Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

markussprie

Members
  • Content count

    115
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Reputation Activity

  1. Upvote
    markussprie reacted to Bruncistuncis in Aprillia sr50r LC Pelēcītis   
    Hey visiem!

    Pa šo laiciņu ir sadarītas dažas lietas un ir palicis pēdējais iepirkumu saraksts ar pēdējām detaļām, kas nepieciešamas motora salikšanai.

    Kas ir izdarīts:
    Šasijas detaļas - rāmis, dakša, diski, suporti un stūre strūklota un pulverkrāsota blast.lv skaistā metāliski oranžā perlamutra krāsā un glancētā melnā krāsā; Pasūtīts instruments, kas sadala karterus uz pusēm nepieskaroties ar āmuru.

    Vairāk bildītes pievienošu kad saņemšu detaļas.

    Iepirkumu saraksts motora salikšanai:
    Reduktors pilnā sastāvā; Karstumizturīga laka; Zobratiņš, kurš ir uz kloķvārpstas un griež mehāniskā dzeses sūkņa siksniņu; Sajūga zvans; Variovāks pilnā komplektācijā;                            Visas motoram vajadzīgās skrūves. Par kloķvārpstu vēl domāju...
    Kad motoram trūkstošās detaļas būs iegādātas un tas tiks salikts, es ķeršos pie šasijas detaļu meklēšanas.
    Tas pagaidām viss, jauku visiem vakaru!
  2. Upvote
    markussprie reacted to Bruncistuncis in Aprillia sr50r LC Pelēcītis   
    Ienākušas pirmās detaļas no iepirkumu saraksta no scooter-zone.lv 
    Paņēmu SKF C4 polimēra kloķvārpstas gultņus par 46€, ūdens sūkņa siksniņu par 6€ un samaksāju 3.50€ par Omnivas piegādi pakomātā. 
    Detaļas pasūtīju 23. Decembrī un saņēmu 27. Decembrī.
    Pievienoju bildītes.
    Peace


  3. Upvote
    markussprie reacted to xero in Piaggio Old Zip 98'   
    ar galvu jāpadomā zvanam nav pilnīgi nekāda tieša sakara ar variatoru. viņš strādā otrā galā pilnīgi citā mezglā. tāpat kā pateikt, reduktoram nevar likt ntn gultņus, jo kloķenei ir skf.
    un ja uz sporta tev zvans paliek zils, tad kaut ko tu nedari pareizi
  4. Upvote
    markussprie reacted to Edijsss in Piaggio Old Zip 98'   
    Bija jautājums par zvanu, tad jau sanāk arī , ka stock zvans nekomplektēsies ar multivaru utt , jo ir no citas firmas??????? Protams, ka labak visu no viena ražotāja , bet nu tāpat būs labāk, ja uzlikts kaut vai kaut ko stock zvana vietā, jo noteikti būs vieglāks par stock... Un drīz vien tev tas stock zvans "paģērbsies" , jo saku pēc pieredzes, uz normāla sporta , stock zvans drīzi vien paliek zilganvioletizpists, tāpēc jā, seciniet paši!
  5. Upvote
    markussprie got a reaction from Bruncistuncis in Piaggio Old Zip 98'   
    NU BEIIIIDZOOOOOT!!!! Pasūtiju 7. decembrī, detaļām bija jābūt 18. decembrī, atnāca tikai šodien 

    pasūtiju;
    NGK svecpīpi ar svečvadu
    RHQ
    Polini siksna
    Motoforce rucka
    Polini loki
     
    Viss kas atlicis ir tagad, ieguldīti laiku un vēlmi šajā aukstumā iet uz garāžu diemžēl vēlmes nav 
    Jānoperk c16, killswitch un athenas filtrs, tad bus jasaregulē, ko ganjau es nedarīšu pats, uzticēšos meistariem un tad jau jārauj ratā 
    Līdz nākamajiem updatiem!
  6. Like
    markussprie got a reaction from Bruncistuncis in Piaggio Old Zip 98'   
    Nu ko beidzot ir update, neliels, bet tomēr kautkas!
    Šodien aizgāju uz garāžu izlēmu motoru sagatavot jau tagad, pirmo reizi mūžā ščēlu karterus! paris bildes;

     

     

     
    Viss kas atlicis, ir sagaidīt detaļas, kurām bija jau jābūt 18. decembrī, omnivai tagad ar tiem zsvetkiem utt ir aizskavēšanās  pasūtiju visu atlikušo izņemot trubu, killswitchu un filtru!
  7. Upvote
    markussprie got a reaction from kreekers in Piaggio Old Zip 98'   
    YOW!
    Parīs lietas tika izdarītas/nopirktas! Kādu nedēļu atpakaļ, BEIDZOT savācu no @kreekers savas nopirktās detaļas ( vasarā atstāju tā arī aizmirsu  )
    Savācu savas dīzītes kuras deva līdzi kad nopirku kārbi;
     
    Bet viņas ir tur kautkādas ( 60-75 ), kuras domāju nebūs vajadzīgas  

     
     
    Savācu ari gāzes trosi, kuru nopirku jau kad tikko paņēmu zipu 

     
     
    Un kā arī savāca savu multivaru ( stavēja pie viņa, jo tas čalis brauca pie viņa uz garāžu )

     
     
    Kā arī izgriezu tās savas malossi karbona lapiņas ( liels paldies @Ik_klavs par palīdzību )
    Nezinu cik labi ir izgriezts, bet savs darbs viņām ir jādara 

     
     
    Kā arī vakar iebraucu scooteros, sapirku pāris vajadzīgas lietas!

    MK2 blīves ( squisha regulācijai )
    Karbim choks
    Sprostgradzeni ( G tipa )
    Izpūtēja blīves x2
    Motul 710 eļļa
    Mute filtram ( 59mm vai 60mm, īsti precīzi nezinu )
     
    Kā arī iedvesmojoties no ( @kreekers ) uzstaisiju bildi  ZIPS SNIEGĀ;

     
    Palicis ir, salikt motoru, nopirkt killswitchu, filtru, trubu un paraut ratā  
     
     
    Kā arī pēdējais jautājums;
    Ko jūs labāk ieteiktu, killswitchu ar raujamo vadu ārā vai ar pogu?
     

     
     
  8. Upvote
    markussprie got a reaction from kreekers in Piaggio Old Zip 98'   
    YOW!
    Parīs lietas tika izdarītas/nopirktas! Kādu nedēļu atpakaļ, BEIDZOT savācu no @kreekers savas nopirktās detaļas ( vasarā atstāju tā arī aizmirsu  )
    Savācu savas dīzītes kuras deva līdzi kad nopirku kārbi;
     
    Bet viņas ir tur kautkādas ( 60-75 ), kuras domāju nebūs vajadzīgas  

     
     
    Savācu ari gāzes trosi, kuru nopirku jau kad tikko paņēmu zipu 

     
     
    Un kā arī savāca savu multivaru ( stavēja pie viņa, jo tas čalis brauca pie viņa uz garāžu )

     
     
    Kā arī izgriezu tās savas malossi karbona lapiņas ( liels paldies @Ik_klavs par palīdzību )
    Nezinu cik labi ir izgriezts, bet savs darbs viņām ir jādara 

     
     
    Kā arī vakar iebraucu scooteros, sapirku pāris vajadzīgas lietas!

    MK2 blīves ( squisha regulācijai )
    Karbim choks
    Sprostgradzeni ( G tipa )
    Izpūtēja blīves x2
    Motul 710 eļļa
    Mute filtram ( 59mm vai 60mm, īsti precīzi nezinu )
     
    Kā arī iedvesmojoties no ( @kreekers ) uzstaisiju bildi  ZIPS SNIEGĀ;

     
    Palicis ir, salikt motoru, nopirkt killswitchu, filtru, trubu un paraut ratā  
     
     
    Kā arī pēdējais jautājums;
    Ko jūs labāk ieteiktu, killswitchu ar raujamo vadu ārā vai ar pogu?
     

     
     
  9. Upvote
    markussprie reacted to kreekers in Piaggio Old Zip 98'   
    Iecelt motoru rāmi visus sīkumus salikt, salikt plastmasas u.t.t 
  10. Upvote
    markussprie reacted to Reinhards76 in Aprilia sr 50 2k16   
    Yo !
    Pa mazam viss kustās uz priekšu . Esmu sācis pamazām visu likt kopā un iepirkt vel detaļas. Nesen tikka iepirkts viss variovāka krāsošanai,bet ar pirmo piegājienu nesanāca un tagad atkal pa jaunam jākrāso ,bet tas nekas . Tomēr ārā ir auksts un negribas baigi uz garāžu iet , jo tur ir diezko auksti ,ka pat nevar normāli neko paskrūvēt.
    Pastāstīšu ko es esmu iepircis
    —stage 6 wingbells
    —garāka benzīna šļauka, jo iepriekšējā īsti nesagāja ar taisno kolektoru
    — malossi mājiņa ar malossi karbona lapiņām
    —malossi taisnais kolektors
    —stage 6 choks
    —stage 6 hebeļu mīkstumi
    —malossi fly sajūgs 
    —rms xenona halogēna spuldzītes
    Tuvākajos plānos ir iemainīt paaugstinājumu pret kādu svezhāku 
    Varbūt kaut ko piemirsu pierakstīt, bet tas noteikti nebūtu nekas svarīgs
    iemetīšu bildes lai nav pliks posts
  11. Upvote
    markussprie reacted to Tominshs21 in Piaggio Old Zip 98'   
    Iemet parastu slēdzi kkur netalu kur atslēga stāv vai uz stūres plastikām, ja tādas būs, un būs tev pa lēto slēdzis. Blakus vari S6 nakļeni uzlikt, būs identiski
    Un galvenais sataisīt normāli troses, lai nav jāuztraucas par to iestrēgšanu, nav vērts nožīdoties vai vnk nepabeigt lietas, kas maina to vai paliksi uz rollera vai naksies tam brist pakaļ krūmos XD
  12. Like
    markussprie reacted to Reinhards76 in Piaggio Old Zip 98'   
    Par killswitchu noteikti iesaku paņemt noraujamo ,jo gadijumā ja ieķerās ručka vieglāk noraut un viss ,bet ar pogu tev vel stresā jaspiež poga ,kas galīg nav parocīgi.
  13. Upvote
    markussprie reacted to Robch21 in Pērk/Pārdod Piaggio   
    Pārdodu svaigi saliktu hp2 lc īso motoru. 
     
    Vīlēts flows
    Rhq
    RT pumpis
    hp2 variators
    hp2 dzesesšķīvis
    Malossi x-special siksna
    hp2 šķīvji
    Motoforce mājiņa ar polini karbona lapiņām
    hp2 kolektors
    mazā filtra kaste ar stage6 švammi
    Sp2 variovāks
    Stock reduktors
    Stage6 četrpakāpju paaugstinājums
    Un vel visādi sīkumi
     
    Par visu šo visu vēlētos 280eur, cena nav akmenī kalta. Atrodos Rīgā, Imantā. bildes utt. wpp. nr 26761098.
  14. Upvote
    markussprie reacted to dagilis04 in Aprilia SR50R 2013   
    Hey! Pagājuši gandrīz 3 mēneši kopš pēdējā update
    Apmēram 2 mēnešus atpakaļ iegādājos Athena sporta filtru un Motul filtra eļļu no @Ik_klavs. Vēlāk iegādājos lietotu Malossi Multivaru , jo Polini Hi-Speed'u netirgoja neviens. Vēl uz Ziemassvētkiem uzdāvināja 4 litru Motul 710 un 26.decembrī beidzot pasūtīju vairākas detaļas caur Scooter-Retail (sanāca ap 80 euro lētāk kā sūtot no scooter-attack). Vairākas reizes tika kaut kas pamainīts sarakstā ,arī mazliet padiskutēju ar @Jankaa par to. Vakar arī atnāca sūtījums. Tātad , sūtījumā ietilpa : 
    - Stage 6 Streetrace 70cc
    - Polini 3G sajūgs
    - NGK BR9EIX svece
    - Stage 6 PRO siksna
    - Malossi karbona lapiņas ( 0.3 ,0.35 un 0.4mm) 
    - Polini adatgultnis (12x17x15)
    -NGK Racing svečvads ar svečpipi
       Atlicis nopirkt saļņikus , kloķenei gultņus un adapteri Athena filtram priekš 21mm karbja. Kad nāks tuvāk sezona ,tad arī varēs sākt visu likt kopā  Par transmisiju runājot , gan jau liksies dīvaini ,kāpēc variatoru ,siksnu un sajūgu izvēlējos pārmainīt katru no savas firmas ,bet sanāca mazliet ietaupīt naudu tādā veidā ,ceru ,ka nekas traks nenotiks dēļ tā  izpūtējs pagaidām paliks tas pats Yasuni R līdz sakasīšu kapeikas priekš Yasuni C16. Tas arī pagaidām viss ,kas sakāms. 

     
  15. Upvote
    markussprie reacted to Rafons in Aprilia sr 50 2k16   
    hmm, kādam jau esmu redzējis šādu variovāku 
  16. Upvote
    markussprie reacted to Silinsh in Aprilia sr 50 2k16   
    Šīs krāsainās "trubas" vari pa taisno izmest ārā miskastē, ļoti ātri sacietē līdz ar to grūtības būs noņemt nost no karburatora kā arī aukstākā laikā kāds ir pašlaik sacietēs un plīsīs.
    Stage6 čoku vari arī izmest miskastē sliktāku par to nevaru iedomāties.
    Veiksmi darbos.
  17. Upvote
    markussprie reacted to m.adamovics in NRG MC1 turpinājums   
    Tiek plānots laikam uzlabot roleri . Bet tam būs nepieciešamas vēl detaļas ko varbūt kāds no jums tirgo ? 
    1. 24-28pwk karbis
    2.Malossi MHR variators , ar dzesesšķīvi , vai tikai dzesesšķīvi
    3.Stage6 R/T izpūtējs
    pārējo pirks jaunu 
  18. Like
    markussprie reacted to kreekers in Zip Fast rider 96' by kreekers   
    čau, zips ir ticis pie pāris labumiem.. tad nu, sāksim 
    Šodien atnāca no omnivas īzziņa, ka atnācis sūtījums, kas tad tur ir? No @Ik_klavs tika pasūtīti feredo aizmugurējie loki, ferodo priekšējie bremžu kluči, kā arī zip2 bremžu aizmugurējā trose (paldies par atlaidi @Ik_klavs +rep)
    Tālāk devos uz Bausku, tur tika iegādāts - 2gen tosola bačoks
    Kā arī tika iegādāta sāna kājiņa priekš zipa - 
    Un šeit bilde sniega 

  19. Downvote
    markussprie reacted to Rafons in Aprilia SR50R 2019   
    ej atputies 
  20. Upvote
    markussprie got a reaction from Rafons in Aprilia SR50R 2019   
    ratā atā
  21. Upvote
    markussprie reacted to Rafons in Aprilia SR50R 2019   
    Yo džeki, beidzot ir jauns update. Tātad, kas pa šo laiku ir noticis? Tika pārdoti RT šķīvji, jo personīgi neuzskatu jēgu viņus pirkt un tērēt tādu naudu, ja tu braukā ikdienā pa ielu, tā atšķirība no stock un rt šķīvjiem bija minimāla, tāpēc es nolēmu viņus pārdot un iegādāties citas detaļas to vietā. Ilgi un dikti domāju par sporta aizdedzi. Runājot ar dažiem cilvēkiem sapratu, ka tas nebūs to vērts. Vēl viena problēma bija tā, ka šiem karteriem nevar uzlikt nevienu citu aizdedzi virsū, kā tagadējo stock aizdedzi, kas nāk šiem piaggio hp2 euro 4 motoriem, jo aizdedzes plates skrūvju vietas nesapas ar karteru skrūvju vietām, kā arī kante uz kuras uzsēžas aizdedze ir savādāka. Protams liels mīnuss sporta aizdedzēm ir tas, ka tās neražo elektrību (ja neskaita mvt). Tika pārdots arī mans Yasuni C16 
    Pienāca Ziemassvētki, un tika pasūtītas jaunas detaļas uz Ziemassvētku atlaidēm.
    Detaļas, kas tika iegādātas :
    Stage6 R1200 exhaust.
    Malossi Digitronic CDI priekš euro 4.
    BR9ES svece (kad būs siltāks laiks noregulēšu visu un visticamāk likšu irīdiju)
    Izpūtēja blīve.
     

    Vēl kas tika sadarīts? Tika noņemti abi rati, un tētis, kā Ziemassvētku dāvanu viņus nokrāsos. Kādā krāsā? Pagaidām noslēpums, bet cerams iznākums būs smuks 

    Vēl vajag veikt vienu pasūtījumu ar visādiem sīkumiem, ko es kautkad drīz arī darīšu, kā arī visticamāk būs oversize bremžu disks 
    Pagaidām tas arī viss no manas puses. Laimīgu Jums to 2021. gadu, lai cilindri nekļinī, beņai nauda kabatā un priekšējais rats vienmēr gaisā.
    Veiksmi !!!
  22. Upvote
    markussprie reacted to Silinsh in Spams   
    @xero Redzot pēdējajā laikā zālespļāvēju īpašnieku agregātus rodas jautājums Vai viņi vispār zina kas ir skrūves un kas ir plastmasas.
  23. Like
    markussprie reacted to Doms in PEUGEOT SQUAB   
    Paķēru squabu, jo gribējās, kko interesantu un neredzētu uzcelt un protams arī tādu lūzni, lai tas būtu kabatām draudzīgāks, un nav jau vairs tas vecums, lai rautu ratā un mugurkaulu bendēt, vajag lielu lopu ar lielu jaudu xd,
    cerams šo rakstu pēdējo reizi, zinot to, ka pāris cilvēki teiks, ka zips čist bij labāks un to vajadzēja atstāt pārtaisīt par SP1 vai nopirkt 3genu, bet nu kā jau teici katram savs
  24. Upvote
    markussprie reacted to Panty in RIDEOUT 2020 OGRE   
    Jūsu pasākums? Kā reiz toreiz mizas mainīju
  25. Upvote
    markussprie reacted to Doms in PEUGEOT SQUAB   
    Yo,
    Tātad beidzot 3 gadu laikā, sagāja izveidot acc šeit un protams pirmais, kas jādara būs jāparāda savs trimmeris motopelēm;)
    Tātad man bija 1993.g. Old Zips ar akmenslaikmeta HP1 dzinēju, kas pašlaik bija man mīļakais rolleris, ar kuru es iemācijos ratā visu ko varu
    un tad gribējās kādu ratā bīteri kroč lūzni tādēļ 2020.g.  6 Oct. iemainīju pret šo squabu no čoma, kas izskatās pēc kkāda boostera kopijas;)

    Rolleris bija metams, viss motors kka gāja ar kkādu vūdūdžudzū, pastoties iekšā, kas tur darās,
    mazajai karteru pusītei bija nolauztas vietas kur izpūtējs turās gan arī pie cilindra, kurbuļa mehānisms bija pirks jauns, bet priekš jaunā PEU vert dzinēja a man ir PEU vert Euro 1 dzinējs un reduktora gultnis viens bij beigts, tādēļ reduktors minimāli gaudoja.
    Uztaisīju mazu apkopi un mopēds kalpoja teicami priekš sezonas atlikušās daļas.
     
    Pašlaik trimmeris stāv garažā ar pliku rāmi un izdīrātiem karteriem piesistiem pie sienas,
    plāns ir uzlikt NoName 70cc ar yasuni R un protams, ka 17.5 karbi, kloķeni jaunu (stock ir ieliekta) ielikt normālu sporta variatoru, uztaisīt evil/grumpy eyes priekšā, plakano grīdiņu uztaisīt, pārtaisīt vadus, uzbāzt stunt baru un pegas, un beigās pārkrāsot kā arī vēl pa sezonu uzbāst šo to, lai trimmeris būtu komfortablāks, aiznākošsezon plānots LC swaps un jaudīgāks cilindrs, kā arī izpūtējs un rati no vecā vivacity, kā arī jaunas riepas u.c.

     
    Nu tad beidzot sāku likt savu motoru atpakaļ beidzot
    Šeit var redzēt izvīlētos karterus(šajā bildē nav vēl līdzgalam izvīlēti so neheitojat plz), vīlēju tikai ieplūdes kanālu, jo tām bija asas paaugstinātas kantes kā arī sašaurināju vidējo sienu tā lai saglabātu izturību un degmaisījums plūstu labāk, tad vēl izvīlēju vienu daļu, kas nāk pie cilindra lūkas, jo tai bija liels paaugstinājums un degmaisījums neplūstu tik labi kā otrai karteru pusītei, jo tam karterim tādu nebija.

    Beidzot ieliku gūtņus reduktoram un kloķenei, un saliku karterus kopā:)  (Hermis netika žēlots )

    Un nobeidzot dienu uzliku arī cilindru(pagaidām nevīlētu, jo gribas iebraukāt vispirms un tad ķerties pie tā visa)
     

×