Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/21/2020 in all areas

  1. 12 points
    #Kaza

    Aprilia SR183FXR 2gen

    Ko lai saka, hallo. Saņemos uzsākt topiku par šito putekļusucēju. Ar ko viss sākas? Principā viss sākas no klina. Manam SP1 beidzas apakšejais adatgultnis kurš paķēra līdzi virzuli, bet pa laimi cilindru paķert viņš atteicās. Es izjaucu motoru, parēkinaju cik naudas vajag, jau biju gatavs sūtit labāku kloķi ar garāku gajienu un garāku klani, bet zips ka bāze man apnika. Ja, jautri, bet gribās kko citu. Un man bija vecais sapnis salikt 2gen ar bigbloku, tā arī nolēmu. Zipa topiks apskatams tē [BAM]. Galu galā tam sīkajam saliku stock motoru un tā arī pārdevu. Ar 2genu viss sanāca pēc vecas labas tradīcijas: es samukiju karterus, vēl samukiju kaudzi ar detaļam, citu kaudzi atradu garažā un kad kļuva skaidrs ka mans plāns ir realizējams aptuveni mēneša laikā es izdariju vēl vienu lielo gajienu - nopirku 2genu. Sākotnēji bija plāns likt motoru tur, hp2 vietā. Principā normāls stoks...bija. Pabraucu nedaudz, galu galā motoru un dažas citas daļas no viņa es pārdevu un atstāju visu kas var noderēt. Priekšnieks atpūšas Bet, kā jau vienmēr uzradijas vēl viens labs deal: bāze no sr125 ar legit 125cc doķiem, bez motora ar visiem origināliem kronšteiniem un daudzam ekstram, kuras nav parastiem 2geniem. Un es nopirku arī šito, a pirmais palika ka dārgais donors. Labums tāds ka abas divas srkas bija diezgan normālā stāvoklī un ļoti maz skruvēti (pie tā ka sr50 bija 12 gadi, a sr125 bija 20gadi). Labums tāds ka visas skrūves originālas, no ņeržas, ir pilnigi visas mazas gumijas un plastmasiņas kuras parasti рaрiš. Laba iespēja salikt maximāli tīru roller. Galvenas extras dēl kuram 125 šasija ir vērtīga lai to nopirkt: *Savādāks suports priekšā (platākie kluči) *Savādāka lampa priekšā kura nereāli labi spīd. Nekad mūžā 50cc versijas lampa pat tuvu nespīdēs šitai *Iespēja izslēgt gaismas (sīkums bet tomēr) *Tuvās/talās gaismas. Beidzot man ir 2gen kuram lampa spīd talāk pa 10metriem. *Ļoti skaļa taure *Liels mīksts pasažiera beņķis (sveciens roxa pasažieriem) *Spidometrs līdz 160km/h *Origināls bigbloka subframe *Centrāla kāja (uz hp2 kāja skruvējas pie motora, a uz bb pie rāmja) *Izbīdami kāpšļi pasažieram *Nereāli daudz vietas apkart cilindram jo ir platāks rāmis Un darbs aizgāja, veselu mēnesi, katru dienu pēc darba es braucu uz garāžu un skrūvēju srku. Visjautrāk bija cilvēciski pārbūvet šasiju no AC un LC. Lai nebūtu darza šlaukas un citi lauki. Kā arī no tām divam srkam salasīt vislabākas detaļas ko likt virsū Es pieturos pie principa: labāk uzreiz visu izjaukt, satīrīt, samainīt visu kas man nepatīk un vēlāk braukt bēdas nezinot. Jeb uzreiz iemest naudu, рaрistiеs bet galā dabūt labu rezultātu. Tā arī sagāja, vienīgi pielaboju sīkumus ko palaidu garām liekot visu. Par motoru: Sākumā tas bija bloks 180cc ar trumuli.....kuram origināli ir ausis priekš suporta Tātad es atradu rumbu no runner180 ar nestock bremžu disku, suportu kas derēs, armēto šlauku no roxa un pasūtiju pilnīgi jaunu ratu no 180fxr runera. Tas sanāca izdevigāk nekā meklēt lietotu uz ebay. Kas man ļoti nepatika 180 blokam tas ka ir pretīgs frezejums pie ieplūdes kanāliem, uz 125-150 bloka tādi nav. Tas tika aizmetināts lai būtu normāla plūsma. Aizvilku pārpludes štuceriti no reduktora zem motora, lai nesmeretu to ar eļļu. USA Lights (pagriezieni joprojām funkcione) Uz esošo brīdi: Diskubremžu karteri ar bremzem no 180FXR Runner Malossi 172cc vīlēts BGM Crank 55mm+110conrod (ar to sanāca dabūt 183cc no tā malossi) Multivar Malossi šķīvji Polini sajūgs 180cc reduktors Siksna no Yamahas Dellorto 28 phbh Stock mājiņa Athena filtrs Bosch elektriskai sūknis NG Brakes 240mm bremžu disks aizmugurē Ferodo Racing 190mm bremžu disks priekšā SR125 suports priekšā Aizmugurē modificēts suports ar 125 4t runner bremžu klučiem (platāki) Abas armētas šlaukas 3gen bremžu mašinītes Stage6 MKII termometrs Tahometrs Stock amitis aizmugurē 3gen dubļars priekšā Ālus kaste aizmugurē Pedējā izbraucienā gens izsktaījas šitādi, pašlaik daļēji izjaukts. Pārsvarā sezonas laikā tika pieversta uzmanība tikai motoram, bremzem, piekarei, jeb visam kas ietekmē uz braukšanu. Tā ka es bieži dienā nobraucu 50-60km nekādu problēmu šītais man nesagadāja, nu izņemot šito . Vairāk tika novērsts ka priekšā bremzes ir vājas un origināla sr50 radika šitam motoram ir krietni pamaz, bet par to vēlāk. Mans galvenais mērķis būtu salikt labi ejošu, smuku 2gen ar maximāli "biezo" komplektāciju (kas pašlaik jau ir daļēji realizēts). Jeb tādu, kādu itāliem būtu jāražo vēl 20 gadus atpakaļ. Plānu ir ļoti daudz, varu saderēt ka dažas lietas ko es darīšu šitam, nekur citur Jūs vēl neesat redzējuši Stay tuned
  2. 6 points
    lonatans929

    Aprilia sr50r by lonatans

    Mini up Beidzot atnāca paciņa ar pāris sīkumiem... • Motoforce īsa gāzes rucka • Progrip 732 ruckas • Koso temperaturas dačiks • Polini mehaniskais ūdens sūknis (filtrs nav man)
  3. 6 points
    Weedzz

    '95 Yamaha CW 50 by Weedzz

    Sveiki! Tā kā šo foruma sadaļu ir pārņēmuši pīlādzi, varbūt kādu ieinteresēs pīle pārmaiņas pēc... Ar bw's sen jau ir noslēgta sezona un tajā tas nesagādāja nekādu problēmu, lej degli un brauc. Sezonas sākumā kārtīgi noregulēju transmisiju un karburatoru, kad bija lielākas laikapstākļu maiņas pieregulēju karburatoru. Vasaras sākumā iegādājos jaunu multivar un normālus šķīvjus. Šķīvjiem torque draiveram izvīlēju taisnus celiņus, nomainiju o-ringus, un blīvslēgus. Kā arī stūres paneļi tika pārkrāsoti. Pīl No drauga paprovēju c16, noregulēju un īsajā laikā kad ar to braukāju tā arī iepatikās. Vasaras ~ vidū iegādājos sev c16. Ar to nāca r4 uzlīme, to uzlīmēju lai puisīšiem pačakarētu prātu... Līkumu notinu ar temolentu lai to labāk saglabātu. Div pīl, mo dripp pīl no sān Tad nu gaidam nākamo sezonu.. Plānā ir šo to izdarīt un mainīt, bet to neminēšu, jo lasot citu plānus jau jūtu jobenus spaļu acīs. Tā vietā lai sludinātu savas ieceras, tās parādīšu kad būs gatavas. Se ja
  4. 6 points
    Jankaa

    Piaggio Nrg Mc1

    Čau rolleristi! Tātad kā jau biju minējis pēdējā update, ka nākamais update būs kad viss tiks izdarīts! Tad nu tā šodien atnāca pēdējā lieta no IC, tā bija riepa, un sāku ņemties! Tajā pašā dienā kad tika izlaists pēdējais update, sāku gatavot priekšējo disku krāsošanai, viss princips tāds pats kā pakaļējai riepai! Tad tika pasūtīti no Intercars riepa, kluči! Atnāca kluči, nenopirku galfer, jo neatradu tajā katalogā, bet nopirku arī kautko labu kas kas ir ferodo kluči! Salīdzināju ar to kas man bija atlicis un vecajiem klučiem, un jaunajiem, biju šokā Tā tīri var teikt, ka bremzēju metāls pret metālu bezmazvai! Bildes studijā: Tad šodien no rīta atnāca riepa, un sametu visu mašīnā, un braucu uz tuvāko riepu centru uzbortēt! Priekšējai riepai atstāju veco riepu, jo tā bija ideālā stāvoklī, protektors vēl bija for days n days! Bilde studijā: Un tad sekoja pats labākais, likt visu kopā, parcik disku priekšējo jau pirmstam sašaiboju, nebija nekādas problēmas, pakaļējam suportam atradu kādu muciņas skrūvi mājās m8, piefleksēju vajadzīgajam garumam, un skrūvēju iekšā! Priekšējais bremžu disks strādā uz pilnu laukumu, jaunajam diskam, tas ir ideāli! Pieliku izpūtēju, piesitu klāt disku pakaļējo ar triecien pistoli! Un šāds ir gala rezultāts: Manuprāt iznākums Nrg ir nereāli skaists, zinot to ka sāku no šī: Principā projekts ir gandrīz jau gatavs, atlika dažas lietas: Nostrūklot un nokrāsot baltu vario vāku ar violetu splatter. Nokrāsot melnu centrālo kājiņu. Tad nu šis ir pagaidām viss, domāju ka līdz nedēļas beigām pabeigšu visu uz 100% Priecīgus jums svētkus, un paldies ka izlasiji!
  5. 6 points
    Bruncistuncis

    Aprillia sr50r LC Pelēcītis

    Čau, forumieši! Atcerējos par savu nekad nebeidzošos projektu un nolēmu pastāstīt par izdarīto, sastādīt iepirkumu sarakstu un plānu sarakstu. Ko tad esmu izdarījis pa šo laiku? Nopirku rāmi labā stāvoklī ar dokumentiem, veicu pārrakstīšanu un dabūšu jaunu, svaigu tehnisko pasi. Karteri un S6 SP cilindrs ir savīlēti by @#Kazapar 60€, karteri aizvesti uz blast.lv un ir nostrūkloti, nokrāsoti ar pulverkrāsu glancētā, melnā krāsā par 80€. Iepirkumu saraksts: 1)Karstumizturīga laka; 2)SKF C4 polymer kloķvārpstas gultņi; 3)Dzeses sūkņa siksniņa un zobrats; 4)Visas karteru skrūves; 5)Reduktors; 6)Reduktora vāks; 7)Sajūga zvans; 8)Variovāks ar mehānismu; 9)Kurbulis. To do list: 1)Uzpulēt un nolakot Yasuni C16 izpūtēju; 2)Savest kārtībā pravodku; 3)Sākt likt kopā motoru. Priecīgus visiem ziemassvētkus!
  6. 5 points
    lonatans929

    Aprilia sr50r by lonatans

    Jow,nu tad beidzot saņemos uztaisit arī topicu par savu musaru. Tatad 22.septembri pardevu savu 3genu ar domu ka japerk beidzot bembis,beigas sapratu ka lidz 18 vel tālu,nepagaja pat nedeļa ka mekleju citu 3genu vieta. Tad nu pekšņi man uzraksta ka ir 3gens,ilgi nedomajot uzreiz zvaniju jautaju kur atrodas,vai ejošs un vai doķi ir Teica ka braukāja meitene tikkai 7dienas vakaros un ka nolika ejošu,bet stāvejis kādu laiku,pat dokumenti bija,bet tie nedaudz divaini ar ražošanas gadu kurā nemaz 3genus neražoja labi [censored]uj par to,ši man tur arī sauca kkadus defektus,īsti pat neklausoties,pateicu ka braucu pakal. Aizbraucu uz kkadu talako latvijas nosturi pakal tai luzņu kastei,ieraugot dzīve sāku saprast par kadiem defektiem viņa man tur teica pa telefonu : benķis nebija,plastikas karajās uz savilcejiem,ta saucamā "aizdedzes atslega" bija uz slēdziti,rucka kartigi nestradāja,amitis izsists,dakša iztecejusi,filtru bija suns saugrauzis,karbis bija par lielu kolektoram un neturejas iekša,pilniba visām plastikam plaisas (dažas plastikas trūka un protams ari spidometrs nebija) Vienīgais lampas strādaja, diezgan lielas extras. Mopeds izrādijas pat ejošs,protams kā jau mopedam pienākas par 50kmh ātrak negāja. Galvenais man bija lai šasija ir daudz maz sakarīga,karteris bija ideals,rāmim ari nekada vaina,bremzes strādaja labi,diski ari tīri zolidi,parejas lietas bija vai nu beigtas,vai ar defektiem,bet par to cenu ideali (Tādas bildes man atsūtija īpašnieks pirms devos pakaļ,bet dzīve bija pavisam cits skats) Aa un stocks jau nebija Bija diezgan zolids setups Noname 70cc Sporta truba,par kuras izcelsmi neviens nezinaja Chinas 21mm karbis Braucot uz rīgu,apstajamies ar domu nomazgat mopedu,nomazgajot sapratu ka nav nemaz tik slikti viss un ir diezgan liels potencials,viss forši lidz bridim kad trosite pārplisa,nu nekas,pāris lauku metodes un trosīte ka jauna Galu galā veiksmigi nonācam rīga ja neskaita ka bija jaapstajas vairakas reizes jo karbis krita āra no kolektora,a un filtru ari pazaudējam,bet nu bēda nekada,gaiss vairak 2vas dienas pabraukaju ar tādu,sapratu ka īsti nav nekada aršana ar to dampi,un jaliek kkas labāks iekšā Tikka nopirkta drka,rka,17.5 karbis un polini 90 filtrs Pagaja kadas 2nedelas kamer visu izjaucu un saliku ar jauno setupu,gāja ari protams labak bet nu ka jau bez regulācijas nekas dižš arī tur nebija Ar drku nobraucu nedeļu,lidz izdomāju ka varetu izputeju nomainit un špilku nolauzu,kā jau šķības rokas,nu lab,jaņem jau cilis jebkurā gadijuma nost,ar tādu braukāt liela jēga nebūtu,un tieši taja vakara bija doma tripot. Pasēdeju,padomāju un sapratu ka jaņem streetrace kas garažā mētajas un jauzmet tas virsu. Un uzreiz bija nakamas domas par trubu,kādu to uz ātro uzlikt,beigas izlēmu ka RT bus ok un svjo. Pēc kādas stundas srkai jau bija cits setups Streetrace 70cc Yasuni made for rt malossi Multivars Dellorto 21mm be karbis Un protams stock kloķis Neteiktu ka gāja slikti,bet priekš nevileta čuguna ta truba bija par jaudigu un bonusa vel visam nāca caurais kolektors,bet rata paraut vareja,kadu laiku pabraukāju un nolemu ka jaliek nost,un lai gaida pavasari viss ata
  7. 5 points
    Reinhards76

    Aprilia sr 50 2k16

    Yo Yo Yo Tātad iesāksim lietas ar to ,ka brīvlaikā tika strādāts un pelnīta naudiņa vienu dienu sēžu trubā , un hujaks džeks iemet grupā , ka tirgo 21 karbi un athenas filtru. Daudz nedomājot uzrakstiju šim un cenas diezko sakarīgas. Uzreiz pateicu ka ņemu un aizskaitiju peso. Šodien atkal darbā esmu un atnāk īzziņa , ka sūtijums atnācis , pēc darba maucu uz omnivu. Atnākot mājas mazliet šokēja pirkums , jo priekš filtra pāreja priekš 21 karbja vienkārši bija tādi lauki ,ka pipec (izolene satīta plus vel viss bija apgrauzts u.t.t) Bet karbis un filtrs bija diezko ok stāvoklī AAA un vel aizmirsu piebilts , ka vel nopirku polini garo čoku Drīzumā iemetīšu kadu video ,kā jau stavēs uz roller
  8. 5 points
    Tomass Berkis

    Piaggio zip sp1

    Tātad neliels update no mana sp1. Esmu salicis vadus prieks elektriskā sūkņa un kill switch Savilktas dzeses trubas Savilkti vadi prieks rt tachometra Uzlikts jauns polini bremzudisks un polin bremzu kluči Uzlika priekšejā bremžumašīnīte no aprilia rs125 Ielikts subframe uz gūltņiem Uzlikta stage6 ssp īzsa gāzes ručka Vel atlicis dabūt gāzes trosīti un var sāk ķerties klāt pie kartera meklējumiem un motora būvēšanas.
  9. 5 points
    markussprie

    Piaggio Old Zip 98'

    Nu ko beidzot ir update, neliels, bet tomēr kautkas! Šodien aizgāju uz garāžu izlēmu motoru sagatavot jau tagad, pirmo reizi mūžā ščēlu karterus! paris bildes; Viss kas atlicis, ir sagaidīt detaļas, kurām bija jau jābūt 18. decembrī, omnivai tagad ar tiem zsvetkiem utt ir aizskavēšanās pasūtiju visu atlikušo izņemot trubu, killswitchu un filtru!
  10. 5 points
    Armands

    Piaggio zip sp1

    Prieks redzēt, ka vēl pa kādam SP1 ir saglabājies! Kāda būs nākotne - trase vai ielas ? P.S. Esmu vēl līdz šodienai saglabājis ne mazāk leģendāru SP1, ar kuru brauca šī foruma ''veterāni'' valmierieša RBMoto (Riharda B. personā), tāpat arī vēlāk to atpirku no liepājnieka - forumā Pecka (Pēteris). Pats ar viņu nobraucu neskaitāmas sezonas scooter racing, šobrīd stāv neskarts no 2015.g. Zemāk video ar RBMoto no 2008.g. un sorry topic autoram par nelielo spam... https://www.youtube.com/watch?v=O0O-zI6T_zk
  11. 4 points
    Markuso

    ZIP SP2

    Hey you!! Tad nu tā, izdomāju pastāstīt par savu SP2. Zips tika pa lielam iegādāts, tāpēc ka bws paķēra kļinu, un grībējās ar kaut ko vēl pabraukāties šogad. Zipam pilnīgi nejauši uzdūros ''SS.com''. Ilgi nemarinējot uzrakstiju, jo cipars bija diezgan labs un pēc pāris dienām jau braucu pakaļ(23.09.2020). Tā brīža setup: Dr evo Yasuni R Kaut kāda MF mājiņa RT kolektors Polini cp21 evo Athena filtrs +Un lielākais bonus kas bija zipam, tie bija izsisti abi amīši. Bet 2.nedēļu laikā tas tika novērsts ar jauniem YSS amīšiem. ^Ar šo setup arī nobraucu līdz pirmajam sniegam, bez problēmām. Pēc zipa iegādes atklājās, ka šis ir īsts SP2, no rūpnīcas! Tad nu tā, plāni ko vajadzētu īstenot pa ziemu: 1.savest kārtībā plastikas un nokrāsot. 2.salikt citus labumus motorā. 3.salikt jaunus bremžu klučus, trosi, trumuļus. 4.ielikt aerox radiātoru. 5.nopirk kaut kādus labākus amīšus. 6.un vēl visādus brīnumus īstenot. Plānotais setup: Hebo cilis(iegādāts) Italkit selettra(iegādāta) Kaut kāda kloķene ar 85mm klani Yasuni made for RT truba(iegādāta) RT šķīvji un variātors(iegādāti) Doppler SX86 sajūgs(iegādāts) Polini evolution mājiņa RT kolektors(iegādāts) Polini cp24 evo Athena filtrs(atstāšu veco) RT mehaniskais sūknis(iegādāts) *Protams ka ir nepieciešami SP1 diski, un tie jau ir(iegādāti)! Kaut kā tā, darbi padaudz, tāpec jāsāk kaut ko darīt, un tad jau sekos update.
  12. 4 points
    lonatans929

    Aprilia sr50r by lonatans

    Hey visiem. Diezgan ātri jauns update bet nu piemirsu pāris lietas pastastit iepriekšeja posta,un ir kkas jauns arī Tad nu par dokumentiem,ka jau dažš saprata,cits varbut ne. Dokumenti mopedam nebija īstie,nemaz negribu zinat no kurienes vins nācis utt,lai ir ka ir. Tātad tika nopirkti citi dokumenti ar vin 2010 gada ar diezgan skaistu nummura zīmi(un protams pārakstāmi,tas bija galvenais),bet manuprat tam īsti nav nozime jo tāpat visu mainišu,tīri rāmis bus palicis no kkada interesanta laika,bet tam nekadu defektu nav,rāmis kā rāmis Tika nopulveroti diski balta krāsa,ilgi domāju kāda krasa un nolemu ka balti,jo pie visa gandriz iet klāt Srka ieguva arī pāris jaunas lietiņas:(no visam lietām bildes nemetišu,jo nu nevienam tapat neinterese kkadas plastikas) • Nesaplēsts sēdeklis • runnera mazais dubļinieks • buzzeti sāna peciņa • priekšejo pagrieziena plastika ar str8 pagrieziena stikliņiem • Spidometra plastika • vējstikls • gridiņa • Panna • Salona palstika ar vin mazo plastiku • Aķīša visas 3 plastikas • Slēdzene ar atslegu (tikkai atslega līka,bet to uzvīles citu) • Spidometrs no rs50,jo vajadzēja tikkai korpusu • Cita dakša,jo iepriekšeja bija iztecejusi ka jau mineju un mainit eļļu un salņikus nav pieredze Pa šo laiku tika viss izjaukts lidz rāmim un rāmis sagatavots krasošanai,būs diezgan interesanta krāsa bet par to vēlak. Paspēju ari sakopt karteri un reduktoru,nomazgaju no liekas eļļas un dubļiem (karterim ir pilniba visas vitnes,gan vario vāka,gan reduktora,gan kartera pusitei) nu tas ta ja nu kads iedomajas pajautāt vai visas vītnes ir. Sagatavoju krasošanai arī stūri un hebeļus,varbūt kāds teiktu ka hebeļi neko nemaksa un varetu nopirkt jaunus,bet nepatik izliekums tiem jaunajiem hebeļiem kāds nāk,labak vecie,un ari viņiem nekada vaina nav,nav līki,tikkai krāsa nāca nost Pagaidām tas viss uz kādu laiku,ir arī iepirkts kkas no nakamā setupa bet to nakamaja update. Ā un jā par setupu,plānojas kkas uz midrace pusi bija doma nokrāsot stock magnētu dzeltanu
  13. 4 points
    markussprie

    Piaggio Old Zip 98'

    NU BEIIIIDZOOOOOT!!!! Pasūtiju 7. decembrī, detaļām bija jābūt 18. decembrī, atnāca tikai šodien pasūtiju; NGK svecpīpi ar svečvadu RHQ Polini siksna Motoforce rucka Polini loki Viss kas atlicis ir tagad, ieguldīti laiku un vēlmi šajā aukstumā iet uz garāžu diemžēl vēlmes nav Jānoperk c16, killswitch un athenas filtrs, tad bus jasaregulē, ko ganjau es nedarīšu pats, uzticēšos meistariem un tad jau jārauj ratā Līdz nākamajiem updatiem!
  14. 4 points
    Tomass Berkis

    Piaggio zip sp2

    Tātad kā nu ir sanācis kā nu ne, bet esmu ticis pie velvienas zipa šasijas. Doma radās diezgan spontāni, ar @Markuso sedejām garāža un pēkši uzradās iespēja tik pie sp2 šasijas gandrīz pilnā komplektacija un vel ar sp1 diksiek kurus varētu uzlikt savam sp1 zipam. Plāns jau radās ļoti ātri, iecelt un pabeikt iesakto daily driver motoru no sp1, un sākt sp1 būvēt rt motoru. Tā nu braucu pakaļ un iegādājos. 3 dienu laika jau motors bija iecelts ieksā, pravotka savilkta, diski samainīti un visas plsatikas saliktas. Setup: Stage6 street race(iegādāts) Jasil kloķis(iegādāts) Malossi multivars Malossi zvans(iegādāts) Malossi mhr delta sajūgs(iegādāts) Malossi x special siksna Rt ieplūdes kolektors Malossi vl11 mājiņa Polini cp21mm karbis Stage6 divu zvaignu filtrs vai arī polini evo oval filtrs Yasuni r
  15. 4 points
    VuskansDavis

    Piaggio zip sp1

    A kāpēc tieši šis zips ir leģendārs? Ar to ka visus gadus būvēja un pēc tam pāris gadus turēja istabā pie gultas kā trofeju?
  16. 3 points
    xero

    Aprilia sr 50 2k16

    garo čoku priekš kam? 3genam tur vietas ir vairāk, kā saprašanas, lai varētu pabāzt roku un pacelt mazo čoku
  17. 3 points
    Rafons

    Aprillia sr50r LC Pelēcītis

    SKF veikalā sanāktu daudz lētāk, bet ja čalim ir nauda, tad, lai sūta pa dārgo
  18. 3 points
    Ik_klavs

    Aprilia SR183FXR 2gen

    Sleepers
  19. 3 points
    mertjins

    Gilera SMT 2013

    Hey! Kopš pēdēja updeita šis tas izdarīts ir. Līdz šim ir izjaukts līdz plikam rāmim un viss pa plauktiem salikts, pie reizes izjaucu motoru cik vien ar saviem instrumentiem varēju (noņemts arī viss sajūga grozs, tik foto nav). Ap janvāra beigām plānots uzsūtīt kloķvārpstu ar gultņiem un cilindru, un tad motors tiks nogādāts cilvēka rokās, kuram ir pieredze šajos motoros un to saliks, jo pašam īsti negribās. Vēl ir iegādāts ļoti svaigs izpūtējs- Voca Cross 80/90cc Kā arī no zipa paņemts 28Dellorto karbītis Tiek arī lemts kādu aizdedzīti likt šim mocim virsū, šobrīd izvēle starp MVT DD un Italkit Selletru, tik galīgi nevaru izlemt kuru no abām, par šo gribētu dzirdēt Jūsu domas, kuru Jūs ieteiktu labāk Šobrīd tas viss no manis! ✌️
  20. 3 points
    Jankaa

    Spams

    Lai nu arī cik mēs te esam kas regulāri ienāk forumā, bet priecīgus svētkus jums visiem! Lai jums mazāk ķibeles mopēdiem, un vairāk rats gaisā!
  21. 3 points
    Jankaa

    Piaggio Nrg Mc1

    @mertjins un @kreekers Veči jūs mākat pierunāt Tuvāk gan pie diska nevarēju fiziski, jo šī ir veinīgā opcija kā piestiprināt lai numurs neizjuktu
  22. 3 points
    VuskansDavis

    Piaggio zip sp1

    Ja kāds ir leģendārs rt zips, tad tas varētu būt drapetaja pirmais rt zips, bet to zipu te reti kurš zina
  23. 3 points
    Limm

    MBK NITRO^YA :)

    Helou atkal visiem kas seko, maziem soliem bet kautkas tiek darits! subfreims un dugas nokrasotas, motors ieksa! palika vel dazas lietas nokrasot un var taisit vadus!!!
  24. 2 points
    lonatans929

    PIAGGIO ZIP2 BB

    Tas vienkaršais 70cc ies tikpat vienkarši garam tam bb
  25. 2 points
    Jankaa

    Spams

    Pašam nav gribējies 3genu, un arī esmu laimīgs ka nav nācies apsvērt tādu domu! Pašlaik lieku čoma 3genam mk2 iekšā, u.t.t. Nu teikšu godīgi, nepatīk man tā uzbūve kur kas ir novietots, baigi neparocīgs! Piemēram tas pats piemērs, savam mc¹ vienkārši izņemt motora asi kas iet pie subframe, tajā pat laikā 3genam ir jātskrūvē panna, lai pie tosola trubām normāli tiktu klāt ir jānoņem viss beņķis, sāni!
×