Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/20/2018 in all areas

  1. 14 points
    Raivish

    Aprilia SR50R

    Jāatskaitās par pēdējo dienu aktivitāti. Ieķerti pāris labumi, plānā gan bija Sport Pro vai MHR replica, taču plānus izjauca @VuskansDavis piesienoties ar jaunu MKII Racingu par saldu ciparu Vēl īsais kolektors, svečpīpe, polini evo filtrs, dīzes un yasuni klusekļa vate, paldies CubeMoto Hondā ieķerta arī jauna NGK BR10EG niķeļa svece Tā nu srka piedzīvoja pēdējo braucienu ar drku līdz @xero garāžai, un darbi var sākties! Ar xero pieredzējušo roku palīdzību karteri tika izcelti nepilnās 10 minūtēs Gan labu laiku nebija pucēti, un dēļ tā, ka karbis nedaudz tecēja, un arī filtra kasti biju pāreļļojis, viscaur netīri un eļļaini dubļaini Benzīns, šķīdinātājs, nobeigumā brake cleaner strūkla, un karteri atkal tīri Ķeramies klāt šīs dienas galvenajam uzdevumam - cilindra maiņa. Drka nu jau ar kliedzošām lietojuma pazīmēm, taču visu cieņu, vedis caur visādiem ceļiem, laikapstākļiem un gaisa temperatūrām, joprojām nav pievīlis! Ceru, ka daļu no šī mantos arī racings Un jā, drka vēlreiz uzpucēta tagad aizceļoja uz xero karteriem, līdz racings atkal būs ierindā. Tālāk racings tika sagatavots uzstādīšanai ar jaunām izplūdes špiļkām, un izpūtēja blīvi. Pamanījām ka šis jau ir B cilindrs ar virzuli, čigāni Stage6 materiālu taupa vai kādu iemeslu dēļ tas tā ir. Lai nu kā, sanāks par vienu remontvirzuli mazāk Uzlikām vienu papīra blīvi, un ar pirmo trāpījām vajadzīgo squish, 0.65mm Tālāk setupā atgriezās 21mm Dellorto, ar īso kolektoru, un ar evo filtru skats bija nu max sex Prieki gan nebija ilgi, līdz ieceļot motoru rāmī, sastapāmies ar vienu problēmu - filtrs ir par lielu, un nu nekādi nelien starp bagūža kasti un dubļu sargu Aši uz skūteriem meklēt ko mazāku. Prastākais Vicma filtrs (kurš gan nav nemaz tik prasts), ielīda bez problēmām, bet ierēķinot amortizatora gājienu, drošāks variants izrādījās polini 90º. Taisnais kolektors ar šo filtru izskatās nedaudz smieklīgi, bet ko darīt, domās ko tālāk darīt. Jau noskatīju Vuškāna srkas filtru, šitais pats evo, tikai konisks, un ar nrg dubļinieku saiet tīri skaisti. Tā nu viss salikts, pārbaudīts, laižam to dampi dziesmā! Jā jā, zinu, racings ar pro replicu un hpc kloķeni ir ļoti labs kombo. Un jā, piekrītu ka viņš skan pēc [kekhem], pagaidām repliku tikai uzpucēju un samaiņīju vati, būs atkal ienākumi, domās tālāk, gan par kloķi, gan par trubu. Regulācija joprojām ir drkas, tik iemetām Stage6 Medium lielo atsperi, lai kaut cik uz priekšu iet. Pirmajā dienā galva laida garām antifrīzu, pilīti pa pilītei, pēc xero pieredzes, tā bija īsu laiku tikko pēc salikšanas. Kad aizbrauca līdz mājām, vairs nekas netecēja, taču izskatās, ka man tā nebūs, jau 3 dienas tecina dzeses sulu uz zemes, ehh, jāpārliek galva. Pārejot no drkas uz racingu, pašam liekas ka viš iet lupatā, ratā no ručkas, un ātrums, pie kāda vēl var dabūt priekšu gaisā ir krietni lielāks, kā drkai Tālāk jāķeras klāt regulācijai, vēl pāris sīkumiem, un tad jau varēs ielikt video, kā tad viņš kustās uz priekšu. Pāldies @xero par palīdzīgu roku un padomiem, un kārums sieriņš Tev, ka izlasīji! Stay tuned!
  2. 14 points
    MrEAzy

    Yamaha Slider...

    Sveiķi poweristi! Tā nu lūk esu paspējis iemainīt savejo apriliju pret ko retāku Yamaha Slaider! Beidzot ir izpildijies mans sapnis un tik nu pat viņš ir manās rokās. Pašreizējais setup. Black Trophy 70cc. Stage6 HPC kloķis. Stage6 SKF C4 gultņi. Stage6 atgultnis. Yasuni R 21mm karbis. Twin Air 0 filtrs. Stage6 MKII iepludes kolektors. Malossi multivators. Malossi dzesetajšķīvis. Malossi X-kelver siksna. Stage6 MKII regulejamais sajūgs. Stage6 R/T sajūga zvans. Stailing. Viss Turn R plastmasu sets, izņemot grīdiņu,pannu,priekšu. Turn R hrometā šaurā stūre. STR8 plaukts. Turn R baltie habeļi. Stage6 Bremžu sistēmas vāciņš. Buzzeti sānu kājiņa. Stage6 4 pakāpju paaugstinatājs. Aerox stoķi ar dubļinieku. 2gen abi rati. Turpmāk tiks vesti abi disķi uz krāsotavu, varat ieteikt savas velmes toni disķiem! Tiks nopirkta vietā jauna salona grīdiņa, jo ir izlausts neliels plastmasas gabaliņš kurš visiem krīt acīs! Pagaidām tas arī ir viss!
  3. 13 points
    xero

    Spams

  4. 13 points
    VuskansDavis

    SR50R

    Njā, vakar visu dienu ķip regulējam, bet atveda uz Rīgu un pilnīgi necik negāja. Šodien pie Xero pārregulēja. Nezinu, Rīgā gaiss savādāks vai 3gens saka, ka viņam nepatīk ka viņu vadā turpu šurpu. Transmisijai gala regulācija itkā vēl nav. Jāiepērk vēl lielās atsperes un tā mēģinās vēl. Āā, un laikam mani apčakarēja. Xero teica, ka tas nav strītreiss Un šodien kārtīgi ietestētas bremzes. Stājas mega labi. Daudz labāk nekā cerēju. Stay focus
  5. 13 points
    VuskansDavis

    SR50R

    viss sākās ar to, ka 6dien aizgādāts pie Mr. Pagrieziena Tukumā pat vēl tika pielaists ar kurbuli (par brīnumu) un Mr. Pagrieziens izmeta pēdējo līkumu ar tajiem karteriem, sākotnēji. taču pēc tam - nja, metrakits padevies. izturēja kkādus 160-170km manā īpašumā (tas ir nazītis, kas aizbāzts garām nikasila pārklājumam ) sad moment of life, bet šodien kkas cits jau vietā sagādāts, paldies scooter-zone.eu Kādu laiku būs ļoti garlaicīgs cilindrs, kas jau ir katram otrajam un arī polini meh sūknis atnāca. tā kā jā, gultņi vēl un tad jau jāatrod laiks man un Mr. Pagriezienam lai tas drapaks atkal brauktu. āā, atklājās, ka koletoram mute ieplīsusi, pasūtīts cits kolektos, šitam muti vairāk nepikšu, nav vērts. man fokuss jau zbal
  6. 12 points
    Silinsh

    PIAGGIO ZIP2 "minions" 2k14 by Silinsh

    Patīkamu skatīšanos.
  7. 12 points
    VuskansDavis

    SR50R

    vesela nedēļa pagājusi, nākamais apdeits iekšā atnāca kārtēja paka, paldies scooter-zone.eu Malossi adatgultnis, Malossi type C sprostiņi, Stage6 Strong lielā atspere, Yasuni klusinātāja pakojums, Visādi sūdi priekš mehāniskā ūdenssūkņa, kurš gan vēl ceļo šurp un ilgi gaidītais Polini Torsens un jauns aizdedzes vāks Paliec fokusā
  8. 11 points
    Laaaaaaabdien. Zips joprojām izjauktā stāvoklī, cik nu izjauktā, izcelts motors, un gaida visas jaunās detaļas. Palielam, kas pa šo laiku izdarīts aizdedzei salikti jauni vadi, kā arī uzlikts jauns 6PIN štekeris, jooo tas nebija normāli, kad svece bija jāmaina ik pēc 2-4 nedēļām. Liekot citus vadus labi varēja pamanīt kad daži vadi bija pārberzušies un tāpēc arī negāja kā vajadzēja un lagoja, bet nu tagad viss kārtībā vairs nav vajadzības uztraukties. Un jā Yasuni C16 pārdots, vietā nāks kaut kas pilnīgi jauns un jaudīgāks. Tātad, kas tika izdarīts, pasūtīts un nopirkts. Savilkti jauni vadi aizdedzei + jauns 6pin štekeris Nopirktas MC0 riepas gan priekšā, gan aizmugurē Pa lēto nopirkts Stage6 amīša paaugstinātājs Nopirkts Stage6 R/T viton vārsts Polini Evolution kolektors NGK irīdija svece Uzlaboti īsie HP2 karteri Uzlabots, jeb pacelta izplūde kā arī pielabotas lūkas SP MK2 Pievienots tahometrs Nākamā paciņa jau ceļ tas tiks parādīts nākamajā postā, un jā dažas bildes ieskatam. Piiis aut aim don.
  9. 11 points
    VuskansDavis

    SR50R

    2dien (laikam) vakarā pavizināšanas un stiepiens mājās pirms lietus beidzās ar klusumu. Man jau likās ka atkal viss ir "labi", xero piebrauca apskaties, pēc neilga laika saprata, ka lapiņa izšķīdusi. Tā nu mega paldies par aizstumšanu mājās. Šodien ar viņa palīdzību izgriezām jaunas lapiņas, šoreiz 0.35mm biezas, salikām, rūc arī. Viss forši. Iepirktas jaunas mazās atsperties, svece rezervei, 7dien tikšu pie lielās citas, un tad mēģināsim pabeigt regulāciju.. Xero ratā pirms lapiņu izšķīšanas
  10. 11 points
    Innitaa.l

    Piaggio zip FR to SP1 by innitaa.l

    Hey, gribēju savā topikā nākamo updeitu likt ar visu fresh nokrāsotu, taču motors sāka raudāt un lūdza nedaudz naudiņas. Maks atkal tukšs, tomēr motors priecīgs. Kādu laiku pēc salikšanas sāka parādīties problēmas ar ūdenssūkni, visa transmisija tosolā un rolleris čurā katru reizi kā noliek malā. Tad kādu dienu tīrot transmisiju sapratām, ka gultņiem arī laikam ir beigas,izdomājām, ka jāšķeļ karteri uz pusēm un jāpāriet pāri VISAM. Tā nu visi sīkumi salasījās kopā un sanāca šādi. + vēl tika iegādāta jauna polini siksna. Jau sen zināms, ka visām meitenēm patīk tīras un spīdīgas lietas. Es neesmu izņēmums, tādēļ notīrīju savus karterus un nolakoju, lai spīd un laistās. Šodien pienāca tā diena, kad kāds sagribēja samainīt manu yasuni pret S6repliku. Ar asarām acīs piekritu. (Man nepatīk kā skan replika #neheitot) Kā arī pēc kritiena sapratu, ka zips beidzot jāuztaisa vizuāli smuks, tādēļ sāku ar ratiem. Rati jau ir noņemti un drīz jau tiks vesti krāsot. Krāsa ir noslēpums, cerams, ka izskatīsies labi kopumā ar plastiku krāsu. Beidzot arī būs jaunās riepas un lietus laikā varēs slidināties. Pagaidām viss, kad būs kādi jaunumi, tad atkal kaut ko iemetīšu... ja nebūs slinkums. Cya
  11. 11 points
    Growsmile

    Derbi Senda Xtream SM by Growsmile

    Sveiki! Pirms pāris nedēļām iegādājos savu pirmo 50cc Supermoto Derbi Senda. Pagāja pāris dienas līdz pieradu braukt ar ātrumiem, jo iepriekš biju braucis ar roleri. Derbijs bija atvests no Nīderlandes un kad reģistrēju csdd, sanāca ka ar draugu mums numuri gāja pēc kārtas. Daudz nevarēšu pastāstīt par setup, jo viņš tika atvest no Nīderlandes un daudz ko nezinu, kas lācītim vēderā. Motorā: Cilindrs: 80cc airsal (nezinu sport vai racing) Karburātors: dellorto 21mm Izpūtējs: Tecnigas E-NOX STEEL Vizuāli: TNT plastmasi Īsā gāzes ručka Polisport roku aizsargi aizmugurējā lampa: STR8 Black-Line LED (tagad bez stikliņa, jo braucot nokrita)
  12. 11 points
    Jamaika

    SP SUMMERSTART 18

    Sveiciens visiem skūteristiem! Daudzi no jums interesējas kad būs summer starts, nu tātad tas mirklis ir sagaidīts. Šogad par šo pasākumu parūpēsimies Es, Apustulis, Ūdris, Rajviz. Pasākums saplānots ir tiešām grandiozs, tāpēc mēs ceram uz jūsu ierašanos un atbalstu. Kad notiek? 30.06. Plāns ir sekojošs: Plkst. 11.00 sākums Visi tiekamies uz TC Riga Plaza Jumta, kur kopīgi līdz plkst. 12.00 sagaidām visus braucējus. Tālāk seko brauciens uz Rumbulas lidlauku, pa ceļam iebrauksim CirkleK visi uzpildīties. Plkst. 13.00 Ierodamies Rumbulā, kur seko dažādas aktivitātes un konkursi priekš visiem. Plānotais laiks līdz Plkst. 16 nodosimies aktivitātem. Tālāk visi kopīgi brauksim paēst uz centru. Plānots ir, ka visi atstājam mopēdus pie laimas pulksteņa un tad nu ejam ēst kur nu kurais vēlas. Laiks ēšanai ir dots no 17.00-18.30 Plkst. 18.45 Izbraucam uz CaboCafe Mežaparkā Plkst. 19.10 Ierodamies tur, līdz 21.00 visi droši atpūšās, izbauda dabu Night Ride: Sākam pulcēties 21.00 CaboCafe. Izbraucam 22.00 un kā parasti nightride plāns ir spontāns. Par video šogad parūpēsies neviens cits kā Rajviz. Pasākuma dalības maksa ir 3Eur no motorollera. Paldies, un tad jau tiekamies!
  13. 11 points
    Moto-Studija

    Ievads rolleru tūningā v2

    Ja tiesām ir pieprasījums pēc v3 ievada (sis ir pārak gars un sarezgits manuprat) tad spied like sim manam ierakstam. Pēc nedēļas pacekosu cik bus like...tad nav problemu arī uzcept P.S. Lai nebūtu tā ,ka pēc kkāda gada vai diviem atkal neviena bilde nerādas, gaidu pieeju no adminiem pie kkāda file storage, servera vai vismaz iespēju augsuplādēt vairāk kā 0.95mb bilžu
  14. 10 points
    02.06.2018 tika iegadats rox diezgan sliktā stāvoklī, tajā laikā nekada sajēga nebija no rolleriem. Bet ļoti vajadzēja roxu Diezgan liels scam jau pirmajā dienā viss saka jukt nost Visa apakša ar eļļu, noluza izputejs, noluza kickstarts, nedarbojas bremžu gaismas, nedega lampa, nestrada starteris Fantastiš Meiģinaja labot viens, tad otrs, trešais līdz diežie mehaniķi noveda manu Stenliju tik talu ka tagad (08.10.2018) viņš atrodas @xero garažā izjaukts līdz rāmim. Setups diezgan dīvains, arā metams gadrīz viss. kas teiks : “vareji pardot mazliet piemest un nopirkt daudz labaku” - ejat kakat, stenlijs tiks uzcelts lidz skaistulim talak nododu stafeti Xero AIIZIEET...
  15. 10 points
    divinjs

    PIRMS UN PĒC

    Pirms Pēc
  16. 10 points
    Silinsh

    SR50R

    Klusajā dabā diezgan skaļš un pajaudīgs sanācis
  17. 10 points
    xero

    Piaggio NRG mc¹ 1996

    ale. mājās visu dienu, tik ļoti nav ko darīt, ka jāiedirš update te. pa lielam braukāts daudz, viss diezgan jauki, racings vienkārši ir neiznīcināms, iet ilgāk, nekā dažam stoki un drkas. likšu visu hronoloģiskā secībā, lai labāk saprot, kas un kā. vienā transmisijas routine check-up ieraudzīju skaistu plaisu MHR dzesētājšķīvī. drusku wtf, nu neko, iemetu stūrī, stock šķīvis virsū. skatīsimies no gaišās puses, man tādēļ atkal strādā starteris tajā pašā reizē palika zb, ka katru reizi attaisot, visa telpa pilna ar eļļu. atrodot vaininieku, nebija brīnums, ka tas tā bija. fiksi pārspraužam un viss kedā. tālāk beidzot saņēmos padročīt trubu. nesanāca galīgi tik labi, kā gribējās un arī laka sūds, bet nu ai, kaut kā vienalga. kaut kad pārstrādāšu. tad vēl beidzot padevās ieplūdes kolektors (rip 1996-2018). gruzīja, jo vecie kolektori ir krietni vien kvalitatīvāki, nekā hi-per2. šis bija uz nrg pat kopš viņa iznākšanas no rūpnīcas pirmā major problēma - vienu dienu mierīgi ripinos, pēkšņi rolleris sāk brutāli lagot. apstājos, noslāpst un vairs nelec - nav dzirksteles. labi, ka nebiju tālu no mājām. izmēģinājos viskaut ko, sveces, tad vēl cdi, jo liku lielu aizdomu uz to - tas bija tāds baigi saguris. nekā. sapratu, aizdedze. nu ko, ņemu rokā testeri, zvanu vadus - tinums it kā vesels, bet auzas rāda impulsa devējs. sāku graizīties pa vadiem, atradu ejošu devēju no aizdedzes ar beigtu tinumu. ķeros pie lodāmura, pārlodēju, visu skaisti satinu, noizolēju, nu tik būs braukšana. salieku, pielec, kaut ko drusku vēl spļaudas, bet domāju, nu gan jau no kurbulēšanas aizlējies vai kas tāds. braucu, vienalga, kā motors uzsilst, sāk lagot aizvien vairāk, līdz vajadzēja apstāties, tad protams noslāpa un atkal. sabesījos un stūmu atkal mājās. uznāca zajobs un tālāk pieķēros tikai vakarā. nevarēju saprast, kas par gemaru, līdz vēlreiz paņēmu testeri. starp impulsa devēja vadu un masu ar pretestību viss čotka, bet starp devēja vadu un balto aizdedzes masas vadu, sākas tufta. kā ar āmuru pa galvu - [censored], aizdedzes masa. paskatos - jap, zem tās maza rūsiņa un nekontakts. fiksi uztaisu papildu masu aizdedzei, salieku visu kopā, izgāžu un viss aiziet lupatās. rezumē - papisiens visas dienas garumā dēļ neesošas masas pašā aizdedzē vēl tiku pie Metrakit Pro Race rores iemēģināšanas - nu i nax, c21 labāks tad lielākā šīs sezonas žopa, pie kā viss arī ir palicis. jau pēdējo mēnesi mīzu par virzuli, jo savu mūžu tas jau ir nodzīvojis ar atliektiem galiem - 120 motorstundas. viss beidzās, kad izpūta galvas blīvi. gan balts mutulis pa izpūtēju, gan spiediens dzeses sistēmā. mierīgi braucu līdz garāžai ar domu - jaukšu ārā un skatīšos virzuli. ja būs vēl braucams, sakrāmēšu uz blīves hermi un vēl kādu brīi pabraukšu, ja metams, domāšu tālāk. visu smuki nojaucu, apčamdu virzuli, nē, tāds iet plauktā tagad un tūlīt: cilindrs, kā jau vienmēr, absolūti bez nekādiem bojājumiem, tikai gan jau izdilis ovāls. veči, 500 motorstundas virzulim kaut kāda maza plaisiņa aizgājusi un gredzenam atstarpe lielāka, kā čigānam starp priekšējiem zobiem, bet nu, es viņu biju jau arī nobraucis līdz kliņķim. visu cieņu polini, nākamais noteikti būs tāds pats, tikai nu jau C izmēra. malossi tiešām bija miskastes. šis viens nogāja ilgāk, nekā tie abi kopā. domāju, ko tālāk. racinga pagaidām nav, bet braukt tak gribas nospļāvos un uzliku savu sen aizmirsto vīlēto stoku. smejieties vai nē iet (lasīt - neiet) ļoti interesanti. combo vienkārši iespārda - vīlēts stock bez kompresijas, yasuni c21, overrange, r/t 85 kloķene, 21mm pilnā ručkā iet kā jau stoks, bet nu kā laid vaļā, sākas auzas, jo stoks ar c21 nu vienkārši nav savienojams. braucot parasti lamājos uz to stoku, bet nu, vismaz pakaļu pārvieto, un nepilnus 95 pēc gps var izdirst. zabei, ka kāda trešā atspere jau pārlūzt un pa3,14sas tam izpūtējam, [censored] uztaisīju customu nākotne? gaidam virzuli, seperatoru un blīvju komplektu, tad jau atkal ruļevai pa ielām svaigas smukbildes piis aut
  18. 10 points
    Jmstar

    Yamaha Aerox by Jmstar

    Tātad jau tika aizvadīta sezonas atklāšana, daudz mazs roxs uz šo brīdi ir salikts, ik pa laikam ir kādi mazi uzlabojumi. Beidzot tika sadabūts jauns dzeses bačoks un nevajag vairs lodēt veco 4 reizes dienā. Uzlikts dubļinieks. Pārkrāsoti diski, padarīti visādi sīkumi. Liels paldies @Markoz_team par karbja regulēšanu. Transmisjia arī +- noregulēta, pagidām stock.. (mazās baltās, lielā S6 medium). Vēl tiek lemts par to vai uz roxa liksies stock stūre vai paliks šī. Turpinājums sekos..
  19. 9 points
    Silinsh

    Spams

    Ja nu kādam kādreiz noder.
  20. 9 points
  21. 9 points
    Silinsh

    Stunt Aerox by Uzixxx

    Ak šie stunteri Kad pajautā vai vari uztaisīt cirkuli, tad lielākā daļa atbild: A kas tas tāds.
  22. 8 points
    Kārlis

    Oldzip by Igors

    Tātad sveiki, beidzot saņēmos kautko sākt darīt, sen nav bijis stoks, tādēļ tagad ir doma uztaisīt. Sākumā viss ir ļoti skumjā stāvoklī, bet ir plānos visu uzfrišināt, lai viss strādā kā vajag, un ir pēc iespējas sterilāks. Zipa stāsts iesākās kad nopirku oldzip rāmi ar dokumentiem, pēctam vēlāk iemainiju savu veco un nevajadzīgo c21 pret klemētu drku bez virzuļa, abiem ratiem, priekšējo dakšu ar visām seno laiku kalotkām, hp1 bloku, subfreimu, dzeses plastmasām, un pāris plastmasām. No sākuma jau sapratu ka ar hp1 aršana nebūs, tāpēc uzreiz noliku tos malā un nopirku hp2 karterus, ar reduktoru, priekšējo lampu, pagriezieniem, karbi un kloķi komplektā. Pēctam iepirku salona plastikas, un tad aidā... Plānos ir uzfrišināt karterus, sadabūt transmisiju, izslipet drku un dabūt virzuli, savīlēt “flowu [censored]”, un sadabūt visus parējos knariņus. Šeku pāris bildites lai paskatītos kādi kapi te pagaidām ir un jaa, tad jau redzēs līdz kam šis viss nonāks, no manis pagaidām viss. Ataa
  23. 8 points
    Raivish

    Bildes / Video OPENING 18'

    Vēlu, bet vismaz. Video no manas puses
  24. 8 points
    ArtursOG

    Piaggio Zip by ArtursOG

    sup, iespējams, pēdējais posts šajā topicā, jo ir iespēja, ka rīt jau šis apis nonāks cita cilvēka apgādībā ja nepaņems, atstāšu sev un domāšu, kur lai vel pieliek roku, jo reāli viss, ko gribēju izdarīt ir izdarīts. te būs pāris bildes, nokrāsots ir priekšējais rats, bet priekšējās bremzes joprojām stāv neuzliktas, jo neesmu sadabūjis atgaisošanas skrūvi.. kā arī tīri slinkuma dēļ nav uzlikts stūres plastmass, jo viņš dēļ bremžu mašīnītes ir jāpagraiza. p.s tā spidometra trose arī stāv savā vietā. pilnai laimei vel cietākas atsperes un mazliet vieglākus ruļļus, kā arī mallosi siksnu nomainija polini kevlars. tad braukāju laimīgs līdz brīdim, kad reduktors izdomāja atteikties, kā rezultātā parāva līdzi daļu no kartera, rezultātā atradu samērā svaigus hyp2 īsos karterus un pie reizes ieķēru vespas variovāku
  25. 8 points
    xero

    Spams

    rolleru community ir nenormāli izmiris. sīkie vairs neko nerubī no rolleriem un arī necenšas neko apgūt, tik braukā ar saviem stokiem, drkām un pirksti gaisā. nav vairs nekādu interesantu projektu. forums iet dirsā. skumji, bet tā ir
×