Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/16/2019 in all areas

  1. 13 points
    Loggit

    Gilera Runner 50

    Sveiki, pa šo laiku nopirkts Str8 chrome vāks, Stage 6 R/T PWK 24mm karbis, Stage 6 doublelayer/dragrace filtri, Stage 6 R/T ieplūde. Setups uz šo brīdi. Stage 6 MK2 Sport Pro Yasuni C16 kevlar Stage 6 R/T PWK 24mm carb Stage 6 R/T CNC ieplūdes intake manifold Stage 6 Double Layer/Dragrace filter Stage 6 SKF C4 bearings and seals Stage 6 R/T oversize variator kit Stage 6 R/T overaize belt Mallosi fly clutch Mallosi MHR membrane block Mallosi MHR brake pads Top performance digital variable CDI Ported Cases for cylinder and flow. Custom evil front Custom underseat Custom belly pan Stage 6 R/T speedo Stage 6 CNC brake levers Stage 6 CNC riser Stage 6 CNC brake covers Stage 6 CNC chrome buttons Stage 6 CNC kick Stage 6 CNC choke Stage 6 F1 chrome mirrors Stage 6 bar cushin Str8 Chrome variator cover. Str8 LED blinkers Str8 LED taillight built in blinkers Str8 chrome small vario cover Motoforce quick throttle Motoforce chrome shock Protaper grips.
  2. 9 points
    eyo, biju nedaudz piemirsis par topiku, bet jā, diezgan daudz kas ir noticis pa šo laiku, soo laikam jātskaitās tiem 2 cilvēkiem kas vēl lasa šo topiku, krč tikka savākti visi dzelžis no pūlverkrāsas, no sākuma likās, ka sūdīgu krāsu izvēlējos, bet kad savācu diezgan iecepija, so rekur pāris fotkas kā arī nevarēju uzlikt nenokrāsotu dakšu un subframe so tas arī tikka uz ātro ar baloniņu nopūsts viss tikka salikt kopā un pabraukājos pāris dienas, līdz... viss palika slikti un kompresija aizbēga so pēc šitā prikola nezināju ko darīt, un tad atcerejos, ka čoms trigo lc bb, so aizmaucu pakaļ un savācu pa 200e\ no nopirktā bb paņemu tik karterus kloķi un katlu, visu pārejo sametu kas uz vecā stāvēja. uzmetu random sp zipa raģiku un runnera bačoku ko atradu garāžā likās ka viss būs bumbās, bet beigās viss bija slikti, galīgi nedzesēja un bonsā sūknis sāka hardcore tecēt,soo nopirku remontkompeltu un uzsūtiju roxa raģiku ar roxa raģiku ķip bija čotka, bet ķip nē, soooooooo aizgāju fll retard un uzmetu bonusā zipa raģiku kā arī izravēju no kompja power supply veņķiku un piemeistaroju vēl to klāt. tagad dzesē perfekto no sākuma biju uzlicis stock stūri jo gribēju visu stock af uzcinīt, bet aizbraucot uz @Aleks garāžu viņš mani sagruzija paņemt s6 plauktu ar sporta stūri, cipars bija salds, uzmetu mīksto un paķēru, bet nu nenožēloju, jo ar bitubo ami dirsa likās pa augstu, tagad kad stūre augstāk patīk pat vairāk nekā stock, sooo reku pāris fotkas kā mopēds tagad izskatās tagad pa lielam atlicis plastikas sakrāsot bet nu laikam pagaidām izskatās, ka atlikšu uz nākamo sezonu, stay tuned.
  3. 6 points
    Frapiņš

    Mbk Booster(ytka)

    eyo poweristi, tad nu beidzot saņēmos atvērt topiku tagad tīri uzrakstīšu kas jau ir virsū, nakamos update fočešu un likšu topika, detalizētāk)) setup: Athena sport(alu) yasuni c16 s6 hpc kloķis mk2 ieplūde iridija svece 21 dellorto kārbis polini 90 sport pro variks stock dzeses šķīvis stock šķīvji(ne vīlēti) sport pro sajūgs stage6 wings doppler kevlar siksna styling: s6, ssp īsā gāzes ručka tnt chrome variovāks roxa dakša 2gen diski pahod krosa stūre tnt plaukts tnt caur spīdīga aizm. lampa garais beņķis Un pagaidām shiti krāsojums Roxa spogulis : D kuru visiem patīk grozīt un aiztikt Tālākie plāni: atrast Hp1 šķīvjus, kā pagaidām izvīlēt stock šķīvjus r/t vai mhr variks malossi overange siksna nomainīt polini 90 pret kādu normālu filtru, tikai nezinu kādu, jo vietas nav daudz vai samierinaaties ar to ka filtrs torčis ārā ja būs vairāk iekrājumu, tad mvt premium aizdedzi piepirkt mušu ķērāju uztaisīt evilus vai notonēt vai abus kopā tikt vaļā no slēpes un uztaisīt kko līdzigu slēgtajai dirsai kartīgi sakrāsot bet ne tuvakajā laikā nopirkt īso stūri īsāk sakot plānu vel daudz bet līdzekļu nav tik daudz... cilis, truba, kļokis bija sveži un vel visādi sīkumi... 5dienas palika līdz season openingam es jau baidījos ka netikšu, jo pedejo attacka sūtijumu gaidīju ilgi. Liels paldies par palīdzību @m.adamovics un viņa garage un te arī nedaudz kā skan kopš salikšanas protams ir pagājis jau tāds laiciņš, khm khm. sliņķis ES ilgi topiku nevēru.... Gaidat jaunus update))
  4. 6 points
    Iģis16

    Ķiršu Zipiņš 2019 by Surikats

    Yo! Ir pagājis laiciņš, bet nekas nestāv uz vietas , proti, ir izdarīts diezgan daudz... Laikam ir jāsāk ar to, ka zips netīšām tika izjaukts līdz gandrīz plikam rāmim. Tika izcelts motors, daudz maz notīrīts Šāds tas bija: pēc: Papildus tika pārizgrieztas vītnes variovāka pieskrūvēšanas vītņu vietām, lai varētu brīvi saskrūvēt visas skrūves. Ar pašu varovāku arī ir notikušas pārvērtības... Lai runā fočenes. Un tagad man liekas, ka nav īsti jāmin, kādā krāsā ir pārējās plastmasas... BUM Pie reizes atnāca neglītas ručkas no wisha, bet still labākas nekā iepriekšējās. Par mazām naudām ieķēru Malossi sport ar galvu no @R1200 . Katrā ziņā, vismaz kaut kas, lai mācītos iešaut vīli izplūdē, ja nekas labāks no tā ciļa nesaies... Vienīgi jācer, ka drka drīzumā neklemmēs. Un beigās Zipulis pagaidām izskatš šādi - Bet droši varu teikt, ka tas nav viss.... vēl ir plānos nokrāsot salonu, dabūt priekšējos pagriezienu stikliņus, aizmgurējo lampu, stieni stūrei pa vidu (to, kur var mīkstumu uzlikt) iespējams kaut kādus krutus hēbeļus, jaunu sajūgu un pārpakot glušakam muffleru. Cielaviņām vajadzētu patikt, ne?
  5. 6 points
    Betmens

    Tūgens by Betmens

    Tātad, Sveiki forumieši, gan guesti, kas lasa šos postus Šodien, tagad iepazīstināšu Jūs ar savu tūgenu, un viņa bēdīgi-priecīgo storiju. Diezgan ilgi tiku atbraukājis ar ričuku- BMX, bet tad radās vēlme bišku pačakarēt savu naudas maku, un nopirkt roller šmolleri Tūgens tika iegādāts tālajā 2018gadā, samērā legit stāvoklī, ja tā varētu teikt - vismaz tā šķita, līdz tika iepazīti viņa niķi un stiķi Setups iegādājoties : DR'ka Dellorto 17,5 Stage 6 pro replica Multivars un S6 bando siksna. Pie vizuālā bija : Sporta stūre ar TNT plauktu un kaut kādi, LED pagriezieni (virtene ap 2gen apaļajām lampām) - Nekad tā īsti netiku redzējis kā viņi deg Bildes pēc iepirkšanas : Pašlaik gena setups: MK2 SP AC Polini 90 Doppler ENDURANCE 2003 Ķīnas 19mm S6 Replica R/t Oversize vario R/t Siksna Stock šķīvji RMS regulējamais sajūgs (jā, zinu rms, bet vēljoprojām esmu apmierināts ar kvalitāti) Mallosi wings Mallosi ieplūde -taisnā (precīzu nosaukumu nepateikšu) R/t Subs, no Aerox pārtaisīts lai der 2gen NGK pīpīte Ļjevā bodes svece, jo NGK N9HS neturēja spriedzi (par pirmo burtu indeksā neesmu pārliecināts- bliež uz atmiņ, bet bija rekomendēta priekš ac :D) Oversize ventilators, jo no LC brīvprātīgi aizgāju uz AC Pie stylinga dabūta : Kiesler slēgtā, un pazaudēta krāsas pirmā daļa - nākotnē tiks pie jaunas krāsas Pašlaik ripo apmēram šādi ( Bilde no screena, neņemat ļaunā ) Nākotnes plāni? C16, vai kas ņiprāks.. Lielāks karbiņš MVT or Selletra Ņiprāks cilis, jo mk2 pēc 2dienām kļuva garlaicīgs Jauns krāsojums Jauni karteri Prieks, ka izlasīji (ja izdarīji to)
  6. 5 points
    VuskansDavis

    SR50R

    Tātad, vakar atkal atdzīvojās, pēc tieši 2 mēnešu klusuma. (tā izskatās 3x lieso noķēris virzulis :D) Bet nu jā, vakarā pirms Valmieras mīta atkal izbeidzās komprese, jo mērot max kko sāka gurt nost un atkal izlija jau tā maz esošā komprese jeb liesais (a varbūt arī beidzot karstumnieks) . Šoreiz vismaz kārtīgs, alumīnijs no virzuļa bij pa visu perimetru (pirmajās reizēs tikai virs izplūdes). Tagad liekas, ka būs powers, jāparegulē, jāpatestē vai neturpinās niķi un kārtīgi jāvirina. P.S. Paldies xero par asistēšan, palīdzēšan un kurbulēšan
  7. 5 points
    rrainers

    Piaggio zip 98

    Jāatskaitās par to kas noticis mēneša laikā. Pa lielam zips tiek braukāts, činīts un tūnēts. Tika pārdzīvota neveiksmju sērija, kuras ietvaros sanāca šo to sabojāt, vienā jaukā dienā sanāca diezgan norm sadirst reduktoru (manis paša vaina), cieta gan vāks, gan zobrati, par laimi karteris necieta nemaz un ir ideāls. Līdz ko vietā tika dabūts cits redukors un vāks, viss tika stellēts kopā, pie viena kamēr izjaukts, tika nomainīts rata ass gultnis ar saļņiku un reduktora vāka saļņiks. Tā nu ar pāris lamuvārdiem un 1/2 brake cleaner flakonu viss tika salikts kopā. Likās ka viss būs labi, bet nēe. [censored] reduktors maita gaudo, nu neko, pagaidām izdzīvošu. Droši varat piedāvāt normālu hyper1 redktoru ar vāku. Tā kādu laiku pabraukāju, bija vēl pāris kasjaki bet tie tika laboti, par tiem nestāstīšu, sīkumi Šonedēļ zips ir ticis pie pāris krutiem "uzlabojumiem". Tika izvīlēti sķīvjiem celiņi, dabūju hyper2 stock variku, jaunus ruļļus un jaunu siksnu, kā arī tika dabūts 17,5 karburators (diemžēl čing-čongs, bet neko darīt, normāls dīls sanāca +S6 manuālais čoks. Ar hyper2 variku un izvīlētiem celiņiem šķīvjos, bedre reāli samazinājās un tagad ratā braukt pavisam cita lieta +jauna siksna un top speed tagad ir ~65km/h. Ņemot vērā to ka karbim regulācija nekāda un ir treknais, teikšu tā ka iet tīri ok. Būtu labi ja nebūtu nopircis pārāk vieglus ruļļus, jo tagad griež lielākos rpm bet nav cēliens tik labs kā vēlētos. Ja saregulēšu karbi, dabūšu hyper2 šķīvjus un normālu trubu, top speed varētu būt reāli 80 Ā un jā vēl tika dabūta pilnīgi jauna OEM mazā filtra kaste pa 12 eiro, BEZ ATLAIDES , vienīgais dīvainais ir tas, ka piaggio logo ir ar nazi nokasīti, bet pašai kastei kvalitāte ļoti laba un ir pat sērijas numurs, tā kā nav čing-čongs. Šādi nu tas nabags pagaidām izskatās (bez jaunās filtra kases) Reku es ratā Runājot par vizuālo, var aizmirst iepriekšējā postā minēto, jo plānojas sp priekša, onearm "dakša" un sp diski, precīzi nezinu kad, bet kkad vajadzēs Paldies ka izlasīji Kad būs alga, būs vēl apdeiti ar pāris krutām mantiņām Stēēj ķūūnd
  8. 4 points
    Visiem visādi jaunumi..,mums tik divas riepas. Svētdien Smiltenē pelējums no trubas jāizsvēpē...
  9. 4 points
    emiils

    F12

    PT10 Sen neredzēti, bet nu ar atgriešanos! Mopēds salikts un tagad tikai jāgāž apkārt un palikuši vēl nelieli darbi! Paldies @#Kaza par starpliku, trumuļa sataisīšanu, dzeses plastiku un riepas montāžu. Pa šo laiku arī piepirkta šķūninga detaļa - MULTIVARS. Paldies @Loggit par sadarbību un labo deal. Plānos tagad : Sakrāsot visas plastmasas un diskus. Nopirkt sporta stūri + plauktu. Īso ručku, ručkas un vēl šādus tādus sūdiņus.. JA KAUTKAS IR, PIEDĀVĀJAT - 28303239 Dažas bildes kā izskatās tagad : MULTIVARS : STARPLIKA : Sekojam līdzi, komentējam kas patīk/nepatīk. STAY TUNED
  10. 4 points
    Bellsky

    BWS SPIRIT by Bellsky

    Yo, update Pa šo laiku maz ko izdarits, jo principa viss ko gribeju es izdariju, bet vel ir sikumi kurus gribu izlabot. Pa šo laiku sametinaju stuntbaru, principa sanak skaisti, un erti. Nopirkts jauns 21 karburators Parkrasots amortizators Tagad vajag nopirk jaunus štokus, jaunu malossi wingu un malossi dzesesškivju Fotografijas:
  11. 4 points
    StefanRsp

    Gilera Runner sp70 “Z6”

    Čau , atkal ilgi ne ko nerakstīju kāpēc ka , bija daudz darba ar citiem mopēdiem, par šo laiku nopirku vēl detaļas Italkit Selettra RT melnais zvans Pasutiju mikrometru Nakamais plans ir: MK2 Racing 28 VHST karbs Un vēl atvesto stūru bildes :
  12. 4 points
  13. 3 points
    Daaavis

    Aprilia SR50R 2018

    Sveiki Forumisti! Par rolleri sapņoju jau no 12 gadu vecuma!Kad redzēju kā vecāki jaunieši pabrauc garām acis iemirdzējās! 2018.gada 5.Augustā tika iegādāts man pirmais rolleris-Aprilia SR50R 2018 gada,galīgi jauns no salona-Motofavorīts. Ir aizvadīts gandrīz gads ar savu 3genu! Pastāstīšu kas sadarīts! Rolleris ar ierobežotājiem gāja 50km|h Pirmie nobrauktie 100km paskrēja ļoti ātri. Pa laukiem braukāju nepilnu mēnesi bez tiesībām,jo vēl nebija nokārtota braukšana! Rolleris ir ērts,manevrīgs,tāpēc ātri iemācijos to vadīt! Tiesības bija rokā nu tik varēs mizāt! 1000km tika nobraukti jau pirmajā nedēļā! Bija laiks ņemt ārā ierobežotājus un veikt apskati Apskate bija jāveic salonā,kur tika atstāta smuka summiņa Rolleris gāja 65km|h man nepietika!, sezonu nobraukāju līdz galam ar stock! Pienāca ziema un bija jāieziemo rolleris!Tika nomazgāts,izņemts aķis! Benzīnbāku nepiepildiju,jo nav no metāla un nav jāuzstraucas ka sarūsēs! Pa ziemu tika iegādāts Yasuni Z red fortuna izspūtējs.Un no Scooteroutlet kur 3genu pārdeva pa detaļām tika nopirkts Stage 6 260mm priekšējais bremžu disks! Kā arī iegādājos Rim uzlīmes priekš abiem ratiem no Ebay. No izspūtēja izņēmu ierobežotājus,uzstādiju bremžu disku,ieliku 4.8g rulīšus. Pienāca 2019 gada Marta vidus kad rolleris ieraudzija pavasara saules starus,un ielas jau bija braucamā stāvoklī! Nu 3Gens rūca patīkami! Bija labs uzrāviens, un brauca mierīgi 75km|h Izspūtējs netika ielakots utt tādēļ ātri iedega,tagad jau ir redzama rūsa,orģinālā laka izdegusi un nav vairs smuka kā jau klasiski yasuni trubām!.. Sagaidiju siltāku laiku un Laukos tika uzlīmētas uzlīmes diskiem! Kautkā tā! Draugs ieteica nopirkt malossi multivar,sakrāju naudu un tā arī izdariju ! Vēl nopirku dzeltenās polini sajūga atsperītes (mazās) Variātors tika uzstādīts pie drauga @TheBestOne Jo pašam nebija zināšanu,un rīku kas nobloķē variku! Arī sajūga atspere tika nomainīta! Baltā un mazās dzeltenās! Uzrāviens nedaudz pasliktinājās bet top speed bija krietni uzlabojies! 89km\h (GPS) bezvējā ir patīkams top speed! Man nepatika aizmugurējais dubļinieks(aste) un tādēļ tika noņemts! ,nofleksēts atstarotājs! Pārdevu stock variku,trubu,bremžu disku, un iegādājos jaunu siksnu-malossi ,ruļus, 3in1 tool ar kuru var nobloķēt variku un sajūgu lai to atskrūvētu,vēl stage6 filtra švamme! Atnāks iemetīšu bildi! Centīšos aktīvi papildināt!
  14. 3 points
    matissM

    PIRMS UN PĒC

    Before After
  15. 3 points
    VuskansDavis

    Spams

    No nav izdevīgi lētāk pārdot. Te tak bij kkurā topikā - palaid detaļās, nav izdevīgi nomainīt cilindra komplektu
  16. 3 points
    #Kaza

    Piaggio typhoon to ntt by nilskovalenko

    Man ir ļoti lielas šaubas par to ka tas datora cooleris var dzesēt kko nopietnaku pa kompi, labāk čist būtu otrs radiks (lielāks tilpums un laukums dzesēšanai) Veiksmi darbos
  17. 2 points
    MrEAzy

    Yamaha Slider...

    Sveiki poweristi. Tātad pa šo laiku ar slideri ir noticis kas daudz un labs kā tehniskajā daļā ,kā arī stailingā. https://failiem.lv/u/z8xsp5cg
  18. 2 points
    #Kaza

    Jautājumu topiks

    Baigi daudz uzkarama jamaina lai tas būtu normāli ejoš setup.
  19. 2 points
    VuskansDavis

    Yamaha BWS By Flex_Kolja

    Nu gan stocks pēc klaņa izskatās pēc malossi rhq
  20. 2 points
    Stalker97

    Gilera Stalker)

    Nu tad ko, biju salicis motoru ( Ieliku RHQ kloķeni, un MK2 Racing), uzliku radiatoru un tad drīz jau būs first start. Pāris dienas atpakaļ nopirku Yasuni c20 Ceru ka viss būs labi
  21. 2 points
    Manuprāt iesācējiem lai nebūtu jārokas pa visām sadaļām meklējot atbildes,šeit jāizveido neliels apkopojums,kas un kurā gadijumā ir jāveic,jāpskata pirmais.Lūdzu papildiniet.Un nesakiet ka es to kautkādiem luņiem rakstu,šeit tomēr ir arī daudzi kuri ar rolleri ir uz jūs.Esmu kautko netā pierakstijis?Kautkas tavuprāt pietrūkst?Pasaki... Šī pamācība vairāk atspoguļo 2 taktu rollerus Rolleris nedarbojas [1]Rolleris noslāpst un nevaru piedarbināt Pārbaudi vai nav beidzies bendzīns Pārbaudi vai ir dzirkstele Ja šis viss ir,tad veic kompresijas mērīšanu,ja kompresija ir zem 6-7 bar tad vissticamāk jāmaina gredzeni Pārbaudi vai degviela nonāk līdz cilindram Ja tā nav,tad noņem karburatora bendzīna šļauku un nedaduz pakurbulē,ja bendzīns tek,tātad meklē vainu tālāk. izjauc karburatoru iztīri to,ja bendzīns tek cauri karburātoram,bet vēljoprojām nenonāk līdz cilindram tad visticamāk ka ir beigti vārsti,ja rolleris ir ļoti ilgi stāvējis iespējams tie ir iekaltuši un saķepuši,iztīri tos un problēmām nevajadzētu būt Ja pēkšni noslāpst var gadīties, ka noklemējis, to var pārbaudīt pēc kurbuļa pretestības(vai ir kompresija) un pieliekot roku pie karburtora mutes, un kurbulējot, roku jācus uz iekšu, jeb vienkārši pārbaudot vai ir vakums. ja vakums nebūs bendzīnu nesūks iekšā cilindrā, vel variants kā to var pārbaudīt, noņemot izpūtēju un kurbulējot pa izplūdi vaidzētu šauties bendzīnam ārā Var būt arī izšauti saļniki, parasti simtoms tam ir, kad pielec uz 1sec un noslāpst [2]Rollerim pazūd dzirkstele Nomaini citu sveci un pārbaudi vēlreiz No akumulātora '' - '' jeb masas aizvelc vadu pa taisno uz rāmi Vietās kur netiek klāt noņem plastmasus un pārbaudi vai nav pārrauti/pārberzēti vadi Iztīri visus kontaktus un savienojumus kas ir iespējami Ja šis viss nelīdz tad paņem elektrības testeri un sāc ar pašu pirmo mērīt kur nonāk elektrība Noņem vadus no indukcijas spoles,pagriez aizdedzi,ja līdz turienei nenonāk elektrība,tad meklē nākamo un tā līdz atrodu vietu pēc kuras tālāk nenonāk strāva Bieži vien kad nav dzirkstele ir vainīga aizdedze retāk cdi, protams, pirms aizdedzes maiņas paskatieties vai nav pārauti vadi, tas vairāk attiecas uz tādiem vadiem kuri ir satīti un ar izoleni salīmēti Rolleris darbojas,bet manuprāt ne tā kam tā vajadzētu [1]Rolleris pielec,bet uzgāzējot noslāpst Iztīri karburātoru izmēri kompresiju,varbūt pienācis laiks gredzenu nomaiņai [2]Ir lieli apgriezieni,bet rolleris slikti brauc uz priekšu Pārbaudi vai siksna nav nodilusi Esi mainijis ruļļus?Iespējams tie ir pārāk viegli Noskaidro vai sajūga atsperes nav par cietu [3]Tas šķaudās vai rijas ciet Iztīri karburātoru Veic tā regulāciju Pārbaudi vai viss ir kārtīgi noblīvēts un nekur nesūc gaisu Pārbaudi vai filtrs nav caur,vai arī aizgājis ciet,iztīri to Ja tas nelīdz iespējams aizdedze ir par vēlu,ir jāveic tās regulēšana [4]Pārāk liels bendzīna patēriņš Iztīri karburātoru Veic karburatora regulāciju (Uztici to kādam kas to māk) Iztīri bendzīna/gaisa filtru. Gaisa filtru nekādā gadijumā nemazgā ar bendzīnu vai citu kodīgu līdzekli. Lieto tikai šampūnu un ūdeni,es personīgi lietoju feiri. Neaizmirsti filtru vēlāk ieeļot ar speciālu eļļu. [5]Rolleris pie lieliem apgriezieniem svilpo/klab/vibrē Pārbaudi vai nav atskrūvējušies riepas/izpūtējs un citas lietas kas bruacot varētu kustēties Viss biežāk gadās,ka gultņi ir nokalpojuši savu laiku [6]Rolleris pēkšņi ir palicis pārāk skaļš Pārbaudi vai izpūtējs/svece nav atskrūvējies Pārbaudi vai nav izdegusi/pārplīsusi kāda blīve Ja tev ir sporta izpūtējs,iespējams tev ir pienācis laiks mainīt izpūtēja vati [7]Es rollerim neko nēsmu darijis,bet viņš pats no sevis kļuvis lēnāks Visticamāk ir nodiluši gredzeni,veic kompresijas testu,gredzenus jāmaina kad kompresija ir ap 6-7 bar Ja ar gredzeniem viss kārtībā pārbaudi vai nav izdiluši variatora ruļļi/siksna [8]Viņš sāk slikti bremzēt Diksu bremzes: Uzpildi eļļas šķidruma bačoku Atgaiso bremžu sistēmu Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav bremžu kluči nodiluši Trumuļ bremzes Pievelc ciešāk trosīti Ja tas nepalīdz pārbaudi vai nav jāmaina kluči [9]Rolleris braucot burbuļo Ja sākumā tad dīze ir pa lielu Ja tas burbuļo kad rolleris ir ieskrējies tad dīze ir pa mazu [10]Rolleris pārkarst Šķidruma dzese ( LC ) Pārbaudi tosola līmeni bačokā,ja tas ir zem atzīmes -min tad papildini to Nekad nejauc kopā Antifrīzu ar Tosolu,ja tas ir noticis izlaid visu no sistēmas un ielej vienu no šiem dzeses šķidrumiem Nelieto ūdeni kā dzeses šķidrumu,protams tas der kā avārijas līdzeklis,bet tā dēļ ātrāk rūsē visa tava dzeses sistēma Atgaiso dzeses sistēmu Pārbaudi vai sūknis funkcionē kā tam vajadzētu Gaisa dzese ( AC ) Pārbaudi vai ventilātoram nav nolauzti zobi jeb spārniņi Pārbaudi vai dzeses plastmasā nav lieki caurumi,ja tie ir,tad tiec no tiem vaļā Ja cilindrs ir noaudzis ar mistisku eļļas/dubļu kārtu tad notīri to,tas traucē dzesei [11]Manuprāt rolleris tiek eļļots pa maz Pārbaudi vai eļļas sūknis funkcionē,Piaggio dzinējiem ir no kloķvārpstas uz sukni siksniņa,iespējāms to ir jāmaina Pārbaudi eļļas daudzumu bačokā Janu eļļa tāpat nenonāk līdz cilindram noņem visas trubiņas,pārbaudi vai tās ir veselas un nav aizsērējušās Ja sūknis vai kas cits ir nobeidzies un nevēlies vai nevari atļauties to labot,tad vari aizvākt visu eļļošanas sistēmu un jaukt eļļu bākā kopā ar bendzīnu,stipri iesaku sākumā bendzīnu ieliet kaniņā,pievienot eļļu ( 20-25ml uz 1 litru) un kārtīgi sakratīt,lai viss smuki sajaucas Vienmēr lieto labu 2Taktu eļļu es personigi iesaku lietot Sintētisko un pazīstamu firmu,kā piemēram (Motul,castrol u.t.t) [12]Dažreiz kad rolleris ir piedarbināts saspiežot bremzi vai arī peiskaroties atklātam metālam uz rollera,es dabonu triecienu ar elektrību Pārbaudi vai nav vadi kuri skarās klāt pie rāmja,ja ir tad izolē tos aizvelc no akumulatora "-" jeb masas vadu pa taisno uz rāmi (Pievieno to vietā kur nav krāsots rāmis,piemāram paliec zem skrūves vai arī ar smilšpapīru nedaudz noskrāpē krāsu,lai būtu kontakts) Es vēlos sākt tūnēt savu rolleri,kādi ir jūsu ieteikumi? [1]Vadies pēc šīs pamācības Ja nēsi radis risinājumu šeit,tad droši uzdod savu jautājumu spiežot Nebaidies,mēs visi sākām no 0,neviens par tevi nesmiesies
  22. 2 points
    Silinsh

    SR50R

    Senčumaks.lv
  23. 1 point
    Tapat neies
  24. 1 point
    Bellsky

    BWS SPIRIT by Bellsky

    First Start
  25. 1 point
    Nebūs balti diski bet būs cita krāsa, bet tas pašlaik lai paliek noslēpumā [emoji5] Sent from my iPhone using Tapatalk
×