nevelk ārā!!!
  19. ezzis received reputation from ChrisBeat in Piaggio Zip SP1 S6R/T   
    Markas, no albūma, arī katru dienu nevelk ārā!!!
  20. ezzis received reputation from ChrisBeat in Piaggio Zip SP1 S6R/T   
    Markas, no albūma, arī katru dienu nevelk ārā!!!
  21. ezzis received reputation from Ricss in Jaudas stends P4 ,Jelgavā, Ruļļu trasē.   
    Jelgavā,Ruļļu trasē ,atkal ir sācis darboties  jaudas stends P4 !!! Pārbaudīt sava rollera ZS, saregulēt transmisiju un karburātoru, pārbaudīt rollera veiktspēju pirms pirkšanas, to visu varēs veikt mājīgā un siltā boksā.
    Cenas:
    Rollera veiktspējas pārbaude....30€
    Turpmakā regulācija ,pēc īpašnieka vēlēšanās,maksās 30€ stundā. Par nepieciešamajiem izejmateriāliem(dīzes,vario rullīšī,atsperes sajūgam un torkam japarūpējas pašam,jeb iepriekš japasūta pie manis....
    Jo vairāk pašam ir līdz,jo lētāk sanāks......
    Jābūt vismaz 5l A95 bendzīna un attiecīgam daudzumam eļļas!!!
    Pirms testa ,īpašnieks ,paraksta papīru par to,ka nav pretenziju par rollera pārbaudi maksimālos apgriezienos un slodzē!!!
    Līdz 16g., līdz jābūt kādam no senčiem.
    Pēc testa izsniedzam rezultāta izdruku.
    Interesēties un pierakstīties var manā PMā, jeb zvaniet 29539281( Harijs Sproģis).
    Papildus info un foto ,sekos.....
  22. ezzis received reputation from Gatis in Pērk/Pārdod Piaggio   
    Metrakit stingrās +200% atsperes...3€.

    EGT mērītājs....46,74€

    Lietots Polini A izm. virzulis.Ar 0.8mm gredzenu. 25€

    Malossi sekundārais zobrats,lietots,bet viss ok. 47.zobi. 15€

    Pilnīgi jauns Malossi MHR semipulega. Cena 35€

    Polini 30grādu filtrs. Kolektora diametrs 42mm. Jauns. Cena 17€

    Polini EVO truba, lieliskā kondīcijā. čena 123,76€

    Vēl detaļas...
    http://foto2.inbox.lv/speksunatrums/Piagio-Gilera-detalas
  23. ezzis received reputation from NIKNAIS in Cilindru piebraukāšana, iebraukkšana,obkatka u.t.t.   
    Daudz šķēpu tiek lauzts, cik tad īsti, ir japiebraukā cilindri???
    No seniem,seniem laikiem ir zināms,ka čuguna cilindri ir jāiebraukā 1000km. Tā tas ir bijis jau sen atpakaļ,kad visai tehnikai bija čuguna podi un nikosila,hroma un citi pārklājumi plašakai publikai nebija zinami. Te foruma ,daži čibriki, iesaka neko ilgi nemocīties un vērt vaļā jau aiz nakamā līkuma, izbraucot no servisa,jeb garažas ,jeb šķirbaina šķūņa.....Neklausieties viņos!!! Čuguna cilindram,jo ilgāk būs pacietība piebraukāt,jo ilgāk un labāk viņš ies!!! Saprotu,ka gaismas ātruma laikmetā, vilkties 1000km uz 40/45kmh ir pozors....,bet nu vismaz 500km piebrauciet gan!!! Liela kļūda pēc jauna,jeb izslīpēta, cilindra instalēšanas ir piešķilt un uzreiz mēģināt iztīrīt dīzi....,ļaujiet lai motors padarbojas uz maziem rpm., ja vien karbiķis ir spējīgs noturēt mazos rpm.  Braucot neturiet monotonu režīmu,bet brauciet uzdodot un noņemot gāzi. Noņemšanas brīdī cilindrs nedaudz dzesējas.
    Ticiet,ja piebrauksiet nesteidzoties,cilindrs kalpos vairāk par nedēļu un piecām dienām!!!
    Ar alumīnija cilindriem ir vienkāršāk. Kad biju ciemos pie Hendrik Keller,speciāli pajautāju...cik ilgi tas process jādara? Viņš ieteica šadu shēmu...piedarbina uzdzen dzesēšanas temperatūru līdz 60 grādiem(ne jau gāzējot un braukājot ratā) ļaujot motoram strādāt ar apm.2500-3000rpm., tad noslāpē un ļauj atdzist. Un tā to dara 3 (trīs) reizes. Pēc tam, jau var virināt ,cik nu spēki ļauj!!!
    Lai veicās censoņi!!!
    Lai spēks ir ar jums... /Joda/.
  24. ezzis received reputation from Evil runners in Par bēgšanu no mentiem   
    Pinīgi piekrītu! Ja tavs rolleris ir spējīgs uz ko vairāk nekā stoks,tad var mēģināt...,bet galvenais ir domat 5 pagriezienus uz priekšu! Tev jāzin kur tu atrodies,kur var iesprukt tā lai mašīna netiek cauri u.t.t Tev jābut gatavam,ka ķeršanai pieslēgsies vēl 3-5 policijas ekipāžas un municipāļi. Tev jābut gatavam,ja noķers tevi kādā klusā vietā, dabut pa zobiem....
    p.s. Jelgavā kādreiz,sen sen atpakaļ, bija nerakstīts likums: pat ja viss ir kārtībā ar moci un doķiem....ir jāmūk!!! Esmu mucis daudz,daudz reižu....
  25. ezzis received reputation from Raivish in Jautājumu topiks   
    Palasi šeit,varbūt noderēs...
    Šodien dabuju no krāsošanas karterus....,pagāja 2,5h kamēr notīriju un nokasiju lieko nost. Atliek izvīlēt, iztīrīt vītnes un varēs likt kopā.
    Daži pikčeri:




     
    Ja dodiet savus karterus uz pulverkrāsu,ieteiktu maksimali visās iespējamās vietās saskrūvēt skrūves... pēc tam bus vieglāk,jo krāsa ir tik izturīga,ka var tikai nokasīt! To atcerieties noteikti...,obligāti jānotīra pulverkrāsa no skrūvju vietām,kur savelk karteri!!! Jo svādāk, temperatūras iespaidā,krāsa paliek mīkstāka, un skrūves iespiežas iekšā...
    Lielākos caurumus aizlīmēju ar alumīnija līmlentu, domāta ventilācijas un apkures sistēmu blīvēšanai...,labi iztur temperatūru un viegli noņemt.
    Starp karteri un vario vāku ieliekam papīra loksni un pievelkam ar nevajadzīgām skrūvēm, jo īstās notīrīt būs murgs!!!
    Lai veicas!!!