Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 2018.09.18. in Posts

  1. 7 points
    DavidnK

    Piaggio ZIP SP1 by Kalniņš

    Nu ko ... beidzot ir pienākusi tā diena, kad plastmasas ir gatavas. Daudz nav ko teikt , pašam baigi patīk. Vienīgais vēl jānomaina siksna, kas šodien tika dabūta bet nepaspēju uzlikt ! Rolleris beidzot ir gatavs,bet sezona beigusies Nezinu vai šis rolleris man paliks, jo doma bija nobraukt closingu un likt atpakaļ stock motoru un tirgot nost , jo gribās nopirkt mašīnu uz ziemu, bet nu laiks rādīs. Gala setups: Dr evo 70cc izslīpēts uz 49mm remonta virzuli, paplašinātas lūkas un uztaisīti naži. Mallosi rhq kloķvārpsta Yasuni c16 carrera izpūtējs Mallosi mhr adatgultnis Transmisija : Mallosi mhr variātors Mallosi mhr oversize hyper2 šķīvji Polini evolution siksna Stock sajūgs Stage 6 wingbells Ieplūde: Stage 6 taisnais kolektors Stock vārsts ar Polini karbona lapiņām Dellorto 21mm karburators Mallosi e13 filtrs
  2. 7 points
    Marcello

    SR50R

    Kur tev kāds ir kko mācijis? Cilvēks vnk ieteica kā būtu bijis labāk (pēc viņa domām). A tu jau sāc uzreiz riet un ziepēties dirsā vuskanam.
  3. 6 points
    xero

    Piaggio NRG mc¹ 1996

    nu [censored]ujam nē nu ja pacelts, ok. nekas nav noticis absolūti. leju benzīnu un braucu. divi sīkumi - uzlipināju plēvi lampām stoku nomainīja dr evo tagad jau iet tīri ciešami, satiksmē atkal iekļauties var. priekš dr pat diezgan labi griežas. bet tas ir čuguns, tāpēc vispārīgi - neiet. sapratu, ka nav jēgas vairs šosezon iespringt uz virzuli racingam. viss uz pavasari. drīz rolleris jauksies ārā, pietiekami daudz iekrājies shits, ko nopirkt vai sataisīt. pa ziemu: >rāmis pulverosies >gultņi+saļņiki >virzulis+seperators kloķene jau labu laiku atpakaļ pateica, ka gultņu sēžas negrib, tāpēc paprovēšu tādu zupu kā gultņu līme. klaņa adatgultnis *vēl joprojām* jūtas ļoti labi, tā kā miskastē vēl to kloķi nemetīšu. gribu arī kaut ko upgreidot motoram, cik tas izdosies, atkarīgs no finansēm ziemas garumā. sapņos visa transmisija jauna, pagaidām. vispār gribētos arī jaunu cilindru, izpūtēju, aizdedzi, karburatoru un amīti, bet pa lielam nekādas iespējas, ka par tādu biezo palikšu kādā brīdī. pagaidām grozs s-a stāv uz ~1300eur adios
  4. 6 points
    Weedzz

    '95 Yamaha CW 50 by Weedzz

    Sveiki forumist! Gribētu nodokumentēt un atrādīt savu bws projektu: Tātad vienu dienu casually browsoju konstruktoru pirkšanas un pārdošanas topicu, un acīs iekrita tajā esošais bws. Kādu laiku jau biju vēlējies bws projektu, tikai vai nu neviens netika pārdots, vai arī kad kāda pīlīte uzpeldēja ss'ā, tā bija par galīgu kosmosu. ieraudzijis šo aparātu, pakratiju savu krājkasīti, un sazinājos ar pārdevēju. 22.09.2018 aizņēmos omes galantu, piekabināju piekabi un devos uz Lielvārdi pie @Frosty pakaļ šim aparātam. Pie viņa arī savācos visādas extra detaļas, ielādējām bws kuzavā, pakaulējāmies biki, un devāmies mājās ar savu jauniegādāto mopedku. Pāris bildes no bws kad atbraucām mājās: Tātad šis ir 1995 gada yamaha cw50, kas 2015 gadā tika ievests Latvijā no Germāņiem. Ir visi oriģinālie vācu dokumenti, ievešanas izvešanas akts, un vin plāksnīte (kas rāmja pulverkrāsošans brīdī tika noņemta), kā arī OEM tāda kā pamacība kas norāda ka nav paredzēts raut ratā un taisīt stopijus (ja kāds grib, varu no tā iemest kādu bildi). Par pīlītes setupu pie iegādes: Svaigs 50cc cilindrs, ar jaunu virzuli, Dellorto PHVA 17,5mm karburātors, ar manuālo čoku, caurspīdīga filtra kaste ar stock filtru, Top performance nardo 2 replica?, stock kloķvārpsta, jauna Motoforce indukcijas spole ar svečpīpi (bildē kkāda rīgas svečpīpe), Malossi multivar variātors, kkāds TST 3-ķepiņu sajūgs, Malossi zvans, Malossi siksna. Ar tādu cenu, par kādu viņu iegādājos, loģiski arī nāca kāda kaite komplektā, un tā ir ka pīlīte īpaši negrib kustēties uz priekšu, tukšgaitā smuki rūc un neslāpst nost, bet kad dod gāzi lēnām ripo uz priekšu un apgriezienus neuzņem. Plāni šim te agregātam ir daudz un tos centīšos īstenot ar nelielu budžetu un bez laukiem. Un tie ir sekojoši: Dabūt mopēdu normāli ejošu, piereģistrēt to csdd, pārlasīt motoru, nokrāsot un sapucēt kārterus, smuki sakrāsot dažādas motora saistītas detaļas, sataisīt paneļus un nokrāsot tos, iegādāties pakaļējo lukturi, piemeklēt jaunu grīdiņu (bildē nav redams, bet labais sāns kas iet uz salonu ir nolauzts, mēģiāts piestiprināt ar stikla šķiedru un savilcējiem, bet neturās klāt), Aeroxa vai Sr'kas dakša, Sr'kas diski, gan priekšā gan pakaļā, tikt galā ar vadiem un visu saorganizēt, Par motora setupu nēesmu pārliecināts ko gribu darīt, bet viņa ziņā, tad jau redzēs ko nākotne nesīs . Kā jau var redzēt pēc bildēm mopēds nav pilnā komplektācijā un trūkst *pāris* detaļas. Darba šeit ir daudz, un mopēds loģiski prasa ieguldījumus. Beigu mērķis ir uzcelt max sterilu mopēdu, ko var izmantot kā daily un arī priekš stunta, ar brīvo laiku ir, kā ir, dēļ dzīves kojās, un ka esmu mājās tikai nedēļas nogalēs. Takā gluži nemāku teikt cik bieži būs updeiti. Paldies, ka izlasiji manu dzīves stāstu, un cerēšu ka piesekosi šim topikam, lai redzētu iecerēto beigu iznākumu .
  5. 5 points
    ApriliaDUDE

    Stunt Aerox by Uzixxx

    Nepilnas nedēļas laikā roxs ir atkal uz ratiem.Šobrīd ir skelets,jo plastmasas tiek gatavotas krāsošanai.
  6. 5 points
    VuskansDavis

    SR50R

    Jēga no mopēda, ja viņš neiet kā es gribu. Man jau liekas, ka hiends neiet(nu lab, 3gens nekad nav gājis, kā vajag, laikam), kāds vēl čuguns, galīgi saspiedušies tie sīkie. Šis mopēds tika būvēts, lai piepildītu savus sapņus, kas tika sapņoti pirms 7 gadiem, kad man tādu iespēju nebija. Tagad ir iespējas, vēlme, tāpēc rīkojos. Galu galā, šis ir iemesls, kāpēc vēl joprojām tiek braukts ar volvo :/ Un netika būvēts, lai brauktu 20k km tikai nomainot gredzenu. Tika būvēts, lai šad tad izmestu līkumu un pavilktu uz desas dažādas mašīnas Pilnīgi dusmu uzsita mazie gudrinieki P.s. Ja vispār closings būs, tad būšu ar citu mopēdu.
  7. 4 points
    xxx

    Yamaha DT50

    Iegadats Yamaha DT50 2005 gada, Minarelli AM6 dzinejs, nobraukums 11ooo km Intrese ko vinjam darit ar motoru, sobrid notika neliela beda un jaserviso lai varetu pieskilt tatad welcome pirma nopietna kidashana Motors 50 cm2 viss stock laikam (ka no veikala), karburator 16 mm, gribetos lai motors ir uzticams + nebutu biezi jaremonte / jastav celjmala Versijas - lielaks cilindrs 70 cm2, lielaks karburators, labaka klokvarpsta (rudita terauda), citas daljas?
  8. 4 points
    Derbi

    Derbi boulevard

    Jo. Tātad izdomāju atrādīt arī savu mopēdu, jo forums palicis neaktīvs. Tātad mopēdam ir dna karteri un velvienu tādu neesmu Latvijā redzējis ar 2t motoru. Nopirku tālajā 2015 gadā. Tas bija pilnīgs stocks un pēc ķinas likās kad iet lopā Vienīgi bildes ir maz Gadu nobraukāju neko nedarot un noklemmēja dēļ fitra netīrīšanas, aizvedu uz servisu sataisija un braukāju laimīgs 2nedēļas un atkal beidzās kompresija, izrādas ka gaisa filtrs nebija uzlikts ️. To man par velti sataisija un tad nopirku leovince zx trubu, uzliku gāja daudz labāk pat neregulējot, bet tā kā bija jau novembris pat necentos regulēt. Ziemā izdomāju ka gribu kaut ko jaudīgāku un nopirku mallosi sportu mazlietotu, ar to gāja daudz patkamāk vienīgi gals nemainijās kā 85 gāja tā gāja. Visu vasaru nobraukāju mainot tikai skrūves kas aizlido, jo līdz darbam bija 20km . Tad vasaras beigās izdomāju ka vajag kaut ko jaudīgāku uzlikt, nopirku jaunu yasuni r, polini high speed variku, motoforce karbi un e5 mallosi filtru. Tad saplīsa un atmetu visam ar roku. Pēc mēneša izdomāju ka jašķeļ karteri uz pusi un jaskatas, jauni gultņi, saļņiki gredzeni un domāju ka nu tik ies, a neiet, atkal atmetu ar roku un nopirku citu. Beigās izrādijas ka izpūtējam klusinātāja caurumi aizauguši no eļļas, nesaprotu kā. Šis stāvēja kamēr otru man nozaga. Pievienoju arī otra bildi ja kaut kur uzpeld. Tā nu braucu pa pilsētu skatīties vai otrs nekur nemētājas un sprostiņš virzulim izdomāja izlekt ️. Un cilindrs iesprādzis bija. Nopirku jaunu drku un griezās nepajokam, gandrīz kā ar street race . Nopirku pa 20€ intercaros 21mm poļu karbi, neviena slikta atsauksme par viņu, vienīgi ka krīt arā vakuma trubiņa, bet savilcējs visu atrisina .Pārgāju arī atpakaļ uz stock kasti, jo malossi filtrs bija uz nrg kad nozaga viņu. Tops ap kkadiem 110-115 bija. Un tad vienā jaukā dienā kloķis salūza. Visu sadabuju jaunu saliku un atkal ielās. Pienāca rudens un atkal vairs neiet, nezinu kas par vainu tagad. Tāds nu viņs tagad ir. Nopirku tagad multivaru ar fly sajūgu mošk būs vel labāk.
  9. 4 points
    Nilskovalenko

    Spams

    Lol, es pat savam pirdienam neuzticos, kur vel nu rollerim lidz aluksnei un atpakal
  10. 4 points
    Moto-Studija

    Ievads rolleru tūningā v2

    Ja tiesām ir pieprasījums pēc v3 ievada (sis ir pārak gars un sarezgits manuprat) tad spied like sim manam ierakstam. Pēc nedēļas pacekosu cik bus like...tad nav problemu arī uzcept P.S. Lai nebūtu tā ,ka pēc kkāda gada vai diviem atkal neviena bilde nerādas, gaidu pieeju no adminiem pie kkāda file storage, servera vai vismaz iespēju augsuplādēt vairāk kā 0.95mb bilžu
  11. 3 points
    TruseiC

    Spams

    Kapēc uz Alūksni? Tur jau manliekas pagājušonedēļ sniegs uzsniga
  12. 3 points
    DavidnK

    PIRMS UN PĒC

    Tādu es viņu dabūju v2 v3
  13. 3 points
    Emka

    Gilera runner oldschool

    Ej džiii skiet ka so projektu nekad nepabeigsu bet nu es jau saku redzet beigu stadiju. skatas bildes yo pedejie metri +regulacija un tad sjo laikam
  14. 3 points
    Pārdodu Leovince v6 izpūtējs priekš euro 3 - 65e Kloķvārpsta stock 2x - 20e Stock izpūtējs - 50e Pilns aizdedzes komplekts - 50e Karburators delorto black edition 21mm - 50e Dažādas bremžu mašīnītes - 25e Diski spieķoti ar labu protektoru - 100e Dakša - 70e Pakaļējā dakša - 70e Amartizātors - 60e Dokumenti pārrakstāmi - 60e Stūres 2x - 20e Kloķvārpsta hiper racing uz 18.000 apgr - 120e (pilnīgi jauna) Daudz dažādu plastmasu par cenu vienosimies Daudz motora detaļas Daudz visādu detaļu noteikti būšu ko aizmirsis rakstat wapp 20308409
  15. 2 points
    70cc

    Ievads rolleru tūningā v2

    šeit bus neliela pamāciba uz katru rollera tuninga klasi! 50cc stock klase 1)pirmais kas jāizdara ir jāizņem ierobežotaji. Visbiežak: gredzens uz variatora bukses, sašaurināts ieplūdes kolektors, šaiba uz karburatora mutes, sašaurinajumi un papildus trubas pie izpūtēja.Ieteicams Minarelli dzineja cilindriem noslīpet izplūdes kanāla sašaurinājumu. 2) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: malossi multivar, polini speed control, polini superspeed (ar 9 ruļļiem), Hebo NG, Topperformance racing, Metrakit MKII, Stage6 R/T, MHR2005 u.c.. variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma, un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā. 3) uzlikt lielāku karburatoru, piemeram dellorto 17,5.Šis karburators nāk standartā uz jaunajiem piaggio hi-per2 dzinējiem, bet tiek rūpnīcā ierobežots ar sašaurinajums, kura ierobežo to uz 12mm. ar šo daļu palielinasies jūtami uzrāviens un jauda. 4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša: Leovince SP3,RR,ZX,TT, Yasuni Z, Tecnigas Next-R, Stage6 pro-replica,Gianelli reverse, gianelli next, gianelli Extra, polini funky, polini superrace, Yasuni R, Yasuni R.07, Hebo Performer, Gianelli Shot, Malossi MHR Replica IETEIKUMI: vislabākie pec testiem uz 50cc standarta cilindru izrādijušies: Leovince ZX, Leovince TT, Stage6 Pro Replica, Yasuni R Ja motorolleris tiek labi saregulēts, maksimālais ātrums palielinās par ~10km/h Testi uz minarelli standarta 50cc dzinēja Ar šo komplektaciju iegust labu uzrāvienu un maksimalo ātrumu ~85KM/h! Noderīgi ieteikumi: nav nepieciešamibas mainit sajūgu uz kadu ''sportiskāku'' jo tas tik padarīs smagāku transmisiju. ja nepieciešams jauns sajūgs - ieteicams Malossi Fly Clutch! Nelietot ''sporta'' gaisa filtrus. Uz šīs komplektacijas no sporta gaisa filtra nav jēgas, tas tikai apgrūtinās karburātora regulaciju un būs vajadzīgas lielākas rūpes par to! Var uzstādīt ''tūninga'' filtra švammes ar samazinātu pretestību kuras var ielikt standarta kastē! 70cc "sport" klase 1) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: Malossi multivar, Polini speed control, Polini Superspeed (ar 9 ruļļiem), hebo NG, Top Performances TPR , Metrakit MKII, MHR2005, Stage6 R/T u.c.. variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā. 2)uzstādīt 70cc ''sporta'' klases cilindru (čuguna vai jaudīgākos alumīnija) arī šeit izvēle ir ļoti plaša: -Topperformance Trophy, -Dr Evolution, -Malossi Sport, -Parmakit sport, -Polini sport, -Pinasco T-force, -metrakit handmade 70, -Stage6 street race, -Stage6 Sport pro Mk2 -u.c.. DR fabrika ir piesaistīta Topperformance tadeļ Top. trophy un Dr Evo. cilindri ir identiski, vienigā atšķirība ir cenā. Ieteikumi: Ar šiem čuguna cilindriem kloķvārpstas maiņa nav nepieciešama, bet alumīnija cilindri ir jaudīgāki, tiem ir ieteicams nomainīt kloķvārpstu! Uzstādot čuguna cilindru uz standarta kloķvārpstas ieteicams nomainīt pamatgultņus un seperatoru. ieteicami lietot 100% sintetisku eļļu, vienmer cartīgi uzsildit dzinēju un labi iebraukat cilindru-tas nodrošinas cilindra maximalo resursu! 3). Kā karburatoru var izveleties starp dažadiem Dell'otro modeļiem. Sakot no ekonomiskā PHBN 17,5mm, beidzot ar PHBG 21mm, kas krietni uzlabo dzinēja darbibu. Liels pluss ir PHBG 19 un 21mm karburatoriem, ka velak vares to izmantot arī uz jaudīgākiem cilindriem! 4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša: Topperformance Nardo, Stage6 pro, Yasuni R, Gianelli Shot, Polini forrace 1 un 3, Tecnigas RS70, Yasuni C16, Yasuni C20, Yasuni C21, Stage6 R1200 (uz attiecīgā sporta cilindra t.i. Stage6 sport pro mk2) u.c.. IETEIKUMI: jaatceras, ka daži izpūteji ir ar homologāciju - izpūteja kolektorā uz dažām metinājuma vietām ir iemetināts ''konuss'', kas krietni ierobežo jaudu.(to ir uzmanigi jaizsit un jaizņem) Ar šo komplektaciju iegūst labu uzrāvienu un Maksimalais ātrums svārstās ap reāliem 100km/h Noderīgi ieteikumi: ja velas pilnveidot dzineju var nomainit Membranbloku un pilnveidot transmisiju: siksnu, sajugu (stage6, polini 3g, malossi fly clutch, Hebo N clutch Stage6 mk2 u.c..), Saspiedejšķivi (Malossi torque drive, Polini torque drive u.c..) Izvairīties no reduktora zobratu maiņas, tas kritiski samazina uzrāvienu. Uz šo komplektāciju nav ieteicams lietot sporta filtrus, ja vien neesat izlēmis no sava 70cc ''sport'' dzinēja izspiest pēc iespējas lielāku jaudu. 70cc "midrace"'klase 1) Transmisijai vēlams izvēlēties viena ražotaja detaļas (Stage6, Polini, Malossi u.c..) jāiegādajas visus komponentus (Variatoru, siksnu, saspiedejšķivjus, sajūgu) . Katrs atsevišķs komponents ir veidots lai sniegtu maksimāli labu sniegumu ar pārējiem šī ražotaja komponentiem. Ja ir vēlme palielinat maksimālo atrumu, tad ir iespeja nomainit reduktora zobratus, ar nelielu uzrāviena zudumu. 2)Runajot par cilindriem mūsdienas ir ļoti liela izvēle (var būt gan aluminija gan čuguna, ar viengredzena un divgredzena virzuļiem, un visjaudīgākie nāk ar dalāmo(modulāro) galvu): -Topperformance Dueplus jeb 2+ (LC) / Topperformance racing (ac), -Malossi MHR replica, -Airsal T6 racing, -Polini corsa, -Polini alu, -Athena sporting, -Italkit alu ECO, -Motoforce alu racing, -Metrakit sp, -Hebo manston replica -Stage 6 Racing mk2 (mk1) -u.c.. šie cilindri ir krietni jaudigāki par ''sporta'' klases cilindriem, un kuri ar pilnu komplektaciju spej viegli parsniegt 100km/h runājot par apkopi (ipaši cilindriem ar viengredzena virzuļi) ir nepieciešama gredzenu maiņa ik pec 5000km un virzuļa maiņa ik pec 9000km. Atcerieties, ka čuguna cilindri ir izturīgāki, bet ne tik jaudīgi kā aluminija. 3). No karburatoriem var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir vēlme iegut maksimālo sniegumu lietot PWK 24mm un Mikuni TM24. lai pilnvērtīgi izmantotu šos karburatorus jāmaina ieplūdes kolektors un membrānbloks (Vārsts) 4)Midrace komplektācijai ir nepieciešama kloķvārpstas maiņa, lai nesaskartos ar nepatīkamu iznākumu sakarā ar lielo apgriezienu skaitu, ipaši ja kloķvārpstas nobraukums ir ļoti liels. Arī kloķvārpstām ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, polini, stage6 HPC, stage6 r/t replica, athena, doppler endurance, metrakit, Motoforce racing, Motoforce EVO u.c.. ieteikumi: ņemt kloķenes ar pilnajiem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ kuru varēs izmantot arī uz kautko jaudīgaku. Izmantot SKF c4 gultņus 5)izpūteju izvele ari ir ļoti plaša: Topperformance nardo, polini forrace 1 un 3 (labi uz polini corsa cilindru), Leovince 70, stage6 pro, stage6 r1200, yasuni c16, yasuni c20, yasuni c21, Hebo replica, metrakit SP, tecnigas NONE, Polini EVO 1,2. u.c.. 6) uz šo komplektaciju ieteicemas vismaz nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to. izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c.. 7) uz šo komplektāciju izmantot sporta gaisa filtrus. 70cc ‘’HIGH END’ klase Šada līmeņa komplektācijai ieteicams ņemt visas daļas no vienas ražotajfirmas (visas labākas detaļas ko piedavā) izņemot dažus sīkumus. ''high-end'' klasē izmantot tikai Minarelli un Piaggio dzinejus ar udens dzesi, jo gaisa dzeses dzinējiem rastos problēmas ar pārkaršanu, kā ari gaisa dzeses dzinēji neattīsta tik lielu jaudu kā ūdens dzese. 1) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas. Tas ir nepieciešams, jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar pārējam detaļām no tā paša ražotāja komponentiem. Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange un Stage6 R/T oversize kits. Ja ir vēlme palielināt motorollera ātrumu ar nelielu uzrāviena zudumu var apmainīt reduktora zobratus uz garākiem! (malossi, topperformance, stage6, polini) 2) ir daudz ražotājfirmas, kas piedāvā dažādus cilindrus: -MHR Cross -MHR Team2 -MHR Racing -Stage6 R/T -Polini EVO4/EVO3 -MK Pro Race 2 -Hebo Manston Revolution/Pata-Negra -Airsal Racing X-trem -R-Setup Racing ......... -u.c.. Šie cilindri ir ar mazāku resursu nekā ‘’midrace’’ klases cilindri : laicīgi jāmaina gredzens un virzulis Noderīgi ieteikumi: lietot šos cilindrus uz ūdensdzeses dzinējiem(LC). Gaisa dzesei ir ļoti bīstami (nerunājot par to ka labs ūdensdzeses (LC) ‘’Midrace’’ cilindrs iet labāk nekā gaisa dzesēs (AC) ‘’High End’’ cilindrs). Lietot tikai un vienigi 100% sintētisku eļļu un vienmēr labi uzsildīt pirms braukšanas it īpaši ja ārējā temperatūra ir zema. Maksimālais ātrums ir ap 130kmh ja ir pilna komplektācija un ja viss ir labi saregulēts. High End cilindri ir paredzēti lietošanai ar E100 degvielu. 3) pie šis komplektācijas ir nepieciešama kloķenes maiņa, lai nesastaptos ar nepatīkamiem rezultātiem sakarā ar lielo apgriezienu skaitu. Ari kloķenēm ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, Polini Evo2/evo3, Stage6 R/T, Hebo Revolution,MHR Team ieteikumi: nepirkt lētas kloķenes kā Motoforce ņemt kloķenes ar pilniem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ 4) izpūtejiem ir liela izvēle: Stage6 R1400, Yasuni c20, c21, Metrakit prorace70,Yasuni made for R/T Polini Evo2, Yasuni c30, mhr team2, stage6 R/T, Roost RS5 Ja gribat iegūt maksimālo jaudu ieteicams ir izgatavot Handmade izputeju ar jusu cilindra parametriem, bet dažkārt šo izputeju trūkums ir augstās cenas 5) Kā karburatoru var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir velme iegut maksimalo sniegumu lietot Dellorto 24mm pwk, 28mm pwk, stage6 R/T 24mm. lai labi izmantotu šos karburatorus janomaina kolektors un membranbloks(ta nozimi skatit pielikuma). 6) uz šo komplektāciju standarta aizdedzes sistēma jānomaina uz iekšējā rotora aizdedzi kas atvieglos kloķvārpstas pretestību un būs manāms apgriezienu diapazona pieaugums. Gandrīz visas sporta aizdedzes neražo elektrību. Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam. Italkit Selettra/MHR Selettra/ R/T Internal ignition. 7) Uz šiem dzinējiem ‘’sporta’’ gaisa filtri palidz elpot dzinējam un palielina nedaudz jaudu it ipaši uzravienā, bet palielina ari skaņu. Ieteicami ir nēmt vienu kuram netiek klāt dubļi, putekļi u.t.t (piemēram topperformance un malossi e5) vai ievietot to bagāžniekā ar papildus gaisa ieeju caurumu izveidošanu. [ 70+....cc -MHR team2 Big Bore 77cc (39mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.) -MHR team2 Big Bore 86cc (44mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.) -2F4R 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.) -TCR 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.) -Stage6 R/T Bigbore 95cc -Airsal Racing X-trem 77cc/80cc/88cc -Polini Big Evolution 84cc/94cc Visiem šiem cilindriem ar kubaturu lielaku par 70cc un kloķenem lai ievietotu ir nepieciešamas blokkarteru paplašinašana! Visjaudigakie- 2f4r 80cc, mhr bigbore 86cc, Stage6 r/t 95cc Šie cilindri ar pilnu komplektaciju un labi ''vīletiem'' karteriem sasniedz no 20ZS jaudu lidz 28ZS uz kloķvārpstas. maksimālais atrumš ar šadam kompelktacijam ir ap 140km/h nerunajot par iespēju uzlikt primāros un sekundāros zobratus, ar kuriem var iegut vel lielāku maksimalo ātrumu. šie cilindri visi ir aluminija ar viengredzena virzuli un resurs ir relativi zems. nepieciešamas biežas apkopes! 2) runajot par ieplūdi kā karburators ir nepieciešams vismaz Dell'orto PHBG 21mm bet ieteicams lietot kadu PWK24 vai Mikuni TM24. tomer neparspīlet ar pārak lieliem karburatoriem (maksimali PWK 30mm). Lietot ''sporta'' gaisa filtrus ar mazām gaisa pretestībam, ieteicams (stage6 double layer un Twin air). Nomainit kolektoru un membranbloku(tā nozimi skatīt pielikuma). 3) runājot par izpūtejiem labāka izvēle ir pasutit Handmade izpūteju pēc jusu cilindra parametriem, bet pardošanā arī ir daudzi labi sērijveida izpūteji: -Stage6 R/T bigbore -Roost Sprint 77cc/88cc -Polini Big Evolution 84cc/94cc -Yasuni C21 -Yasuni C30 .. 4) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas. Tas ir nepieciešam jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar parejam tā paša ražotāja komponentiem. Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange. 5)Kloķeni ieteicams ņemt no tas pašas ražotajfirmas no kuras ir izvēlets cilindrs. viss labakas kloķenes tirgošanā: malossi MHR team, hebo revolution, polini evolution, Metrakit prorace, Stage6 r/t 6)uz šo komplektaciju ieteicemas nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to. izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c.. ja ir velme izmantot visu dzinēja potencialu ieteicams ierīkot iekšējā rotora aizdedzi, bet gandriz visas sporta aizdedzes neražo elektribu.Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam. 7) ieteicams uzlikt labu amortozatoru, dakšu, lielo priekšejo disku un labas riepas. 8) kā pēdejais bet ne mazāk svarīgais - nepieciešamas lielas zinašanas lai patiešam uztaisītu labu hi-end rolleri, ne katrs kurš to spēs izdarit! Pielikums: -membranbloks,varsts,''majiņa'' pareizi saucas - plakšņveida vārsts. tūninga vārsta uzlabojumii: caurplude, plusma, atskirigs/optimals lenkis vai lenki, plaknju skaits, virsma ar gumijas parklajumu, varsta plaksnes no kompozītmaterialiem t.i. karbons, kevlars u.c. sintetiskas skiedras. ražotajfirmu majaslapas: YASUNI http://www.yasuni.ne...ng_us/index.htm PARMAKIT http://www.parmakit.com/ HEBO http://www.hebo.com/00.php?lang=uk STAGE 6 http://www.stage6.de/ MALOSSI http://www.malossi.com POLINI http://www.polini.it TOP PERFORMANCES e DR http://www.topperformances.com FABRIZI http://www.fabriziracing.com/fht/listino.php RMS http://www.rms.it/index.jsp LEOVINCI http://www.leovince.com GIANNELLI http://www.giannelli.com ARROW http://www.arrow.it/ita/home/ PINASCO http://www.pinasco.com UFO http://www.ufoplast.it SKF http://www.skf.com/portal/skf_it/home DELL'ORTO http://www.dellorto.it/ ATHENA http://www.athena-ad.com/catalogo/catalog4.asp?ln=ita METRAKIT http://www.metrakit....ish/default.php MOTOFORCE http://www.motoforce.it/ GILARDONI-ITALKIT http://www.italkit.com/empresa.asp TECNIGAS http://www.tecnigas....i.php?idioma=en TNT http://www.one-italia.com/e_shop.php BETTELLA http://www.bettella....no/homepage.htm ROOST http://www.roost.si/ SIMONINI http://www.simonini-racing.com/ FABRIZI http://www.fabrizira...m/fht/index.php JOLLY MOTO http://www.jollymoto...ew/ITA/casa.htm KOSO http://www.koso.it/ rolleru detaļu internet veikali- http://www.scooter-attack.com http://www.scooter-center.com http://www.sip-scootershop.com Kādu degvielu lietot manam cilindram? Skatīties pēc kompresijas pakāpes! 1:10 vai mazāk Stock (sēņotāju aparāts) drīkst lietot 95,98 degvielu 1:16 parasts racing cilindru rezultāts - nav ieteicams vairs lietot 95 degvielu lietojam 98/100 1:18 normāls racing dzinējs - nav vairs ieteicams lietot 98 degvielu lietojam 100/103 1:20 īsts šībernieku aparāts lietojam 103/ un tā talāk... STORM (Roberts Trillo) and 70cc (Deivids Andersons) Copyright. All Rights Reserved 2013.02.04.
  16. 2 points
    DavidnK

    Spams

  17. 2 points
    xero

    Yamaha Aerox

    līkas rokas ir dārgi
  18. 2 points
    EdijsM

    SR50R

    Tak ej ieskrienies, nevienam nemacisi , kas kuram jādara, katrs dara, kas patik un ko grib,vaitad visiem jabut , ka lielakajai daļai foruma: drka, mf evo, pro replica, čist zajebaļi, lai jau liek tos R/T, galu galā interesanti lasit tadus topikus! Anyway, vushkaan gnj ies shitais rt pavasariii kaa naaakas!
  19. 2 points
    Ratatā

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Pārdodu daļas no '07 Yamaha Neos (minarelli LC trumulis) : Streetrace cilindra kits, viss sets - 80e Doppler kloķis + gultņi + polini blīvslēgi - 70e MK2 ieplūde ar polini karb. lapiņām - 30e Delortto 21mm karbis BE -35e Polini for race4 truba - 90e karteri + reduktors - ideālā stāvoklī, melni, lakoti - 55e Malossi fly sajūgs ar šķīvjiem un abām sarkanajām atsperēm - 40e Stage 6 bondo siksna - 12.50e Rāmis ar pārrakstāmiem dokumentiem un subfreimu - 70e Variovāks (x2) ar mehānismu - 25e gab. Amis (garš) - 15e Pr. disku bremzes (viss komplekts) -25e Stage 6 stūres podziņas - 15e temperatūras dačiks - 20e indukcijas spole ar svečpīpi (x2) - 10e 2pak. paaugstinātājs - 12.50e magnēts + aizdedze -25e pilnīgi svaigs aķis - 15e starteris (x2) - 10e gab. neos evil, ar aerox lūkām un sarkanu sietiņu - 40e Beņķis (ideāls) - 20e pak. lampa - 15e Ir visi plastmasi (labā/teicamā stāvoklī) - PM aizdedze ar atslēgu - 10e sāna kājiņa - 10e Visa provotka - 25e trumuļbremzes (viss sets) - 15e Pārdodu no '01 aerox: aerox doķi (nr, tehniskā, vin plāksne) - 40e Pr. disks (balts) ar michellin riepu - 20e Pak. 2gen disks (sarkans) ar michellin riepu - 20e Pasažiera rokturi - 7e Kr un lab. puses podziņas - 15e Plastmasi ( panna, grīdiņa, purns ar resti, apakšējā pr., zem beņķa mazais plastmasiņš) - Pm Tudiš pīp princips - ņem vairāk - maksā mazāk Cenas runājamas, ja liekas, ka kosmoss - piedāvā savu cenu SMS, PM, WPP -20061515 Lokācija: Bauska - sadarbojos ar DPD, Omniva, Latvijas pasts - ir iespēja arī vairumā piegādāt. /Rainis/
  20. 2 points
    ApriliaDUDE

    Stunt Aerox by Uzixxx

    Yoo!Pa šo laiku ar roxinju nekas īpaši netika darīts,jo kalpo godam.Vienīgais tika daļēji noslīpēts purns un ieķerta motoforce īsā ručka ar trosi,jo china īsā ruchka sapisās.Kā arī pa 2 mēnešiem nedaudz iemācijos maukt ratā. P.S: paldies@MrEAzy par labi pavadīto laiku. http://www.bildites.lv/a/2bhcmnrt#jzsdrdvy
  21. 2 points
    Miks

    Sr50r by Mikishh

    Yoyoyo visiem , karoč domāju jau sen mest virsu topiku, bet visu laiku atmetu ar roku , bet nu izdomaju uzstaisit , karoč iecelu 3gen no Lietuvas, izbraucu gāja normāli, bet regulācijas nekādas. Fujaks nometa 200 nost un tad ieliku busa un rāvu mājas , pēc 3 dienam uzsūtīju strongu (mazas atsperes bija jau ) un 5g rullišus , Saliku iekša un tad jau gaja zbis, bet tad nobira elektronika. Tagat jaizved pie elektriķa un tad jau jāceļ ara motors. Setups: Polini cilis' Jasil kloķis Polini for race 3 truba Polini hispeed variks un Polini 3g clutch 21 dellorto karbis Str8 filtrs Mošk kautko piemirsu Plāni ir pa ziemu ielikt mk2 vai streetrace Nopirkt hpc un ieķer viss kautko Pārkrasot
  22. 2 points
    ThePiKeMoNo

    Gilera Runner 50

    Man patik tie ledi Tā tik turpināt, lai mums būtu ar ko priecēt acis
  23. 2 points
    blenderiz

    Piaggio NRG mc1 1994

    Klemmi pats paravi ta ka pats vainigs
  24. 2 points
    Rodrigoz

    Gilera Runner 09

    Vajag normāli tīt nullīti nevis taka stārķim lēkāt
  25. 2 points
    Manuprāt iesācējiem lai nebūtu jārokas pa visām sadaļām meklējot atbildes,šeit jāizveido neliels apkopojums,kas un kurā gadijumā ir jāveic,jāpskata pirmais.Lūdzu papildiniet.Un nesakiet ka es to kautkādiem luņiem rakstu,šeit tomēr ir arī daudzi kuri ar rolleri ir uz jūs.Esmu kautko netā pierakstijis?Kautkas tavuprāt pietrūkst?Pasaki... Šī pamācība vairāk atspoguļo 2 taktu rollerus Rolleris nedarbojas [1]Rolleris noslāpst un nevaru piedarbināt Pārbaudi vai nav beidzies bendzīns Pārbaudi vai ir dzirkstele Ja šis viss ir,tad veic kompresijas mērīšanu,ja kompresija ir zem 6-7 bar tad vissticamāk jāmaina gredzeni Pārbaudi vai degviela nonāk līdz cilindram Ja tā nav,tad noņem karburatora bendzīna šļauku un nedaduz pakurbulē,ja bendzīns tek,tātad meklē vainu tālāk. izjauc karburatoru iztīri to,ja bendzīns tek cauri karburātoram,bet vēljoprojām nenonāk līdz cilindram tad visticamāk ka ir beigti vārsti,ja rolleris ir ļoti ilgi stāvējis iespējams tie ir iekaltuši un saķepuši,iztīri tos un problēmām nevajadzētu būt Ja pēkšni noslāpst var gadīties, ka noklemējis, to var pārbaudīt pēc kurbuļa pretestības(vai ir kompresija) un pieliekot roku pie karburtora mutes, un kurbulējot, roku jācus uz iekšu, jeb vienkārši pārbaudot vai ir vakums. ja vakums nebūs bendzīnu nesūks iekšā cilindrā, vel variants kā to var pārbaudīt, noņemot izpūtēju un kurbulējot pa izplūdi vaidzētu šauties bendzīnam ārā Var būt arī izšauti saļniki, parasti simtoms tam ir, kad pielec uz 1sec un noslāpst [2]Rollerim pazūd dzirkstele Nomaini citu sveci un pārbaudi vēlreiz No akumulātora '' - '' jeb masas aizvelc vadu pa taisno uz rāmi Vietās kur netiek klāt noņem plastmasus un pārbaudi vai nav pārrauti/pārberzēti vadi Iztīri visus kontaktus un savienojumus kas ir iespējami Ja šis viss nelīdz tad paņem elektrības testeri un sāc ar pašu pirmo mērīt kur nonāk elektrība Noņem vadus no indukcijas spoles,pagriez aizdedzi,ja līdz turienei nenonāk elektrība,tad meklē nākamo un tā līdz atrodu vietu pēc kuras tālāk nenonāk strāva Bieži vien kad nav dzirkstele ir vainīga aizdedze retāk cdi, protams, pirms aizdedzes maiņas paskatieties vai nav pārauti vadi, tas vairāk attiecas uz tādiem vadiem kuri ir satīti un ar izoleni salīmēti Rolleris darbojas,bet manuprāt ne tā kam tā vajadzētu [1]Rolleris pielec,bet uzgāzējot noslāpst Iztīri karburātoru izmēri kompresiju,varbūt pienācis laiks gredzenu nomaiņai [2]Ir lieli apgriezieni,bet rolleris slikti brauc uz priekšu Pārbaudi vai siksna nav nodilusi Esi mainijis ruļļus?Iespējams tie ir pārāk viegli Noskaidro vai sajūga atsperes nav par cietu [3]Tas šķaudās vai rijas ciet Iztīri karburātoru Veic tā regulāciju Pārbaudi vai viss ir kārtīgi noblīvēts un nekur nesūc gaisu Pārbaudi vai filtrs nav caur,vai arī aizgājis ciet,iztīri to Ja tas nelīdz iespējams aizdedze ir par vēlu,ir jāveic tās regulēšana [4]Pārāk liels bendzīna patēriņš Iztīri karburātoru Veic karburatora regulāciju (Uztici to kādam kas to māk) Iztīri bendzīna/gaisa filtru. Gaisa filtru nekādā gadijumā nemazgā ar bendzīnu vai citu kodīgu līdzekli. Lieto tikai šampūnu un ūdeni,es personīgi lietoju feiri. Neaizmirsti filtru vēlāk ieeļot ar speciālu eļļu. [5]Rolleris pie lieliem apgriezieniem svilpo/klab/vibrē Pārbaudi vai nav atskrūvējušies riepas/izpūtējs un citas lietas kas bruacot varētu kustēties Viss biežāk gadās,ka gultņi ir nokalpojuši savu laiku [6]Rolleris pēkšņi ir palicis pārāk skaļš Pārbaudi vai izpūtējs/svece nav atskrūvējies Pārbaudi vai nav izdegusi/pārplīsusi kāda blīve Ja tev ir sporta izpūtējs,iespējams tev ir pienācis laiks mainīt izpūtēja vati [7]Es rollerim neko nēsmu darijis,bet viņš pats no sevis kļuvis lēnāks Visticamāk ir nodiluši gredzeni,veic kompresijas testu,gredzenus jāmaina kad kompresija ir ap 6-7 bar Ja ar gredzeniem viss kārtībā pārbaudi vai nav izdiluši variatora ruļļi/siksna [8]Viņš sāk slikti bremzēt Diksu bremzes: Uzpildi eļļas šķidruma bačoku Atgaiso bremžu sistēmu Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav bremžu kluči nodiluši Trumuļ bremzes Pievelc ciešāk trosīti Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav jāmaina kluči [9]Rolleris braucot burbuļo Ja sākumā tad dīze ir pa lielu Ja tas burbuļo kad rolleris ir ieskrējies tad dīze ir pa mazu [10]Rolleris pārkarst Šķidruma dzese ( LC ) Pārbaudi tosola līmeni bačokā,ja tas ir zem atzīmes -min tad papildini to Nekad nejauc kopā Antifrīzu ar Tosolu,ja tas ir noticis izlaid visu no sistēmas un ielej vienu no šiem dzeses šķidrumiem Nelieto ūdeni kā dzeses šķidrumu,protams tas der kā avārijas līdzeklis,bet tā dēļ ātrāk rūsē visa tava dzeses sistēma Atgaiso dzeses sistēmu Pārbaudi vai sūknis funkcionē kā tam vajadzētu Gaisa dzese ( AC ) Pārbaudi vai ventilātoram nav nolauzti zobi jeb spārniņi Pārbaudi vai dzeses plastmasā nav lieki caurumi,ja tie ir,tad tiec no tiem vaļā Ja cilindrs ir noaudzis ar mistisku eļļas/dubļu kārtu tad notīri to,tas traucē dzesei [11]Manuprāt rolleris tiek eļļots pa maz Pārbaudi vai eļļas sūknis funkcionē,Piaggio dzinējiem ir no kloķvārpstas uz sukni siksniņa,iespējāms to ir jāmaina Pārbaudi eļļas daudzumu bačokā Janu eļļa tāpat nenonāk līdz cilindram noņem visas trubiņas,pārbaudi vai tās ir veselas un nav aizsērējušās Ja sūknis vai kas cits ir nobeidzies un nevēlies vai nevari atļauties to labot,tad vari aizvākt visu eļļošanas sistēmu un jaukt eļļu bākā kopā ar bendzīnu,stipri iesaku sākumā bendzīnu ieliet kaniņā,pievienot eļļu ( 20-25ml uz 1 litru) un kārtīgi sakratīt,lai viss smuki sajaucas Vienmēr lieto labu 2Taktu eļļu es personigi iesaku lietot Sintētisko un pazīstamu firmu,kā piemēram (Motul,castrol u.t.t) [12]Dažreiz kad rolleris ir piedarbināts saspiežot bremzi vai arī peiskaroties atklātam metālam uz rollera,es dabonu triecienu ar elektrību Pārbaudi vai nav vadi kuri skarās klāt pie rāmja,ja ir tad izolē tos aizvelc no akumulatora "-" jeb masas vadu pa taisno uz rāmi (Pievieno to vietā kur nav krāsots rāmis,piemāram paliec zem skrūves vai arī ar smilšpapīru nedaudz noskrāpē krāsu,lai būtu kontakts) Es vēlos sākt tūnēt savu rolleri,kādi ir jūsu ieteikumi? [1]Vadies pēc šīs pamācības Ja nēsi radis risinājumu šeit,tad droši uzdod savu jautājumu spiežot Nebaidies,mēs visi sākām no 0,neviens par tevi nesmiesies
×