Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 2018.06.17. in all areas

  1. 2 points
    Jamaika

    SP SUMMERSTART 18

    Sveiciens visiem skūteristiem! Daudzi no jums interesējas kad būs summer starts, nu tātad tas mirklis ir sagaidīts. Šogad par šo pasākumu parūpēsimies Es, Apustulis, Ūdris, Rajviz. Pasākums saplānots ir tiešām grandiozs, tāpēc mēs ceram uz jūsu ierašanos un atbalstu. Kad notiek? 30.06. Plāns ir sekojošs: Plkst. 11.00 sākums Visi tiekamies uz TC Riga Plaza Jumta, kur kopīgi līdz plkst. 12.00 sagaidām visus braucējus. Tālāk seko brauciens uz Rumbulas lidlauku, pa ceļam iebrauksim CirkleK visi uzpildīties. Plkst. 13.00 Ierodamies Rumbulā, kur seko dažādas aktivitātes un konkursi priekš visiem. Plānotais laiks līdz Plkst. 16 nodosimies aktivitātem. Tālāk visi kopīgi brauksim paēst uz centru. Plānots ir, ka visi atstājam mopēdus pie laimas pulksteņa un tad nu ejam ēst kur nu kurais vēlas. Laiks ēšanai ir dots no 17.00-18.30 Plkst. 18.45 Izbraucam uz CaboCafe Mežaparkā Plkst. 19.10 Ierodamies tur, līdz 21.00 visi droši atpūšās, izbauda dabu Night Ride: Sākam pulcēties 21.00 CaboCafe. Izbraucam 22.00 un kā parasti nightride plāns ir spontāns. Par video šogad parūpēsies neviens cits kā Rajviz. Pasākuma dalības maksa ir 3Eur no motorollera. Paldies, un tad jau tiekamies!
  2. 2 points
    Eyo, Šodien daudz kas izdarīts, tikka sakrāsotas plastikas (max ulgy, jo krāsoju ar baloniņu, nereāli putekļainā garazā ar ļoti sūdigu apgaismojumu, tapēc ir daudz notecējumi un putekļi + ļoti sūdīgi sagatavoju, ļoti labi var redzēt švīkas no slīpēšanas, bet who cares), kā arī tikka uzmetināts stuntbars un pegas, stuntbars max īss, pilda savu funkciju ( sargā trubu ) un pegas diezgan garas, pašam nepatīk, bet nu negribas sabojāt trubu un variovāku, takā nāksies pierast. ( stūres plastiku nekrāsoju, jo drīzumā bus sporta stūre ar plauktu, bet nezinu ko lai ar plauktu dara, negribas parasto str8, manuprāt vins izskatas ulgy af, gribētos stage 6 bet nezinu kur lai dabū, bet ja nedabūšu stage 6 nemšu doppler, tas izskatas diezgan labs. Tas pagaidām viss, stay tuned.
  3. 1 point
    Ziķeris

    Vajadzīgs padoms 49cc

    Ir doma iegādāties kādu no šiem motorolleriem. 1. https://sportbike.lv/motorolleri-sk%C5%ABteri/motorolleris-fh9l-49cc-2-amortizatori-fh50qt-9l-fors%C4%93ts-csdd-numurs-shop 2. https://www.abmoto.lv/index.php?route=product/product&path=57_81&product_id=237 Varbūt kādam tāds jau ir, vai ir dzirdējis par viņiem kautko? Ir vērs pirkts, vai labāk pameklēt ko citu.
  4. 1 point
    supfdk

    Rox neiet

    To sauc par sajūga zvanu.
  5. 1 point
    xero

    Spams

    ne
  6. 1 point
    Pērku priekšējo aerox bremžu disku (galvenais lai nav sameties un vālēts metāls pret metālu) 28312097
  7. 1 point
    Norakstitais

    Jautājumu topiks

  8. 1 point
    dioxje

    Pērk rolleri

    yo. Vēlos iegādāties piaggio zipu vai dio , izskatīšu visus offerus - ejošā stāvoklī,labāk stoks. Obligāti ar pārrakstīšanu,dokumenti ar. Cena ne lielāka par 350. telefona numurs - 22449314 - whatsapps.
  9. 1 point
    BIG-pro

    Pērk/Pārdod Minarelli

    pardodu jauna tipa aizdedzi 12 tinummu no yamaha aerox ideala stavokli-15e jauna tipa cdi-15e ducatti aizdedz-10e , 100% ejosa titi vadi ducati cdi graiziti ejosi 2 gabali , pa vienu 10e centrala s6 strong 7e sajugs ar strong atsperem 10e perku-aerox aizmugurejo sana plastmasu labas puses 29187849
  10. 1 point
    uzmtfrontu

    MBK nitro

    sākumā bija pilnīgs stoks , melns ar pelēku un ienāca tāda doma pastickerbombot :)
  11. 1 point
    indiffs

    Assian PussyMagnet Stunt Rox

    Jo tas nav domāts, lai būtu kaut kas zbis pareizs un nokrāsots pa 500€ krāsotavā, pēctam jaraud kad mamma pret sienu rolleri atstuteja, prost stuntam. Ir nice, oriģināli.
  12. 1 point
    Gudrais

    Pērk/Pārdod Minarelli

    tirgojas hor lc dr evo gruppa 70e( laba stavokli ) 19mm dellorto 50e stage 6 sporta filtrs zils(garš) 10e ir daudz sikumi, plastmasi, stock detalas no roxa sikaka infa wa 283ooo15
  13. 1 point
    VuskansDavis

    sr50r by Andrejss

    nepist rolleri braucot ratā
  14. 1 point
    Weedzz

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Pārdodu Motoforce PHBG 19mm karburātoru, mazlietots, kopā ar 90grādu Pāreju gāzes trosītei. 40 eiro. BGM pro 75 - 98 dīžu komplekts, jauns. 12 eiro. Aerox reduktors, ar abām šaibām un vāku. Asīte mazliet pārplīsusi, bet to es salīmēju ar augstākās kvalitātes matgaivereni, krč turēs sezonu. Cenu dodat paši. wpp - 20023928
  15. 1 point
    Nikijs

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Palikušas dažas detaļas no 2gen Stock klokis-15€ Pravodka-20€ Aizdedze ar magnētu-15€ Starteris-10€ Wpp-26690035
  16. 1 point
    n1kon

    Motorolleru sezonas atklāšana 2018!

    Čau čau! Lūk video : Ceram,ka jums patīk Tad jau tiekamies sezonas noslēgšanā ar cieņu n1kon,Anakyira,Primeparts,Dēlis
  17. 1 point
    Anakyira

    Spams

    gogogogooooo Opena video
  18. 1 point
    filmix

    Yamaha slider

    Kādus suņa murgus tu dzen? Karteros nav nekādas plaisas,gultņi un saļņiki ir ideāli,nekas nesulo un nav nekādas luftes,par kloķi arī smagi dirs,regulēju viņam transmisiju,viss bija ideāli,par plastikām gan piekrītu,tur ir ermegerd,bet viss ir labojams.Tagad manā galā braukā,viss čiki puki,ratā arī iet.
  19. 1 point
    EdijsM

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Pardodu: Mina hor karteri, dazhas vitnes varikaa aprautas , bet parejais labs- 30eur Daudz rox plastmasu, rakstit uz wp 22134334, dazhas ir svaigi nogruntetas, nav ipashi saplestas.
  20. 1 point
    Scootxxzer

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Pārdodu variatora rullīšus, jo man par smagu. Izmēri 17x12, 5,5g. Pilnībā jauni. telf. 26895464
  21. 1 point
    xero

    Piaggio NRG mc¹ 1996

    pienācis laiks sezonas pirmajai atskaitei. 02.04.18. atnāk detaļu krava no @PrimeParts - Polini evo virzulis, R/T ūdenssūknis, cilindra blīvju komplekts, atspere yasuni, dzeses siksniņa, kloķenes saļņiks, gultņi tā kā par ejošu rolleri sapņoju jau labu laiku, nevilku garumā un uzreiz braucu uz garāžu. visu uzreiz arī operatīvi virzam uz priekšu - sūkņa saļņiks, sūknis, gultņi uz kloķenes, saļņiki karteros un tad jau arī karteri kopā. interesanti par sūkni, propellerim nedaudz citādāka forma salīdzinot ar 2016. gadā pirkto cilindrs. tiešām visu cieņu šim racingam. iet jau ceturtā sezona, pērkot nebiju gaidījis, ka viņš dzīvos tik ilgi. pārdzīvojis, laikam, 6 virzuļus ( ), divi no tiem iekš racinga nosprāga, vieglu karstumkļinu, bet ne rievu, ne robu nav absolūti, tikai un vienīgi parastas diluma pazīmes. nē es toč esmu starā motors ceļams iekšā motors iecelts iekšā tad jau atliek salikt trūkstošos krāmus, un jāsit pa kurbuli. viss, kā vienmēr, pa diedziņu, rūc un griežas, kā nākas. reāli tak nav interesanti, vai ne? no sākuma, protams, nedaudz saudzīgāks režīms ručkai, pāris dienas bez plastmasām, bet redzēju, ka viss iet, kā vajag, sakrāmēju plastmasas, un tā arī atklāju sezonu. gandrīz mēnesi novizinājos gāžot eļļu un benzīnu, un, protams, visu uzpasējot. 18.04.18. pirmā nelielā problēma. kaut kur vizinājos pa centru, apstājos pie luksofora, čota rolleris grib iet pats uz priekšu. pa lielam jau uzreiz bija skaidrs, kas ir noticis, un atjaucot transmisiju, tas arī apstiprinājās. sport pro sajūgu slimība, it sevišķi tas bija gaidāms, jo xero patīk cietas mazās atsperes baigi neraudāju, iemetu sajūgu beigto detaļu kastē garāžas stūrī un ieliku atpakaļ aizmirsto stock sajūgu ar tām pašām mhr melnajām, kurš bija nrg divus gadus atpakaļ. reāli, piaggio sajūgi ir tik kvalitatīvi, krāmē, ko gribi. par sport pro labāki toč pats tādu nebūtu pircis, bet, ņemot transmisiju, man bija izvēle, ņemt ar mhr deltu, vai sport pro, un ziņkārības mākts paņēmu šo. tā jau nesūdzos, cirta labi. līdz brīdim tad protams atkal vīlējam ielas ar ratu gaisā. uzglūnēja atklāšana, un tā, iepriekšējā dienā sakopu visu pa smuko. tā jau kā tradīcija. pārjaukta un iztīrīta transmisija pārjaukts, iztīrīts, sasmērēts kurbuļa mehānisms. šo jau labu laiku centos saņemties izdarīt, nenāca atpakaļ kurbulis tik skaisti, cik gribētos mana trūcīgā ieplūdīte otrā tradīcija - rolleri pirms lielajiem meetiem vakarā kārtīgi nomazgāju un uz nakti iestumju dzīvoklī atklāšana arī noripota godam, dienas pirmā daļa pie biķeriem bija pilnīgs papisiens, bet pēc tam, savējo lokā vakars bija vienkārši bomba. mīlu jūs, veči pietrūka *tik* lai noskrietu igauni ar bigblock aeroxu. it kā iet tas nrg, it kā neiet. it kā var bez emocijām dabūt ratā pie 85km/h, bet opena dragos man vienalga nav, ko darīt. racinga mūžs iet uz galu, un aizvien vairāk sāk vilkt uz cilindru un vēl šo to no augstākiem plauktiņiem saldajā čekojam un laikojam bildes no atklāšanas, copyrights iet Yiyingworks jeb @Roberts Berkolds un @indiffs, daudz love dažreiz domāju par dzīvi, reāli, man pēc diviem mēnešiem paliek 21, ko es daru starp rolleristiem? bet tomēr tā štelle ir pārāk tuva sirdij, un kāmēr būs draugi ar rolleriem, prom noteikti neiešu. lai visiem izdevusies 2018. gada sezona! P.S. atvainojos par vecajām bildēm, bildites.lv atkal sapisušies meistarībā. bet gan jau drīz būs atpakaļ, nav pirmā reize, un pirms pāris dienām negāja vispār, tagad nospiežot jau var redzēt.
  22. 1 point
    70cc

    Ievads rolleru tūningā v2

    šeit bus neliela pamāciba uz katru rollera tuninga klasi! 50cc stock klase 1)pirmais kas jāizdara ir jāizņem ierobežotaji. Visbiežak: gredzens uz variatora bukses, sašaurināts ieplūdes kolektors, šaiba uz karburatora mutes, sašaurinajumi un papildus trubas pie izpūtēja.Ieteicams Minarelli dzineja cilindriem noslīpet izplūdes kanāla sašaurinājumu. 2) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: malossi multivar, polini speed control, polini superspeed (ar 9 ruļļiem), Hebo NG, Topperformance racing, Metrakit MKII, Stage6 R/T, MHR2005 u.c.. variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma, un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā. 3) uzlikt lielāku karburatoru, piemeram dellorto 17,5.Šis karburators nāk standartā uz jaunajiem piaggio hi-per2 dzinējiem, bet tiek rūpnīcā ierobežots ar sašaurinajums, kura ierobežo to uz 12mm. ar šo daļu palielinasies jūtami uzrāviens un jauda. 4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša: Leovince SP3,RR,ZX,TT, Yasuni Z, Tecnigas Next-R, Stage6 pro-replica,Gianelli reverse, gianelli next, gianelli Extra, polini funky, polini superrace, Yasuni R, Yasuni R.07, Hebo Performer, Gianelli Shot, Malossi MHR Replica IETEIKUMI: vislabākie pec testiem uz 50cc standarta cilindru izrādijušies: Leovince ZX, Leovince TT, Stage6 Pro Replica, Yasuni R Ja motorolleris tiek labi saregulēts, maksimālais ātrums palielinās par ~10km/h Testi uz minarelli standarta 50cc dzinēja Ar šo komplektaciju iegust labu uzrāvienu un maksimalo ātrumu ~85KM/h! Noderīgi ieteikumi: nav nepieciešamibas mainit sajūgu uz kadu ''sportiskāku'' jo tas tik padarīs smagāku transmisiju. ja nepieciešams jauns sajūgs - ieteicams Malossi Fly Clutch! Nelietot ''sporta'' gaisa filtrus. Uz šīs komplektacijas no sporta gaisa filtra nav jēgas, tas tikai apgrūtinās karburātora regulaciju un būs vajadzīgas lielākas rūpes par to! Var uzstādīt ''tūninga'' filtra švammes ar samazinātu pretestību kuras var ielikt standarta kastē! 70cc "sport" klase 1) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: Malossi multivar, Polini speed control, Polini Superspeed (ar 9 ruļļiem), hebo NG, Top Performances TPR , Metrakit MKII, MHR2005, Stage6 R/T u.c.. variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā. 2)uzstādīt 70cc ''sporta'' klases cilindru (čuguna vai jaudīgākos alumīnija) arī šeit izvēle ir ļoti plaša: -Topperformance Trophy, -Dr Evolution, -Malossi Sport, -Parmakit sport, -Polini sport, -Pinasco T-force, -metrakit handmade 70, -Stage6 street race, -Stage6 Sport pro Mk2 -u.c.. DR fabrika ir piesaistīta Topperformance tadeļ Top. trophy un Dr Evo. cilindri ir identiski, vienigā atšķirība ir cenā. Ieteikumi: Ar šiem čuguna cilindriem kloķvārpstas maiņa nav nepieciešama, bet alumīnija cilindri ir jaudīgāki, tiem ir ieteicams nomainīt kloķvārpstu! Uzstādot čuguna cilindru uz standarta kloķvārpstas ieteicams nomainīt pamatgultņus un seperatoru. ieteicami lietot 100% sintetisku eļļu, vienmer cartīgi uzsildit dzinēju un labi iebraukat cilindru-tas nodrošinas cilindra maximalo resursu! 3). Kā karburatoru var izveleties starp dažadiem Dell'otro modeļiem. Sakot no ekonomiskā PHBN 17,5mm, beidzot ar PHBG 21mm, kas krietni uzlabo dzinēja darbibu. Liels pluss ir PHBG 19 un 21mm karburatoriem, ka velak vares to izmantot arī uz jaudīgākiem cilindriem! 4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša: Topperformance Nardo, Stage6 pro, Yasuni R, Gianelli Shot, Polini forrace 1 un 3, Tecnigas RS70, Yasuni C16, Yasuni C20, Yasuni C21, Stage6 R1200 (uz attiecīgā sporta cilindra t.i. Stage6 sport pro mk2) u.c.. IETEIKUMI: jaatceras, ka daži izpūteji ir ar homologāciju - izpūteja kolektorā uz dažām metinājuma vietām ir iemetināts ''konuss'', kas krietni ierobežo jaudu.(to ir uzmanigi jaizsit un jaizņem) Ar šo komplektaciju iegūst labu uzrāvienu un Maksimalais ātrums svārstās ap reāliem 100km/h Noderīgi ieteikumi: ja velas pilnveidot dzineju var nomainit Membranbloku un pilnveidot transmisiju: siksnu, sajugu (stage6, polini 3g, malossi fly clutch, Hebo N clutch Stage6 mk2 u.c..), Saspiedejšķivi (Malossi torque drive, Polini torque drive u.c..) Izvairīties no reduktora zobratu maiņas, tas kritiski samazina uzrāvienu. Uz šo komplektāciju nav ieteicams lietot sporta filtrus, ja vien neesat izlēmis no sava 70cc ''sport'' dzinēja izspiest pēc iespējas lielāku jaudu. 70cc "midrace"'klase 1) Transmisijai vēlams izvēlēties viena ražotaja detaļas (Stage6, Polini, Malossi u.c..) jāiegādajas visus komponentus (Variatoru, siksnu, saspiedejšķivjus, sajūgu) . Katrs atsevišķs komponents ir veidots lai sniegtu maksimāli labu sniegumu ar pārējiem šī ražotaja komponentiem. Ja ir vēlme palielinat maksimālo atrumu, tad ir iespeja nomainit reduktora zobratus, ar nelielu uzrāviena zudumu. 2)Runajot par cilindriem mūsdienas ir ļoti liela izvēle (var būt gan aluminija gan čuguna, ar viengredzena un divgredzena virzuļiem, un visjaudīgākie nāk ar dalāmo(modulāro) galvu): -Topperformance Dueplus jeb 2+ (LC) / Topperformance racing (ac), -Malossi MHR replica, -Airsal T6 racing, -Polini corsa, -Polini alu, -Athena sporting, -Italkit alu ECO, -Motoforce alu racing, -Metrakit sp, -Hebo manston replica -Stage 6 Racing mk2 (mk1) -u.c.. šie cilindri ir krietni jaudigāki par ''sporta'' klases cilindriem, un kuri ar pilnu komplektaciju spej viegli parsniegt 100km/h runājot par apkopi (ipaši cilindriem ar viengredzena virzuļi) ir nepieciešama gredzenu maiņa ik pec 5000km un virzuļa maiņa ik pec 9000km. Atcerieties, ka čuguna cilindri ir izturīgāki, bet ne tik jaudīgi kā aluminija. 3). No karburatoriem var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir vēlme iegut maksimālo sniegumu lietot PWK 24mm un Mikuni TM24. lai pilnvērtīgi izmantotu šos karburatorus jāmaina ieplūdes kolektors un membrānbloks (Vārsts) 4)Midrace komplektācijai ir nepieciešama kloķvārpstas maiņa, lai nesaskartos ar nepatīkamu iznākumu sakarā ar lielo apgriezienu skaitu, ipaši ja kloķvārpstas nobraukums ir ļoti liels. Arī kloķvārpstām ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, polini, stage6 HPC, stage6 r/t replica, athena, doppler endurance, metrakit, Motoforce racing, Motoforce EVO u.c.. ieteikumi: ņemt kloķenes ar pilnajiem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ kuru varēs izmantot arī uz kautko jaudīgaku. Izmantot SKF c4 gultņus 5)izpūteju izvele ari ir ļoti plaša: Topperformance nardo, polini forrace 1 un 3 (labi uz polini corsa cilindru), Leovince 70, stage6 pro, stage6 r1200, yasuni c16, yasuni c20, yasuni c21, Hebo replica, metrakit SP, tecnigas NONE, Polini EVO 1,2. u.c.. 6) uz šo komplektaciju ieteicemas vismaz nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to. izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c.. 7) uz šo komplektāciju izmantot sporta gaisa filtrus. 70cc ‘’HIGH END’ klase Šada līmeņa komplektācijai ieteicams ņemt visas daļas no vienas ražotajfirmas (visas labākas detaļas ko piedavā) izņemot dažus sīkumus. ''high-end'' klasē izmantot tikai Minarelli un Piaggio dzinejus ar udens dzesi, jo gaisa dzeses dzinējiem rastos problēmas ar pārkaršanu, kā ari gaisa dzeses dzinēji neattīsta tik lielu jaudu kā ūdens dzese. 1) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas. Tas ir nepieciešams, jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar pārējam detaļām no tā paša ražotāja komponentiem. Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange un Stage6 R/T oversize kits. Ja ir vēlme palielināt motorollera ātrumu ar nelielu uzrāviena zudumu var apmainīt reduktora zobratus uz garākiem! (malossi, topperformance, stage6, polini) 2) ir daudz ražotājfirmas, kas piedāvā dažādus cilindrus: -MHR Cross -MHR Team2 -MHR Racing -Stage6 R/T -Polini EVO4/EVO3 -MK Pro Race 2 -Hebo Manston Revolution/Pata-Negra -Airsal Racing X-trem -R-Setup Racing ......... -u.c.. Šie cilindri ir ar mazāku resursu nekā ‘’midrace’’ klases cilindri : laicīgi jāmaina gredzens un virzulis Noderīgi ieteikumi: lietot šos cilindrus uz ūdensdzeses dzinējiem(LC). Gaisa dzesei ir ļoti bīstami (nerunājot par to ka labs ūdensdzeses (LC) ‘’Midrace’’ cilindrs iet labāk nekā gaisa dzesēs (AC) ‘’High End’’ cilindrs). Lietot tikai un vienigi 100% sintētisku eļļu un vienmēr labi uzsildīt pirms braukšanas it īpaši ja ārējā temperatūra ir zema. Maksimālais ātrums ir ap 130kmh ja ir pilna komplektācija un ja viss ir labi saregulēts. High End cilindri ir paredzēti lietošanai ar E100 degvielu. 3) pie šis komplektācijas ir nepieciešama kloķenes maiņa, lai nesastaptos ar nepatīkamiem rezultātiem sakarā ar lielo apgriezienu skaitu. Ari kloķenēm ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, Polini Evo2/evo3, Stage6 R/T, Hebo Revolution,MHR Team ieteikumi: nepirkt lētas kloķenes kā Motoforce ņemt kloķenes ar pilniem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ 4) izpūtejiem ir liela izvēle: Stage6 R1400, Yasuni c20, c21, Metrakit prorace70,Yasuni made for R/T Polini Evo2, Yasuni c30, mhr team2, stage6 R/T, Roost RS5 Ja gribat iegūt maksimālo jaudu ieteicams ir izgatavot Handmade izputeju ar jusu cilindra parametriem, bet dažkārt šo izputeju trūkums ir augstās cenas 5) Kā karburatoru var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir velme iegut maksimalo sniegumu lietot Dellorto 24mm pwk, 28mm pwk, stage6 R/T 24mm. lai labi izmantotu šos karburatorus janomaina kolektors un membranbloks(ta nozimi skatit pielikuma). 6) uz šo komplektāciju standarta aizdedzes sistēma jānomaina uz iekšējā rotora aizdedzi kas atvieglos kloķvārpstas pretestību un būs manāms apgriezienu diapazona pieaugums. Gandrīz visas sporta aizdedzes neražo elektrību. Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam. Italkit Selettra/MHR Selettra/ R/T Internal ignition. 7) Uz šiem dzinējiem ‘’sporta’’ gaisa filtri palidz elpot dzinējam un palielina nedaudz jaudu it ipaši uzravienā, bet palielina ari skaņu. Ieteicami ir nēmt vienu kuram netiek klāt dubļi, putekļi u.t.t (piemēram topperformance un malossi e5) vai ievietot to bagāžniekā ar papildus gaisa ieeju caurumu izveidošanu. [ 70+....cc -MHR team2 Big Bore 77cc (39mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.) -MHR team2 Big Bore 86cc (44mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.) -2F4R 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.) -TCR 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.) -Stage6 R/T Bigbore 95cc -Airsal Racing X-trem 77cc/80cc/88cc -Polini Big Evolution 84cc/94cc Visiem šiem cilindriem ar kubaturu lielaku par 70cc un kloķenem lai ievietotu ir nepieciešamas blokkarteru paplašinašana! Visjaudigakie- 2f4r 80cc, mhr bigbore 86cc, Stage6 r/t 95cc Šie cilindri ar pilnu komplektaciju un labi ''vīletiem'' karteriem sasniedz no 20ZS jaudu lidz 28ZS uz kloķvārpstas. maksimālais atrumš ar šadam kompelktacijam ir ap 140km/h nerunajot par iespēju uzlikt primāros un sekundāros zobratus, ar kuriem var iegut vel lielāku maksimalo ātrumu. šie cilindri visi ir aluminija ar viengredzena virzuli un resurs ir relativi zems. nepieciešamas biežas apkopes! 2) runajot par ieplūdi kā karburators ir nepieciešams vismaz Dell'orto PHBG 21mm bet ieteicams lietot kadu PWK24 vai Mikuni TM24. tomer neparspīlet ar pārak lieliem karburatoriem (maksimali PWK 30mm). Lietot ''sporta'' gaisa filtrus ar mazām gaisa pretestībam, ieteicams (stage6 double layer un Twin air). Nomainit kolektoru un membranbloku(tā nozimi skatīt pielikuma). 3) runājot par izpūtejiem labāka izvēle ir pasutit Handmade izpūteju pēc jusu cilindra parametriem, bet pardošanā arī ir daudzi labi sērijveida izpūteji: -Stage6 R/T bigbore -Roost Sprint 77cc/88cc -Polini Big Evolution 84cc/94cc -Yasuni C21 -Yasuni C30 .. 4) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas. Tas ir nepieciešam jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar parejam tā paša ražotāja komponentiem. Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange. 5)Kloķeni ieteicams ņemt no tas pašas ražotajfirmas no kuras ir izvēlets cilindrs. viss labakas kloķenes tirgošanā: malossi MHR team, hebo revolution, polini evolution, Metrakit prorace, Stage6 r/t 6)uz šo komplektaciju ieteicemas nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to. izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c.. ja ir velme izmantot visu dzinēja potencialu ieteicams ierīkot iekšējā rotora aizdedzi, bet gandriz visas sporta aizdedzes neražo elektribu.Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam. 7) ieteicams uzlikt labu amortozatoru, dakšu, lielo priekšejo disku un labas riepas. 8) kā pēdejais bet ne mazāk svarīgais - nepieciešamas lielas zinašanas lai patiešam uztaisītu labu hi-end rolleri, ne katrs kurš to spēs izdarit! Pielikums: -membranbloks,varsts,''majiņa'' pareizi saucas - plakšņveida vārsts. tūninga vārsta uzlabojumii: caurplude, plusma, atskirigs/optimals lenkis vai lenki, plaknju skaits, virsma ar gumijas parklajumu, varsta plaksnes no kompozītmaterialiem t.i. karbons, kevlars u.c. sintetiskas skiedras. ražotajfirmu majaslapas: YASUNI http://www.yasuni.ne...ng_us/index.htm PARMAKIT http://www.parmakit.com/ HEBO http://www.hebo.com/00.php?lang=uk STAGE 6 http://www.stage6.de/ MALOSSI http://www.malossi.com POLINI http://www.polini.it TOP PERFORMANCES e DR http://www.topperformances.com FABRIZI http://www.fabriziracing.com/fht/listino.php RMS http://www.rms.it/index.jsp LEOVINCI http://www.leovince.com GIANNELLI http://www.giannelli.com ARROW http://www.arrow.it/ita/home/ PINASCO http://www.pinasco.com UFO http://www.ufoplast.it SKF http://www.skf.com/portal/skf_it/home DELL'ORTO http://www.dellorto.it/ ATHENA http://www.athena-ad.com/catalogo/catalog4.asp?ln=ita METRAKIT http://www.metrakit....ish/default.php MOTOFORCE http://www.motoforce.it/ GILARDONI-ITALKIT http://www.italkit.com/empresa.asp TECNIGAS http://www.tecnigas....i.php?idioma=en TNT http://www.one-italia.com/e_shop.php BETTELLA http://www.bettella....no/homepage.htm ROOST http://www.roost.si/ SIMONINI http://www.simonini-racing.com/ FABRIZI http://www.fabrizira...m/fht/index.php JOLLY MOTO http://www.jollymoto...ew/ITA/casa.htm KOSO http://www.koso.it/ rolleru detaļu internet veikali- http://www.scooter-attack.com http://www.scooter-center.com http://www.sip-scootershop.com Kādu degvielu lietot manam cilindram? Skatīties pēc kompresijas pakāpes! 1:10 vai mazāk Stock (sēņotāju aparāts) drīkst lietot 95,98 degvielu 1:16 parasts racing cilindru rezultāts - nav ieteicams vairs lietot 95 degvielu lietojam 98/100 1:18 normāls racing dzinējs - nav vairs ieteicams lietot 98 degvielu lietojam 100/103 1:20 īsts šībernieku aparāts lietojam 103/ un tā talāk... STORM (Roberts Trillo) and 70cc (Deivids Andersons) Copyright. All Rights Reserved 2013.02.04.
  23. 1 point
    DavidnK

    Regulācijas

    Aprillia SR70R DR evo 70cc Yasuni R Stock kloķis Motoforce 21mm , 100 dīze , sprosts augšējā . Stage 6 īsais filtrs TRANSRUSSA Stage R/T variātors ar 5.5g ruļļiem Stage 6 Bando vs Belt siksna Stage 6 sport pro sajūgs ar mazajām melnajām un lielo stage 6 strong Apmēram - 5L / 100km, ja vislaik nedod pilnā. Dragreisā 4. vieta čugunos, bet ruļļus prasijās smagākus vēl mazliet . Ratā no ručkas cēla , ja nepārliecās pāri stūrei .
  24. -1 points
    Nariks

    Aprilia SR50R By n1kon

    Uz 90 tev srka čist neskrien, nereizi ar mani braucot neesmu ievērojis tādu ātrumu, bet nu priekš stoka iet pat ļoti labi Ar yasuni un labu regulāciju ies debesīs Veiksmi
  25. -1 points
    Kokainum

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Meklēju steidzami Yamaha Aerox rāmi ar dokumentiem piedāvājiet variantus! -26883916
×