Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 2018.08.15. in all areas

  1. 3 points
    skaluN

    98'' ķiršu Stalkeris.

    ((Topiks nebūs pārāk aktīvs, sakarā ar to ka visam vajag naudu , bet plāns ir uztaisīt tādu mopēdu, ar kuru līdz 18 varētu nobraukāt un uz kuru pašam prieks skatīties. Neprasu upvotes vai ko tādu, vairāk vai mazāk var atskatīties pēc kāda laika atpakaļ. )) Sveiki. Pagājušo gadu dabūju savējo pirmo mopēdu, Gilera Stalker 98'. Plastmasas viennozīmīgi nebija labā kārtībā, praktiski viss stāvēja uz savilcējiem, nebija regulēts un pēc neilgas braukšanas gura nost. Nedaudz uz ''duru'' paregulējot, dabūju vēlamo ātrumu un to, ka negurst / nemirst braucot. Fullstock, nestrādājoša elektronika un spidometrs. Topiks nebūs pārāk aktīvs, sakarā ar to ka visam vajag naudu , bet plāns ir uztaisīt tādu mopēdu, ar kuru līdz 18 varētu nobraukāt un uz kuru pašam prieks skatīties. Neprasu upvotes vai ko tādu, vairāk vai mazāk var atskatīties pēc kāda laika atpakaļ. šādas bija tās plastmasas , kad es viņu dabūju. Sadomājies sapņus , noņēmu aizmugurējās plastmasas un sāku gatavot krāsošanai, štukojot, ko var izdomāt ar visiem aplauztajiem stiprinājumiem un maliņām. Tad nu es paliku braukājot bez pakaļējām plastmasām. Pie reizes piereģistrējos forumā, uzdevu jautājumus lai virzītu sevi tālāk. Drīz vien dabūju tiesības un tad sāku gasēties pa pilsētu. Tanī brīdī skrēja pārsteidzošus 75 km/h. Tālāk nobraukāju atlikušo sezonu ar tādu kā dabūju, pāris reizes pārrāvu, divreiz uz sāna noguldīju, nekas īpašs un viss ir piedodams. Sāku interesēties par detaļām , kā ko sataisīt utt., parādījās interese par mopēdiem, gribējās kaut ko skrūvēt un čubināt. Sezonu beidzu bez ķibelēm, izņemot vienu cauru riepu :D. Sniegam uzsniegot mopēds tika noguldīts garāžā, kur sākās šādi , tādi mazie darbiņi. Sasūtītas pāris detaļas vizuālajam ( plaukts ,stūre, lampu stikliņi, aizmugurējie spārni jo esošie bija nelabojami.) 1. Sākām ar elektroniku, paldies vēl vienai pravodkai , kurā bija strādājoši releji un visādi citi sīki loriņi. Pasūtijām slēdžus no ali, jo nesaskatīju un arī tagad nesaskatu jēgu pirkt slēdžus kuru vērtība ir 5,32 eiro (mans viedoklis, no heit pls) Te arī var redzēt tos slēdžus, kas nemaz neizskatās tik slikti. ( atkal, mans viedoklis.) 2. Sākās krāsošanas darbi , ilgi domāju ko darīt ar krāsu bet beigās paņēmām krāsu pēc BMW Calypso Rot koda 252. (Videoklips bija priekš vizuālās mākslas projekta, ignorējat, ja kaut kas ir ne tā, nenodarbojos ar to ikdienā un tā bija pati pirmā reize , kad līmēju videoklipus kopā.) Tagad atnāca MHR overrange multivars, DrEvo 70cc , Yasuni R, tomaselli ručkas un platā stūre (Paldies @rih.sp par dāvanu :D) . Viss tika saskrūvēts un šobrīd tiek iebraukāts, paldies @pgobigmax par to , ka parādīja kas un kā jādara. Pasūtīju vēl sāna ķepu un rullīšus, jo šķiet ka baigi viegli . Tas viss pagaidām, tāds recaps no pagājušā gada. Vēlos pateikt to , ka viss kas šeit tiek darīts viennozīmīgi nav pareizākais, labākais veids kā to darīt. Lielāko daļu darīju par krāto naudu Utt. , labprāt uzklausītu kritiku un jūsu viedokļus ko darīt . Ceru iemācīties daudz no šī ''projekta'' ja to tā var nosaukt. Cerams drīz būs up's, nezinu īsti vel. Atkarīgs cik ātri ko atsūtīs :). EDIT: Pirmo reizi šāds topiks man. Nezinu ko īsti darīt vēl, skatijos no citiem topikiem, ceru ka sapratīsiet
  2. 3 points
    launch control, ABS, ESP nu visa stadarta paka
  3. 3 points
    xero

    Spams

  4. 2 points
    EvoLV

    Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko

    Kas tās par trakajām pogām salonā ?
  5. 1 point
    Viesturz_

    Jautājumu topiks

    Varbūt kāds var ieteikt ko darīt, ja ir ļoti liels degvielas patēriņš? Uz 100km - 7l beņas
  6. 1 point
    Richy

    Pārdod rolleri

    Pārdodu NRG power/maiņa pret konstruktoru ar tavu piemaksu. Full stock, ar zxu. Cena 400e Wpp-26659643
  7. 1 point
    Ditech

    Spams

    Takā plānoju novembra sākumā uz nedēļu aizbraukt uz Beļģiju ir doma kādu brīvdienu aizbraukt sapirkt rolerus. Piedāvāju tādu variantu, es tajā galā pieņemsim nopērku 10 rolerus. (Aprilia,Yamaha,Piaggio,Gilera,Sendas un tāda tipa dampjus.) piedāvāju katru no viņiem pa 400-500e gabalā pārpirkt, atkarībā no stāvokļa. Pašam personīgi nebūs laika skrūvēt, jo pa to cenu būs lielākas vai mazākas šādes 100%. Katrā ziņā nopelnīt ja sataisa nu notirgo varēs tapat.:) galīgus mēslus nevedīšu. Visiem mopēdiem dokumenti būs. Takā krājat naudu un turat atslēgas siltas.:D
  8. 1 point
    Gerkans

    Yamaha Aerox

    Tātad beidzot saņēmos ielikt roxsa bildes...
  9. 1 point
    ArtursOG

    Piaggio Zip by ArtursOG

    sup, iespējams, pēdējais posts šajā topicā, jo ir iespēja, ka rīt jau šis apis nonāks cita cilvēka apgādībā ja nepaņems, atstāšu sev un domāšu, kur lai vel pieliek roku, jo reāli viss, ko gribēju izdarīt ir izdarīts. te būs pāris bildes, nokrāsots ir priekšējais rats, bet priekšējās bremzes joprojām stāv neuzliktas, jo neesmu sadabūjis atgaisošanas skrūvi.. kā arī tīri slinkuma dēļ nav uzlikts stūres plastmass, jo viņš dēļ bremžu mašīnītes ir jāpagraiza. p.s tā spidometra trose arī stāv savā vietā. pilnai laimei vel cietākas atsperes un mazliet vieglākus ruļļus, kā arī mallosi siksnu nomainija polini kevlars. tad braukāju laimīgs līdz brīdim, kad reduktors izdomāja atteikties, kā rezultātā parāva līdzi daļu no kartera, rezultātā atradu samērā svaigus hyp2 īsos karterus un pie reizes ieķēru vespas variovāku
  10. 1 point
    RoodyZ

    Eļļa priekš mk2 sport

    Motul710 būs tieši laikā. Es Motul 710 DR EVO lēju tas jau bija pietiekami labi
  11. 1 point
    xero

    Piaggio NRG mc¹ 1996

    ale. mājās visu dienu, tik ļoti nav ko darīt, ka jāiedirš update te. pa lielam braukāts daudz, viss diezgan jauki, racings vienkārši ir neiznīcināms, iet ilgāk, nekā dažam stoki un drkas. likšu visu hronoloģiskā secībā, lai labāk saprot, kas un kā. vienā transmisijas routine check-up ieraudzīju skaistu plaisu MHR dzesētājšķīvī. drusku wtf, nu neko, iemetu stūrī, stock šķīvis virsū. skatīsimies no gaišās puses, man tādēļ atkal strādā starteris tajā pašā reizē palika zb, ka katru reizi attaisot, visa telpa pilna ar eļļu. atrodot vaininieku, nebija brīnums, ka tas tā bija. fiksi pārspraužam un viss kedā. tālāk beidzot saņēmos padročīt trubu. nesanāca galīgi tik labi, kā gribējās un arī laka sūds, bet nu ai, kaut kā vienalga. kaut kad pārstrādāšu. tad vēl beidzot padevās ieplūdes kolektors (rip 1996-2018). gruzīja, jo vecie kolektori ir krietni vien kvalitatīvāki, nekā hi-per2. šis bija uz nrg pat kopš viņa iznākšanas no rūpnīcas pirmā major problēma - vienu dienu mierīgi ripinos, pēkšņi rolleris sāk brutāli lagot. apstājos, noslāpst un vairs nelec - nav dzirksteles. labi, ka nebiju tālu no mājām. izmēģinājos viskaut ko, sveces, tad vēl cdi, jo liku lielu aizdomu uz to - tas bija tāds baigi saguris. nekā. sapratu, aizdedze. nu ko, ņemu rokā testeri, zvanu vadus - tinums it kā vesels, bet auzas rāda impulsa devējs. sāku graizīties pa vadiem, atradu ejošu devēju no aizdedzes ar beigtu tinumu. ķeros pie lodāmura, pārlodēju, visu skaisti satinu, noizolēju, nu tik būs braukšana. salieku, pielec, kaut ko drusku vēl spļaudas, bet domāju, nu gan jau no kurbulēšanas aizlējies vai kas tāds. braucu, vienalga, kā motors uzsilst, sāk lagot aizvien vairāk, līdz vajadzēja apstāties, tad protams noslāpa un atkal. sabesījos un stūmu atkal mājās. uznāca zajobs un tālāk pieķēros tikai vakarā. nevarēju saprast, kas par gemaru, līdz vēlreiz paņēmu testeri. starp impulsa devēja vadu un masu ar pretestību viss čotka, bet starp devēja vadu un balto aizdedzes masas vadu, sākas tufta. kā ar āmuru pa galvu - [censored], aizdedzes masa. paskatos - jap, zem tās maza rūsiņa un nekontakts. fiksi uztaisu papildu masu aizdedzei, salieku visu kopā, izgāžu un viss aiziet lupatās. rezumē - papisiens visas dienas garumā dēļ neesošas masas pašā aizdedzē vēl tiku pie Metrakit Pro Race rores iemēģināšanas - nu i nax, c21 labāks tad lielākā šīs sezonas žopa, pie kā viss arī ir palicis. jau pēdējo mēnesi mīzu par virzuli, jo savu mūžu tas jau ir nodzīvojis ar atliektiem galiem - 120 motorstundas. viss beidzās, kad izpūta galvas blīvi. gan balts mutulis pa izpūtēju, gan spiediens dzeses sistēmā. mierīgi braucu līdz garāžai ar domu - jaukšu ārā un skatīšos virzuli. ja būs vēl braucams, sakrāmēšu uz blīves hermi un vēl kādu brīi pabraukšu, ja metams, domāšu tālāk. visu smuki nojaucu, apčamdu virzuli, nē, tāds iet plauktā tagad un tūlīt: cilindrs, kā jau vienmēr, absolūti bez nekādiem bojājumiem, tikai gan jau izdilis ovāls. veči, 500 motorstundas virzulim kaut kāda maza plaisiņa aizgājusi un gredzenam atstarpe lielāka, kā čigānam starp priekšējiem zobiem, bet nu, es viņu biju jau arī nobraucis līdz kliņķim. visu cieņu polini, nākamais noteikti būs tāds pats, tikai nu jau C izmēra. malossi tiešām bija miskastes. šis viens nogāja ilgāk, nekā tie abi kopā. domāju, ko tālāk. racinga pagaidām nav, bet braukt tak gribas nospļāvos un uzliku savu sen aizmirsto vīlēto stoku. smejieties vai nē iet (lasīt - neiet) ļoti interesanti. combo vienkārši iespārda - vīlēts stock bez kompresijas, yasuni c21, overrange, r/t 85 kloķene, 21mm pilnā ručkā iet kā jau stoks, bet nu kā laid vaļā, sākas auzas, jo stoks ar c21 nu vienkārši nav savienojams. braucot parasti lamājos uz to stoku, bet nu, vismaz pakaļu pārvieto, un nepilnus 95 pēc gps var izdirst. zabei, ka kāda trešā atspere jau pārlūzt un pa3,14sas tam izpūtējam, [censored] uztaisīju customu nākotne? gaidam virzuli, seperatoru un blīvju komplektu, tad jau atkal ruļevai pa ielām svaigas smukbildes piis aut
  12. 1 point
    VuskansDavis

    SR50R

    Vakar ieinstalēts stock reduktors. Ne bez mokām, bet ja. Vairs nav mhr vāks, bet tur noteikt, ka kko var izdomāt, lai varētu uzlikt atpakaļ mhr reduktora vāku. Ar to pašu regulāciju tagad bail uzsākt no krustojumiem
  13. 1 point
    xero

    SR50R

    tā jau tautā runā, šitādus taisa, lai saulainā dienā aizbrauktu pēc piena
  14. 1 point
    DavidnK

    SR50R

    Beidzot aparāts tika izmantos priekškā viņš tika taisīts @VuskansDavis un viņa svētdienas piena aparāts
  15. 1 point
    didziiiiis

    gillera runner 07 rebuild

    (Plz no hate pirmais topiks)Tatad pirms 2vam nedelam nopirku 2007 gada Gillera runner ar šprici,2 dienas pabraukaju ne suuda negaja un ristijas,pec tam nevareja iedarbinat,nevareju saprast kas pa vainu,aizvedu pie čaļa kas saprot kautko no ta vairak,beigas nobrucis bija bendzinas suknis.Taka negrieja turpinat cakareties ar šprici izdomaju parbuvet uz karbi Tagad runners stav noardits garaža kamer nedabusu visas detalas. Paldies @Ratatā par aizdedzi ar magnetu,LC galvu,gazes trositi. Vel dabuts cits kolektors,karbis un jauns virzulis.. vel vajag:(piedavajat) Disku bremzu karterus LC(HP2)(-butu baigi labi ar reduktoru un kloķeni iekša) Lapiņas Citu izputeju New Runner gazes trositi pilnā garumā Sledzeni ar visam atslegam
  16. 1 point
    Loggit

    Gilera Runner 50

    Nu ko rolleris ir uzpulēts novaskots un ir gatavs braukšanai. Varu teikt ka projekts ir principā pabeigts. Vēl būs kaut kas jāpamaina ar dzesēšanu. Bet tā kopumā esmu sev uzcēlis rumaku ar ko ikdienā pārvietošos. Sāk pienākt tas brīdis kad nauda jāsāk krāt četrriteņu transport līdzeklim bet ko var zināt. Tāds viņš izskatas finālā un mēģināju uztaisīt maksimāli viegli skatāmu videoklipu. Gribētu dzirdēt viedokļus un ko varētu vēl pielabot un uzlabot Manuprāt skaistākā bilde, kas rotās manu desktopu. Video:
  17. 1 point
    Silinsh

    SR50R

    Tavi labākie draugi ir šaibas un drēmelis.
  18. 1 point
    xero

    Spams

    kopš kura laika topiks ir palielīšanās? topiks ir citiem interesanti palasīt, smelties iedvesmu, idejas, utt. kāda tad jēga no foruma? tikai iepļūtīt jautājumu topikā, kad kaut kas neiet, vai "kādu dīzi man likt"?
  19. 1 point
    Moto-Studija

    Spams

    Kur kas kā var Scooter-power.lv reklamēt moto servisu? Motostudija ir back in the town baby.
  20. 1 point
    MrEAzy

    SR50R by MrEAzy

    Čau visiem! šā gada ziemā no Rīgas tika atvesta mana srka, liels paldies @m0ussy. Srka patiešām bija teicamā vizualajā stavoklī un gan ritošajā daļā! Motorā: Stage 6 MK2 Sport Pro cilindrs;Jasil Top Racing pilnvaigu kloķis;Stage 6 Pro Replica;Stage 6 R/T variatora kits;Stock šķīvji ar stock sajūgu;Malossi mazās, dzeltenās sajūga atsperes;Lielā MEDIUM sajūga atspere;Dellorto PHBG 21mm karburators;Stage 6 kolektors;Stock mājiņa ar karbona lapiņām;Malossi E13 gaisa filtrs;Bosch elektriskais sūknis; Tālāķie plāni: Transmisijā: - Stage6 mk2 sajūgs - Stage6 R/T sajūga zvans Iepludē: - Mallosi vl14 lapiņvārsts - Taisnā R/T ieplūde Vizualajā: - SPP amartizatora paaugstinātājs - Stage6 F1 kreisais spogulis - Str8 bremžu ručkas - Stage6 kurbulis - Pārkrasot variatora vāku, aizdedzes vāku un pasažiera grīdiņas plastmasiņas. - Pārtonēt aizmugurejo lampu. - Nopulēt Stage6 Pro replica. Drusciņ apputējusi
  21. 1 point
    Morfy

    Assian PussyMagnet Stunt Rox

    yo, nu motors jau gatavs, varetu jau bazt ieksa rami un vizinaties, bet ja ta izdarisu, tad vairs nebus velme neko darit ar vizualo, tapec tagad vel visi darbi turpinas, bet egine vidaks, gan luuk buus ty @turn100 par vilesanas pakalpojumiem (runners ari fona) Tālāk jau jāgaida atbilde no 1 dzekina par slaideriem un jāmuhļijās tālāk ar stunt baru
  22. 1 point
    klins

    Gilera Runner Old by Maksimalists

    Veiksmi darbos! Lai izdodas viss iecerētais uzcel labu braucamoo!!
  23. 1 point
    MrEAzy

    SR50R by MrEAzy

    Liels paldies, pacentīšos! Paldies par ieteikumu, tā arī darīšu!
  24. 1 point
    Weedinsh

    SR50R by MrEAzy

    Lai veicās. Notonē priekšējās lampas
  25. 1 point
    Markoz_team

    Markoz Sliders

    Sākās viss 2016.gada30.Septembrī... Ar domu ka uz skolu ir apnicis braukāt ar autobusu un Ktm palicis par mazu iegāju ss.lv paskatīties skūterus. Tā tika iegūts šis slaideris. Nākošjā dienā jau bija izjaukts jo gāja slikti un rokas niezēja kaut ko padarīt Tiek strūklots un metināts rāmis kā arī diski radiators un motora detaļas, bremžu suports. Iepirkta violēta metālika.
×