Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

NormisL4

Members
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. NormisL4

    Bez starta gāzes neiespējami pielaist.

    Izskatās, ka ieplūdes kolektors bija pie vainas.
  2. NormisL4

    Bez starta gāzes neiespējami pielaist.

    Liekas, ka tiešām varētu būt problēma ar čoku. Dažreiz apstājoties pie luksofora var just ka dzinējs dzied, tāda sajūta, ka būtu nedaudz gāze uzdota. Šijos momentos roleris tā kā mūk nedaudz prom - ar kājām var noturēt, bet vieglāk ir nospiest bremzi. Tas pats dažreiz pielaižot - ritenis pārāk strauji griežas. Paļurkājot čoku, parasti apgriezieni nokrītas.
  3. Problēma pielaist roleri. Kamēr motors ir auksts var griezt starteri cik ilgi vien tīk, nebūs neviens sitiens. Daudz reizes esmu mēģinājis, gan raustot gāzes ručku, gan neraustot. Gan noslēdzot gaisa padevi, gan nenoslēdzot. Tiklīdz nedaudz iesmiedzina starta gāzi, tā uzreiz ir sitiens, pielec un vairs nav problēmas atkārtoti pielaist. Ir mainīta svece, jo bija ideja, ka tā varētu būt vaina. Varbūt kādam ir ideja ko vēl apskatīt ? Mopēds ir veca 125 cm3 , četrtaktu vespa.
  4. Laba ideja. Man tiešām nebija šo divu gumijas šeibu. Iespējams, ka tamdēļ bija kāda vibrācija/kustēšanās un šlices nodila.
  5. Bet tur uz ass sanāk tikai: Variators, Bushing ( cilindrītis pa kur staigā/veras variators ), Uz bushinga siksna, Variatora disks/zobrats, Kurbuļa šaiba, Uzgrieznis. Vienīgais, kas nāk prātā, kas varētu mest disbalansu ir, ka nolauzu zobratam vienu ventilācijas spārniņu ( bildē var redzēt ). Grūti saprast, kāds svars tam spārniņam varētu būt un cik lielu ietekmi tas dod. Bet, kad nopirku, tam diskam spārniņi nebija aplauzti. Vari lūdzu pateikt, kas tavā gadījumā taisīja to disbalansu ?
  6. Paldies par ideju, bet šoreiz izskatās, ka tur šlices ir labas.
  7. Nopirku rolleri Vespa ET4 1998, kuram bija sačakarēts variatora disks. Griežot starteri disks griezās, bet kloķeni negrieza, jo šlices bija aprautas. Nomainīju disku uz jaunu, pievilku visu, bet tagad pēc mēneša atkal tās iekšējās šlices ir aprautas. Kloķenei šlices izskatās +- labi, bet variatora diska iekša ir pilnībā aprauta. Ir iespējams, ka tas ir no pārlieku lielas kompresijas? Tirgotājs kko izteicās, ka motors iepriekš bijis forsēts, bet īsti nezināja kas tieši darīts. Disku pirku sipā https://www.sip-scootershop.com/en/products/vbelt+pulley+variator+_c8206 Bilde pēc nopirkšanas - var redzēt, ka disks tik ļoti izļurkājies, ka vispār nestāv centrā: Bildes pēc tam, kad otreiz jau disks aprāvās.
×