Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 2013.01.03. in all areas

  1. 117 points
    70cc

    Ievads rolleru tūningā v2

    šeit bus neliela pamāciba uz katru rollera tuninga klasi! 50cc stock klase 1)pirmais kas jāizdara ir jāizņem ierobežotaji. Visbiežak: gredzens uz variatora bukses, sašaurināts ieplūdes kolektors, šaiba uz karburatora mutes, sašaurinajumi un papildus trubas pie izpūtēja.Ieteicams Minarelli dzineja cilindriem noslīpet izplūdes kanāla sašaurinājumu. 2) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: malossi multivar, polini speed control, polini superspeed (ar 9 ruļļiem), Hebo NG, Topperformance racing, Metrakit MKII, Stage6 R/T, MHR2005 u.c.. variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma, un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā. 3) uzlikt lielāku karburatoru, piemeram dellorto 17,5.Šis karburators nāk standartā uz jaunajiem piaggio hi-per2 dzinējiem, bet tiek rūpnīcā ierobežots ar sašaurinajums, kura ierobežo to uz 12mm. ar šo daļu palielinasies jūtami uzrāviens un jauda. 4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša: Leovince SP3,RR,ZX,TT, Yasuni Z, Tecnigas Next-R, Stage6 pro-replica,Gianelli reverse, gianelli next, gianelli Extra, polini funky, polini superrace, Yasuni R, Yasuni R.07, Hebo Performer, Gianelli Shot, Malossi MHR Replica IETEIKUMI: vislabākie pec testiem uz 50cc standarta cilindru izrādijušies: Leovince ZX, Leovince TT, Stage6 Pro Replica, Yasuni R Ja motorolleris tiek labi saregulēts, maksimālais ātrums palielinās par ~10km/h Testi uz minarelli standarta 50cc dzinēja Ar šo komplektaciju iegust labu uzrāvienu un maksimalo ātrumu ~85KM/h! Noderīgi ieteikumi: nav nepieciešamibas mainit sajūgu uz kadu ''sportiskāku'' jo tas tik padarīs smagāku transmisiju. ja nepieciešams jauns sajūgs - ieteicams Malossi Fly Clutch! Nelietot ''sporta'' gaisa filtrus. Uz šīs komplektacijas no sporta gaisa filtra nav jēgas, tas tikai apgrūtinās karburātora regulaciju un būs vajadzīgas lielākas rūpes par to! Var uzstādīt ''tūninga'' filtra švammes ar samazinātu pretestību kuras var ielikt standarta kastē! 70cc "sport" klase 1) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: Malossi multivar, Polini speed control, Polini Superspeed (ar 9 ruļļiem), hebo NG, Top Performances TPR , Metrakit MKII, MHR2005, Stage6 R/T u.c.. variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā. 2)uzstādīt 70cc ''sporta'' klases cilindru (čuguna vai jaudīgākos alumīnija) arī šeit izvēle ir ļoti plaša: -Topperformance Trophy, -Dr Evolution, -Malossi Sport, -Parmakit sport, -Polini sport, -Pinasco T-force, -metrakit handmade 70, -Stage6 street race, -Stage6 Sport pro Mk2 -u.c.. DR fabrika ir piesaistīta Topperformance tadeļ Top. trophy un Dr Evo. cilindri ir identiski, vienigā atšķirība ir cenā. Ieteikumi: Ar šiem čuguna cilindriem kloķvārpstas maiņa nav nepieciešama, bet alumīnija cilindri ir jaudīgāki, tiem ir ieteicams nomainīt kloķvārpstu! Uzstādot čuguna cilindru uz standarta kloķvārpstas ieteicams nomainīt pamatgultņus un seperatoru. ieteicami lietot 100% sintetisku eļļu, vienmer cartīgi uzsildit dzinēju un labi iebraukat cilindru-tas nodrošinas cilindra maximalo resursu! 3). Kā karburatoru var izveleties starp dažadiem Dell'otro modeļiem. Sakot no ekonomiskā PHBN 17,5mm, beidzot ar PHBG 21mm, kas krietni uzlabo dzinēja darbibu. Liels pluss ir PHBG 19 un 21mm karburatoriem, ka velak vares to izmantot arī uz jaudīgākiem cilindriem! 4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša: Topperformance Nardo, Stage6 pro, Yasuni R, Gianelli Shot, Polini forrace 1 un 3, Tecnigas RS70, Yasuni C16, Yasuni C20, Yasuni C21, Stage6 R1200 (uz attiecīgā sporta cilindra t.i. Stage6 sport pro mk2) u.c.. IETEIKUMI: jaatceras, ka daži izpūteji ir ar homologāciju - izpūteja kolektorā uz dažām metinājuma vietām ir iemetināts ''konuss'', kas krietni ierobežo jaudu.(to ir uzmanigi jaizsit un jaizņem) Ar šo komplektaciju iegūst labu uzrāvienu un Maksimalais ātrums svārstās ap reāliem 100km/h Noderīgi ieteikumi: ja velas pilnveidot dzineju var nomainit Membranbloku un pilnveidot transmisiju: siksnu, sajugu (stage6, polini 3g, malossi fly clutch, Hebo N clutch Stage6 mk2 u.c..), Saspiedejšķivi (Malossi torque drive, Polini torque drive u.c..) Izvairīties no reduktora zobratu maiņas, tas kritiski samazina uzrāvienu. Uz šo komplektāciju nav ieteicams lietot sporta filtrus, ja vien neesat izlēmis no sava 70cc ''sport'' dzinēja izspiest pēc iespējas lielāku jaudu. 70cc "midrace"'klase 1) Transmisijai vēlams izvēlēties viena ražotaja detaļas (Stage6, Polini, Malossi u.c..) jāiegādajas visus komponentus (Variatoru, siksnu, saspiedejšķivjus, sajūgu) . Katrs atsevišķs komponents ir veidots lai sniegtu maksimāli labu sniegumu ar pārējiem šī ražotaja komponentiem. Ja ir vēlme palielinat maksimālo atrumu, tad ir iespeja nomainit reduktora zobratus, ar nelielu uzrāviena zudumu. 2)Runajot par cilindriem mūsdienas ir ļoti liela izvēle (var būt gan aluminija gan čuguna, ar viengredzena un divgredzena virzuļiem, un visjaudīgākie nāk ar dalāmo(modulāro) galvu): -Topperformance Dueplus jeb 2+ (LC) / Topperformance racing (ac), -Malossi MHR replica, -Airsal T6 racing, -Polini corsa, -Polini alu, -Athena sporting, -Italkit alu ECO, -Motoforce alu racing, -Metrakit sp, -Hebo manston replica -Stage 6 Racing mk2 (mk1) -u.c.. šie cilindri ir krietni jaudigāki par ''sporta'' klases cilindriem, un kuri ar pilnu komplektaciju spej viegli parsniegt 100km/h runājot par apkopi (ipaši cilindriem ar viengredzena virzuļi) ir nepieciešama gredzenu maiņa ik pec 5000km un virzuļa maiņa ik pec 9000km. Atcerieties, ka čuguna cilindri ir izturīgāki, bet ne tik jaudīgi kā aluminija. 3). No karburatoriem var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir vēlme iegut maksimālo sniegumu lietot PWK 24mm un Mikuni TM24. lai pilnvērtīgi izmantotu šos karburatorus jāmaina ieplūdes kolektors un membrānbloks (Vārsts) 4)Midrace komplektācijai ir nepieciešama kloķvārpstas maiņa, lai nesaskartos ar nepatīkamu iznākumu sakarā ar lielo apgriezienu skaitu, ipaši ja kloķvārpstas nobraukums ir ļoti liels. Arī kloķvārpstām ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, polini, stage6 HPC, stage6 r/t replica, athena, doppler endurance, metrakit, Motoforce racing, Motoforce EVO u.c.. ieteikumi: ņemt kloķenes ar pilnajiem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ kuru varēs izmantot arī uz kautko jaudīgaku. Izmantot SKF c4 gultņus 5)izpūteju izvele ari ir ļoti plaša: Topperformance nardo, polini forrace 1 un 3 (labi uz polini corsa cilindru), Leovince 70, stage6 pro, stage6 r1200, yasuni c16, yasuni c20, yasuni c21, Hebo replica, metrakit SP, tecnigas NONE, Polini EVO 1,2. u.c.. 6) uz šo komplektaciju ieteicemas vismaz nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to. izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c.. 7) uz šo komplektāciju izmantot sporta gaisa filtrus. 70cc ‘’HIGH END’ klase Šada līmeņa komplektācijai ieteicams ņemt visas daļas no vienas ražotajfirmas (visas labākas detaļas ko piedavā) izņemot dažus sīkumus. ''high-end'' klasē izmantot tikai Minarelli un Piaggio dzinejus ar udens dzesi, jo gaisa dzeses dzinējiem rastos problēmas ar pārkaršanu, kā ari gaisa dzeses dzinēji neattīsta tik lielu jaudu kā ūdens dzese. 1) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas. Tas ir nepieciešams, jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar pārējam detaļām no tā paša ražotāja komponentiem. Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange un Stage6 R/T oversize kits. Ja ir vēlme palielināt motorollera ātrumu ar nelielu uzrāviena zudumu var apmainīt reduktora zobratus uz garākiem! (malossi, topperformance, stage6, polini) 2) ir daudz ražotājfirmas, kas piedāvā dažādus cilindrus: -MHR Cross -MHR Team2 -MHR Racing -Stage6 R/T -Polini EVO4/EVO3 -MK Pro Race 2 -Hebo Manston Revolution/Pata-Negra -Airsal Racing X-trem -R-Setup Racing ......... -u.c.. Šie cilindri ir ar mazāku resursu nekā ‘’midrace’’ klases cilindri : laicīgi jāmaina gredzens un virzulis Noderīgi ieteikumi: lietot šos cilindrus uz ūdensdzeses dzinējiem(LC). Gaisa dzesei ir ļoti bīstami (nerunājot par to ka labs ūdensdzeses (LC) ‘’Midrace’’ cilindrs iet labāk nekā gaisa dzesēs (AC) ‘’High End’’ cilindrs). Lietot tikai un vienigi 100% sintētisku eļļu un vienmēr labi uzsildīt pirms braukšanas it īpaši ja ārējā temperatūra ir zema. Maksimālais ātrums ir ap 130kmh ja ir pilna komplektācija un ja viss ir labi saregulēts. High End cilindri ir paredzēti lietošanai ar E100 degvielu. 3) pie šis komplektācijas ir nepieciešama kloķenes maiņa, lai nesastaptos ar nepatīkamiem rezultātiem sakarā ar lielo apgriezienu skaitu. Ari kloķenēm ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, Polini Evo2/evo3, Stage6 R/T, Hebo Revolution,MHR Team ieteikumi: nepirkt lētas kloķenes kā Motoforce ņemt kloķenes ar pilniem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ 4) izpūtejiem ir liela izvēle: Stage6 R1400, Yasuni c20, c21, Metrakit prorace70,Yasuni made for R/T Polini Evo2, Yasuni c30, mhr team2, stage6 R/T, Roost RS5 Ja gribat iegūt maksimālo jaudu ieteicams ir izgatavot Handmade izputeju ar jusu cilindra parametriem, bet dažkārt šo izputeju trūkums ir augstās cenas 5) Kā karburatoru var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir velme iegut maksimalo sniegumu lietot Dellorto 24mm pwk, 28mm pwk, stage6 R/T 24mm. lai labi izmantotu šos karburatorus janomaina kolektors un membranbloks(ta nozimi skatit pielikuma). 6) uz šo komplektāciju standarta aizdedzes sistēma jānomaina uz iekšējā rotora aizdedzi kas atvieglos kloķvārpstas pretestību un būs manāms apgriezienu diapazona pieaugums. Gandrīz visas sporta aizdedzes neražo elektrību. Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam. Italkit Selettra/MHR Selettra/ R/T Internal ignition. 7) Uz šiem dzinējiem ‘’sporta’’ gaisa filtri palidz elpot dzinējam un palielina nedaudz jaudu it ipaši uzravienā, bet palielina ari skaņu. Ieteicami ir nēmt vienu kuram netiek klāt dubļi, putekļi u.t.t (piemēram topperformance un malossi e5) vai ievietot to bagāžniekā ar papildus gaisa ieeju caurumu izveidošanu. [ 70+....cc -MHR team2 Big Bore 77cc (39mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.) -MHR team2 Big Bore 86cc (44mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.) -2F4R 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.) -TCR 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.) -Stage6 R/T Bigbore 95cc -Airsal Racing X-trem 77cc/80cc/88cc -Polini Big Evolution 84cc/94cc Visiem šiem cilindriem ar kubaturu lielaku par 70cc un kloķenem lai ievietotu ir nepieciešamas blokkarteru paplašinašana! Visjaudigakie- 2f4r 80cc, mhr bigbore 86cc, Stage6 r/t 95cc Šie cilindri ar pilnu komplektaciju un labi ''vīletiem'' karteriem sasniedz no 20ZS jaudu lidz 28ZS uz kloķvārpstas. maksimālais atrumš ar šadam kompelktacijam ir ap 140km/h nerunajot par iespēju uzlikt primāros un sekundāros zobratus, ar kuriem var iegut vel lielāku maksimalo ātrumu. šie cilindri visi ir aluminija ar viengredzena virzuli un resurs ir relativi zems. nepieciešamas biežas apkopes! 2) runajot par ieplūdi kā karburators ir nepieciešams vismaz Dell'orto PHBG 21mm bet ieteicams lietot kadu PWK24 vai Mikuni TM24. tomer neparspīlet ar pārak lieliem karburatoriem (maksimali PWK 30mm). Lietot ''sporta'' gaisa filtrus ar mazām gaisa pretestībam, ieteicams (stage6 double layer un Twin air). Nomainit kolektoru un membranbloku(tā nozimi skatīt pielikuma). 3) runājot par izpūtejiem labāka izvēle ir pasutit Handmade izpūteju pēc jusu cilindra parametriem, bet pardošanā arī ir daudzi labi sērijveida izpūteji: -Stage6 R/T bigbore -Roost Sprint 77cc/88cc -Polini Big Evolution 84cc/94cc -Yasuni C21 -Yasuni C30 .. 4) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas. Tas ir nepieciešam jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar parejam tā paša ražotāja komponentiem. Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange. 5)Kloķeni ieteicams ņemt no tas pašas ražotajfirmas no kuras ir izvēlets cilindrs. viss labakas kloķenes tirgošanā: malossi MHR team, hebo revolution, polini evolution, Metrakit prorace, Stage6 r/t 6)uz šo komplektaciju ieteicemas nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to. izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c.. ja ir velme izmantot visu dzinēja potencialu ieteicams ierīkot iekšējā rotora aizdedzi, bet gandriz visas sporta aizdedzes neražo elektribu.Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam. 7) ieteicams uzlikt labu amortozatoru, dakšu, lielo priekšejo disku un labas riepas. 8) kā pēdejais bet ne mazāk svarīgais - nepieciešamas lielas zinašanas lai patiešam uztaisītu labu hi-end rolleri, ne katrs kurš to spēs izdarit! Pielikums: -membranbloks,varsts,''majiņa'' pareizi saucas - plakšņveida vārsts. tūninga vārsta uzlabojumii: caurplude, plusma, atskirigs/optimals lenkis vai lenki, plaknju skaits, virsma ar gumijas parklajumu, varsta plaksnes no kompozītmaterialiem t.i. karbons, kevlars u.c. sintetiskas skiedras. ražotajfirmu majaslapas: YASUNI http://www.yasuni.ne...ng_us/index.htm PARMAKIT http://www.parmakit.com/ HEBO http://www.hebo.com/00.php?lang=uk STAGE 6 http://www.stage6.de/ MALOSSI http://www.malossi.com POLINI http://www.polini.it TOP PERFORMANCES e DR http://www.topperformances.com FABRIZI http://www.fabriziracing.com/fht/listino.php RMS http://www.rms.it/index.jsp LEOVINCI http://www.leovince.com GIANNELLI http://www.giannelli.com ARROW http://www.arrow.it/ita/home/ PINASCO http://www.pinasco.com UFO http://www.ufoplast.it SKF http://www.skf.com/portal/skf_it/home DELL'ORTO http://www.dellorto.it/ ATHENA http://www.athena-ad.com/catalogo/catalog4.asp?ln=ita METRAKIT http://www.metrakit....ish/default.php MOTOFORCE http://www.motoforce.it/ GILARDONI-ITALKIT http://www.italkit.com/empresa.asp TECNIGAS http://www.tecnigas....i.php?idioma=en TNT http://www.one-italia.com/e_shop.php BETTELLA http://www.bettella....no/homepage.htm ROOST http://www.roost.si/ SIMONINI http://www.simonini-racing.com/ FABRIZI http://www.fabrizira...m/fht/index.php JOLLY MOTO http://www.jollymoto...ew/ITA/casa.htm KOSO http://www.koso.it/ rolleru detaļu internet veikali- http://www.scooter-attack.com http://www.scooter-center.com http://www.sip-scootershop.com Kādu degvielu lietot manam cilindram? Skatīties pēc kompresijas pakāpes! 1:10 vai mazāk Stock (sēņotāju aparāts) drīkst lietot 95,98 degvielu 1:16 parasts racing cilindru rezultāts - nav ieteicams vairs lietot 95 degvielu lietojam 98/100 1:18 normāls racing dzinējs - nav vairs ieteicams lietot 98 degvielu lietojam 100/103 1:20 īsts šībernieku aparāts lietojam 103/ un tā talāk... STORM (Roberts Trillo) and 70cc (Deivids Andersons) Copyright. All Rights Reserved 2013.02.04.
  2. 81 points
    Eu nū, tas jau sāk palikt smiklīgi. Cik daudz laika pagājis, bet nav sataisīts. Galu galā, tas nav labdarības pasākums, viņam tika samksāts. Ja viņš nejēdz uzaisīt to video, tad n.a.h. vispār uzņemas darīt kautko tādu. Tie, kas tagad gribēs pateikt, ka tas daudz aizņem laiku, un nevaig, laika ir pagājis lai uztaisītu 10 tādus video. J.e.b.a.l.... Savu esmu pateicis.
  3. 74 points
    eglitisr

    PIRMS UN PĒC

    Pirms: pēc v2:
  4. 73 points
    Valdis Linde

    DIY EVIL EYES no rokas.

    čau visiem rolleristiem! nezinu vai forumā ir jau, bet šeit ielikšu īsu pamācību evila taisīšanai- lai NESANĀK šitā->>> konkrētais piemērs uz vecā nrg! vajadzīgs- *plastmasas donors *lodāmurs *smilšpapīri- P150-P400 *plastmasas špaktele (pelēkā) *mazliet pacietība un dažas stundas laika *lai ašāk-fleksis un orbitālā slīpmašīna 1)ar smilšpapīru P150 nokasam lieko krāsu lodējuma, špaktelējuma vietās, lai ar laiku viss nenolūp un neplaisā. 2)ar parastiem kartona gabaliem paeksperimentē aptuveno formu, tīri aplūko kā labāk izskatās. 3)tad meklējam plastmasu, no kura ar fleksi tā arī ņemam un griežam ārā to, ko lodēsim klāt. šitā! SVARĪGI>lai lodējuma vieta stingri turētos kopā nepieciešami līdzīga vai vienāda sastāva plastmasi!!! 4)iesaku negriezt plakanu plastmasu, bet jau uzreiz domāt par to, kā lampām veidot dziļumu, veidot tās 3dimensionālas. plakans nekad neizskatīsies tik labi kā apjomīgs! 5)pēctam noņemam plastmasa gabaliem krāsu, ja tāda ir un iegūto formu piegriežam precīzāk. un nepārtraukti piemēram, lai nepiegrieztu par daudz. labāk lēnām un prātīgi, nekā aši sačakarēt. 6)tad, kad visu esam piegriezuši un zinam, ka ir tas, ko vēlamies, tad tik lodējam klāt. ar elektrisko lodāmuru un ar dziļiem spiedieniem- lai materiāli stingri sakūst kopā. nebaidies-te vēl nekam nav jābūt smukam! 7)un tagad sākas pats foršākais- ņemam špakteli un špaktelējam. neceram, ka pietiks ar vienu kārtu! te kopā bija 5 kārtas. starp špakteles kārtām obligāti ar P180-P240 noslīpejam lieko un attaukojam virsmu! tā veidojam formu līdz šķiet oki doki. nebaidies aizšpaktelēties tālu no pašām acīm- tā veidosies elegantāka un neuzkrītošāka pāreja. Manuprāt, svarīgi, lai gaisa temperatūra špaktelējot būtu virs 15oC. pirms gruntēšanas uzslīpē visu ar P400- lai nebūtu švīku un citu kasjaku. šādi tas izskatas pēc 4 špakteles kārtām. 8)pēctam visu plastmasu gruntē un krāso un gaidi savu sexy evilu! kautkā tā!
  5. 70 points
    Šis topiks būs kā sagatavot plastikas un krāsojamās detaļas pirms krāsošanas kā arī kā pareizi krāsot. Sāksim ar to ka telpās būtu nepieciešam vismaz +15 grādi, un labs apgaismojums, lai var redzēt krāsas klājumu un lai neuzpūstu par daudz tas izraisīs krāsas notecēšanu un rezultātā būs nekvalatīvs krāsojums. Telpām vajadzētu arī būt tīrām lai putekļi neietekmētu gala iznākumu. Specializētas krāsošanas telpas. Ideāls māju variants. Pirmā lieta ar ko vajadzētu sākt būtu jebkādu plaisu, dziļu švīku aizšpaktelēšanu, jāsāk ar plaisu salabošanu, ņemam lodāmuru, diezgan smalku sietu un kausējam plaisai virsū, kad tas izdarīts, slīpējam ar 80 vai 120 smilspapiru to vietu kuru lodējām, kad esam noslīpējuši klājam virsū stiklšķiedru, nevajag pārcensties ar to jo pēc tam pašam tā būs jāslīpē lai izlīdzinātu. Noslīpējam lieko nost un klājam virsū špakteli. Tad pārējās skrambas vajadzētu apstrādāt ar smilsppapiru ņemam 120 smilspapīru un slīpējam visas dziļās švīkas, ko neizdosies vienkārši ar smilšpapīru izslīpēt, tām liekam špakteli. Kad tas izdarīts gaidam kad nožūst, špakteli slīpējam ar 240 smilspapīru pabeidzam ar 400. Kad tas viss izdarīts var sākt ar pašu krāsas slīpēšanu, pašā sākumā ņemam 180 smilšpapīru, tad 300, un beigās ar 400 ejam pāri, kad noslīpēts, attaukojam virsmu. Tad Klājam virsū grunti, gruntij pilnībā jāizžūst, jo tā var sākt reaģēt ar krāsu, būtu nepieciešams vismaz diennakti laika lai vissa ižūtu, tad slīpējam ar 600/800/1000 smilspapīru, vēlreiz attaukojam virsmu ar 646 šķīdinātāju vai speciālo attaukotāju. Tad klājam virsū pirmo krāsas kārtu, atceramies – klājam nepārāk biezu kārtu jo sekos vēl divas kārtas , kad pirmā kārta jau ir nožuvusi klājam otro, pēc tam trešo. Viss beidzot kad pēdējā kārta apkaltusi klājam virsū laku laka ļoti bieži notek takā ar to ir jāuzmanās , kad pirmā lakas kārta apžuvusi klājam otro kārtu, tad atstājam 24 stundām lai viss pilnībā ižūst. Šādam būtu jābūt rezultātam. Ja gribam krāsot ar baloniņu atceramies kad krāsa viņos ir šķidrāka nekā ar to krāsu ko lejam pistolē tāpēc krāsojot ar viņiem ir jāpiešaujās lai nekas nenotecētu. Vēl varbūt tāda lieta ka vecā krāsa zem grunts ceļ jauno gadījumā ja tu piemēram tagad krāso ar metāliku, bet bija akrils. Tādā gadijumā ir jāpērk nitrolizators (22ls/1l) un apstrādā ar to virsmu, tad neko necels. Tad vēl tāda piebilde kāsojot ar pistoli, ka ir dažādu veidu krāsas, piemēram, es nokrāsoju ar akrila krāsu un laku vairs nevajag, bet metālikai ar ko krāsoju, obligāti vajag vismaz 2 kārtas krāsas un beigās obligāti laku, jo bez lakas viņa ir matēta, uzpūšot laku paliek spīdīga kā konfekte bet to visu sīkumos apskaidros krāsu veikalā.... Uun, vēlviena ļoti noderīga lieta, it sevišķi ja nav pārāk labi apstākļi krāsošanai. Pirms lakošanas, kad laka jau ir sajaukta ar cietinātāju, trauciņu kurā ir laka vienmērīgi pasildam ar fēnu, lai laka paliek silta, tad uzreiz lejam pistolē. Tādejādi būs vieglāk lakot, jo laka labāk noklāsies un būs mazāka iespēja, ka radīsies notecējumi. © D. Launieks (wildinjs) Veidots priekš scooter-power.lv
  6. 70 points
    Big Bore

    BlackGreen Rox

    Nopirku 2012 gada vasarā. Setupā nekas īpšs - stock ar malossi multivar polini sajūgs un Leovince TT truba. Tad norāvās kloķenei zobi, Pasūtīju jaunas detaļas. Gala setups sanāca Stage 6 sport pro cilis Stage 6 HPC kloķene Polini Evo 2 Izpūtējs Stage 6 R/T oversize variātora komplekts Polini Speed clutch sajūgs Dallerto 24mm karburātors Stage 6 siksna Svečvads Champion silicane Amortizators Mdi + Gastank Rood 285mm Malossi sajūga atsperes Malossi E14 gaisa filtrs Vizuāli Slēgtā aizmugure, iebūvēta roxa priekša Hebo īsais plaukts Hebo sporta stūre BCD ručkas Tonēta priekšējā lampa BUZZETTI hromēta sānu kājiņa.
  7. 68 points
    SRPOWAA

    SCOOTER SEASON 14` OPENING!

    Sveiki Poweristi! Laiciņš arā palicis silts uz ielām vairs nav tik slapjš un daži brašuļi jau sen braukā. Tāpēc mums visiem būtu jāsalasās kopā un kārtīgi jāatklāj ši 2014` gada sezona. Kad? 1.maijā Kur tiekamies? Riga Plaza autostāvvietā uz jumta Cikos? Sākam 10:00 un līdz 11:30 gaidam pārējos. Kur tālāk? Dosimies uz Biķernieku trasi. Kas tur? Notiks dažādi konkursi: Dragrace, `lēnākais wheelie` u.t.t. Ko pēc? Došanās uz t/c Alfa uzpildīt sevi un pēc tam juglas DUS `STATOIL`, lai uzpildītu arī savus braucamos. Pēc tam dodamies izbraucienā pa pilsētu. Līdzi ņemam: Labu garstāvokli Pilnu bāku Draugus Rolleri ejošā stāvoklī Šogad ieejas maksa ir 5 EUR Kāpēc tik dārgi? Filmētājs Balvas Ja rodas kādi jautājumi zvaniet organizatoriem: Karlizzz (29325705) SRPOWAA (29326393) Heiteri - mēs šo pasākumu organizējam jums un bojāt savus nervus, tērēt brīvo laiku un diskutēt ar jums nevēlamies. Šajā pasākuma esam ieguldījuši gan savu naudu, gan brīvo laiku, gan nervus. TĀPĒC 1.MAIJĀ TIEKAMIES UZ PLAZAS JUMTA, PAVADĀM LABU LAIKU UN KOPĀ ATKLĀJAM ŠO 2014 GADA SEZONU!!!
  8. 67 points
    Te tāds pagaidu varians samests, protams vēl naw īstajos diskos iesēdināts , un šis tas jāsapulē, jāsakrāso, un jāiepērk bet anyway spiežat like
  9. 64 points
    Manuprāt iesācējiem lai nebūtu jārokas pa visām sadaļām meklējot atbildes,šeit jāizveido neliels apkopojums,kas un kurā gadijumā ir jāveic,jāpskata pirmais.Lūdzu papildiniet.Un nesakiet ka es to kautkādiem luņiem rakstu,šeit tomēr ir arī daudzi kuri ar rolleri ir uz jūs.Esmu kautko netā pierakstijis?Kautkas tavuprāt pietrūkst?Pasaki... Šī pamācība vairāk atspoguļo 2 taktu rollerus Rolleris nedarbojas [1]Rolleris noslāpst un nevaru piedarbināt Pārbaudi vai nav beidzies bendzīns Pārbaudi vai ir dzirkstele Ja šis viss ir,tad veic kompresijas mērīšanu,ja kompresija ir zem 6-7 bar tad vissticamāk jāmaina gredzeni Pārbaudi vai degviela nonāk līdz cilindram Ja tā nav,tad noņem karburatora bendzīna šļauku un nedaduz pakurbulē,ja bendzīns tek,tātad meklē vainu tālāk. izjauc karburatoru iztīri to,ja bendzīns tek cauri karburātoram,bet vēljoprojām nenonāk līdz cilindram tad visticamāk ka ir beigti vārsti,ja rolleris ir ļoti ilgi stāvējis iespējams tie ir iekaltuši un saķepuši,iztīri tos un problēmām nevajadzētu būt Ja pēkšni noslāpst var gadīties, ka noklemējis, to var pārbaudīt pēc kurbuļa pretestības(vai ir kompresija) un pieliekot roku pie karburtora mutes, un kurbulējot, roku jācus uz iekšu, jeb vienkārši pārbaudot vai ir vakums. ja vakums nebūs bendzīnu nesūks iekšā cilindrā, vel variants kā to var pārbaudīt, noņemot izpūtēju un kurbulējot pa izplūdi vaidzētu šauties bendzīnam ārā Var būt arī izšauti saļniki, parasti simtoms tam ir, kad pielec uz 1sec un noslāpst [2]Rollerim pazūd dzirkstele Nomaini citu sveci un pārbaudi vēlreiz No akumulātora '' - '' jeb masas aizvelc vadu pa taisno uz rāmi Vietās kur netiek klāt noņem plastmasus un pārbaudi vai nav pārrauti/pārberzēti vadi Iztīri visus kontaktus un savienojumus kas ir iespējami Ja šis viss nelīdz tad paņem elektrības testeri un sāc ar pašu pirmo mērīt kur nonāk elektrība Noņem vadus no indukcijas spoles,pagriez aizdedzi,ja līdz turienei nenonāk elektrība,tad meklē nākamo un tā līdz atrodu vietu pēc kuras tālāk nenonāk strāva Bieži vien kad nav dzirkstele ir vainīga aizdedze retāk cdi, protams, pirms aizdedzes maiņas paskatieties vai nav pārauti vadi, tas vairāk attiecas uz tādiem vadiem kuri ir satīti un ar izoleni salīmēti Rolleris darbojas,bet manuprāt ne tā kam tā vajadzētu [1]Rolleris pielec,bet uzgāzējot noslāpst Iztīri karburātoru izmēri kompresiju,varbūt pienācis laiks gredzenu nomaiņai [2]Ir lieli apgriezieni,bet rolleris slikti brauc uz priekšu Pārbaudi vai siksna nav nodilusi Esi mainijis ruļļus?Iespējams tie ir pārāk viegli Noskaidro vai sajūga atsperes nav par cietu [3]Tas šķaudās vai rijas ciet Iztīri karburātoru Veic tā regulāciju Pārbaudi vai viss ir kārtīgi noblīvēts un nekur nesūc gaisu Pārbaudi vai filtrs nav caur,vai arī aizgājis ciet,iztīri to Ja tas nelīdz iespējams aizdedze ir par vēlu,ir jāveic tās regulēšana [4]Pārāk liels bendzīna patēriņš Iztīri karburātoru Veic karburatora regulāciju (Uztici to kādam kas to māk) Iztīri bendzīna/gaisa filtru. Gaisa filtru nekādā gadijumā nemazgā ar bendzīnu vai citu kodīgu līdzekli. Lieto tikai šampūnu un ūdeni,es personīgi lietoju feiri. Neaizmirsti filtru vēlāk ieeļot ar speciālu eļļu. [5]Rolleris pie lieliem apgriezieniem svilpo/klab/vibrē Pārbaudi vai nav atskrūvējušies riepas/izpūtējs un citas lietas kas bruacot varētu kustēties Viss biežāk gadās,ka gultņi ir nokalpojuši savu laiku [6]Rolleris pēkšņi ir palicis pārāk skaļš Pārbaudi vai izpūtējs/svece nav atskrūvējies Pārbaudi vai nav izdegusi/pārplīsusi kāda blīve Ja tev ir sporta izpūtējs,iespējams tev ir pienācis laiks mainīt izpūtēja vati [7]Es rollerim neko nēsmu darijis,bet viņš pats no sevis kļuvis lēnāks Visticamāk ir nodiluši gredzeni,veic kompresijas testu,gredzenus jāmaina kad kompresija ir ap 6-7 bar Ja ar gredzeniem viss kārtībā pārbaudi vai nav izdiluši variatora ruļļi/siksna [8]Viņš sāk slikti bremzēt Diksu bremzes: Uzpildi eļļas šķidruma bačoku Atgaiso bremžu sistēmu Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav bremžu kluči nodiluši Trumuļ bremzes Pievelc ciešāk trosīti Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav jāmaina kluči [9]Rolleris braucot burbuļo Ja sākumā tad dīze ir pa lielu Ja tas burbuļo kad rolleris ir ieskrējies tad dīze ir pa mazu [10]Rolleris pārkarst Šķidruma dzese ( LC ) Pārbaudi tosola līmeni bačokā,ja tas ir zem atzīmes -min tad papildini to Nekad nejauc kopā Antifrīzu ar Tosolu,ja tas ir noticis izlaid visu no sistēmas un ielej vienu no šiem dzeses šķidrumiem Nelieto ūdeni kā dzeses šķidrumu,protams tas der kā avārijas līdzeklis,bet tā dēļ ātrāk rūsē visa tava dzeses sistēma Atgaiso dzeses sistēmu Pārbaudi vai sūknis funkcionē kā tam vajadzētu Gaisa dzese ( AC ) Pārbaudi vai ventilātoram nav nolauzti zobi jeb spārniņi Pārbaudi vai dzeses plastmasā nav lieki caurumi,ja tie ir,tad tiec no tiem vaļā Ja cilindrs ir noaudzis ar mistisku eļļas/dubļu kārtu tad notīri to,tas traucē dzesei [11]Manuprāt rolleris tiek eļļots pa maz Pārbaudi vai eļļas sūknis funkcionē,Piaggio dzinējiem ir no kloķvārpstas uz sukni siksniņa,iespējāms to ir jāmaina Pārbaudi eļļas daudzumu bačokā Janu eļļa tāpat nenonāk līdz cilindram noņem visas trubiņas,pārbaudi vai tās ir veselas un nav aizsērējušās Ja sūknis vai kas cits ir nobeidzies un nevēlies vai nevari atļauties to labot,tad vari aizvākt visu eļļošanas sistēmu un jaukt eļļu bākā kopā ar bendzīnu,stipri iesaku sākumā bendzīnu ieliet kaniņā,pievienot eļļu ( 20-25ml uz 1 litru) un kārtīgi sakratīt,lai viss smuki sajaucas Vienmēr lieto labu 2Taktu eļļu es personigi iesaku lietot Sintētisko un pazīstamu firmu,kā piemēram (Motul,castrol u.t.t) [12]Dažreiz kad rolleris ir piedarbināts saspiežot bremzi vai arī peiskaroties atklātam metālam uz rollera,es dabonu triecienu ar elektrību Pārbaudi vai nav vadi kuri skarās klāt pie rāmja,ja ir tad izolē tos aizvelc no akumulatora "-" jeb masas vadu pa taisno uz rāmi (Pievieno to vietā kur nav krāsots rāmis,piemāram paliec zem skrūves vai arī ar smilšpapīru nedaudz noskrāpē krāsu,lai būtu kontakts) Es vēlos sākt tūnēt savu rolleri,kādi ir jūsu ieteikumi? [1]Vadies pēc šīs pamācības Ja nēsi radis risinājumu šeit,tad droši uzdod savu jautājumu spiežot Nebaidies,mēs visi sākām no 0,neviens par tevi nesmiesies
  10. 64 points
  11. 63 points
    Flux

    Custom Flux Aerox

    Tākā daudzi prasīja fotosesiju, tad nu izdomāju uztaisīt vienu ) ar saviem mīļuļiem... Bembis nav bildēs
  12. 61 points
    MixCerpins

    Tukuma Carbon Rox

    Joo,veselu mēnesi rāvos netīrām rokām lai uzceptu šito konču Setups: Stage6 sport pro MkI Pro replica Malossi multivar un viss pārējais ar laikam sporta Max ~120km/h Styling: 4D carbon nolīmētas plastikas BCD underseat buzzeti sānu kājiņa diodes lukturos KOSO led lampa(pakaļējā) reku bilžas Ja patīk uzspiežat Like
  13. 58 points
    wildinjs

    PIRMS UN PĒC

    Pirms: Pēc: Topiks -
  14. 57 points
    ezzis

    Honda Dio Racing Af-34(Powered by Haris)

    Hondiņu dīdītājiem iespējams būs interesanti palūkot,ko ar Dio var izdarīt. Nopirku šo stok Dio pa 100ls....,bija pilnīga miskaste... Pirmajā ziemā salūkoju neierobežoto CDI,sporta trubu,citu gaisa filtru un lietos diskus. Cik nu bija uz rollera plastikas,tik bij...,pirmo trubu pārmetināju no Leo TT. CDI ieguvu no Dio tirgotājiem,samainot pret oem. Lietos diskus arī iemainiju... Orģinālo br.disku nomainiju ar Motomaster . Tas ir Aerox disks, der arī Dio... Izvīlēju membrānu,izgriezu no karbona citas mēlītes. Protams ķēros klāt arī cilindram,karteriem... Pēc šīm pārvērtībām Dio skrēja itin labi. Pa šoseju ap 100km/h varēja izspiest, bet..... bet... Bet sapratu,ka ar to nepietiek, jo sacīkšu rolleru būvēšana un vīlēšana uzņēma apgriezienus. Nopietni bij pie vīles ķēries Kaspars,arī Armands vīlēja ko spēj...,izštukoju,ka Dio jāliek cits cilindrs,kloķene,aizdedze,amortizācija un daži citi sīkumi. Iemetināju stieni, jo Dio ir tik vājš rāmis,ka sēžot uz sēdekļa stūri var paspiest uz priekšu un atpakaļ pa 10cm. Dakšu uzbūvēju no jauna,pasūtiju jaunus štokus no Hondas X8,tilts tika no krosa 80cm3 moča,centrālo stieni izvirpoju,lai var uzlikt minarelli plauktu,tad vēl cita stūre,gāzes ručka u.t.t. Motora karterus pāveidoju,lai var uzlikt Piagio cilindru, Malossi aizdedzi Lai uzliktu normalu sajugu un wingbelu no vāka nācās nozāģēt aizmugurējo malu.Sajūgs un wings arī no Piagio motoriem... Nopirku arī Malossi kloķeni priekš Dio Malosi MHR 50 cilis arī ir no Piagio.. Samainiju reduktoru pret Polini garo....,reduktoru iegultņoju,jo dio gandrīz viss ir uz buksēm.. Motrs ieguva V-Force no krosinieka un handmade kolektoru, lai karbikis ir uz otru pusi, jo traucēja jaunajam amortizātoram... Karbikis bija Mikuni Flat 24mm. Truba Polini EVO 50, riepas vēlak uzliku Dunlop GP92. Pie Ernesta, Saldū, dabuju iztrūkstošās plastmasas, gribējās lai rolleris nav tik kaulains un arī aerodinamikas dēļ... Pienāca rudens un jau domajot par nākamo sezonu, uzliku 70cm cilindru. Izbeidzās virzulis treniņā un ieliku kautkādu S6 divgredzenu, bet palika galīgi kusls, tad atradu katalogā,ka der krossa YZ80 virzulis. Nācās uzbūvēt seperātoru, jo krosiniekam pirksts bija uz 14mm. Bet šis laikam bija pēdējais uzlabojums,jo pie apvāršņa parādijas Piagio NRG un tika izlemts Dio likt pie sētas un uz nākamo sezonu būvēt NRG,par kuru jau esmu stāstijis.Nākamās sezonas 1.posmu Dio nobrauca,jo NRG vēl nebija gatavs,bet ar to arī bija viss.... Nenoliegšu,ka tas ko ar Dio sadariju diez vai ir pa spēkam parastam Dio lietotājam. Beigās no Dio uz stenda varēja izspiest ap 130km/h, uz šosejas 120km/h. Lai veicas diodisti!!!
  15. 56 points
    AG_

    AG_'s runner sp

    Pirkc jauns, uzbūvēts, [censored] [censored] Isumā iekšās ir: MHR 77cc big bore cilindrs S6 RT replica klķene Italkit selettra aizdedze MHR pūtējs S6 v-force vārsts S6 RT kolektors S6 PWK 24mm karburators XSH filtrs S6 RT overrange variators S6 RT overrange siksna MHR delta sajgs Malossi atspere 110% Šis mazulis kuru katru brīdi ies uz tirgu, ja kādam ir intrese droši PM Bildes:
  16. 55 points
    Edijs Ž

    Aprilia sr 50 3gen black red

    Es pagajš gad nopirku šo sr 50 3 gen.Roleris bija pilnīgs stocks ar zx trubu.Bet tagad ir multivars un yasuni r bet sock cilis un tagad STYLING šo skaisto krāsojumu un str8 aizmugurējo lampu priekšā led lampas un keisler dibenu IMAGES
  17. 55 points
    :alc: Sveiki, mani dārgie scooteristi! Tātad par atklāšanu un aktivitātēm. Plāni nedaudz mainās, šoreiz atklāšana ar Custom Show norisināsies, 1. MAIJĀ! Kāpēc 1. maijā? : 1. Tā ir brīvdiena, jeb darba svētki, 1. maijs VISIEM BRĪVS! 2. Biķernieku trase 27. datumā nav pieejama mums, tur būs motociklu atklāšana 3. Rīgas galvenās ielas 27. aprīlī būs slēgtas, dēļ motociklu sezonas atklāšanas. Custom Show arī notiks 1. maijā! Lūdzu, bez liekiem topikiem un liekiem komentāriem, šoreiz pasākums būs lielākos apmēros nekā ierasts! Pagaidām vairāk neko nestāstīšu, gribu lai Jums paliek intriga un interesantāks prāts Skrūvējiet savus rumakus, dampīšus jeb šperras, motorollerus, 1. maijs vairs nav aiz kalniem!!! Detalizētāku informāciju , sniegšu Jums līdz ar sīkumu noskaidrošanos jeb uzreiz kā zināšu nianses pats! p.s. iepriekšējo topiku izdzēsu dēļ bezpriģela ,kas tur tika rakstīts :emo: Organizatoru numuri ,ja rodas neskaidrības. Edgars (Maniaks) 29650632 Edgars (KRO) 29696161 © Maniaks
  18. 53 points
    Huligan4ik

    Aprilia sr50r

    un aizmugure
  19. 53 points
    wildinjs

    Yamaha Slider '06 by wildinjs

    Vakar visu saliku utt, šodien jau izbraucu, starts dirsā bedre, pēc tam apgriezieni debesīs bet ratā pabraukāju, ar slaideru baigais orgasms rata... [url=http://lejup.lv/viewer.php?id=532b0b0007306mzbkfuq1395329797.JPG
  20. 51 points
    fishmens

    PIRMS UN PĒC

  21. 49 points
    Rafiks

    MALAGUTI F12

    Beidzot izdevās nogruntēt plastikas, tad nu shd uz puņķiem uzliku plastikas tik cik, lai redzētu kā +- izskatās. Uzlikti F12 diksi atpakaļ, jo neapmierināja kā biju nokrāsojis 2gena diskus. Krāsa būs vai nu gaiši peļēks ar ziliem diskiem, melnu salonu un ziliem akcentiem vai nu gaiši pelēks ar melniem diskiem un melniem akcentiem un melnu salonu. Bet visticamak, ka pirmais variants. P.S. kā jau visiem pro šķūneriem, hi end suns fonā
  22. 49 points
    Ir gatavs sakotnējais plāns. Par cik uz mums policija met aci,nevēlos riskeēt ne ar sevi ne ar jūms. Tādēļ mēs nevaram izpausties braukšanā pa Rīgas centru un krustojumus šķērsot neievērojot CSN. Arī trase dēļ sacensībām ir aizņemta un vienīgo pieņemamo laiku atradu 05.10. plkst 16:00 Tātad: 5. Oktobrī! *Tiekamies sākot no 13:00 uz Riga Plaza jumta. *Sagaidam visus līdz plkst 14:30 *Dodamies braucienā pa Rīgu. *16:00 Esam 333.trasē tur būs nelieli paraugdemonstrējumi un konkursi,sacensības,dragi. (līdz 18:00) *Dodamies paēst uz T/C Spice *Pēc tam aizbrauksim tripiņā līdz Jurmalai. Un tad vakarā gan jau Night ride pa Rīgu. Bet Night ride ganjau saplānosiet paši ,jo tomēr šogad esmu uz 4ratiem. Būs ganjau Fishmens vai kāds cits ,kurš uzņemsies vadību. Ir kādi iebildumi /piedāvājumi? Izmaksas varētu būt kā vienmēr 3ls no Scootera. Jo nevaru paredzēt cik atbrauksiet. Esmu jau samaksājis pa trasi un video. Cik izskatās šis ir manis vadītais pēdējais pasākums un šogad esmu palicis viens , Maniaks ir aizgājis. Pateicoties mums visiem esam kļuvuši daudz saliedētāki un vairāk. Tiem,kas nezināja , agrāk mēs bijām mītingos tikai 20-50 ,tagad jau mēs spējam savākties gandrīz 200. Saku lielu PALDIES visiem.! Heiteriem - atceraties ,ka to daru labu nodomu dēļ un tērēju savu brīvo laiku un nervus rīkojot kko tādu. Ja kādam ir lielas pretenzijas varu arī vispār atkāpties. Ir kādi jautājumi PM , vai 29696161.
  23. 48 points
    Raimonds Pastars

    ZIP SP R/T

    Nu lūk tādu lietotu kaujas zirgu esmu iegadījies gan jau kaut ko vajadzēs vel pamainīt lai sezonai gatavs tad jau manis ka ripos. nevaru sagaidīt 28 aprili ka pats varēšu viņu iesist dūmā un iegāzt trase. Cilindrs: S6 R/T Izplude: S6 R/T Iepludes Vārsts: S6 Klokene :malossi rhq Transmisija: Mhr overrange Sajugs S6 Sajuga zvans S6 reduktors pagarinatais Malossi rtg Karburators dellorto 21mm polini roka aizmugurejam ratam bitubo gazes amartizatori prieksa un aizmugure aizdedze selletra priekshejas bremzes s6 4 cilindru mycron3 borta dators riepas sava
  24. 46 points
    Rafiks

    MALAGUTI F12

    Sakrāsoju beidzot rolleri, vienīgi priekšu dažas vietas uzcēla, bet tā to baigi neredz. Uzņēmu dažas bildes uz ātro, normālas bildes būs tad, kad notonēšu pagriezienus, citādi pašlaik viņam tas purns atgādina stocku. Šī projekta laikā tika iztērēts daudz kafijas
  25. 46 points
×