Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 2019.02.15. in all areas

  1. 3 points
    VuskansDavis

    SR50R

    Svētais Valentīns salikts un arī rūc bet nu vēl ir ko padarīt P.S. pirmajā postā atjaunots setups
  2. 1 point
    TheBestOne

    Aprilia rx50 2004

    Tātad, gribēju nedaudz pastāstīt pa savu projektu - Rx'u. Dzirdēt ieteikumus. Tātad pārdevu savu Rieju mrt un nopirku aprilia rx 50 2004. Rekur bilde no iepriekšējā projekta(Rieju MRT 2008) , jo pa to nerakstiju. - Rx'am Motors bija izjaukts, visas daļas esot, bet pietrūka diezgan daudz. Stāvoklis bija bēdīgs. Vedot mājās nomazgāju, iedzinu garažā, sapratu kas ir, kas nav. Plastmasi bēdīgi, apakšā neapstrādāta rūpnīcas krāsa, pa virsu saplaisājusi uzkrāsotā. Sāku jaukt. Smilšu strūkla, smilšpapīrs, grunts. Jau lieku kopā. Izskatās jau labi, nopirku 17" supermoto ratus, bet bremžu disku nevar pielikt,. Izdomāju likt atpakaļ enduro ratus, jo gumija normāla. Pagaidām iecelts restaurēts motors svaigā rāmī un gaidu daļas- saļņikus, lai var priekšējo dakšu salikt. Gaidu kamēr diskiem krāsa nožūs, lai var uzlikt uz riepām. Akcenta detaļas arī nokrāsotas. Viss notiek tālāk. Tiek papildināts. Rati, plastmasi nokrāsoti. Jau sāk veidoties kopskats. Sametu visu, kas bija gatavs kopā, sāk jau izskatīties pec kautkā braucama. Izpūtējs itkā bija labs. Arrow, tīri svaigs, bet nokrāsots. Izdomāju ka man tas nepatīk. Sāku pucēt, lai redzētu, kas apakšā. Tas sanāca ideāli, ķēros pie šuvju iededzināšanas. Sapratu ka ar šķiltavām nebūs štelle . Ķēros pie degļa. Iznākums ir vienkārši pasakains. Nezināju nemaz ka es varētu uztaisīt kautko tik perfektu. Protams pirksti tika apdedzināti diezgan sāpīgi. Pa lielam jāgaida no ķīnas priekšējie saļņiki dakšai, lai varētu uzlikt uz ratiem. Nu protams vel daudzi sīkumi - bremžu kluči,beņķa pārvalks, stūre, hēbeļi, gāzes ručka. Utt. Tad jau sāktos elektrība. Plastmasi tika apstrādāti ar krāsas noņēmēju, lai to biezo krāsas kārtu dabūtu nost, iznāca ideāli. Noslīpēju, nogruntējunun plastmasi jau nopūsti zilā un baltā krāsā. Sapratu ka nav īsti smuks, tagat tiek slīpēti un jāmeklē cits tonis. Joprojam mekleju daļas, lai var uzlikt platos supermoto ratus. 18.02 Noslīpēju plastmasus ar 240 ūdenspapīru, jo manuprāt tas uz plastmasas kvalitatīvāk sagatavo virsmu. Rītdien jāpūš virsū krāsa. Cerams pēdējā reize,ka jāslīpē, jo nomocijos apmeram 3stundas slīpējot.
  3. 1 point
    ArtjomsSr70

    Aprilia sr50

    Tātad man bija pirmais rolleris Ķīnietis. Braucot ar viņu 2 nepilnus sezonās un pārdevu, jo gribejas kktad jauno Nopirku jaunu 20.06.18 un tas bija Aprilia sr50 @DavidnK Par setapu Dr evo 70cc Stock kloķis Motoforce īsā gāzes rucka LeoVince 70 izputējis R/T variators Braucot no Rīgas uz Jelgavu nodedzināju sveci un nomainīju to Pagāja nedeļas 2, izkāpa tonēšana Pirmas dienas macijos vilkt rata Viena bridi no cilindra saka iet kkada skaņa un tad 18.09.18 mans sezons beidzas. Cilindrs ar virzuli saplīsa un gaidu jaunu Kad atnāks cilis izlikšu vel foto un pateikšu kā iet Piedodiet par manu gramatiku jo esmu Krievs)
  4. 1 point
    VuskansDavis

    SR50R

    2018.gada 31.janvāris Sagāju bišku sviestā un nopirku atkal trimmeri Tik cik šoreiz ne no nulles būs būvēšana, kam pacietības man ir par īsu. Beidzot kkāda jēdzīga dzimšanas dienas dāvana pašam sev. Volvo low edišan v2 un citam auto būs bišk jāpagaida. Visiem labi zināms rolleris, esošo setupu var sameklēt, kkas paliks, kkas būs cits, bet nu iet diezgan karsti. Jo dziļāk rok, jo jautrāk Turnam un bēdīgāk man paliek Plāns - līdz pavasarim dabūt braucošu un tad nomest garāžā Lietas, kuras iepirku jau dažas stundas pirms savākšanas Pirmā bilde iekš busa un jaunajās pagaidu mājās. kkādi čāļi jau spiegoja, kas tad te būs 2018.gada 5.februāris iepirku gultņus un saļņikus, un gultņu līmi. Jā, šito aparātu pārjauks Turns, tāpēc ticu, ka būs labi. Man tik jākasa kopā piķis, jāpērk detaļas un jāved Turnam. 2018 sākuma SETUPS Metrakit Pro Race 2 Cilis (uzlabots) un Metrakit Pro Race 2 truba Kundo PVL digitālā aizdedze ar NGK silikona pīpīti un NGK BR9EG svece S6 R/T replica kloķene ar MHR 85mm klani un līdz ar to R/T 5mm speiseris ar garākām špiļkām un kā arī SKF C4 gultņi ar piaggio oem saļņikiem S6 R/T transmisija (variators, siksna, šķīvji, sajūgs, wingbels) S6 R/T kolektors ar S6 Viton vārstu Polini CP 24mm karburators Polini Evo gaisa filtrs Malossi RS24 amītis Armētās bremžu šļaukas Bosch elektrosūknis (ilgi domāju par meh/elektro, bet tā kā nebūs daily, tad elektriskais un miers Visi Motul šķidrumi Koso tacho + temp gauge Ķīnas voltmetrs, lai redzētu, vai aķim vēl pietiek powers Sigma spidometrs Ļaušu Turnam ielikt pāris bildes ar "tehnoloģiskajiem risinājumiem" kas viņu max uzjautrina (piem karteros caurums, gultņi slīdinās kā pa slīdkalniņiem, sacaurumoti saļņiki, šplintes vietā nolauzta skrūve un tā..). 2018 beigu SETUPS Stage6 R/T cilindrs (bišk uzlabots) Stage6 R/T izpūtējs Malossi MHR kloķvārpsta ar SKF C4 gultņiem un SKF saļņikiem Malossi Selettra digitālā aizdedze ar jaunā tipa CDI NGK silikona pipīte Denso IW31 irīdija svece Stage6 R/T transmisija Polini CP24 karburators Polini Evolution gaisa filtrs Polini īsais kolektors Stage6 Viton vārsts ar Polini 0,35mm karbona lapiņām Polini mehāniskais ūdenssūknis Liels radiators Armētās bremžu šļaukas Stage6 SSP 280mm peldošais bremžu disks Stage6 R/T 4 virzuļu bremžu suports ar pārēju un custom spaceriem Koso tahometrs ar temperatūras rādītāju Koso PowerTest spidometrs Ķīnas voltmetrs gan jau vēl kkas 2019 SETUPS Stage6 R/T katls (vīlēts un klemmēts) Malossi MHR kloķvārpsta ar NTN C4 gultņiem un Polini teflona saļņikiem Malossi Selettra digitālā aizdedze ar jaunā tipa CDI NGK silikona pipīte Stage6 R/T transmisija ar MK2 sajūgu un CNC wingu Stage6 R/T ieplūdes kolektors Stage6 R/T Reed Valve Viton vārsts Dellorto PHBH28 Malossi E15 gaisa filtrs Polini mehāniskais ūdenssūknis Liels radiators Armētās bremžu šļaukas Stage6 SSP 280mm peldošais bremžu disks Stage6 R/T 4 virzuļu bremžu suports ar pārēju un custom spaceriem Koso tahometrs ar temperatūras rādītāju Koso PowerTest spidometrs Ķīnas voltmetrs
  5. 1 point
    lonatans929

    Aprilia sr50r no LT

    heyyy visiem. Tatad pa šo laiku ir sapirktas visas daļas srkai,lai varetu likt kopā motoru,pietruksts vel tikkai gultņi,ar srku pa šo laiku darits nav nekas(neesmu bijis garaža ) srka sava īpašuma ieguva stage6 pro replicu (ar nelielu bukti) stage6 hpc kloķeni motoforce 19mm karbi buzzeti sana peku (paldies @Ratatā) bildes no daļam.... tuvāka meneša laikā srkai būs first start janoperk vel tikkai dažas lietas kloķenei gulņus(skf c4 pirkšu) un saļņikus reduktora gultņus un saļņikus seperatoru (nestock) ūdens sukņa remkomplektu un vel visadi sīkumi tas ari viss...tuvākajā laikā bus up jau ar saliktu motoru stay tuned bye
  6. 1 point
    Ratatā

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Uz detaļām iet Yamaha Aerox (Minarelli HOR). Pavasara atlaides Dellortto 28mm karburātors - 80 eur 64.20 Eur Malossi selettra, pilnā komplektā + aerox īsā provotka + killswitch - 175 Eur 155Eur MHR BigBore 77cc cilindrs teicamā stāvoklī - 105 Eur 95Eur Malossi f33s priekšējā dakša - 135 EUR 95Eur Polini variovāks ar visu mehānismu - 45 Eur 40Eur Yasuni Z - 80 Eur 75Eur Stock variovāks ar visu meh. - 22.50 Eur 70cc cilindrs ar malossi galvu - 40 Eur (svaigs) NEstock kloķene, kura turēs arī MK2 cilindru - 35Eur Stage6 Chrome paaugstinatājs - 16 Eur Stage6 MK2 Sajūgs - 37.50 Eur Stage6 Zvans - 24.50 Eur Stage6 R/T Siksna - 17.50 Eur Svaiga stock siksna - 12.50 Eur SSP OVERSIZE BREMŽU DISKA STARPLIKA - 14.99 Eur Top Racing variators ar malossi dzeses šķīvi - 25 Eur TNT Sporta stūre ar plauktu ( abi gaiši zilā krāsā) - 36.50 Eur Starteris + viss mehānisms, kas transmisijā - 15 Eur Sāna kājiņa - 13.50 Eur Stock mājiņa + stock kolektors - 12.50 Eur Karteri + reduktors - 37.5Eur ( trūkst dažas vītnes) Stock podziņas + ručkas (abas puses) - 21.50 Eur pr. lampa - 21.50 Eur pak. lampa - 16.50 Eur Paioli Dakša - 25 Eur pak. amortizators - 12.50Eur 6 pin. aizdedze + magnēts - 20 Eur Atslēgas meh + bāka ar korķi + bagāžnieka trose - 17.50 Eur Pasažiera rokturi - carbon look - 7.50 Eur, stock - 5 Eur Pasažiera sēdeklis - 10 Eur BCD Dupsis - 32.50 Eur STR8 Sāni - 31.50 Eur Kāpšļi (melni + sticker bomb ) - 30 Eur Īsā ručka + domino grips +stūres gali - 25 Eur Ūdenssūkņa vāks ar gaumīgiem urbumiem - 15 Eur Aerox Beņķis ( labā un teicamā stāvoklī ) - 20 Eur gab. ar kasti, 15 Eur gab. bez kastes Aerox starplika ar bremžu disku -15 Eur Bremzes ( mašīnītes, supporti u.t.t) viss komplets - 45 Eur Aerox dokumenti x2 - 40 Eur gab. Stage6 4-pak. paaugstinātājs Silver - 15 Eur Aerox radiators ar trubām un izplešanās trauku x2 - 25 Eur gab. Aerox rokturi - 5 Eur Bāka ar korķi - 5 Eur Motorkit bremžu cilindrs (silver) - 22.50 Eur AEROX Diski ar riepām - 32.50 Eur Bākas turētājs x3 - 5eur gab. Speeds ķivere - 40 Eur Killswitch STR8 (racing red) - 7.50 Eur 3x aķi - 15 Eur Tudiš pīp princips : pērc vairak - maksā mazāk! Pirmajam pirkumam 10% atlaide. Lokācija: Bauska Sadarbojos ar Omniva, DPD Paku skapis, Latvijas pasts, vērtīgākos pirkumus varu arī piegādāt SMS, PM, WPP - 20061515, 25599199 /Rainis/
  7. 1 point
    Turik

    Pērk/Pārdod konstruktoru

    Pardodu malaguti f12 viss ir lai salikt kopa 100e wpp-29611801 bildes wpp nav doki
  8. 1 point
    Bellsky

    BWS SPIRIT by Bellsky

    First Start
  9. 1 point
    02.06.2018 tika iegadats rox diezgan sliktā stāvoklī, tajā laikā nekada sajēga nebija no rolleriem. Bet ļoti vajadzēja roxu Diezgan liels scam jau pirmajā dienā viss saka jukt nost Visa apakša ar eļļu, noluza izputejs, noluza kickstarts, nedarbojas bremžu gaismas, nedega lampa, nestrada starteris Fantastiš Meiģinaja labot viens, tad otrs, trešais līdz diežie mehaniķi noveda manu Stenliju tik talu ka tagad (08.10.2018) viņš atrodas @xero garažā izjaukts līdz rāmim. Setups diezgan dīvains, arā metams gadrīz viss. kas teiks : “vareji pardot mazliet piemest un nopirkt daudz labaku” - ejat kakat, stenlijs tiks uzcelts lidz skaistulim talak nododu stafeti Xero AIIZIEET...
  10. 1 point
    Ratatā

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Uz daļām iet Yamaha Aerox (Minarelli Horizontal) Ir iespēja pieteikties arī uz daļēji nokomplektētu motoru : Malossi 77cc BigBore cilindra kits ( A izmēra virzulis, svaigs) + Stage6 R/T 85mm kloķis ar speiseri + MHR seperātors + SKF C4 gultņi + karteri ar vīlējumu priekš BigBore + Motorkit bremžu disks 220mm un starplika + grimeca supports (lielāks) - 370.69 EUR M O T O R S : *Malossi 77cc Bigbore cilindrs (fresh) - 198.80 eur 165 EUR 155 EUR *Stage6 R/T bigbore 80mm kloķvārpsta -185.90Eur 169.99 EUR * Stage6 R/T kloķvārpsta 85mm ar speiseri - 175.90 155,88 EUR *Dellortto 28mm Karburātors - 71.69Eur 68.99 EUR 61.99 EUR *Stage6 R/T siksna - 18.50 EUR *Karteri ar vīlējumu priekš Bigbore - 50Eur *Stage6 4.pak. paaugstinājums - 17.50Eur S T Y L I N G S : *Str8 Pakaļējā lampa ar defektu - 28.50Eur 18.50 EUR 15 EUR *Oversize bremžu disks ar SSP starpliku - 94.90 Eur 88.99 EUR 81.99EUR *Carbon look pasažieru rokturi - 10e *Hebo plaukts (rets) - 22.50Eur *Sporta stūre - 17.50Eur *Motorkit brake cylinder - 26.90 EUR P A P I L D U S : *Radiătors ar trubām - 26.50Eur * Supporti ar bremžu trubiņām - 15 Eur (x2) *Rāmis ar dokumentiem + buzetti kājiņa + nr. zīme - 65 Eur *Atslēga + bāka + mehānisms - 20 Eur *Beņķis ar kasti (ideāls) - 25 Eur *Bākas turētājs, kas nāk zem pasažiera sēdekļa - 7 Eur Pirmajam pirkumam -10% atlaide Cenas runājamas - tudiš pīp princips - Pērc vairāk - maksā mazāk Lokācija: Bauska Sadarbojos ar Omniva, DPD pasta stacija, Latvijas pasts. - Pie lielākiem pirkumiem - iespējama piegāde SMS, WPP, PM - 20061515 /Rainis/
  11. 1 point
    lonatans929

    Aprilia sr50r no LT

    Mini up! pirms kāda laika jau,tikka nopirkts stage6 mk2 sajūgs stage6 viton taisnais kolektors
  12. 1 point
    mookie

    Piaggio SP2 ZIP 2k9 by Silinsh

    Ebaķ, loģiski ka viņš neiespļaus! Paskaties uz Aeroxu kurš viņam bija un minionu. Smukāki un tīrāki kā salonā!
  13. 1 point
    Aerox_FTW

    Stunt Rox by Aerox_FTW

    [censored] nedirs pats stradaju Mana nauda perku ko gribu
  14. 1 point
    ???

    New Runner #58

    Runner #58 Pirmssākumi Bija 2012. gads, kad pirmo reizi sāku interesēties par tādām lietām kā motorolleri. Galvenokārt pateicoties brālēnam, kurš ļoti sakārdināja ar iespēju neatkarīgi pārvietoties, kas 13 gadu vecumā šķita, kaut kas iespaidīgs. Tomēr, ko gan tādā vecumā var darīt, lai sakrātu pats savu naudu transportam? Praktiski neko, tā arī domas par to izklīda, līdz brālēns paziņoja, ka viņam ir atvests Speedfight 3, tad jau bija 2013. gada Augusts, protams sanāca mazliet pabraukt bez tiesībām, bet tās praktiski pirmajā dienā tika iegūtas. Tiku arī pie iespējas pāris reizes izbraukt, tad vēl satikām @K_Edgars, kurš netieši panāca, ka iepatikās tieši "skrējēji", sapratu, ka tiešām motorolleris ir laba ekstra un man arī tādu ļoti "vajag". Bet ne visiem sanāk tik veiksmīga finansiālā situācija, kā rezultātā tas iepalika. 2013. gada Oktobrī, mazliet palasot forumu un pēc brālēna ieteikumiem, aizgāju uz CSDD un nokārtoju tiesības, kurām tobrīd pat nebija nepieciešama nekāda braukšana, bet nieka 20, vienkārši, jautājumi. Tad sekoja ziema - daudz brīva laika, mazāk vietu, kur tērēt laiku. Sapratu, ka garāžās stāv veselas divas Opel markas automašīnas, kuras jau daudzus gadus nav lietotas un arī netiks kustinātas, tātad lieki aizņem vietu. Lieki netērējot laiku, ar vecāku atļauju, brutāli sāku sadalīt pirmo, balto Opel automašīnu sadalīt pa "reizinātājiem" un visa, kā rezultātā tiku pie, laikam, 170 Ls motorollera budžetā. Pēc tam sākās problēmas ar Liepājas Metalurgu un metāla cenas bija praktiski nekādas un otrais Opel ražojums palika rūsēt garāžā, cerot uz augstākām metāla cenām. Tādas, diemžēl, nepienāca bet tomēr jau bija pavasaris un no likvidācijas šis ražojums neizpalika - ar divām caurām riepām, bez izpūtēja un vēl daudzām detaļām, tika aizbraukts līdz uzņemšanas punktam un tur atstāts, apmaiņā pret 50 Ls motorollera budžetā. 2014. gads Jau labu laiku biju meklējis sludinājumos kādu glītu un budžetam atbilstošu braucamo, bet Runner SP tajā laikā par tik mazu summu, pat sliktā stāvoklī, atrast bija praktiski neiespējami. Vecāki, noskatījušies 3 mēnešus kā katru dienu tiek atkārtoti šķirstīti sludinājumi, saprata, ka neizdosies no šāda iegādes atrunāt piekrita dot nelielu palīdzību, jeb tā forumā sauktais SIA "Senču Maks" nāca palīgā. Tas rezultējās ar vēl mēneša meklēšanu, bet tad tas tika atrasts - pirms 15 minūtēm ievietots Gilera Runner SP sludinājums ar nieka 1000 km nobraukumu un tikai vienu saplēstu uzlīmi. Paprasīju vecāku viedokli un pēc stundas "skrējējs" bija jau aizrunāts un nācās meklēt transportu, kā tikt pakaļ tam uz Rīgu. Aizbraucot uz pirmā īpašnieka garāžu - braucis pieaudzis vīrietis, kuram atvase arī nodarbojās ar motosportu. Uzreiz varēja redzēt, ka viss ir kopts un nav nekas salauzts, pie tam, Latvijas "kvalitatīvos" ceļus redzējis vien aptuveni 200 km apjomā. Tad arī tika pārrakstīts šis 2009. gada ražojuma motorolleris, kurš oriģināli ir iegādāts 2012. gadā. Pats pirmais brauciens izvērtās diezgan interesants, izbraucu no mājām skaidros laikapstākļos, atgriezos ar no gaisa krītošām sniegpārsliņām. Tad sekoja ilgs braukšanas un degvielas tērēšanas periods nezinot problēmas, ja neskaita, ka vienā naktī biju pamanījies uz pannas saplēst uzlīmi, kaut ko noskrāpējot. Pirmā vasara pagāja nemanot, tad nāca Septembris un kā jau jauniņais ar šādu transportu, neskatījos zīmes, bet atstāju motorolleri, kur vien bija ērtāk. Rezultātā - mēnesi vairākus motorollerus pie skolas atstājām invalīdu stāvvietā, kas neizbēgami nonāca pie protokola četriem no sešiem braucamajiem, kas atradās tajā stāvvietā. Tajā laikā, Talsos, bija ievērojams daudzums motorolleru, kas iedvesmoja noorganizēt kādu nelielu pasākumu, tas arī tika izdarīts, sasteigts un nekvalitatīvs, bet tomēr sajūtas bija labas. Pēc tam ikdienišķa degvielas dedzināšana un laika baudīšana, kas noveda jau pie 7'000 km odometra atzīmes. Pa ziemu sanāca pat īsti neko neizdarīt, jo "tūnings" nebija aktuāls, jo visus iekrātos personīgos līdzekļus bija sanācis sadedzināt ar šo viencilindra motoru un vecākiem prasīt tādām izvirtībām nebija ne prātā. 2015. gads Turpinājās degvielas tērēšana un cilvēku naktsmiera traucēšana, sanāca pārsniegt 10'000 km uz odometra. Talsu apkārtne kļuva par mazu un Jūlija beigās ar brālēnu nolēmām doties nelielā ekskursijā uz Kuldīgu (~50 km). Tas tajā brīdī bija tālākais no garāžas cik biju jebkad devies, tā kā bija maza neuzticība tam viencilindra motoram. "Ceļojums" bija veiksmīgs, noripoti ~250km un pārkāpti neskaitāmi CSN. Augustā eļļas sūknis izdomāja sākt protestēt un piegādāt eļļu, ne tikai cilindrā, bet arī uz zemes. Nācās uz pāris nedēļām piekopt manuālo jaukšanu, bet tad no PrimeParts ātri vien tika iegūts jauns OEM sūknis. Bet ar to sezona nebeidzās, kārtējo reizi traucējot pilsētas iedzīvotāju dzīvi ar divtaktera skaņu sanāca iekļūt nelielā CSN, kur izrādījās, ka ne vienmēr vienu joslu var sadalīt divi moto transporti. Cietuši plastmasi un tikai viegli maināmas detaļas. Protams, ir mazliet žēl, jo tomēr nesabojāts ir nesabojāts, bet vairs variantu nebija un nācās, kaut ko darīt. Atlikusī sezona tika nobraukta bez daļas plastmasu un pagrieziena, kaut kas nopietnāks sāka notikt tikai ziemā. Tā kā uz to brīdi nebija nekādas domas par kādu "custom prodžekt", tad tika Motofavorītā pasūtītas visas salauztās un saskrāpētās detaļas un no PrimeParts LED lampa, jo tā izskatītos daudz labāk uz pilnīgi melnas aizmugures. Vienīgi bija plānots ņemt lielo dubļu aizsargu, kas nāk uz 2012. gada ražojuma Runner SP, bet tas tika uz sūtīšanas brīdi piemirsts un atcerējos tikai par to, kad jau viss bija salikts. Tā kā nebija pāris plastmasus iespējams dabūt jau ar OEM krāsojumu nepieciešamajās krāsās, tad tie tika nodoti Talsos, it kā, "labākajam" krāsošanas servisam, kas ar otro pārkrāsošanas reizi pat manijās atstāt vienu plastmasu ar "mandarīnu". Trešo reizi pārkrāsot to vienu plastmasu nebija vēlmes, tā kā tas ir tāds arī palicis. Pagriezienus sākotnēji nebija plānots atstāt, bet tā kā vēlvienu CSN nevēlējos, jo LED iekšējie pagriezieni bremzējot ir ļoti slikti redzami, tad tika nolemts atstāt un varbūt vēlāk uzlikt kādus mazākus. Tātad vizuāli jaunas izmaiņas 2015. gada ziemā - melnā panna ar uzlīmēm tika aizstāta ar sarkanu, likvidētas vēl daudzas uzlīmes, numurs uzlikts uz metāla plāksnes un piestiprināts pie slēpes ar skrūvēm, nevis savilcējiem, kā arī cita aizmugurējā lampa. Vēl īslaicīgi aplīmēti spoguļi, bet tas izskatījās pārāk "lauciski". 2016. gads Turpinājās ikdienas izmantošana, kas deva par sevi ziņu - nodilusi pakaļējā riepa. Lēnām tika atrasta tāda pati riepa un samainīta un pie reizes montējot saplēsta diska uzlīme vienā pusē. Pārsvarā visa sezona pavadīta Talsu rajonā, nekā īpaši interesanta, lai te iegrimtu detaļās. 2017. gads Aprīlī jau sasniegti 15'000 km - tātad nepieciešams veikt apkopi. Tika nomainīta siksna, rullīši, svece, filtra švamme un pārbaudīts viss, kas jāpārbauda. Pēc tam atkal bez nekādām problēmām, uz laiku... Pēc apkopes vasarā sanāca "aizceļot" gan uz Tukumu, gan uz Kuldīgu, gan Ventspili, kas jau bija samērā lieli gabali tādam mazam braucamajam. Motorolleru daudzums Talsos arī bija beidzot sācis ievērojami palielināties, jo iepriekšējās 2 sezonas tie bija praktiski uz roku pirkstiem saskaitāmi. Nekādu problēmu nebija ilgu laiku un patēriņš arī patīkams - aptuveni 4l/100km. Vienā saulainā vasaras dienā sanāca apgāzt motorollerim blakus esošu velosipēdu un protams tas bija tieši tik tuvu, lai saskrāpētu priekšējo dubļu aizsargu un mazliet arī priekšējo plastmasu. Tā kā iepriekšējā pieredze ar krāsošanas servisu šeit bija ļoti negatīva, nolēmu pats uz ātro to novērst. Rezultāts - nekāds glītais, bet tomēr labāk, nekā ar pelēku švīku. Pēc tam arī tika beidzot uzlikts izpūtēja aizsargs, kas bija sabojāts CSN rezultātā un ilgi netika likts atpakaļ, jo viena skrūvju vītne bija bojāta un bija nepieciešams to atjaunot. Kā arī plānos atkal nokrāsot izpūtēju, jo tam jau krāsa vairs nav pirmā svaiguma un nomainīt jau sen iegādātos bremžu klučus. Ar dīvainām aizdomām braucu labu laiku, jo nekas īsti neplīsa un priekšējā riepa prasīja nomaiņu, bet nomainīt lielāks čakars, nekā vēlme to darīt sezonas vidū. Tad tika sagādāta jauna riepa, diemžēl, ne ar tādu pašu protektora rakstu kā iepriekšējā, jo nevienā vietā tādas nebija. Neilgi pēc tam tomēr, kaut kas izdomāja saplīst - spidometra trosīte. Pabraucu nedēļu ar spidometru, kas ik pa brīdim izdomā pat rādīt 110 km/h, jo Motofavorīts ar savu pārvākšanos nespēja atrast vajadzīgo detaļu. Tas bija kā papildus iemesls, lai beidzot nomainītu riepu un izdarītu visu nepieciešamo. Pie vajadzīgās detaļas tiku tieši dienu iepriekš, pirms bija plānots neliels "ceļojums" uz Ventspili, tad arī ātri tika nolemts visu izdarīt un jau pēc pāris stundām prātīga darba, lai neko nesaskrāpētu, viss bija nomainīts un varējām gaidīt rītdienas 200 km piedzīvojumus. 2018. gads Ap Aprīli sāku, kaut ko domāt, ko darīt lietas labā, braucamais daļēji ejošs, bet kaut kas ne tā. Tika pārbaudīta kompresija, kas savos gandrīz 20'000 km bija paguvusi diezgan izmukt no cilindra - palikuši veseli 3 BAR. Tad no PrimeParts tika sagādāts jauns cilindrs - DR EVO, pirmo reizi, kaut kas ne-stock. Oriģinālais laikam pat diezgan ciešamā stāvoklī, bet galvas malā gan bija <1mm švīka, kas radīja spiedienu dzesēšanas sistēmā un, kas visticamāk bija par iemeslu, ka ik pa laikam rodas neliela dzesēšanas šķidruma noplūde gar korķi. Kā būs ar 70cc kalpošanu rādīs laiks, bet pagaidām vēl iebraukāšanas process un tad jāmeklē, ko darīt ar regulāciju. 2018. gada sezona pagāja kā nebijusi, jo braucamais nostāvēja gandrīz visu sezonu garāžā, tik brīvdienās pa retam līdz veikalam aizkustināts. Kopā nobraukti 300km ar 70cc. Protams, tam arī bija savi iemesli - sākot ar to, ka no Motofavorīta detaļas nāca ļoti nesteidzīgi, turpinot ar to, ka kaut kas ir nogājis tik greizi, ka maksimālais ātrums ir tikai 45 km/h un virs 6'000RPM tikt ir ļoti problemātiski un beidzot ar aktualitātēm saistībā citu transportu. Pagaidām izskatās, ka kalpo par labu mājvietu zirnekļiem un putekļiem, bet cerams, ka ap 2019. gada Martu tas mainīsies. 2019. gads To be continued...
  15. 1 point
    Gabriels Erglis

    Motora gultņu kodi

    Vai tev ir apnicis meklēt vai prasīt draugam gultņu kodus? Man ir risinājums! Šajā rakstā apkopošu Minarelli un Piaggio motoru gultņu un blīvslēgu kodus un izmērus. Minarelli Kloķvārpstas gultņi - 6204 (stock/sports C3, ja ir kas jaudīgaks, tad vēlams likt C4) Kloķvārpstas blīvslēgi aizdedzes pusē - 20x30-34x6 variatora pusē - 20x42-43x8-9 Reduktora vāka gultnis - 6203 Reduktorā (mazais, kas nāk karteros) - 6200 Reduktora izejas ass gultnis - 6203 2RSR Reduktora blīvslēgi - 22x32x6 un 17x28x5 Reduktora izejas ass blīvslēgs - 22x32x6 Subframe gultņi (kas nāk karteros) - 6003 2RSR Ūdenssūkņa blīvslēgs - 10x18x5 Ūdenssūkņa manžete (O-ring) - 53x2 Piaggio Kloķvārpstas gultņi: BB1 3055-B (stock/sports, C3) BB1B 447205 A (ja ir kas jaudīgāks, vēlams likt C4) Kloķvārpstas blīvslēgi: Variatora pusē - 19x30x7 Aizdedzes pusē - 18x28x7 Reduktora vāka gultnis - 6203 Reduktora vāka saļņiks - 28x17x5 (28x17x7 arī der) Reduktorā (mazais, kas nāk karteros) - 6201 (tikai hi-per1) Reduktora izejas ass gultnis - 6204 2RSR Variatora vāka gultnis - 638-2Z Ūdens sūkņa gultnis - 608-2Z Ūdens sūkņa blīvslēgs - 8x16x10 Reduktora izejas ass blīvslēgs - 30x47x6 (30x47x8 arī der)
  16. -1 points
    banančiks

    Pērk rolleri

    gianelli silencer-40e motoforce isa rucka-10e(bez aukseja plastmasina motoforce 19mm karbis ar manualo čoku-30(mainu pre 17.5mm) un vell piejams ir ramis kreidler ar plastikam un motoru kuram ir parlisusi siksna un vjg gredzenos nomainit tad saliek atpakal visas dalas un iet atkal vai ari tgd mainu pret kadu konstruktoru der china ar xdd steidzami pret visam sim detalam sikak wpp-28228647!
  17. -1 points
    R1200

    Pedo Rox

    Stipri kļūdies, ir arī īsie plaukti.
  18. -1 points
    R1200

    Pedo Rox

    Sāksim ar to ka man nav rox, pašam uz 2gen bija TNT īsais plaukts, kurš ir krietni īsāks par standarta plauktu. Un uz 2gen ar to nebija nekādu problēmu. Hz kādu plauktu tu tur pasūtiji ja atšķiras tikai par 3mm. Nerunātu, ja nebūtu bijusi saskare ar to. Bet nu ja par roxu, tad vasarā tika manīts Ķengaragā max nopists, veikmsi sakopt @Richy .
  19. -1 points
    banančiks

    Maina rolleri

    Sepia ratā no ručkas ar plastmasas defektiem ja nu kas uzraksti,28228647 Mainu savv sepiu ar plastikas defektiem ratā no ručkas domāts stuntam 28228647
  20. -1 points
    Viesturz_

    Pārdod rolleri

    Vēljorpojam pardodu
  21. -1 points
    yaaall

    Krāmu tirgus

    Pārdodu Minarelli Vertical AC Stage6 MKll Sport Pro ar jaunu AA virzuli, gredzenu, pirkstu, sprostiem.70€ Vario vāks bez mehānisma 5€ Stock filtra shwamme 3€ Stock MBK Booster BWS stūre ar plastmasu 5€ 12mm dellorto 7€ Aftermarket spidometrs 7€ Stock dzesetajskivis minarelli 3€ Stock 50cc galva 5€ Motoforce racing 70cc galva 15€ Stock Minarelli Vertical klokene ideāla 10€ 10'' riepas par abam 10€ Motoforce siksna minarelli 6€ Malossi X kevlar siksna minarelli 10€ Polini klusinātājs 10€ Varu Rīgā pievest kaut kur. Ārpus Rīgas Omniva. 26644459
  22. -1 points
    FlomitisLV

    Pārdod rolleri

    Sakarā ar pāriešanu uz citu transportu, pārdodu savu mopēdu. Motorā: 80cc bidalot grupa, Voca Racing HQ kloķene, dellorto 16mm karburators, polini sajūga diski. vizuāli: CNC nummura turētājs, led pagriezieni, sānu plastmasi nopūsti ar ''cobra'' pārklājumu. pie vizuālā vajadzētu nedaudz piestrādāt, jo iepriekšējais īpašnieks neprasmīgi nokrāsojis rāmi un krāsa mazgājot sāka nāk nost. Nopietnam pircējam došu līdzi supermoto ratus, dažādas motora u. c detaļas. Vairāk bildes nosūtīšu whatsapp. Ja ir kādi jautājumi, zvanīt /rakstīt jebkurā laikā: 28807744 1200e https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transport/motor-scooters/bgckmm.html
  23. -1 points
    Jankaa

    Pārdod rolleri

    Dzēst pārdots
  24. -1 points
    Jumbo 2.0

    Latvijas runners 06

    Ar ko izgriezi rakstus?
  25. -1 points
    RavenS

    Marcello's Derbi Senda

    zbis, man praktiski tāds pats setup, kā tev arī nesen ieliku airsal tādu, kā tev Izmetu līkumu vērās zvērā, bet nāksies ņemt likt citu karbi 21mm, ja nav noslēpums tad kāds tev ir ?Un vai tu to karstuma sensoru ņēmi no vecā ciļa vai kā? Un myb ir aizķērusies kkāda truba? yasuns leovince, vai kādam pazīstamajam?
×