Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 2017.06.22. in all areas

  1. 41 points
  2. 31 points
    Silinsh

    PIAGGIO ZIP2 "minions" 2k14 by Silinsh

    Bruhh, tad nu tā. Tā kā manu veco zipu taksists izšķaidīja, un atdevu apdrošinātājiem, vēlējos vēlreiz otro zipu (nu tāda tēma viņi ir), skatījos viss visādus rollerus nekā nebija, vai nu pa kosmosiem vai nu pilnīgas miskastes. Uzvanīju jautājuma pēc vienam pārdevējam paprasīju vai nav pārdošanā kāds zips ( tas ir tas pats, no kā pirku pirmo zipu), ir pārdošanā, izstāstīju savu problēmu, kas un kā, un piedāvāja Piaggio Zip2 2014 gada par ļoti ļoti ļoti zemu cenu, teica, roka ir jāpieliek, bet man tas netraucē. Tad nu tā pēc dažām dienām aizbraucu uz Rīgu un nopirku vēlvienu Zipiņu. Sīkāk, kas ir darīts viņam kas nav, 5k noskrējiens, full stock, neviena skrūve čutna nekad nav skrūvēta, vizuāli nedaudz pačakarēts un tā. Kad nopirku un atvedu, noņemot sēdekļa kasti, ieraudzīju, ka pa normālu tuksnesi iepriekšējais saimnieks braucis nevis pa Franciju. Virsū bija pilnīgi visi ierobežotāji, nabags laikam nekad vairāk pa 45km/h nav braucis. Lietas, kas jau izdarītas: Nokrāsotas plastmasas visas Nokrāsotas visas salona plastmasas Uzlikta jauna spidometra trose Uzlikta jauna aizmugurējā riepa ( bildēs vēl nav uzlikta, veco nokūpinās) Iztīrīti visi putekļi Uzlikts jauns aķītis Uzlikti jauni priekšējie bremžu kluči Iztīrīti karteri Nopirkta uzlikta MF īsā ručka Nopirkts LeoVince 70 izpūtējs (Paldies minci @xero ) Iztīrīts karbis, gaisinieks Notonēti hameleona krāsā stikliņi visi Sataisīts sēdekļa mehānisms Samainīta reduktora eļļa Uzlikts cits stock kolektors Nopirktas jaunas gumijas ručkas Pavadīts pa pēdējām dienām šausmīgi liels laiks un darbs pie viņa Nevarēju izdomāt kādā krāsā, lai nokrāso, tāpēc izvēlējos interesanti dzelteno. Lietas kas vēl jāizdara: Jāpiereģistrē un jāapdrošina Jāuzliek led gaismas Jāuzliek izpūtejs Jāsaregulē karburators un transmisija Jāsaliek viss kopā Un protams jābraukājas. Bildes daudz bet vismaz, ir ko skatīties. Tā nu lūk, vēl pāris dienas jāpastrādā pie zipa, un tad jau būs gatavs.
  3. 30 points
    Yo kebabi, gan vizuāli gan tehniski zips ir beidzot gatavs, reāli katru dienu no 12-16h tika pavadīts pie rollera un jā, pēdējās dienās sāka jau nedaudz krist uz nerviem, kā tikai redzi darbs, un pēc darba uzreiz uz garāžu zipu labot. Pašam ļoti patīk kā ir sataisīts, kā arī vakardien tika saņemta paciņa no @xero rokās beidzot dabūju LeoVince 70 handmade izpūtēju, atlicis tikai karbi saregulēt un transmisiju. Vairāk pagaidām nav ko rakstīt, turpmākie plāni būs vairāk priekš motora, bet, kas būs tas, lai pagaidām paliek pie manis. Nu tā lūk, tāds viņš man ir.
  4. 28 points
    scootermonster

    yamaha aerox 1999

    Čau visiem. Samainiju šo rolleri pret piaggio zip 2. Roxinam bija vizuali defekti, bet motors bija tīri svaigs. Bija uzlikts jauns mk2 sport pro ar kuru pabraucu 300km un malossi seperators izdomaja izšķīst. cilis protams beigts, tapec sāku domāt ko likt vietā, tad atcerejos ka viens pazistams piedavaja malossi big bore. Nopirku no viņa visu motoru, setups bija: malossi big bore cilis, stage6 R/T kloķvārpsta, polini digitāla aizdedze, oversize transmisija, top performace nardo reduktora vāks, yasuni c20 vai c21, rt kolektors uz aizmuguri. pašam no veca motora palika Rt sajuga zvans, polini torsens un mk2 sajugs. Tagad atliek iegādāties jaunu filtru, 28mm karburātoru, kādu labu vārstu un jaunu virzuļa pirkstu ar seperatoru. pašlaik rolleris izskatas šādi:
  5. 28 points
    Innitaa.l

    Piaggio zip FR to SP1 by innitaa.l

    Heyo visi, tātad pagāšgad iegādājos zip fastrider no Dārziņiem, diezgan nojātu. pa šo laiku ir izdarīts ļoti daudz un plāni arī vēl daudz, bet topiku izdomāju uztaisīt tikai tagad. Kad nopirkām zipu priekša bija bēdīgā stāvoklī, sēdeklis bija jāpāršuj un vēl daudz kas cits. Uzreiz kā nopirku zipu gribēju viņu zilā krāsā. No sākuma nokrāsoju ar baloniņu, tā lai var piereģistrēt un doķos dabūt zilu krāsu uz closingu. Pēc closinga uzlikām 17 karbi , mazo runnera filtra kasti un gianelli trubu. Un pēc closinga ATKAL pārkrāsojām zilu , bet šoreiz ar laku un daudz labāk. kā arī pēc ziemas biju iedevusi savu sēdekli pāršūt, bet viņu nozaga. Tad zips kādu laiku bija bez sēdekļa un stāvēja garažā. Pa ziemu jau bija doma likt norm setu, bet nekas nesanāca, jo@emka ap*isa un pārdeva nokļinītu top performance 70cc cili. Biju arī dabūjusi S6 HPC kloķi un jau sazīmēju 21 karbi. Beigās saliku stock ar HPC un pirmajā test drivā kkas aizgāja pa dirsu. Un nevienam nebija ne mazākās nojausmas kas tas ir, visu motoru pārjauca un neatrada problēmu. pēctam nopirku motoru, jo opens bija ļoti tuvu. Kā arī kamēr nebija motora, zips tika vēlreiz pārkrāsots, bet šoreiz ar pistoli un atkal zils , bet ar baltiem diskiem. Tika iecelts jaunais motors, kurā stāvēja jauns Mf 50cc un no dārziņiem tika nopirkts ideāls zx. Opens tika nobraukts bez problēmām ar vienvietīgo beņķi, jo nekur nevarēju dabūt divvietīgo. ( fotka ar@krunka zipu) Pēc opena jau sāku lēnām likt sp1 zipu. Nopirku one arm ar skippera disku pēc tam nopirku sp2 diskus no Buberta kurus pēctam samainīju pret sp1 diskiem un arī dabūju sp1 sēdekli, kurš bija nojāts līdz ručkai. Pārvilku sēdekli , uzliku sp1 diskus un dabūju sp1 priekšu arī diezgan nojātu, un jau sāku labot visus mīnusus bildes kā zips izskatās pašlaik stay tuned, drīz būs jauni updeiti . Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. 28 points
  7. 27 points
    Moto-Studija

    Ievads rolleru tūningā v2

    Ja tiesām ir pieprasījums pēc v3 ievada (sis ir pārak gars un sarezgits manuprat) tad spied like sim manam ierakstam. Pēc nedēļas pacekosu cik bus like...tad nav problemu arī uzcept P.S. Lai nebūtu tā ,ka pēc kkāda gada vai diviem atkal neviena bilde nerādas, gaidu pieeju no adminiem pie kkāda file storage, servera vai vismaz iespēju augsuplādēt vairāk kā 0.95mb bilžu
  8. 27 points
    Kjipa jow, laiks iet uz priekšu, darbi iet uz priekšu, nauda nāk, nauda aizbēg, tamparampampam, un tā. Minionam, jeb zipam, jeb banānam, jeb vabolei kā nu kurš sauc, pēdējā laikā daudz kas ir ticis uzlabots, sataisīts. Īsumā, kas ir izdarīts un nopirkts: Jauns Top Performances Black Trophy 70cc cilindra komplekts Jauns Polini seperators Jauns 21mm karburators Ļoti mazlietots īsais stage6 gaisafiltrs Jauns manuālais čoks Jauna gāzes trosīte Jaunas degvielas un vakuma trubiņas LeoVince handmade 70 izpūtējam nomainīta jauna vate Jauns HP2 kolektors Jauni rullīši kā arī variotora šaibas nopirktas jaunas Beidzot dabūti dokumenti ar numurzīmi, safe tagad braukt pa ielām Nopirkta Motul 710 sintētiskā eļla Uzlikta jauna aizmugurējā riepa Jauna Stage6 strong lielā atspere Kā arī izmazgāti iztīrīti karteri, un visas pārējās lietas, lai viss būtu tip top. Tad nu tā, šodien tika iebraukāti arī pirmie 20km atlicis vēl ļoti daudz ko iebraukāt. Kādi turpmākie plāni, iegādāties pilnībā jaunu transmisiju un kloķvārpstu, bet kas tieši būs tas, lai paliek saldajā ēdienā. Un tā dažas bildes ieskatam.
  9. 26 points
    xero

    Spams

    no rolleriem vēl neesmu pazudis, šonakt sagribēju izpildīt misiju - nobraukt pa brīvības ielu no juglas maķīša līdz vef tiltam nenolaižot ratu. izdevās enjoy
  10. 22 points
    Rodrigoz

    Aprilia SR50 R by RodrigoZ

    Nu ko, last update no manis šim dampim Bija tā, ka nevarēju dabūt rokās veco īpašnieci un nevarēju sarunāt pārrakstīšanu, bet beigās vēl uzzināju, ka viņa bija anglijā. Nu tad man nolaidās rokas un vairs negribēju neko darīt tam rollerim. Bet par laimi beigās visu nokārtojām Beidzot kad dabūju pārrakstīt, tad sapratu, ka vajag nokrāsot pēdējās lietas pirms lieku pārdot (vario vāks, dubļinieks, filtra kastes vāks) To nokrāsojot saliku virsū. Paņēmu vienu dienu pabraukāju test drive, lai saprastu vai var tirgot, nuu viss gāja kā jāiet, tad metu iekšā ss. Bija ļoti daudz interesentu, bet neviens reāls pircējs Vislaik sarunāju laiku un dienu kad brauks skatīties un tā arī neatbrauc, tā bija ar 3 cilvēkiem Vēlāk lietuvietis uzradās, nu reāli tā grib pirkt, labi sarunājam ka pa nedēļu brauks šurp, bet beigās uzraksta man viens no latvijas ka ņems rolleri, ja atstāšu līdz nedēļas beigām un pa pilno cenu. Domāju lab ir, pagaidīšu. Tad nu atbrauca, apskatīja rolleri un nopirka. Godīgi sakot šis projekts izvērsās ilgāks nekā tam vajadzēja būt. Tad pēdējās bildes kopskatam Sori, ka visas bildes šķības Turās! Taisam ciet
  11. 20 points
    Danka098

    Spams

  12. 20 points
    Mīna

    Piaggio nrg by Mīna

    Čau visiem, šodien nopirku piaggio nrg extrem, nezinu precīzāk. Rolleris ir 2003. gada un brauc pieklājīgi Setups. Malossi MHR Cilindrs Malossi MHR Sajūgs Malossi MHR Izpūtējs Malossi MHR Kloķene Malossi MHR Variātors Malossi MHR Izspiedējšķīvji Malossi Kolektors ar karbona lapiņām INA MX sporta gaisa filtrs (kkā tā) Divi radioātori 21mm Delorķiks ar rokas čoku Polini klever siksna Polini lielā zilā atspere Iepriekšējais īpašnieks bija rolleri vedis uz stendu, tur izpieda 19,4 hp Darbi: Nestrādā pagriezieni, aizmugurējās bremzes un nestrādā koso dačiks. Bildīte
  13. 19 points
    RB.

    Yamaha Aerox 2001

    Sveiki, tātad nesen tiku pie sava pirmā braucamā. Iegādājos to apmēram pirms mēneša, jūlija vidū. Rolleris ir nācis no Rīgas. Saku uzreiz, ka no rolleriem visu tagad tikai mācos, jo esmu vēl galīgs iesācējs. Kā jau pirmais rolleris, priekš manis, viņš iet patīkami, un pagaidām jauda ir pilnīgi pietiekoši. Kad nopirku rolleri, lielākoties viņš stāvēja garažā, dažreiz tik izmetu pa kādam līkumam, jo nebija tiesības un pēc kāda laika kaimiņi sāka trakot dēļ lielās rūkoņas, bet līdz ko noliku tiesības - sāku bliezt vaļā pa pilsētu. Rolleri iegādājos ar sīkiem defektiem. Dažās vietās plastmasi aplausti. Lielākā daļa no plastmasiem turās uz plastmasas savilcējiem. Manuprāt, motora ziņā viss bija ideāli, līdz ko uzklausot cilvēkus, kuri no rolleriem saprot vairāk, sapratu, ka sākumā man ir nežēlīga bedre dēļ lielās cietās atsperes. Arī daži rullīši bija kantaini. Ar sajūgu tika diezgan labi un ilgi pabraukāts, tāpēc vajadzēja pēc iespējas ātrāk iegādāties jaunu sajūgu. Pēc kāda laika arī sporta filtrs izdomāja atlīmēties vaļā dēļ tā, ka žāvēju viņu ar karstu gaisu, bet nu kā saka, no kļūdām mācās. Pēc kāda laika arī sapratu to, ka mans vakumņiks ir vienkārši beigts. Jā, rollerim pagaidām vēl neiet aizmugurējā lampa, bet domāju to pēc kāda laiciņa labot. Varbūt esmu arī ko piemirsis, bet nu nekas. Līdz ko rollerim sāka parādīties vairākas problēmas, nolēmu iegādāties dažas detaļas, tātad iegādājos: Ieplūdes sistēmas komplektu Stage6, Stage6 Torque Control 107mm sajūgu, Stage6 R/T CNC sajūga zvanu, dīžu komplektu, izpūtēja blīvi, gāzes trosīti, Stage6 ruļļus 4g, Stage6 lielo MEDIUM atsperi un Malossi E13 gaisa filtru. Viss tika skrūvēts @pgobigmax garāžā ar viņa palīdzību, tāpēc milzīgs paldies viņam! Tātad pašreizējais rollera setups: Stage6 Streetrace 70cc cilindrs (ar hook'a vīlētu izplūdi un pārplūdes lūkām) Motoforce Racing kloķvārpsta ar Malossi seperatoru (c4 gultņi) Atvieglināts magnēts aizdedzei Yasuni R izpūtējs Top perfomance variators ar 4g ruļļiem Naraku dzesētājšķīvis Stage6 107mm Torque Control sajūgs ar Stage6 lielo medium atsperi un mazajām baltajām atsperēm Stage6 R/T CNC wingbell 21mm Dellorto karburātors ar manuālo čoku Vārstā Stage6 stiklšķiedras lapiņas Malossi E13 gaisa filtrs Neierobežots CDI Italjet 50 radiators Dakšas ass speciāli virpota, lai derētu īsais plaukts Par stailingu domāju, ka baigi nestāstīšu, jo ir NENORMĀLI DAUDZ jāstāsta, un nevēlos nogurdināt ar to citus. P.S. Atvainojiet, jo pašreiz ir tikai viena normāla bilde ar rolleri, bet līdz ko būs normālas jaunas bildes - noteikti atrādīšu! Plāni nākotnei ir ļooooooooooooooti daudz, tāpēc tos paturēšu noslēpumā, lai paliktu nedaudz interesantāk! Paldies, ja izlasīji līdz galam.
  14. 19 points
    wylde

    PIRMS UN PĒC

    BEFORE V2 V3
  15. 18 points
    TheLukeRay

    Topiks sliktām atsauksmēm

    Tātad ja kāds atceras, tad gadu atpakaļ tiku apčakarēts darījumā ar user: @speedfight100 Lūk visa informācija no tā, kas notika, ja nu kāds nezin. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ''Tātad arī es esmu tajā lielajā barā, kurš uzķērās uz appis**u speedfight 100 (http://scooter-power.lv/profile/709-speedfight-100/) Raivja telefona nr. : 26631078 Daniela telefona nr. : 20537178 Pirku no viņa woki bijušo plauktu un stūri, bet apčakarēja. Īstajā vārdā Raivis Raudis, jeb kā forumā zināms Raivis Paškovskis. Vārdu zinu 100%, jo ar vecākiem biju policijā un datu bāzē viss uzrādās, dzīvo viņš Liepājā, miera ielā, precīzu ciparu nezinu! Mātes vārds Svetlana Paškovska. Visi kuri ir no viņa kaut ko pirkuši zinās ka konta numurs, ko viņš deva nav viņa, bet gan viņa drauga...Daniela Rožukalna, kā forumā pazīstams rasķiks (http://scooter-power.lv/profile/653-rasķiks/) , arī policijas iecirkņa datu bāzē atrada...konta numurs Danielam LV97HABA0551039728598 un personas kods 300896-10822! Nekādā gadījumā uz šiem diviem pajoliņiem neuzķeraties! Administrācijai ieteiktu speedfight 100 un rasķiks nobanot no šī portāla, jo motorolleru pašiem nav un forumā nav aktīvi, tikai uz app**anu... Ieteiktu katram kurš ir uz šī cilvēka uzķēries doties uz policiju un rakstīt iesniegumu...lai savāktu pēc iespējas vairāk cietušos un pierādījumus, lai čalim bargāks sods... Pasaka ko stāstīja man: Ar draugu dzērām un draugs no mana telefona tevi apčakarēja, takā ar mani nekārto šīs lietas un lai rakstu Danielam! Whatsapp uzreiz kā pārskaitīju naudu nobloķēja... Policijā tika ierosināta krimināllieta, cerams atradīs abus loš**! '' ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tad nu beidzot lieta ir atrisināta un policija sazinājās ar viņu, aizsūtot viņam vēstījumu uz mājām, ka uzsākta krimināllieta. Čalis momentā sabijās un zvana uz iesniegumā norādīto numuru jeb man. Sākumā stāsta pasakas, ka neatminās neko no notikuša, lai es viņam atgādinu visu. Rakstīja man no tā paša numura, no kura apčakarēja, pat sarakste vēl bija saglabājusies. (Aizsūtīju viņam visu un uzreiz atmiņa nostrādāja, atcerējās visu kas notika) Vecis baigi sabijies uzreiz piedāvā atskaitīt naudu un izbeigt krimināllietu jeb es izņemu iesniegumu no policijas. Protams, es piekritu, bet čalim sūdi līdz ausīm arī bez mana iesnieguma, nebiju vienīgais, kas uzrakstīja iesniegumu. Teica man, ka tagad no sīkajām problēmām tikšot vaļā, jo ir kas nopietns. Lai jau pats tiek galā ar savu dzīvi, bet naudu es saņēmu. Vismaz tagad zinu, ka ar policiju tomēr ir kaut kāda iespēja atgūt zaudēto, protams, tas prasīja samērā ilgu laiku, bet tomēr!
  16. 18 points
    TheLukeRay

    Aprilia Sr50 by TheLukeRay

    Nu tad laikam vajag atskaitīties par sezonas noslēgšanas pasākumu. Sezona noslēgta godam un ar smaidu sejā. Viss ritēja, kā plānots un uz noslēgšanas pasākumu devāmies ar piekabi, lai nebūtu jātērē lielā nauda benzīnā... Īpaši labi veicās Biķernieku trasē, finišēju kā pirmais gan dragos, gan skriešanā pakaļ balvai. Diemžēl draugs savu srku salika 2h pirms izbraukšanas no Iecavas, tāpēc neriskēja un nebrauca dragos, bet domāju ka vieta viņam būtu bijusi garantēta. Kad būs vairāk laika, iemetīšu videoklipus ar dragiem. Tas arī pagaidām viss sezona godam noslēgta un motorollers dodas ziemas miegā, tad jau redzēsim kas notiksies pa ziemu!
  17. 18 points
    Shobos

    Paštaisīts Elektro-Velo

    Tātad, šis projekts man ir aizņēmis ļoti daudz laika, enerģijas, un naudas. Taču par iznākumu ļaušu Jums spriest. Vispārēji parametri ir sekojoši: 8 ātrumi, pusautomāts. Spec pasūtījuma motors/pats arī pārveidoju lai turētu lielāku slodzi. Programmejams ir - uzrāviens, aizdedzes stāvoklis līdzīgi kā iekšdedzes motoriem pārkaršanas aizsardzība, anti-zagšanas funkcija. max ātrums - pietiekams Reduktors - NORD industriālais, gliemezis, diezgan pārveidots. attiecība 1:10 Motora svars - 900 grami Nobraukums ar vienu uzlādi - 30km Ja interesēs, papildināšu. Jautājumus jautājiet droši. Video tika izmantots tikai pirmais ātrums. pašlaik tiek veidoti paneļi lai būtu zolīdi un smuki
  18. 18 points
    Emesy

    Atsauksmes/Kritika Openings 17'

    Mierīgu, nesteidzīgu kollonas vadīšanu bez liekas trača celšanas. Neskriet pa galvu pa kaklu ja kāds no dalībniekiem closingā/openingā grib ātrāk braukt uz trasi vai prom no trases utt, visam būtu jānotiek pēc grafika kuram arī visi var sekot līdzi, kad jau būtu jātaisas uz izbraukšanu no DUS vai piemēram arī no trases utt.. Noteikti arī ja ir kāda iespēja, tad samazināt dalības maksu.. respektīvi ja tā būs par lielu, tad cilvēki trasē iekšā braukt nevēlēsies un atstās rollerus kaut vai pie tās... un turpinās citas aktivitātes kurās dalības maksa nebūs nepieciešama. Būtībā tas arī ir viss.. pārējais patlaban apmierina no rīkotāju / organizātoru puses... OFFTOPIC: Rīkojiet lūdzu 30.09 ja ir iespējams lai nightride būtu pilnvērtīgs un nebūtu jādomā pa to ka kādam darbs/skola utt. TIP : Tie kas piedalās pasākumā, please nedarat stulbības un neizrādaties mazajām ka mākat ratā vai arī pārlidot pāri stūrei ar kūleni... un tad arī viss noritēs gludāk un patīkamāk. /Emesy/
  19. 18 points
    Rodrigoz

    PIRMS UN PĒC

    Dažiem rolleriem iekrājušās pārvērtības Yamaha Aerox Pirms: Pēc: Yamaha Aerox #2 Pirms: Pēc: Aprilia SR50 2gen Pirms: Pēc: Aprilia SR50 3gen Pirms: Pēc:
  20. 18 points
    Danka098

    Spams

  21. 17 points
    Daudz šķēpu tiek lauzts, cik tad īsti, ir japiebraukā cilindri??? No seniem,seniem laikiem ir zināms,ka čuguna cilindri ir jāiebraukā 1000km. Tā tas ir bijis jau sen atpakaļ,kad visai tehnikai bija čuguna podi un nikosila,hroma un citi pārklājumi plašakai publikai nebija zinami. Te foruma ,daži čibriki, iesaka neko ilgi nemocīties un vērt vaļā jau aiz nakamā līkuma, izbraucot no servisa,jeb garažas ,jeb šķirbaina šķūņa.....Neklausieties viņos!!! Čuguna cilindram,jo ilgāk būs pacietība piebraukāt,jo ilgāk un labāk viņš ies!!! Saprotu,ka gaismas ātruma laikmetā, vilkties 1000km uz 40/45kmh ir pozors....,bet nu vismaz 500km piebrauciet gan!!! Liela kļūda pēc jauna,jeb izslīpēta, cilindra instalēšanas ir piešķilt un uzreiz mēģināt iztīrīt dīzi....,ļaujiet lai motors padarbojas uz maziem rpm., ja vien karbiķis ir spējīgs noturēt mazos rpm. Braucot neturiet monotonu režīmu,bet brauciet uzdodot un noņemot gāzi. Noņemšanas brīdī cilindrs nedaudz dzesējas. Ticiet,ja piebrauksiet nesteidzoties,cilindrs kalpos vairāk par nedēļu un piecām dienām!!! Ar alumīnija cilindriem ir vienkāršāk. Kad biju ciemos pie Hendrik Keller,speciāli pajautāju...cik ilgi tas process jādara? Viņš ieteica šadu shēmu...piedarbina uzdzen dzesēšanas temperatūru līdz 60 grādiem(ne jau gāzējot un braukājot ratā) ļaujot motoram strādāt ar apm.2500-3000rpm., tad noslāpē un ļauj atdzist. Un tā to dara 3 (trīs) reizes. Pēc tam, jau var virināt ,cik nu spēki ļauj!!! Lai veicās censoņi!!! Lai spēks ir ar jums... /Joda/.
  22. 16 points
    Silinsh

    Yamaha Aerox by Egons (projekts)

    Viens no sliktākajiem topikiem ko esmu redzējis.
  23. 16 points
    zzhurka'

    zzhurka's Yamaha Aerox

    Neliels Up! Kopš pēdējā posta nav izdarīts gandrīz nekas, izņemot sadabūts priekšējais dubļinieks un sakrāsots. Tā kā beigusies apdrošināšana, tad vairāk šogad nebraukās, pa ziemu jauksies ārā, tādēļ pēdējais posts pirms ziemas. Pāris svaigākas bildes ar rudeni galvenajā lomā.
  24. 16 points
    TheLukeRay

    Aprilia Sr50 by TheLukeRay

    Videoklips no dragiem, nekādi dižie kadri nebija un nekāds dižs video arī nav.
  25. 16 points
    xero

    Piaggio NRG mc¹ 1996

    heya. mini atskaite. sāksim ar to, ka tikai pēc nepilnām 50m/h negaidīti izbeidzās virzulis. stāvu pie krustojuma un rolleris pēkšņi noslāpst. spiežu kurbuli, tas 3x mīkstāks. kurbulēju, un nelec arī vairs. dabūju stumties mājās. uzreiz pasūtīts jauns, diemžēl bija jāgaida veselu mēnesi, bet ko darīt. ņemtu kādu citu, jo esmu vīlies malossi kvalitātē, bet nekas cits nebija dabūjams, paņēmu vien tādu pašu. vienu dienu saņēmos un visu pārjaucu tāds ir tas nelaimīgais štrunts. atkal izbeidzās gredzena pins un gredzens aizgriezās, iespiedās un tāpēc pazuda kompresija. neeereāli paveicās, ka to gredzenu neierāva lūkā, tad cilindru varētu izmest. bet tagad, kāds bija, tāds arī ir. bez starpgadījumiem viss salikts un atkal ielās bilde pirms kļina un šodien samainīts arī pakaļējais lisaks un saldais ēdiens. jo tāpat samainīt riepu nav pietiekami interesanti piis
×