Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2018.10.11. in all areas

  1. 7 points
    detaļas ir, darbi jāsāk. iegādāti reduktora izejas ass un subframe karteru gultņi un pārlasīts reduktors. vecajos karteros tas bija labāks, tāpēc tika pārswapots. tad ķēros pie karteru likšanas tālāk palēnām virsū ceļo cilindrs. nezinu, vai ķīnas cilindra īpatnības, vai cits virzulis vai galva, bet virzuļa galvas izliekumam un cilindra galvai pavisam atšķirīga forma, mērot squish viens gals alvas drātij bija tikpat kā nesaspiests, otrs gandrīz pārspiests uz pusēm. tāpēc nedaudz pieslīpēju galvu, lai viss atbilstu un varētu normāli salikt squish. atstāju 0,7mm padarbojos ap transmisiju, izvīlēju šķīvjiem celiņus, samainīju mazās atsperes un visu satīrīju tad nāca kopā startera mehānisms ar pārējo transmisiju patīk jauns variators un tā nu pamazām tā visa padarīšana ieguva gatava motora paskatu beigās vēl pavaroju gaisa filtru - patruboks uz karbi man ļoti nepatika, tik šaurs tā kā tāda celka [censored]. uz lielāku karbi bezmaz ierobežotu tas viss. uztaisīju lielāku, un arī pašai kastei ieplūde krietni lielāka, gan gaisa padeves nolūkos, gan 21 karbis spiedās iekšā pāris vietās. pagaidām palika tā. rīt sametināsies rāmis un izpūtējs, un tad jau varēs visu krāmēt atpakaļ
  2. 1 point
    Manuprāt iesācējiem lai nebūtu jārokas pa visām sadaļām meklējot atbildes,šeit jāizveido neliels apkopojums,kas un kurā gadijumā ir jāveic,jāpskata pirmais.Lūdzu papildiniet.Un nesakiet ka es to kautkādiem luņiem rakstu,šeit tomēr ir arī daudzi kuri ar rolleri ir uz jūs.Esmu kautko netā pierakstijis?Kautkas tavuprāt pietrūkst?Pasaki... Šī pamācība vairāk atspoguļo 2 taktu rollerus Rolleris nedarbojas [1]Rolleris noslāpst un nevaru piedarbināt Pārbaudi vai nav beidzies bendzīns Pārbaudi vai ir dzirkstele Ja šis viss ir,tad veic kompresijas mērīšanu,ja kompresija ir zem 6-7 bar tad vissticamāk jāmaina gredzeni Pārbaudi vai degviela nonāk līdz cilindram Ja tā nav,tad noņem karburatora bendzīna šļauku un nedaduz pakurbulē,ja bendzīns tek,tātad meklē vainu tālāk. izjauc karburatoru iztīri to,ja bendzīns tek cauri karburātoram,bet vēljoprojām nenonāk līdz cilindram tad visticamāk ka ir beigti vārsti,ja rolleris ir ļoti ilgi stāvējis iespējams tie ir iekaltuši un saķepuši,iztīri tos un problēmām nevajadzētu būt Ja pēkšni noslāpst var gadīties, ka noklemējis, to var pārbaudīt pēc kurbuļa pretestības(vai ir kompresija) un pieliekot roku pie karburtora mutes, un kurbulējot, roku jācus uz iekšu, jeb vienkārši pārbaudot vai ir vakums. ja vakums nebūs bendzīnu nesūks iekšā cilindrā, vel variants kā to var pārbaudīt, noņemot izpūtēju un kurbulējot pa izplūdi vaidzētu šauties bendzīnam ārā Var būt arī izšauti saļniki, parasti simtoms tam ir, kad pielec uz 1sec un noslāpst [2]Rollerim pazūd dzirkstele Nomaini citu sveci un pārbaudi vēlreiz No akumulātora '' - '' jeb masas aizvelc vadu pa taisno uz rāmi Vietās kur netiek klāt noņem plastmasus un pārbaudi vai nav pārrauti/pārberzēti vadi Iztīri visus kontaktus un savienojumus kas ir iespējami Ja šis viss nelīdz tad paņem elektrības testeri un sāc ar pašu pirmo mērīt kur nonāk elektrība Noņem vadus no indukcijas spoles,pagriez aizdedzi,ja līdz turienei nenonāk elektrība,tad meklē nākamo un tā līdz atrodu vietu pēc kuras tālāk nenonāk strāva Bieži vien kad nav dzirkstele ir vainīga aizdedze retāk cdi, protams, pirms aizdedzes maiņas paskatieties vai nav pārauti vadi, tas vairāk attiecas uz tādiem vadiem kuri ir satīti un ar izoleni salīmēti Rolleris darbojas,bet manuprāt ne tā kam tā vajadzētu [1]Rolleris pielec,bet uzgāzējot noslāpst Iztīri karburātoru izmēri kompresiju,varbūt pienācis laiks gredzenu nomaiņai [2]Ir lieli apgriezieni,bet rolleris slikti brauc uz priekšu Pārbaudi vai siksna nav nodilusi Esi mainijis ruļļus?Iespējams tie ir pārāk viegli Noskaidro vai sajūga atsperes nav par cietu [3]Tas šķaudās vai rijas ciet Iztīri karburātoru Veic tā regulāciju Pārbaudi vai viss ir kārtīgi noblīvēts un nekur nesūc gaisu Pārbaudi vai filtrs nav caur,vai arī aizgājis ciet,iztīri to Ja tas nelīdz iespējams aizdedze ir par vēlu,ir jāveic tās regulēšana [4]Pārāk liels bendzīna patēriņš Iztīri karburātoru Veic karburatora regulāciju (Uztici to kādam kas to māk) Iztīri bendzīna/gaisa filtru. Gaisa filtru nekādā gadijumā nemazgā ar bendzīnu vai citu kodīgu līdzekli. Lieto tikai šampūnu un ūdeni,es personīgi lietoju feiri. Neaizmirsti filtru vēlāk ieeļot ar speciālu eļļu. [5]Rolleris pie lieliem apgriezieniem svilpo/klab/vibrē Pārbaudi vai nav atskrūvējušies riepas/izpūtējs un citas lietas kas bruacot varētu kustēties Viss biežāk gadās,ka gultņi ir nokalpojuši savu laiku [6]Rolleris pēkšņi ir palicis pārāk skaļš Pārbaudi vai izpūtējs/svece nav atskrūvējies Pārbaudi vai nav izdegusi/pārplīsusi kāda blīve Ja tev ir sporta izpūtējs,iespējams tev ir pienācis laiks mainīt izpūtēja vati [7]Es rollerim neko nēsmu darijis,bet viņš pats no sevis kļuvis lēnāks Visticamāk ir nodiluši gredzeni,veic kompresijas testu,gredzenus jāmaina kad kompresija ir ap 6-7 bar Ja ar gredzeniem viss kārtībā pārbaudi vai nav izdiluši variatora ruļļi/siksna [8]Viņš sāk slikti bremzēt Diksu bremzes: Uzpildi eļļas šķidruma bačoku Atgaiso bremžu sistēmu Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav bremžu kluči nodiluši Trumuļ bremzes Pievelc ciešāk trosīti Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav jāmaina kluči [9]Rolleris braucot burbuļo Ja sākumā tad dīze ir pa lielu Ja tas burbuļo kad rolleris ir ieskrējies tad dīze ir pa mazu [10]Rolleris pārkarst Šķidruma dzese ( LC ) Pārbaudi tosola līmeni bačokā,ja tas ir zem atzīmes -min tad papildini to Nekad nejauc kopā Antifrīzu ar Tosolu,ja tas ir noticis izlaid visu no sistēmas un ielej vienu no šiem dzeses šķidrumiem Nelieto ūdeni kā dzeses šķidrumu,protams tas der kā avārijas līdzeklis,bet tā dēļ ātrāk rūsē visa tava dzeses sistēma Atgaiso dzeses sistēmu Pārbaudi vai sūknis funkcionē kā tam vajadzētu Gaisa dzese ( AC ) Pārbaudi vai ventilātoram nav nolauzti zobi jeb spārniņi Pārbaudi vai dzeses plastmasā nav lieki caurumi,ja tie ir,tad tiec no tiem vaļā Ja cilindrs ir noaudzis ar mistisku eļļas/dubļu kārtu tad notīri to,tas traucē dzesei [11]Manuprāt rolleris tiek eļļots pa maz Pārbaudi vai eļļas sūknis funkcionē,Piaggio dzinējiem ir no kloķvārpstas uz sukni siksniņa,iespējāms to ir jāmaina Pārbaudi eļļas daudzumu bačokā Janu eļļa tāpat nenonāk līdz cilindram noņem visas trubiņas,pārbaudi vai tās ir veselas un nav aizsērējušās Ja sūknis vai kas cits ir nobeidzies un nevēlies vai nevari atļauties to labot,tad vari aizvākt visu eļļošanas sistēmu un jaukt eļļu bākā kopā ar bendzīnu,stipri iesaku sākumā bendzīnu ieliet kaniņā,pievienot eļļu ( 20-25ml uz 1 litru) un kārtīgi sakratīt,lai viss smuki sajaucas Vienmēr lieto labu 2Taktu eļļu es personigi iesaku lietot Sintētisko un pazīstamu firmu,kā piemēram (Motul,castrol u.t.t) [12]Dažreiz kad rolleris ir piedarbināts saspiežot bremzi vai arī peiskaroties atklātam metālam uz rollera,es dabonu triecienu ar elektrību Pārbaudi vai nav vadi kuri skarās klāt pie rāmja,ja ir tad izolē tos aizvelc no akumulatora "-" jeb masas vadu pa taisno uz rāmi (Pievieno to vietā kur nav krāsots rāmis,piemāram paliec zem skrūves vai arī ar smilšpapīru nedaudz noskrāpē krāsu,lai būtu kontakts) Es vēlos sākt tūnēt savu rolleri,kādi ir jūsu ieteikumi? [1]Vadies pēc šīs pamācības Ja nēsi radis risinājumu šeit,tad droši uzdod savu jautājumu spiežot Nebaidies,mēs visi sākām no 0,neviens par tevi nesmiesies
  3. 1 point
    VuskansDavis

    Spams

    nu nopietni? rolleru tūnings nav priekš tevis, ja māki tikai p&p
  4. 1 point
    xxx

    Interesants jautājums.

    Limpleve
  5. 1 point
    @xero wow take notes
  6. 1 point
    skaluN

    Interesants jautājums.

    Tas ir krāsot. Viņš jautā par švīkām. Reķinos uz pastu labu kādi 10-15 euro ((būs ilgam laikam)). vasks rimi 4 eiro
  7. 1 point
    Loggit

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Yasuni C16 125 eiro vairāk pm. Pilns komplekts Mina hor. Wpp 27701434
  8. 1 point
    Its none of ur business , sanu kajina var but loti bistama manas rokas #watchoutlilbitch #nejutspriedz
  9. 1 point
    aloggwp. tātad par un ap. nodots man bez dzirksteles un ar izjukušu magnētu. bet tika dotas instrukcijas visu savest top zustand, nevis tikai lai kaut ko iet. tad nu sapratu, ka pa lielam te nav ko, jāārda viss laukā un jāliek no 0. setup, kāds bija: >Polini evo1 kloķene >noname 70cc čuguns, pat diezgan svaigs, tikai ar izdilušu virzuļa pirkstu, pusizjukušu seperatoru un bez vienas izpūtēja vītnes. biju uz pauzes par lūku izvietojumu, lūkas augstāk nekā sport pro mk I >dellorto 12mm >malossi siksna >sporta izpūtējs (?) >piaggio stock sajūgs >yss amis + paaugstinātājs >str8 plaukts + tnt stūre + noname īsā ručka + progrip gripi roxam viss bija ļoti interesanti. no vienas puses nav tik traki, no otras kapi. plastmasas ļurinājās un neturējās kopā, bet tas viss tikai dēļ tā, ka nebija puse skrūvju. plastmasas gandrīz visas diezgan decent stāvoklī, izņemot pannu, grīdu un priekšējo dublinieku. pravodka likās, ka būs sagraizīta no vienas vietas, nekā - nogriezti pa lielam tikai vadi uz paneli. pārējais vietā, lai gan šur tur nestock štekeri. motoram gan diezgan lielas auzas. pusītēm nav divu vītņu, variovākam vismaz 4, kaut kur kaut kas aplauzts, viena plaisa, karoč lol nau verc. virzulim pirksts izdilis bezjēgā un virzulis ļurinājās pa puspagastu. dzirksteles nebija, padarbojoties ar testeri izpīpēju, ka pie vainas cdi. ja jau taisa, tad taisa pa nopietno, tāpēc garšīgā daļa - jaunas & svaigas detaļas all around. >Malossi RHQ 12mm + stage6 pārveidotājseperators ar domu, ka nākotnē varēs likt kaut ko šerpāku ar 12mm pirkstu >Polini NTN gultņi+saļņiki >Malossi multivar >neierobežotais CDI >indukcijas spole+svečvads+svece >Malossi sajūga atsperes, MF ruļļi >Malossi filtra švamme >Dellorto 21 black ed >bremžu uguņu slēdzīši >led pagriezienu relejs [censored] klāt vietā šis tas replacement >daudz svaigāki disku bremžu karteri >grīda >panna >aizdedze+magnēts >taure pix visu cieņu čalim, kurš licis kopā motoru. iebāzti slēgtie gultņi, kā arī, nopirkt pareizās skrūves? meeeh, sabāzt uzgriežņus zem galvas? daaavai tā nu ir tik tāl. tālāk jāsametina rāmim kājiņas stiprinājumu, otru izpūtēju, rīt laikam liekas kopā karteri, jāturpina 3,14sties ar elektroniku (led pakaļējā lampā iebūvēju pagriezienus, tad tie jāievelk arī priekšā, starteris, vēl šis tas). pēc tam jau daudz vairs nav palicis. iegādāties atlicis: virzuļa pirkstu, izpūtēja blīvi, benzīna trubiņas, gāzes trosi, kaudzi ar skrūvēm, utt.
  10. 1 point
    Liight

    vajag palīdzibu steidzami

    weight reduction , ja ?
  11. 1 point
    VuskansDavis

    vajag palīdzibu steidzami

    urā, Jūs esiet atradis startera bendiksu. congrats
  12. 1 point
    70cc

    Ievads rolleru tūningā v2

    šeit bus neliela pamāciba uz katru rollera tuninga klasi! 50cc stock klase 1)pirmais kas jāizdara ir jāizņem ierobežotaji. Visbiežak: gredzens uz variatora bukses, sašaurināts ieplūdes kolektors, šaiba uz karburatora mutes, sašaurinajumi un papildus trubas pie izpūtēja.Ieteicams Minarelli dzineja cilindriem noslīpet izplūdes kanāla sašaurinājumu. 2) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: malossi multivar, polini speed control, polini superspeed (ar 9 ruļļiem), Hebo NG, Topperformance racing, Metrakit MKII, Stage6 R/T, MHR2005 u.c.. variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma, un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā. 3) uzlikt lielāku karburatoru, piemeram dellorto 17,5.Šis karburators nāk standartā uz jaunajiem piaggio hi-per2 dzinējiem, bet tiek rūpnīcā ierobežots ar sašaurinajums, kura ierobežo to uz 12mm. ar šo daļu palielinasies jūtami uzrāviens un jauda. 4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša: Leovince SP3,RR,ZX,TT, Yasuni Z, Tecnigas Next-R, Stage6 pro-replica,Gianelli reverse, gianelli next, gianelli Extra, polini funky, polini superrace, Yasuni R, Yasuni R.07, Hebo Performer, Gianelli Shot, Malossi MHR Replica IETEIKUMI: vislabākie pec testiem uz 50cc standarta cilindru izrādijušies: Leovince ZX, Leovince TT, Stage6 Pro Replica, Yasuni R Ja motorolleris tiek labi saregulēts, maksimālais ātrums palielinās par ~10km/h Testi uz minarelli standarta 50cc dzinēja Ar šo komplektaciju iegust labu uzrāvienu un maksimalo ātrumu ~85KM/h! Noderīgi ieteikumi: nav nepieciešamibas mainit sajūgu uz kadu ''sportiskāku'' jo tas tik padarīs smagāku transmisiju. ja nepieciešams jauns sajūgs - ieteicams Malossi Fly Clutch! Nelietot ''sporta'' gaisa filtrus. Uz šīs komplektacijas no sporta gaisa filtra nav jēgas, tas tikai apgrūtinās karburātora regulaciju un būs vajadzīgas lielākas rūpes par to! Var uzstādīt ''tūninga'' filtra švammes ar samazinātu pretestību kuras var ielikt standarta kastē! 70cc "sport" klase 1) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: Malossi multivar, Polini speed control, Polini Superspeed (ar 9 ruļļiem), hebo NG, Top Performances TPR , Metrakit MKII, MHR2005, Stage6 R/T u.c.. variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā. 2)uzstādīt 70cc ''sporta'' klases cilindru (čuguna vai jaudīgākos alumīnija) arī šeit izvēle ir ļoti plaša: -Topperformance Trophy, -Dr Evolution, -Malossi Sport, -Parmakit sport, -Polini sport, -Pinasco T-force, -metrakit handmade 70, -Stage6 street race, -Stage6 Sport pro Mk2 -u.c.. DR fabrika ir piesaistīta Topperformance tadeļ Top. trophy un Dr Evo. cilindri ir identiski, vienigā atšķirība ir cenā. Ieteikumi: Ar šiem čuguna cilindriem kloķvārpstas maiņa nav nepieciešama, bet alumīnija cilindri ir jaudīgāki, tiem ir ieteicams nomainīt kloķvārpstu! Uzstādot čuguna cilindru uz standarta kloķvārpstas ieteicams nomainīt pamatgultņus un seperatoru. ieteicami lietot 100% sintetisku eļļu, vienmer cartīgi uzsildit dzinēju un labi iebraukat cilindru-tas nodrošinas cilindra maximalo resursu! 3). Kā karburatoru var izveleties starp dažadiem Dell'otro modeļiem. Sakot no ekonomiskā PHBN 17,5mm, beidzot ar PHBG 21mm, kas krietni uzlabo dzinēja darbibu. Liels pluss ir PHBG 19 un 21mm karburatoriem, ka velak vares to izmantot arī uz jaudīgākiem cilindriem! 4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša: Topperformance Nardo, Stage6 pro, Yasuni R, Gianelli Shot, Polini forrace 1 un 3, Tecnigas RS70, Yasuni C16, Yasuni C20, Yasuni C21, Stage6 R1200 (uz attiecīgā sporta cilindra t.i. Stage6 sport pro mk2) u.c.. IETEIKUMI: jaatceras, ka daži izpūteji ir ar homologāciju - izpūteja kolektorā uz dažām metinājuma vietām ir iemetināts ''konuss'', kas krietni ierobežo jaudu.(to ir uzmanigi jaizsit un jaizņem) Ar šo komplektaciju iegūst labu uzrāvienu un Maksimalais ātrums svārstās ap reāliem 100km/h Noderīgi ieteikumi: ja velas pilnveidot dzineju var nomainit Membranbloku un pilnveidot transmisiju: siksnu, sajugu (stage6, polini 3g, malossi fly clutch, Hebo N clutch Stage6 mk2 u.c..), Saspiedejšķivi (Malossi torque drive, Polini torque drive u.c..) Izvairīties no reduktora zobratu maiņas, tas kritiski samazina uzrāvienu. Uz šo komplektāciju nav ieteicams lietot sporta filtrus, ja vien neesat izlēmis no sava 70cc ''sport'' dzinēja izspiest pēc iespējas lielāku jaudu. 70cc "midrace"'klase 1) Transmisijai vēlams izvēlēties viena ražotaja detaļas (Stage6, Polini, Malossi u.c..) jāiegādajas visus komponentus (Variatoru, siksnu, saspiedejšķivjus, sajūgu) . Katrs atsevišķs komponents ir veidots lai sniegtu maksimāli labu sniegumu ar pārējiem šī ražotaja komponentiem. Ja ir vēlme palielinat maksimālo atrumu, tad ir iespeja nomainit reduktora zobratus, ar nelielu uzrāviena zudumu. 2)Runajot par cilindriem mūsdienas ir ļoti liela izvēle (var būt gan aluminija gan čuguna, ar viengredzena un divgredzena virzuļiem, un visjaudīgākie nāk ar dalāmo(modulāro) galvu): -Topperformance Dueplus jeb 2+ (LC) / Topperformance racing (ac), -Malossi MHR replica, -Airsal T6 racing, -Polini corsa, -Polini alu, -Athena sporting, -Italkit alu ECO, -Motoforce alu racing, -Metrakit sp, -Hebo manston replica -Stage 6 Racing mk2 (mk1) -u.c.. šie cilindri ir krietni jaudigāki par ''sporta'' klases cilindriem, un kuri ar pilnu komplektaciju spej viegli parsniegt 100km/h runājot par apkopi (ipaši cilindriem ar viengredzena virzuļi) ir nepieciešama gredzenu maiņa ik pec 5000km un virzuļa maiņa ik pec 9000km. Atcerieties, ka čuguna cilindri ir izturīgāki, bet ne tik jaudīgi kā aluminija. 3). No karburatoriem var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir vēlme iegut maksimālo sniegumu lietot PWK 24mm un Mikuni TM24. lai pilnvērtīgi izmantotu šos karburatorus jāmaina ieplūdes kolektors un membrānbloks (Vārsts) 4)Midrace komplektācijai ir nepieciešama kloķvārpstas maiņa, lai nesaskartos ar nepatīkamu iznākumu sakarā ar lielo apgriezienu skaitu, ipaši ja kloķvārpstas nobraukums ir ļoti liels. Arī kloķvārpstām ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, polini, stage6 HPC, stage6 r/t replica, athena, doppler endurance, metrakit, Motoforce racing, Motoforce EVO u.c.. ieteikumi: ņemt kloķenes ar pilnajiem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ kuru varēs izmantot arī uz kautko jaudīgaku. Izmantot SKF c4 gultņus 5)izpūteju izvele ari ir ļoti plaša: Topperformance nardo, polini forrace 1 un 3 (labi uz polini corsa cilindru), Leovince 70, stage6 pro, stage6 r1200, yasuni c16, yasuni c20, yasuni c21, Hebo replica, metrakit SP, tecnigas NONE, Polini EVO 1,2. u.c.. 6) uz šo komplektaciju ieteicemas vismaz nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to. izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c.. 7) uz šo komplektāciju izmantot sporta gaisa filtrus. 70cc ‘’HIGH END’ klase Šada līmeņa komplektācijai ieteicams ņemt visas daļas no vienas ražotajfirmas (visas labākas detaļas ko piedavā) izņemot dažus sīkumus. ''high-end'' klasē izmantot tikai Minarelli un Piaggio dzinejus ar udens dzesi, jo gaisa dzeses dzinējiem rastos problēmas ar pārkaršanu, kā ari gaisa dzeses dzinēji neattīsta tik lielu jaudu kā ūdens dzese. 1) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas. Tas ir nepieciešams, jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar pārējam detaļām no tā paša ražotāja komponentiem. Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange un Stage6 R/T oversize kits. Ja ir vēlme palielināt motorollera ātrumu ar nelielu uzrāviena zudumu var apmainīt reduktora zobratus uz garākiem! (malossi, topperformance, stage6, polini) 2) ir daudz ražotājfirmas, kas piedāvā dažādus cilindrus: -MHR Cross -MHR Team2 -MHR Racing -Stage6 R/T -Polini EVO4/EVO3 -MK Pro Race 2 -Hebo Manston Revolution/Pata-Negra -Airsal Racing X-trem -R-Setup Racing ......... -u.c.. Šie cilindri ir ar mazāku resursu nekā ‘’midrace’’ klases cilindri : laicīgi jāmaina gredzens un virzulis Noderīgi ieteikumi: lietot šos cilindrus uz ūdensdzeses dzinējiem(LC). Gaisa dzesei ir ļoti bīstami (nerunājot par to ka labs ūdensdzeses (LC) ‘’Midrace’’ cilindrs iet labāk nekā gaisa dzesēs (AC) ‘’High End’’ cilindrs). Lietot tikai un vienigi 100% sintētisku eļļu un vienmēr labi uzsildīt pirms braukšanas it īpaši ja ārējā temperatūra ir zema. Maksimālais ātrums ir ap 130kmh ja ir pilna komplektācija un ja viss ir labi saregulēts. High End cilindri ir paredzēti lietošanai ar E100 degvielu. 3) pie šis komplektācijas ir nepieciešama kloķenes maiņa, lai nesastaptos ar nepatīkamiem rezultātiem sakarā ar lielo apgriezienu skaitu. Ari kloķenēm ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, Polini Evo2/evo3, Stage6 R/T, Hebo Revolution,MHR Team ieteikumi: nepirkt lētas kloķenes kā Motoforce ņemt kloķenes ar pilniem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ 4) izpūtejiem ir liela izvēle: Stage6 R1400, Yasuni c20, c21, Metrakit prorace70,Yasuni made for R/T Polini Evo2, Yasuni c30, mhr team2, stage6 R/T, Roost RS5 Ja gribat iegūt maksimālo jaudu ieteicams ir izgatavot Handmade izputeju ar jusu cilindra parametriem, bet dažkārt šo izputeju trūkums ir augstās cenas 5) Kā karburatoru var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir velme iegut maksimalo sniegumu lietot Dellorto 24mm pwk, 28mm pwk, stage6 R/T 24mm. lai labi izmantotu šos karburatorus janomaina kolektors un membranbloks(ta nozimi skatit pielikuma). 6) uz šo komplektāciju standarta aizdedzes sistēma jānomaina uz iekšējā rotora aizdedzi kas atvieglos kloķvārpstas pretestību un būs manāms apgriezienu diapazona pieaugums. Gandrīz visas sporta aizdedzes neražo elektrību. Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam. Italkit Selettra/MHR Selettra/ R/T Internal ignition. 7) Uz šiem dzinējiem ‘’sporta’’ gaisa filtri palidz elpot dzinējam un palielina nedaudz jaudu it ipaši uzravienā, bet palielina ari skaņu. Ieteicami ir nēmt vienu kuram netiek klāt dubļi, putekļi u.t.t (piemēram topperformance un malossi e5) vai ievietot to bagāžniekā ar papildus gaisa ieeju caurumu izveidošanu. [ 70+....cc -MHR team2 Big Bore 77cc (39mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.) -MHR team2 Big Bore 86cc (44mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.) -2F4R 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.) -TCR 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.) -Stage6 R/T Bigbore 95cc -Airsal Racing X-trem 77cc/80cc/88cc -Polini Big Evolution 84cc/94cc Visiem šiem cilindriem ar kubaturu lielaku par 70cc un kloķenem lai ievietotu ir nepieciešamas blokkarteru paplašinašana! Visjaudigakie- 2f4r 80cc, mhr bigbore 86cc, Stage6 r/t 95cc Šie cilindri ar pilnu komplektaciju un labi ''vīletiem'' karteriem sasniedz no 20ZS jaudu lidz 28ZS uz kloķvārpstas. maksimālais atrumš ar šadam kompelktacijam ir ap 140km/h nerunajot par iespēju uzlikt primāros un sekundāros zobratus, ar kuriem var iegut vel lielāku maksimalo ātrumu. šie cilindri visi ir aluminija ar viengredzena virzuli un resurs ir relativi zems. nepieciešamas biežas apkopes! 2) runajot par ieplūdi kā karburators ir nepieciešams vismaz Dell'orto PHBG 21mm bet ieteicams lietot kadu PWK24 vai Mikuni TM24. tomer neparspīlet ar pārak lieliem karburatoriem (maksimali PWK 30mm). Lietot ''sporta'' gaisa filtrus ar mazām gaisa pretestībam, ieteicams (stage6 double layer un Twin air). Nomainit kolektoru un membranbloku(tā nozimi skatīt pielikuma). 3) runājot par izpūtejiem labāka izvēle ir pasutit Handmade izpūteju pēc jusu cilindra parametriem, bet pardošanā arī ir daudzi labi sērijveida izpūteji: -Stage6 R/T bigbore -Roost Sprint 77cc/88cc -Polini Big Evolution 84cc/94cc -Yasuni C21 -Yasuni C30 .. 4) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas. Tas ir nepieciešam jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar parejam tā paša ražotāja komponentiem. Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange. 5)Kloķeni ieteicams ņemt no tas pašas ražotajfirmas no kuras ir izvēlets cilindrs. viss labakas kloķenes tirgošanā: malossi MHR team, hebo revolution, polini evolution, Metrakit prorace, Stage6 r/t 6)uz šo komplektaciju ieteicemas nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to. izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c.. ja ir velme izmantot visu dzinēja potencialu ieteicams ierīkot iekšējā rotora aizdedzi, bet gandriz visas sporta aizdedzes neražo elektribu.Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam. 7) ieteicams uzlikt labu amortozatoru, dakšu, lielo priekšejo disku un labas riepas. 8) kā pēdejais bet ne mazāk svarīgais - nepieciešamas lielas zinašanas lai patiešam uztaisītu labu hi-end rolleri, ne katrs kurš to spēs izdarit! Pielikums: -membranbloks,varsts,''majiņa'' pareizi saucas - plakšņveida vārsts. tūninga vārsta uzlabojumii: caurplude, plusma, atskirigs/optimals lenkis vai lenki, plaknju skaits, virsma ar gumijas parklajumu, varsta plaksnes no kompozītmaterialiem t.i. karbons, kevlars u.c. sintetiskas skiedras. ražotajfirmu majaslapas: YASUNI http://www.yasuni.ne...ng_us/index.htm PARMAKIT http://www.parmakit.com/ HEBO http://www.hebo.com/00.php?lang=uk STAGE 6 http://www.stage6.de/ MALOSSI http://www.malossi.com POLINI http://www.polini.it TOP PERFORMANCES e DR http://www.topperformances.com FABRIZI http://www.fabriziracing.com/fht/listino.php RMS http://www.rms.it/index.jsp LEOVINCI http://www.leovince.com GIANNELLI http://www.giannelli.com ARROW http://www.arrow.it/ita/home/ PINASCO http://www.pinasco.com UFO http://www.ufoplast.it SKF http://www.skf.com/portal/skf_it/home DELL'ORTO http://www.dellorto.it/ ATHENA http://www.athena-ad.com/catalogo/catalog4.asp?ln=ita METRAKIT http://www.metrakit....ish/default.php MOTOFORCE http://www.motoforce.it/ GILARDONI-ITALKIT http://www.italkit.com/empresa.asp TECNIGAS http://www.tecnigas....i.php?idioma=en TNT http://www.one-italia.com/e_shop.php BETTELLA http://www.bettella....no/homepage.htm ROOST http://www.roost.si/ SIMONINI http://www.simonini-racing.com/ FABRIZI http://www.fabrizira...m/fht/index.php JOLLY MOTO http://www.jollymoto...ew/ITA/casa.htm KOSO http://www.koso.it/ rolleru detaļu internet veikali- http://www.scooter-attack.com http://www.scooter-center.com http://www.sip-scootershop.com Kādu degvielu lietot manam cilindram? Skatīties pēc kompresijas pakāpes! 1:10 vai mazāk Stock (sēņotāju aparāts) drīkst lietot 95,98 degvielu 1:16 parasts racing cilindru rezultāts - nav ieteicams vairs lietot 95 degvielu lietojam 98/100 1:18 normāls racing dzinējs - nav vairs ieteicams lietot 98 degvielu lietojam 100/103 1:20 īsts šībernieku aparāts lietojam 103/ un tā talāk... STORM (Roberts Trillo) and 70cc (Deivids Andersons) Copyright. All Rights Reserved 2013.02.04.
  13. 1 point
    <<Andrejs>>

    sr50r by Andrejss

    helo klāt ir up's , nekas baigais , bet nu tomēr iepriekš bija domas par yasuņiku - darīts ( nenožēloju , ka nopirku) bildīte ar yasuni vajag izpūtēju tikai nolakot ,bet karstuizturīgo laku nekur nevar atrast varbūt kāds var palīdzēt ar šo ? Tālāk rolleris tika kārtīgi noregulēts pie user @xero, tagad vismaz nav bailes braukti Taālāk šādi plāni : Iegādāties multivaru un jaunu siksnu Dabūt slēgto pakaļu , 4pakpāpju paaugstinātāju lai būtu skaists kopskats un laikam viss , ja piemirsu kautko , tad minēšu vēlāk Ja kādam ir kautkas no man vajadzīgā , droši PM Dažas bildītes : Paldies , ka izlasīji
  14. 1 point
    TheKing

    motocikls vai roleris

    Tiešām tā ir taisnība, ka mūsdienu jaunatne nodirš viens otru. Es šeit nēesmu ilgu laiku, bet salīdzinot šo forumu ar motopower vai bmwpower. Šeit mēs visi esam zemā līmenī, tai skaitā arī es. Protams admini un moderātori ir gudrāki un vairāk zinošāki ap šo sfēru. Bet viņi vismaz sniedz padomu vai palīdzību bez lamu vārdiem. Tad kad es sniedzu jautājumus, lai man palīdzētu. Man atbildēja xero, nevis neviens no jums, tad paliek jautājums kur ir jūsu gudrība. Nevajag arī dirst virsū jaunajiem, jo citi ir slinkāki lai paši sameklētu, citi nav. Tiešām liekas ka mēs visi esam aizmirsuši, kas ir forums. Forumā veido diskusijas, no kuram veidojas viedokļi. No katra viedokļa un domām, mēs kautko iegūstam un mācamies. Piemetinot pēdējo lietu. Runa nav tikai par forumu, bet arī par ceļu un transportu kopā. Ja es tagat pieminu to ka es braucu ar Vespu, kā arī tas ir. Tad viena daļa uzreiz izmantotu stereotipu, to ka esmu gejs. Bet piemēram Vespām ir vespa spiets, kas ir tikpat liels pasākums kā Scooter Openings vai Closings. Šajā pasākumā ceļu nobloķē Policija, nevis scooteristi. Jo šos braucējus ciena Policija un viņiem nav sadragāta reputācija kā mums. Kā jau stunt topikā tika minēts ratā var jebkurš pacelt. Bet veči braukt profesionāli kautvai pa ielu jebkurš nemāk. Ja gribam stuntot pa ielu, tad vismaz to daram vakarā. Viss šis nav nekāds heits, tas ir tikai viedoklis par mums visiem. Tikai šeit ir vienīgā vieta kur viedokļi ir sākuši raisīties. P.s Tas čalis jau sen atrada savu braucamo. Atceraties to ka ja nebūtu Vespas, neviens no scooteriem šeit nebūtu. Protams gaidu kāda viedokli arī atpakaļ.
  15. 1 point
    Moto-Studija

    Ievads rolleru tūningā v2

    Ja tiesām ir pieprasījums pēc v3 ievada (sis ir pārak gars un sarezgits manuprat) tad spied like sim manam ierakstam. Pēc nedēļas pacekosu cik bus like...tad nav problemu arī uzcept P.S. Lai nebūtu tā ,ka pēc kkāda gada vai diviem atkal neviena bilde nerādas, gaidu pieeju no adminiem pie kkāda file storage, servera vai vismaz iespēju augsuplādēt vairāk kā 0.95mb bilžu
  16. 1 point
    AlexX

    Beidzot noliku tiesības!

    Yo, yo bling, bling! Beidzot nu arī esmu nolicis tiesības! Laika bij maz mēnesis, bet tomēr viss izdevās. Teorija 20/20 tas bij ez, bet braukšanā biš pisos, jo nebiju pieradis pie CSDD rollera(viņš ir sūds!:D), bet noliku ar pirmo visu tāpēc laimīgs. Tagad atliek sataisīt Hondu un maukt dzīvē!
  17. -1 points
    Kosmoss

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Rt vario bukse 5e rt vario priekša ķip kur ruļļus liek iekšā. 10e pakaļējā disku bremžu sistēma Pilns komplekts 20e.
  18. -1 points
    Kristers03

    Topiks sliktām atsauksmēm

    Slikta atsauksme par @Gudrais, 3.septembrī pasūtīju 19mm karburātoru un prasīju lai atsūta bildi, bet viņš atbildēja, ko tu tajā bildē ieraudzīsi. Tad kad pārskaitīju 33 EUR teica, kad izsūtīs, bet kad prasīju kad izsūtīs, visu laiku ar kaut ko aizbildinājās, tad pilsētā nav, tad nepaspēj uz garāžu, pēc tam itkā izsūtīja, bet ievadīja nepareizu numuru, pēc tam itkā izsūtīja vēlreiz, bet čeku neatsūtīja, tad zvanīju uz omnivu un teica, ka nekas uz manu numuru nav izsūtīts. Kad prasīju kad būs, atbild ka viss būs. Tagad ir pagājušas gandrīz četras nedēļas un nekas nav izsūtīts.
  19. -1 points
    Nilskovalenko

    Spams

    Lol, es pat savam pirdienam neuzticos, kur vel nu rollerim lidz aluksnei un atpakal
  20. -1 points
    Ķiršu_F12

    94' Malaguti F12

    Dažas bildītes ar F12 un maniem "sponsoriem"
  21. -1 points
    Raķete

    Spams

    Nav redzets kur Latgales pusē? Gribetu redzet ka vins tgd izskatas un vai vispar iet
  22. -1 points
    Ručkā Devējs

    Spams

    -
  23. -1 points
    Artopaans

    Derbi Senda Xtreme '09

    Tātad esmu šeit jauniņais tāpēc nezinu kā te bildes rādīs, bet labi marta sākumā nopirku sev Derbi Sendu. Pilnīgs stocks. Pirmais ko darīju: sametināju izpūtēju, uzliku aizmugurē pilnīgi jaunu NGK bremžu disku un TRW bremžu klučus. Pēc tam uzliku roku sargus labākam skatam un nopirku pilnīgi JAUNAS riepas. Uzliku priekšā lielāku zvaigzni (14t) un 17.5mm karbīti. Pagaidām viss. Gan jau ir kādi sīkumi par kuriem esmu piemirsis. Lai bildes pašas runā.
  24. -2 points
    GG jasak kasit liela nauda ko nomest par parmaksu ^^^ #xerocenas #slikta pieredze
  25. -3 points
    Kristers03

    Pārdod rolleri

    Pārdots
×