Jump to content

 

Atjaunojām Forumu! Ceram, ka viss strādā! Ja ir kādas problēmas vai ieteikumi, rakstiet! info@scooter-power.lv 

 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/01/2020 in all areas

  1. 7 points
    TheBestOne

    Yamaha TZR50 08^ by TheBestOne

    Nesen tika atrasts ļoti labs un interesants projektiņš. Yamaha tzr50 2008 pie fermas sienas bija stāvējis apmēram 2gadus, jo bija pārsalis cindrs un dzesēšanas šķidrums tecēja ārā. Ar īpašnieku tika sarunāts ļooooti salds cipars, tapec jau tajā pašā vakarā aparāts nokļuva pie manis garažā! No sākuma izskats bija bēdīgs, motors negriezās.. Vēlāk viss tika izjaukts, nomazgāts un skats jau sāka palikt patīkamāks, rūsas bija maz, zobrati svaigi. Neskaitot ķēdi un bremžu klučus neko nebija nepieciešams mainīt, pieslēdzot spidometru pie akumulatora, tas uzrādija , ka nobraukums ir vien ap 6000km. Tādad mopēds ļoti svaigs.! Izņēmu motoru ,sāku jaukt. Skats sākumā nebija patīkams, jo ārā sāka tecēt veca eļļa sajjaukumā ar ūdeni. Visu izaucu un izmazgāju kārtīgi. Neskaitot metināto un pusķīlējušo cilindru viss bija max svaigs, sajūgs izskatās tikko piedilis, kāba ar gultņiem perfektā kondīcijā. Taču kloķvārpstas gultņi nebija atdzīvināmi. No dziļākajiem plauktiem izvilku kādu blīvi, svaigāku blīvslēgu, atradās pat kloķenes gultņi un lietots 70cc poļu cilindra komplekts. Tajā pašā naktī saliku motoru kopā. Tagat atliek to celt rāmī, dabūt karbi, jo šajā bija pārāk daudz oksīda, un uzmetināt izpūtēja pāreju. Tad jau var gaidīt pirmo dūmu no šī aparāta !
  2. 5 points
    m.adamovics

    NRG MC1 turpinājums

    Šis jau mazliet lielāks updatiņš Tātad , pienāca šī diena kad viss tika pamainīts , no vienas puses laimīgs , no otras puses nē , gribējās palikt uz čuguna , un paskrieties tajā openā , bet beigās sagāja lūk viss šādi . Tad vēl salaboju dzesēšanas problēmas visas , dēļ kurām parasti arī bija lielākās problēmas , nofigāriju karterus , lai tie izskatas vismaz +/- cilvēcīgi . Šādi nu izskatijās cilindrs Šeit jau sākās likšana Tad jau nu piešķīlu , tas paelpoja svaigu gaisu , un tagad atlika savest lidz galam kārtībā gaismas , un nokrāsot plastikas , jo tās jau ir noškurītas Beigās tika uzstādīts jauns : • Gūltņi / saļņiki • Kloķis • Cilindrs • Filtrs Atlikušais : • R/T kolektors • Jaunu lapiņvārstu • R/T siksnu • R/T šķīvjus • Polini Torsen Pagaidām šādi , gala rezultātam pēc manām domām jābūt labam
  3. 5 points
    krunka

    Gilera Strom 94

    Sveiki,biedri! Laikam šoreiz ir jāizveido topicks. Pagaišo sezonu nobraukāju ar NRG MC1 standarta uzlabojumiem kā dr'ka ar s6 pro trubu, 17.5mm un hp2 transmisiju, kas vēlāk bija iemainīts pret Rieju supermoto , kur bija daudz lauki kuri tika novērsti un tika lietots līdz sezonas beigām un beigās tika nopārdots. Bet stāsts nav par to ,bet par šo projektu. Bija viens tāds Old Runnner konstruktors. Tad šis Runner tika samainīts pret Gilera Storm. Te tika atvests mājās un konstatēts kas ir un kas nav,bet nu dzinēja bija savi labumi. 70cc noname,21mm karburātors,multivars un leovince rr izpūtējs. Bija doma atstāt šo motoru iekš storma un lietot ikdienā. Tapēc tika ātri vien sakopts vizuālais . Lai runā bildes! Bet tad Igaunijā tika atrasti 2x BigBlock dzinēji ,tika nopirkti un nogādāti uz Rīgu. Viens man,otrs čomam motors. Motors tika uzreiz izjaukts ārā un saprasts ,kas ir jāpērk ,kas jāmaina un pie reizes dzinējs tika sakopts ,ļoti sterili. Bildes no procesa un gala rezultāts. Takā motors nebūs garlaicīgs 125cc gāžamais,tika savīlēts flows labākai degvielas caurplūdei. Pirms. Pēc. (Bet tika vel pielabots) Un tad jau man sanāca ka Storma 70cc dzinējs palika lieks un vajadzēja kautkur to ielikt. Nedomājot tika braukts uz Ogri pie Kabaumaņa pēc ilgi nostāvējuša aiz šķūņa Typhoon paliekām. Tika viss samests kopā un salasijāš kopā braucams rolleris. Kurš tika nopārdots. Turpinot Storm projektu no @lonatans929 tika iegādāta 3gen dzeses sistēma un no @devilo tika iegādāts nrg mc1 purns. Man takā bija old runner ratu komplekts,gribēju ļoti tos iesvapot iekšā,bet tad radāš bet. nrg dakšā dakšā disks derēja ,bet nederēja nrg supports, jo old runneram ir lielāks bremžu disks. Ar @devilo nonacām pie secinājuma ka vajag runner dakšu un jaunu supportu. No @devilo ieķēru ideālu runner dakšu ar supportu. Liekot kopā sapratu to,ka runner dakša ir par 18mm īsaka par nrg dakšu,un tāpēc nolēmu to pagarināt. Dakša pastiprināta ar iekšā iepresētu izvirpotu trubiņu un kārtīģi nometināta. Te jau dakša ir gatava un ielikta rāmi,manuprāt,izskatās mērce. Un tad ātri vien ar @#Kaza sapratām ka vajag normālu apkures katlu un tika pasūtīts. Paralēli visam tika pasūtīs jauns Dellorto VHST 26mm karburātors. Šobrīd ir nepieciešams atrast Bosch 12V elektrosūkni. Ja kādam ir ,tad varam piedāvāt. Uz doto brīdi motorā ir: 172cc lc cilindrs; Yasil pilnvaigu kloķvārpsta; 180cc variātors; Dellorto VHST 26mm; Stock izpūtējs. Vizuāli un ritošajā: Old Runner abi diski; Runne dakša; Aizmugurē pilnīgi jauns Malossi Rs1 amortizātors. Turpinājums sekos!
  4. 4 points
    Daaaaavid

    Old zip By D

    Brīdinu par ultra garu tekstu bez bildēm! Kam interesēs, izlasīs. Tad nu tā... Ir gan labas, gan sliktas ziņas. Ar @Stalker97 vienu vakaru izdomājām aiziet līdz garāžai un uzlikt over siksnu ar šķīvjiem. Noskrūvējot vāku, paskats tāds ne īpaši, visur metāla skaidiņas, ļoti dīvaini, no kā. Noņemot šķivjus skatos uz reduktora vāku, nevaru saprast kas tur ir darīts. Iet tādas kā kājiņas, vai kā to nosaukt, kas ir novīletas, nozāģētas vai kā tā. Par to esmu izbrīnīts, jo nezinu kas tur un kā iet. Varbūt ir uzlikts hp1 reduktora vāks uz hp2 karteriem, kāds varbūt var pateikt, vai kas tāds vispār ir iespējams. Pēc vadu izejas caur karteri aidedzes pusē, saprasts, ka mazā pusīte noteikti ir hp1. Labi ar to visu. Viss salikts vietās saskrūvēts, piešķiļam, jo gribās pabraukt un saprast, kas vēl jādara, dodu ručkā un izšauj caur glušaku, gurst. Svece jauna, skaidrs, ka aizdedzei ir pizdauskis. Tad nu jāatrod hp1 aidedze, kas jau ir darīts, tik gaidu kad izsūtīta tiks. Tagat ir tāda situācija, kad nezinu ko iesākt, kkur mētājas lielā hp2 karteru puse, tad būtu jāmeklē mazā, un atkal aizdedze. Jāmaina gultņi kloķim, un pats kloķis pie reizes arī, jo tagadējais smird pēc hpc. Tas viss tikai tad, ja sagribēsies ko ņiprāku par drku, kas protams būtu alu. Jādomā ko darīt. No labās puses: Zipiņš atkal gaida kaut kādus labumus sev, kā... Jaunu motoforce pakaļējo amīti Stage 6 taisno kolektoru Stage 6 vienas zvaigznes filtru Varika regulācijas šaibas Jaunu pakaļējo mizu To do lists: Tikt galā ar neskaidrībām un laukiem Apdomāt par karteru maiņu Nosmilšot un nopulverot pakaļējo disku Varbūt sapucēt karterus un nopulverot tos ar Ja izlasīji šo drausmīgo tekstu, visu cieņu. Rip, ata.
  5. 4 points
    Daaavis

    Aprilia SR50R 2018

    Sveiki,pa šo laiku sakrāmēti plastmassi,un nedaudz paregulēts!Tika arī nomainīts pašteces krāniņš! Ir neliela problēma ar gaismām,bet tas pabraukāties netraucē Reku video,kā rolleris kustās Atvainojos par kvaliti.. Kā arī kāda bildīte.. Kautkas plānojas transmissijai,bet par to vēlāk..
  6. 3 points
    Bruncistuncis

    Aprillia sr50 2018

    Sveiki, forumisti! 2018 gada sr50 tiks atdzīvināts uz vasaru priekš ikdienas braukāšanas! Nedaudz pārdomāju plānus: 1. Pasūtīt jaunu Stage6 Pro repliku, Stage6 Sport Pro variātoru, SKF C4 polimēra gultņus, stock virzuli, stock gredzenus, sveci, siksnu, karbona membrānbloka lapiņas, cilindra blīves, blīvslēgus, reduktora eļļu un benzīna trubiņu; 2. Salikt visu kopā, saregulēt karburātoru un transmisiju; 3. Nopirkt Malossi Digitronic CDI lai tas Piaggio HyPer2 EUR4 motors normāli iet; 4. Salabot un pārkrāsot plastmasas. Kad 2018 gada sr50 būs pabeigts ķeršos klāt otram sr50 kurā būs jauda. Gaidam update ar detaļām, peace!
  7. 3 points
    Ik_klavs

    Zip 98’

    Kādu laiku nekas nav rakstīts, jo tika pārlikts motors un zips nolikts gaidīt siltāku laiku. Tātad zipam vecie hp1 karteri nolikti garāžas stūrī un vietā ideāli hp2 īsie karteri. Viss tika smuki salikts: •karteri hp2 •gultņi koyo ar skf blīvslēgiem •mallosi adatgultnis •stock cilis •stock kloķis •dellorto 17,5 •gilleras mazā filtra kaste •full hyper2 transmisija, ar mallosi siksnu. jāgaida siltāks laiks, tad regulēs, bet pagaidām iet okey, labāk nekā ar veco motoru.
  8. 3 points
    Flex_Kolja

    Aprilia SR50 2GEN MORINI/HONDA

    subframe pārtaisīts, flancim skice, paldies tētim par palīdzēšanu pārdevu motora huiņas par 60e kopā, tātad tikmēr ieguldīts 80e palicis tikai dabūt ieplūdi un pārtaisīt c16
  9. 3 points
    Daaaaavid

    Old zip By D

    Tad nu tā... piektdien tika uzlikts plaukts ar stūri un īso gāzes ručku, kā arī paaugstinājums. Pavisam cits skats. Daudzi jau saka, ka uz old zipa jāatstāj stock stūre, jo izskatoties labāk, bet tākā nevarēju stock atrast tika nopirkta sporta. Nemaz neizskatās tik slikti, kā visi sakot. Un pašam ar patīk, kas tomēr ir galvenais. Bildes:
  10. 2 points
    RavenS

    Pārdod rolleri

    Tirgoju savu braucamo,Gilera Old no gada palicis tikai ramis, pasam vairs nav interese uz mopediem.. Pagaidam stav mala nav sareguleta transsmisija pec rebuild. Rudeni parlasits motors saliktas jaunas blives cilindram, cilindram nomainits jauns stage6 virzulis ar jauniem gredzeniem. Nepieciesams jauns Ignition Lock un tas principa un prieksa pagriezienu nav. Vizualais nav ideals, protams ir sur tur pa skrapejumam. Nopietnam pircejam kas nekaulesies un nerakstis tikai, lai pajautatu kaa vins iet un vai iet rata. lidzi atdosu kiveri.. SETUP: Mk2 sport pro , viletas lūkas, malossi mhr team 2 izplude, doppler pilnvaigu, MVT aizdedze, pilniba jauns malossi multivars ielikts, s6 Bando belt, malossi fly clutch, taisnie skīvji, malossi wingbell 21mm ar 105 dizi, s6 taisnais kolektors, athenas filtrs, polini varsts ar karbona lapinam No stylinga daudzkas. Nesen uzstadits koso digitalais spidometrs. Doppler plaukts ar plato sturi Sikak rakstot 26695377 CENA:1100 Bildes no iepriekseja ipasnieka, nekas daudz nav mainijies, jo ieprieksejais ipasnieks bija aiztaisijis dzesesanu ciet un nacas uzreiz pec pirksanas jaukt lauka un jaunu cili likt..
  11. 2 points
    mertjins

    Gilera Runner 06'

    Labs vakars! Jāatrāda kas tad ir sapirkts priekš runnera! Tika sapirktas sekojošās lietas! -Yasuni C21 -Dellorto 21mm Karburātors -Taisnais kolektors no scooteriem -Malossi Fly sajūgs -Stage 6 Sport Pro cilindrs un protams bilde ar visām detaļām
  12. 1 point
    Bruncistuncis

    Aprillia sr50 2018

    Šodien biju scooters.lv veikalā! Nopirku 101 Octane benzīna šļauku(sarkanu) par 4€ un Malossi karbonu(10x10cm) priekš membrānbloka lapiņām par 18€. Vakar vakarā pasūtīju detaļas no scooter-attack.com, gaidat postu ar bildītēm.
  13. 1 point
    Flex_Kolja

    Aprilia SR50 2GEN MORINI/HONDA

    To ko nevareju atrast to pasutiju no Ebay, tagad ieplūde ceļo no amerikas un ručka no ķīnas, nopirku vel br9es sveci un izputeja vati 80+63=143 euro ieguldīti, palicis nopirkt karbi, gaisa filtru, variatoram sliderus un svečpīpi domāju ka tikšu cauri ar sākuma budžetu 200e
  14. 1 point
    m.adamovics

    Aprilia SR50R 2018

  15. 1 point
    m.adamovics

    NRG MC1 turpinājums

    Paldies , cenšos
  16. 1 point
    Daaavis

    Aprilia SR50R 2018

    Viņš laikam domāja nummura stiprinājumu
  17. 1 point
    gilera killer

    Gilera Runner SP

    Sveiki skūteristi ! Īsti nebija ko darīt tapēc nolēmu uzburt kādu topiku. Šis topiks būs par Gilera Runner SP 2006. Tātad iegādājos šo mopi 2017. gada maijā. Protams bija šādas tādas problēmas kā piemēram iepriekšējais saimnieks dzeses sistēmā bija atstājis uz ziemu ūdeni līdz ar ko nedaudz karteris bija saplīsis bet viss tikai kvalitatīvi aizmetināts/salabots, bet protams viss tika darīts no iepriekšējā īpašnieka maka. Uz to momentu setups bija šāds: Tuning- - DR EVO 70cc - 24mm karburātors - Stok ieplūdes kolektors - Malossi sporta gaisa filtrs - Stok sajūga zvans - Stok sajūgs - Stok sajūga šķīvji - Stok variātors - Stok kloķvārpsta - Stok aizdedze - Stok izpūtējs Nu gandrīz galīgs stoks. Pēc tam jau ar laiku sāku mopi šķūnēt. Tika uzlikts: garā sporta stūre, Stage6 digitālais spidometrs, STR8 plaukts, yasuni c21 izpūtējs, malossi multivar variātors. 2019. gadā jau tika pieiets pie šķūnēšanas jau nopietnāk, tika jau biku izmanīts stylings un setups: Tuning- - Stage6 Streetrace 70cc cilindrs (biku pavīlēts) - Keihin 28mm PWK karburātors - Stage6 R/T ieplūdes kolektors - Athena gaisa filtrs - SKF C4 gultņi - Stok sajūga zvans - Stok sajūgs - Stok sajūga šķīvji - Malossi multivar variātors - Malossi RHQ kloķvārpsta - MVT Premium DD aizdedze - Stage6 (hard) lielā sajūga atspere - NGK Racing svečpīpīte ar vadu - Denso IW31 svece - Yasuni C21 izpūtējs - Stage6 R/T ūdenssūknis Styling- - NoEnd garā sporta stūre - STR8 stūres plaukts - Stage6 CNC pogas - Stage6 digitālais spidometrs - Stage6 amortizātora paaugstinājums - STR8 ručkas - STR8 led aizmugurējā lampa - Aizdedzes vāks ar sietu - RGB led enģeļi Pēc sezonas noslēguma aizvedu abus diskus pie BLAST uz pulverkrāsošanu, uzreiz cits skats. Ieliku modīgāku lampu aizmugurē STR8, STR8 lampa uzreiz uzsit foršāku izskatu, nevis kā stok lampa, vecu opi. Vasarā bija tāda nopietna problēma ar dzesi, stok radiķis vispār nedzesēja, katru dienu mopēds karsa augšā kā tējkanna un tapēc tika izlemts Nitramā uzsūtīt jaunu lielāku radiķi, kas šajā momentā no visām pusēm ir uz pusi lielāks par stok radiķi. Šis prieks izmaksāja 115Eur. Stok radiķis strādāja (nestrādāja) uz 4 trubām, tagad jaunais radiķis ir uz 3 trubām. Uz jauno 2K20 sezonu būs tāds maziņš updeits motoram - - Malossi VL16 ieplūdes mājiņa - Stage6 R/T oversize siksna - Stage6 R/T oversize variātora komplekts - Polini 3G ForRace sajūgs - Polini Evolution2 sajūga zvans - Jauni gultņi un saļņiki - Jauni gredzeni virzulim TURPINĀJUMS SEKOS...
  18. 1 point
    gilera killer

    Gilera Runner SP

    Sup, mopēdisti! Tātad noņēmu galvu un virzulis uztaisija man surprajz!! Virzulis nedaudz dabūja karstonīti, līdz ar ko drošības apsvērumu dēļ nācās ieķert jaunu virzuli. Galvenais kad cilindrs nevienā vietā nav trūcies.
  19. 1 point
    Myers

    Mūsu 4riteņu draugi

    Audi gavno
  20. 1 point
    Ik_klavs

    Aprilia SR50 2GEN MORINI/HONDA

    Nezinu vai tieši, tu bet kaut kam nesen pārdevu, 3gen diski, karbi un vel sīkumus kaut kādus, teica ka vins esot sev paņēmis 2gen ar morini karteriem un hondas moča cilindru. vienvārd sakot veiksmi, izskatas interesanti, gribēšu redzēt pabeigtu. :)
  21. 1 point
    VuskansDavis

    Spams

    Nepērk, tikai gudri dirš, ka kosmoss. Tak visi kapeikpiseji, bet tik līdz kko pašam jāpārdod, tā liek kosmosu
  22. 1 point
    Jankaa

    Gilera Runner SP

    Skatos ka šim braucamajam plānojas kautkas labs! Sekošu līdzi tavam topikam izskatās interesanti, veiksmi darbos!
  23. 1 point
    Daaavis

    Aprilia SR50R 2018

    Tā nuko,šis tas ir iekrājies,ko jums atrādīt Iesaku šo lūkot no datora,ne telefona! Jāsāk ar to ka motoru saliku ar paziņas palīdzību,un tika aizgādāts uz viņa darbnīcu.. Tālāk lai runā bildes RHQ Kloķis karteros. Karteri notīrīti no eļļām,sterils paskats.. Motors tika salikts un varēja ceļot atpakaļ uz garāžu,kur veicu pārējo detaļu salikšanu! Motors,ar uzliktu centrālo peku un riepu,kurai ir jauna miza Tika arī izstīrīts reduktors,pārmainīta reduktora eļļa. Sajūgs ar S6 Hard atsperēm un Torq ar Malossi zilo. Tālāk uzliku polini evo filtru uz karbja,sakrāmēju transmisiju. Būs kautkas jādomā ar kolektoru Kolektors tā īsti neder priekš karbja Visticamāk ka būs nepieciešams kāds no Polini kolektoriem Polini dzesēšanas plastmasa nederēja,nevareja uzlikt kopā uz kloķa špilkām ar to sūdiņu priekš kurbuļa,būs jāuzsūta oem melnais plastmasiņš! Kā arī atnāca Malossi Cdi ar Koso temperatūras dačiku diemžēl piemirsu nofočēt Vēll tika izgriests panā caurums priekš sāna kājiņas Saliku savu Yasūni C sešpadtsmito un arī pieliku klāt motoram. Paskats vnk Pēc vissa padārītā apsēdos un smaidiju,patiešām liels prieks par šo Tas arī pagaidām viss! Iespējams ar nākamo postu jau būs video ar rūcošu motoru See Yaa....
  24. 1 point
    RavenS

    Pērk/Pārdod Piaggio

    x
  25. 1 point
    VLAssD

    Gilera Runner OLD

×