Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Raivish

Members
  • Content count

    249
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

Reputation Activity

  1. Upvote
    Raivish got a reaction from <<Andrejs>> in Aprilia SR50R   
    Jāatskaitās par pēdējo dienu aktivitāti.
    Ieķerti pāris labumi, plānā gan bija Sport Pro vai MHR replica, taču plānus izjauca @VuskansDavis piesienoties ar jaunu MKII Racingu par saldu ciparu
    Vēl īsais kolektors, svečpīpe, polini evo filtrs, dīzes un yasuni klusekļa vate, paldies CubeMoto

    Hondā ieķerta arī jauna NGK BR10EG niķeļa svece

    Tā nu srka piedzīvoja pēdējo braucienu ar drku līdz @xero garāžai, un darbi var sākties!

    Ar xero pieredzējušo roku palīdzību karteri tika izcelti nepilnās 10 minūtēs
    Gan labu laiku nebija pucēti, un dēļ tā, ka karbis nedaudz tecēja, un arī filtra kasti biju pāreļļojis, viscaur netīri un eļļaini dubļaini

    Benzīns, šķīdinātājs, nobeigumā brake cleaner strūkla, un karteri atkal tīri

    Ķeramies klāt šīs dienas galvenajam uzdevumam - cilindra maiņa. Drka nu jau ar kliedzošām lietojuma pazīmēm, taču visu cieņu, vedis caur visādiem ceļiem, laikapstākļiem un gaisa temperatūrām, joprojām nav pievīlis! Ceru, ka daļu no šī mantos arī racings
    Un jā, drka vēlreiz uzpucēta tagad aizceļoja uz xero karteriem, līdz racings atkal būs ierindā.
     
    Tālāk racings tika sagatavots uzstādīšanai ar jaunām izplūdes špiļkām, un izpūtēja blīvi.
    Pamanījām ka šis jau ir B cilindrs ar virzuli, čigāni Stage6 materiālu taupa vai kādu iemeslu dēļ tas tā ir. Lai nu kā, sanāks par vienu remontvirzuli mazāk

    Uzlikām vienu papīra blīvi, un ar pirmo trāpījām vajadzīgo squish, 0.65mm
    Tālāk setupā atgriezās 21mm Dellorto, ar īso kolektoru, un ar evo filtru skats bija nu max sex

    Prieki gan nebija ilgi, līdz ieceļot motoru rāmī, sastapāmies ar vienu problēmu - filtrs ir par lielu, un nu nekādi nelien starp bagūža kasti un dubļu sargu
    Aši uz skūteriem meklēt ko mazāku. Prastākais Vicma filtrs (kurš gan nav nemaz tik prasts), ielīda bez problēmām, bet ierēķinot amortizatora gājienu, drošāks variants izrādījās polini 90º.
    Taisnais kolektors ar šo filtru izskatās nedaudz smieklīgi, bet ko darīt, domās ko tālāk darīt. Jau noskatīju Vuškāna srkas filtru, šitais pats evo, tikai konisks, un ar nrg dubļinieku saiet tīri skaisti.

    Tā nu viss salikts, pārbaudīts, laižam to dampi dziesmā!
    Jā jā, zinu, racings ar pro replicu un hpc kloķeni ir ļoti labs kombo. Un jā, piekrītu ka viņš skan pēc [kekhem], pagaidām repliku tikai uzpucēju un samaiņīju vati, būs atkal ienākumi, domās tālāk, gan par kloķi, gan par trubu.
    Regulācija joprojām ir drkas, tik iemetām Stage6 Medium lielo atsperi, lai kaut cik uz priekšu iet.
    Pirmajā dienā galva laida garām antifrīzu, pilīti pa pilītei, pēc xero pieredzes, tā bija īsu laiku tikko pēc salikšanas. Kad aizbrauca līdz mājām, vairs nekas netecēja, taču izskatās, ka man tā nebūs, jau 3 dienas tecina dzeses sulu uz zemes, ehh, jāpārliek galva. 
    Pārejot no drkas uz racingu, pašam liekas ka viš iet lupatā, ratā no ručkas, un ātrums, pie kāda vēl var dabūt priekšu gaisā ir krietni lielāks, kā drkai
    Tālāk jāķeras klāt regulācijai, vēl pāris sīkumiem, un tad jau varēs ielikt video, kā tad viņš kustās uz priekšu.
    Pāldies @xero par palīdzīgu roku un padomiem, un kārums sieriņš Tev, ka izlasīji! Stay tuned!
     
     
  2. Upvote
    Raivish reacted to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    update šoreiz vairāk bilžu, mazāk pļāpāšanas. jo rafaello izsaka vairāk nekā simtiem vārdu.
    pirms

    pēc

    reduktors salikts ar jaunu gultni un blīvslēgu

    cilindrs beidzot izhonēts

    oriģināls serdeņu + atslēgu komplekts

    mhr melnās netura stok sajūg

    kopskats pagaidām

    rezumē - ir reāla mērce. visu cieņu blastam, nostrādāts tā, ka nav kur piesieties, viss līdz pēdējam sīkumam izdarīts, kā vajag.
    šai sezonai būt bombai
  3. Upvote
    Raivish reacted to xero in SR50R   
    bučas šeit viss notiek ļoti skaisti un smird pēc daudzsološa rezultāta. citēšu sevi 2016. gadā - "atliek paregulēties un lidot uz kosmosu"
  4. Upvote
    Raivish reacted to VuskansDavis in SR50R   
    pavasaris vēl nenāk, tāpēc turpinām darboties. tie, kas seko man instogramā regulārāk redz, ka kkas notiek.
     
    tātad, veiksmīgi tiku pie spoooooorta bling bling variatora vāka.

    tika saprasts, kas tur ar to transrussiju notiek un jau uzķerta aptuvena regulācija, un sajusta jauda, tāpēc sagatavojos sezonai jau laicīgi

    tad nu šajās brīvdienas notika aktīva skrūvēšana. itkā sīkumi, bet tas aizņem tik daudz laika.. pa 2 vakariem uztaisīts stiprinājums izpūtējam, lai tas draudzējas ar torsenu. paldies @DEIVILO par atsaucību un izpalīdzēšanu, ietaupīja daudz laika. kā arī saprasts ka baltie diski būs mērcis, tāpēc arī priekšā uzlikām to.
    tagad laiks smukbildēm (bildēs nav trubai stiprinājuma un vecais vāks, jo pagaidām tā vajag)




    un kāds viģiks ar to, kā izskatās un skan..
    uuuunnnnnn mēēēēēēēēēga paldies @xero par telpām un palīdzību un @Raivish par dūmu pūšanu visur un fleksēšanas paraugstundu
  5. Upvote
    Raivish reacted to Korkjis in Piaggio NRG mc² by Korkjis   
    Tātad...
    3 ar pus gadus te nav bijuši apdeiti - kas noticis ar nrg pa šo laiku?
    2015. gada beigās viss setups izņemot trubu, sajūgu un siksnu tika pilnībā iztirgots sakarā ar to, ka nrg svila aizdedzes un vēl bija visādi brīnumi elektronikā, un īsti vairāk nebija vēlmes ņemties ar rolleri, līdz ar to diezgan ilgu rolleris netika lietots, jo atradās izjauktā stāvoklī, taču beigās nrg tika salikts stocks, lai rolleris vismaz būtu ejošs un būtu ar ko pārvietoties. Tā arī nrg dzīvoja ar stoku vēderā līdz 2018. gadam,18. gada atklāšanā pamanījos iemainīt savu sarkano srkas disku pret melnu, ko es jau sen gribēju (nokrāsot vai iemainīt).
    Kādu brīdi vizinājos ar savu stoku līdz vienu dienu, man atkal izbeidzās aizdedze. Tajā dienā mani ļoti operatīvi izručija @Emesy , un ar savu pikapu veiksmīgi aizgādāja nrg līdz @xero garāžai, kur pēc vairāku minūšu ilgām debatēm Vuškāns (galvenais kūdītājs) un pārējie krabji pielauza paņemt gandrīz nokomplektētu dzinēju, izņemot tās detaļas, kas man bija palikušas no iepriekšējā setupa. Tā nu beigās man sanāca, ka faktiski es par savu stock setupu(ar visiem karteriem)+ ~120eur ieguvu pilnus 2011.gada runnera hp2 karterus ar reduktoru, sport pro mk2 cilndu,doppler endurance kloķi,21mm dell'orto karbi, mhr variatoru,vforce3 vārstu un polini 90 grādu filtru. Par spīti tam ka nrg tika jaukts pilnīgi ārā, tika nopirkta arī vecā typhoona pravodka, jo nrg pravodkā dzīvoja gremlini, kas visu laiku pisa prātu. Galu galā viss tika salikts un nrg joprojām ir šis setups.
     Tā, kā man jau vairākus gadus bija vēlme pārkrāsot nrg, par cik 13. gada beigās, sanāca diezgan tizli nokrist uz salu tilta, braucot pāri, ar veco dakšu(kura bija cieta un ja tika iespiesta nenāca atpakaļ), nepamanīju izrautu caurumu asfaltā un iebraucot tajā dabūju normālu sitienu pa stūri un noliku uz sāna un noskrāpēju kreiso sānu, kopš tā gadījuma nrg dzīvoja bez sāniem, tikai ar priekšējo plastmasu. Par cik Emesys savu roxu arī gribēja krāsot, izlēmām, ka izdevīgāk sanāks, ja dosim plastmasas krāsot reizē. Tā arī izdarījām un 18. gada vasarā nrg tika pie svaiga krāsojuma.
    Tad nu arī pāris bildes, kā NRG izskatās tagad...



    Man šis rolleris ir pirmais un pie manis ir nepilnus sešus gadus un esmu gandarīts par to, kas ar viņu ir noticis un nenoticis, kā arī gribu pateikt milzīgu paldies @xero ,kurš pacieta visas nrg problēmas un veiksmīgi palīdzēja tikt ar tām galā.
    Tātad arī gala setups -
    Cilindrs - Stage 6 Sport PRO MK2
    Kloķvārpsta - Doppler Endurance
    Izpūtējs - Stage 6 PRO
    Ieplūde - Polini 90* grādu filtrs, Dell'orto 21mm karbis, stock vārsts ar karbona lapiņām
    Transmisija - MHR Variators, Stage 6 bando siksna, Malossi FLY sajūgs ar MHR melnajām atsperēm
    NGK BR9ES svece, NGK svečpīpe, atvieglinātais magnēts,no bākas līdz karbim pašteces krāns
     
  6. Upvote
    Raivish reacted to xero in Piaggio NRG mc¹ 1996   
    allow
    ledus ir sakustējies.
    līdz šim sadarīti pāris sīkumi no saraksta, proti -
    ļoti smuki piemetināta rāmja numura plāksnīte, domāju, neviens toč nepateiks, kāmēr nesāks pētīt metāla struktūru. par palīdzību šajos jautājumos kārtējo reizi paldies @Raivish tēvam.
    pateicoties super sīkret underground dīliem ar @VuskansDavis , ir sagādāta pirmā krava ar detaļām - polini big evo c izmēra virzulis, polini adatgultnis, blīves cilindram, gultņi ar saļņikiem.
    šogad visādās lietās un risinājumos ir izmaiņas, viena no tām ir gultņi. sagribējās noprovēt polini NTN gultņus. interesanta kombinācija, gultņi c4, bet ar metāla seperatoru. ieliku tādus arī aeroxam, tīri labi patikās. tāpat arī, kā jau iepriekšējā postā minēju, kloķenei ir nedaudz pabeigušās gultņu sēžas, tāpēc izdomāju, ka jāpamēģina tāda lieta kā gultņu līme. traki nav, svaigi gultņi virsū nekrīt bez sildīšanas, bet pēc kāda laika sāk staigāt. gultņus uz kloķenes šodien uzlipināju, redzēs, kas sanāks. domāju, jābūt labi.

    šodien rudenī izceltais motors beidzot tika noārdīts. nomazgāju motoru no visām pusēm, nocēlu cilindru, pāršķēlu, izārdīju reduktoru. iemīcīju vietā arī jaunos saļņikus, nākamreiz braukšu, kad līme būs kārtīgi piekaltusi un karterus varēs vākt kopā. reduktoram no skf jādabū rata ass gultnis un saļņiks. ieejas ass lai vēl dzīvo.
      
    pamuļķojos arī cilindra izplūdē, baigi izpausties bija slinkums, tāpat tam cilindram pa lielam dienas ir skaitītas. lai šim drusku uzlabotu pašsajūtu, uzsūtīju honējamo galvu. cilindru izhonēšu un tad arī tas varēs nākt virsū. tam pārējais ir.
    rāmis pagaidām atpūšas mājās pie sienas un gaida zvanu blastam. kaut kad tuvākajā laikā došos nobortēt riepas, tad jau rāmi kopā ar diskiem izsniegšu viņiem. vēl nevaru izdomāt par variovāku un pakaļējo spoileri - tos krāsot, vai nē.

    šobrīd viss, lajk end koment
  7. Upvote
    Raivish got a reaction from <<Andrejs>> in Aprilia SR50R   
    Jāatskaitās par pēdējo dienu aktivitāti.
    Ieķerti pāris labumi, plānā gan bija Sport Pro vai MHR replica, taču plānus izjauca @VuskansDavis piesienoties ar jaunu MKII Racingu par saldu ciparu
    Vēl īsais kolektors, svečpīpe, polini evo filtrs, dīzes un yasuni klusekļa vate, paldies CubeMoto

    Hondā ieķerta arī jauna NGK BR10EG niķeļa svece

    Tā nu srka piedzīvoja pēdējo braucienu ar drku līdz @xero garāžai, un darbi var sākties!

    Ar xero pieredzējušo roku palīdzību karteri tika izcelti nepilnās 10 minūtēs
    Gan labu laiku nebija pucēti, un dēļ tā, ka karbis nedaudz tecēja, un arī filtra kasti biju pāreļļojis, viscaur netīri un eļļaini dubļaini

    Benzīns, šķīdinātājs, nobeigumā brake cleaner strūkla, un karteri atkal tīri

    Ķeramies klāt šīs dienas galvenajam uzdevumam - cilindra maiņa. Drka nu jau ar kliedzošām lietojuma pazīmēm, taču visu cieņu, vedis caur visādiem ceļiem, laikapstākļiem un gaisa temperatūrām, joprojām nav pievīlis! Ceru, ka daļu no šī mantos arī racings
    Un jā, drka vēlreiz uzpucēta tagad aizceļoja uz xero karteriem, līdz racings atkal būs ierindā.
     
    Tālāk racings tika sagatavots uzstādīšanai ar jaunām izplūdes špiļkām, un izpūtēja blīvi.
    Pamanījām ka šis jau ir B cilindrs ar virzuli, čigāni Stage6 materiālu taupa vai kādu iemeslu dēļ tas tā ir. Lai nu kā, sanāks par vienu remontvirzuli mazāk

    Uzlikām vienu papīra blīvi, un ar pirmo trāpījām vajadzīgo squish, 0.65mm
    Tālāk setupā atgriezās 21mm Dellorto, ar īso kolektoru, un ar evo filtru skats bija nu max sex

    Prieki gan nebija ilgi, līdz ieceļot motoru rāmī, sastapāmies ar vienu problēmu - filtrs ir par lielu, un nu nekādi nelien starp bagūža kasti un dubļu sargu
    Aši uz skūteriem meklēt ko mazāku. Prastākais Vicma filtrs (kurš gan nav nemaz tik prasts), ielīda bez problēmām, bet ierēķinot amortizatora gājienu, drošāks variants izrādījās polini 90º.
    Taisnais kolektors ar šo filtru izskatās nedaudz smieklīgi, bet ko darīt, domās ko tālāk darīt. Jau noskatīju Vuškāna srkas filtru, šitais pats evo, tikai konisks, un ar nrg dubļinieku saiet tīri skaisti.

    Tā nu viss salikts, pārbaudīts, laižam to dampi dziesmā!
    Jā jā, zinu, racings ar pro replicu un hpc kloķeni ir ļoti labs kombo. Un jā, piekrītu ka viņš skan pēc [kekhem], pagaidām repliku tikai uzpucēju un samaiņīju vati, būs atkal ienākumi, domās tālāk, gan par kloķi, gan par trubu.
    Regulācija joprojām ir drkas, tik iemetām Stage6 Medium lielo atsperi, lai kaut cik uz priekšu iet.
    Pirmajā dienā galva laida garām antifrīzu, pilīti pa pilītei, pēc xero pieredzes, tā bija īsu laiku tikko pēc salikšanas. Kad aizbrauca līdz mājām, vairs nekas netecēja, taču izskatās, ka man tā nebūs, jau 3 dienas tecina dzeses sulu uz zemes, ehh, jāpārliek galva. 
    Pārejot no drkas uz racingu, pašam liekas ka viš iet lupatā, ratā no ručkas, un ātrums, pie kāda vēl var dabūt priekšu gaisā ir krietni lielāks, kā drkai
    Tālāk jāķeras klāt regulācijai, vēl pāris sīkumiem, un tad jau varēs ielikt video, kā tad viņš kustās uz priekšu.
    Pāldies @xero par palīdzīgu roku un padomiem, un kārums sieriņš Tev, ka izlasīji! Stay tuned!
     
     
  8. Upvote
    Raivish got a reaction from blackbumerlv in Bildes / Video OPENING 18'   
    Vēlu, bet vismaz. Video no manas puses
     
  9. Upvote
    Raivish reacted to lonatans929 in Aprilia sr50r no LT   
    Sveiki poweristi!
    Tātad 18gada maijā iegadajos sev 2tro mopedu-3genu, no lt  (ta bij diezgan liela kļuda bet lv nebij vispar piedavajumu ar 3'srkam) sarunāju piekabi un braucu pakaļ.
    setup:
    drka 
    gianelli reverse truba
    dellorto 17.5mm karbis
     bija janomaina tik reduktora gultni lai butu ķipa ideali

    lietuvietis srkai vizualo bij tiesam skaisti uzpucejis bet par motoru aizmirsa(bij loti daudz ķekavas tuninga)


    Atvedu uz Rigu un paris dienas pabraukaju ar lt dokiem lidz sadušojos izņemt lv dokus 
    un tad sapratu ka lietuvietis nemaz pakaļejo ratu nebija pievilcis  pievilku ratu un srka uzreiz labak gaja bet tapat pie 70km/h motors viss vibreja,domaju ka no reduktora ta vibrācija 
    nomainiju reduktora gultnus un vibrācija nebij nekur pazudusi.domaju nu labi lai vibre pilseta tapat uz max 70 braucu un pa ziemu savestu kartiba visu,bet lidz ziemai drka nemaz netika jo tam kurš to motoru lika kopa bij vienkarši zelta rokas 
    bet vismaz tiku uz summer startu 18 (tas bija pēdejais meets kuru drka izturēja) ar tekošu ūdens sūkni 

    pāris dienas pec summer starta ari noklemeja

    cilis ari diezgan skaists bija
     tā ari srka nostāveja garāza (vesalu mēnesi)  lidz izdomaju ka jasaliek kaut stocks lai varetu uz closingu aizbraukt (stocku saliku bet uz closingu netiku)

    viss bija tik fresh,srkai first start bij ar pirmo un viss bija pasakaini,
    bet tad atkal problemas sākas,ar stocku nobraucu apmeram mēnesi lidz paķeru karstumnieku,un sapratu ka uz closingu vairs nepaspešu jo bija palikušas tikai 3dienas 
    un sāku jaukt srku lidz ramim lai pa ziemu vissu varetu max fresh sataisit
     vienas dienas laikā srkas rāmis bija pliks

     plastikas ari tika sagatavotas krasošanai ( noslīpetas un sašpaktelētas ) lai viss būtu tiesam skaisti un pasam butu prieks
    pašlaik srka stav garaza un gaida visas detalas (vajag vel tikai cilindru ,kloki un trubu) un tad jau vares likt kopa
    plāni pa ziemu:
    salikt motoru(protams nestock) setupu kkad citreiz izstāstišu parkrāsot visas plastikas parkrāsot rami un diskus un salikt visu skaisti  tas pašlaik arī viss stay tuned
  10. Upvote
    Raivish got a reaction from xero in Pērk/Pārdod Piaggio   
    Polini Evo ovālais filtrs
    Jauns, tikai pielaikoju, nederēja
    160mm garš, 145mm plats, 90mm augsts
    Komplektā nāk dažāda izmēra mutes
    25e, Rīgā
    Pārdots!

  11. Upvote
    Raivish reacted to xero in Yamaha aerox a.k.a. stenlijs (saldais) by Loreta   
    aloggwp. tātad par un ap.

    nodots man bez dzirksteles un ar izjukušu magnētu. bet tika dotas instrukcijas visu savest top zustand, nevis tikai lai kaut ko iet. tad nu sapratu, ka pa lielam te nav ko, jāārda viss laukā un jāliek no 0.

    setup, kāds bija:
    >Polini evo1 kloķene
    >noname 70cc čuguns, pat diezgan svaigs, tikai ar izdilušu virzuļa pirkstu, pusizjukušu seperatoru un bez vienas izpūtēja vītnes. biju uz pauzes par lūku izvietojumu, lūkas augstāk nekā sport pro mk I
    >dellorto 12mm
    >malossi siksna
    >sporta izpūtējs (?)
    >piaggio stock sajūgs
    >yss amis + paaugstinātājs
    >str8 plaukts + tnt stūre + noname īsā ručka + progrip gripi
    roxam viss bija ļoti interesanti. no vienas puses nav tik traki, no otras kapi. plastmasas ļurinājās un neturējās kopā, bet tas viss tikai dēļ tā, ka nebija puse skrūvju. plastmasas gandrīz visas diezgan decent stāvoklī, izņemot pannu, grīdu un priekšējo dublinieku.
    pravodka likās, ka būs sagraizīta no vienas vietas, nekā - nogriezti pa lielam tikai vadi uz paneli. pārējais vietā, lai gan šur tur nestock štekeri.
    motoram gan diezgan lielas auzas. pusītēm nav divu vītņu, variovākam vismaz 4, kaut kur kaut kas aplauzts, viena plaisa, karoč lol nau verc. virzulim pirksts izdilis bezjēgā un virzulis ļurinājās pa puspagastu. dzirksteles nebija, padarbojoties ar testeri izpīpēju, ka pie vainas cdi.
    ja jau taisa, tad taisa pa nopietno, tāpēc garšīgā daļa - jaunas & svaigas detaļas all around.
    >Malossi RHQ 12mm + stage6 pārveidotājseperators ar domu, ka nākotnē varēs likt kaut ko šerpāku ar 12mm pirkstu
    >Polini NTN gultņi+saļņiki
    >Malossi multivar
    >neierobežotais CDI
    >indukcijas spole+svečvads+svece
    >Malossi sajūga atsperes, MF ruļļi
    >Malossi filtra švamme
    >Dellorto 21 black ed
    >bremžu uguņu slēdzīši
    >led pagriezienu relejs [censored]
    klāt vietā šis tas replacement
    >daudz svaigāki disku bremžu karteri
    >grīda
    >panna
    >aizdedze+magnēts
    >taure
    pix

    visu cieņu čalim, kurš licis kopā motoru. iebāzti slēgtie gultņi, kā arī, nopirkt pareizās skrūves? meeeh, sabāzt uzgriežņus zem galvas? daaavai

    tā nu ir tik tāl. tālāk jāsametina rāmim kājiņas stiprinājumu, otru izpūtēju, rīt laikam liekas kopā karteri, jāturpina 3,14sties ar elektroniku (led pakaļējā lampā iebūvēju pagriezienus, tad tie jāievelk arī priekšā, starteris, vēl šis tas). pēc tam jau daudz vairs nav palicis.
    iegādāties atlicis: virzuļa pirkstu, izpūtēja blīvi, benzīna trubiņas, gāzes trosi, kaudzi ar skrūvēm, utt.
     
  12. Downvote
    Raivish reacted to Emka in Yamaha aerox a.k.a. stenlijs (saldais) by Loreta   
    GG jasak kasit liela nauda ko nomest par parmaksu ^^^ #xerocenas #slikta pieredze 
  13. Upvote
    Raivish got a reaction from xero in Pērk/Pārdod Piaggio   
    Polini Evo ovālais filtrs
    Jauns, tikai pielaikoju, nederēja
    160mm garš, 145mm plats, 90mm augsts
    Komplektā nāk dažāda izmēra mutes
    25e, Rīgā
    Pārdots!

  14. Upvote
    Raivish got a reaction from <<Andrejs>> in Aprilia SR50R   
    Jāatskaitās par pēdējo dienu aktivitāti.
    Ieķerti pāris labumi, plānā gan bija Sport Pro vai MHR replica, taču plānus izjauca @VuskansDavis piesienoties ar jaunu MKII Racingu par saldu ciparu
    Vēl īsais kolektors, svečpīpe, polini evo filtrs, dīzes un yasuni klusekļa vate, paldies CubeMoto

    Hondā ieķerta arī jauna NGK BR10EG niķeļa svece

    Tā nu srka piedzīvoja pēdējo braucienu ar drku līdz @xero garāžai, un darbi var sākties!

    Ar xero pieredzējušo roku palīdzību karteri tika izcelti nepilnās 10 minūtēs
    Gan labu laiku nebija pucēti, un dēļ tā, ka karbis nedaudz tecēja, un arī filtra kasti biju pāreļļojis, viscaur netīri un eļļaini dubļaini

    Benzīns, šķīdinātājs, nobeigumā brake cleaner strūkla, un karteri atkal tīri

    Ķeramies klāt šīs dienas galvenajam uzdevumam - cilindra maiņa. Drka nu jau ar kliedzošām lietojuma pazīmēm, taču visu cieņu, vedis caur visādiem ceļiem, laikapstākļiem un gaisa temperatūrām, joprojām nav pievīlis! Ceru, ka daļu no šī mantos arī racings
    Un jā, drka vēlreiz uzpucēta tagad aizceļoja uz xero karteriem, līdz racings atkal būs ierindā.
     
    Tālāk racings tika sagatavots uzstādīšanai ar jaunām izplūdes špiļkām, un izpūtēja blīvi.
    Pamanījām ka šis jau ir B cilindrs ar virzuli, čigāni Stage6 materiālu taupa vai kādu iemeslu dēļ tas tā ir. Lai nu kā, sanāks par vienu remontvirzuli mazāk

    Uzlikām vienu papīra blīvi, un ar pirmo trāpījām vajadzīgo squish, 0.65mm
    Tālāk setupā atgriezās 21mm Dellorto, ar īso kolektoru, un ar evo filtru skats bija nu max sex

    Prieki gan nebija ilgi, līdz ieceļot motoru rāmī, sastapāmies ar vienu problēmu - filtrs ir par lielu, un nu nekādi nelien starp bagūža kasti un dubļu sargu
    Aši uz skūteriem meklēt ko mazāku. Prastākais Vicma filtrs (kurš gan nav nemaz tik prasts), ielīda bez problēmām, bet ierēķinot amortizatora gājienu, drošāks variants izrādījās polini 90º.
    Taisnais kolektors ar šo filtru izskatās nedaudz smieklīgi, bet ko darīt, domās ko tālāk darīt. Jau noskatīju Vuškāna srkas filtru, šitais pats evo, tikai konisks, un ar nrg dubļinieku saiet tīri skaisti.

    Tā nu viss salikts, pārbaudīts, laižam to dampi dziesmā!
    Jā jā, zinu, racings ar pro replicu un hpc kloķeni ir ļoti labs kombo. Un jā, piekrītu ka viņš skan pēc [kekhem], pagaidām repliku tikai uzpucēju un samaiņīju vati, būs atkal ienākumi, domās tālāk, gan par kloķi, gan par trubu.
    Regulācija joprojām ir drkas, tik iemetām Stage6 Medium lielo atsperi, lai kaut cik uz priekšu iet.
    Pirmajā dienā galva laida garām antifrīzu, pilīti pa pilītei, pēc xero pieredzes, tā bija īsu laiku tikko pēc salikšanas. Kad aizbrauca līdz mājām, vairs nekas netecēja, taču izskatās, ka man tā nebūs, jau 3 dienas tecina dzeses sulu uz zemes, ehh, jāpārliek galva. 
    Pārejot no drkas uz racingu, pašam liekas ka viš iet lupatā, ratā no ručkas, un ātrums, pie kāda vēl var dabūt priekšu gaisā ir krietni lielāks, kā drkai
    Tālāk jāķeras klāt regulācijai, vēl pāris sīkumiem, un tad jau varēs ielikt video, kā tad viņš kustās uz priekšu.
    Pāldies @xero par palīdzīgu roku un padomiem, un kārums sieriņš Tev, ka izlasīji! Stay tuned!
     
     
  15. Upvote
    Raivish got a reaction from <<Andrejs>> in Aprilia SR50R   
    Jāatskaitās par pēdējo dienu aktivitāti.
    Ieķerti pāris labumi, plānā gan bija Sport Pro vai MHR replica, taču plānus izjauca @VuskansDavis piesienoties ar jaunu MKII Racingu par saldu ciparu
    Vēl īsais kolektors, svečpīpe, polini evo filtrs, dīzes un yasuni klusekļa vate, paldies CubeMoto

    Hondā ieķerta arī jauna NGK BR10EG niķeļa svece

    Tā nu srka piedzīvoja pēdējo braucienu ar drku līdz @xero garāžai, un darbi var sākties!

    Ar xero pieredzējušo roku palīdzību karteri tika izcelti nepilnās 10 minūtēs
    Gan labu laiku nebija pucēti, un dēļ tā, ka karbis nedaudz tecēja, un arī filtra kasti biju pāreļļojis, viscaur netīri un eļļaini dubļaini

    Benzīns, šķīdinātājs, nobeigumā brake cleaner strūkla, un karteri atkal tīri

    Ķeramies klāt šīs dienas galvenajam uzdevumam - cilindra maiņa. Drka nu jau ar kliedzošām lietojuma pazīmēm, taču visu cieņu, vedis caur visādiem ceļiem, laikapstākļiem un gaisa temperatūrām, joprojām nav pievīlis! Ceru, ka daļu no šī mantos arī racings
    Un jā, drka vēlreiz uzpucēta tagad aizceļoja uz xero karteriem, līdz racings atkal būs ierindā.
     
    Tālāk racings tika sagatavots uzstādīšanai ar jaunām izplūdes špiļkām, un izpūtēja blīvi.
    Pamanījām ka šis jau ir B cilindrs ar virzuli, čigāni Stage6 materiālu taupa vai kādu iemeslu dēļ tas tā ir. Lai nu kā, sanāks par vienu remontvirzuli mazāk

    Uzlikām vienu papīra blīvi, un ar pirmo trāpījām vajadzīgo squish, 0.65mm
    Tālāk setupā atgriezās 21mm Dellorto, ar īso kolektoru, un ar evo filtru skats bija nu max sex

    Prieki gan nebija ilgi, līdz ieceļot motoru rāmī, sastapāmies ar vienu problēmu - filtrs ir par lielu, un nu nekādi nelien starp bagūža kasti un dubļu sargu
    Aši uz skūteriem meklēt ko mazāku. Prastākais Vicma filtrs (kurš gan nav nemaz tik prasts), ielīda bez problēmām, bet ierēķinot amortizatora gājienu, drošāks variants izrādījās polini 90º.
    Taisnais kolektors ar šo filtru izskatās nedaudz smieklīgi, bet ko darīt, domās ko tālāk darīt. Jau noskatīju Vuškāna srkas filtru, šitais pats evo, tikai konisks, un ar nrg dubļinieku saiet tīri skaisti.

    Tā nu viss salikts, pārbaudīts, laižam to dampi dziesmā!
    Jā jā, zinu, racings ar pro replicu un hpc kloķeni ir ļoti labs kombo. Un jā, piekrītu ka viņš skan pēc [kekhem], pagaidām repliku tikai uzpucēju un samaiņīju vati, būs atkal ienākumi, domās tālāk, gan par kloķi, gan par trubu.
    Regulācija joprojām ir drkas, tik iemetām Stage6 Medium lielo atsperi, lai kaut cik uz priekšu iet.
    Pirmajā dienā galva laida garām antifrīzu, pilīti pa pilītei, pēc xero pieredzes, tā bija īsu laiku tikko pēc salikšanas. Kad aizbrauca līdz mājām, vairs nekas netecēja, taču izskatās, ka man tā nebūs, jau 3 dienas tecina dzeses sulu uz zemes, ehh, jāpārliek galva. 
    Pārejot no drkas uz racingu, pašam liekas ka viš iet lupatā, ratā no ručkas, un ātrums, pie kāda vēl var dabūt priekšu gaisā ir krietni lielāks, kā drkai
    Tālāk jāķeras klāt regulācijai, vēl pāris sīkumiem, un tad jau varēs ielikt video, kā tad viņš kustās uz priekšu.
    Pāldies @xero par palīdzīgu roku un padomiem, un kārums sieriņš Tev, ka izlasīji! Stay tuned!
     
     
  16. Upvote
    Raivish got a reaction from blackbumerlv in Bildes / Video OPENING 18'   
    Vēlu, bet vismaz. Video no manas puses
     
  17. Upvote
    Raivish got a reaction from <<Andrejs>> in Aprilia SR50R   
    Jāatskaitās par pēdējo dienu aktivitāti.
    Ieķerti pāris labumi, plānā gan bija Sport Pro vai MHR replica, taču plānus izjauca @VuskansDavis piesienoties ar jaunu MKII Racingu par saldu ciparu
    Vēl īsais kolektors, svečpīpe, polini evo filtrs, dīzes un yasuni klusekļa vate, paldies CubeMoto

    Hondā ieķerta arī jauna NGK BR10EG niķeļa svece

    Tā nu srka piedzīvoja pēdējo braucienu ar drku līdz @xero garāžai, un darbi var sākties!

    Ar xero pieredzējušo roku palīdzību karteri tika izcelti nepilnās 10 minūtēs
    Gan labu laiku nebija pucēti, un dēļ tā, ka karbis nedaudz tecēja, un arī filtra kasti biju pāreļļojis, viscaur netīri un eļļaini dubļaini

    Benzīns, šķīdinātājs, nobeigumā brake cleaner strūkla, un karteri atkal tīri

    Ķeramies klāt šīs dienas galvenajam uzdevumam - cilindra maiņa. Drka nu jau ar kliedzošām lietojuma pazīmēm, taču visu cieņu, vedis caur visādiem ceļiem, laikapstākļiem un gaisa temperatūrām, joprojām nav pievīlis! Ceru, ka daļu no šī mantos arī racings
    Un jā, drka vēlreiz uzpucēta tagad aizceļoja uz xero karteriem, līdz racings atkal būs ierindā.
     
    Tālāk racings tika sagatavots uzstādīšanai ar jaunām izplūdes špiļkām, un izpūtēja blīvi.
    Pamanījām ka šis jau ir B cilindrs ar virzuli, čigāni Stage6 materiālu taupa vai kādu iemeslu dēļ tas tā ir. Lai nu kā, sanāks par vienu remontvirzuli mazāk

    Uzlikām vienu papīra blīvi, un ar pirmo trāpījām vajadzīgo squish, 0.65mm
    Tālāk setupā atgriezās 21mm Dellorto, ar īso kolektoru, un ar evo filtru skats bija nu max sex

    Prieki gan nebija ilgi, līdz ieceļot motoru rāmī, sastapāmies ar vienu problēmu - filtrs ir par lielu, un nu nekādi nelien starp bagūža kasti un dubļu sargu
    Aši uz skūteriem meklēt ko mazāku. Prastākais Vicma filtrs (kurš gan nav nemaz tik prasts), ielīda bez problēmām, bet ierēķinot amortizatora gājienu, drošāks variants izrādījās polini 90º.
    Taisnais kolektors ar šo filtru izskatās nedaudz smieklīgi, bet ko darīt, domās ko tālāk darīt. Jau noskatīju Vuškāna srkas filtru, šitais pats evo, tikai konisks, un ar nrg dubļinieku saiet tīri skaisti.

    Tā nu viss salikts, pārbaudīts, laižam to dampi dziesmā!
    Jā jā, zinu, racings ar pro replicu un hpc kloķeni ir ļoti labs kombo. Un jā, piekrītu ka viņš skan pēc [kekhem], pagaidām repliku tikai uzpucēju un samaiņīju vati, būs atkal ienākumi, domās tālāk, gan par kloķi, gan par trubu.
    Regulācija joprojām ir drkas, tik iemetām Stage6 Medium lielo atsperi, lai kaut cik uz priekšu iet.
    Pirmajā dienā galva laida garām antifrīzu, pilīti pa pilītei, pēc xero pieredzes, tā bija īsu laiku tikko pēc salikšanas. Kad aizbrauca līdz mājām, vairs nekas netecēja, taču izskatās, ka man tā nebūs, jau 3 dienas tecina dzeses sulu uz zemes, ehh, jāpārliek galva. 
    Pārejot no drkas uz racingu, pašam liekas ka viš iet lupatā, ratā no ručkas, un ātrums, pie kāda vēl var dabūt priekšu gaisā ir krietni lielāks, kā drkai
    Tālāk jāķeras klāt regulācijai, vēl pāris sīkumiem, un tad jau varēs ielikt video, kā tad viņš kustās uz priekšu.
    Pāldies @xero par palīdzīgu roku un padomiem, un kārums sieriņš Tev, ka izlasīji! Stay tuned!
     
     
  18. Upvote
    Raivish got a reaction from blackbumerlv in Bildes / Video OPENING 18'   
    Vēlu, bet vismaz. Video no manas puses
     
  19. Upvote
    Raivish got a reaction from blackbumerlv in Bildes / Video OPENING 18'   
    Vēlu, bet vismaz. Video no manas puses
     
  20. Upvote
    Raivish got a reaction from blackbumerlv in Bildes / Video OPENING 18'   
    Vēlu, bet vismaz. Video no manas puses
     
  21. Upvote
    Raivish got a reaction from blackbumerlv in Bildes / Video OPENING 18'   
    Vēlu, bet vismaz. Video no manas puses
     
  22. Upvote
    Raivish got a reaction from <<Andrejs>> in Aprilia SR50R   
    Jāatskaitās par pēdējo dienu aktivitāti.
    Ieķerti pāris labumi, plānā gan bija Sport Pro vai MHR replica, taču plānus izjauca @VuskansDavis piesienoties ar jaunu MKII Racingu par saldu ciparu
    Vēl īsais kolektors, svečpīpe, polini evo filtrs, dīzes un yasuni klusekļa vate, paldies CubeMoto

    Hondā ieķerta arī jauna NGK BR10EG niķeļa svece

    Tā nu srka piedzīvoja pēdējo braucienu ar drku līdz @xero garāžai, un darbi var sākties!

    Ar xero pieredzējušo roku palīdzību karteri tika izcelti nepilnās 10 minūtēs
    Gan labu laiku nebija pucēti, un dēļ tā, ka karbis nedaudz tecēja, un arī filtra kasti biju pāreļļojis, viscaur netīri un eļļaini dubļaini

    Benzīns, šķīdinātājs, nobeigumā brake cleaner strūkla, un karteri atkal tīri

    Ķeramies klāt šīs dienas galvenajam uzdevumam - cilindra maiņa. Drka nu jau ar kliedzošām lietojuma pazīmēm, taču visu cieņu, vedis caur visādiem ceļiem, laikapstākļiem un gaisa temperatūrām, joprojām nav pievīlis! Ceru, ka daļu no šī mantos arī racings
    Un jā, drka vēlreiz uzpucēta tagad aizceļoja uz xero karteriem, līdz racings atkal būs ierindā.
     
    Tālāk racings tika sagatavots uzstādīšanai ar jaunām izplūdes špiļkām, un izpūtēja blīvi.
    Pamanījām ka šis jau ir B cilindrs ar virzuli, čigāni Stage6 materiālu taupa vai kādu iemeslu dēļ tas tā ir. Lai nu kā, sanāks par vienu remontvirzuli mazāk

    Uzlikām vienu papīra blīvi, un ar pirmo trāpījām vajadzīgo squish, 0.65mm
    Tālāk setupā atgriezās 21mm Dellorto, ar īso kolektoru, un ar evo filtru skats bija nu max sex

    Prieki gan nebija ilgi, līdz ieceļot motoru rāmī, sastapāmies ar vienu problēmu - filtrs ir par lielu, un nu nekādi nelien starp bagūža kasti un dubļu sargu
    Aši uz skūteriem meklēt ko mazāku. Prastākais Vicma filtrs (kurš gan nav nemaz tik prasts), ielīda bez problēmām, bet ierēķinot amortizatora gājienu, drošāks variants izrādījās polini 90º.
    Taisnais kolektors ar šo filtru izskatās nedaudz smieklīgi, bet ko darīt, domās ko tālāk darīt. Jau noskatīju Vuškāna srkas filtru, šitais pats evo, tikai konisks, un ar nrg dubļinieku saiet tīri skaisti.

    Tā nu viss salikts, pārbaudīts, laižam to dampi dziesmā!
    Jā jā, zinu, racings ar pro replicu un hpc kloķeni ir ļoti labs kombo. Un jā, piekrītu ka viņš skan pēc [kekhem], pagaidām repliku tikai uzpucēju un samaiņīju vati, būs atkal ienākumi, domās tālāk, gan par kloķi, gan par trubu.
    Regulācija joprojām ir drkas, tik iemetām Stage6 Medium lielo atsperi, lai kaut cik uz priekšu iet.
    Pirmajā dienā galva laida garām antifrīzu, pilīti pa pilītei, pēc xero pieredzes, tā bija īsu laiku tikko pēc salikšanas. Kad aizbrauca līdz mājām, vairs nekas netecēja, taču izskatās, ka man tā nebūs, jau 3 dienas tecina dzeses sulu uz zemes, ehh, jāpārliek galva. 
    Pārejot no drkas uz racingu, pašam liekas ka viš iet lupatā, ratā no ručkas, un ātrums, pie kāda vēl var dabūt priekšu gaisā ir krietni lielāks, kā drkai
    Tālāk jāķeras klāt regulācijai, vēl pāris sīkumiem, un tad jau varēs ielikt video, kā tad viņš kustās uz priekšu.
    Pāldies @xero par palīdzīgu roku un padomiem, un kārums sieriņš Tev, ka izlasīji! Stay tuned!
     
     
  23. Upvote
    Raivish got a reaction from blackbumerlv in Bildes / Video OPENING 18'   
    Vēlu, bet vismaz. Video no manas puses
     
  24. Upvote
    Raivish got a reaction from blackbumerlv in Bildes / Video OPENING 18'   
    Vēlu, bet vismaz. Video no manas puses
     
  25. Upvote
    Raivish got a reaction from <<Andrejs>> in Aprilia SR50R   
    Jāatskaitās par pēdējo dienu aktivitāti.
    Ieķerti pāris labumi, plānā gan bija Sport Pro vai MHR replica, taču plānus izjauca @VuskansDavis piesienoties ar jaunu MKII Racingu par saldu ciparu
    Vēl īsais kolektors, svečpīpe, polini evo filtrs, dīzes un yasuni klusekļa vate, paldies CubeMoto

    Hondā ieķerta arī jauna NGK BR10EG niķeļa svece

    Tā nu srka piedzīvoja pēdējo braucienu ar drku līdz @xero garāžai, un darbi var sākties!

    Ar xero pieredzējušo roku palīdzību karteri tika izcelti nepilnās 10 minūtēs
    Gan labu laiku nebija pucēti, un dēļ tā, ka karbis nedaudz tecēja, un arī filtra kasti biju pāreļļojis, viscaur netīri un eļļaini dubļaini

    Benzīns, šķīdinātājs, nobeigumā brake cleaner strūkla, un karteri atkal tīri

    Ķeramies klāt šīs dienas galvenajam uzdevumam - cilindra maiņa. Drka nu jau ar kliedzošām lietojuma pazīmēm, taču visu cieņu, vedis caur visādiem ceļiem, laikapstākļiem un gaisa temperatūrām, joprojām nav pievīlis! Ceru, ka daļu no šī mantos arī racings
    Un jā, drka vēlreiz uzpucēta tagad aizceļoja uz xero karteriem, līdz racings atkal būs ierindā.
     
    Tālāk racings tika sagatavots uzstādīšanai ar jaunām izplūdes špiļkām, un izpūtēja blīvi.
    Pamanījām ka šis jau ir B cilindrs ar virzuli, čigāni Stage6 materiālu taupa vai kādu iemeslu dēļ tas tā ir. Lai nu kā, sanāks par vienu remontvirzuli mazāk

    Uzlikām vienu papīra blīvi, un ar pirmo trāpījām vajadzīgo squish, 0.65mm
    Tālāk setupā atgriezās 21mm Dellorto, ar īso kolektoru, un ar evo filtru skats bija nu max sex

    Prieki gan nebija ilgi, līdz ieceļot motoru rāmī, sastapāmies ar vienu problēmu - filtrs ir par lielu, un nu nekādi nelien starp bagūža kasti un dubļu sargu
    Aši uz skūteriem meklēt ko mazāku. Prastākais Vicma filtrs (kurš gan nav nemaz tik prasts), ielīda bez problēmām, bet ierēķinot amortizatora gājienu, drošāks variants izrādījās polini 90º.
    Taisnais kolektors ar šo filtru izskatās nedaudz smieklīgi, bet ko darīt, domās ko tālāk darīt. Jau noskatīju Vuškāna srkas filtru, šitais pats evo, tikai konisks, un ar nrg dubļinieku saiet tīri skaisti.

    Tā nu viss salikts, pārbaudīts, laižam to dampi dziesmā!
    Jā jā, zinu, racings ar pro replicu un hpc kloķeni ir ļoti labs kombo. Un jā, piekrītu ka viņš skan pēc [kekhem], pagaidām repliku tikai uzpucēju un samaiņīju vati, būs atkal ienākumi, domās tālāk, gan par kloķi, gan par trubu.
    Regulācija joprojām ir drkas, tik iemetām Stage6 Medium lielo atsperi, lai kaut cik uz priekšu iet.
    Pirmajā dienā galva laida garām antifrīzu, pilīti pa pilītei, pēc xero pieredzes, tā bija īsu laiku tikko pēc salikšanas. Kad aizbrauca līdz mājām, vairs nekas netecēja, taču izskatās, ka man tā nebūs, jau 3 dienas tecina dzeses sulu uz zemes, ehh, jāpārliek galva. 
    Pārejot no drkas uz racingu, pašam liekas ka viš iet lupatā, ratā no ručkas, un ātrums, pie kāda vēl var dabūt priekšu gaisā ir krietni lielāks, kā drkai
    Tālāk jāķeras klāt regulācijai, vēl pāris sīkumiem, un tad jau varēs ielikt video, kā tad viņš kustās uz priekšu.
    Pāldies @xero par palīdzīgu roku un padomiem, un kārums sieriņš Tev, ka izlasīji! Stay tuned!
     
     
×