Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/15/2019 in all areas

  1. 2 points
    _verners

    Jog RR 09'

    Jogs pirms pārdots
  2. 1 point
    Richy

    Jog RR 09'

    Helū, kādu laiciņu atpakaļ, precizāk 14.maijā, no @Ratatā tika nopirkts Jog RR konstruktors. ( Diemžēl nav bilde kad tikko atveda ). Trūka diezgan daudz motora detaļas, jo Hebo kloķene un Hebo cilis bija metami misenē. Iegadājos citu Hebo kloķeni ar 85mm klani un starpliku zem cilindra. Takā jogam raditors ir nolocīts un jamet misenē, izdomāju, ka likšu AC cilindru un kā pagaidu variantu iegādājos poļu 70cc. SETUPS UZ PIRMO STARTU: Poļu 70cc Hebo kloķene ar 85mm klani S6 replica 17.5mm dellorto karbis Pēc pirmā starta sapratu, ka kaut kas nav labi, no kloķvarpstas nāca nepatīkamas skaņas un vibrācija, nodomaju labi pox, pirmajam laikam saies. Nobraucu 2 nedēļas un parjaucu motoru, izrādijās, ka Hebo kloķenei bija beigtas gultnu sežas, Hebo beigto detaļu kolekcija tika papildinata. Pēc pāris dienām sanāca nopirkt Aeroxu pa saldu ciparu, kurš bija donors priekš Joga un parejais tika iztirgots pa daļam. No aeroxa paņēmu: Top perf due plus cilindra komplektu S6 SSP paaugstinatāju Variātora vāku Ūdenssūkņa vāku ar pašu sūkni 2gen radiātoru ar šļaukām Stok kloķeni Šo to no transmisijas Motors tika salikts un nodomāju, ka nu tulīt arī Jogs būs LC, bet kā vienmēr nesagāja. Top perf cilim vajag kaut kādu īpašu temp.sensoru vai arī adapteri. Sapratu ka nu i [censored]uj to LC, iemainīju Due Plus pret Malossi MHR Replica AC cili. Saliku mataru, ar regulāciju nopisos 2 dienas, viss tip top bija, līdz vienu dienu braucot no Rumbulas dragiem, ZX pateica ATA. Pārdevu ZXu un aizbraucu uz Dārziņiem pēc top perf nardo replica izpūtēja. Tagadējais setups: Malossi MHR Replica cilindrs Top Perf Nardo Replica izputejs Polini HiSpeed variātors S6 sajūga zvans 17.5mm dellorto karbis Vecās bildes nav saglabājušâs tapēc sanāca vairāk teksta nekā bildes. Dažas bildītes kā Jogs izskatas tagat: Par diskiem vēl nevaru izdomāt kadā krāsa tos krāsot, ja ir ieteikumi raksti! Cepums tev, ja izlasīji visu. Stei ķūned
  3. 1 point
    xero

    Jog RR 09'

    mhr replica uz 10mm stock kloķenes, veiksmi galvenais ieliec vieglus ruļļus
  4. 1 point
    Smiltenes sacīkste pagāja jautri, pirmais brauciens pa sauso,otrais lietus režīmā. Pēc pēdējās sacīkstes 2018. gada sezonas atklāšanā rolleris bija nogribējies iztīrīt pelējumu no klusinātāja. Viss izdevās kā plānots,braucieni bija interesanti,jo organizātors laika ekonomijas labā,motociklu klases laida kopā ar Racing rolleriem. Pamazām atsvaidzinot braukšanas iemaņas izdevās abos braucienos uzvarēt.Jāatdzīst,ka ir braucēji ar labu ātrumu,bet ja ņem vērā ka nēbijām ne trennējušies,ne braukuši sacīkstes, jaunajiem ir uz ko tiekties. Žēl, viens no nopietnakajiem konkurentiem , Dmitrijs no Daugavpils komandas Jelgavas sacīkstē bija uzmetis highside, salauzis atslēgas kaulu.Veselību viņam un lai ātrāk atgriežas trasēs!!!
  5. 1 point
    Ķiršu_F12

    Piaggio Typhoon 04' 2k19

    Sveiki skūteristi! 5. Jūlijā iegādājos savu otro skūteri, Piaggio typhoon, par sakarīgu pesso Noilgojos pēc skrūvēšanas tapēc uztaisiju otro topiku. Pēc vizuālā ir gandrīz ideāls, tikai dažas mazas skrambas kas varētu pazust pēc pulēšanas Plāns ir uztaisīt ļoti sterilu tph kas varētu mani pārvietot bez mazākās problēmas uz skolu. Motors: Paši karteri ir hp2 ac ar disku bremzem un iekšā stāv: mhr variātors Lielā zilā atspere Mazās stage6 orandžās Karbona lapiņas Polini gaisa filtrs Dellorto 21mm phbg karbis ar pull n twist choku 70cc Dr.evo cilindrs ar jaunu virzuli un gredzeniem Leovince zx handmade izpūtēju Vizuāli: Aprilia 3gen diski Buzzeti sāna kājiņa TopPreformace priekšējais bremžu disks Defekti: Caura bāka(augšā) Nestrādā spidometrs Švaks akumulātors Nedaudz pārgriež motors Padilusi siksna Nav nokrāsots aizmugurējais 3gen disks.
  6. 1 point
    Savkich

    Jautājumu topiks

    Nesen mainiju ūdens pumpja gultņus(minarelli) un pamaniju, ka ja iesit pa vāku pāris reizes viņi brīvi krīt ārã, sakiet varbūt kāds zin vai man šajā situācijā palīdzēs gultņu līme?Jo iepriekš nekad neesmu mēğinājis to lietot.
  7. 1 point
    #Kaza

    Jautājumu topiks

    ne, vajag racing detaļas. Obligāti, jo sport detaļas neder un vajag racing. (biezs trolings) p.s.: rodas sajūta ka tas Martiņš neko nejēdz gonkās, klasos un tās prasības, vnk raksta bez saprašanas. @Rhapsody ja tiešām ir vēlme, vari uzjautāt @StraumeDžeimss vai @Kārlis viņi jau sēn brauc, dažās klasēs, iedos padomu kur var apskatīt prasības, noteikumus un principā kas un ka. Richy un Vuskans pareizi visu pateica, vislabāk paprovēt sevi stokos. Tas neprasa daudz ieguldijumu un tur vairāk risina braukšanas skill, nevis "racing" detaļas
  8. 1 point
    #Kaza

    Jautājumu topiks

    Baigi daudz uzkarama jamaina lai tas būtu normāli ejoš setup.
  9. 1 point
    Meklēju aeroxa aizmugurējos sānus / z veida plastmasus un pannu (labā stāvoklī) wpp-2013015 Būtu ideāli ap Rīgu
  10. 1 point
    Manuprāt iesācējiem lai nebūtu jārokas pa visām sadaļām meklējot atbildes,šeit jāizveido neliels apkopojums,kas un kurā gadijumā ir jāveic,jāpskata pirmais.Lūdzu papildiniet.Un nesakiet ka es to kautkādiem luņiem rakstu,šeit tomēr ir arī daudzi kuri ar rolleri ir uz jūs.Esmu kautko netā pierakstijis?Kautkas tavuprāt pietrūkst?Pasaki... Šī pamācība vairāk atspoguļo 2 taktu rollerus Rolleris nedarbojas [1]Rolleris noslāpst un nevaru piedarbināt Pārbaudi vai nav beidzies bendzīns Pārbaudi vai ir dzirkstele Ja šis viss ir,tad veic kompresijas mērīšanu,ja kompresija ir zem 6-7 bar tad vissticamāk jāmaina gredzeni Pārbaudi vai degviela nonāk līdz cilindram Ja tā nav,tad noņem karburatora bendzīna šļauku un nedaduz pakurbulē,ja bendzīns tek,tātad meklē vainu tālāk. izjauc karburatoru iztīri to,ja bendzīns tek cauri karburātoram,bet vēljoprojām nenonāk līdz cilindram tad visticamāk ka ir beigti vārsti,ja rolleris ir ļoti ilgi stāvējis iespējams tie ir iekaltuši un saķepuši,iztīri tos un problēmām nevajadzētu būt Ja pēkšni noslāpst var gadīties, ka noklemējis, to var pārbaudīt pēc kurbuļa pretestības(vai ir kompresija) un pieliekot roku pie karburtora mutes, un kurbulējot, roku jācus uz iekšu, jeb vienkārši pārbaudot vai ir vakums. ja vakums nebūs bendzīnu nesūks iekšā cilindrā, vel variants kā to var pārbaudīt, noņemot izpūtēju un kurbulējot pa izplūdi vaidzētu šauties bendzīnam ārā Var būt arī izšauti saļniki, parasti simtoms tam ir, kad pielec uz 1sec un noslāpst [2]Rollerim pazūd dzirkstele Nomaini citu sveci un pārbaudi vēlreiz No akumulātora '' - '' jeb masas aizvelc vadu pa taisno uz rāmi Vietās kur netiek klāt noņem plastmasus un pārbaudi vai nav pārrauti/pārberzēti vadi Iztīri visus kontaktus un savienojumus kas ir iespējami Ja šis viss nelīdz tad paņem elektrības testeri un sāc ar pašu pirmo mērīt kur nonāk elektrība Noņem vadus no indukcijas spoles,pagriez aizdedzi,ja līdz turienei nenonāk elektrība,tad meklē nākamo un tā līdz atrodu vietu pēc kuras tālāk nenonāk strāva Bieži vien kad nav dzirkstele ir vainīga aizdedze retāk cdi, protams, pirms aizdedzes maiņas paskatieties vai nav pārauti vadi, tas vairāk attiecas uz tādiem vadiem kuri ir satīti un ar izoleni salīmēti Rolleris darbojas,bet manuprāt ne tā kam tā vajadzētu [1]Rolleris pielec,bet uzgāzējot noslāpst Iztīri karburātoru izmēri kompresiju,varbūt pienācis laiks gredzenu nomaiņai [2]Ir lieli apgriezieni,bet rolleris slikti brauc uz priekšu Pārbaudi vai siksna nav nodilusi Esi mainijis ruļļus?Iespējams tie ir pārāk viegli Noskaidro vai sajūga atsperes nav par cietu [3]Tas šķaudās vai rijas ciet Iztīri karburātoru Veic tā regulāciju Pārbaudi vai viss ir kārtīgi noblīvēts un nekur nesūc gaisu Pārbaudi vai filtrs nav caur,vai arī aizgājis ciet,iztīri to Ja tas nelīdz iespējams aizdedze ir par vēlu,ir jāveic tās regulēšana [4]Pārāk liels bendzīna patēriņš Iztīri karburātoru Veic karburatora regulāciju (Uztici to kādam kas to māk) Iztīri bendzīna/gaisa filtru. Gaisa filtru nekādā gadijumā nemazgā ar bendzīnu vai citu kodīgu līdzekli. Lieto tikai šampūnu un ūdeni,es personīgi lietoju feiri. Neaizmirsti filtru vēlāk ieeļot ar speciālu eļļu. [5]Rolleris pie lieliem apgriezieniem svilpo/klab/vibrē Pārbaudi vai nav atskrūvējušies riepas/izpūtējs un citas lietas kas bruacot varētu kustēties Viss biežāk gadās,ka gultņi ir nokalpojuši savu laiku [6]Rolleris pēkšņi ir palicis pārāk skaļš Pārbaudi vai izpūtējs/svece nav atskrūvējies Pārbaudi vai nav izdegusi/pārplīsusi kāda blīve Ja tev ir sporta izpūtējs,iespējams tev ir pienācis laiks mainīt izpūtēja vati [7]Es rollerim neko nēsmu darijis,bet viņš pats no sevis kļuvis lēnāks Visticamāk ir nodiluši gredzeni,veic kompresijas testu,gredzenus jāmaina kad kompresija ir ap 6-7 bar Ja ar gredzeniem viss kārtībā pārbaudi vai nav izdiluši variatora ruļļi/siksna [8]Viņš sāk slikti bremzēt Diksu bremzes: Uzpildi eļļas šķidruma bačoku Atgaiso bremžu sistēmu Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav bremžu kluči nodiluši Trumuļ bremzes Pievelc ciešāk trosīti Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav jāmaina kluči [9]Rolleris braucot burbuļo Ja sākumā tad dīze ir pa lielu Ja tas burbuļo kad rolleris ir ieskrējies tad dīze ir pa mazu [10]Rolleris pārkarst Šķidruma dzese ( LC ) Pārbaudi tosola līmeni bačokā,ja tas ir zem atzīmes -min tad papildini to Nekad nejauc kopā Antifrīzu ar Tosolu,ja tas ir noticis izlaid visu no sistēmas un ielej vienu no šiem dzeses šķidrumiem Nelieto ūdeni kā dzeses šķidrumu,protams tas der kā avārijas līdzeklis,bet tā dēļ ātrāk rūsē visa tava dzeses sistēma Atgaiso dzeses sistēmu Pārbaudi vai sūknis funkcionē kā tam vajadzētu Gaisa dzese ( AC ) Pārbaudi vai ventilātoram nav nolauzti zobi jeb spārniņi Pārbaudi vai dzeses plastmasā nav lieki caurumi,ja tie ir,tad tiec no tiem vaļā Ja cilindrs ir noaudzis ar mistisku eļļas/dubļu kārtu tad notīri to,tas traucē dzesei [11]Manuprāt rolleris tiek eļļots pa maz Pārbaudi vai eļļas sūknis funkcionē,Piaggio dzinējiem ir no kloķvārpstas uz sukni siksniņa,iespējāms to ir jāmaina Pārbaudi eļļas daudzumu bačokā Janu eļļa tāpat nenonāk līdz cilindram noņem visas trubiņas,pārbaudi vai tās ir veselas un nav aizsērējušās Ja sūknis vai kas cits ir nobeidzies un nevēlies vai nevari atļauties to labot,tad vari aizvākt visu eļļošanas sistēmu un jaukt eļļu bākā kopā ar bendzīnu,stipri iesaku sākumā bendzīnu ieliet kaniņā,pievienot eļļu ( 20-25ml uz 1 litru) un kārtīgi sakratīt,lai viss smuki sajaucas Vienmēr lieto labu 2Taktu eļļu es personigi iesaku lietot Sintētisko un pazīstamu firmu,kā piemēram (Motul,castrol u.t.t) [12]Dažreiz kad rolleris ir piedarbināts saspiežot bremzi vai arī peiskaroties atklātam metālam uz rollera,es dabonu triecienu ar elektrību Pārbaudi vai nav vadi kuri skarās klāt pie rāmja,ja ir tad izolē tos aizvelc no akumulatora "-" jeb masas vadu pa taisno uz rāmi (Pievieno to vietā kur nav krāsots rāmis,piemāram paliec zem skrūves vai arī ar smilšpapīru nedaudz noskrāpē krāsu,lai būtu kontakts) Es vēlos sākt tūnēt savu rolleri,kādi ir jūsu ieteikumi? [1]Vadies pēc šīs pamācības Ja nēsi radis risinājumu šeit,tad droši uzdod savu jautājumu spiežot Nebaidies,mēs visi sākām no 0,neviens par tevi nesmiesies
  11. 1 point
    TruseiC

    CDI bloks

    Veikalā tev pateica daļēju taisnību. Stekeri visiem CDI ir vienādi, bet ne kontaktu izvietojums. Ko tieši dariji ar izpūtēju? Iekšas izgriezi? Starpcitu, par cdi, tas īsti neierobežo ātrumu, bet gan apgriezienus, ja motorolleris griež normālus apgriezienus ar ratu gaisā, tad problēma nebūs tur. Bet ja "atduras" tad gan. Sent from my Hujavej Toster
  12. -1 points
    oka2003

    Reāli sūdi

    Hey, sākšu no sākuma, nopirku piektdien rolleri, aprillia sr50 ac, vakar atskrūvēju variku, apskatijos visu kada stavoklī, paļurināju kloķen viss chill, nobraucu vakar kādus 20km, viss ok. Šodien norīta arī, izbraukāju vēl kādus 20km, vēlāk vedu rolleri uz garažu, kkadi 600m no mājas, ceļā dzirdu, baigi dīvaina skaņa no variatora puses nāk. Aizčukināju līdz garažai, atskrūvēju variatora vāku, pakustinu ar roku kloķeni, kratās. Pielaidu, kamer ruc negazejot, iet kautcik ok, ka bik uzgāzē tā variks ļodzās un kratas uz visām pusēm. Kas varētu būt iemesls, kādēļ tā notika? Cik noprotu jāmaina kloķene, gultņi un sļņiki? Negribu nopirkt jaunu kloķeni un lai atkal tā notiek.
×