Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/21/2020 in all areas

  1. 8 points
    TheOne

    Aprilia SR50 2gen

    Update: Sāksim ar to, ka neilgi pēc topika ielikšanas devos nomazgāt motoru no dubļu kārtas. Norāvu visu liekos standarta transmisijas sildīšanas sūdus, uzliku vāku uz pāris skrūvēm, aiztaisīju caurumus kuros negribēju, lai tiek ūdens un devos uz vietējo moiku, nomazgāju savu sievieti , kā arī motoru no kārīgas dubļu kārtas. Biju domājis, ka karteri būs tīrāki, bet izskatās, ka eļļas traipi ir pamatīgi ieēdušies. Būs ar laiku jānoiet ar ķīmiju, pagaidām citas prioritātes. Bildes pirms moikas. Mājās noskrūvēju cilindru un sastādīju sarakstu ar detaļām kuras nepieciešamas priekš pirmā starta un detaļas, kuras vēlos izvēlētajam setupam, kā arī vienkārši noderīgas apkopes detaļas, lai atvieglotu first start un nebūtu lieku pārsteigumu. Scooter-attackā uzsūtīju detaļas un tākā īsti neko nevarēja ar rolleri pagaidām iesākt brīvdienās ar čomiem devāmies atpūsties. Okey, atpakaļ pie srkas. Atnāca sūtījums no attacka. Paidām sekojošas detaļas. Jāpiebilst, ka attacks neatsūtīja visas detaļas, tāpēc pagaidām karteri netiks šķelti, jo kloķvārpsta un gultņi šķiet teicamā stāvoklī, vēl jāpārbauda saļņīki. Dotajā brīdī gaidu vēl sekojošas detaļas: Tātad, kas vēl... Tika nomazgātas visas plastikas gan ar skrubi gan ar attaukotāju, pagaidām tīrākas neizdevās dabūt. No rāmi tika izvilkta pravodka un visa elektronika. Rāmis tuvākajā laikā tiks notīrīts un sakopts. Tika uzlikts priekšējais rats un bremžu supports. Aizmirsu pieminēt, ka pats orģinālais cilindrs ir diezgan labā stāvoklī bojājumi niecīgi, nevaru izlemt vai likt jaunā cilindra virzuli vecajā cilindrā un atstāt jauno cilindru nebaltām dienām varbūt? Apsveru domu iegādāties dremeli un pievīlēt veco cilindru pagaidām, jo jaunās detaļas pagaidām nekrāmēšu iekšā, gribu visu jauno vienā piegājienā salikt. Vēlviena lieta. Man par visu cenu gribas likvidēt orģinālo spidometru. Īsti nefanoju par sporta stūri pagaidām, jo manuprāt gens uzreizi tāds pliks izskatās un spidometru arī nevaru izlemt kādu ņemt, īsti neviens nepatīk. Bet ir doma iebūvēt kādu no koso spidometriem srkas stock sūrē, liekas tā būtu viss zolīdāk. Pravodku izrāvu jo gribu taisīt savu independent pravodku, bez liekiem sūdiem un bez starteri, ir doma pāriet uz mvt aizdedzi, bet pagaidām pravodkai pieķēršos tā virspusēji. Uzliku buzzeti variātora bloķi un centos atvilkt skrūvi, diezgan stīva un neparocīga bija, mēģināšu rīt ar pareizajiem instrumentiem. Uztaisīju pagaidām rollerim parts listu ar to ko atstāšu pagaidām motorā. Visā visumā pilnīgi viss šobrīd paliek stock. Tātad to, kas iepirkts un to kas vēl būs redzējāt. Nedaudz par to, kas ir plānots. Pagaidām pieturēšos pie motora. Setup: Cilindrs :Pagaidām stock : STAGE6 CYLINDER KIT 70CC STREETRACE Kļoķvārpsta: Pagaidām stock : STAGE6 CRANKSHAFT HPC MKII ( Iegādāta ) Gultņi: Pagaidām stock : SKF BB1-3055B (Iegādāti) Izpūtējs : Pagaidām stock : STAGE6 EXHAUST PRO REPLICA PIAGGIO Ieplūde :Pagaidām Standarta : neesmu pārliecināts, varat ieteikt. Karburātors: Pagaidām dellorto phva 17.5 (iegādāts manuālais čoks un dīzes 75-98 6mm) : vēlāk DELL'ORTO BLACK EDITION 21 vai 19 mm Gaisa filtrs : Pagaidām stock : Gileras mazā (iegādāta) Filtra švamme :Pagaidām stokc : Stage6 (Iegādāta) Ūdens sūknis : Pagaidām stock (Iegādāts Stage6 R/T) Aizdedze: Pagaidām stock : MVT INTERNAL ROTOR IGNITION PREMIUM WITH LIGHTING COIL Transmisija: Tiks attiecīgi pieskaņota vainu mallossi vai stage 6 pilna komplektācija +-šķīvji Centīšos visu pēc iespējām ātri sagādāt un vienā reizē celt visu karteros. Kā minēju vēlos iegādāties dremeli, tad tiktu arī karteri pievīlēti un pieskaņoti cilindram. Tad arī varētu ar plastikām sākt ņemties. Pravodku taisīšu maksimāli vienkāršu, uzlāde, lampas un regulātori lediem. Nebūs starteru un lieku sūdu, visi liekie caurumi tiks aizvērti, neskaitot dzesi. Bateriju gribu patestēt litija, tā pat prikolam. Gribu visu maksimāli svaigu un tā lai pašam prieks nekur neskrienu, bet līdz rūcošam, baigi pie sīkumiem nepiestrādāšu. Sākumā gribu redzēt vai viss ir vesels un strādā. Orģinālo spidometru [censored]ranizēšu, zinu, ka tas neliekas svarīgi, bet ja taisa tad vienreiz un kārtīgi tā, lai pašam prieks, orģinālais nepatīk sorry . Iesakiet ko ar stūri darīt, doma par koso speedo un stock plastikām, vai koso un sporta stūre. Tad iesakiet kur plauktu pirkt, jo nevienu nevaru atrast. Paldies par uzmanību. Arlabunakti! Droši rakstiet ieteikumus un kritiku, besī, ka forums tik nedzīvs
  2. 5 points
    #Kaza

    Zip SP1 BigBlock by Kaza [viktorkangale]

    Nu, ko lai saka. Vajadzētu nolikt punktu tajā stāstā. Martā mopeds tika nokrasots ļoti seksīgā Lexus krāsā, uz saules smuki brūns, naktī melns. Tieši pirms Jāniem atteicas kloķvārpstas apakšejais adatgultnis, kurš pakēra līdzi virzuli. Visi tie melnie punkti ir tas kas palika no adatgultņa. Skumīgi, bet kā ir. Sākumā plans bija iemest jaunu virzuli un jaunu klokeni.....bet. Bet sutot jaunu, būtu grēks nepaņemt ar garāku klani un garāku gajienu. A to visu zipā es jau neredzeju, pazūda azarts. Zipam tika salikts 125 vīlets stock motors un viss kopā notirgots. Par laimi kādu laiku atpakaļ man sanāca izdevīgi dabūt rumbu ar bremžu disku no runner 180FXR, diksu/trumuļu karterus no hexagon LXT ta ka man nebij citas izejas ka būvēt 180cc bigbloku ar disku bremzem. Un viss tas tipa ieswapots citā šassijā, savējie jau zin kur. Ta ka var gaidīt jauna projekta topiku. Ar šito ir viss. Godīgi varu pateikt ka zips ir visjautrākais mopeds kas man bij, bet laiki mainās........ | Šitais kaujinieks paliks atmiņā
  3. 4 points
    TheOne

    Aprilia SR50 2gen

    Update! Kas izdarīts: Veikta transmisijas un saļņiku inspekcija. Salikts motors, stock 50cc mf cilindrs, svaigas dopler lapiņas, jauns kolektors, iztīrīts karburātors un uzstādīts manuālais čoks. Tika apsvērta eļassūkņa lividēšana, bet nebiju pārliecināts, vai ūdenssūkņa zobrats turēsies, tāpēc eļļas sūknim trubas tika savienotas un izveidota apļaveida cirkulācija. Tika atrastas srūves un iecelts motors rāmī. Ja kādam ir info par to vai eļļas sūkni drīkst ņemt nost padalaties, kad atnāks tiks likts R/T sūknis. Ruļļi labā stāvoklī svars 6.5g, viss transmisijas telpā izskatījās labā stāvoklī, tajā skaitā saļņiki un ūdens sūknis, siksnu derētu nomainīt. Būs nepieciešams jauns temperatūras signāla devējs, un liekot cilindru pamanīju, ka nav termostata, vēlos dzīrdēt jūsu domas, vajag, nevajag? Pats domāju iegādāties un uzstādīt, tomēr ātrāk uzsils līdz darba temperatūrai un darbosies tās diapazonā. Seperatoru uzliku no HPC MKII kloķa, lai pagaidām nav par to jāuztraucas. . Nedaudz notīrīju rāmi un uzliku pāris plastmasas, lai nedaudz gūtu priekštatu ar ko man ir darīšana. Next on the list. Ķerties klāt pravodkai. Tiks atstāti tikai paši svarīgākie vadi. Starteris nebūs, caurumiem centīšos izveidot šablonus, ko pielikt, lai neiet sūdi iekšā. Salikt visu līdz galam priekš pirmā starta. Atrast tīkamu spidometru. Pagriezieni būs led, piaggio releju izmantošu tikai akmulatora uzlādei, un ja caur to iet gaismas tad arī tās likvidēšu. Gaismas un pagriezieni būs independent. Neesmu izdomājis ko darīt ar aizmugurējo lampu, tā būs vai nu no aerox vai nrg power, jo srkas lampas nepatīk. Lūdzu bez jēlībām par to lampu, ja nepatiks, tik uzliktas atpakaļ sr lampas un plastikas, bet pagaidām ir plānos custom izvirtības. Būtu forši ja no attacka beidzot izsūtītu mazo gileras filtra kastīti, lai nebūtu jāliek aprilias neglītā kaste. Ko domājat? Kādi ieteikumi? Lielā motora tīrīšana, tiek pārcelta līdz pārcelšos, jo pagaidām nav kur ar to ņemties tik nopietni kā gribētos. Tas attiecas arī uz plastmasām. Thats all folks! Cheers!
  4. 3 points
    dagilis04

    Aprilia SR50 2gen

    Interesanti,ka vismaz kaut kas atšķirsies patīk,ka daudz aprakstīts ir. Māsai būs samērā kruts dampis pēc plānotā
  5. 3 points
    Limm

    MBK NITRO^YA :)

    Helou atkal visiem kas seko, maziem soliem bet kautkas tiek darits! subfreims un dugas nokrasotas, motors ieksa! palika vel dazas lietas nokrasot un var taisit vadus!!!
  6. 1 point
    kreekers

    Zip Fast rider 96' by kreekers

    Sveiki, jaunieši! 2 mēnešus atpakaļ skrūvējot savu veco zipu pienāca no blakus garāžas 'vectētiņš' un sāka prasīt par zipiem u.t.t , sarunas laikā nonācām pie secinājuma, ka viņam garāžā mētājas lieks Zip fast rider 1996.gada , kurš ir 2 gadus no vietas nostāvējis garāžā. 2 nedēļas vēlāk tikāmies ar viņu velreiz, šoreiz jau kopā ar viņu bija arī pats zips, dzīvē zipu iečekoju, izbraucu.. sapratu, ka ir ok, tādēļ braucām uz csdd pārrakstīt. Iegādājos es zipu par 250 euro (Samērā maza cena neskatoties uz visām saskrāpētajām plastmasām, salauzto dubļusargu) Nākamajā dienā devos, atkal, uz garāžu, lai uzliku dellorto 17,5mm karburātoru zipiņam. Skrūvējot visu vaļā nonācu pie secinājuma, ka zips pilnībā nekad nebija skrūvēts vaļā, visas skrūves oriģināli no salona stāvēja iekšā. Nedēļu vēlāk zipam nopirku arī pro replicu, kuru tik pat ātri arī pārdevu Vēlāk sapratu, ka stocku negribu atstāt, tādēļ ir jāpardod otrs zips, lai varētu visu smuki sataisīt, vēlos visu jaunu likt, lai būtu smuki un svaigi Plānotais setups: Drka; doppler endurance; yasuni r red fortuna (jau pasūtīta); Malossi e14 (jau pasūtīts); Malossi drive X special belt (jau pasūtīts); stage6 intake manifold viton straight short (jau pasūtīts); multivars; 82% lielā atspere (jau pasūtīts); mazās sarkanās atspere (jau nopirkts) un vēl daudzi citi sīkumi. Setups nav iespaidīgs, bet domāju, ka būs pietiekami priekš daily un ratā. Kad motors būs salikts, tad sākšu domāt par vizuālo, bet plānos ir: Visas plastmasas pārkrāsot, diskus nokrāsot, variovāku nokrāsot , iespējams, onearms; Šobrīd izdarīts: nogriezta slēpe, uzlikts dellorto 17,5mm; Video, kā stocks gāja:
  7. 1 point
    #Kaza

    Aprilia SR50 2gen

    Atstāj sūkni vietā, vnk norauj trubas/trosi. Jo sūknis notur dzeses sūkņa zobratu
  8. 1 point
    VuskansDavis

    Aprilia SR50 2gen

    es ļoti kritiski skatos uz mvt. nu nevajag. viņām tās plates no plastalīna un stūri atstāj stock bet iebāz tur koso. mana 3gena topikā laikam bij kkādas bildes, kā man tur bija
  9. 1 point
    Bentcut

    Piaggio NRG mc¹ 1996

    eu es ari gribu
  10. 1 point
    kreekers

    Zip Fast rider 96' by kreekers

    Hey! Zipam tik uzlikts stock hp2 sajūgs no jaunā zipa, šeit video kā zips gāja nesenajā s-p night ride ar lielo balto un mazajām oranžajām atsperītēm - Tālāk tika nomainiti citi hp1.5 šķīvji, jo vecie bija dead un šodien tika beidzot uzlikta malossi lielā violetā un mazās sarkanās s6 atsperītes, šobrīd zipiņā ir cita dzīvība pamodusies.
  11. 1 point
    Daaavis

    Piaggio NRG mc¹ 1996

    Beidzot kaut kas ari seit,skaisti... Gaidu to bridi kad izstenosies istie plani ...
  12. 1 point
    xero

    Piaggio NRG mc¹ 1996

    sveik lavakar, īsāk sakot, brīnumi tomēr notiek tiri piri, ilgi domāju un cerēju, ka saņemšos salikt setupu, ko gribu, bet sapratu, ka šosezon noteikti tas nebūs, bet rolleris gandrīz pusotru gadu krāj putekļus garāžā, un vēl @VuskansDavis cītīgi gruzīja mani uz salikšanu, tad nu [censored], lai iet. sakasīju visas sen aizmirstās detaļas, un viss sākas... apmēram šādā paskatā nrg nomētājās, kopš rudenī izjaucu. apaudzis ar visai cienījamu kultūrslāni vēlreiz iesmēju par savu metāla varavīksni un šī trofeja tagad karājas garāžā pie griestiem izklapēju stock kloķeni no super sīkret projekta motora, secināju, ka ir ļoti laba, tātad derēs. normāls downgrade, bet kuru tas interesē iespraudu tajos pašos polini ntn gultņos, kas bija, viņiem nobraukums 10 motorstundas, roka necēlās mest ārā. bērni, nemācieties tādas muļķības no plaukta tas pats @Raivish dr evo, ar ko vizinājos 2018. gadā protams, arī šis tas jauns. ja ir pieeja super mega bodēm, tad tas ir jāizmanto. athena siksna un rms aizmugurējie bremžu kluči. par šīm abām lietām kopā samaksāju 15eur, bet jūs to nedzirdējāt no manis nākamais no plaukta mans vecais multivars, ar kuru laikam pēdējoreiz braucu 2016. gadā sakopts karbītis, arī šis ar mani jau laikam no 2015. gada īsti nepatika tas eļļas pludiņš, kas karājās notīts ar izoleni, tāpēc uztaisīju "apmānu", lai strādā viss, kam jāstrādā kaut ko gribējās izdarīt ar manu skumīgo pannu, uztaisīju vienu nolūzušo ausi pa šo laiku kaut kur biju pasējis mazo buksīti aiz variatora, iepirkās jauna. droši vien kādam uzliku ar domu "mans jau tāpat tik drīz nebūs, kad vajadzēs, nopirkšu vietā" sametu bagūzī plastmasas un aizvedu noskalot garāžu laiks šķilt dziesmā uztaisīju stiprinājumu numuram, ļoti patīk, kā sanāca novietojums. izbraucu līkumu, sapratu, ka viss notiek, kā tam jānotiek, un saliku plastmasas. kaut kā tā būsim šobrīd brembo aizmugurējo bremžu mašīnīte aizceļoja uz @Loretaswag aeroxu, sev vietā iepirku 3gena mašīnīti ar līku hēbeli tālāk plānos - jāpieregulē, visa regulācija tika salikta uz haļavu, jāsakopj izpūtēju, jāpielāgo stūres plastmasu šīm bremzēm, gan jau vēl visādi sīkumi, bet visā visumā - fantastiš sajūta beidzot uzkāpt uz sava rollera pēc pusotra gada no manis pagaidām viss
  13. 1 point
    EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Hey hey , kas jauns ? Vakar laimīgs braucu , apstājos un noslāpst . Nesapratu ko notiek jo vairs neleca . Sāku ar primāro - Karbis un svece . Viss tas bija clean un svecei smuka dzirkstele , tikai baigi divaini ka svecei krāsa takā baltajai šokolādei , jo 3 dienas pirmstam biju uzlicis jaunu sveci , un saregulēju normāli , pēctam pārbaudīju un bija perfekti , bet tagad liesa svece . Kaut ko bik ņi poņel bet pēctam aizdomājos , un sapratu to ka iespējams gar kolektoru sūca gaisu un paķēru lieso , jo izrādās ka karteriem izčakarēta vītne Nu neko , stūmos mājās - Labi ka biju pie mājas , sāku jaukt ārā . Un tad pavērās nesmuks skats . Lai tālāk runā bildes . Long story short - nolūza gredzenam maza maza daļina , un līdz ar to jā . Beeeet par laimi cilindrs vesels - Šodien jau aizskrēju uz scooteriem pēc jauna virzuļa , paņēmu pēdējo , scooteros teica ka 2us mēnešus nevar uzsūtīt virzuļus , jo nav noliktavās uz vietas . Tagad B virzulis ies iekšā , sanāk ka par vienu virzuli mazāk palicis ko dzīvot Kaut kā tā . Sestdien doma ķerties klāt un visu salikt . Pagaidām peace - Stay tuned EDITS: Saliku šodien mopēdu , no sākuma likās ka viss ok , tulit šķils dziesmā , attaisu benzina padevi , un benzins tek ārā pa karbi - Izrādās ka tad kad mam virzulis pateica ka nebūs nekāda braukšana , es skruveju visu primāro , un float bowlam atstāju centrālo skrūvi uz zemes . Nu neko , gāju uz vietu kur es visu skruveju - kas ir apmēram 1.5km attālumā , bet aizgāju , un arī atradu , viņa nostāvēja tur 3 dienas . Bet bet bet neko , piedzīvojums piedzīvots , atnācu mājās , ieskruveju to skrūvi , saliku visu , un pieleca ar 3šo kurbuli . Tagad kaut kādas 3 dienas mierīgi jāpabraukā lai virzulis ar gredzenu piedilst , vienīgais sāku baidīties par temperatūru , baigi temperatūra sēž uz 80 pāri grādiem , pamēģinās kādu dārgāku un efektīvāku dzeses sulu , ja tas neko nelīdzēs , tad vien būs jāmaina ūdenssūknis , jāiztīra raģiks un trubas jāiztīra . Tikai ir viena lieta , itkā scooteros teica ka tas esot normāli ,bet kad prasīju Virzuli uz 47.6mm mk2 , viņi iedeva virzuli , un uz virzuļa bija rakstīts 47.56mm , es jau sabijos , bet viss der kā uzliets . Pagaidām viss - Stay tuned par nākamo P.s Piedodiet bet šoreiz bez bildēm
  14. 1 point
    EvoLV

    Aprillia sr50 2018

    Smuki , what's next ?
  15. 1 point
    Daaavis

    Aprilia SR50R 2018

    Chau,ir labas un sliktas zinas. sry vairak bilzukus neatlaava pievienot.. Max total size 0.45MB Svetdien ar @Flex_Kolja izjaucot motoru uzduramies uz ka nepatikama,luk 2x video.. https://youtu.be/vaQ6skg6ZYs https://youtu.be/JaR3dYYS2r0 Tatad ka redzat kartera seza un rhq seza bija (censored)... Prieks klokenes sezas izmantojam gultnu limi, paldies @ArtursOG Kartera sezai viegli iesitam ar skrugi mazas bedres gar sezas sienam,un veiksmigi iesedinajam gultni, kurs vairs nenaca ara ka ieprieks redzetaja video!. Diezgan begigi, nemot vera ka motors ir 2gadus lietots,un gultni ir mainiti tik 2 reizes sava muza.(tgd 3sha) Cilindrs ar virzuli un gredzeniem laba stavokli. Galu gala,pagaidam viss kartibaa,janu atkal bus piiiiii ar sezham,tad bus jaskatas kads donors ar vesalu hp2 motoru un aizdedzi ar pravotku,jo atsciras on si jaunaa tipa. Tika kartigi izbraukts un parbaudits vai jau ktkas nav klem ar sezham,bet viss kartiba,ik pa laikam bus jaskatas,kas ka, pagaidam problemes ar karbi,jo pec sveces bedaudz izskatas pec liesaa,bet paterins liels un dize jau 114.Bet ta kustas labi,bus jaiefilme kad siltaks. Tas pagaidam viss..
  16. 1 point
    xero

    BOOSTER SPIRIT

    tā kā šis rolleris laikam Dāvja ir tikai pēc dokumentiem, jo braucu tikai es, tad apdeit no manas puses tā kā mums abiem ierasts un patīk, vajag pamēģināt visādus kustom/budžet/diy piedūrienus, tad šoreiz - budžeta kompresijas pakāpe. 1. solis - galvas sēdināšana. bez garām runām, tagad bez blīvēm squish 0,7mm. 2. solis - sveces sēdināšana ņemoties ap galvu ieraudzīju, ka paredzētā īsā svece stāv baigi augstu degkamerā. tad nu visu samērīju un sarēķināju, šī brīža setups, garā svece ar divām sveču šaibām un vienu minarelli transmisijas regulācijas šaibu tā kā superbodēs uz minarelli šis tas ir, tad to atkal liekam lietā - pakaļējo bremžu trose pa 3eur. ok, ne tieši šim, bija nedaudz jāpielāgo, bet viss tip top. tādas ratā bremzes, ka maz neliekas. galvenais updeit - beeeidzot to podā raujamo minarelli stock vario nomainījis malossi multivar, pateicoties veikalam, kurā Dāvis jau ir zelta klients - skūterzõn. vakar kopā ar @Raivish pabūts arī meetā, dalīta otrā vieta lēnākajā wheelie. būtu bijis vairāk laika paregulēt ar jauno vario, būtu labāk. #atmazkas visā visumā - sanācis tāds pats kaujamais aparāts, kā mans ex zips 2016. gadā. tikai lej un brauc izturējis ne vienu vien stiepienu vairāku minūšu garumā ar ručku gala pozīcijā paldies par uzmanību
  17. 1 point
    kreekers

    Zip Fast rider 96' by kreekers

    Šodien tika ieķerta jauna Michelin aizmugurējā riepa
  18. 1 point
    Silinsh

    Zip Fast rider 96' by kreekers

    Paraut ratā, nošķilt visu, pārdot detaļās pa kapeikām,visu nodzert.
  19. 1 point
    kreekers

    Zip Fast rider 96' by kreekers

    Update: Lieta sekojoša... pēc kārtīga izbrauciena ar zipu jau vakarpusē devos uz mājām, tieši 2,4km no garāžas zipiņš sāka rīstīties un lēnām slāpt nost tā arī viņš man nomira, nostūmos malā, no sākuma domāju, ka šis kļinu parāvis, tādēļ uzreiz pačekoju kompresiju - kompresija bija normāla, tā nu es stūmos uz garāžu. Nākamajā dienā devos uz garāžu, lai apraudzītu zipiņu un paskatītos kā šim iet.. Pirmais, ko izdarīju bija tas, ka paskatījos dzirksteli, dzirkstele bija normāla... tad vēlāk es nonācu pie secinājuma, ka kurbulējot nenāk bendzīns no bākas, bet sūcot vakumu tek. Doma bija tāda, ka varbūt karburātors 'aizdirsies' , tādēļ uzliku atpakaļ stock 12mm karbi, bet ar to arī nekā tad nākamā lieta, kas pie vainas varētu būt ir vakumņiks.. aizbraucu uz scooteriem, nopirku pilnībā jaunu vakumņiku, uzliku virsū, bet ar to arī nekas.. tad pēdējā lietas, kas bija palikusi ir mājiņa ar lapiņām.. uzliku pilnībā jaunu mājiņu ar lapiņām, ar viņu kurbulējot jau sāka normāli bendzīns tecēt, karbis piepildijās arī normāli, bet no zipa dzīvības pazīmēm nekas.. svece arī vislaik sausa. Pačekoju variatora puses saļņiku, tas bija normāls.. tad es pieņemu, ka vainīgs ir aizdedzes puses saļņiks. (Neesmu 100% pārliecināts, vēl jāpārbauda) // Ja kaut ko runāju un daru nepareizi, tad droši sakiet, es pats no rolleru lietām esmu iesācējs un vēl tik daudz nezinu. Tagad priecīgākas ziņas... Šodien no @scooter_retail.lv atnāca gaidītie patīkamie sīkumi par ļoti draudzīgām cenām: Jau nopirktās detaļas: Yasuni r red fortuna izputejs; Malossi e14 filtrs; Stage6 taisnais kolektors; Malossi 82% violetā lielā atspere; Malossi special X siksna; 100% brilles priekš ķiveres; Stage6 mazās sarkanās atsperītes; Motul 710 eļļa; Turpmākie plāni: Nopirkt c4 gultņus un saļņikus; Nopirkt drku; Dabūt rūcošu zipiņu un paraut ratā; Šobrīd izdarīts: Nogriezta slēpe un nr piestiprināts pie dubļinieka; Uzlikts jauns vakumņiks; Uzlikta jauna mājiņa ar lapiņām; Nopirkts uz uzlikts str8 paaugstinājums;
  20. 1 point
    EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Nu skaidrs . Nezinu kas ko kā , varbūt šodien iešu patestēt to visu ko esmu sadarijis drkai . Ja viss būs okey tad ņemsies nost un liksies plauktā . Anyway hello . Vai jūs varat nojaust kas ir šinī paciņā ? Nu labi , pateikšu priekšā - Šodien atnāca paciņa un iekšā diezgan interesanta lietiņa Nu labi iekšā ir Stage6 MK2 Sport Pro ar A izmēra virzuli . Drka tagad iespējams ies plauktiņā , bet šis - uz mopēda Pagaidām cya , stay tuned par nākamo EDITS Nu karoč aizgāju to dandoļetu salikt kopā . Protams visu izjaucu , pārbaudīju drku - Esmu sataisijis viņu , nekur garām netek , un pēc skata izskatās ka esmu 1mm par dziļu ieurbis , līdz ar to parādījās tas caurumiņš tur , beeeeeeeeet uz špiļkas saliku kapara vadus un sasmērēju ar hermi , ieskrūvēju iekšā un pārbaudīju vai nekur netek garām , un viss pārējais - Spiedienu tur , nekur nekas netek garām . Bet dīvaini ir tas ka viņa izgāja cauri , jo ik pēc 10sekunžu urbšanas es ieliku skrūvi kas ir tievāka par M6 un pārbaudīju , un visu laiku bija vienā līmenī . Beeet Drka ir sataisīta , viss ir okey , tagad tikai jāsatīra viņa , un tad es domāju ka varēs viņu iegādāties Sāku ar MK2 , saskruveju špiļkas , uzliku flanci , bet pēctam sākās sūdi - Nebija blīves ko likt starp cilindru un karteriem ... Sāku domāt ko darīt , beigās uzmetu yolo un uzliku Drkas blīvi , saliku visu , izmērīju squishu , cik saprotu ka nav nemaz tik slikti ,bet vjaag vēl - Trāpīju uz 0.60mm squish , cik zinu tad norma esot 0.70 - 0.80mm . Labi štrunts par to , sāku jau sarakstu veidot ko vajag jaunu . Saliku to MK2 , saskrūvēju visu , pieliku dzeses trubas , salēju tosol un un un jā . Te pāris bildītes : First startā pieleca ar trešo kurbuļa sitienu kas man liekas ir ļoti labi , jo saliekot drku uz jaunā virzuļa , kaut kādas 10x situ pa kurbuli līdz sapratu ka sveci pārlēju Te nu būs video ar first startu ( Apgriezieni tik lieli tikai tāpēc ka man čoks bija pacelts ) : Pagaidām arī viss , jātaisa saraksts ko pasūtīt lai viss ir stīgā . Stay tuned for next one .
  21. 1 point
    EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Hey hey , ko jūs ? Gatavi mopēdi jaunajai sezonai ? Nāku klajā ar sliktām ziņām un bez bildēm . Variet saukt mani kā gribat , bet kā sanāca tā sanāca , un labot to - iespēja ir maza , bet braucot aizvakar nolūza stabulei skrūve , jau vienreiz ar to saskāros un un un takā pieņēmu faktu akurāti izurbs ar 5mm metāla urbi , un ar 6mm iekšējo vītņgriezi iegriezt jaunu vītni , toreiz man sagāja , šoreiz kaut kā nesagāja ar to urbšanu . Lēnām un taisni urbu un vienā momentā sāk pa urbi tosols tecēt , es ņipoņel , izvelku urbi ārā , un tek tosols pa pilītei , pēkšņi prost straume sāk tecēt . Es tik stāvu un skatos . Protams arī man nokrita dzeses truba , un viss parejais tosols man izlija . Nu neko , skatos iekšā urbumā un mistiski nezināmā veidā aizgājis šķēršam kaut tika turēts urbis taisni un tika izurbts caurums dzeses kanālā , līdz ar to viss notikās . Protams tik domāts kā to sataisīt , esmu jau sakontaktējies ar pāris gudriem prātiem , tagad tikai izlemšu vai ir tā vērts vai nav , jo jaunu cilindra komplektu es jau uzsūtīju vakar . Škrobe tāda ka tikko iebraukāju jaunu virzuli . Principā tas arī pagaidām viss , pagaidām saku cya , kaut kad drīz kad atnāks paciņa , uzmetīšu upu kā man te sokās ar to visu .
  22. 1 point
    EvoLV

    Sr50 2gen by EvoLV

    Hey , ko jūs ? Sen nekas te nav rakstīts , jāatsvaidzina un jāpastāsta par pēdējiem notikumiem . Nāku gan ar sliktām , gan ar labām ziņām . Sākšu ar sliktajām Sliktās - Komprese atteicās . Mājās piekurbulējot jau likās ka kaut kas nav , bet nu ķip viss ok , 1km no mājas aizlēja un sagura , apstājos un tā arī noslāpa un vairs neleca . Pārbaudu kurbuli - Līdz galam bez jebkādas pretestības noiet . Aizstūmos uz mājām un nākamajā dienā ķēros klāt , norāvu galvu un katlu nost , skatos ka galvā deg kamerā iekšā ir tādi mazi iesitumiņu , paskatos uz virzuli , un jā . Sapratu ka viss slikti , par laimi cilis izdzīvoja , virzulis gan tāds - nekāds . Gredzeni iesprūduši , salūzuši , kaut kas samalts un piekusis pie virzuļa augšdaļas . Kā arī nopērkot jaunu virzuli ,secināju ka seperātors neder . 12x17x16 seperātors nelien iekšā kaut virzulis ir 1:1 ar veco . Nu ķip neko , skrēju uz scooteriem pakaļ seperātoram , šoreiz Polini 12x17x15 . Lūk arī pats virzulis . Protams tagad nekas vairāk kā dekors Tālāk labās ziņas - Jau biju aizskrējis līdz Skūteriem un nopirku jaunu virzuli . Kā arī vakardien priekš C16 Pasūtīju klusinātāja flancim komplektu ( Klusinataja flancis , gumijiņas , atsperīte ) jo manam tur ir maksimāli kapi , un vajag jaunu . Kā arī šorīt atdevu čomama C16 lai noslīpē man trubu , jo diemžēl man tādu instrumentu nav ko uzlikt uz flekša ( neesmu nopircis , jo sēžu mājās jau nezinu cik ilgu laiku , un nebraucu nekur uz Rīgu n shit ) , kā arī lai uztaisa man pilnīgi jaunu flanci , jo vecais flancis , jā , nav labs . Kā arī izurbu skrūvi , un rīt iegriezīšu jaunu vītni , jo skrūvējot klāt flanci - man nolūza skrūve un palika cilindrā iekšā , domāju ka vsjo pipec ir , bet nē viss ok , rīt iegriezīšu jaunu vītni un pieņēmu lēmumu skrūvēt cilindrā špiļkas ne skrūves . Tātad runājot par C16 , no klusinātāja noravēju nost kevlāru , jo viņš bija maksimāli atlipis vaļā , sadalījies gandrīz vai , un un un jā . Drīzumā pasūtīšu 4D karbona līmplēvi kas liksies virsū uz klusinātāja . Tālāk par mopēdu - Saliku visu atpakaļ , jauno virzu , saliku blīves n shit , nu karoč pieliku trubu un domāju ka ša jau sitīšu dūmā . Attaisu benzīna krāniņu vaļā , un kurbulēju - nelec . Karoč sabijos , bet pečtam izskrūvēju sveci , un sapratu ka esmu pārlējis sveci . Viss ok , noslauciju sveci , ieskrūvēju atpakaļ un un un pieleca ar pirmo , kompresija ideāla , viss ok . Protams iemetīšu video , bet piedodiet atvainojiet - skan drausmīgi , jo kā jau teicu - nolauzu skrūvi , un tajā momentā man nebija ne M5 Urbīša lai izurbtu to skrūvi ārā , ne vītņgrieža , tāpēc viss notiek tik lēni . Bet protams man uz to momentu bija galvenais ka pielec . Pieleca , dzesi atgaisoju , viss ok . Vēlreiz piedodiet par skaņu jo nebija normāli pievilkts flancis , visur laida garām , jo nebija normāli noblīvēts u.t.t Pa lielam tas arī viss . Sagaidīšu no čoma c16 , sagaidīšu visu pārējo , un un un tad jau liks kopā visus plastmasus , un un un jā . Stay tuned par nākamo
  23. 1 point
    xero

    BOOSTER SPIRIT

    šis spirits ir nereāla mērce uztaisīta tūning regulācija, poļu 20eur varikā stāv 3x 5,5g ruļļi, tātad, ja liekam visus, tad 2,75g bet ar visu to, ir labais, ass, ar labu sākumu, utt. protams, ir arī ratā bremzes, tagad arī priekšējās piestrādājušās un sadzēsties var nenormāli ātri tā kā mēs esam slinki un kapeikpisēji, tad ar fleksi slīpētās plastmasas nopindzelējām ar baloniņiem. no tāluma ir zaibis, tuvumā nav jāskatas un līdz ar to arī šodien uztaisīts redžistreišens, ar pepaku numuru. tagad būsteris ir pati pilnība, tik lej un 3,14darasī ratā. kaut kad jāpavaro katls un būs stunt missile kā nevienam eiropas savienībā
  24. 1 point
    VuskansDavis

    BOOSTER SPIRIT

    šis mopēds kopš 5dienas jau redzams ielās pašlaik setAps: kkāds stock katls, kam vajag ielaist frēzi; leovince tt poļu sporta variks, kam jau pēc 30km bij sākušās bēdas pagaidām dellorto 17,5mm Tomaselli īsā ručka ar kkādiem garāžā atrastiem gripiem pašlaik polini sporta filtrs, bet būs poļu sporta filtrs pašlaik priekšā nav bremžu, mēģijās iemocīt mašīnīti no kkāda 125cc tnt īsais plaukts ar kkād spoooorta stūrīt transrussijai regulācija mēēēēēga normixiņš, tagad ratā atā xero edišan un diezgan veikli tika pilnveidota priekšējā lampa aja, kad aizmirsti, ka brauc ar boosta nevis 3gen P.S. Video redzamā aina norisinājās speciālā poligonā, un transporta līdzekļus vadīja speciāli apmācīti kaskadieri krāsa nopirkta, kkad jāsaņemas, bišk jāuzkrāso un jāpiereģistrē
  25. 1 point
    Darbi ir veiksmīgi noslēgušies. visi pēdējie sīkumi, kā čoks, svečpīpe, skrūves plastmasām, utt. ir dabūts un salikts, pakaļējās lampas shēma arī modificēta ar lediem un rezistoriem, kā arī veiktas visas pārējās nepieciešamās modifikācijas. Nofinišēta arī regulācija, viss kārtīgi iztestēts gaitā vairāku dienu garumā un rolleris ir gatavs doties mājās. Tālākie jaunumi gan jau no saimnieces.
×