Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2016.10.26. in all areas

  1. 2 points
    xero

    Kā ieziemot motorolleri?

    Domā par vasaru! Par to, kā eiforijā izstumsi skūteri no garāžas, iedarbināsi un ... Bet varbūt neiedarbināsi? Viss atkarīgs no tā, kā sagatavosi viņu pārziemošanai. Iekonservēt jeb ieziemot tehniku ir pakalpojums, par kuru moto servisos prasa pieklājīgu summu, bet tur nav nekā tik ārprātīgi sarežģīta, lai kaut ko nespētu izdarīt pats. Mazgāšana Ieziemošanas procesu vajadzētu sākt ar kārtīgu motorollera nomazgāšanu, vislabāk būtu cītigi ar rokām un speciālu ķīmiju.Vēlams noņemt varatora vāku un iztīrīt tīru variatora un sajūga telpu no siksnas radītajiem netīrumiem,vislabāk tas nāk nost ar benzīnu. Pēc mazgāšanas visi kustīgie mezgli un elektro štepseļi, ir jāizpūš ar gaisu. Pēc tam šie kustīgie mezgli, kā piemēram - bremžu hēbeļu, gāzes rokturu, ir jāsaeļļo (viss, kas slīd un kustās) ar speciālu ķīmiju. Telpa Motorollerim vispatīkamāk pavasari ir sagaidīt siltā telpā, kurā gaisa temperatūra ir no +5 līdz + 20 grādiem. Šāda temperatūra motorollerim neskādē, bet ja telpa ir mitra, tajā veidojas rasas piles un kondensāts uz detaļām.Ja nav telpas, kurā novietot savu motorolleri, tad vēlams iegādāties ''moto segu'', lai skarbie ziemas apstākļi tik daudz nenodara pāri tavam motorollerim! Akumulators Viennozīmīgi Tu savu motorolleri neiedarbināsi pavasarī, ja būs nomiris aķītis. Pagarini viņam mūžu un pirms noliec aķi uz ziemu, atvieno mīnuss klemmi (tieši mīnuss klemmi!). Atceries, ka dažiem motorolleriem elektro iekārtas pie aizdedzes izslēgšanas vienalga pamanās patērēt elektrību, piemēram – caur ģeneratora diodēm (atpakaļejošā strāva). Viņa ir vāja, bet šīs strāvas noplūde ir pietiekoša, lai pa četriem/pieciem ziemas mēnešiem nosēdinātu akumulatoru. Bet tālāk sākas murgs – pēc akumulatora baterijas izlādēšanās sākas neatgriezenisks process, nesavienojams ar akumulatora tiešajām funkcijām, jo pie izslēgta akumulatora nepārtraukti notiek ķīmiskas reakcijas, izraisot pašizlādēšanos. Līdz ar to, vari sākt gatavot naudiņu jaunam aķītim. Bet tērēties nenāksies, ja tagad rudenī salādēsi viņu un aiznesīsi uz garāžu, novietosi vēsā, bet ne aukstā vietā. Jo vēsumā ķīmiskie procesi norit lēnāk. Bet visideālākais variants ir aķīti uzlādēt vismaz reizi divos mēnešos. Tagad ir arī nopērkami speciāli moču/rolleru lādētāji, kas paši kontrolē strāvas padevi. Vēl viens variants ir aķīti izlādēt un pēc tam uzlādēt. Izlādēt var pieslēdzot jebkādu lampiņu. Tāds akumulators var Tev kalpot trīs vai pat četrus gadus. Benzīna bāka Mitrums vispirmām kārtām kaitēs benzīna bākai – uz bākas sienām, zem benzīna kārtas, kondensējas ūdens . Viņš nevar izžūt, līdz ar to veidojas rūsa un bāka no iekšpuses vienkārši sāk rūsēt. Lai tas nenotiktu, jāpiepilda bāka „līdz lūpai” ar degvielu, tad kondensātam neatliks vietas. Kondensāts krājas arī reduktoros. Tur eļļa nekad nav „līdz lūpai”, bet te neko lietas labā nevar darīt, ja nu vienīgi turēt motorolleri siltā telpā. Ja motorollerim ir karburatora dzinējs, tad lejot pilnu bāku, var pieliet klāt divtaktu eļļu tādās proporcijās, kā paredzēts attiecīgajam ražojumam un darbināt dzinēju tik ilgi, kamēr tas uzkarst līdz maksimālai darba temperatūrai. Pēc šīs procedūras, no karburatora pludiņa kameras vajag izliet palikušos tur degvielu, lai mazai benzīna devai neizkalstot, tur nepaliktu kālijs un citas degvielas piedevas sakaltušā veidā. Fiška ir tāda, ka no šī procesa – eļļa kopā ar benzīnu, tiek atstāta plāna eļļas kārtiņa uz karburatora un degvielas trubiņu iekšējām sieniņām. Vēl viens variants vai papildinājums kombinācijai „degviela + eļļa” – pievienot degvielas oktāna stabilizētāju. Tas neatšālēs degvielu un visas ziemas garumā palīdzēs degvielai saglabāt savu kvalitāti. Bet vēl ideālāks ir variants, ja pirms esi sācis ieziemošanas procedūru, Tu dodoties savā pēdējā šīs sezonas izbraukumā, pievieno degvielai speciālu uzdegumu tīrošu ķīmiju un izbrauc tā vienu bāku. Izpūtējs Ja Tu ziemo motorolleri uz ielas, vai mitrā telpā, vai arī pēc rollera mazgāšanas tas nav kārtīgi izžuvis, kondensāts var iekļūt caur izpūtēju un izplūdes vārstiem un nokļūt dzinēja cilindros. Protams, tas izraisīs detaļu koroziju. Rezultātā ierūsēs gredzeni, bet, ja pavisam nepaveicas, tad pavasarī ieraudzīsi porainas, izrūsējušas cilindru ģilzes. To var novērst aizlīmējot vai aiztaisot izpūtēja galu, kā arī ieplūdes filtra kastes atveri. (4taktu motoru gadijumā). Hromētās detaļas Korozija nesaudzēs arī ārpusē atrodošās detaļas. Hromētasdetaļas mitrā telpā var pat uzpūsties. Bet korozija alumīnija detaļām draud ar spīduma pazušanu un noklās viņu ar apsūbējumu. Šo defektu ir grūti novērst un tas arī izmaksās dārgi. Tāpēc šis ir vēl viens iemesls, kāpēc motorollerim vajadzētu stāvēt siltā telpā. Hromētas un pulētas detaļas no ārpuses der arī ievaskot. Arī plastmasas detaļām un lakotām detaļām ir nopērkami konservanti. Elektro sistēmas Elektro sistēmas visi štepseļi un slēdži ir jāapstrādā ar tam speciāli paredzētu aerosolu, kas neļaus tiem sūbēt. Gumijas izstrādājumi Ja Tavā garāžā ir pārāk silts, sauss un iespīd arī saules stari, tad dažādas detaļas var sākt kalt un sasprēgāt, piemēram, riepas un dažādas citas gumijas detaļas – dakšu blīvslēgi, rokturi, sēdeklis, dzesēšanas šķidruma šļaukas, un citi gumijas izstrādājumi. Bet to nav grūti novērst. Gumijām vajadzīga vēsa un tumša vieta. Visas gumijas detaļas var apstrādāt ar silikonu, kas neļaus viņām sakalt. Ja ir iespēja, riepas var glabāt garāžas bedrē. Var arī atstāt uz motocikla, bet tad motocikls ir jānostiprina uz centrālās pekas, un spiedienu riepās ieteicams nolaist līdz 0.8 vai 0.5 bāriem. Ideāli ir uzstutēt moci tā, lai atbrīvojas amortizatori un riepām nav slodze (tās neskar zemi vai skar nedaudz). Ja riepas skar zemi, tad ik pa laikam der viņas pagriezt citā pozīcijā, lai pavasarī nav jāiepazīstas ar kantainu riepu. Garāžā ir arī putekļi, tāpēc ieteicams motorolleri apsegt. Dzinējs Motoram darbojoties, eļļā izveidojas dažādas uzdeguma daļiņas, kā arī izstrādājuma produkti – uzdegumi, metāla mikro skaidiņas. Pēc ziemas stāvēšanas šīs mazās daļiņas var sakrāties dažādos eļļas kanālos, kā arī motora šāļu spraugās un citos nopietnos mehāniskos mezglos, kas pavasarī iedarbinot motociklu var izraisīt neatgriezeniskus bojājumus, kas var beigties pat ar motora kapitālo remontu. Tāpēc ir ieteicams rudenī nomainīt motora eļļu. Ir arī speciālas ķīmijas aerosolos, kuras tiek smidzinātas 5 līdz 10 sekundes (kamēr motors darbojas) karburatorā. Šī ķīmija atstāj uz motora sieniņām 100 % konservanta kārtiņu, kas neļauj veidoties nekādiem kondensātiem (4taktu motora gadijumā). Citi draudi Tagad par citiem draudiem, kas apdraud motorolleri ziemā... svešu mantu mīlētāji. Lai to novērstu, Tu vari savu motociklu apdrošināt gan pret zādzību, gan sadegšanu, gadījumā, ja izceļas ugunsgrēks. Moto darbnīcas Parasti ziemā Moto dabnīcās ir maz darba un,lai uzturētu savu motorolleri labā kārtībā, Tu vari to nodot glabāšanā moto servisos, kuri piedāvā šādu pakalpojumu. Ja Tu atdod savu motorolleri glabāšanā, noteikti pirms tam apskati telpu un pārliecinies kā Tavs mīlulis tiks glabāts – vai telpā ir attiecīgi silta temperatūra, vai nav pārāk šaurs, vai tur visu laiku nestaigā garām cilvēki, jo tas draud pavasarī saņemt motorolleri ar apskrāpētiem vai sadauzītiem plastmasiem. Vari arī pajautāt par motorollera apsegšanu. Veiksmi Oriģinālais posts - ©Sparkii Rediģēts un pārpublicēts - xero
  2. 1 point
    Faint

    Piaggio Typhoon 2015 by Faint

    Kā jau srkas topikā pieminēts iekēru jaunu rolleri no salona tas notika pagaishgad, bet man slinkums rakstīt tapēc topiks top pēc gada. Rolleris vēl ir manā īpašumā un domāju viņu laikam arī paturēt. Setups pa gadu savācies neliels Motorā: Stage6 Pro replica truba Motoforce evo klokis Polini sport cilindrs skf c4 gultni Corteco salniki Malossi seperators 17,5 stock karbis transmisija stock Styling: Stage 6 benas datchiks Tonēti pavaroti Saīsināta slēpe aizm pavaroti iebūvēti plastikās Dažas bildes: Nezinu ko ar vinu īsti darīt bet choms izmantos kādu laicinu darbam. Būs kkas jauns būs updeiti.
  3. 1 point
    Loggit

    Plastmasu labošana!

    Nesen biju izstādē un pamanīju šo brīnumaino līdzekli, ar kura palīdzību var salabot plastmasu plaisas, pat nolauztas daļas. Tas ir pavisam vienkārši un tiešām strādā. Links kur iegādāties šo brīnum līdzekli: http://hg-klebstoffe.eu/product/limes-komplekts/# Instrukcijas kā ar to rīkoties: http://hg-klebstoffe.eu/wp-content/uploads/2016/08/Instr-LV-2016.pdf Budžeta versija, protams ar pirkto ir labāk bet šis arī ir veids. Paldies par uzmanību!
  4. 1 point
    girgensons

    Aprilia sr50 morini

    Sveiki, tātad saņēmos uztaisīt topiku. Rolleri nopirku 2015. gada jūlija sākumā ogrē pilnīgu stock. Pārdevējs teica ka minarelli motors un pa cik sākuma neko daudz nezināju, tad ticēju uz vārda. Nākamajā dienā aizbraucu pakaļ un atvedu mājās. Iztīrīju karbi, uzliku bendzīna filtriņu, cilindram nomainīju skrūves un braucu laimīgs. Tikai vēlāk sapratu ka tas ir morini, jo zinoši cilvēki apgaismoja. Uzliku malossi e5 filtru un f1 spoguli.Tālak jau sākās pirmās problēmas: Pārlēja, truba visulaiku skrūvējās vaļā, un visbeidzot filtru ierāva riepā...Kamēr biju izbraucis no Rīgas srku aizveda uz servisu kur tā pavadīja visu augustu. Septembrī, kad man jau bija apnicis gaidit savācu rolleri no servisa un secināju ka aizdedze nesit dzirksteli. Sāku meklēt jaunu aizdedzi, bet nevarēju atrast ,tāpec Septembra vidū no Scooter Atack pasūtīju yasuni r, italkit selettru un e5 filtru. Mājās selletru neizdevās noregulēt, tāpec aizvedu pie Žoga saregulēt selletru un transmisiju. Nobraucu closingu bez problēmām. Tika veikts vēlviens pasūtijums: kiesler slēgtā, jauns aķis, top performance siksna, str8 paaugstinātājs un bcd ručkas. Nesen ar Mucenieku nomainījām galvai blīvi, bet kurbulējot aprāvu kurbuli. Pirmdien būs jauns kurbulis. Motorā: Yasuni R Italkit selettra Top performance siksna e5 filtrs Stylingā: f1 spogulis kiesler slegtā tonēti pagriezieni un aizmugurējas lampas bcd ručkas str8 paugstinātājs
  5. 1 point
    Deivsaa

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Pārdots!
  6. 1 point
    Norakstitais

    Topiks labām atsauksmēm

    Paldies Pvem un Anaykira par detaļām Atveda līdz pat pašām kojām
  7. 1 point
    krunka

    Pērk/Pārdod Piaggio

    Pārdodu Malossi MHR selettru,pilnā komplektācija PĀRDOTS
  8. 1 point
    Stealth

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Visas daļas no BWSa ir vai nu labā vai ideālā stāvoklī.!!! DRevo 70cc cilindrs ar jauniem gredzeniem un blīvēm (Mina vert.) - 50eiroMotoforce kloķene. 40eiro(pavasarī tika nopirkta)Jasuni Racing izputējs, Mina vert(bez nevienas buktītes.!). -85eiro(-15%) Malossi overrange variātors . -45eiro Malossi overrange dzesētājšķīvis. - komplektā ar variku.! Noname lielie šķīvji - 15eiras (10eiras)-30%Malossi Fly sajugs (ideāls ar mhr mazajām atsperītēm un malossi lielo sarkano atsperi). -40eiroStage6 R/T zvans (107mm). -20eirasStock siksna. -5eirasKarteri pūlverkrāsoti melni, trumuļu (vīlēti) -30eiras Cdi-5eiras Svečvads ar ngk pīpīti - 5eiras Aizdedzes slēdzene ar atslēgu-10eiras Kolektors - 5eiras Vārsts - 5eiras Trummuļu kalotkas - 5eiras Reduktora vāks ar asi - 15eiras Reduktora zobrati - 5eirasIzskatam: Stage6 R/T oversize MKII 280mm bremžu dirsks ar pāreju. Stage6 R/T CNC divcilndru supports. Kopā par abiem 120eiras RDA regulējamais amortizātors(ļoti labs)-50eirasRoxa pogas-5eirasAprilia Sr diski(pulverkrāsoti trumuļu,jaunas aploces)-65eirasSāna kājiņa-5eiras Stock trumuļu hēbelis - 5eirasPlastiku sets- 90eiras Rāmis (ar doķiem un numura zīmi.!)- 40eiras Beņķis - 20eiras (10eiras) - 50% Dzese plastikas, ideālas.! - 10eiras Detaļas, kuras ir aizsvītrotas ir tikai aizrunātas, par viņām arī var interesēties.! Ir pilnīgi viss rolleris pa daļām, ja kas interesē droši jautājat, bildes PM.! Visu detaļu cena ir runājama.!!! 20365554 Pieteikties detaļām var tikai watsupā vai šeit tpc kurš pirmais pērk, tad pirmajam pārdodu.!
  9. 1 point
    Gangsta

    Pārdod rolleri

    yo tauta. nu karoch, lidz ar to ka ziiema ir klaat, izdomaju iemest savu moci tirgoties.. nekur daudz nelikshu,iemetishu tikaj te.. (ss'a un motopower'a likshu kad bus parkrasots, bet tad arii cena bus 2.5k) gribu pardod savu gadiem celtu stunt projektu. aprilia sx50 moci,kursh jau ir sx125 ar aprilias rotax122 dzineju, kuram ir +- 25hp ( jaudigakais sava klase) ka arii pats sx mopeds ari ir labakais sava klase, jo tas nau derbijs, taa tomer ir aprilia. kautgan viena un ta pati rupnica, un viss ir tas pats, vnk cits brends. mocim iekshas daudz extru nau, jo ir viena liela extra taada ka 125cc zem diirsas jau parstaav. 28 karbis akrapovic izplude termowraps apkart trubai handbrake uzstadits vel ir daudz kas ko piemirsu, un ir vesela kaste ar vecam detalam,kuru es doshu liidzi. mocis ir ideals supermoto, kursh klaat vel ir sagatavots stuntam, un iesacejam es nevaru ieteikt neko labaaku. jo pasham celt kko taadu nau baigi viegli, te jau viss ir gatavs, un nau jamaksaa par nodokliem un jaiet skate gribetos lai panjem kads,kurs pabeigs vinu lidz galam. jo baltija taads ir vieniigais.. tehniski stavoklis ir labs, sedies un brauc, vizuali gan izskatas bish pajaats, bet nu tas nau briinums pec motora swap'a.. tpc raami ir japarkraso mana cena, pagaidam vinsh nau nokrasots ir 2100 eur, un cena ir runajamaa. kad salikshu, taa bus ap 2.5k (mainjas variantus izskatu tikaj ar piemaksu virs 1k) Moci biju dabujis gadus 3 atpakalj, pirmais saimnieks latvijaa. Nobraukums bija 3k, mocis bija ideala stavoklii, tisham ka jauns. Un to visu var apliecinaat mana instagram veestrure.
  10. 1 point
  11. 1 point
    krunka

    Piaggio Zip SSL25 to SP1...

    Pa šo laiku motors tika salikts,un jau iecelts rāmī. Bez nekādām rāmja griešanām un metināšanai. Visi plastmasi ir diezgan sliktā stāvoklī. Iegādāts radiātors ar bačoku no user : kit. Takā BB cdi nevar nekur atrast nācās sapārot kopā ar hp2 cdi. Rīt vajag aizbraukt nopirkt jaunus gultņus torkdraiveram. Vajag nopirkt: Krietni garāku amortizātoru. Priekšējo plastmasu One arm dakšu. Šobrīd...
  12. 1 point
    girgensons

    Aprilia sr50 morini

    čau Šodien tika salikti karteri un iecelts motors. Līdz dūmam netikām,jo ir papistas skrūves kas iet uz kloķa un kloķim punktā kur ir magnēts konuss ir par 0.1mm mazāks nekā vajadzētu, tāpēc magnēts nesaskaras ar kloķi un neiegriež motoru. Tika izlemts selletras base plate samazinat par 0.1mm, lai magnēts saskartos ar kloķi. Pāris bildes
  13. 1 point
    xero

    Aprilia sr50 morini

    liels prieks, ka kāds uzņemas celt augšā arī "nestandarta" motorus, pierādi, ka arī morini var iet veiksmi turpmāk! gaidu, kā ies
  14. 1 point
    filmix

    Aprilia sr50 morini

    Tas ir hobijs,hobijam naudu nežēlo. Būs baigā bomba! Sataisīsim kopīgas bildes.
  15. 1 point
    NiklavsL

    Aprilia Sr50 3gen by Niklavs

    Neliels update: 260mm Stage6 SSP bremžu disku nomaina Stage6 R/T 280mm bremžu disks - manuprāt labāks skats un noteikti labāka bremzēšana (ņemot vērā, ka 3gen diski nepaliks). + POLINI "peldošais" bremžu disks aizmugurei!
  16. 1 point
    zizixs

    Aprilia Sr50 3gen by Niklavs

    Maziņš Spy foto no procesa. Karteri ir paveikta neiespējamā misija. Lielais vārsts, kas prasa pārmetināt pilnībā visu ieplūdiPalielināts kloķenes diametrs (strok'am)Palielināts cilindra diametrs (bor'am)Izvīlēti ieplūžu kanāli (flowam)Atjaunotas vītnes Tagad tik uz pulverkrāsu, pēcapstrādi un pārslīpēt blīvējošās plaknes. Gaidam fināla bildes, ja Niklāvs atļaus. P.S. Manuprāt, motora ziņā viens no dullākajiem projektiem ever.
  17. 1 point
    NiklavsL

    Aprilia Sr50 3gen by Niklavs

    Šodien saņēmu sūtījumu un priecājos kā mazs bērns ziemassvētku vakarā Jauna Stage6 R/T dakša
  18. 1 point
    NiklavsL

    Aprilia Sr50 3gen by Niklavs

    Iegādāta ex Woki slēgtā aizmugure. Izveidota diezgan labi, tāpēc pašam nebija jēga tērēt dārgo laiku un taisīt tādu pašu. Tagad jāizdomā kaut kas ar pakaļējām gaismām...varbūt gaismas būs jāliek starp dzinēju un slēgto
  19. 1 point
    VuskansDavis

    Kā ieziemot motorolleri?

    lielāku dīzi un sveci ar mazāku indeksu, citādi varēsi ilgi kurbulēt, kamēr pieleks nu par benzīnbāku runājot - reti kuram rollerim vairs ir metāla bāka, tā ka tas vairs nav tik svarīgi.... plastmasa nerūsē
  20. 1 point
    Valtinsh

    Stunt topiks

    nu jā, bet vienalga tas ir pluss. Ja tu ideāli māki ratā braukt, tad pilnveidojies, iemācies ko vairāk
  21. 1 point
    fishmens

    Stunt topiks

    Nez, es katru dienu kad var braukt ar rolleri, braucu ratā, un tas 1km man būtu pa īsu
  22. 0 points
    Royalsss

    Pērk/Pārdod universālās detaļas

    Pārdodu vai mainu! TNT 21 mm karburatoru vai mainu pret 19 mm. Tel: 28226593
  23. -1 points
    n1kon

    Stunt topiks

    muļķības ,ar galvenais ir mācēt uzcelt,jo ir arī tādi cilvēki,kas ar jaudu nemāk uzcelt.
  24. -1 points
    #cigorins

    Pērk/Pārdod Minarelli

    Stock izspūtējs IXIL(normālā stāvoklī)20€ Karburators 12mm stock(perfektā stāvoklī)10€ Kloķene stock(normālā stāvoklī)20€ Cilindrs top performance izvīlēts uz 80cc "zvērs" pilns komplekts (normālā stāvoklī) 30€ Un divi amortizātori. Katrs (labā stāvklī) 10€ Ja kas interesē, raksti 27885150
  25. -1 points
    Moto_ogre

    Stunt topiks

    Pamato savu atbildi,lai cilvēkam ir skaidrs par ko?! Sorry...
×