Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2015.07.18. in all areas

  1. 2 points
    70cc

    Ievads rolleru tūningā v2

    šeit bus neliela pamāciba uz katru rollera tuninga klasi! 50cc stock klase 1)pirmais kas jāizdara ir jāizņem ierobežotaji. Visbiežak: gredzens uz variatora bukses, sašaurināts ieplūdes kolektors, šaiba uz karburatora mutes, sašaurinajumi un papildus trubas pie izpūtēja.Ieteicams Minarelli dzineja cilindriem noslīpet izplūdes kanāla sašaurinājumu. 2) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: malossi multivar, polini speed control, polini superspeed (ar 9 ruļļiem), Hebo NG, Topperformance racing, Metrakit MKII, Stage6 R/T, MHR2005 u.c.. variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma, un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā. 3) uzlikt lielāku karburatoru, piemeram dellorto 17,5.Šis karburators nāk standartā uz jaunajiem piaggio hi-per2 dzinējiem, bet tiek rūpnīcā ierobežots ar sašaurinajums, kura ierobežo to uz 12mm. ar šo daļu palielinasies jūtami uzrāviens un jauda. 4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša: Leovince SP3,RR,ZX,TT, Yasuni Z, Tecnigas Next-R, Stage6 pro-replica,Gianelli reverse, gianelli next, gianelli Extra, polini funky, polini superrace, Yasuni R, Yasuni R.07, Hebo Performer, Gianelli Shot, Malossi MHR Replica IETEIKUMI: vislabākie pec testiem uz 50cc standarta cilindru izrādijušies: Leovince ZX, Leovince TT, Stage6 Pro Replica, Yasuni R Ja motorolleris tiek labi saregulēts, maksimālais ātrums palielinās par ~10km/h Testi uz minarelli standarta 50cc dzinēja Ar šo komplektaciju iegust labu uzrāvienu un maksimalo ātrumu ~85KM/h! Noderīgi ieteikumi: nav nepieciešamibas mainit sajūgu uz kadu ''sportiskāku'' jo tas tik padarīs smagāku transmisiju. ja nepieciešams jauns sajūgs - ieteicams Malossi Fly Clutch! Nelietot ''sporta'' gaisa filtrus. Uz šīs komplektacijas no sporta gaisa filtra nav jēgas, tas tikai apgrūtinās karburātora regulaciju un būs vajadzīgas lielākas rūpes par to! Var uzstādīt ''tūninga'' filtra švammes ar samazinātu pretestību kuras var ielikt standarta kastē! 70cc "sport" klase 1) uzlikt ''sporta'' variatoru. Izvēle ir ļoti plaša: Malossi multivar, Polini speed control, Polini Superspeed (ar 9 ruļļiem), hebo NG, Top Performances TPR , Metrakit MKII, MHR2005, Stage6 R/T u.c.. variators uzlabo galvenokart uzrāvienu un piedod klāt paris KM/H pie maksimālā ātruma un ja labi uzregulēts pazūd/samazinas bedre visā jaudas diapozonā. 2)uzstādīt 70cc ''sporta'' klases cilindru (čuguna vai jaudīgākos alumīnija) arī šeit izvēle ir ļoti plaša: -Topperformance Trophy, -Dr Evolution, -Malossi Sport, -Parmakit sport, -Polini sport, -Pinasco T-force, -metrakit handmade 70, -Stage6 street race, -Stage6 Sport pro Mk2 -u.c.. DR fabrika ir piesaistīta Topperformance tadeļ Top. trophy un Dr Evo. cilindri ir identiski, vienigā atšķirība ir cenā. Ieteikumi: Ar šiem čuguna cilindriem kloķvārpstas maiņa nav nepieciešama, bet alumīnija cilindri ir jaudīgāki, tiem ir ieteicams nomainīt kloķvārpstu! Uzstādot čuguna cilindru uz standarta kloķvārpstas ieteicams nomainīt pamatgultņus un seperatoru. ieteicami lietot 100% sintetisku eļļu, vienmer cartīgi uzsildit dzinēju un labi iebraukat cilindru-tas nodrošinas cilindra maximalo resursu! 3). Kā karburatoru var izveleties starp dažadiem Dell'otro modeļiem. Sakot no ekonomiskā PHBN 17,5mm, beidzot ar PHBG 21mm, kas krietni uzlabo dzinēja darbibu. Liels pluss ir PHBG 19 un 21mm karburatoriem, ka velak vares to izmantot arī uz jaudīgākiem cilindriem! 4) uzlikt ''sporta'' izpūteju. izvēle ir ļoti plaša: Topperformance Nardo, Stage6 pro, Yasuni R, Gianelli Shot, Polini forrace 1 un 3, Tecnigas RS70, Yasuni C16, Yasuni C20, Yasuni C21, Stage6 R1200 (uz attiecīgā sporta cilindra t.i. Stage6 sport pro mk2) u.c.. IETEIKUMI: jaatceras, ka daži izpūteji ir ar homologāciju - izpūteja kolektorā uz dažām metinājuma vietām ir iemetināts ''konuss'', kas krietni ierobežo jaudu.(to ir uzmanigi jaizsit un jaizņem) Ar šo komplektaciju iegūst labu uzrāvienu un Maksimalais ātrums svārstās ap reāliem 100km/h Noderīgi ieteikumi: ja velas pilnveidot dzineju var nomainit Membranbloku un pilnveidot transmisiju: siksnu, sajugu (stage6, polini 3g, malossi fly clutch, Hebo N clutch Stage6 mk2 u.c..), Saspiedejšķivi (Malossi torque drive, Polini torque drive u.c..) Izvairīties no reduktora zobratu maiņas, tas kritiski samazina uzrāvienu. Uz šo komplektāciju nav ieteicams lietot sporta filtrus, ja vien neesat izlēmis no sava 70cc ''sport'' dzinēja izspiest pēc iespējas lielāku jaudu. 70cc "midrace"'klase 1) Transmisijai vēlams izvēlēties viena ražotaja detaļas (Stage6, Polini, Malossi u.c..) jāiegādajas visus komponentus (Variatoru, siksnu, saspiedejšķivjus, sajūgu) . Katrs atsevišķs komponents ir veidots lai sniegtu maksimāli labu sniegumu ar pārējiem šī ražotaja komponentiem. Ja ir vēlme palielinat maksimālo atrumu, tad ir iespeja nomainit reduktora zobratus, ar nelielu uzrāviena zudumu. 2)Runajot par cilindriem mūsdienas ir ļoti liela izvēle (var būt gan aluminija gan čuguna, ar viengredzena un divgredzena virzuļiem, un visjaudīgākie nāk ar dalāmo(modulāro) galvu): -Topperformance Dueplus jeb 2+ (LC) / Topperformance racing (ac), -Malossi MHR replica, -Airsal T6 racing, -Polini corsa, -Polini alu, -Athena sporting, -Italkit alu ECO, -Motoforce alu racing, -Metrakit sp, -Hebo manston replica -Stage 6 Racing mk2 (mk1) -u.c.. šie cilindri ir krietni jaudigāki par ''sporta'' klases cilindriem, un kuri ar pilnu komplektaciju spej viegli parsniegt 100km/h runājot par apkopi (ipaši cilindriem ar viengredzena virzuļi) ir nepieciešama gredzenu maiņa ik pec 5000km un virzuļa maiņa ik pec 9000km. Atcerieties, ka čuguna cilindri ir izturīgāki, bet ne tik jaudīgi kā aluminija. 3). No karburatoriem var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir vēlme iegut maksimālo sniegumu lietot PWK 24mm un Mikuni TM24. lai pilnvērtīgi izmantotu šos karburatorus jāmaina ieplūdes kolektors un membrānbloks (Vārsts) 4)Midrace komplektācijai ir nepieciešama kloķvārpstas maiņa, lai nesaskartos ar nepatīkamu iznākumu sakarā ar lielo apgriezienu skaitu, ipaši ja kloķvārpstas nobraukums ir ļoti liels. Arī kloķvārpstām ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, polini, stage6 HPC, stage6 r/t replica, athena, doppler endurance, metrakit, Motoforce racing, Motoforce EVO u.c.. ieteikumi: ņemt kloķenes ar pilnajiem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ kuru varēs izmantot arī uz kautko jaudīgaku. Izmantot SKF c4 gultņus 5)izpūteju izvele ari ir ļoti plaša: Topperformance nardo, polini forrace 1 un 3 (labi uz polini corsa cilindru), Leovince 70, stage6 pro, stage6 r1200, yasuni c16, yasuni c20, yasuni c21, Hebo replica, metrakit SP, tecnigas NONE, Polini EVO 1,2. u.c.. 6) uz šo komplektaciju ieteicemas vismaz nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to. izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c.. 7) uz šo komplektāciju izmantot sporta gaisa filtrus. 70cc ‘’HIGH END’ klase Šada līmeņa komplektācijai ieteicams ņemt visas daļas no vienas ražotajfirmas (visas labākas detaļas ko piedavā) izņemot dažus sīkumus. ''high-end'' klasē izmantot tikai Minarelli un Piaggio dzinejus ar udens dzesi, jo gaisa dzeses dzinējiem rastos problēmas ar pārkaršanu, kā ari gaisa dzeses dzinēji neattīsta tik lielu jaudu kā ūdens dzese. 1) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas. Tas ir nepieciešams, jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar pārējam detaļām no tā paša ražotāja komponentiem. Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange un Stage6 R/T oversize kits. Ja ir vēlme palielināt motorollera ātrumu ar nelielu uzrāviena zudumu var apmainīt reduktora zobratus uz garākiem! (malossi, topperformance, stage6, polini) 2) ir daudz ražotājfirmas, kas piedāvā dažādus cilindrus: -MHR Cross -MHR Team2 -MHR Racing -Stage6 R/T -Polini EVO4/EVO3 -MK Pro Race 2 -Hebo Manston Revolution/Pata-Negra -Airsal Racing X-trem -R-Setup Racing ......... -u.c.. Šie cilindri ir ar mazāku resursu nekā ‘’midrace’’ klases cilindri : laicīgi jāmaina gredzens un virzulis Noderīgi ieteikumi: lietot šos cilindrus uz ūdensdzeses dzinējiem(LC). Gaisa dzesei ir ļoti bīstami (nerunājot par to ka labs ūdensdzeses (LC) ‘’Midrace’’ cilindrs iet labāk nekā gaisa dzesēs (AC) ‘’High End’’ cilindrs). Lietot tikai un vienigi 100% sintētisku eļļu un vienmēr labi uzsildīt pirms braukšanas it īpaši ja ārējā temperatūra ir zema. Maksimālais ātrums ir ap 130kmh ja ir pilna komplektācija un ja viss ir labi saregulēts. High End cilindri ir paredzēti lietošanai ar E100 degvielu. 3) pie šis komplektācijas ir nepieciešama kloķenes maiņa, lai nesastaptos ar nepatīkamiem rezultātiem sakarā ar lielo apgriezienu skaitu. Ari kloķenēm ir ļoti liela izvēle: Malossi RHQ, Polini Evo2/evo3, Stage6 R/T, Hebo Revolution,MHR Team ieteikumi: nepirkt lētas kloķenes kā Motoforce ņemt kloķenes ar pilniem vaigiem kā piemēram Malossi RHQ 4) izpūtejiem ir liela izvēle: Stage6 R1400, Yasuni c20, c21, Metrakit prorace70,Yasuni made for R/T Polini Evo2, Yasuni c30, mhr team2, stage6 R/T, Roost RS5 Ja gribat iegūt maksimālo jaudu ieteicams ir izgatavot Handmade izputeju ar jusu cilindra parametriem, bet dažkārt šo izputeju trūkums ir augstās cenas 5) Kā karburatoru var izvēleties slaveno un samerā ekonomisko Dell'orto PHBG 21, bet ja ir velme iegut maksimalo sniegumu lietot Dellorto 24mm pwk, 28mm pwk, stage6 R/T 24mm. lai labi izmantotu šos karburatorus janomaina kolektors un membranbloks(ta nozimi skatit pielikuma). 6) uz šo komplektāciju standarta aizdedzes sistēma jānomaina uz iekšējā rotora aizdedzi kas atvieglos kloķvārpstas pretestību un būs manāms apgriezienu diapazona pieaugums. Gandrīz visas sporta aizdedzes neražo elektrību. Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam. Italkit Selettra/MHR Selettra/ R/T Internal ignition. 7) Uz šiem dzinējiem ‘’sporta’’ gaisa filtri palidz elpot dzinējam un palielina nedaudz jaudu it ipaši uzravienā, bet palielina ari skaņu. Ieteicami ir nēmt vienu kuram netiek klāt dubļi, putekļi u.t.t (piemēram topperformance un malossi e5) vai ievietot to bagāžniekā ar papildus gaisa ieeju caurumu izveidošanu. [ 70+....cc -MHR team2 Big Bore 77cc (39mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.) -MHR team2 Big Bore 86cc (44mm kloķ. gajiens/50mm virzuļa D.) -2F4R 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.) -TCR 80cc (44mm kloķ. gajiens/ 47.6mm virzuļa D.) -Stage6 R/T Bigbore 95cc -Airsal Racing X-trem 77cc/80cc/88cc -Polini Big Evolution 84cc/94cc Visiem šiem cilindriem ar kubaturu lielaku par 70cc un kloķenem lai ievietotu ir nepieciešamas blokkarteru paplašinašana! Visjaudigakie- 2f4r 80cc, mhr bigbore 86cc, Stage6 r/t 95cc Šie cilindri ar pilnu komplektaciju un labi ''vīletiem'' karteriem sasniedz no 20ZS jaudu lidz 28ZS uz kloķvārpstas. maksimālais atrumš ar šadam kompelktacijam ir ap 140km/h nerunajot par iespēju uzlikt primāros un sekundāros zobratus, ar kuriem var iegut vel lielāku maksimalo ātrumu. šie cilindri visi ir aluminija ar viengredzena virzuli un resurs ir relativi zems. nepieciešamas biežas apkopes! 2) runajot par ieplūdi kā karburators ir nepieciešams vismaz Dell'orto PHBG 21mm bet ieteicams lietot kadu PWK24 vai Mikuni TM24. tomer neparspīlet ar pārak lieliem karburatoriem (maksimali PWK 30mm). Lietot ''sporta'' gaisa filtrus ar mazām gaisa pretestībam, ieteicams (stage6 double layer un Twin air). Nomainit kolektoru un membranbloku(tā nozimi skatīt pielikuma). 3) runājot par izpūtejiem labāka izvēle ir pasutit Handmade izpūteju pēc jusu cilindra parametriem, bet pardošanā arī ir daudzi labi sērijveida izpūteji: -Stage6 R/T bigbore -Roost Sprint 77cc/88cc -Polini Big Evolution 84cc/94cc -Yasuni C21 -Yasuni C30 .. 4) Transmisijai izvēlēties vienu ražotājfirmu (Polini, malosi u.c..) un tad iegādāties visas daļas (variatoru, sajūgu, siksnu, saspiedējšķīvjus u.c.) no vienas ražotājfirmas. Tas ir nepieciešam jo katrs atsevišķs komponents vislabāk strādā ar parejam tā paša ražotāja komponentiem. Ļoti laba izvēle ir malosi piedāvātais MHR Overrange. 5)Kloķeni ieteicams ņemt no tas pašas ražotajfirmas no kuras ir izvēlets cilindrs. viss labakas kloķenes tirgošanā: malossi MHR team, hebo revolution, polini evolution, Metrakit prorace, Stage6 r/t 6)uz šo komplektaciju ieteicemas nomainit CDi, kurš varetu ierobežot dzineja jaudu un sliktākajā gadijumā arī sabojat to. izvēle ir stapr- Malossi TCunit,Topperformance dzeltena/sarkana u.c.. ja ir velme izmantot visu dzinēja potencialu ieteicams ierīkot iekšējā rotora aizdedzi, bet gandriz visas sporta aizdedzes neražo elektribu.Cenas no 200eiro par analoģiskajam aizdedzēm un 300eiro par digitālajam. 7) ieteicams uzlikt labu amortozatoru, dakšu, lielo priekšejo disku un labas riepas. 8) kā pēdejais bet ne mazāk svarīgais - nepieciešamas lielas zinašanas lai patiešam uztaisītu labu hi-end rolleri, ne katrs kurš to spēs izdarit! Pielikums: -membranbloks,varsts,''majiņa'' pareizi saucas - plakšņveida vārsts. tūninga vārsta uzlabojumii: caurplude, plusma, atskirigs/optimals lenkis vai lenki, plaknju skaits, virsma ar gumijas parklajumu, varsta plaksnes no kompozītmaterialiem t.i. karbons, kevlars u.c. sintetiskas skiedras. ražotajfirmu majaslapas: YASUNI http://www.yasuni.ne...ng_us/index.htm PARMAKIT http://www.parmakit.com/ HEBO http://www.hebo.com/00.php?lang=uk STAGE 6 http://www.stage6.de/ MALOSSI http://www.malossi.com POLINI http://www.polini.it TOP PERFORMANCES e DR http://www.topperformances.com FABRIZI http://www.fabriziracing.com/fht/listino.php RMS http://www.rms.it/index.jsp LEOVINCI http://www.leovince.com GIANNELLI http://www.giannelli.com ARROW http://www.arrow.it/ita/home/ PINASCO http://www.pinasco.com UFO http://www.ufoplast.it SKF http://www.skf.com/portal/skf_it/home DELL'ORTO http://www.dellorto.it/ ATHENA http://www.athena-ad.com/catalogo/catalog4.asp?ln=ita METRAKIT http://www.metrakit....ish/default.php MOTOFORCE http://www.motoforce.it/ GILARDONI-ITALKIT http://www.italkit.com/empresa.asp TECNIGAS http://www.tecnigas....i.php?idioma=en TNT http://www.one-italia.com/e_shop.php BETTELLA http://www.bettella....no/homepage.htm ROOST http://www.roost.si/ SIMONINI http://www.simonini-racing.com/ FABRIZI http://www.fabrizira...m/fht/index.php JOLLY MOTO http://www.jollymoto...ew/ITA/casa.htm KOSO http://www.koso.it/ rolleru detaļu internet veikali- http://www.scooter-attack.com http://www.scooter-center.com http://www.sip-scootershop.com Kādu degvielu lietot manam cilindram? Skatīties pēc kompresijas pakāpes! 1:10 vai mazāk Stock (sēņotāju aparāts) drīkst lietot 95,98 degvielu 1:16 parasts racing cilindru rezultāts - nav ieteicams vairs lietot 95 degvielu lietojam 98/100 1:18 normāls racing dzinējs - nav vairs ieteicams lietot 98 degvielu lietojam 100/103 1:20 īsts šībernieku aparāts lietojam 103/ un tā talāk... STORM (Roberts Trillo) and 70cc (Deivids Andersons) Copyright. All Rights Reserved 2013.02.04.
  2. 2 points
    xero

    Spams

    jap
  3. 2 points
    n1kon

    Spams

    Pamodos no rīta pērkona negaisa dēļ un iededzu svecītes visiem tiem cilvēkiem.kas dzīvo teltīs pozitivusā
  4. 1 point
    Manuprāt iesācējiem lai nebūtu jārokas pa visām sadaļām meklējot atbildes,šeit jāizveido neliels apkopojums,kas un kurā gadijumā ir jāveic,jāpskata pirmais.Lūdzu papildiniet.Un nesakiet ka es to kautkādiem luņiem rakstu,šeit tomēr ir arī daudzi kuri ar rolleri ir uz jūs.Esmu kautko netā pierakstijis?Kautkas tavuprāt pietrūkst?Pasaki... Šī pamācība vairāk atspoguļo 2 taktu rollerus Rolleris nedarbojas [1]Rolleris noslāpst un nevaru piedarbināt Pārbaudi vai nav beidzies bendzīns Pārbaudi vai ir dzirkstele Ja šis viss ir,tad veic kompresijas mērīšanu,ja kompresija ir zem 6-7 bar tad vissticamāk jāmaina gredzeni Pārbaudi vai degviela nonāk līdz cilindram Ja tā nav,tad noņem karburatora bendzīna šļauku un nedaduz pakurbulē,ja bendzīns tek,tātad meklē vainu tālāk. izjauc karburatoru iztīri to,ja bendzīns tek cauri karburātoram,bet vēljoprojām nenonāk līdz cilindram tad visticamāk ka ir beigti vārsti,ja rolleris ir ļoti ilgi stāvējis iespējams tie ir iekaltuši un saķepuši,iztīri tos un problēmām nevajadzētu būt Ja pēkšni noslāpst var gadīties, ka noklemējis, to var pārbaudīt pēc kurbuļa pretestības(vai ir kompresija) un pieliekot roku pie karburtora mutes, un kurbulējot, roku jācus uz iekšu, jeb vienkārši pārbaudot vai ir vakums. ja vakums nebūs bendzīnu nesūks iekšā cilindrā, vel variants kā to var pārbaudīt, noņemot izpūtēju un kurbulējot pa izplūdi vaidzētu šauties bendzīnam ārā Var būt arī izšauti saļniki, parasti simtoms tam ir, kad pielec uz 1sec un noslāpst [2]Rollerim pazūd dzirkstele Nomaini citu sveci un pārbaudi vēlreiz No akumulātora '' - '' jeb masas aizvelc vadu pa taisno uz rāmi Vietās kur netiek klāt noņem plastmasus un pārbaudi vai nav pārrauti/pārberzēti vadi Iztīri visus kontaktus un savienojumus kas ir iespējami Ja šis viss nelīdz tad paņem elektrības testeri un sāc ar pašu pirmo mērīt kur nonāk elektrība Noņem vadus no indukcijas spoles,pagriez aizdedzi,ja līdz turienei nenonāk elektrība,tad meklē nākamo un tā līdz atrodu vietu pēc kuras tālāk nenonāk strāva Bieži vien kad nav dzirkstele ir vainīga aizdedze retāk cdi, protams, pirms aizdedzes maiņas paskatieties vai nav pārauti vadi, tas vairāk attiecas uz tādiem vadiem kuri ir satīti un ar izoleni salīmēti Rolleris darbojas,bet manuprāt ne tā kam tā vajadzētu [1]Rolleris pielec,bet uzgāzējot noslāpst Iztīri karburātoru izmēri kompresiju,varbūt pienācis laiks gredzenu nomaiņai [2]Ir lieli apgriezieni,bet rolleris slikti brauc uz priekšu Pārbaudi vai siksna nav nodilusi Esi mainijis ruļļus?Iespējams tie ir pārāk viegli Noskaidro vai sajūga atsperes nav par cietu [3]Tas šķaudās vai rijas ciet Iztīri karburātoru Veic tā regulāciju Pārbaudi vai viss ir kārtīgi noblīvēts un nekur nesūc gaisu Pārbaudi vai filtrs nav caur,vai arī aizgājis ciet,iztīri to Ja tas nelīdz iespējams aizdedze ir par vēlu,ir jāveic tās regulēšana [4]Pārāk liels bendzīna patēriņš Iztīri karburātoru Veic karburatora regulāciju (Uztici to kādam kas to māk) Iztīri bendzīna/gaisa filtru. Gaisa filtru nekādā gadijumā nemazgā ar bendzīnu vai citu kodīgu līdzekli. Lieto tikai šampūnu un ūdeni,es personīgi lietoju feiri. Neaizmirsti filtru vēlāk ieeļot ar speciālu eļļu. [5]Rolleris pie lieliem apgriezieniem svilpo/klab/vibrē Pārbaudi vai nav atskrūvējušies riepas/izpūtējs un citas lietas kas bruacot varētu kustēties Viss biežāk gadās,ka gultņi ir nokalpojuši savu laiku [6]Rolleris pēkšņi ir palicis pārāk skaļš Pārbaudi vai izpūtējs/svece nav atskrūvējies Pārbaudi vai nav izdegusi/pārplīsusi kāda blīve Ja tev ir sporta izpūtējs,iespējams tev ir pienācis laiks mainīt izpūtēja vati [7]Es rollerim neko nēsmu darijis,bet viņš pats no sevis kļuvis lēnāks Visticamāk ir nodiluši gredzeni,veic kompresijas testu,gredzenus jāmaina kad kompresija ir ap 6-7 bar Ja ar gredzeniem viss kārtībā pārbaudi vai nav izdiluši variatora ruļļi/siksna [8]Viņš sāk slikti bremzēt Diksu bremzes: Uzpildi eļļas šķidruma bačoku Atgaiso bremžu sistēmu Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav bremžu kluči nodiluši Trumuļ bremzes Pievelc ciešāk trosīti Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav jāmaina kluči [9]Rolleris braucot burbuļo Ja sākumā tad dīze ir pa lielu Ja tas burbuļo kad rolleris ir ieskrējies tad dīze ir pa mazu [10]Rolleris pārkarst Šķidruma dzese ( LC ) Pārbaudi tosola līmeni bačokā,ja tas ir zem atzīmes -min tad papildini to Nekad nejauc kopā Antifrīzu ar Tosolu,ja tas ir noticis izlaid visu no sistēmas un ielej vienu no šiem dzeses šķidrumiem Nelieto ūdeni kā dzeses šķidrumu,protams tas der kā avārijas līdzeklis,bet tā dēļ ātrāk rūsē visa tava dzeses sistēma Atgaiso dzeses sistēmu Pārbaudi vai sūknis funkcionē kā tam vajadzētu Gaisa dzese ( AC ) Pārbaudi vai ventilātoram nav nolauzti zobi jeb spārniņi Pārbaudi vai dzeses plastmasā nav lieki caurumi,ja tie ir,tad tiec no tiem vaļā Ja cilindrs ir noaudzis ar mistisku eļļas/dubļu kārtu tad notīri to,tas traucē dzesei [11]Manuprāt rolleris tiek eļļots pa maz Pārbaudi vai eļļas sūknis funkcionē,Piaggio dzinējiem ir no kloķvārpstas uz sukni siksniņa,iespējāms to ir jāmaina Pārbaudi eļļas daudzumu bačokā Janu eļļa tāpat nenonāk līdz cilindram noņem visas trubiņas,pārbaudi vai tās ir veselas un nav aizsērējušās Ja sūknis vai kas cits ir nobeidzies un nevēlies vai nevari atļauties to labot,tad vari aizvākt visu eļļošanas sistēmu un jaukt eļļu bākā kopā ar bendzīnu,stipri iesaku sākumā bendzīnu ieliet kaniņā,pievienot eļļu ( 20-25ml uz 1 litru) un kārtīgi sakratīt,lai viss smuki sajaucas Vienmēr lieto labu 2Taktu eļļu es personigi iesaku lietot Sintētisko un pazīstamu firmu,kā piemēram (Motul,castrol u.t.t) [12]Dažreiz kad rolleris ir piedarbināts saspiežot bremzi vai arī peiskaroties atklātam metālam uz rollera,es dabonu triecienu ar elektrību Pārbaudi vai nav vadi kuri skarās klāt pie rāmja,ja ir tad izolē tos aizvelc no akumulatora "-" jeb masas vadu pa taisno uz rāmi (Pievieno to vietā kur nav krāsots rāmis,piemāram paliec zem skrūves vai arī ar smilšpapīru nedaudz noskrāpē krāsu,lai būtu kontakts) Es vēlos sākt tūnēt savu rolleri,kādi ir jūsu ieteikumi? [1]Vadies pēc šīs pamācības Ja nēsi radis risinājumu šeit,tad droši uzdod savu jautājumu spiežot Nebaidies,mēs visi sākām no 0,neviens par tevi nesmiesies
  5. 1 point
    eglitisr

    Joker Gilera Runner Sp by Eglītis_R

    Čau visiem, tā nu sanāca, ka savu ilgi loloto draugu NRG samainīju pret Jokera runneru ar lietotāju swordkuzaws. Ilgi biju vērojis un sapņojis par šo roleri, bet tā nu redz sanāca, ka sapnis piepildījās! Samainīju savu nrg pret neejošu runneru. Vakar jau pāršķēlu karterus un redzēju klemmes atstātās sekas..Iekšā protams visādas metāla skaidiņas, seperātora atlūzumi utt un pašķīdis stage 6 hpc kloķis.. klanis beigts un gultņu sēžas vietas kloķenei arī beigtas. Setups kad iegādājos: Stage 6 HPC kloķene (metama) Polini taisnais kolektors Stock vārsts ar karbona lapiņām Stage 6 R/T variātors Stage 6 R/T dzesētājšķīvis Pārējais stock Tākā man garāža bija palikušas nrg setupa detaļas, tad pagaidu setups jau ir gatavs. Malossi sport 70 cilindrs Jasil kloķvārpsta SKF c4 gultņi 21mm karburātors Stage 6 Pro replica izpūtējs Stock vārsts ar karbona lapiņām Stage 6 R/T variātors Stage 6 R/T dzesētājšķīvis Vizuāli: Buzzeti sāna kājiņa Hebo stūre Hebo plaukts Stage 6 stūres mīkstums Stage 6 stūres pogas Stage 6 kurbulis Domino gāzes ručka un ručkas STR8 rinķis ap bāku Stage 6 amortizātora paaugstinātājs Cerēju jau šodien visu salikt kopā, bet sapratu, ka vajag nomainīt ūdenspumpi, jo esošais jau savu laiku nokalpojis. Gaidiet jaunumus un normālākas bildes pagaidām varu piedāvāt tikai šīs. viena bilde kā roleris izskatās pašlaik - bez motora: Vēl user swordkuzaws fotogrāfētā bilde, kad runners vēl bija uz ratiem: Paldies, ka izlasiji, gaidiet jaunumus! p.s. nrg topiku var slēgt ciet!
  6. 1 point
    PrimeParts

    Topiks sliktām atsauksmēm

    Jorens - lieka laika pisejs, apisejs123.
  7. 1 point
    badass

    Spams

    ar kompaktu
  8. 1 point
    Pipīts

    Spams

    Jenots jopirka sporta kompresoru, divpodnieku. Sent from my Sony Z1 Compact using Tapatalk
  9. 1 point
    RenariXx

    Jautājumu topiks

    tik gruti ieiet scooter-attacka un apstities??
  10. 1 point
    Gabriels Erglis

    Storm's BWS S6R/T by Erglis

    Bruh... Zips gandrīz salikts, tagad atkal var nedaudz pieķerties BWSam. Šoreiz Nissin priekšējā bremžu mašīnīte no Yamaha YF450F un Stage6 SSP chrome īsā ručka. Drīzumā jābrauc uz AD Parts pasūtīt HEL Performance armētās bremžu trubas. Tad tik S6R/T 4piston suports un priekšējā bremžu sistēma salasīta. P.S. Attapos, ka īsti nav ielikts saraksts ar visu plānoto/daļēji jau esošo setupu. P.S.S detaļas, kas sarakstā ir atzīmētas ar sarkanu vēl jādabū. Dzinējs: Cilindrs: Stage6 R/T 70cc MK1 Kloķvārpsta: Stage6 R/T 12mm pin, 85mm conrod Izputējs: S6R/T MK I Transmisija: Variātors: Stage6 R/T Oversize Siksna: Stage6 R/T Oversize Belt Sajūgs: Stage6 Torque Control MK2 Torque drive: Stage 6 R/T Torque Boost Wingbell: Stage6 R/T CNC 479 Reduktors: Malossi 13/44 Reduktora vāks: Stage6 R/T CNC Ieplūde: Karburators: Dell'orto PHBH 28mm Kolektors: Stage6 R/T CNC Membrānbloks: Stage6 V-Force3 Filtrs: Stage6 Double Layer Gāzes trose: Stage6 SSP Chrome Elekronika: Aizdedze:Stage6 R/T PVL Ritošā daļa: Diski: Malaguti F15 Dakša: Stage6 R/T Sprint Fork Amortizātors: Malossi RS24 Subframe: Stage6 R/T Kartera atsaite: Polini Torsen WD Swing Arm Support Riepas: Dunlop TT92GP Pr. bremžu disks: Stage6 SSP Oversize 260mm Pr. bremžu suports: Stage6 R/T 4-piston caliper Pr. bremžu mašīnīte: Nissin YZ450F Bremžu šļaukas: HEL Performance braided Stūre: Str8 Downhill 610mm Chrome Plaukts: Stage6 SSP Chrome Dzesēšnas sistēma: Radiators: Piaggio Hexagon Rezervuārs: Piaggio Hexagon Pumpis: Stage6 SSP vai Bosch elektro sūknis
  11. 1 point
    xero

    Pērk/Pārdod Piaggio

    MEKLĒJU: Jebkādu "pussporta" izpūtēju (leovince sito, leovince touring, tecnigas silent pro, utt.) SPORTA DETAĻAS, VISAS PERFEKTĀ STĀVOKLĪ, NOBRAUKUMS 150-200KM!! - Stage6 Sport Pro MKII cilindrs - 120eur! - Stage6 Pro Replica izpūtējs - 90eur! (aizrunāts!) - Malossi Fly Clutch sajūgs - 35eur! - Stage6 R/T Replica kloķene ar mazlietotiem skf teflona gultņiem - 150eur! - Stage6 5mm cilindra speiseris ar špiļkām - 10eur! - Stage6 Bando siksna - 20eur! (pārdota!) - Stage6 R/T Oversize variatora komplekts - 50eur! (pārdots!) - Malossi RedFilterBox filtrs - 15eur! - Malossi violetā lielā atspere (+82%) - 7eur! - MHR melnās atsperes - 5eur! - MHR Delta Clutch atsvari - 5eur! ****************************************************************************** - Stock wingbells - 5eur! - Šķīvji ar oriģināli taisnajiem celiņiem - 10eur! - 3gena motora ass ar visu buksi un uzgriezni - 5eur! - Vakuumsūknis, strādā - 5eur! - Stage6 Double layer lielais filtrs, melns, ļoti labā stāvoklī, komplektā visas mutes - 25eur! (pārdots!) - Hebo kloķene ļoti labā stāvoklī, ar pilnīgi jauniem gultņiem no top performances komplekta - 60eur! (pārdota!) PĀRDODU: - Stage6 PRO / PRO Replica stiprinājums, pilnīgi jauns iepakojumā - 10eur! - 2x sūkņa zobrati, kas nāk uz kloķenes - 1eur/gab! - 2x stock lielās atsperes - 2eur/gab! - motoforce siksna, diezgan švakā stāvoklī, bet vēl braucama - 3eur! - starteris - 5eur! - stock dzesētājšķīvis+ventilators+kurbuļa zvaigznīte no vecā tipa karteriem, jeb hi-per1, labā stāvoklī - 7eur! - 2gab eļļas bačoki no nrg mc1 - 2eur/gab! - Piaggio pakaļējo trumuļbremžu sistēma, mašīnīte ar visu trosi - 5eur! PM Sadarbojos ar pastu
  12. 1 point
    Myers

    Pārdod rolleri

    Varbut kadam apriliju? Piaggio LC Dr evo 70cc Motoforce evo klokene dellorto 19mm Lai brauktu, vajag udenssuknim jaunu remkomplektu un trubu. Visi plastmasi un lampas ir. Plastmasi salauzti nav, vajag tik saskruvet kopa - bildes tikai salikti virsu. Dokumenti ir. 650e Ja neviens nenpanems, tad visticamak ies detalas.
  13. 1 point
    nja, pilnai laimei nopirku stock aizdedzi...
  14. 1 point
    Moto-Studija

    Aprilia SR50R by Antons

    Dvj, es saregulēšu, tā ,lai arī verās...un ja kloķis palidos..Tu man 1000eur
  15. 1 point
    Aigars T.

    Šodien redzēts/satikts

    Šodien Valdlaučos redzēts krunka ar vēl draugiem.
  16. 1 point
    NiklavsL

    Pārdod rolleri

    Neieguldi 1000Eur sava rollera motorā - vieglāk un lētāk būs nopirkt šo Racing70 klases sporta aparāts, kas iet pieklājīgi! Setups: Malossi Digitālā (dzeltenā) aizdedze Athena evo 70cc cilindrs ar šķidruma dzesi Malossi MHR kloķene Yasuni C21 izpūtējs ar kevlara klusinātāju Stage6 ieplūdes kolektors 28mm PWK karburators ar manuālo čoku Malossi E13 filtrs Stage6 Bando siksna Malossi MHR Delta sajūgs Polini reduktors Top performance reduktora vāks Malossi wingbell Sporta variators Pumpējamais amortizators Kill switch Motorstundu, apgriezienu skaitītājs un temperatūras rādītājs Īsā gāzes ručka Domino ručkas u. c Cena tikai 680Eur
  17. 1 point
    Liesmah

    Piaggio dio by Liesmah

    Tad nu maziņš updeits Dabūts Reduktors Stage6 kolektors Un pats galvenais YSS amītis!!!
  18. 1 point
    Adomas Jaraminas

    Maina rolleri

    Mainu yamaha aerox 2007m http://www.autogidas.lt/yamaha-aerox-2007-021145838.html
  19. 1 point
    turn100

    Piaggio zip ssl by turn100

    viņš arī ir liels, bet man patīk, brutālāk izkatās paldis, paldis, gan jau, ar tādu domu jau gribēju arī celt, bet nu te jau dažiem nepatīk, traktors, traktors (skatas ka pasiem traktors nesanak, pipuki tadi)
  20. 1 point
    rolix98

    Keeway MATRIX "tanks"

    Ja būtu labs aķis, skaļāk degtu.
  21. 1 point
    TheOne

    Keeway MATRIX "tanks"

    Kauns nav ar tādu braukt? Kvalitāte ir vnk briesmīga , un mūzikas sistēmas rolleros nebūvē lai brauktu pa ielu ar šlāgeriem uz pilu klapi.
  22. -1 points
    Pteris

    A2 kategorija

    Parasti 600 kubu moči nav jaudīgāki par 35kw ja vel nesaprati
  23. -1 points
    Antons

    Aprilia SR50R by Antons

    Davaij ja es lieku MF Evo un vinš visuu labi turēs , tad visi kuri saka ka tā nebus , sametisies man uz C21
  24. -1 points
    Pārdodu: Aprilia SR50 - 3gen detaļas.. ​Spogulīši, kreisais minimāli sačakarēts! - 5 EUR Ručkas, gandrīz ideālas! - 8 EUR Stock variators! - 8 EUR Stock sajūgs! - 8 EUR Bildes PM
  25. -1 points
    Pērku Mina. Horiz. Yasuni c16 vai Stage6 r1200 labāk rakstīt uz whatsapp 29100754
×